قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

لیست قیمت گوشی شیائومی و خرید گوشی شیائومی

گوشی شیائومی را می‌توان برندی در نظر گرفت که این روزها بیش از برندهای دیگر ویترین فروشگاه‌ها را پر کرده است. از تنوع گوشی شیائومی که بگذریم حال چه چیزی باعث شده که در کمترین زمان ممکن گوشی Xiaomi بتواند خود را در بین پرفروش‌ترین‌های دنیا جای دهد. قبل از اشاره به هر موضوعی باید به قیمت گوشی شیائومی اشاره کرد. همانطور که در لیست قیمت گوشی شیائومی در بالای صفحه هم می‌توانید ببینید برچسب قیمت گوشی های شیائومی به نسبت امکانات و در مقایسه با رقبا بسیار عالیست و همین موضوع باعث شده که کاربران زیادی از سراسر دنیا نسبت به خرید گوشی شیائومی اقدام کنند و بر حسب نیاز خود مدلی را خریداری کنند. در ادامه به جزئیاتی پیرامون انواع گوشی شیائومی اشاره خواهیم کرد…

گوشی شیائومی و تاریخچه Xiaomi

Xiaomi یک کلمه چینی به معنای ارزن است که این روزها در زبان فارسی به شکل‌هایی مثل گوشی شیاومی، گوشی شیامی و… تلفظ می‌شود، اما واژه درست گوشی شیائومی است و بهترست که آن را اشتباه تلفظ نکنید.این روزها مدل‌های گوشی ارزان قیمت گوشی شیائومی از جمله محبوب‌ترین‌های دنیای موبایل محسوب می‌شوند. این شرکت چینی که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و فروش اسمارت‌فون‌ها و سایر محصولات مورد نیاز افراد در سراسر دنیا به شمار می رود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دفتر اصلی شرکت شیائومی در شهر پکن قرار دارد و بنیانگذار و موسس این شرکت «لین بین» 53 ساله؛ یکی از مدیران سابق گوگل و طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است. شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 روانه بازار کرد و با گذشت زمان محصولات این شرکت پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته‌اند. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، «MiOne» نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت نسبت به قیمت گوشی های شیائومی امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. در سال 2012 از گوشی بعدی این شرکت به نام گوشی شیائومی «Mi2» رونمایی شد. این گوشی نیز امکانات فوق‌العاده‌ای را به خریداران عرضه می‌کرد.

گوشی های شیائومی

در سپتامبر 2013 گوشی شیائومی «Mi3» به بازار عرضه شد. این گوشی با ویژگی‌هایی مانند دوربین 13 مگاپیکسلی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند، فیلم ‌برداری با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم‌در‌ثانیه، قابلیت تصویربرداری HDR و … توانست جایگاه بسیار خوبی در میان طرفداران گوشی های شیائومی پیدا کند. نسخه 4 و 5 نیز به ترتیب در دسامبر 2014 و آوریل 2016 روانه بازار شد.

این شرکت در سال 2017 از مدل «Mi6» رونمایی کرد که یکی از پرچمداران محصولات شیائومی به شمار می‌رفت. این گوشی با صفحه‌نمایش 5.15 اینچی، حسگر  اثر انگشت جلوی گوشی و باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت 3350 میلی‌آمپری، اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شد که با پردازنده اسنپدراگون 835 با قیمت زیر 500 دلار وارد بازار شد، اما از بهترین و محبوب‌ترین محصول شیائومی در بازار گوشی «Mix2S» این شرکت بود که در سال 2018 به بازار عرضه شد و به یکی از پرطرفدارترین محصولات گوشی موبایل شیائومی تبدیل شد. پس از آن گوشی های مدل ردمی روانه بازار شدند.

