خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلاخبار هوآویراهنمای خریدنقد و بررسی ویدیویی موبایل
موضوعات داغ

بهترین برند یا مارک گوشی چیست؟ شیائومی یا سامسونگ و…

شاید شما هم چون بسیاری از افراد در خرید بین محصولات سامسونگ، هواوی و شیائومی مردد باشید. ما قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی؟

ویدیو بهترین برند گوشی

قبل از پرداختن به این موضوع که بهترین مارک گوشی چیست این نکته را در نظر داشته باشید که آنچه در ادامه مطلب می‌آید بیشتر بر پایه تجربه کلی کارشناسان تیم ما در عمل بوده و نتیجه در برخی موارد خاص ممکن است متفاوت باشد.

در ادامه خواهیم گفت که کدام برند گوشی بهتر است. همه ما قبل از خرید قطعاً این سوال را از خود پرسیده‌ایم که از بین این همه مدل با قابلیت‌ها و خصوصیات متنوع و یا حتی قیمت‌های متفاوت بهترین برند گوشی کدام  است؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت که آیا می‌توان صرفاً از نظر برند تشخیص داد که مدلی برای ما مناسب است یا خیر؟ به نظر شما برنده این جدال کدام برند است؟ شیائومی یا سامسونگ و یا اصلاً جایگاه هواوی این روزها کجاست؟

در این مطلب بیشتر به برندها پرداخته‌ایم، اما اگر به دنبال بهترین‌ها هستید و صرفاً نمی‌خواهید از یک برند خاص انتخاب کنید مقاله گوشی خوب چی بخرم می‌تواند دید بهتری نسبت به مدل‌ها به شما دهد چراکه لیستی از بهترین گوشی‌ها را در این مقاله ارائه داده‌ایم…

کدام برند گوشی بهتر است شیائومی یا سامسونگ ؟

در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ و هواوی، کیفیت سامسونگ بهتر است یا شیائومی؟ تمامی برندها، تولیدات خود را در سه کلاس اصلی پایین‌رده، میان‌رده و همچنین پرچمدار روانه بازار می‌کنند که معمولاً هر برند بر روی یکی از این سه کلاس ذکر شده تمرکز بیشتری دارد. همان طور که می توانید در سایت ما ببینید میانگین قیمت گوشی از این برندها نیز باهم دیگر تفاوت‌هایی دارد که به آن اشاره خواهیم کرد. برای شروع نقاط مثبت و منفی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های این سه برند را بررسی خواهیم کرد.

البته از آنجایی که در ایران جدال اصلی بهترین برند گوشی اندرویدی بین سامسونگ و شیائومیست؛ تمرکز اصلی خود را روی این دو برند خواهیم گذاشت. گرچه در لیست بهترین مارک گوشی نباید از برندی چون هواوی نیز به سادگی گذشت چراکه هنوز هم با تمام مشکلاتی که سر راه این برند وجود دارد از برخی جهات حرف اول را می‌زند.

گوشی خوب چی بخرم

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۵۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۹۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۱۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۹,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های سامسونگ

اگر قصد خرید یک گوشی از برند سامسونگ را دارید بهتر است بدانید که این کمپانی اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری کرده و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است.

اگر سری به صفحه گوشی سامسونگ در سایت بزنید متوجه خواهید شد که قیمت گوشی سامسونگ هم در سری‌های مختلف این برند کره‌ای تفاوت‌هایی دارند. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است.شیائومی یا سامسونگ

  • S پرچمدار
  • Note پرچمدار
  • A میان‌رده و پایین‌رده
  • M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری
  • Z  گوشی‌های تاشو

خطوط تولید M و A سامسونگ گوشی‌های اقتصادی این شرکت هستند. سامسونگ خط تولید A خود را با رام رسمی گلوبال تولید و روانه بازار کرده که در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی هستند. اگر به دنبال خرید یک مدل با ارزش خرید بالا هستید قطعاً بر اساس نیاز خود می‌توانید مدلی از این خط تولید را انتخاب کنید. از زمان تجدید نظر سامسونگ در خط تولید A تاکنون مدل‌های زیادی از این برند راهی بازار شده که از جدیدترین این مدل‌ها می‌توان به گوشی ارزان و خوب A14 و A04s اشاره کرد که نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارتقاء قابل‌توجهی داشته‌اند.

این مدل‌ها هم همانند سری‌های قبلی که محبوبیت و فروش زیادی داشتند، قطعاً نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهند کرد. اگر کلاس‌های بالاتری از این برند را هم مد نظر دارید باز هم می‌توانید یک مدل خوب را خریداری کنید. یکی از این مدل‌ها گوشی “A54″است که جزء گوشی های پر فروش بازار موبایل محسوب می‌شود و نسخه جدید خط تولید A محسوب می‌شود. از دیگر گوشی های خوب و ارزان این برند می‌توان به “A34” اشاره کرد که در این کلاس جدیدترین این مدل‌ها محسوب می‌شود و از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.
سامسونگ یا شیائومی در طی سال‌های گذشته از زمانی که سامسونگ خط تولید سری M را راه‌اندازی کرده حضور مدل‌های آن در بازار جهانی کم رنگ بوده است، به این دلیل که سامسونگ ابتدا این خط تولید را برای بازارهای خاصی مثل هند تولید کرد؛ اما از سال ۲۰۲۰ این سیاست به کلی تغییر کرد و این شرکت مدل‌های متعددی از این برند را در بازارهای جهانی هم توزیع کرد تا بتواند با ویژگی‌های خاصی که این مدل‌ها دارند طیف وسیع‌تری از کاربران، خصوصاً بخش حساس به قیمت را به سمت خود جذب کند.

از جمله نقاط قوت و وجه تمایز این گوشی‌ها با سایر رقبای خود مثل ریلمی و شیائومی داشتن باتری‌های بزرگ و طول عمر فوق‌العاده باتریست. همچنین استفاده از دوربین‌های چندگانه هم از دیگر ویژگی‌های این سری است که دیگر نمی‌توان در عصر سلطه دوربین‌های چندتایی آن را نقطه قوتی برای آنها دانست. در مقاله‌ای جداگانه به نقاط قوت و ضعف انواع مدل‌های سری M سامسونگ پرداخته شده است.

استفاده از نمایشگر‌های نسبتاً بزرگ و باتری‌های بزرگ این گوشی‌ها را جانشین شایسته‌ای برای سری «فبلت‌های گلکسی مگا» تبدیل کرده است. اگر مدل‌های این سری را مد نظر دارید می‌توانید ویژگی و نقد و بررسی کامل‌ مدل‌های آن را در سایت ما بخوانید.

سیاست شرکت سامسونگ در طی سال‌های اخیر به سمتی رفته تا علاوه بر پرچمداران بسیار عالی خود تنوع محصولاتش را در بخش میان‌رده هم بالا برد. به همین دلیل اگر به دنبال گوشی ارزان و خوب هستید قطعاً می‌توانید از بین گوشی های سامسونگ سری a و مدل‌های سری ام، دستگاه ایده‌آل خود را پیدا کنید.

نقاط قوت

۱- از نقاط مثبت پایین‌رده‌های سری A دوربین آنهاست که احتمالاً بیشتر از سطح توقع شما از یک گوشی اقتصادی هستند و دوربین نقطه قوت سامسونگ به نسبت گوشی‌های پایین‌رده هوآوی است. این وجه تمایز در بخش گوشی‌های میان‌رده این دو شرکت نیز دیده می‌شود. گرچه معمولاً شیائومی از دوربین‌های میان‌رده بهتری به نسبت دو شرکت دیگر استفاده می‌کند.

۲- مورد دوم نیز صفحه نمایش آمولد و یا سوپر آمولد است که معمولاً در همه مدل‌های این برند به خدمت گرفته شده و از کیفیت و تنوع رنگ بالایی برخوردارند. این ویژگی برای یک گوشی ارزان قیمت، مزیتی بسیار مهم به شمار می‌رود.

۳- تنوع لوازم جانبی و مصرفی

۴- فروش در کمترین زمان و حداقل افت قیمت
گوشی سامسونگ بهتره یا شیائومی

نقاط ضعف

۱- طراحی نه چندان جالب:

سامسونگ متاسفانه در تولید پایین‌رده‌ها و حتی میان‌رده‌ها از طراحی معمولی، بدنه پلاستیک و رنگبندی غیر جذاب استفاده می‌کند و همین امر باعث عدم علاقمندی عمومی به تنوع رنگی سامسونگ شده است.

اگرچه بنظر می‌رسد در گوشی‌های ۲۰۲۳ از زبان طراحی جذاب‌تری استفاده شده، اما نوع متریال بکار رفته در آنها هنوز هم جای کار دارد و در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ از نظر متریال در کلاس‌های پایین رده، کمپانی چینی بهتر عمل کرده است.

۲- ضعف‌های سخت‌افزاری مهم:

سامسونگ معمولاً بسیار برند محور رفتار کرده و به نسبت برچسب قیمتی در نظر گرفته شده، شما پایین‌ترین آپشن‌های سخت افزاری مثل حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل صفحه نمایش و… را دریافت خواهید کرد که از این بابت گوشی‌های هوآوی و خصوصاً شیائومی از نظر نسبت قیمت به امکانات بهتر عمل کرده‌اند.

تراشه پردازنده بکاررفته در برخی گوشی‌های سامسونگ جهت اجرای گیم با حداکثر جزئیات مناسب نیست که معمولاً گوشی‌های پایین‌رده هوآوی و شیائومی به نسبت از عملکرد قابل‌قبولی‌تری برخوردارند.

چرا که سامسونگ معمولاً بر روی مشخصات عمومی‌تر در گوشی‌های پایین‌رده خود تمرکز دارد، اما در مورد اجرای روان و با جزئیات در گیم، میان‌رده‌های دو برند دیگر از گرافیک مناسب‌تری برخوردارند. اگر بودجه کمی دارید بهترست به سراغ برندهای چینی بروید.

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی

۳- قیمت بالای قطعات:

سامسونگ بالاترین قیمت قطعات خصوصاً صفحه نمایش را در بین دیگر برندها دارد به طوری که برای تعویض صفحه نمایش یک گوشی استوک، شما باید حدود ۵۰ درصد ارزش قیمتی گوشی نو را پرداخت کنید. ابن ضعف خدمات در گوشی‌های بالارده بیشتر به چشم می‌آید.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های هواوی

اگر قصد خرید گوشی هواوی از سایت ۱۹کالا را دارید بهتر است بدانید که این برند در سال‌های اخیر نسبتاً کم‌کار بوده، اما به طور کلی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های خود را در دو خط تولید نوا و سری Y تولید می‌کند که در ادامه به نقاط قوت و ضعف آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی از جمله ویژگی‌های این برند گوشی های خوب و ارزان است به نسبت قیمتی که دارند ارزش خرید بالایی دارند و این شرکت سعی کرده تا بهترین قیمت در قبال بهترین امکانات را به کاربرانش هدیه دهد.

بهترین برند گوشی

نقاط قوت

هوآوی بعد از رونمایی آیفون ایکس، اولین شرکت چینی بود که طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برروی nova3e مهندسی معکوس کرد و البته با استقبال بی‌نظیری نیز در ایران مواجه شد. این برند نسبت به شیائومی یا سامسونگ معمولاً مدل‌های ظریف و زبان طراحی مدرن‌تری را ارائه می‌دهد. گرچه این روزها کم کار شده است. به طور کلی می‌توان ویژگی‌های زیر را به محصولات این برند نسبت داد.

  1.  طراحی مدرن و ظریف
  2.  آپشن‌های سخت‌افزاری قابل‌قبول مانند رم و حافظه داخلی به نسبت برچسب قیمتی
  3.  سازگاری سریع کاربر با رابط کاربری ساده و زیبا
  4.  سرعت قابل‌قبول خصوصاً در پایین‌رده‌ها
  5.  تنوع بالای مدل‌های پایین‌رده به نسبت سامسونگ یا شیائومی
  6.  فراوانی و قیمت اقتصادی قطعات مصرفی

نقاط ضعف

متاسفانه بزرگ‌ترین ضعف گوشی‌های پایین‌رده این برند دوربین نه چندان قابل‌توجه خصوصاً برای عکاسی در شب است که این ضعف معمولاً در میان‌رده‌های این شرکت نیز دیده می‌شود و اگر دوربین برای شما مهم است، در کلاس پایین‌رده گوشی‌های سامسونگ و حتی ترجیحاً شیائومی گزینه‌های بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در ادامه می‌توانید یکی از نمونه عکس‌های ثبت شده با گوشی y70 معروف هواوی را مشاهده کنید.
شیائومی بهتره یا سامسونگ

  1. دوربین‌های معمولی
  2. عدم تفاوت منطقی و یا شباهت بالا در بین پایین‌رده و میان‌رده های سری Y و آنر
  3. ضعف در نگهداری شارژ و تخلیه سریع باتری که اغلب در پایین‌رده و حتی میان‌رده‌های هوآوی دیده می‌شود.
  4. عدم پشتیبانی از خدمات گوگل بعد از تحریم امریکا؛ البته در نظر داشته باشید هوآوی با ارائه سرویس HMS سعی کرده است که این مشکلات را تا جای ممکن برطرف سازد.