امروزه به جرأت می‌توان گفت مدل‌های گوشی ردمی جزء به‌صرفه‌ترین های موجود در بازار هستند و توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. عمده‌ترین علت برتری سخت‌افزار استفاده شده و قیمت گوشی ردمی است که اولین بار در «ردمی5پرو» استفاده شد. جالبست بدانید که از  نسخه 7 این مدل در سال 2019 عنوان پرفروش‌ترین گوشی را به دست آورد. در سال 2020 باز هم مدل‌هایی از این برند موفق شدند فروش خوبی را برای این شرکت به همراه بیاورند که نشان از ارتقاء سال‌به‌سال محصولات این برند چینی داشت. در قسمت انواع گوشی شیائومی بیشتر در مورد گوشی Redmi صحبت خواهیم کرد…

اکنون تنوع مدل‌ها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات باکیفیت Xiaomi را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است. در ادامه قیمت موبایل شیائومی را از چندین نظر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت گوشی شیائومی

قیمت گوشی های شیائومی بسیار مناسب بوده و تولیدات این شرکت به عنوان محصولاتی با قیمت مقرون‌‎به‌صرفه و ارزان شناخته شده‌اند که به نسبت امکانات عالی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در واقع می‌توان گفت که مهمترین راهبردی که این شرکت را در مسیر موفقیت قرار داده، نگاه آینده‌نگرانه مدیران این شرکت نسبت به این بازار بوده است.

گرچه موبایل شیائومی این روزها بسیار قدرمند ظاهر شده؛ اما سابقه و تاریخچه آن به 10 سال هم نمی‌رسد و طبیعیست که هنوز بسیاری از افراد نسبت به این برند نوظهور اطمینان کافی ندارند و از آنجایی که قیمت گوشی شیائومی به نسبت سایر رقبا متعادل‌ترست، عده‌ای هنوز فکر می‌کنند که شاید دلیل آن کیفیت پایین محصولاتش باشد و ممکن است بپرسند که چرا قیمت گوشی‌ های شیائومی پایین است؟ مخصوصاً افرادی که برای اولین بار قصد خرید از این برند را دارند. جالبست بدانید که سیاست فروش «فلش سلز» و عدم استفاده از تبلیغات با هزینه‌های سر‌سام‌آور و یا فروش بدون واسطه، مهمترین دلیل پایین بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارست.

قیمت گوشی های شیائومی در مقایسه با رقبا

همان طور که اشاره شد، زمانی که صحبت از قیمت گوشی باشد، گوشی شیائومی یک سرو‌گردن از برندهای دیگر بالاترست؛ چرا که توانسته با حداقل قیمت ممکن، گوشی‌هایی را تولید کند که واقعا عالی بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در کل سخت‌افزاری که این شرکت در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد در کنار برچسب قیمتی بسیار مناسب قابل‌مقایسه با برندهای دیگر نیست. این در حالیست که حتی میانگین قیمت تمام شده در سایر برندها بسیار بالاترست. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که قیمت گوشی شیائومی به نسبت رقبا متعادل‌تر بوده در حالیکه سخت‌افزار قوی‌تری هم دارند. حال که حرف از سخت افزار گوشی شیائومی به میان آمده بد نیست کمی هم در مورد سخت افزار آنها صحبت کنیم…

علاوه بر قیمت گوشی شیایومی همکاری با یکی از قدرتمندترین شرکت‌های تولید تراشه هم از دیگر امتیازات آن محسوب می‌شود که تضمین کننده قدرت سخت‌افزاری بسیار خوب گوشی های شیائومی در بازار است در ادامه به جزئیات بیشتری پیرامون آن اشاره خواهیم کرد.

موبایل شیائومی و سهم فروش آن در بازار

از نظر آمار فروش جهانی، گوشی های شیائومی چه عملکردی را در سطح جهانی داشته‌اند؟ شاید برای برند نوظهوری مثل شیائومی آمار فروش جهانی آن بهترین شاخص برای برآورد خوب و یا بد بودن محصولاتش یعنی گوشی های شیائومی باشد.

طبق گزارش مالی منتشر شده، Xiaomi در سه ماهه اول 2022 از نظر سهم بازار جهانی در رتبه سوم قرار داشته و نسبت به سال گذشته، خط تولید موبایل شیائومی توانسته به رشد 30درصدی برسد که برای برند نوظهوری چون شیائومی یک شاخص فوق‌العاده برای محک زدن ارتقاء کیفیت گوشی های شیائومی است. جالب اینکه در حدود 50 درصد از درآمد فروش گوشی‌های شیائومی مربوط به بازارهای خارج از کشور چین است.

گوشی شیائومی

قیمت گوشی های شیائومی امروز

قیمت روز گوشی شیائومی هم همانند بسیاری از برندهای دیگر در بازار داخلی نوسان زیادی دارد؛ اما ما همواره این اطمینان را به شما می‌دهیم که تمام قیمت‌ها لحظه‌ای به روز شده تا شما خریداران از بابت به روز بودن قیمت گوشی‌ های شیائومی اطمینان لازم را داشته باشید.

خاطر نشان می‌کنیم که با توجه به ماهیت بازار داخلی نمی‌توان انتظار داشت که قیمت گوشی شیائومی امروز با روز قبل و یا روزهای قبل یکی باشد، بنابراین توصیه می‌کنیم که قبلاً از خرید حتماً قیمت را از منابع معتبر بررسی کنید، آنها را با منابع دیگر مقایسه کنید سپس تصمیم به خرید خود را نهایی کنید.

همچنین در نظر داشته باشید، از آنجایی که قیمت محصولات این صفحه مدام به‌روز می‌شود، می‌توانید آن را به عنوان لیست قیمت گوشی شیائومی هم در نظر بگیرید و قیمت مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و با شناخت کامل خصوصیات و قابلیت‌هایی که در این گوشی‌های شیائومی وجود دارد ارزش خرید هر یک از مدل‌ها را بسته به قیمتشان بسنجید.

قیمت گوشی شیائومی

همانطور که گفته شد با توجه به نوسان بازار داخلی قطعاً قیمت گوشی های شیائومی امروز با روز قبل فرق می‌کند. قیمت روز گوشی های شیائومی را می‌توانید در  ابتدای این صفحه بررسی کرده و مشخصات آنها را هم ببینید و یا نقد و بررسی کامل محصولات را مطالعه کرده و در نهایت تصمیم به خرید خود را نهایی کنید. در کل ما همواره سعی می‌کنیم که روی قیمت گوشی های شیائومی امروز یا روز تخفیفات خوبی قرار دهیم. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی دارید روزانه صفحه 19کالا شیائومی را چک کنید تا از آخرین تخفیفات روزانه روی گوشی های شیائومی مطلع شوید. ناگفته نماند که قیمت تمام محصولات شیائومی موجود در این صفحه به صورت لحظه‌ای به‌روز می شود، از این رو به جرأت می‌توان گفت برای دیدن و بررسی قیمت روز گوشی شیائومی بهترین گزینه است.

لیست قیمت گوشی شیائومی را از چه منبعی بررسی کنیم؟

بهترین منبع برای چک کردن قیمت گوشی شیائومی سایت‌های فروش هستند، چرا که همواره قیمت آنها بر اساس شرایط بازار به روز می‌شود. در ابتدای این صفحه می‌توانید لیست قیمت گوشی های شیائومی را ببینید و قیمت آنها را با رقبا مقایسه کنید. در ادامه مواردی را در رابطه با قیمت شیائومی مطرح خواهیم کرد به این دلیل که احتمال می‌دهیم، اکثر افرادی که برای اولین بار قصد دارند از این برند خرید کنند، در این مورد ابهام داشته باشند.