با وجود همه موارد گفته شده پیرامون این برند اخیراً شاهد مدل‌هایی از آن بوده‌ایم که ارزش خرید بالایی داشته‌اند. از جمله این مدل‌ها می‌توان به گوشی nova Y70 اشاره کرد که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده و به نسبت امکاناتی که دارد از جمله محصولاتی محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد.

چه گوشی خوبه

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های شیائومی

شرکت شیائومی اکنون گوشی‌های میانرده‌ی خود را ۴ لاین متفاوت Redmi ،Redmi Note، Redmi K و … تولید می‌کند که در مقاله جدیدترین گوشی شیائومی می‌توانید با این مدل‌ها بیشتر آشنا شوید. دو حرف a و c در نامگذاری بیانگر پایین‌رده‌های این برند هستند که از خط تولید ردمی راهی بازار می‌شود؛ اما در مورد میان‌رده به جرأت می‌توان گفت که شیائومی در تنوع و کیفیت بالای مدل‌ها، بهترین است و آمار فروش جهانی بسیار بالای آن، این موضوع را ثابت می‌کند.

در حال حاضر پوکو از شیائومی جدا شده و گوشی‌هایش را به عنوان یک برند جدا و در خط تولیدهای مختلف ارائه می‌کند. با تنوع و امکانات خوبی که شیائومی برای کاربران فراهم کرده به راحتی می‌توان تشخیص داد که شیائومی بهتر است یا سامسونگ درواقع به نظر می‌رسد که سامسونگ بعد از چندین سال کشمکش از رقیب چینی خود کمی عقب مانده، گرچه هنوز هم گل سرسبد گوشی‌های این برند در مقابل خط تولید اس سامسونگ طرفداران زیادی ندارد، اما ظاهراً در کلاس اقتصادی و میان‌رده ورق به نفع برند چینی برگشته است.

ما در مقاله بهترین گوشی شیائومی سعی کردیم مدل‌ها را بر اساس نیاز کاربر تفکیک کنیم تا هر کسی با هر سلیقه بتواند با تشخیص نقاط قوت و ضعف آنها با توجه به این لیست مدل مد نظر خود را بهتر انتخاب کند.

بهترین مارک گوشی

نقاط قوت

  • کیفیت و ظرافت مناسب بدنه در اغلب سری‌ها
  • دوام و ماندگاری باتری عالی و فوق‌العاده
  • استفاده از پردازنده‌های قدرتمند در میان‌رده و حتی پایین‌رده‌ها
  • ارائه بالاترین آپشن‌های سخت‌افزاری ممکن هم از نظر حافظه داخلی و  رم و مواردی مثل تراکم پیکسل عالی نمایشگرها
  • کیفیت عالی لنزهای بکار رفته در دوربین عکاسی در نور کم و شب که می‌توان آن را بزرگترین نقطه قوت‌ مدل‌های مختلف به حساب آورد
  • قیمت بسیار مناسب و اقتصادی
  • امکانات نرم افزاری متنوع و امکان سفارشی‌سازی زیاد در تنظیمات گوشی
  •  طول عمر  بالا

ایا گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ

نقاط ضعف

  1. کمبود برخی قطعات سخت‌افزاری مهم در بازار ایران
  2. ضعف‌های نرم‌افزاری که اغلب هم بر روی نسخه‌های پک چین دیده می‌شود. گرچه این مشکلات به حداقل خود رسیده و رابط کاربری شیائومی به ثبات خوبی رسیده است.
  3. وزن بالای گوشی‌های این شرکت به نسبت مدل‌های سامسونگ
مقاله پیشنهادی: آموزش تصویری تغییر رمز وای فای

گوشی شیائومی ساخت کجاست

گوشی شیائومی ساخت کجاست ؟ کارخانه تولید کننده گوشی های شیائومی در کشور چین است، اما با توجه به بلند‌پروازی‌های این شرکت و ورود به دیگر عرصه‌ها از قبیل تولید انواع گجت‌های هوشمند و کالاهای الکترونیک دیگر، فعالیت‌های شرکت شیائومی به کشورهای چین، هند، سنگاپور، روسیه، اندونزی و … هم رسیده است؛ اما نکته‌ای که در رابطه با گوشی‌های این برند باید بدان اشاره کنیم، اینست که پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی گلوبال آن را تهیه کنید، چراکه نسبت به نسخه‌های دیگر برای بازار ایران مناسب‌ترست. برای کسب اطلاعات در این زمینه‌ می‌توانید به مقاله اختصاصی تفاوت رام گلوبال و رام چین که ۱۹کالا  آماده کرده مراجعه کنید.

مقایسه شیائومی با سامسونگ

همچنین اگر قیمت مناسب را مد نظر دارید گوشی‌های متنوع این برند می‌توانند بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار دهند؛ چرا که این شرکت سیاست بازاریابی متفاوت از سایر شرکت‌ها داشته و هزینه‌ای بابت تبلیغات نمی‌دهد.

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی و هواوی در کلاس پرچمداران

شرکت‌ها در گوشی‌های پرچمدار که از نام آنها پیداست، تمامی تکنولوژی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارند، پس طبیعتاً مدل‌های این کلاس قیمت بالاتری نیز دارند. می‌توان گفت که هر سه شرکت در این عرصه قدرتمند و به‌روز عمل می‌کنند. مواردی که در ادامه به آن اشاره شده جزء پرچمداران هر برند به حساب می‌آیند که بالاترین آپشن‌های یک گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهند:

  • سامسونگ: S و Z
  • هوآوی: P و Mate
  • شیائومی: سری‌های Mi (که جدیداً از ابتدای نام گوشی‌ها حذف شده) K و بلک شارک (گوشی‌های گیمینگ)

–  هوآوی در گوشی‌های پرچمدار خود بهترین دوربین‌ها را به شما ارائه داده و از سرعت بالا و طراحی متفاوت و زیبایی نیز برخوردارند.

– شرکت شیائومی اغلب در هنگام رونمایی پرچمداران خود رکورد بنچمارک بالایی را به نسبت برندهای سامسونگ و هواوی ثبت می‌کند.

– به غیر از قدرت و کیفیت سامسونگ بر روی تمایز امکانات نرم‌افزاری پرچمدارانش هم تمرکز ویژه‌ای دارد و به لحاظ قیاس قیمت و امکانات از گوشی‌های شرکت شیائومی اقتصادی‌تر هستند.

مقایسه سامسونگ و شیائومی

در کل هواوی به واسطه مشکلاتی که به خاطز تحریم‌ها گریبان گیرش شد، در ایران طرفداران کم‌تری دارد و اگر بخواهیم بگوییم سامسونگ بهتر است یا شیائومی باید همه موارد گفته شده در این مقاله را جمع‌بندی کنیم، گرچه در آخر انتخاب بین سامسونگ یا شیائومی به عهده شماست و تصمیم نهایی به سلیقه کاربران و انتظاراتشان از یک گوشی برمی‌گردد.

نرم افزار گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ

علاوه بر کیفیت ساخت و متریال، نرم‌افزار نیز نقشی تعیین‌کننده‌ای دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در قسمت نرم‌افزار به نظرتان گوشی سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟ اگر به صورت خلاصه بخواهیم رابط کاربری و نرم افزار گوشی سامسونگ یا شیائومی را بررسی کنیم، باید گفت که از نظر زیبایی بصری و انیمیشن‌ها، برند چینی با MIUI موفق‌تر ظاهر شده، اما اگر مقایسه شیائومی با سامسونگ پایداری و پشتیبانی را در نظر بگیریم، برند کره‌ای یک سر و گردن بالاتر است و علاوه بر این که یک سال بیشتر برای گوشی‌های A خود بروزرسانی ارائه می‌دهد، باگ‌های نرم‌افزاری کم‌تری نیز دارد. در کل این که گوشی شیائومی یا سامسونگ را انتخاب کنید، به سلیقه شما و نیازهایتان برمی‌گردد و هر دو برند در اندرویدی‌ها بهترین هستند و شما را ناامید نمی‌کنند.

سامسونگ بهتر است یا شیائومی

کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

قطعاً نتیجه این مقایسه گوشی شیائومی و سامسونگ و هواوی بسته به میزان بودجه شما متفاوت است؛ اما اگر قصد خرید گوشی آن هم با قیمتی کم دارید، درحال حاضر هر سه برند گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند.

اگر هم قصد خرید مدلی نه چندان گران‌قیمت با امکانات فوق‌العاده را دارید بدون شک مدل‌های خوش قیمت شیائومی برتری قابل‌توجهی را در کلاس میان‌رده‌ها داشته و بهترین انتخاب هستند. اگر سری به صفحه قیمت گوشی شیائومی در سایت بزنید و برچسب آنها را با امکاناتشان مقایسه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

اما اگر هم قصد خرید یک پرچمدار تمام عیار را دارید انتخاب سخت‌تر خواهد شد و می‌بایست باتوجه به تمرکز بر روی یک نیاز خاص مانند بهترین دوربین، بهترین نمایشگر و مواردی از این دست، بهترین گزینه را انتخاب کنید. گرچه هنوز هم از نظر ثبات و امکانات، لاین S حرف اول را در بین اندرویدی‌ها می‌زند و اگر طراحی و شکیل بودن برای شما اولویت است مدل‌هایی که حرف Z در نام آنها خودنمایی می‌کند از این برند کره‌ای بی‌رقیب است.

ما به عنوان یک مرجع موبایل به مواردی پیرامون مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ و هواوی اشاره کرده تا به سوال کدام برند گوشی بهتر است؟ پاسخ دهیم. به نظر شما کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی؟ نظرات و تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۹۷ رای

سوالات متداول

کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

شما در ایران دو انتخاب اصلی دارید و شیائومی یا سامسونگ بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند که در مقاله بالا به صورت مفصل درباره نقاط قوت و ضعف هرکدام توضیحاتی دادیم و توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتماً آن را مطالعه کنید.

گوشی شیائومی بخریم یا هوآوی؟ کدام یک گزینه بهتری برای خرید است؟

اینکه کدام برند گوشی را انتخاب کنید تا حد زیادی به نیاز و خواسته‌‎‌های شما از گوشی مرتبط می‌شود، پس بهتر است قبل از انتخاب برند، نقد و بررسی مدل‌های مورد نظر خود را بخوانید تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و به بهترین نحو پول خود را خرج کنید.

در کلاس میان رده و گوشی‌های اقتصادی، ایا گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ ؟

اگر بودجه کمی دارید و می‌خواهید بهترین امکانات را دریافت کنید، شیائومی به واسطه نوپا بودنش نسبت به سامسونگ و همینطور سیاست قیمت گذاری مناسبی که دارد، گزینه‌های بهتری را در این کلاس به کاربران ارائه می‌دهد.

بهترین برند گوشی در کلاس پرچمداران اندرویدی کدام است؟

اینکه کدام برند را انتخاب می‌کنید، جدا از مسائل فنی، به اولویت‌ها و سلیقه شما مرتبط است. به صورت کلی در کلاس پرچمداران، سامسونگ امتحان خود را پس داده و با توجه به متریال و کیفیتی که ارائه می‌دهد تا چندین سال خیال شما را آسوده می‌کند و گزینه مطمئن‌تری برای خرید است. گرچه شیائومی نیز پییشرفت زیادی داشته و می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

نوشته های مشابه

‫۱,۲۳۶ نظرها

  1. سلام یه مولفه خیلی مهم توی خرید گوشی اینه که ایا اون گوشی توی بلند مدت اون پرفرمنس خودشو تاچه اندازه بالا نگه میداره و کدوم گوشی زودتر از نفس میوفته و هیچکس رو ندیدم تا حالا در این مورد خیلی کلیدی محتوا تولید کنه قطعا شما با این توانایی بنظرم لایق این کار هستین
    و یک چیز دیگه هم خیلی فونت نظرات ریز تر از فونت خوده سایته لطفا هماهنگی به عمل بیارین باتشکر

    1. سلام فرهاد عزیز، سپاس بابت پیشنهادات خوبتون، بررسی و اجرا خواهد شد.

      1. با سلام خدمت دوستان عزیز و تیم خوب ۱۹ کالا ، من می‌خوام گوشی بخرم و ۴ میلیون بیشتر نمیتونم هزینه کنم ، بنظر شما سامسونگ بخرم بهتره یا شیائومی، و دیگه اینکه ممنون میشم بگید کدوم مدل از گوشی رو بخرم از همه لحاظ بهتره

        1. با سلام
          لطفا مقاله راهنمای خرید گوشی همین مجله رو مطالعه کنید

  2. با سلام.خدمت شما که عرض کنم همه شما میدونید که سامسونگ پر فروش ترین و همچنین محبوب ترین اسمارت فون تو کل جهان به شمار میره.من خودم اس بیست اول‌ترت دارم و از هر نظر از بقیه گوشی ها بهتره به خصوص دوربینش.یه صفحه نمایش باکیفیت که بهترین صفحه نمایش دنیاست و رم فوق العاده که ظرفیتش ۱۶ هست و ۵۱۲ حافظه داخلی داره و حتی میشه به کارت حافظه جانبی حافظشو بالا برد.تا این جا غیر از این چی میخواین؟قبول دارم برای ایرانی های خریدنش خیلی سخته ولی بهترین گوشی سال ۲۰۲۰ هست. اگه ویژگی های دیگش باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر و زوم صد برابری،نسخه دو سیم کارته،حاشیه های خیلی کم و … خانم خودم آیفون یازده پرو مکس داره به نظره من اس بیست اولترا خیلی از اون بهتره.خواستم یه مطلب دیگه هم بگم تا حالا فقط سامسونگ رو دیدم گوشی های تاشو بسازه و هیچ برند دیگه ای نمی تونه همچین صفحه نمایش تاشو بسازه.به نظر من شیائومی در سری میت خودش از سری اس تقلید کرده و خواهد کرد.اولین تقلیدش صفحه نمایش خمیده هست و دومیشم میت چهل پروست که میخواد از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کنه.به نظر من هواوی کارش بد نیست ولی کیفیت بدنش اصلا خوب نیست به نظر من.برای ایرانی ها که حقوق کمی دارند شیائومی خوبه ولی به شخصه سامسونگ میخرم.

    1. خوش بحال شماوخانومت مایع دار من a30s 128mb خریدم اردیبهشت خیلی هم خوشحال بودم الانم بین a51 وردمی نت ۹پرو موندم حافظه باطری نگه داشتن هنگ نکردن اینترنت وطول عمرخیلی واسم مهمه گوشیم خدایی خوبع اماروی کسی روباید کم کنم

    2. اگر از آرزوهاتون میگید ان شاالله به برسید . اگرم واقعا گوشی ۳۵میلیوی دارین نوش جونتون

    3. s20 Ultra و این گوشی چون از اگزینوس ۹۹۰ استفاده می کنه جلوی Mi 10 Ultra کم میاره چون از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده

  3. با سلام.خدمت شما که عرض کنم همه شما میدونید که سامسونگ پر فروش ترین و همچنین محبوب ترین اسمارت فون تو کل جهان به شمار میره.من خودم اس بیست اول‌ترت دارم و از هر نظر از بقیه گوشی ها بهتره به خصوص دوربینش.یه صفحه نمایش باکیفیت که بهترین صفحه نمایش دنیاست و رم فوق العاده که ظرفیتش ۱۶ هست و ۵۱۲ حافظه داخلی داره و حتی میشه به کارت حافظه جانبی حافظشو بالا برد.تا این جا غیر از این چی میخواین؟قبول دارم برای ایرانی های خریدنش خیلی سخته ولی بهترین گوشی سال ۲۰۲۰ هست. اگه ویژگی های دیگش باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر و زوم صد برابری،نسخه دو سیم کارته،حاشیه های خیلی کم و … خانم خودم آیفون یازده پرو مکس داره به نظره من اس بیست اولترا خیلی از اون بهتره.خواستم یه مطلب دیگه هم بگم تا حالا فقط سامسونگ رو دیدم گوشی های تاشو بسازه و هیچ برند دیگه ای نمی تونه همچین صفحه نمایش تاشو بسازه.به نظر من شیائومی در سری میت خودش از سری اس تقلید کرده و خواهد کرد.اولین تقلیدش صفحه نمایش خمیده هست و دومیشم میت چهل پروست که میخواد از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کنه.به نظر من هواوی کارش بد نیست ولی کیفیت بدنش اصلا خوب نیست به نظر من.برای ایرانی ها که حقوق کمی دارند شیائومی خوبه ولی به شخصه سامسونگ میخرم.

    1. سلام.
      اولا اس ۲۰ اولترا برترین گوشی سال ۲۰۲۰ نیست و طبق بنچمارک انوتو می ۱۱ هست.
      بعدشم اس ۲۰ اولترا مشکل خودش رو داره و بی نقط نیست.
      لطفا جوری هم تعریف نکنید که کسی که توان خرید نداره حسرت بخوره.
      این هم هست که برند ها تقلید نمیکنن بلکه اون فناوری هاست که پیشرفت کرده و در تموم برند ها میاد.
      این هم هست که سامسونگ بیشتر تمرکزش روی میانردس .
      و در اخر بدون گران ترین گوشی حال حاظر می میکس الفا شیائومی هستش .
      نکته بعدی رم و حافظه تاثیر گذاری ژیادی نداره و حافظه ی ۵۱۲ برای تلفن همراه زیادی .

      1. ببخشید اما با احترام عرض میکنم شما مطمنید که کارشناسید یا دفاع مقدس شیاموی

  4. با سلام من الان ردمی نوت ۹ شیاومی رو دارم
    از وقتی که به میو ای ۱۲ آپدیت کردم خیلی لگ و تیک میندازه تو بازی ها ولی قبل از اینکه اپدیت کنم بازی هایی مثلع فورتنایت و کالاف دیوتی موبایل رو به راحتی میاورد ولی بعد از اینکه اپدیت کردم گوشی خیلی هنک میکند اگر چیزی میدانید و میتوانید کمکم کنید همینجا بگویید

    1. داداش این مشکل واسه منم پیش اومده باید صبر کنی تا آپدیت جدید بیاد یا گوشیت رو فلش بزنی و رامmiui11رو نصب کنی

  5. سلام دوستان
    نظراتتون قابل احترامه ولی این نظراتی که میدین نظر نیست به این میگن کلاس گذاشتن طرف داره نظر میده شما میایی نظر بقیه رو خراب میکنید چون گوشی خودت تازه خریدی و الان میبینی گوشی بالاتر از تو امد قرار نیست گوشیتو ببری بالا تکنولوژی در حال پیشرفت هروز که پاشی یه چیز جدیدتر تولید میکنن الان منی که میخوام تازه گوشی بخرم بااین نظرات شما قاطی کردم فهمیدم که به نظرات نباید گوش بدم باید خودم ببینم سلیقم چیه کار به هیچ کس نداشته باشم بگم اون میگه هوایی عالی برم بخرمش البته اینم بگم همه گوشی ها خوبه مهم سلیقه و استفاده ایی که میخوایی ازش کنی هست لطفا نظراتون مثل عقده ایی ها ندین صادقانه بدین که طرف متوجه شه چی خوبه واسش که بخره من راستیاتش هوایی دارم ۵ ساله دارمش از بس کار کردم شروع کرده هنگ بکنه باتری تمام کنه دیگه خسته شدم ازش میخوام عوض کنم بله اوایل که گوشیو داشتم بخدا عالی بود اما من بد استفاده کردم ازش با گوشی زیاد کار میکردم تو شارژم باهاش کار میکردم و بااین حال فقط دو بار رفت در موبایلی و الان تصمیم گرفتم یه گوشی خوب در حدی که بتونم باهاش عکس های خوب و با کیفیت و بازی و باهاش برنامه نویسی کنم و باتری زود خالی نکنه و هنگ نکنه از موبایلی ها پرسیدم و با تحقیقاتی که کردم همه گفتن شیائومی بهتر است از نظر مالی این گوشی خوبه …..

  6. با سلام و عرض خسته نباشید من برام سخت افزار باتری و صفحه نمایش مهم تر از همه است بین گوشی redmi note9 و سامسونگ گلکسی a31 و a21s کدوم بهتره یا شما پیشنهاد دیگه ای دارید اندرویدشم ۱۰ باشه خیلی بهتره و البته بیشتر از شش و نیم میلیون هم نمیتونم خرج کنم

    1. برای محک زدن عملکرد سخت افزاری امتیاز سخت افزار این مدل ها رو با هم مقایسه کنید درسایت ۱۹کالا این امتیاز ارائه شده

  7. هرکسی ازگوشی شیائومی بد میگه یا اون گوشی رو نداره و ازش استفاده نکرده..یانمیتونه اون برند و برای خودش فراهم کنه و چون خودش سامسونگ داره دلش میخواد نظر خودش و به زور نداشته تحمیل کنه..ردمی۸..ردمی نوت۸..ردمی نوت۸proبهترین برند های روزه میان رده حتی برابر بابعضی برچم دارها هم هستن..

    1. پرچمدار خواب زیاد میبینی ردمی نوت هست سرعتش برابر با نوکیا است

    2. ببین من نمیگم شیاومی بده ولی اینجوری که تو داری حرف میزنی انگار شیاومی از اپلم بهتره اون موقعی که سامسونگ دستت بود شیاومب داشت ظرف شویی درست میکرد

  8. سلام و درود و ضمن خسته نباشید خدمت سایت خوب ۱۹ kala
    دوستان چرا کسی واقعیت رو نمیگه چرا بی طرف نیستین خب این نظرات خیلی مهمه شاید کسی بخواد گوشی بخره و مردد باشه بین این سه تا برند شما افتادین به جون هم انگار جنگه و هرکسی ی برند رو خراب میکنه اینکه شما از یک برند استفاده نمیکنی دلیل بر این نیست که اون یکی برند و تخریب کنی
    من خودم موبایل فروشی دارم و خودم تعمیرات موبایل انجام میدم
    هر سه تا برند خوبن سه تا برند پر طرفدار و مطرح دنیا
    من خودم از هواوی استفاده میکنم البته دلیل هم دارم برای انتخابم
    چون گوشی با دوامیه و عمرش زیاده البته کسی که گوشی رو تو دو روز میخوره اون دیگه به برند یا گوشی ربطی نداره اون به نحوه استفاده بستگی داره
    سامسونگ یک برند پر فروش و پر طرفدار هست تو دنیا پرفروش ترین برند جهانه ولی پول برندشو از مشتری میگیره
    شما مقایسه کنید گوشی‌های هم قیمت سه تا برند رو می‌بینید که هم هواوی هم شیائومی امکانتشون دو برابر بهتر از سامسونگ هن قیمت هست پس نتیجه میگیریم که قیمت سامسونگ بیخودی و بدون دلیل بالاست شیائومی هم گوشیه خیلی خوبیه ولی خب برند زیاد مطرحی نیست و قطعاتش خیلی کمه تو بازار چون سابقه اش زیاد نیست ولی خب طرفدارانش روز به روز بیشتر میشن ولی بازم میگم شیائومی به نسبت سامسونگ از لحاظ امکانات و قیمت بهتره
    میمونه مقایسه شیائومی با هواوی
    سخته بگیم کدوم بهتره
    از نظر طراحی دوتاش خیلی خوب عمل کردن از لحاظ سخت افزاری هم دوتا برند از سخت افزار قدرتمند تو میان رده ها استفاده میکنن
    ولی پردازنده های شیائومی کمی ضعیف تر از هواوی عمل میکنن
    از لحاظ کیفیت تو ساخت باز دوتاشون خوبن ولی هواوی مقاوم تره نسبت به شیائومی
    از لحاظ قیمت هم هواوی باز سرتره چون مدل های متنوع زیاد داره و گوشی های زیادی تو بازه های قیمتی مختلف داره
    و در مورد باتری هم بگم که باتری هواوی از همه لحاظ بهتر از سایر برندهاست
    و اما دوربین
    شما وقتی مقایسه دو گوشی رو تو سایتهای ایرانی میبینی هرکسی از برنده که استفاده میکنه طرفداری میکنه ولی کسی نمیاد بگه من بخاطر این مزیت ها از فلان برند استفاده میکنم و اکثر نظر ها بدون تجربه و استفاده فرد از سایر برندهاست
    ولی شما تو گوگل سرچ کنید هواوی دوساله که بهترین دوربین گوشی دنیا رو ثبت کرده
    یعنی از دوربین گوشی Huawei p3p pro بهترین دوربین سال ۲۰۱۹ تو جهان ثبت شد
    و امسال هم دوربین Huawei p40 pro بهترین دوربین گوشی هوشمند تو سال ۲۰۲۰ شد پس الکی ندین نظر از خودتون
    من به عنوان کسی که تو کار فروش و تعمیر موبایلم برند هواوی رو پیشنهاد می کنم بین این سه تا برند
    اول هواوی
    دوم شائومی
    و سوم سامسونگ
    و البته این نکته رو بگم اگه ی روز از هواوی دست بکشم که امکانش خیلی کمه میرم سراغ شیائومی
    با تشکر از همه دوستان امیداورم که به دردتون بخوره

    1. شماهم مثل همه دقیقا برندی روکه خودت استفاده میکنی رو گذاشتین اولین بیشنهاد برای مخاطبی که شاید میخواد یه گوشی بخره و نیازبه راهنمایی درست داره..!!!