قیمت انواع مدل های مختلف گوشی شیائومی

قیمت انواع گوشی شیائومی در کلاس‌های مختلف متفاوت است. همان‌طور که گفته شد یکی از سیاست‌های شیائومی تولید گوشی برای بودجه و سلیقه‌های مختلف است، به همین دلیل نیز قیمت انواع گوشی شیائومی در کلاس‌های مختلف فرق می‌کند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که در نظر دارید، در بین مدل‌های متعدد آن، مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. محدوده قیمت انواع گوشی شیائومی را می‌توان تقریباً از 180 دلار تا 1,440 دلار برای مدل های تقریباً لوکس این برند (در برخی از بازار‌ها) دسته‌بندی کرد. ناگفته نماند که میانگین گوشی شیائومی بخصوص پرچمداران کمی بالاترست، اما بعد از مدتی قیمت آن متعادل‌تر می‌شود.

خرید گوشی شیائومی

بازار خرید گوشی شیائومی در برخی از کشورها داغ‌ترست، برای مثال در کشورهایی مانند هند و چین محصولات این برند طرفداران بسیاری دارد. در واقع می‌توان گفت هند بزرگ‌ترین بازار فروش این برند محسوب می‌شود. در این کشور از نظر قیمت حتی محصولات برند محبوب و پرطرفدار سامسونگ هم یارای رقابت با قیمت گوشی شیائومی را ندارد. این برند در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین و پر‌فروش‌های بازار تبدیل شده به‌طوری‌که در هر مرحله از عرضه فروش گوشی شیائومی عملاً با رکوردهای تازه‌ای مواجه می‌شود. در کشور ما نیز که یکی از بازارهای حساس به قیمت محسوب می‌شود و با توجه به اینکه محصولات این برند قیمت متعادلی دارند گوشی شیائومی فروش خوبی داشته و در طی چند سال گذشته کاربران زیادی به این برند جذب شده‌اند.

ارزش خرید گوشی های شیائومی

ارزش خرید را چندین فاکتور تعیین می کند. همانطور که اشاره شد گوشی های شیائومی قیمت خوبی دارند که حقیقتاً بخشی از آن به سیاست فروش این شرکت بر می‌گردد که قبلاً نیز به آن اشاره شد، اما همه چیز هم قیمت نیست باید دید که آیا توانسته محصولاتی تولید کند که ارزش خرید بالایی داشته باشند و کاربر در بلند مدت بتواند از آن استفاده کند. در پاسخ به این سوال همین بس که بدانید در حال حاضر این شرکت با شرکت‌های معتبر زیادی همکاری دارد که در زمینه ساخت قطعات مختلف سخت‌افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به Leica ،Harman Kardon و کوالکام اشاره کرد. در ادامه به جزئیاتی پیرامون مشخصات گوشی های شیائومی از نظر سخت افزار اشاره خواهیم کرد.

مشخصات گوشی های شیائومی

می‌توان گفت که نقطه قوت گوشی های شیائومی استفاده از سخت‌افزار قوی در کنار حداقل برچسب قیمت است که قبلاً نیز به آن اشاره شد، برای مثال چیپست‌های مورد استفاده در گوشی های شیائومی اکثراً ساخت شرکت کوالکام آمریکا بوده که قدرتمندترین و بهترین چیپست‌های موبایل را در دنیا تولید می‌کند و در زمینه تکنولوژی چیپست، پیشرو صنعت موبایل محسوب می‌شود.

تا دوسال گذشته در محدود مدل‌های شیائومی از چیپست‌های شرکت مدیاتک استفاده می‌شد. گرچه مدل‌هایی که از تراشه‌های این برند استفاده کردند بسیار قدرتمند ظاهر شدند، به طوری که عملکردی فراتر از کلاس قیمتیشان از خود نشان دادند. به صرفه بودن تراشه‌های مدیاتک و پایداری و قدرت آن‌ها موجب شده که در سال‌های اخیر، شیائومی همکاری خود را با این کمپانی تایوانی افزایش دهد و اکنون در اکثر مدل‌های شیائومی، نام تراشه‌هایی مثل Helio یا دایمنسیتی به چشم می‌خورد که انصافاً عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند رضایت کاربران را جلب کنند و باعث بهبود مشخصات گوشی شیائومی شوند.