    2. خوب بود گفتی از گوشی که خودتون دارید تعریف نکنید !!مطمعنی گوشی فروشی؟

    3. کاملا شما درست میگی
      سایت ۱۹ کالا سایت خوبیست ولی خود سایت در پاسخ به پرسشهایش گفته که نمیاندگی شیائومی هستش و مسلما در مقایسه ها هم ممکنه مانور بیستری روی گوشیها داده بشه

      1. با سلام ببینید دوست عزیز سایت ما یکی از مراجع موبایل ایران هست پس دلیلی نداره که روی برند خاصی تمرکز کنه چون برندهای مختلف رو به فروش می رسونه
        شما می تونید در سایت ما گوشی های موجود در بازار ایران از تمام برندها رو مشاهده کنید مقایسه کنید و خودتون بسته به نیاز و اولویتتون خرید کنید

  9. خسته نباشید
    ب عنوان یه تجربه دار ک بیشتر گوشی هارو با برند های مختلف امتحان کرده توسیه میکنم شیائومی رو امتحان کنید .واقعا نسبت ب قیمتش محشره و تو این اوضاع گرونی عالیه
    خودم اول میخواستم یع A20sبگیرم اها هم گرون تر بود هم از لحاظ رم و حافظع پایین تر بود یعنی تا حدی العان ک ردمی ۸ .۶۴ گیگ دارم سیستمش دو برابر اونه حتا باتری و شارژرشم قوی تره! ولی با قیمت کمتر
    پیشنهاد من شیائومی است با تشکر

  10. چند ساله سامسونگ دارم.قبلا معرکه بود مخصوصا سریa ولی دو ساله بد خراب کرده خودشو اصلا کیفیت صفحه نداره گوشی a51s خریدم کیفیت صفحه اش از گوشی دویست تومنی سامسونگ پایین تره تاره و چشمو میزنه
    ولی یه شیاومیmi a3 خریدم واقعا عالیه همه چیش
    هم کیفیت بالای صفحه هم صداش که اندازه ضبط ماشینه خداییش
    واقعا عالیه از هر لحاظ.به نظرم دو برابر قیمتش میارزه ولی سامسونگ واقعا بد خراب کرد خودشو بخرید تا پشیمون شید.

    1. چون شما یه گوشی از سامسونگ گرفتین و خوب نبوده دلیل نمیشه که کل سامسونگ رو که پرفروش ترین برند دنیاس رو زیر سوال ببری شما یکبار سامسونگ مدل s رو امتحان کن قول میدم پشیمون نشی (در ضمن بازم میگم شیائومی رو حتی نمیشه با سامسونگ مقایسه کرد)

      1. سلام . من s8 داشتم یه روز که داشتم باهاش کار میکردم قفل کرد و خاموش شد . هم هارد سوخت و هم سی پی یو . الان که شیائومی نوت نه پرو خریدم واقعا راضی هستم هم از نظر امکانات و هم از نظر سخت افزار . چند بار هم از توی ماشین پرت شده پایین و فقط گلسش ترک برداشته . توی هوآوی هم داشتم نوا تو پلاس
        ولی یه بار که از دو متری افتاد صفحه ش شکست و دیگه نتونستن درستش کنن
        پیشنهاد من شیائومی هست . هم عمر بالاتری داره و هم کیفیت
        البته گوشی های قدیمی شیائومی واقعا به درد نمیخورن ولی الان با وجود گوشی های ردمی و مای و miui12 این گوشی ها نیاز هر ادمی رو بر طرف می کنن . هوآوی نسبت به اندروید خام فقط تم رو تغییر داده و یکسری امکانات اضافه کرد که فک نکنم به درد همه بخوره . در کل شیائومی هم سخت افزار بهتری داره و هم نرم افزار . باز هم تصمیم با خودتونه …. ممنون .

    2. سلام من موندم گوشی سامسونگ a21s بخرم یا شیاومی نوت۸ از لحاظ موندگاریش بیشتر از ۵سال مهمه برام

  11. سامسونگ سری A مشکل زیادداره حرف من نیس تعمیرات موبایلی هم میگن من گوشی a20s خریدم تمام حواسم بهش بود زمین نخوره تو شارژ باشه باهاش کار نکنم بعد دوهفته شارژر ک‌ وصل کردم کار نکرد چندجا بردم آخر درست نشد ک نشد و مشخص نشد علتش چی بود من بخاطر این از سامسونگ زده شدم مخصوصا سری a

  12. آقا من a21s دارم بهترینش تو نیم ساعت پر میشه شیائومی اصلا خوب نیست بعد شیائومی اصلا مقاوم نیست من میگم سامسونگ باز هم خیلی خبهتره با سامسونگ امتحان پس داده یهو این شیائومی اومد مسخره بازیه این شیائومی سامسونگ در بازی خیلی خوبه مخصوصا بازی های بتل رویال عالیه پیشنهاد میکنم سامسونگ بگیرید

  13. سلام به همه گی بنده امروز میخوام شما رو با یکی از سوپر اسپورت های جذاب آلمانی آشنا کنم و بگم که میتوانین ماشین رویا هاتون رو یک روز کامل سوار شینپورشه پانامرا ساخته شده توسط کشور آلمان دارای عملکرد فوق العاده قدرت و سرعت می باشد. حداکثر سرعت پانامرا تا ۳۰۶ کیلومتر و شتاب آن در ۴ ثانیه به ۱۰۰ می رسد. دارای کیسه هوای راننده و ماشین، جانبی و پرده ای می باشد و همچنین این ماشین سیستم کلید ضد سرقت دارد.شما فقط با ۲ میلیون ت میتوانین سوار این ماشین رویای بشین برای خواندن ادامه مطلب راجب پانامرا و اطلاعات بیشتر به لینک مراجعه کنین

    ضمنا من براتون یه سایت خارجی انگلیسی زبان عالی پیدا کردم اطلاعات عالی داره

  14. سلام دوستان . حالا گوشی هواوی بهتره یا سامسونگ ؟
    بنده سامسونگ اس ۴ دارم زود باطری خالی میکنه کلافه شدم تا ۶۰ درصد میرسه کلا گوشی خاموش میشه .

  15. اون موقع هایی که هواوی اولاش بود که اومده بود من با کلی تحقیق و به نظر مردمی مثل شما که میگفتن خیلی بهتره فکر کردم که هواوی داره همون چیزی که سامسونگ میده رو ارزون تر میده و رفتم هواوی خریدم بعد سه چهار ماه متوجه اشتباه شدم و همون مردم هم میبینین که بعد ۲ سال کلا هواوی رو فراموش کردن و اینجا دارن از هنگی و داغیش میگن (البته جدا از اینکه دوربین و امکانات خوبی داشت)
    بعد یه سال استفاده دوباره خواستم گوشی بگیرم که دیدم بازم مردم دارن از سامسونگ بدگویی میکنن و میگن شیائومی خیلی بهتره ولی دوباره اون اشتباه نکردم و a51 سامسونگ رو خریدم و تو سه ماهی که دارم استفاده میکنم میتونم بگم در حد یک پرچمداره (البته این نظر منه). شیائومی هم بعد دو سال مثل هواوی با چند ماه در صدر بودن فراموش میشه.( البته تو شرایط فعلی مثل سامسونگ و شاید یه کم بهتر باشه ولی این وضعش همیشگی نیست )
    شاید بگین سامسونگ پول برند میگیره . به نظر من حق داره چرا نباید برندی به این پایداری و با تجربگی که چندین ساله که گوشی اش هنوز هم تو صدره پول برند نگیره؟
    منطقی نظر بدین شاید با نظرتون یه نفرو از خرید یک برندی منع کنید که سال بعدش اون بزند اصلا وجود نداشته باشه.
    این یه توصیه هست اگه پول دارید آیفون بخرید ولی اگه ندارید و میخواید حداقل تا سه سال از گوشی مثل اولش استفاده کنید فقط سامسونگ میتونه این نیاز و برآورده میکنه
    ببخشید که یکم طولانی شد:)
    موفق باشید

    1. دمت گرم حرفت درسته یه شرکتی بعد سالها اسم و رسم پیدا نمیکنه بعد یه شبه یه چینی ساز بیاد جاشو بگیره سامسونگ بایدم پول برند بگیره چون کارش ارزش داره زمان مشخص میکنه کی چکاره اس .

    2. واقعا a51 خوبه
      چون توان خرید مجدد ندارم و بین پرو شامی و ۵۱ سامسونگ موندم
      ب نظرتون چیکارکنم

  16. سلام من بین شیائومی ردمی نوت ۸ و ریلمی x گیر کردم لطفا کمک کنید

    1. میشه یکی راهنمایی کنه گلکسی a71 رم ۸ خوبه یا نه؟قیمتشم ۱۲ و خورده ایه میترسم خراب شه الان جی ۷ پرایم دارم چند ساله دارم هیچ مشکلی نداره دوست دارم مثل این سگ‌جون باشه لطفا یکی ک بلده راهنماییم کنه

  17. من دو هفته هستش که شیائومی ردمی نوت ۸ رو خریدم،خیلی خیلی ازش راضی هستم.هر کی میخواد گوشی بخره این گوشی را خریداری کنه.

  18. سلام دوستان. من میخوام موبایلم رو عوض کنم اما بین برند سامسونگ و شیائومی موندم. A50 بهتره یا شیائومی نوت ؟ اگه نظرتون رو بهم بگید ممنون می شم.

  19. با سلام
    به نظر من شیائومی بهتر از بقیس ، البت این نظر رو با توجه به اینکه سامسونگ داشتم ، هوآوی داشتم و دارم ، اچ تی سی داشتم ، سونی داشتم ، جی ال ایکس ایرانی ام داشتم، همشونم زوارشون در رفت و یا اعصابم به خاطر کندی و دوربین و باطریشون به هم می ریخت و می فروختم می رفت تازه اچ تی سی و سامسونگ رو از پرچم داراش داشتم ولی با توجه به اینکه از شیائومی تعریفی نمی کردن دلو زدم به دریا و نوت ۸ خریدم یه پنج شش ماهی که کار کردم واقعا راضی بودم تا اچ تی سی داداشم سوخت دادمش به او و نوت ۸ پرو گرفتم فعلا هم این گوشی من تو بین رفقا و البت بعضی از رفقای سامسونگ باز من اصلا کم نیاورده و هیچ میان رده ای نتونسته حتی به گردشم برسه. تازه بابت بودجه ای که فعلا داشتم میان رده انتخاب کردم که واقعا در حد یه پرچم داره . بابت شیائومی پول تکنولوژی میدید نه برند. حالا خود دانید.

  20. سلام اونایی که آبروی سامسونگ و بردن از شیاعومی اشغالتر پدا نمیشه من یدونه ردمی نوت ۸ داشتم بعد یک ماه جگرش در امو ۶ ساله a10s دارم حتی یه عیب هم ندیدم در ضمن در هنگام خرید گوشی به این نکات توجه فرمایید تا کلاه به سرتون نره
    ۱-توجه به کد IMEI ارقام ۰۵ یا ۵۰ نشان دهنده این است که گوشی شما در یکی از کشورهای برزیل، آمریکا یا فنلاند ساخته شده است.
    ارقام ۰۸ یا ۸۰ نشان دهنده این است که گوشی شما در کشور آلمان ساخته شده است.
    ارقام ۰۰ نشان دهنده این است که گوشی شما در کارخانه ی اصلی ساخته شده است.
    ارقام ۰۱ یا ۱۰ نشان دهنده این است که گوشی شما در کشور فنلاند ساخته شده است.
    ارقام ۰۲ یا ۲۰ نشان دهنده این است که گوشی شما در کشور امارات متحده عربی یا هند ساخته شده است.
    ارقام ۰۳ یا ۳۰ و همچنین ۰۴ یا ۴۰ نشان دهنده این است که گوشی شما در کشور چین ساخته شده است.
    ارقام ۰۶ یا ۶۰ نشان دهنده این است که گوشی شما در یکی از کشورهای هنگ کنگ، چین یا مکزیک ساخته شده است.
    ارقام ۱۳ نشان دهنده این است که گوشی شما در کشور آذربایجان ساخته شده است.

    * در حال حاضر برای رقم های ۰۹ یا ۹۰ و ۰۷ یا ۷۰ اطلاعات دقیق و معتبری در دسترس نیست.

    1. ببین داداش A10s دوساله عرضه شده چجوری شیش سال داشتی چرا برند رو خراب میکنی همه برند ها خوب هستند شاید یه فرق کوچولویی داشته باشن ولی همه برند ها عالی هستند و انتخاب یک گوشی مناسب سلیقه اییه من الان خودم سامسونگ دارم ولی میخوام شیاومی بخرم که اون هم عالیه بچه ها خیلتون راحت به خاطر هربرندی همه شون خوبن و گرنه ببینین چرا شیاومی یا هر گوشی دیگه ای رو میان جز بهترین گوشی انتخاب میکنن چون اونو برسی کردن و دیدن که از نظر مثلا دوربین بهتره الکی نیست که بالاخره کسایی که گوشی رو وارد میکنن اول اون گوشی هارو بررسی کردن بعد دیدن خوبه اونا رو آوردن دیگه.

  21. از بین گوشی های سامسونگ فقط سری sخوبن بقیه شون مفت نمی ارزن

  22. سلام. به نظر شما سامسونگ galaxy note 8 بهتره یا شیاومی ردمی نوت ۸؟؟

  23. شیاعومی اصلا خوب نیس. من دارم . اصلا فایده نداره و سنگینه . به نظرم گوشی های سامسونگ عالیه

  24. سلام
    شیائومی گوشی خوبیه امکاناتش بنسبت قیمتش خوبه
    بشرطی که آنتن دهی خوب ازش انتظار نداشته باشی
    بنسبت همون نتش هم ضعیفه .