برخی تصور می‌کنند که استفاده از چیپست کوالکام موسوم به سری اسنپدراگون قائدتا باعث افزایش قیمت گوشی شیائومی خواهد شد، اما در عمل شاهدیم که قیمت گوشی های شیائومی مناسب‌تر از سایر رقبای بازارست که علت را می‌توان به حجم تولید بالای گوشی های شیائومی نسبت داد و بعضی منابع هم از نوعی شراکت یا همکاری بین کوالکام با شیائومی حکایت دارد که جزئیات زیادی از این نوع همکاری در دسترس نیست. گوشی‌های گیمینگ با گرافیک قدرتمند و پردازنده‌های قابل‌اعتماد از دیگر محصولات جذاب این شرکت بزرگ محسوب می‌شوند، که عمدتا گیمرها را هدف قرار داده است.

قیمت گوشی شیامی

رابط کاربری MIUI شیائومی شاید یکی از بهترین‌ها در میان رقباست که امکانات و ابزارهای بسیار زیادی را جهت شخصی‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، از فضای دوم گوشی گرفته تا قابلیت Dual App که به شما اجازه نصب دو برنامه از هر اپلیکیشن(مثل دو واتساپ یا دو فیسبوک) را می‌دهد.

همچنین حرکات چند‌انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و انجام کلیه عملیات مورد نظر کاربر تنها با حرکات تعریف شده بر روی نمایشگر، از جمله مواردیست که این پوسته سفارشی در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت که رابط کاربری گوشی شیائومی موسوم به MIUI هر سال ارتقاء پیدا کرده و با امکانات متنوعی که هر گوشی شیائومی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، رضایت‌خاطر آنها را به خوبی جلب می‌کند. ناگفته نماند اپدیت‌های مداوم قطعاً یکی از بهترین‌ مزیت آنست.

به طور کلی تمام مواردی که گفته شد در کنار هم باعث شده که خریداران از سراسر دنیا، با اطمینان‌خاطر بیشتری محصولات این برند را خریداری کنند و از امکانات جذاب این گوشی‌ها که موازی با پیشرفت تکنولوژی انتخاب می‌شود، بهره ببرند. از‌این‌رو از دید بسیاری از کاربران خرید گوشی شیائومی یک خرید رضایت بخش و منطقی است.

در ایران گوشی شیائومی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و عامل‌های فروش مطمئن و همین‌طور فروشگاه‌های بزرگ زیادی مشغول به فروش محصولات شیائومی تحت گارانتی‌های معتبر هستند. ما نیز مفتخریم که گوشی‌های شیائومی را تحت گارانتی معتبر 18 ماهه نوزده تجارت خاورمیانه و با کم‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انواع گوشی شیائومی موجود در بازار ایران

همانطور که در این صفحه هم می‌بینید اکنون می‌توان انواع گوشی شیائومی را در بازار مشاهده کرد که هر کدام بازار هدف خاصی داشته و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارد؛ اما سیاست مهم این شرکت تنوع دادن محصولاتش در بخش موبایل است، در واقع همانطور که گفته شد این شرکت توانسته برای سلیقه‌های مختلف گوشی تولید کند. گوشی‌های پرچمدارش فوق‌العاده بوده و از آخرین و منحصر‌به‌فرد‌ترین تکنولوژی‌های روز بهره گرفته‌اند و برای میان‌رده‌ها و اقتصادی‌هایش نیز چندین خط تولید مجزا دارد.

به طور کلی از انواع گوشی های شیائومی که در بازار می‌بینیم برخی برای کاربردهای متداول روزانه و برخی برای عملکردهای سنگین‌تر درنظرگرفته شده و حتی خط تولید منحصر‌به‌فردی را هم دارد که گیمرها را هدف قرار داده و گوشی‌های صرفاً گیمینگ را روان بازار کرده است. گوشی‌های این خط تولید هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری یکی از بهترین‌ها برای بازی به شمار می‌روند.