  25. به نظر من سامسونگ از همه این ها بهتره من a50 دارم اولاش که خریدم یه کم با اثر انگشتش مشکل داشتم که خداراشکر الان دیگه هیچ مشکلی ندارم و خیلی خوب کار میکنه ولی سرعتش نسبت به اثر انگشت پشت یه کم کمه ولی سرعت قابل قبولی داره و من راضیم. تازگی ها هم خواهرم شیائومی نوت ۸ داره اونم خوبه ولی صفحه نمایشش به پای a50 نمیرسه در بخش دوربین نوت ۸ شیائومی عکس های واضح تری میگیره ولب یه کم رنگ a50 بهتره ولی در کل هر دوتاشون خوبن توی دوربین و توی بخش اشلوموشن یا حرکت آهسته a50 تا ۴۸۰ فرم و کیفیت بهتری داره ولی نوت ۸ تا ۲۴۰ بیشتر نداره و کیفیت پایین تره ولی توی فیلم برداری معمولی نوت ۸ کیفیت ۴k داره که کیفیتش از a50 بهتره ولی اصلا لرزش گیر نداره ولی توی وضوح پایین تر داره یعنی ۱۰۸۰ که یه کم a50 لرزش گیرش بهتره ولی کیفیتش خیلی خوب نیست و در بخش روابط کاربری کلا سامسونگ یه سر گردن از هواوی و شیائومی بالاتره در کل هر دو خوبن ولی نوت۸ شیائومی دو بار توی دستم خاموش شده و یه بار کلا لمسش کار نکرد در حالی که نزدیک دوسه هفته است که خریدمش ولی a50 حدود یک ساله دارمش و چنین مشکلی نداشته در کل من سامسونگ رو بیشتر میپسندم شاید هم این مشکلات توی شیائومی وقط توی نوت ۸ شایع باشه ولی من اگر دوباره بخوام موبایل بخرم سامسونگ میخرم

  26. سلام
    یه چند تا نکته بگم
    ببینید مردم میخوان یه گوشی بخرن انقدر که به کلیات کار ندارن شما توی سایتتون اگه میخواین کمک کنید باید همه گوشی هارو با قیمت و نقاط ضعف و قوت و (جزییاتش )قراربدید تا کمک کرده باشید.
    دوم اینکه اقا گوشی های سامسونگ قدیمی مثل جی ۷ و اینا طبق تجربه من ودوستانم گوشی های به درد گیم نمیخورن ولی اگه میخواین یه گوشی باشه که فقط باهاش یه زنگ بزنید و یه عکس معمولی بگیرید بد نیست.
    سوم گوشی های سامسونگ جدید فقط اسمشونه که حافظه نسبتا زیادی دارند شما حافظه ات از نیمه پر بشه دیگه تموم .علت اینکه یه سری میگن خوبه یه سری میگن بده تو همینه یکی تا خرخره پرش کرده یکی هم مراعات کرده و پرش نکرده .
    چهارم شیائومی ها هم خوبا ولی نوت های ۷ و ۸ همشون مشکلاتی که دوستان گفتن رو دارن و درسته یک سنگینه دوم قطعاتش نیست و این حرفا ولی از لحاظ دوربین گوشی های خوبی هست .
    راستیتش از اونجایی که شعور دارم درمورد مسائلی که اطلاع ندارم صحبت نمیکنم پس هووای رو کارندارم .
    نتیجه: من خودم و خانواده و همه از سامسونگ ها استفاده میکنیم انواع و اقسام مدل هاش .سامسونگ ها خیلی خوبا ولی برای کار سنگین بدرد نمیخورا مثلا گیم ها و زود داغ میکنن و به قول دوستمون باید بری جلوی پنجره یا پنکه که باد بخوره .ولی شیائومی نه البته اگه رعایت حالشو بکنی .اگه ادمی هستی که با گوشی هی این ور اون ور میری و تماس داری یه سامسونگ اقتصادی بخر با یه گلس تموم .اما اگه میخوای بشینی داخل خونه و بازی کنی یا نرم افزار کار کنی شیائومی بهتره اینم بگم این نظر منه انتقاد کنید ولی منطق داشته باشید

  27. اونایی که میگن A50 بگیر شیائومی خوب نیست بهترین گوشی تا ۵ میلیون و ۶ میلیون ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو هست اوناییم که میگن کلا شیائومی خوب نیست یه پیامی براشون دارم:بله بله شما خوبین فقط شما کاش یه نگا به گوشی های شیائومی مینداختین و برندپرست نبودین میان رده خواستی بگیری فقط و فقط شیائومی

    1. برند مهم نیست بستگی به این داره که شما گوشی چطور نگهداری کنی

  28. بله صد درصد سامسونگ باید پرفروشترین برند باشه چون کسایی که میخرند عقلشون به چشمشونه . من واقعا موندم چطوری میگین a50 از شیائومی بهترع . واقعا قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری . اگه دقت کنید میبینید تو نقاط منفی شیائومی هیچی منفی نداشت مثلا اینکه تو ایران قطعاتش کمه عیب محسوب نمیشه چون ادم عاقل کم پیدا میشه شیائومی بخره . دوما سنگینی گوشی بدلیل متریال عالیشه .نرم افزاریم روز به روز داره عالی تر میشه . عیب بعدیشم که گفته بودن تنوع کمشه که بنظرم داره کاملا مناسب کار میکنه تعداد کم تر از سامسونگ طراحی و کیفیت در حد اپل . سامسونگ خوبه که مثل تولید مثل موش سالی ۷۰۰ تا گوشی میده ؟؟؟
    واقعا اگه کسی واقعا سامسونگو بهتر میدونه همون لیاقتش سامسونگه بعدشم گوشی ای که نو سامسونگ ۱۶ تومن میخری تو شیائومی ۱۱ تومن میخری واقعا بصرفست ……

    1. ببین داداش احمق اونیه که میره شیائومی میخره اونه که عقلش تو چششه و میاد شکل شیائومی رو می بینه و میره یه آشغال شیائومی میخره تو هم راست میگی قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری سامسونگ عین زر هست و شیائومی عین گوهر معلومه زر بهتره.شما میری ۱۶ میلیون پول سامسونگ میدی تا وقتی بمیری هم داریش اما برو یه شیائومی بخر سر سال بندازش دور.

      1. دیگه میخواستی الکی یه چی بپرونی اخه نادون کدوم گوشی با مواد با زیافتی ساخته میشه

      2. سره خودتونو درد نیارید.گول نخورید.چون سود شیامی از سامسونگ بیشتره.فروشنده ها شیامی میارن.فقط سامسونگ.ثابت شده است حتی گوشی سادش.

    2. عزیز من لطفا اطلاعاتتو ببر بالا بعد بیا نظر بده شیامی تو کجای امریکا یا کشور های خوب به فروش میرسه؟؟؟؟؟ این سامسونگه که حرف اول رو میزنه و اصلا نباید باهاش مقایسه کنی….

  29. فقطو فقط شیاعومی ردمی نوت ۸ من از روز اولی که اومد تو ایران خریدم و عملکردش نسبت به هواوی و سامسونگ بهتر بوده تازه من بازی کالاف دیوتی دارم همش او شارژ با گوشیم کار میکنم سالمه سالمه

  30. درضمن هوآوی یه شرکت مستقل اه ولی شیامی نه و با آمریکا همکاری می‌کنه ولی مطمئن باشید که یه روزی شیامی با مخ میخوره زمین چون آمریکا همون جور ی که هوآوی رو تحریم کرد شیامی رو هم تحریم می کنه اون موقع است که دیگه شیامی نمی تونه با بنچمارک بالاش پز بیاد

    1. بازم میگم اگر کسی شک داره بره از جای مطمئن چیز هوایی رو که گفتم پیدا کنه تا بدونید اینا تعریف نیست واقعیت هست، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

  31. سلام
    گوشی شیائومی همه مدل هاش واقعا عالیه
    هم از نظر امکانات هم باتری
    من خودم Redmi 8 دارم خییییلی هم راضیم

    1. سلام، اولا هوآوی بهترینه چرا؟ چون هم از نظر باتری خیلی قوی تره هم از نظر دوربین . اگر شک دارید برید آنر ۲۰ پرو رو ببینید که با اینکه ۴۰۰۰ میلی آمپر هست از یه ۴۵۰۰ میلی آمپر شیامی بیشتر کار می‌کنه مثل ردمی نوت ۸ پرو، درضمن هوآوی داخل تاریکی هم تشخیص چهره دار حالا ببینید کدوم شرکتی همچنین کاری کرده چون هوآوی اسکن سه بعدی داره (میت ۲۰ پرو) درضمن با احترام به نظر همه هوآوی محبوب تره چون امسال شد پر فروش ترین برند سال.پس دیگه بحثی نمی مونه جز اینکه هوآوی برترینها

  32. ببین آقا شیائومی اسباب بازی بچه کوچولاهاست و از یه پایین رده هم صعیف تره هوآوی هم عین همینه و یه زره بهتر اما سامسونگ خواستی یا a30s یا a50 و ا،ر تبلت میان رده خوب خواستی t295 و t515 سامسونگ بهترین میان رده ها هستند.

  33. سلام دوستان خسته نباشید من میخواستم گوشی بگیرم بین گوشی های A20s و ردمی نوت ۸ تی موندم چون من از بچگیم با سامسونگ کار کردم ولی وقتی رفتم این گوشیو دیدم خوشم اومد میخواستم ببینم مارک شیاعومی اصلا هنگ نمیکنه خراب نمیشه

  34. دوستان عزیز آخه به نظر شما یه گوشی آشغال چینی مثل شیائومی با گوشی های قدرتمند سامسونگ ( البته اینا هم چین میزنه اما زیر نظر سامسونگ کره) برابری میکنه؟ بیاین یه مثالی بزنیم. شما فکر کنید دارید شیائومی برلیانسه و سامسونگ هم بنز. شما کدوم رو میخرید؟ اون آشغال چینی رو میخرید که بدرد لای جرز دیوار میخوره یا اون قدرتمند تر رو ؟ حالا دیگه انتخاب با شماست شیائومی یا سامسونگ.

    1. ۱۰۰ درصد سامسونگ شباعومی بدرد نخوره فقط قیمت که مهم نیست

  35. کدام گوشی برای بازی و باتری و دوربین فیلمبرداری
    عمر ۶ ۶تا۷سال گوشی سامسونگ بیشتر عمر میکنند یا
    شیاعومیف هر گوشی لطفا مثال بزنید عمر تقریبی اون رو
    بگین. از سامسونگ m30s وa30s کردم و از شیاعومی
    نو ت ۹ اس یا نوت۸پرو فقط عمر هرکدام رو ذکر کنید
    ۶و۷عمر بکنه

  36. سلام من باید اینجا جواب اونایی رو بدم که هی میگن سامسونگ گرونه شیائومی و هوآوی ارزون و بهتر
    آخه خودتون یکم فکر کنید
    هر گرونی و هر ارزونی بی علت نیست
    گوشی های سامسونگ با این که قیمتشون بالاست خیلی قوی تر از گوشی های دیگه هست و درضمن شرکت سامسونگ پرچمداره
    من خودم گوشی a70 رو دارم و خیلی خیلی ازش راضیم.

    1. احتمالا نسخه گلوبالش، از زبان فارسی پشتیبانی می کنه

  37. من خودم a20 دارم راضیم ولی بنظرم گوشی سلیقست باید ببینی چی برات مهم تره مثلا صفحه نمایش سامسونگ خیلی بالاست در برابر هو اوی ولی یکم سرعتش پایین تره ولی هیچ وقت هو اوی بر نمیدارم و در مورد شیائومی درسته که میزنه مثلا ۴۸ مگاپیکسل ولی واقعا هست الان دوستم ایفون قدیمی داره دوربینش ۸ هست ولی واقعا ۸ اون برابری میکنه با دوربین ۱۳ یا ۱۴ گوشی های ۲۰۱۹ هواوی یا سامسونگ ولی شیائومی با همچین قیمتی میزنه اون دوربین بالارو باید ببینیم واقعا اون مقدار هست یا نه ولی گفتم همش به سلیقست من خودم سامسونگ میپسندم

  38. به نظر من هر ۳کمپانی تو میان رده عالی هستند فقط و فقط به این بستگی داره که از ی گوشی چه انتظاری دارید ی برند دوربینش خوبه یکی سرعت پردازنده یکی باطریش خوبه یکیم واسه بازی و… در کل انتخاب گوشی به این بستگی داره که از ی گوشی چی میخوای اگه کامنتا رو بخونید متوجه میشید که همه از روی تعصب نظر میدن و هر کس میگه گوشی خودش عالیه و بقیه گوشیا آشغال هستن واقعا مسخرس در کل ب نظر من هر کی میخواد گوشی بگیره به نظرات دیگران اصلا توجه نکنه چونکه ما ایرلنیا عادت داریم که از روی تعصب و بدون منطق نظر میدیم اگه میخوای ی گوشی خوب بخری ببین از ی گوشی چه انتظاری داری و چقد بودجه داذیبعد راجب گوشیای هم رده خوب تحقیق کن و با هم مقایسشون کن میبینی که خیلی راحت گزینه هات به یکی دو مورد محدود میشن و بهترین نتیجه رو میگیری… یا حق

  39. سلام.من یک گوشی میخوام که هم کارهای عادی باهاش بکنم و هم بازی هایی مانند کال اف دیوتی و پابجی رو انجام بدم
    خب
    حالا بنظر شما برای من بیشتر A20s خوبه یا Xiaomi redmi 8 لطفا گوشی های دیگه رو پیشنهاد نکنید!! بین این یکی
    رو به من بگید!!