خطوط تولید‌ گوشی های شیائومی

شیائومی هم مانند هر برندی دیگری خط تولید‌های متفاوتی متناسب با نباز افراد و نیازهای جامعه تولید می‌کند در ادامه به معرفی چند خط تولید فعال و محبوب گوشی شیائومی می‌پردازیم.

  • خط تولید «Mi» این خط تولید گوشی‌های بالارده و پرچمدار شیائومی را تولید می‌کند. در نظر داشته باشید که از سال 2021 شیائومی در نامگذاری این مدل گوشی شیائومی تغییراتی داد و «Mi» را به طور کامل حذف کرد. در مجموع شیائومی در این کلاس سعی کرده بهترین و جدیدترین قابلیت‌های نرم‌افزاری و قطعات سخت‌افزاری را قرار دهد.
  • ناگفته نماند که گوشی‌های فلگشیپ کیلر یا همان قاتل پرچمدار نیز توسط همین خط تولید، ساخته و عرضه می‌شود.
  • خط تولید شیائومی ردمی

در کل می‌توان گفت که شیائومی در همین سری ردمی چندین کلاس متفاوت گوشی را تولید می‌کند که هر کدام سلیقه خاصی را هدف قرار داده است. در ادامه به جزئیاتی پیرامون شیائومی Redmi اشاره می‌کنیم…

  1. خط تولید گوشی Redmi مسئول تولید اقتصادی‌های شیائومی است. شیائومی سعی کرده در همین کلاس قیمتی هم مدل‌های خوبی را تولید کند، اگر دوست ندارید زیاد برای خرید گوشی شیائومی هزینه کنید این سری قطعاً می‌تواند از جمله بهترین انتخاب‌های پیش روی شما باشد.
  2. خط تولید ردمی نوت مسئول تولید گوشی‌های میان‌رده است که نسبت به گوشی‌های مدل ردمی از پردازنده قوی‌تری استفاده کرده و برای عملکردهای سنگین‌تر مناسب‌تر هستند. حائز اهمیت است که نسخه پرو گوشی Redmi Note هم موجود است که در مجموع علاوه بر پردازنده قدرتمندشان دوربین‌های قوی‌تری هم در آنها استفاده شده است. پس اگر عکس گوشی شیائومی برای شما مهم است نسخه پرو گوشی Redmi Note را هم می‌توانید مد نظر قرار دهید. قیمت گوشی ردمی نوت به نسبت امکاناتشان هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت و برتری آنها نسبت به رقبا به حساب می‌آید.
  3. خط تولید Redmi K: فلگشیپ‌کیلرهایی را شامل می‌شود که عمدتا برای بازار چین تولید می‌شود. اگر این گوشی های شیائومی را در بازار ایران ببینید قطعا با رام آنها عوض شده و بیشتر با رام کاستوم گلوبال فروخته می‌شوند.
  4. خط تولید BlackShark تولید‌کننده گوشی‌های قدرتمند گیمینگ شیائومی است که اولین مدل آن در آوریل 2018 وارد ویترین فروشگاها شد تا گیمرها را با قدرت خود تحت تاثیر قرار دهد.
  5. خط تولید می میکس که دو مدل گوشی از آن تاکنون تولید شده و مدل‌های تاشو با نمایشگر منعطف را هدف قرار داده است که در دسته مدل های لوکس و گران قیمت شیائومی قرار می‌گیرند.

ناگفته نماند که این شرکت خط تولید‌های دیگری هم داشته است که ظاهرا تولید آن را متوقف کرده است. برای مثال، سری Mi A که از اندروید خام گوگل استفاده می‌کردند، اما بعد از تولید نسخه 3 آن شیائومی تصمیم به عدم تولید آن گرفت.

«پوکو» نیز گرچه هنوز نرم‌افزار و سیاست خود را از برند مادرش می‌گیرد، اما به طور کلی جدا شده و به عنوان یک برند کاملاً مستقل در این بازار حضور دارد.

گوشی شیامی

کیفیت ساخت گوشی های شیائومی

شیائومی شرکتیست بسیار محبوب که در کنار برندهای مطرح و شناخته شده، توانسته جایگاه خوبی در بازار گوشی های تلفن همراه به دست آورد و در مدتی کوتاه به یکی از محبوبترین برندهای این بازار در دنیا تبدیل شود. کیفیت گوشی شیائومی بسیار بالا و کارآمد است و حتی در مواردی بهتر از سایر برندهای به‌نام ظاهر شده است. بنابراین می‌توان به جرات گفت که چه در کلاس میان‌رده و چه در کلاس پرچمدار، حتی با یک نگاه ساده به عکس گوشی شیائومی می‌توان به کیفیت آن پی برد. همان طور که گفته شد شرکت شیائومی برای بالا بردن کیفیت محصولات خود با شرکت‌های معروف دنیا همکاری‌های زیادی دارد که احتمالاً نام کمپانی کوالاکام و مدیاتک را در سخت‌افزارهای محصولات این برند مشاهده کردید. ناگفته نماند برای بهبود کیفیت صدای گوشی های شیائومی نیز از شرکت‌های متخصصی مثل JBL کمک گرفته و توانسته رضایت کاربران خودش را به خوبی جلب کند.

سوالات متداول

گوشی شیائومی ساخت کجاست؟

شرکت اصلی شیائومی در چین واقع شده ابتدا نیز همه مدل‌های مهمترین مزیت گوشی سامسونگ به نسبت رقبا برخورداری از نرم‌افزار روان، ساده و کاربردیست که تا چند سال به روز رسانی نرم‌افزاری و امنیتی را دریافت می‌کند. شاید میانگین گوشی شیائومی به نسبت امکاناتی که به کاربر ارائه می‌دهد و در مقایسه با رقبا کمی بالاتر باشد، اما زمانی که بتوانید از محصولی که خریداری کرده‌اید مدت زمان طولانی‌تری استفاده کنید هم حس بهتری داشته و هم به نوعی صرفه‌جویی محسوب می‌شود. در کشور چین تولید می‌شد، اما اکنون در کشورهای دیگری نیز مثل هند این برند فعالیت دارد.

گوشی شیائومی تا چند سال بروزرسانی دریافت می‌کند؟

گوشی‌های این شرکت تا 2 سال کامل آپدیت miui را دریافت می‌کنند و برای نرم افزار اندروید حداکثر تا دو نسخه بالاتر آپدیت خواهد داشت.

آیا گوشی شیائومی ارزش خرید دارد؟

از آنجایی که سیاست اولیه ساخت گوشی شیامی بر همین اساس بوده است، با قطعیت می‌توان گفت تمامی مدل‌های آن ارزش خرید بالایی دارند و این یعنی شما در قبال پرداخت هزینه‌ای معقول، امکانات بیشتری دریافت می‌کنید. همکاری با شرکت‌های صاحب نام در زمینه تولید قطعات سخت‌افزاری باعث شده که انواع گوشی شیائومی از ارزش خرید بالایی برخوردار باشند و متعاقبا به مدت طولانی‌تری می‌توانید از آنها استفاده کنید. در اصل هدف اصلی xiaomi تولید محصولاتی است که ارزش خرید بالایی داشته باشند.

چرا گوشی شیائومی هندزفری ندارد؟

سیاست این کمپانی بر این بوده که با کنترل قیمت تمام شده محصولات و کمک به کم شدن قیمت گوشی شیائومی از همان ابتدا گوشی‌ها را بدون هندزفری روانه بازار کند، اما در بسته‌بندی اکثر مدل‌ های شیائومی کاور محافظ دیده می‌شود. همچنین در نظر داشته باشید که برخی از مدل ها ممکن است ادابتور شارژ قرار داده شده در بسته بندی با نسخه ای که شرکت اعلام کرده مطابقت نداشته باشد.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.