    1. سلام داداش ببین گوشی یه چیز سلیقه اییه گوشی های سامسونگ چیزی کم نمیزارن ولی خودت مثلا میگما بیا تو اینترنت بزن مقایسه پردازنده A21s و ردمی ۹ شیاومی کلا گوشی های شیاومی بنچمارکشون بهتره و حتی هواوی ولی سامسونگ هم کم نزاشته اگه یه گوشیی میخوای که بازی هارو روون اجرا کنه شیاومی رو بگیر البته اینو بگم این دوگوشی که شما عرض نمودید از لحاظ از بنچمارکاشون مشخصه ردمی ۸ از با اختلاف کم بهتر از A20s

  40. سلام و خسته نباشید
    یکی از دلایلی که گوشی شیائومی فروشش خیلی رفته بالا و اکثرا شیائومی میخرن ، اینه که ارزونه ، شیائومی درسته که از لحاظ فناوری و … گوشی خوبیه ، اما امتحانش رو هنوز پس نداده ، خیلی ها میگن بعد از یکی دو سال کیفیتش نصف میشه و …
    اما هیچ کس نمیتونه در مورد سامسونگ اینا رو بگه ، پس وقتی که شما سامسونگ میخرید حداقلش اینه که خیالتان راحته
    وقتی که میبینید شیائومی و هواوی از سامسونگ ارزون ترند و…
    پس بدانید که هیچ چیزی الکی ارزون تر و … نمیشه
    به نظر من سامسونگ خیلی بهتر از شیائومی و هواویه

  41. من هم روزی که به بازار عرضه شد خریداری کردم گوشی خیل یخوش دستیه دوربین مناسب بازی های کلش پابجی کال اف دیوتی همه رو رااحت باز میکنه
    در حال حاضر میخام گوشی بخرم و نمیدونم چی بخرم

  42. من a50ر ا دیدم و با ان کار کردم
    گوشی من از ان بهتر است وa30s که تمام ویزگی ها و مشخصات a50 را دارد (به غیر از بدنه)
    از گوشی من پایین تر است و منبع قیاس من فیلم مقایسه ی گوشی من با a30s است که ان فیلم در این سایت است

  43. A50 بگیرید نه نوت هشت نوت هشت خیلییییییییی
    ی
    ی
    ی
    ی
    ی
    ی
    چرته

  44. سلام من ردمی نوت ۸ شیائومی دارم .
    سامسونگ بهترین موبایل را دارد اما شیائومی در بعضی وقت ها مثل مقایسه a30s با ردمی نوت ۸ که در این سایت است از سامسونگ
    بهتر است
    و هواوی را امریکا تحریم کرده است
    وگرنه هواوی هم بد نیست
    اما می نوت ۱۰ شیائومی از اس ۲۰ الترا ی سامسونگ بهتر است می نوت ۱۰ ۱۰۸ مگاپیکسل دوربین دارد
    اما توی گوشی سامسونگ اول اپل دوم شیائومی سوم و هواوی چهارم است

  45. با سلام.دوستان یکم‌ منطقی باشین طبیعی هست ک سامسونگ پول بیشتری بابت محصولاتش بگیره. از طرفی محصولات ساخته شده توسط سامسونگ از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارن.چون هیچوقت سامسونگ نمیاد اعتبارش را خراب کنه.بخاطر همین هم بیشترین فروش را داره.برعکس برند های تازه وارد بازار شده از ارائه محصولاتی بدون کیفیت صرفا جهت سود بیشتر هیچ ابایی ندارن.نهایتش تغییر نام اقتصادی هست.به قول معروف هیچ ارزونی یا گرونی بی دلیل نیست.صرفا سالهاست با گوشی های سامسونگ ایسوز سونی و اپل دارم کار میکنم.این برند ها آدم را راضی نگه میدارن. وگرنه راضی کردن مشتری کار خیلی سختی نیست راضی نگه داشتنش مهمه.منظورم استفاده در طولانی مدت هست. درکل پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید دارین به برند های تازه به دوران رسیده آسیایی اعتماد نکنید. با تشکر

  46. منم به می نوت ۱۰ پرو و می ۱۰ پرو و بلک شارک ۳ پرو و پی ۴۰ پرو پلاس پیشنهاد میدهم

  47. تو داری اشتباه میکنی اگه میگویی ا ۷۰ و ا ۷۱ بهترین گوشی سامسونگ است اشتباه میکنی و بگم اس ۲۰ الترال بهترین گوشی سامسونگ است

  48. من به شما از گوشی های سامسونگ a70 و a71 و پایین تر a50 و a30s و a20 را پیشنهاد میکنم

  49. به نظرم سامسونگ پیشرفته تر و بهتره ولی باید یکم روی کیفیت جنس بدنه و همچنین طراحی کار کنه دیگه رو دست نداره گول این گوشی های چینی را نخورید همشون فقط ظاهر دارند بعد یه مدت دیگه کند شده و تکراری میشن تازه رابط کاربریشون که افتضاح
    بهترین سامسونگ است
    فقط یکم باید رو طراحی و همچنین جنس بدنه اش کار کنه

  50. معلومه که شیومی بهتره من الان دارم زود شارژ میشه و من یه پنج روز با همون یه شارژ کار میکنم عالی هر کی میخواد بخره شیومی بخره سامسونگ و هواوی چون مارکشون معروف تره همه فک میکنن اونا بهتر هستن اما شیومی عالیه حرف ندارن بخر حاجی سود میکنی به قران

    1. داداش حرفت خنده داد نزن هیچ گوشی پنج روز نمیره مگه باتربی ماشین روش باسه خخ خخ تعصب بیخود چون .وشی ارزون مبخری مجبوری ازش دفاع کنی برو مقایسه باتری ببین بعد بگو a5۰s تو هفت ساعت چهل پنج دقیقه بت تری خالی شد ولی نوت ۸ پرو تو ۶ ساعت نیم خالی شد بدون اطلاعات دریت حرف نزن مثل اقا سجاد

  51. بچه ها داداش کوچیکم میخوام واسش گوشی بگیرم گوشی گمینگ خوب ویژگی هاشم این باشه باتریش عالی باشه از هر نظر سرعت شارژ بد نباشه پرندازندش حسابی قوی باشه جوری بازی با گرافیک بالاتر از پابجی و کالاف رون اجرا کنه بودجم ۶۵۰۰ هس
    لطفا تعصبی نظر ندید واقعیت بگین دوستام سامسونگ aدارن اکثرا و گفتن واس بازی عالیه ولی در مورد شیاومی گفتن واس بازی عالی
    با توجه بودجه و ویژگی هایی ک گفتن بهترین گوشی بگید

  52. با سلام خدمت دوستان
    من تا ۴ تومن میخوام برای یه گوشی خوب هزینه کنم والا الان این نظرات رو میخونم گیج شدم نمیتونم چیکار کنم
    اخه همه رفیقای من گوشی های سامسونگ دارن خیلی راضی هستن از A30s هم خوشم میاد
    حالا دوستان لطف کنید بین گوشی سامسونگ و شیائومی نظر بدین

    1. داداش من ۷۱دارم از همه لحاظ عالی ولی چون بودجت کمه شیاومی بگیری بهتره گوشی نوت۸ بردار گوشی عالی واس گیم کیفیت دوریینش متوسط

    2. ببین شیومی بخر هم از لحاظ قیمت هم کیفیت بهتر از دوتای دیگس من دارم خیلی خوب کار میکنه

    3. شیومی هم از لحاظ قیمت هم کیفیت عالی هست من دارم خیلی سریع کار می‌کنه من دوستام سامسونگ داشتن گفتن در عرض دوماه نکشیده اندروید ش هنگ کرده حالا باز هر چی خودتون دوست دارید

    4. سلام دوست عزیز لطفا گول این برندای تازه به دوران رسیده ی چینی رو نخورین. سامسونگ اصلا قابل مقایسه با شیائومی چینی نیست. سامسونگ بهترینه شک نکن توش .

  53. سلام راستش من چند سال گوشیای سامسونگ میخرم و تزشون رازیم ولی سامسونگ این اواخر گوشیای اشغالی زد ولی دوباره باa51و ۷۱اصلاح کرد همینطور توs20عالی بود البته میارده های شیاومی تو مقایسه با سامسونگ میان رده کمی بهتر بوده ولی تو پرچمدار ن
    بضیا میگن چون سامسونگ جای پاش محکم شده دیگه گوشی با کیفیت نمیزنه
    خوب سامیونگ اینقد احمقه ک فرصت ب رقباش بده ک ازش جلو بزنن و مشتریاش بگیرن ؟
    البته من ک طرفدار سامسونگم باید بگم ک شیاوومی گوشیاش عالیه درسته امتیازاشون تو بنجمارک بالاتره ولی این فقط میان رده هابی شیاوومن ولی پرچوداراش از پرچمدارای سامسونگ ضعیف ترن در کل سامسونگ نمیاد خودشو از عظمت بندازه و میدون برا شیاومی باز کنه مگه اینکه سیاستی در کار باسمشه
    در ضمن همین حالاش کیفیت دروبین سامسونگ از شیاومی بهتره و فراموش نکنید حتا تلویزیون سامسونگ کیفیتش ار همه بهتره بهد بضی سایتا میگن کیفیت تصویر شیاوومی بهتره
    ولی سامسونگبا اینکه توانایش داره تو بعضی از گوشیاش کیفیت صحفه از شیاومی پایین تره من a71دارم بعضی جاها از بس از سامسونگ بد گفتن ک خواستم بفروشم و شیاومی بخرم ولی موندم توش
    اینم بدونید ک چینیا تو گول زدن خیلی واردن و ممکنه حتا بجنمارک امتیازایی ک ب گوشی شیاومی خیلی واقعیت نداشته باشه

    1. تا کی میخای در برابره واقعیت مقاومت کنی
      واسه سامسونگ بس ک تو گوشیاش از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنه
      ولی شیائومی اسنپدراگون
      اینم میتونی منکر شی؟
      S20 اولترا توی اجرای ۶۰ فریم پابجی جلو نوت هشت پرو کم آورد پسره خوب میتونم ثابت کنم بهت
      اینجا جای این کامنتای تعصبی نیستا…

      1. والا گوشی من ک سا مسونگه اسنپدراگون پس بی اطلاعات درست حرف نزن

  54. من دخترعمه و داداشم شیائومی خریدن ولی از همه برنامه هایی ک من روی گوشی هواوی نصب کردم پشتیبانی نمیکنن
    الان شیا ئومی بهتره یا هواوی

    1. هواوی خوبه چون میشه گفت مارکه ومن از همه مبایلی ها که پرسیدم گفتن هواوی از همه برند ا دیگه بهتره مگی نه امتحانش کن تا به حرفم برسی

    2. شاید بلد نیستن با گوشیاشون کار کنن
      من هر برنامه ای ک بگی رو گوشیم دارم

  55. من دخترعمه و داداشم شیائومی خریدن ولی از همه برنامه هایی ک من روی گوشی هواوی نصب کردم پشتیبانی نمیکنن
    الان شیا ئومی بهتره یا هواوی

  56. من گوشی هوایی y7 خریدم تقریبان ۴ تومان بود واینکه از ش راضیم خیلی واز همه گوشی فروشی ها که پرسیدم خوب بیشتریاشون فامیلامونن بعد خودشون هوایی داشتن ومی گفتند هوایی خیلی عالیه

  57. سلام من رنج قیمت ۳تا ۳.۵ چ گوشی بردارم کیفیت و دوربین و کارایی خیلی مهمه برام

  58. من ۵ساله دارم عالیه ازهمه نظر شب وروزم ازش کار کشیدم هیچیش نشده

  59. به نظر من که اگه یک گوشی خوب و پرچمدار میخواهید یا باید سامسونگ بخرید یا آیفون که نسبتا گرونه ولی اگه میخواهید یک گوشی ارزون نسبتا خوب بخرید باید سراغ شیومی که هم ارزونه و نسبت به رقباش ارزونه ولی وسایلش پیدا نمیشه

  60. سلام گوشی فقط و فقط سامسونگ.بخدا بقیه گوشیا فقط اداشو درمیارن اونم اصلا نمیتونن حتی ظاهرا هم در حدش باشن. پولتون بالای گوشی‌های چرت چینی ندین مثل بقیه جنساشون آشغاله داشتم که میگم

  61. خاک توسرتون گیجم کردین هرکه اومده گوشی خودشو به رخ می کشه و می گه بهتره سامسونگ دیگه خیلی خسته کنندست از طرفی دو شرکت دیگه بیکار ننشستن سامسونگ چون جای خودشو پیدا کرده کاری واسه مشتری نمی کنه در صورتی که اونا طی رقابت امکانات جدید با قیمت خیلی ارزون تر رو به مشتری ارائه می کنن فقط برا جذب مشتری نه سود هر که در این دوره از محصولاتشون بخره سود کرده

  62. فقط a30s خوبه من الان دارم خیلی عالیه و سامسونگ سابقه داره اما شیائومی استاندارد نخورده و کیفیتش میاد پایین خیلی افتضاح هستش ادم گول ظاهر شو میخوره اما اصلا بدرد نمیخورهب

    1. آ سی اس به قدر کیفیت متریالش پایینه که با یدونه ذره بین میتونی پلاستیک اضافه دور فریمش رو ببینی اما شیا سنگ تموم گذاشته..سامسونگ اشغال

    2. ببین وقتی هیچی نمیدونی الکی حرف اضافی نزن عزیز سامسونگ چون فک کرده مارک معروفی داره فک کرده خیلی شاخه ولی تو برو تو خونتون رو ببین ظرف چینی کاسه چینی و…… ببین تو نصوه خونتون با وسایل چینی ها رو گرفته حالا هم که گوشیش بهترین گوشی تو دنیاست آمریکا هم همش چشش دنبال چیه کجایی تو حاجی

      1. دوست عزیز..ظروف چینی به این معنا نیست که توی چین تولید شده و وارد ایران شده..بلکه نوع خاکی کک برای ساخت ظروف استفاده میشه به اسم چینی هستش..
        لطفا ازین مقایسه های بچگانه و اساس نکنین

  63. شیائومی نوت ۸ پرو فوق العاده هست برو بخر ، از نظر سرعت بسیار باکیفیت تر از آ۵۱ وآ۷۰ سامسونگ هست و دوربین فوقالعاده قوی ۶۴ مگاپیکسلی ، بخر پشیمون نمیشی

  64. سلام عزیزان.یک گوشی میخواستم بخرم بین redmi note8و A20 من اهل کار زیاد با موبایل نیستم روزی یک ساعت کدوم بهتره.میخوام گوشی که میخرم حدود ۶سال عمر کنه اگه میشه راهنمایی کنید

    1. گوشی redmi note8 خیلی خیلی بهتره ازa20ولی چون کار خاصی نمیکنی ومیخوای طولانی عمر کنه شاید a20چون که احتمال اینکه سامسونگ بیشتر از شیائومی عمر کنه بیشتره چون شناخته شده تر واز طرف دیگه چونa20ارزون تره نیازت با قیمت کمتر برطرف میشه ولی من خودم redminote8دارم واقعا راضیم

      1. سلام ببخشیدمن امروزredminot8خریدم ولی میگن شناخته شده نیست بدردنمیخوره واقعااگ بدردنمیخوره خواهش میکنم بگین که ی فکری واسش بکنم

  65. دوستان میخوام گوشی بخرم بنظرتون گوشی هانر x9 pro خوبع یا نه ؟؟ میشه کمکم کنید چند روز دیگه میخوام گوشی بخرم در حد ۵ میلیون و بین هانرx9 pro و سامسونگa70 ؟؟
    کدوم رو بخرم ؟؟

    1. برو شیائومی بخر حال کن از هر نظر عالیه مخصوصا سری نوت و می.

      1. نقاط ضعف شیائومی این است که دوام کمی دارد یعنی:
        بعد از حدود چند ماه کیفیت دوربین ها پایین می اید
        مخصوصا در می نوت ۱۰ پرو شیائومی

        1. مگ داشتیش ک همچین نظری میدی؟!
          توروخدا انقد تعصبی کامنت نزارید

  66. سلام
    اول از همه بگم که من الان با گوشی A7 2015 کار میکنم همونی که حتی ۴G هم نداره و میخوام که گوشیمو تغییر بدم
    چیزی که مهمه برام اینه که گوشی تو گذر زمان افت سرعت نداشته باشه
    همونطور که میدونین هرروز برنامه های اندرویدی آبدیت و بازی های جدید با گرافیک بالا تولید میشه و گوشی هر چی از عمرش میگذره بالخره یه جایی جلوی سبک ترین برنامه هم کم میاره (البته گوشی های ایفون استثناس)
    همین گوشیی که من الان دارم تا الان خوب بوده و فقط کمی باطریش ضعیف شده که بعد حدود ۵ سال کاملا عادیه
    و الان فقط به این دلیل میخوام گوشی جدید بگیرم که بازی های جدید و گرافیک بالا دیگه خوب برام اجرا نمیشن و آبدیتی برای گوشیم نمیاد و رو اندروید ۵ مونده
    گوشی های شیائومی به ظاهر و روی کاغذ خیلی گوشی های خوبی نسبت به قیمت هم رده های سامسونگیشون هستن اما سوالی که هست اینه که گوشی های شیائومی میتونن همینقدر با دوام باشن؟ کسی هست که با یک گوشی شیائومی مدت چند ساله کار کرده باشه؟
    اکثر کسایی که نظر دادن و از شیائومی تعریف کردن نهایتش چند ماهه که ازش استفاده میکنن و هر گوشیی تو مدت چند ماه بدون شک فوق العاده کار میکنه
    من خودم نظرم رو MI 9T و MI 9 Lite و A70 هست.. به نظرم این سه تا بهترین گوشی هایی هستن که با قیمت حدود ۵ تا ۵.۵ میلیون در حال حاضر میشه تهیه کرد
    از ادمین سایت هم تقاضا دارم اگه تجربه ای با گوشی های شیائومی دارن و یا اطلاعاتی درین مورد از سایر منابع دارن در اختیار ما بزارن که بدونیم این گوشی های حوس انگیز شیائومی بعد حداقل ۲ سال میتونن مثل روز اولشون باشن؟

    1. من تقریبا ۸ ماهه می نه تی دارم خیلیم راضیم ازش تو همه زمینه ها مثل یه پرچمدار عمل کرده اصلنم کم نیورده

      1. داداش این همه تعصبی راجب شیائومی نظر میدی به دیگران نگو تعصب دارن بعدشم بزار یه ذره بگذره میبینی چجوری تو خرج میوفتی

  67. عه؟چه چیزااا…پس نوا۵تی رو فراموش کردین؟/قطعا بهترینه نسبت ب شیا می ۹ تی یا…پردازنده قوی>رم۸.بهترین گزینه نوا۵تی

    1. صفحه نمایش تمام صفحه بکار رفته در mi 9t
      لنز تله فوتو چرا اینارو نمیگی؟
      هیچ گوشی بهترین نیس هر کدوم تو یه زمینه خوبن باید ببینی توقع کاربر تو کدوم زمینه بیشتره

  68. داداش هیچ کدوم خوب نیست بهترینش همون پولته بزاری توجیبت بمونه دیگه ردهم نمیدی

  69. منم تقریبا موافقم بااین که شیومی تقلید کرده چون اگه باهاش کار کرده باشید امکانات خاص هواوی و سامسونگ رو توش داره
    اما باید به این هم توجه کرد که شیومی قابلیت های زیادی داره که هیچ کدوم از گوشی های دیگه نداره
    تازه مگه چه عیب داره تقلید کنه اصلا تو جهان کیه که از کسی تقلید نکنه
    وقتی قیمتش خیلی خوبه نسبت به بقیه و خدماتی که ارائه می دهد

  70. سلام من شیومی نوت هشت دارم خیلی راضیم از هر لحاظ با گوشی های متفاوتی کار کردم به نظر من سامسونگ چون زود به زود مدل میزنه زود گوشیتون خز میشه پدر مقابل شیومی فقط وزنش خوبه آخه گوشی شیومی یکم سنگین است دست بعد از چند مدت خسته می شود گوشی هواوی به درد نمی خوره زود هنگ می کند دوربین بدی هم داره من خواهرم با اینکه زیاد از گوشیش استفاده نمی کنه ولی باز انگار ۱۰۰سال پیش خریده ولی الان فقط ۲ساله
    از نظر من شیومی خیلی خوبه از پروش هم استفاده کردم فقط از نظر قیافه و یه چیزای دیگه که خیلی مهم نیست باهم فرق دارن
    پیشنهاد من شیومی هست

    1. سلام دوست عزیز از پنل مقایسه گوشی هم میتونید استفاده کنید
      Www.19kala.com/ac

  71. سلام میخوام یکی از گوشی های میان رده سامسونگ بخرم پیشنهاد شما چیه لطفا راهنمایی کنید

  72. من بین هواوى و شیامى موندم ! نظرات کاملا برعکس همن معلوم نیست کدوم راسته کدوم دروغ…
    بین mi 9 lite و nova 5 T موندم .
    کسى هست راهنمایى عادلانه و بى طرف بکنه؟

    1. نوا بهتره ولی صفحه نمایش می نه لایت بهتره
      بنظرم تو انتخابت دقت کن می نه تی هم گوشیه خوبیه
      پردازندشم خدایی خوبه همه بازیارو بدون لگ اجرا می‌کنه
      من دارمش

  73. اونایی که میگن سامسونگ خوبه حتما رفتن یه عالمه پول به سامسونگ دادن حالا میخوان کم نیارن میگن خوبه ،یا اولین گوشی شونه ،بقیه رو امتحان نکردن.سامسونگ فقط پول برند شو میگیره ،هیچی نیست،بعدم عمر هر گوشی به طرز استفاده برمیگرده

  74. Honor دوربینش عالیه و در ضمن نسبت به سامسونگ و شیائومی و….. اقتصادی تر هست چی خیال کردید؟
    من الان Honor 9 lite دارم دوبین ۱۳،۱۳، رم۳، اندرویدش هم ۸ بوده ارتقا سیستم جدید دادن از طرف شرکت شده ۹ دیگه چی از یه گوشی میان رده با قیمت ۲ونیم انتظار دارین؟
    Honor 8c هم عالیه نسبت به ۹lite صغحش بزرگتره ولی دوربین عقبش ۸ هست و اندرویدش هم ۸ هست،رمش ۳هست یکمی هم قیمتش زیاد تره.
    شیائومی هم با اینکه ندارم خوبه مخصوصاً دوربینش که بعضیاش ۱۲۸ مگاپیکسل هم هست ولی یه مشکل داره که سیستم عاملش کمیابه و محدویت های زیادی داره.
    سامسونگ و اپل از مشهور بودن استفاده کردن و قیمتشون رو زدن به سیم آخر.
    کلاً هواوی و آنرش با اقتصادی بودنشون عالی عمل کردن اونم ک میگن دوربینش بی کیفیته الکیه باور نکنین
    راستی یادم رفت بگم اسپیکرشون هم صداش خیلی بالاس و آدم کف میکنه
    آنر از ۱ ملیون هست تا ۴ میلیون دیگه فکرتوت رو بکنید

    1. داداش با پونصد تومن بیشتر یدونه شیائومی نوت هشت میگیری که رم چهار پردازنده اسنپدراگون حافظه ۱۲۸ چهار تا دوربین که دوربین اصلی۴۸ هست و جنس بدنه از شیشه و خوش رخ و اندرویید ۱۰

      شما مثل اینکه تو باغ نیستی

  75. چرا هیچ کی در مورد هواوی حرف نزدهحالا p30 خوبه یا شیائومی یا سامسونگ یکی جواب . ای خدا من دیگه رد دادم

    1. سلام من میخوام یه گوشی بخرم. خودم قبلا طرفدار دو آتیشه سامسونگ بودم اما دیدم دوستام میگن که شیائومی عالیه. با موبایلشون کار کردم و واقعا تحت تاًثیر قرار گرفتم. الان که خودم دارم فکر میکنم شیائومی بهتره. بنظرتون من نوت ۸ بگیرم؟ و اینکه مادرم میخواد آ۵۰ بگیره. کدومشون به نظرتون بهتره؟ آ۵۰ یا نوت ۸؟
      ممنون میشم اگه جواب بدین.

      1. من یه دوست تعمیرکار گوشی دارم میگه A50 همه ی قطعه هاش بدرد نخوره میگه خودمون تعمیر کردیم همه ی قطعاتش بدرد نخوره برو نوت ۸ بخر.

    2. همشون خوبن ولی بنظر من هوآوی و شیائومی بیشتر پول تکنولوژی رو میگیرن برخلاف سامسونگ که پول بردن رو میگیره.

  76. در پاسخ به رامین کماری
    سلام
    نوکیا هم خوبه.ولی سامسونگ چیکار کنه تو گوشیت از دستت افتاده بیشتر دقت کن.A5 هم جای بحث نداره.همه میدونن فوق العاده هست

  77. در پاسخ به رضا
    سلام.ببین برادر نسبت به دوربین سامسونگ شعر وغزل نخون.همه میدونن شیائومی دروغ گوی تمام عیار تو قسمت اطلاعات گوشی هست.دوما من تعصبی روی سامسونگ ندارم واقعیت تلخ هست میدونم.من برند وان پلاس رو هم دوست دارم.برادر من تو چی میگی.اصلا میدونی چند میلیون نفر برا سامسونگ کار میکنن.سامسونگ با آیفون در رقابت هست.طرف میگه چند تا فیلم دیدم سامسونگ داره افت میکنه.واقعا خنده دار هست.هشتاد درصد گوشی های سامسونگ آپدیت جدید رو گرفتن در حالی که شیائومی بیست درصد گوشی هاش رو هنوز آپدیت.گوشی های سامسونگ از هیچ نظر افت نداره.اگه تو تشخیص دادی بگو ما هم ببینیم

    1. سلام تو که میگی شیائومی دروغگوی صنعت گوشی هست کیفیتش از سامسونگ بهتره فقط توی طراحی دوربین نتونسته خیلی خوب تو جذب نور کار کنه دوما تعصبی هستی سوما کی گفته شیائومی فقط به ۲۰ درصد آپدیت داده از نظر تو اینطوریه به نظر من تو از بس تعصبی هستی که هیچ شرکتی به گرد سامسونگ نمیرسه حالا صبر کن ببین اگه تو یکی دو ساله دیگه سامسونگ افت نکرد می فهمم سامسوگ بهتره از نظر تو این خوبه.

    2. من گوشی شیائومی نوت هشت دارم خیلی هم خوبه از همه لحاظ عالی
      ولی شانس من ک گوشی گرفتم اینترنتش بالا نمیومد دوساعت طول می‌کشید ک یدونه فیلم باز بشه
      ولی رفتم درستش کردم عالی هم هست

  78. نوکیا هم خوبه چرا نمی گین سامسونگ نازنازیه من A5داشتم افتاد شکست من پیشنهاد می کنم نوکیا ۹ بخرید خیلی عالیه از S10 سامسونگ خیلی بهتره شیامی هم عالیه سامسونگ وقتی می خوره زمین انگار ۲۰۶ خرج برداشته

  79. اینایی که خودشونو هلاک کردن برای شیائومی باید بدونن برندی که هر سال پرفروشترین برند جهانیه سامسونگه پس خودتونو بیشتر از این اذیت نکنید

    1. اخه کدوم ابله هوآوی رو ول میکنه سامسونگ میچسبه اره دیگه وقتی گوشی اشغال و ارزون باشه همینه پر فروشه

  80. فکر کنید من یک موبایل a30 سامسونگ و یک mi a3 شیائومی دارم درسته که شیائومی ۴۸ مگاپیکسل و سامسونگ ۱۶ ولی فکر کنید برند هایی مثل ایفون و سامسونگ پیکسل مگاپیکسلو چند برابر می کنند پس بیخودی نگید ۴۸ مگاپیکسل واقعی نیست ۱۶ مگاپیکسل واقعی نیست و تازه نسبت به خیلی چیزای دیگه سامسونگ نسبت به شیائومی ضعف داره حالا شاید تو دوربین خوب باشه ولی من یه عالمه ویدیو دیدم و دارم می فهمم سامسونگ داره افت میکنه سامسونگ باید مثل s4 انقلاب دیگری در صنعت موبایل ایجاد کنه تا دوباره به صنعت موبایل برگرده لطفا واقع بین باشید شما تعصبی هستید!

  81. در پاسخ به p
    با سلام.ببین داداش من نوت ۸ پرو ندارم خودم ولی این گوشی رو دیدم و باهاش کار کردم و خوب میدونم گوشی های شیائومی چه جور سر مردم کلاه میزارن.از من میشنوی سراغ شیائومی.به یه سری امکانات کاذب که هم میده توجه نکن.بعدا پشیمون میشی.برو،سراغ سامسونگ که واقعا از هر لحاض عالی هست.پشتیبانی ۲۴ ساعته.نمایندگی ها در،همه جا.سایت اختصاصی سامسونگ در،ایران و چت آنلاین با کارشناسان.برنامه های مختص سامسونگ مثل سامسونگ ممبر که بهت این امکان رو میده از،سالم بودن همه سخت افزارت اطمینان حاصل کنی.

  82. سلام خدمت سایت ۱۹ کالا مگ .
    میخواستم از بین گوشی های میان رده ردمی نوت ۸ پرو و نوت ۸ و a30 یک گوشی رو بخرم و تا چهارمیلیونو پونصد هم میتونم هزینه کنم
    بعضی از نظر ها حاکی از اونه که نوت ۸ پرو به مرور زمان افت میکنه اما من بشدت عاشق این گوشی شدم و میخواستم نظر سایت شما و بقیه دوستانی که نوت ۸ پرو رو دارن را راجب این گوشی عالی بدونم
    بعضی از دوستانی که میگن این گوشی افت میکنه اصلا این گوشی رو ندارن و ازش انتقاد بیجا میکنن میخواستم نظر اون دوستانی که این گوشی رو دارن بدونم
    لطفا راهنمای کنید با تشکر نوکر همه .

    1. با سلام، خدمت شما دوست عزیز، اینکه یک دستگاه موبایل به مرور زمان افت می کنه یا نه به برند مربوط نیست، این می تونه برای هر برندی رخ بده نه صرفاً شیائومی، اما یک دلیل داره و اون هم به نحوه استفاده شما از گوشی بر می گرده نه سخت افزار و امکانات یک گوشی، اگر سخت افزار و نرم افزار دلیل اصلی افت عملکرد هست، بسیاری دیگر از گوشی های موبایل از برندهای دیگه از نسخه افزار مشابه ای با گوشی های شیائومی استفاده کردند. گوشی های ردمی نوت ۸ پرو جز میان رده های خوب بازار هستند.

      1. سلام به سایت ۱۹کالامگ
        میخواستم بدونم گوشی ردمی نوت ۸ کاراییش خوب هست اخه همین مارکوخریدم الان میگن بدردنمیخوره خواهش میکنم جواب بدید

    2. شیائومی نوت ۸ پرو فوق العاده هست برو بخر ، از نظر سرعت بسیار باکیفیت تر از آ۵۱ وآ۷۰ سامسونگ هست و دوربین فوقالعاده قوی ۶۴ مگاپیکسلی ، بخر پشیمون نمیشی

  83. در پاسخ به Hasti.K
    سلام.معلومه برا اولین بار گوشی خریدی.خیلی ذوق کردی.دوما شیائومی رو با سامسونگ مقایسه نکن.اصلا در حد سامسونگ نیست.یه سری امکانات کاذب داده بهت شیائومی ذوق کردی.قیمت کم با امکانات دروغ.این روشی هست تا شیائومی از شما پول حرام به دست بیاره.حاضرم هر کجا هستی بیام دوربین گوشی تو با دوربین نوت هشت سامسونگ رقابت بندازیم ببینیم کدومش بهتره و با کیفیت هست.فکر کنم دوربین تو ۴۸ هست در حالی که دوربین نوت هشت سامسونگ خیلی از این کمه ولی بازم داغون میکنه نوت هشت سامسونگ.این کار رو برو خودت هم مقایسه کن ببین ۴۸ یا هر عدد دیگه که بهت داده دروغ محض هست

    1. نگاه داش شما داری طرفداری میکنی بنظرت سامسونگ میشه روش ۵ ساعت بازی بی وقفه کرد؟ نمیشه ولی شائومی میشه تا۵ساعت بدون لگ و داغ کردن بازی کرد من خودم الان پابجی بازی میکنم درسته شائومی زود خالی میکنه ولی داغ نمیکنه پس طرفداری نکن

    2. امکانات کاذب چیه دیگه..من دارم از امکاناتش استفاده میکنم بعد تو میگی امکانات کاذب..اصلن قابل درک نیست واسم که سامسونگ که پول برند میخوره حروم خواره یا شیائومی

      داداش جمع کن این گوشی درپیتت رو الان خیلی اشغال شده گوشیت:)

  84. گوشی فقط نوت ۸ پرو عاشقشم صفحه عالی،باتری عالی،امکاناتش عالی،حافظش ۱۲۸گیگ عالی،دوربینش بی نظیر عاشقشم همچیش عالی خوشحالم ک گرفتمش بجای A70s
    خیلی راضی ام ب همه پیشنهادش میکنم

  85. سلام
    امتیاز های پنچمارک گوشی ها در هر سه برند اکثرا اشتباه است.برای مثال redmi 8a عمرا بتونه امتیاز پنچمارک ۸۸۹۰۰ به دست بیاره
    و اصلا عادلانه گوشی های هر سه برند به میدان نیومدن.برای مثال هواوی کلا پایین رده ها رو مقایسه کرده در حالی که تو
    شیائومی بالارده هم هست و مقایسه شده

  86. به نظر من بعد از ایفون ۱۱ پرو مکس بهترین گوشی سمامسونگ گلکسی نوت ۱۰+ و همینو بس

  87. در پاسخ به ali
    ببین داداش حرف دوربین رو نزن کل دنیا میدونه اون عدد هایی که شیائومی میگه .فقط دروغ محض هست.پر فروش رو رخ نکش.بعضی از مردم کل دنیا چیز ارزون و بی کیفیت دوست دارن.برو،یه برند بیار که حریف سامسونگ باشه نزدیک به نیم قرن هست سامسونگ فعالبت داره تو هر زمینه ای.اون موقع شیائومی شما هنوز نی نی بود کدوم برند تلوزیون و لوازم خانگی تولید میکنه حداقل بگو اپل vs سامسونگ که بگنجه.سامسونگ هم میتونه الکی و دروغ مثل شیائومی بدنه گوشی از فلز هست ولی نمیگه صادق هست.تمام

    1. دقیقا . آخه با عقل جور در میاد که یه گوشی شیائومی با دوربین مثلا ۴۸ مگاپیکسل بدن ۴ میلیون و خورده ای. الان شما یه شیائومی بگیر و یه سامسونگ سر سال شیائومی رو باس بندازی دور.

      1. سلام منم کوشی سامسونگ رو ترجیح میدم اما اینقد تبلیغ شیاومی رو میکنن موندم چی بخرمa5 1 یا شیاومی پوکوx3?
        بس که نظراتو خوندم خسته شدم
        بازم نمیدونم چی بگیرم تو.روخدا بگین کدوم بهنره؟ من هشت ساله سونی دارم و عاااالی بوده فقط ورژنش قدیمی شده وگرنه هنوز داره مثل ساعت کار میکنه
        گوشی میخوام که زود خراب نشه دوربینش و صداش عالی باشه حالا بگید چی بگیرم

  88. بنظر من هیچی مثل هاوایی نمیشه .سامسونگ هیچی نیس فقط گرونه .من از این دو تاتا استفاده کردم .هاوایی هم قیمت مناسب تر داره هم بیشتر کار میکنه

    1. sعزیز هاوایی نه و هواوی ولی حق با شماست سامسونگ داره پول برندشو میگیره ولی هواوی وشیائومی واقعا دارن تکنولوژی میفروشن من انر ۶سال پیش داشتم ک الان دست خانوممه ولی الان سامسونگ خریدم و میبینم ک چ اشتباهی کردم خیلی کاربردهای ۶ سال پیش انر رو سامسونگ تو گوشیهی میان رده و پایین رده خودش نمیزاره

  89. سلام من میخام گوشی بگیرم حاجی در حد ۴ تومن بنظرتون چ گوشی بگیرم آیا گوشی سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟

    1. یه هواوی بگیر والا ماکه یدونه هواوی داریم مال سال ۲۰۱۵ اما خوب هم بزرگه هم تاچ والسیدی عالی داره هم دوربیناش و بلندگو ش عالیه ازشم رازیم هیچ مشکلی هم نداره الان با ۴ ملیون بهترشم میدن

  90. در پاسخ به Alireza
    ببین داداش خیلی خوب معلومه تعصبی هستی و معلومه گوشی شیا داری .به خاطر همون دار جانب داری میکنی .ببین من آخر کامتم هم گفتم که با به استراتژیک تونسته ادم هایی مثل تو رو راضی کنه که میان رده خوبی دارمن تو این کار هستم خوب میدونم کدوم گوشی ارزش خرید داره

    1. گوشی ردمی نوت هفت پر فروش ترین موبایل میان رده پارسال بوده و اون دوربین ۴۸ در حد ۳۸ هست نه پایین تر از ۱۶

      از اول صحبتت میشه فهمید یدونه a50 داری داری طرفداری سامسونگ میکنی

      من اینارو اولا طبق مقایسه فیزیکی گوشی ها گفتم و دومن امتیاز پنچمارک و سومن تعداد فروش موبایل ها و همچنین کلیپ هایی در این رابطه که به خوبی نشون میداد بدنه پلاستیکی سامسونگ جلوی شیائومی هیچ شانسی نداره و علاوه بر اون استفاده از چیپست های اسنپدراگون در شیائومی

      داداش واقع بین باش .. سامسونگ داره همه چیزو از دست میده

      1. سلام.
        بله درسته.گوشی پدر منم ردمی نوت ۷ پرو هستش.پدرم گوشیش رو بهمن ۱۳۹۸ خرید وتا الان حتی ۱ بار هم هنگ نکرده.
        دوربین و پردازنده و نمایشگر و باطری و میکروفون و اسپیکر و سرعت هم عالی عالی عالی عالی عالی عالی هستند.
        کاملا مشخصه که ایشون یا A5 0 دارن یا A 70
        اگر بخواهیم واقع بین باشیم ، متوجه میشیم که سامسونگ از GALAXY S 5 بهاین ور ( GALAXY S 6 و GALAXY S7 ,…) کاملا باخته بود.در حالی که گوشی های قدرتمندی مثل هواوی اسند پی۷ با درب پشتی گوریلا گلس حداکثر ۵۰۰ دلار قیمت داشتند ، گوشی گلکسی S5 با بدنه ی پلاستیکی و سنسور های نا کارآمد حدود ۶۵۰دلار بود!

  91. سلام دوستان شیامی خدمات پس از فروش داره تو ایران چجوریاس قطعاتش پیدا میشه اگه خریدیم از دستمون افتاد تاچش شکست پیدا میشه لوازمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن