خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلاخبار هوآویراهنمای خریدنقد و بررسی ویدیویی موبایل
موضوعات داغ

بهترین برند یا مارک گوشی چیست؟ سامسونگ یا شیائومی و…

شاید شما هم چون بسیاری از افراد در خرید بین محصولات سامسونگ، هواوی و شیائومی مردد باشید. ما قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی؟ قبل از پرداختن به این موضوع که بهترین مارک گوشی چیست این نکته را در نظر داشته باشید که آنچه در ادامه مطلب می‌آید بیشتر بر پایه تجربه کلی کارشناسان تیم ما در عمل بوده و نتیجه در برخی موارد خاص ممکن است متفاوت باشد. با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم از دید یک کاربر معمولی نیز به این موضوع نگاه کنیم تا به سوال شما مبنی بر گوشی خوب چی بخرم بتوانیم پاسخ دقیق‌تری بدهیم.

ویدئو گوشی خوب چی بخرم را مشاهده نمایید تا به جواب بسیاری از سوالات خود برسید:

در ادامه خواهیم گفت که کدام برند گوشی بهتر است و گوشی خوب چی بخرم که نیازهایمان را برطرف کند. همه ما قبل از خرید گوشی قطعاً این سوال را از خود پرسیده‌ایم که از بین این همه مدل با قابلیت‌ها و خصوصیات متنوع و یا حتی قیمت‌های متفاوت گوشی خوب چی بخرم و یا بهترین برند گوشی کدام  است؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت که آیا می‌توان صرفاً از نظر برند تشخیص داد که مدلی برای ما مناسب است یا خیر؟ به نظر شما برنده این جدال کدام برند است؟ شیائومی یا سامسونگ و یا اصلاً جایگاه هواوی این روزها کجاست؟

در این مطلب بیشتر به برندها پرداخته‌ایم، اما اگر به دنبال بهترین‌ها هستید و صرفاً نمی‌خواهید از یک برند خاص انتخاب کنید مقاله بهترین گوشی می‌تواند دید بهتری نسبت به مدل‌ها به شما دهد چراکه لیستی از بهترین گوشی‌ها را در این مقاله ارائه داده‌ایم…

کدام برند گوشی بهتر است شیائومی یا سامسونگ ؟

چه گوشی بخریم ؟ در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ و هواوی، کیفیت سامسونگ بهتر است یا شیائومی؟ تمامی برندها، تولیدات خود را در سه کلاس اصلی پایین‌رده، میان‌رده و همچنین پرچمدار روانه بازار می‌کنند که معمولاً هر برند بر روی یکی از این سه کلاس ذکر شده تمرکز بیشتری دارد. همان طور که می توانید در سایت ما ببینید میانگین قیمت گوشی از این برندها نیز باهم دیگر تفاوت‌هایی دارد که به آن اشاره خواهیم کرد. برای شروع نقاط مثبت و منفی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های این سه برند را بررسی خواهیم کرد.

البته از آنجایی که در ایران جدال اصلی بهترین برند گوشی اندرویدی بین سامسونگ و شیائومیست؛ تمرکز اصلی خود را روی این دو برند خواهیم گذاشت. گرچه در لیست بهترین مارک گوشی نباید از برندی چون هواوی نیز به سادگی گذشت چراکه هنوز هم با تمام مشکلاتی که سر راه این برند وجود دارد از برخی جهات حرف اول را می‌زند.

گوشی خوب چی بخرم

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های سامسونگ

اگر قصد خرید یک گوشی از برند سامسونگ را دارید بهتر است بدانید که این کمپانی اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری کرده و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۵۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۵۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۵,۵۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

اگر سری به صفحه گوشی سامسونگ در سایت بزنید متوجه خواهید شد که قیمت گوشی سامسونگ هم در سری‌های مختلف این برند کره‌ای تفاوت‌هایی دارند. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است.شیائومی یا سامسونگ

  • S پرچمدار
  • Note پرچمدار
  • A میان‌رده و پایین‌رده
  • M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری
  • Z  گوشی‌های تاشو

خطوط تولید M و A سامسونگ گوشی‌های اقتصادی این شرکت هستند. سامسونگ خط تولید A خود را با رام رسمی گلوبال تولید و روانه بازار کرده که در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی هستند. اگر به دنبال خرید یک گوشی خوب هستید قطعاً بر اساس نیاز خود می‌توانید مدلی از این خط تولید را انتخاب کنید. از زمان تجدید نظر سامسونگ در خط تولید A تاکنون مدل‌های زیادی از این برند راهی بازار شده که از جدیدترین این مدل‌ها می‌توان به گوشی ارزان و خوب A14 و A04s اشاره کرد که نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارتقاء قابل‌توجهی داشته‌اند.

این مدل‌ها هم همانند سری‌های قبلی که محبوبیت و فروش زیادی داشتند، قطعاً نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهند کرد. اگر کلاس‌های بالاتری از این برند را هم مد نظر دارید باز هم می‌توانید یک مدل گوشی خوب را خریداری کنید. یکی از این مدل‌ها گوشی “A54″است که جزء گوشی های پر فروش بازار موبایل محسوب می‌شود و نسخه جدید خط تولید A محسوب می‌شود. از دیگر گوشی های خوب و ارزان این برند می‌توان به “A34” اشاره کرد که در این کلاس جدیدترین این مدل‌ها محسوب می‌شود و از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.
سامسونگ یا شیائومی در طی سال‌های گذشته از زمانی که سامسونگ خط تولید سری M را راه‌اندازی کرده حضور مدل‌های آن در بازار جهانی کم رنگ بوده است، به این دلیل که سامسونگ ابتدا این خط تولید را برای بازارهای خاصی مثل هند تولید کرد؛ اما از سال ۲۰۲۰ این سیاست به کلی تغییر کرد و این شرکت مدل‌های متعددی از این برند را در بازارهای جهانی هم توزیع کرد تا بتواند با ویژگی‌های خاصی که این مدل‌ها دارند طیف وسیع‌تری از کاربران، خصوصاً بخش حساس به قیمت را به سمت خود جذب کند.

از جمله نقاط قوت و وجه تمایز این گوشی‌ها با سایر رقبای خود مثل ریلمی و شیائومی داشتن باتری‌های بزرگ و طول عمر فوق‌العاده باتریست. همچنین استفاده از دوربین‌های چندگانه هم از دیگر ویژگی‌های این سری است که دیگر نمی‌توان در عصر سلطه دوربین‌های چندتایی آن را نقطه قوتی برای آنها دانست. در مقاله‌ای جداگانه به نقاط قوت و ضعف انواع مدل‌های سری M سامسونگ پرداخته شده است.

استفاده از نمایشگر‌های نسبتاً بزرگ و باتری‌های بزرگ این گوشی‌ها را جانشین شایسته‌ای برای سری «فبلت‌های گلکسی مگا» تبدیل کرده است. اگر مدل‌های این سری را مد نظر دارید می‌توانید ویژگی و نقد و بررسی کامل‌ مدل‌های آن را در سایت ما بخوانید.

سیاست شرکت سامسونگ در طی سال‌های اخیر به سمتی رفته تا علاوه بر پرچمداران بسیار عالی خود تنوع محصولاتش را در بخش میان‌رده هم بالا برد. به همین دلیل اگر به دنبال گوشی ارزان و خوب هستید قطعاً می‌توانید از بین گوشی های سامسونگ سری a و مدل‌های سری ام، دستگاه ایده‌آل خود را پیدا کنید.

مقاله پیشنهادی: حافظه پنهان گوشی سامسونگ کجاست ؟ نحوه پاک کردن حافظه پنهان سامسونگ

نقاط قوت

۱- از نقاط مثبت پایین‌رده‌های سری A دوربین آنهاست که احتمالاً بیشتر از سطح توقع شما از یک گوشی اقتصادی هستند و دوربین نقطه قوت سامسونگ به نسبت گوشی‌های پایین‌رده هوآوی است. این وجه تمایز در بخش گوشی‌های میان‌رده این دو شرکت نیز دیده می‌شود. گرچه معمولاً شیائومی از دوربین‌های میان‌رده بهتری به نسبت دو شرکت دیگر استفاده می‌کند.

۲- مورد دوم نیز صفحه نمایش آمولد و یا سوپر آمولد است که معمولاً در همه مدل‌های این برند به خدمت گرفته شده و از کیفیت و تنوع رنگ بالایی برخوردارند. این ویژگی برای یک گوشی ارزان قیمت، مزیتی بسیار مهم به شمار می‌رود.

۳- تنوع لوازم جانبی و مصرفی

۴- فروش در کمترین زمان و حداقل افت قیمتگوشی سامسونگ بهتره یا شیائومی

نقاط ضعف

۱- طراحی نه چندان جالب:

سامسونگ متاسفانه در تولید پایین‌رده‌ها و حتی میان‌رده‌ها از طراحی معمولی، بدنه پلاستیک و رنگبندی غیر جذاب استفاده می‌کند و همین امر باعث عدم علاقمندی عمومی به تنوع رنگی سامسونگ شده است.

اگرچه بنظر می‌رسد در گوشی‌های ۲۰۲۳ از زبان طراحی جذاب‌تری استفاده شده، اما نوع متریال بکار رفته در آنها هنوز هم جای کار دارد و در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ از نظر متریال در کلاس‌های پایین رده، کمپانی چینی بهتر عمل کرده است.

۲- ضعف‌های سخت‌افزاری مهم:

سامسونگ معمولاً بسیار برند محور رفتار کرده و به نسبت برچسب قیمتی در نظر گرفته شده، شما پایین‌ترین آپشن‌های سخت افزاری مثل حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل صفحه نمایش و… را دریافت خواهید کرد که از این بابت گوشی‌های هوآوی و خصوصاً شیائومی از نظر نسبت قیمت به امکانات بهتر عمل کرده‌اند.

تراشه پردازنده بکاررفته در برخی گوشی‌های سامسونگ جهت اجرای گیم با حداکثر جزئیات مناسب نیست که معمولاً گوشی‌های پایین‌رده هوآوی و شیائومی به نسبت از عملکرد قابل‌قبولی‌تری برخوردارند.

چرا که سامسونگ معمولاً بر روی مشخصات عمومی‌تر در گوشی‌های پایین‌رده خود تمرکز دارد، اما در مورد اجرای روان و با جزئیات در گیم، میان‌رده‌های دو برند دیگر از گرافیک مناسب‌تری برخوردارند. اگر بودجه کمی دارید و با خود می‌گویید گوشی خوب چی بخرم که ارزش خرید بالایی داشته باشد؟ بهترست به سراغ برندهای چینی بروید.

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی

۳- قیمت بالای قطعات:

سامسونگ بالاترین قیمت قطعات خصوصاً صفحه نمایش را در بین دیگر برندها دارد به طوری که برای تعویض صفحه نمایش یک گوشی استوک، شما باید حدود ۵۰ درصد ارزش قیمتی گوشی نو را پرداخت کنید. ابن ضعف خدمات در گوشی‌های بالارده بیشتر به چشم می‌آید.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های هواوی

اگر قصد خرید گوشی هواوی از سایت ۱۹کالا را دارید بهتر است بدانید که این برند در سال‌های اخیر نسبتاً کم‌کار بوده، اما به طور کلی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های خود را در دو خط تولید نوا و سری Y تولید می‌کند که در ادامه به نقاط قوت و ضعف آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی از جمله ویژگی‌های این برند گوشی های خوب و ارزان است به نسبت قیمتی که دارند ارزش خرید بالایی دارند و این شرکت سعی کرده تا بهترین قیمت در قبال بهترین امکانات را به کاربرانش هدیه دهد.

بهترین برند گوشی

نقاط قوت

هوآوی بعد از رونمایی آیفون ایکس، اولین شرکت چینی بود که طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برروی nova3e مهندسی معکوس کرد و البته با استقبال بی‌نظیری نیز در ایران مواجه شد. این برند نسبت به شیائومی یا سامسونگ معمولاً مدل‌های ظریف و زبان طراحی مدرن‌تری را ارائه می‌دهد. گرچه این روزها کم کار شده است. به طور کلی می‌توان ویژگی‌های زیر را به محصولات این برند نسبت داد.

  1.  طراحی مدرن و ظریف
  2.  آپشن‌های سخت‌افزاری قابل‌قبول مانند رم و حافظه داخلی به نسبت برچسب قیمتی
  3.  سازگاری سریع کاربر با رابط کاربری ساده و زیبا
  4.  سرعت قابل‌قبول خصوصاً در پایین‌رده‌ها
  5.  تنوع بالای مدل‌های پایین‌رده به نسبت سامسونگ یا شیائومی
  6.  فراوانی و قیمت اقتصادی قطعات مصرفی

نقاط ضعف

متاسفانه بزرگ‌ترین ضعف گوشی‌های پایین‌رده این برند دوربین نه چندان قابل‌توجه خصوصاً برای عکاسی در شب است که این ضعف معمولاً در میان‌رده‌های این شرکت نیز دیده می‌شود و اگر دوربین برای شما مهم است، در کلاس پایین‌رده گوشی‌های سامسونگ و حتی ترجیحاً شیائومی گزینه‌های بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در ادامه می‌توانید یکی از نمونه عکس‌های ثبت شده با گوشی y70 معروف هواوی را مشاهده کنید.
شیائومی بهتره یا سامسونگ

  1. دوربین‌های معمولی
  2. عدم تفاوت منطقی و یا شباهت بالا در بین پایین‌رده و میان‌رده های سری Y و آنر
  3. ضعف در نگهداری شارژ و تخلیه سریع باتری که اغلب در پایین‌رده و حتی میان‌رده‌های هوآوی دیده می‌شود.
  4. عدم پشتیبانی از خدمات گوگل بعد از تحریم امریکا؛ البته در نظر داشته باشید هوآوی با ارائه سرویس HMS سعی کرده است که این مشکلات را تا جای ممکن برطرف سازد.

با وجود همه موارد گفته شده پیرامون این برند اخیراً شاهد مدل‌هایی از آن بوده‌ایم که ارزش خرید بالایی داشته‌اند. از جمله این مدل‌ها می‌توان به گوشی nova Y70 اشاره کرد که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده و به نسبت امکاناتی که دارد از جمله محصولاتی محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد.

چه گوشی خوبه

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین تبلت سامسونگ

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های شیائومی

شرکت شیائومی اکنون گوشی‌های میانرده‌ی خود را ۴ لاین متفاوت Redmi ،Redmi Note، Redmi K و … تولید می‌کند که در مقاله جدیدترین گوشی شیائومی می‌توانید با این مدل‌ها بیشتر آشنا شوید. دو حرف a و c در نامگذاری بیانگر پایین‌رده‌های این برند هستند که از خط تولید ردمی راهی بازار می‌شود؛ اما در مورد میان‌رده به جرأت می‌توان گفت که شیائومی در تنوع و کیفیت بالای مدل‌ها، بهترین است و آمار فروش جهانی بسیار بالای آن، این موضوع را ثابت می‌کند.

در حال حاضر پوکو از شیائومی جدا شده و گوشی‌هایش را به عنوان یک برند جدا و در خط تولیدهای مختلف ارائه می‌کند. با تنوع و امکانات خوبی که شیائومی برای کاربران فراهم کرده به راحتی می‌توان تشخیص داد که شیائومی بهتر است یا سامسونگ درواقع به نظر می‌رسد که سامسونگ بعد از چندین سال کشمکش از رقیب چینی خود کمی عقب مانده، گرچه هنوز هم گل سرسبد گوشی‌های این برند در مقابل خط تولید اس سامسونگ طرفداران زیادی ندارد، اما ظاهراً در کلاس اقتصادی و میان‌رده ورق به نفع برند چینی برگشته است.

ما در مقاله بهترین گوشی شیائومی سعی کردیم مدل‌ها را بر اساس نیاز کاربر تفکیک کنیم تا هر کسی با هر سلیقه بتواند با تشخیص نقاط قوت و ضعف آنها با توجه به این لیست مدل مد نظر خود را بهتر انتخاب کند.

بهترین مارک گوشی

نقاط قوت

  • کیفیت و ظرافت مناسب بدنه در اغلب سری‌ها
  • دوام و ماندگاری باتری عالی و فوق‌العاده
  • استفاده از پردازنده‌های قدرتمند در میان‌رده و حتی پایین‌رده‌ها
  • ارائه بالاترین آپشن‌های سخت‌افزاری ممکن هم از نظر حافظه داخلی و  رم و مواردی مثل تراکم پیکسل عالی نمایشگرها
  • کیفیت عالی لنزهای بکار رفته در دوربین عکاسی در نور کم و شب که می‌توان آن را بزرگترین نقطه قوت‌ مدل‌های مختلف به حساب آورد
  • قیمت بسیار مناسب و اقتصادی
  • امکانات نرم افزاری متنوع و امکان سفارشی‌سازی زیاد در تنظیمات گوشی
  •  طول عمر  بالا

ایا گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ

نقاط ضعف

  1. کمبود برخی قطعات سخت‌افزاری مهم در بازار ایران
  2. ضعف‌های نرم‌افزاری که اغلب هم بر روی نسخه‌های پک چین دیده می‌شود. گرچه این مشکلات به حداقل خود رسیده و رابط کاربری شیائومی به ثبات خوبی رسیده است.
  3. وزن بالای گوشی‌های این شرکت به نسبت مدل‌های سامسونگ
مقاله پیشنهادی: آموزش تصویری تغییر رمز وای فای

گوشی شیائومی ساخت کجاست

گوشی شیائومی ساخت کجاست ؟ کارخانه تولید کننده گوشی های شیائومی در کشور چین است، اما با توجه به بلند‌پروازی‌های این شرکت و ورود به دیگر عرصه‌ها از قبیل تولید انواع گجت‌های هوشمند و کالاهای الکترونیک دیگر، فعالیت‌های شرکت شیائومی به کشورهای چین، هند، سنگاپور، روسیه، اندونزی و … هم رسیده است؛ اما اگر می‌پرسید گوشی چی بخرم نکته‌ای که در رابطه با گوشی‌های این برند باید بدان اشاره کنیم، اینست که پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی گلوبال آن را تهیه کنید، چراکه نسبت به نسخه‌های دیگر برای بازار ایران مناسب‌ترست. برای کسب اطلاعات در این زمینه‌ می‌توانید به مقاله اختصاصی تفاوت رام گلوبال و رام چین که ۱۹کالا  آماده کرده مراجعه کنید.

مقایسه شیائومی با سامسونگ

همچنین اگر قیمت گوشی خوب و ارزان را مد نظر دارید گوشی‌های متنوع این برند می‌توانند بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار دهند؛ چرا که این شرکت سیاست بازاریابی متفاوت از سایر شرکت‌ها داشته و هزینه‌ای بابت تبلیغات نمی‌دهد.

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی و هواوی در کلاس پرچمداران

شرکت‌ها در گوشی‌های پرچمدار که از نام آنها پیداست، تمامی تکنولوژی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارند، پس طبیعتاً مدل‌های این کلاس قیمت بالاتری نیز دارند. می‌توان گفت که هر سه شرکت در این عرصه قدرتمند و به‌روز عمل می‌کنند. مواردی که در ادامه به آن اشاره شده جزء پرچمداران هر برند به حساب می‌آیند که بالاترین آپشن‌های یک گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهند:

  • سامسونگ: S و Z
  • هوآوی: P و Mate
  • شیائومی: سری‌های Mi (که جدیداً از ابتدای نام گوشی‌ها حذف شده) K و بلک شارک (گوشی‌های گیمینگ)

 –  هوآوی در گوشی‌های پرچمدار خود بهترین دوربین‌ها را به شما ارائه داده و از سرعت بالا و طراحی متفاوت و زیبایی نیز برخوردارند.

– شرکت شیائومی اغلب در هنگام رونمایی پرچمداران خود رکورد بنچمارک بالایی را به نسبت برندهای سامسونگ و هواوی ثبت می‌کند.

– به غیر از قدرت و کیفیت سامسونگ بر روی تمایز امکانات نرم‌افزاری پرچمدارانش هم تمرکز ویژه‌ای دارد و به لحاظ قیاس قیمت و امکانات از گوشی‌های شرکت شیائومی اقتصادی‌تر هستند.

مقایسه سامسونگ و شیائومی

در کل هواوی به واسطه مشکلاتی که به خاطز تحریم‌ها گریبان گیرش شد، در ایران طرفداران کم‌تری دارد و اگر بخواهیم بگوییم سامسونگ بهتر است یا شیائومی باید همه موارد گفته شده در این مقاله را جمع‌بندی کنیم، گرچه در آخر انتخاب بین سامسونگ یا شیائومی به عهده شماست و تصمیم نهایی به سلیقه کاربران و انتظاراتشان از یک گوشی برمی‌گردد.

نرم افزار گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ

علاوه بر کیفیت ساخت و متریال، نرم‌افزار نیز نقشی تعیین‌کننده‌ای دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در قسمت نرم‌افزار به نظرتان گوشی سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟ اگر به صورت خلاصه بخواهیم رابط کاربری و نرم افزار گوشی سامسونگ یا شیائومی را بررسی کنیم، باید گفت که از نظر زیبایی بصری و انیمیشن‌ها، برند چینی با MIUI موفق‌تر ظاهر شده، اما اگر مقایسه شیائومی با سامسونگ پایداری و پشتیبانی را در نظر بگیریم، برند کره‌ای یک سر و گردن بالاتر است و علاوه بر این که یک سال بیشتر برای گوشی‌های A خود بروزرسانی ارائه می‌دهد، باگ‌های نرم‌افزاری کم‌تری نیز دارد. در کل این که گوشی شیائومی یا سامسونگ را انتخاب کنید، به سلیقه شما و نیازهایتان برمی‌گردد و هر دو برند در اندرویدی‌ها بهترین هستند و شما را ناامید نمی‌کنند.

سامسونگ بهتر است یا شیائومی

گوشی خوب چی بخرم و کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

قطعاً نتیجه این مقایسه گوشی شیائومی و سامسونگ و هواوی و اینکه چه گوشی بخرم و چه گوشی بهتر است بسته به میزان بودجه شما متفاوت است؛ اما اگر قصد خرید گوشی آن هم با قیمتی کم دارید، درحال حاضر هر سه برند گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند.

اگر هم قصد خرید مدلی نه چندان گران‌قیمت با امکانات فوق‌العاده را دارید بدون شک مدل‌های خوش قیمت شیائومی برتری قابل‌توجهی را در کلاس میان‌رده‌ها داشته و بهترین انتخاب هستند. اگر سری به صفحه قیمت گوشی شیائومی در سایت بزنید و برچسب آنها را با امکاناتشان مقایسه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

اما اگر هم قصد خرید یک پرچمدار تمام عیار را دارید انتخاب سخت‌تر خواهد شد و می‌بایست باتوجه به تمرکز بر روی یک نیاز خاص مانند بهترین دوربین، بهترین نمایشگر و مواردی از این دست، بهترین گزینه را انتخاب کنید. گرچه هنوز هم از نظر ثبات و امکانات، لاین S حرف اول را در بین اندرویدی‌ها می‌زند و اگر طراحی و شکیل بودن برای شما اولویت است مدل‌هایی که حرف Z در نام آنها خودنمایی می‌کند از این برند کره‌ای بی‌رقیب است.

ما به عنوان یک مرجع موبایل به مواردی پیرامون مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ و هواوی اشاره کرده تا به سوال کدام برند گوشی بهتر است؟ پاسخ دهیم. به نظر شما کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی؟ نظرات و تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۹۷ رای

سوالات متداول

گوشی خوب چی بخرم و کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

شما در ایران دو انتخاب اصلی دارید و شیائومی یا سامسونگ بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند که در مقاله بالا به صورت مفصل درباره نقاط قوت و ضعف هرکدام توضیحاتی دادیم و توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتماً آن را مطالعه کنید.

گوشی شیائومی بخریم یا هوآوی؟ کدام یک گزینه بهتری برای خرید است؟

اینکه کدام برند گوشی را انتخاب کنید تا حد زیادی به نیاز و خواسته‌‎‌های شما از گوشی مرتبط می‌شود، پس بهتر است قبل از انتخاب برند، نقد و بررسی مدل‌های مورد نظر خود را بخوانید تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و به بهترین نحو پول خود را خرج کنید.

در کلاس میان رده و گوشی‌های اقتصادی، ایا گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ ؟

اگر بودجه کمی دارید و می‌خواهید بهترین امکانات را دریافت کنید، شیائومی به واسطه نوپا بودنش نسبت به سامسونگ و همینطور سیاست قیمت گذاری مناسبی که دارد، گزینه‌های بهتری را در این کلاس به کاربران ارائه می‌دهد.

بهترین برند گوشی در کلاس پرچمداران اندرویدی کدام است؟

اینکه کدام برند را انتخاب می‌کنید، جدا از مسائل فنی، به اولویت‌ها و سلیقه شما مرتبط است. به صورت کلی در کلاس پرچمداران، سامسونگ امتحان خود را پس داده و با توجه به متریال و کیفیتی که ارائه می‌دهد تا چندین سال خیال شما را آسوده می‌کند و گزینه مطمئن‌تری برای خرید است. گرچه شیائومی نیز پییشرفت زیادی داشته و می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

نوشته های مشابه

‫۱,۲۳۶ نظرها

  1. ممنون از مقایسه گوشی سامسونگ و شیائومی کامل و جامع بود

  2. دوست عزیز من خودم مهندس الکترونیک هستم و گوشی ها رو کالبد شکافی می کنم هر کسی مشکلی داشت درباره ی گوشی می تونم کمک کنم پاسخ سوال شما قطعا ردمی۹

      1. من خریدم خودب خودبرنامه پاک میکردچن روزه رفته گارانتی

      2. واسه تو زود شارژش خالی میشه یا اینکه خوبه داغ میکنه والا من که تو فامیل دارن خیلی راضین ولی بعضی ها هم تو اینترنت میگن بده و اینکه دو سال بیشتر کار نمیکنه میخواستم ببینم این درسته یا نه

  3. سلام
    من در اینستاگرام فعالیت میکنم. یه گوشی میخام که وسط پست و استوری گذاشتن هنگ نکنه، کیفیت دوربینش توی نور و شب هم عالی باشه چون عکاسی و فیلمبرداری از محصول دارم. حافظه داخلی بالا داشته باشه و از گوگل پلی هم پشتیبانی کنه. و البته قیمت مناسب و چندین سال رو دوام داشته باشه… چی پیشنهاد میدین؟؟؟؟

    1. معلومه اگه با گوگل زیاد کاری نداری ۱۰۰ درصد هواوی مخصوصا نوا ۷آ ی و و ای۸پی

  4. من میخوام شیائومی نوت ۸پرو ۱۲۸ مین بخرم
    تروخدا از ته دل بگین خوبه یا نه چون من برای یه عمر استفاده میخوام؟؟

      1. سلام وقت بخیر..گوشی نوت۹ دارم..هر اعلانی که دارم در صفحه نمیمونه..مثلا اعلان باد صبا..یا اعلان برنامه ضبط تماس..اعلان بیشتر از ۵ دقیقه طول نمیکشه که بره..چکار کنم که اعلان از بین نره..؟

    1. معصوم جان
      اصلا پیشنهاد نمیشه
      بجاش برو نو ا۷آی بگیر یه عمر خیالت راحت میشه

      1. سلام من گوشیم شیائومی رد می نو ت ۹ دارم و از خدماتش راضیمممممممم سامسونگ در برابر شیائومی هیچی نداری
        اونایی که می‌خوام سامسونگ بخرن ضرر مرگی کردن واقعن بده سامسونگ من سامسونگ داشتم هی هنگ میکرد مدلشم a2 1s داشتم هییییییی هنگ میکرد من از خدماته سامسونگ اصلاااااا راضی نیستم

        1. من برادرمa21s داره هیچیش نشده بعد چندین ماه ولی یکی از فامیلامون رومی نوت۹ داشت و اصلا بازی سنگین هم نمی‌کرد کلی من می دیدم که چقدر باطریش زود تموم میشه و هنگ میکنه حتی اگه شیائومی بهتر هم باشه سامسونگ قدمت بیشتری داره و من کل خانوادم سامسونگ دارن همه هم راضین

    2. هیچ گوشی برای یه عمر استفاده مناسب نیست با توجه به پیشرفت سریع این صنعت پیشنهاد میشه زیاد هزینه نکنید چون همیشه یکی بهتر از اون یکی عرضه میشه

    3. من دارم بد نیست ولی خیلی سنگینه دست آدم درد میگیره از سر یa سامسونگ بگیری خیلی بهتره

    4. سلام،شک نکن خوبه،شیاومی کمی رده بالا بگیری عالیه،مث نوت۹،یاپرو،باورکن،الانم توشهرما فقط اونه نوت۹پرو دارن میگیرن،پولت میرسه شک نکن،اگه هم سامسونگ میگیری،دوستم تعمیرکارموبایل هست میگه،سامسونگ گالکسی۳۲اس،

  5. هر دو برند خوبی اند من نمیدونم سامسونگ بخرم یا شیائومی ؟

  6. دوستانی که تجربشو داشتن ایا شیامی بهتر است یا سامسونگ ؟

    1. من ردمی ۹ دارم تو گیم. عالی هس سامسونگ قبلاً خوب بود الان نه الان جنس خوب تو سامسونگ نیس تقلبی هس خراب بشه دیگه گبر نمیاد وسایلش من ردمی ۹ دارم عالیه

      1. من کلی راجب redmi9مطالعه کردم از مزایا تا معایب گوشی خیلی خوبی هست اگر گوشی خوب تو رنج قیمت ۳تا۴میلیون میخوایید حتما redmi9بخرید.

    2. من سامسونگ a5دارم از سه سال پیش دستمه محشره. داداشم شیائومی داره از اینترنتش اصلا راضی نیس. یجا هستیم اینترنت من۴۵G هست برا داداشم ۴Gبزور بدون انتن دهی. دیدم تعریف میدن ملت. منم ازنزدیک دیدم جالب نیس. برعکس هرکس سامسونگ داره راضیه

  7. سلام میشه بگید چه نوع گوشی بخرم که برای بازی بهتر باشه ؟

  8. شیامی بخر بسیار گوشی خوبیه هم قیمتش خوبه و هم کیفیتش،اینو بدون اگه شیامی قدمت سامسونگ داشت الان قیمتش از سامسونگ بیشتربود

    1. برای اینکه گوشیت هیچ وقت هنگ نکنه باید هزینه زیادی بکنی چون گوشی های زیر ۱۰ میلیون حتما بعضی وقتا هنگ میکنن ولی به نظر من اگه میخوای گوشیت هنگ نکنه و قیمت خوبی م داشته باشه به رام ش خیلی توجه بکن

    2. من تازگی هاشیائومی نوت۹خریدم عالیه هم برای بازی هم استفاده کردن از گوگل وگوگل پلی دوربینشم که جون میده برای استفاده تونورکم وشب خیلی ازش راضی ام

  9. ادم با مقایسه شیائومی و سامسونگ دو دل میشه جفته شون واقعا خوبن

  10. با توجه به نظرات در مورد گوشی شیائومی من تصمیمم قطعی شد

  11. بچه ها من موندم شیائومی بخرم یا سامسونگ . یکی راهنمایی کنه

  12. گوشی هواوی جدید ۲۰۲۱ به نسبت قیمتشون کارایی لازم رو دارن؟

  13. به نظرم با توجه به مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی از نظر بازی شیائومی بهتره

  14. با توجه به مقایسه گوشی های شیائومی با سامسونگ به نظرم شیائومی بهتر است

  15. سلام بدون شک سونی سامسونگ و اپل بهترینن.چون هم نرم افزار و سخت افزارشون بهینه است هم امکانات زیادی دارن.اما شیائومی با اینکه تراشش اسنپدراگون،ولی اصلا با خود گوشی بهینه نیست و حسابی داغ میشه.از لحاظ دوربین سونی در صدر جدول قرار داره.از لحاظ قدرت سخت افزاری و امکانات اپل فوق العاده است(حتما برین مشخصات Apple iPad pro 2021 رو ببینین سرتون منفجر میشه!) از لحاظ طراحی و صفحه نمایش سامسونگ عالیه.البته هم سونی هم سامسونگ هم اپل توی موارد بالا عالی هستن.
    کسانی که شیائومی رو با سونی و سامسونگ و اپل مقایسه میکنن واقعا دارن اعتبار این سه شرکت فوق العاده رو زیر سوال میبرند شیائومی باید با هواوی مقایسه بشه نه با سامسونگ و اپل و سونی.البه شیائومی هم خوبه اما اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا و به هیچ وجه به پای سامسونگ و اپل و سونی نمیرسههه.

    1. روی اینکه سونی خیلی خوبه شکی نیست اما تولیدش خیلی محدود و یکم عقب افتاده از بقیه
      اما رقیب اپل و سامسونگ هواوی هست که اگه تحریم نشده مثل سه ماهه اخر ۲۰۲۰ پرفروشترین گوشی می شد ، و از همه نظر از بقیه جلوتره الان که همه دنبال ۵G هست هواوی داره رو ۶G کار میکنه این فقط یه گوشه از پیشروی هواوی هست
      شیائومی و سامسونگ هم خوبن قطعا در گوشی های پرچمدار نمیشه روی تعصب برند نظر داد چون همه برند ها پرچمدارشون قوی هست چه هواوی چه اپل چه سامسونگ چه شیائومی چه موتورولا و ( ویوو ، اپو ، وان پلاس ، ریل می ) و برندهای دیگه
      برای خرید گوشی با توجه به نیاز ( دوربین قوی ، باتری قوی ، صفحه نمایش یا هرچیزی که ملاک اصلی هست ) میشه فارغ از بزند گوشی خرید .

    2. داداش ببین عزیز من تو الان هواوی رو دست کم گرفتی خب من الان واقعا از حرف تو اعصبانی شدم نه برای تو ها هرکی که به هواوی توهین کنه یا بدشو بخاد اول اینکه جنابعالی نیا توضیحات بده واسه خرید گوشی سامسونگ یعنی هزینه زیاد امکانات کم
      هواوی یعنی هزینه کم امکانات زیاد

    3. شما اول بدون تعصب نظر بده بعد بیا تعریف کن، آخه باهوش الان دیگه جز پولدارا کی می‌تونه اپل بخره؟؟ حالا خودت پولشو داشتی خریدی دلیل نمیشه که با تعصب بیای نظر بدی، چشاتو هم وا کن ببین داره درمورد هوآوی و شیائومی و سامسونگ حرف میزنه از تعصب خود بکاهید

    4. الان اینو بر چه منطقی میگی
      دوست عزیز الان ریلمی یه گوشی هایی میزنه مغزت سوت می کشه.از قضا گوشی های سامسونگ مثل ای ۵۱ و ای۷۲ اصلا ارزش خرید بالایی ندارن نمیدونم تجربه کردی یا نه من ۳۰ دقیقه با ای ۵۱ کالاف بازی کردم پشتش یه جوری وحشتناک داغ کرد که واقعا آزار دهنده بود.از قضا سامسونگ نباید با هواوی و شیائومی مقایسه بشه چون خیلی عقبه.سامسونگ از وقتی که من چشم باز کردم داره گند میزنه به طراحیاش به عنوان مثالA2 1 A3 1 A 5 1 A 7 1 M 3 1 M5 1 M 51s همه اینا از لحاظ ظاهری یه ریختین ماژول دوربیناش یا L درستن یا L برعکس بعد میان میگن نوآوری در سری ای بابا جمع کنین.درباره اپلم باید بگم دوست عزیز اپل طی این دو سال عرضه نداشت یه گوشی میانرده بفرسته بازار تا همه استفاده کنن.همیشه شیائومی بدبخت میاد یه گوشی ۲۵ میلیونی رو ۱۲ میلیون می فروشه (می ۱ ۰ تی پرو) بعد اپل آیفون اس ای رو که ۵ میلیون نمی ارزه داره ۱۳،۱۴ میلیون می فروشه. آیپد پرو ۲۰۲۱ فوق العاده است ولی قیمتش به اندازه قیمت ماشینه.

      سونی هم که هزار ماشاالله ۲۰۱۹ گوشی میده ۲۰۲۱ تازه گوشیاش میان بازار ایران و تازه اگه هم بیاد مثل سوزن تو انبار کاه می مونه. دوست عزیز شما یه میت۴۰ پرو یا می ۱۱ اولترا بگیر دستت اونوقت یادت میره برندی مثل سامسونگ و اپل و سونی وجود داره.سامسونگ اگه عرضه داشت طی این چند سال اس ۲۱ اولتراش رو با اسنپ دراگون ۸۸۸ می فرستاد برای ایران تا بگیم حالا شد ولی آخه اگزینوس ۲۱۰۰ چیه آخه خداوکیلی اینجوری والا بالله ارزش خرید وان پلا س ۹ پرو از این بیشتره.یجوری گفتی شیائومی باید با هواوی مقایسه بشه انگار هواوی و شیائومی بی ارزشن صرفا جهت اطلاع این اپله بی ارزشه چرا؟ چون فقط با گوشیاش میتونی فقط از اپل استور دانلود کنی باگ آی او ای ۱۴.۵ هم با این همه رفع ولی تمومی نداره طراحیاش هم که همش یه ریختین (اپل باید طراحی سری آیفون ۱۲ رو جوری میزد که آدم بتونه تشخیص بده که مثلا این آیفون ۱۲ پرو مکسی که گرفتی دستت آیفون ۱۱ پرومکس نیست) تازه اپل رو باید الان کارکناش دارن از روی زمین با بیلچه جمع می کنن(خداوکیلی موسس تلگرام خیلی خوب ضایع کرد اپل رو یعنی خیلی حال کردم) گوشیای اپل بعد از استیو جابز خیلی بی ریخت شده ای کاش مدیر کنونی اپل مثل استیو جابز بود.

      1. دوست عزیز آقای مولاخواه ،، از نظر شما کدام گوشی برند و مدلش بهتر است حداکثر تا رنج ۱۰ میلیون .
        البته اگر قیمت پایین تر باشه بهتر ولی اگر نیاز باشه تا ۱۰ تومان هزینه میکنم .
        سپاس

  16. در سال ۲۰۲۰ برند شیائومی رتبه نخست و برند هواوی رتبه دوم و سامسونگ و اپل رتبه سوم و چهارم رو به خودشون اختصاص دادن!!

  17. خیلیا میان الکی با تعصب نظرمیدن و میگن که سامسونگ عالیه!داره پول کیفیتشو می گیره!
    سامسونگ یه گوشی ۱۰ تومنیرو با بدنه پلاستیکی میده بیرون ، در حالی که ۹۵ درصد گوشی های سامسونگ و شیائومی بدنه گوریلا گلس ۵ هستن!
    پردازنده اگزینوس هم که کاملا مشخصه…اگزینوس پردازنده نیست بلکه بخاری جیبی محسوب میشه…و گرمای زیاد نشانه ی طراحی غلط هستش.گوشی پدرم شیائومی ردمی نوت ۷ پرو هستش،گوشی قبلیم هواوی پی ۶ سال ۲۰۱۳ بود و گوشی فعلیم اچ تی سی one m9 .به جرعت ممی توانم بگم دوربین ۸مگاپیکسلی هواوی پی۶ از دوربین ۱۶مگاپیکسلی گوشی galaxy s5 سر تره!!!خلاصه گوشی های سامسونگ دیگه وارد ایران نمیشن.تو اینترنت یه جستجو بکنید متوجه می شوید.باتشکر

  18. سلام من خودم از گوشی های شیاعومی بیشتر خوشم میاد وتا حالا دو تا ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۹ پرو گرفتم و واقعا کیفیت خوبی دارن من خودم دوربین و سرعت ردمی نوت ۹ پرو رو با a5 1 مقایسه کردم این خیلی بهتر بود ولی هر کی سلیقه خودش رو داره هواوی نوا۵t هم گوشی خوبیه ولی اگه بیشتر هزینه کنید mi1 0t بهترین گوشیه که s2 0fe رو هم شکست میده

    1. گوشی فقط نوکیا باور کنید هر سه برند گفته شده همشونو چین میسازه همشون فقط نوکیا بگیرین
      البته توجه کنید که نوکیا رو هم چین میسازع پس فقط نوکیا ۲۰۰۰

  19. سلام نحوه اتصال گوشی هواوی به تلویزیون با wifi direct هم به همین شکل هست؟

    1. هواوی گوشی عالی هستش ولی گوگل پلیرو پشتیبانی نمی کنه
      شیائومی هم وشی خیلی خوبی هستش ولی بعضی از مدل هش قطعاتش نایابه
      هر دو برند عالی هستند . باید شاخصه های مدنظرتون رو بگید.

    2. شک نکن هواوی
      دوستایی که میگید شیائومی
      باید بگم شیائومی برند خوبیه و گوشیای با کیفیتی میزنه ولی هواوی سرتر از شیائومی هست چرا؟
      چون هواوی قدمتش و تجربه اش در زمینه گوشی سازی بیشتره۲-چون گوشی هایی میده با قیمت کم ولی با امکانات زیاد(مثل وای ۸ پی که با صفحه اولد و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که تو نور روز عکس هایی میگیره که شما رو متعجب می کنه و از همه مهمتر حسگر اثر انگشت اپتیکالش خیلی سریع و دقیقه با این همه امکانات ۳.۸ قیمتشه یا نوا۷آی با پردازنده کایرین ۸۱۰ که فقط از چیپست های پرچمدار مثل اسنپ دراگون ۸۵۵ و بقیه کم میاره،دوربین خفنش در نور شب و نایت مود فوق العاده اش و از همه مهمتر شارژر ۴۰ واتیش که تو بعضی آیفون های رده بالا نمیتونید پیدا بکنید همچنین تو میانرده ها هم نمیتونید پیدا بکنید و از همه مهمتر رنگ بندی منحصر به فردش مثل رنگ کراش گرین که نور توش حرکت می کنه و صورتی ساکوراش که خانوم ها عاشقش میشن.)۳-روونی که تو هیچ برند گوشی سازی که تجربش نمی کنید۴- رابط کابریش حالا به غیر از طراحیش که بعضیا دوسش ندارن EMUI 10.1.1 واقعا خیلی عالیی شده و یه روونی خاص و گیرایی داره که آدم رو جذب خودش می کنه و آخریش یعنی ۵-متریال ساخت های باکیفیت و خفن و در کنارش رنگ بندی های عالیش
      اینا تنها گوشه ای از زیبایی های گوشی های هواوی حالا بعضی هاش مثل پردازنده های خوب و مقرون به صرفش و بخش دوربین رو نمیفتم تا متن خسته کننده نشه.
      یا علی

    1. بستگی داره چطور ازش استفاده کنی. من هفت ساله هواوی y625 دارم لامصب خراب نمیشه ولی الان باید عوضش کنم چون هم حافظش کمه هم اندرویدش پایینه.گوشی های شیائومی هم خیلی با دوام هست. راحت پنج سال عمر میکنه.

  20. سلام دوستان علیزاده هستم
    من قصد خرید گوشی mi10pro را دارم بنظر شما گوشی خوبی برای بازی و اینترنت؟؟؟

    1. سلام
      گوشی چون ۵G هست وقتی نت همراه را روشن کنی گوشی سرعتش میاد پایین در نتیجه بازی خوب اجرا نمیشه
      پس اگه برای بازی میخوای بهتره ۵G نخری

  21. سلام
    یه آم عاقل و بالغ میدونه که سامسونگ نه تنها تو زمینه گوشی پیشقدم هس بلکه تو لوازم الکتریکی دیگه از جمله تلویزیون، یخچال، لبتاب….. هم قوی و با کیفیت عمل کرده و بالاخره با توجه به کیفیت و قدمتی که داره قیمت بالایی هم داره و خیلیا نمیتونن بخرنش پس باید یه سری محصولات دیگه مثل هوآوی و شیائومی باشن که با قیمت کمتر نیاز یه عده ای رو برآورده کنن… مثل این میمونه که همه نمیتونن بنز سوار شن باید یه پراید و پیکانی هم باشه …….

    1. نظرتون به نظر بنده معقول نیست، چون قیمت گوشی های شیائومی پایین تره بدان معنی نیست که ما بگیم به خاطر ضعیف بودن گوشی هستش، چرا که پرچمداران شیائومی به لحاظ کارایی خیلی بهتر از سامسونگ عمل میکنند، الان به لحاظ دوربین و اسپیکر و تراشه و… گوشی mi note11 proبسیار بسیار از s20oltra سامسونگ عمل میکنه، ولی سامسونگ به قول شما چون شرکت گی هستش که سر زبون ها افتاده به همین جهت فقط ۵۰ درصد پول مارکش رو داره از مشتری میگیره، اگه نه به لحاظ کارایی قطعا به شیائومی نمیرسه.

    2. سلام.
      کاملا مشخصه که دارین با تعصب نظر می دهید!
      کاملا مشخصه که هواوی از سامسونگ بهتره!!!
      برای مثال گوشی هواوی نوا۵ تی با رم۸ و حافظه ۱۲۸گیگابایت و پردازنده کایرین ۷۱۰تی قیمتش حدود ۱۰ تومن هست ولی سامسونگ galaxya70 با حافظه ۱۲۸ و رم۶ قیمتش حدود ۱۲ تومن!

      1. چطوری a7 0 قیمتش ۱۲ میلیونه در حالی که من یک رای دو هفته پیش a7 2 خریدم ۱۱ میلیون؟

    3. نقاط ضعف سامسونگ. پردازنده ناپایدار .قیمت بسیار بالا .ارزش خرید کم .تولید گرما بالا در پردازنده أکسینوس .ارزش گوشی اینجا معلوم میشه که هواوی با پردازنده کایرین نه تنها گرما زیاد تولید نمیکونه نه تنها که عملکردش پایداره بلکه در سخت ترین شرایط پای ایران واستاد نه سامسونگ که هر بلایی دلش خواست سر ایرانی ها آورد خواهشا کسایی که نمیدونن گوشی چی هست و با قطعات گوشی آشنایی ندارن نظر ندن مثل خود شما بهترین رابط کاربری رو شیامی با می یو آی خودش داره بنظر من اگه بنزی که ضد میلیون می ارزه یک میلیارد بفروش میره کدوم آدم بالغ سامسونگ انتخاب میکنه پس معلومه شما بالغ نیستین من رازیم به قول شما پیکانی که اندازه بنز می ارزه داشته باشم

    4. گوشی ها شیاعومی از لحاظ کیفیت خیلی بهتر از هم رده های خودشون هستن ولی از لحاظ دوام سامسونگ بهتره
      اگه بخوای شیاعومی بخری باهزینه خیلی کم میتونی گوشی هایی مثل نوت ۹ پرو و.. رو بخری ولی متاسفانه سامسونگ نسبت به کیفیت گوشی قیمتش بالاس.
      مثلا من با ۵ ملیون میتونم ردمی نوت۸ پرو بخرم
      ولی با همین پول اگه سامسونگ باشه میتونم a۲۰ بخرم

    5. لطفا چرت و پرت نگید اگه xiamo به اندازه سامسونگ قدمت داشت الان از سامسونگ بالا تر بود البته فصد بی ادبی نداشتم ناراحت نشین ولی شیامی تازه اومده سامسونگ کم کم۵ساله تو بازاره لطفا مراعات کنید

  22. شیایومی بهترین گوشی های دنیا رو داره میسازه و مطمئن باشید که رو دست اپل سامسونگ میزنه .
    هواوی هم که به گزدش هم نمیرسه.
    چون من هم هواوی و هم ساسونگ داشتم شیایومی از هر لحاظ بهتره.
    بهترین رابط کاربرب رو شیایومی داره.

      1. بهترین رابط کاربری رو هواوی با emui داره حتی با وجود می یو ای ۱۲ رابط کاربری سامسونگ که اصلا حساب نمیشه اون پاین پاینه

    1. فعلا که شیائومی به گرد پای هواوی نمیرسه
      داداش بهت قول میدم چند ماه دیگه که یا حتی ۲ سال دیگه وقتی آمریکا سیائومی رو به بهانه ای تحریم کرد و گوشیاش موند دستش میره سراغ اچ ام اس هواوی چون خبرهایی هم اومده که شیائومی رو آمریکا می خواد بکوبه که موقعش می کوبه و اینجاست که می بینین هواوی چیه و چی کارا که نمی کنه
      وقتی که نوا۷آی اومد منتقد های زیادی گفتن گوگل نداره و ارزشش میاد پایینو کسی نمی‌خرتش و از این چرت و پرتا
      ولی وقتی اومد بازار و ۳ ماهی گذشت همشون فکشون تا هسته زمین اومده بود پایین که چطوری شد که نوا۷آی جز پر فروش ترین گوشی های میانرده شد!! چرا؟ چون نمیدونستن که هواوی طرفدارهایی هم داره که اونا فکرشم نمی کنن و با بدون گوگل و اچ ام اس راه میان
      سید حمزه متاسفانه سیدی نمیشه زیاد باهات حرف زد ولی اینم باید بگم که هنوزم شیائومی تو خود چین نتونسته به اندازه نوک ناخن هواوی بشه این که هیچ
      تو بعضی کشور های توسعه یافته مثل آلمان و فرانسه نصفشون هواوی دارن و حتی بعضی هاشون شیائومی نمی شناسن!!!
      پس بجای این همه ۵ دقیقه وقت بزاری خبر مطالعه کنی می فهمی که دنیای پتنت ها و دنیای تکنولوژی رو با هواوی میشناسن شیائومی بدبخت که ۱۰۰۰ تا پتنت نداره در فناوری فایو جی که بخواد حرفی برای زدن داشته باش
      والسلام

    2. عزز جان حال شما خوبه؟؟؟؟
      شیائومی عالیه ولی منظورت از اینکه میگی هواوی به گرد پای شیائومی نمیرسه رو نمی فهمم!!!
      همین ۱ماه پیش بود که هواوی اولین گوشی جهان با پردازنده ۵ نانومتری رو معرفی کرد

  23. سلام دوستان.
    من کلی از نظرات شمارو خوندم ولی به نتیجه نرسیدم. من یه گوشی میخوام اولا شارژ باطری خوب نگه داره. برنامه هارو بشه تو رم نصب کرد که حافظه گوشی پر نشه. نتش خوب باشه و دوربینش

    1. شیائومی بهتره
      برو چند تا گوشی ده تومنی از هرسه تا برندو تخقیق کن خودت میفهمی شیائومی نسبت به قیمتش بهتر از بقیه‌س

      1. شما هم برو در رنج قیمت ۳ تا ۶تومن تحقیق بکن می خوری به گوشی بنام نوا ۷آی که از کل گوشی های سری نو ت۸ و نو ت ۹ و حتی نو ت ۱۰ یه سرو گردن بالاتره

  24. سلام من سامسونگ a 11 دارم خیلی راضیم دوربینش از شیائومی نوت ۸ خیلی بهتره
    سامسونگ a1 1 عکس هارو خیلی طبیعی نشون میده

    1. سلام دوستانتوی جدول نگاه کنید گوشی شیومی از همه بالا تره یعنی گوشی شیاومی مقام اول را دارد ،ولی سامسونگ مقام دوم و هوای مقام سوم من که گوشی شیاومی دارم که خیلی ازش رازی هستم ولی سامسونگ که قبلا داشتم اصلا خوشم نیامد من بهتون پیشنهاد میکنم گوشی شیاومی بگیری که از همه اندروید ها بالاتره اگه سامسونگ و هوای بگیرید خیلی ظرر کردید

      1. شما بر چه اساسی میگید سامسونگ و هواوی بخرید ضرر می کنید نه ظرر برو املا یاد بگیر بعد بیا زر بزن
        دوست عزیز اتفاقا شیائومی بخری ضرر می کنی چون من خیلی هارو دیدم که میگن گوشی های شیائومی ۹ ماهن یا ۶ ماهه
        یعنی چی؟
        یعنی که بعد ۹ ماه یا ۶ ماه لگ و باگ میگیره و خستت می کنه و از این جور داستانا
        پس شما دوست عزیز زر اضافی ممنوع!!!!

    2. سلام سامسونگ نگیر.
      گوشی پدرم شیائومی ردمی نوت ۷پرو هست ، گوشی قبلی خودم هواوی پی۶ بود و گوشی فعلیم اچ تی سی ام۹ هست.
      به جرعت می تونم بگم که دوربین ۸ مگاپیکسلی هواوی پی۶ از خیلی از دوربین های گوشی های امروزی سامسونگ سرتره!

    3. من خودم هم سامسونگ هم هواوی و الآنم شیائومی poco X3دارم و از نظر من باید گوشی های سیامی دستت بگیری و ببینی چه چیزی نباید از دور قضاوت کرد و من فن بازی در نمیارم برند خوبی باید گفت خوب هواوی هم دیگه از گوگل پشتیبانی نمیکنه و نه cpuاسنپ دراگون سامسونگ اپل که خیلی گرون هستند و الان می ماند سیامی البسه بعضی جاها هواوی بهتر بعضی جاها سامسونگ و بعضی جاها شیائومی

  25. خب دوستان من واقعیاتش تمام مدل های اپل و سامسونگ و هواوی و شیائومی برتری با شیائومی بود من سامسونگ a51 وهواوی y9a و اپل ایفون ۷ و شیائومی پوکوx3 رو داشتم الان از اینها بهترینشان گوشی شیائومی پوکوx بود این گوشی هم قدرت گوشی ایفون۱۱پرو بود در بیشتر چیز ها از ایفون۱۱پرو هم بهتر بود. من به شما پیشنهاد می کنم شیائومی پوکوx3 هسته از نوت۹پرو هم بهتره من شخصا بهتون پیشنهاد می کنم شیائومی پرو مکس را بخرید

    1. دوست عزیز
      یعنی چی آیفون۱۱پرو ضعیفتر از پوکو ایکس تریه
      داداش اینو دیگه هر آدمی میدونی که پوکو ایکس تری جلوی نوا ۷آی هیچ حرفی برای گفتن نداره(حالا نوا۵تی رو نمیگم تا ارفاق قائل بشم) حالا چه برسه به آیفون۱۱پرو

  26. سلام دوستان اولا از آشنایی با شما که این سایت و اطلاعات در اختیارم قرار دارید بی نهایت سپاسگزارم ثانیا میخوام با مبلغ ۶/۰۰۰/۰۰۰ گوشی بخرم و ملاک هایی که واسم مطرح و اولویت هست سرعت. کارایی. کیفیت.تدوام مهمه.خوشحال میشم نظرات شما دوستان عزیز رو بشنوم.مرسی.

    1. سلام دوست عزیز اگر می خواهی گوشب تا ۶ملیون بخری پیشنهاد من شیائومی نوت۹پرو است اما تا ۷ملیون قطعا باید شیائومی پوکو‌x3بخری قدرتش خیلی بالا هست

    2. سلام با بودجه شما بهترین گوشی شیائومی پوکوام ۳ است xiaomipocom3 گوشی خیلی خوبی است اینو بخر

    3. یه نگا به نوا۷آی بنداز اونوقت میبینی نظرات دوستان،محمد صالح و ALIREAZA.JK باد هواست!!!!!

  27. سلام یه سوال دارم خواهشا کمک کنید.
    با حدود ۶ میلیون و خورده ای پول چه گوشیی مناسبه که عمرش طولانی باشه.
    خودم خیلی گوشیه شیایومی ردمی نوت ۹ پرو رو دوست دارم.
    اما مثل اینکه ردمی نوت۸پرو هم خوبه.بهa51 هم شک دارم.
    خیلی تو گل گیر کردم.
    نظرت.ن چیه کارشناس هاا؟؟

      1. بهترین گوشی که صفحه نمایشسگر و … هم خوبه ای ۷۱ من ۲۴ ساعته با گوشی کار می کنم تاحالا ۲ ساله دارم یه اخ هم نگفته

    1. سلام خسته نباشید خدمت تمامی دوستان و کاربران من نظرم به گوشی شیائومی نوت ۹پرو چون نسبت به بودجه نمی توان A51خرید چون a51حالا حدود ۹ میلیون نظرم اینه که نوت ۹پرو چون نسبت به قیمتش عالی نوت۸پرو هم خوبه اما نوت۹پرو باتری و شارژر قدرتمند تری داره و صفحه نمایشگر بزرگتری داره
      باتشکر

  28. سلام دوستان خسته نباشید
    راستش من گوشی a21s دارم و میگن نمایشگرش ضعیفه راستشو بخواین اگه حساس نباشید هیچ مشکلی نداره تازه دوربینش هم در بعضی مواقع واقعا عالیه( توی نور دهی زیاد)
    پسر عموم هم شیاومی redmi note 9 داره
    که اونم ازش راضیه واقعنم گوشی خوبیه فقط
    زومش الکیه
    چون زوم شیاومی x10 هستش و سامسونگ x8 ولی باور کنید دوربین سامسونگ نزدیک تر نشون داد حتی با نوت ۹ پرو هم مقایسه کردم همین نتیجه دستگیرم شد
    مثلا روی یه کوه انداختم دوربینشو شیاومی اشیا روی کوه رو محو کرد ولی سامسونگ حداقل یه خطی نشون داد
    تازه تو گیم هم gta نصب کردیم روی گوشیها گوشی شیاومی زود باتری رو خالی کرد داغم کرد ولی سامسونگ دیر تر خالی کرد ولی اونم گرم شد ولی ن مثل شیاومی شاید بخاطر cpu بهینه ش باشه ولی ب کل من از گوشیم راضی هستم و شیاومی هم خیلی خوبه
    ب هر حال ب سلیقه خودتونه هرکدومو دوس دارین بخرین زیادم حساس نباشین

    1. شیائمی بهترین گوشی هست حتی لز،سامسونگ و هاواوی هم بهتره اونایی که میگم شیائمی بدر نمیخوره گوه میخورن

      1. سلام آفرین راست میگه شیائومی بهترین برند دنیا من به مردم و کاربران پیشنهاد میکنم بخرن

        1. ان شاءالله گوشیها واجد شرایط باشند در حد خود خوب می توانند باشند .

        2. سلام به همگی من میخام گوشی بگیرم کیفیت گوشی و دوربین بهتر باشه من موندم سامسونگ a21س بگیرم یا نوت ۸پرو کدومش بگیرم بهتر است ممنون جواب بدید

          1. نوت۸ پرو خیلی قابیلیت های بیشتری نسبت به a2 1s داره از نظر من

      2. برای به خودت فشار میاری فکرکنم شیائومی بهت هرماه ۱۰میلیون میریزه به حسابت خخخخخخخ شیائومی رو با سامسونگ مقایسه نکن برند چینی بهت داره انگار هرماه پول میریزه به حسابت

      3. اولا هاواوی نه هواوی برو املاتو یاد بگیر بعد بیا نظر بده
        دوما گسی نمیگه شیائومی بدرد نمیخوره بلکه میگن ۱۰ قرون هم نمی ارزه
        درباره اون ادبتم باید بگم که واقعا برات متاسفم

  29. سامسونگ مثل ۲۰۶ هست . شیائومی پرایده . هواوی هم مثل پیکان جوانان گوجه ای.

    1. سلام من میخوام از برند سامسونگ و شیائومی یه گوشی ۶ و ۷ میلیونی بخرم بنظرتون چه گوشی بگیرم ؟؟
      هم میخوام گیمی باشه هم دوربینش خوب باشه خیلی برام
      مهمه ؟؟

      1. مقاله راهنمای خرید گوشی هم می تونه مدل هایی خوبی رو معرفی کنه

  30. من یک ردمی ۷ دارم که ۲ سال پیش خریدم و یک نوع نه است ۸ ماه پیش گرفتم هر دوتا شون دارن خوب کار می‌کنند هم از لحاظ دوربین و سرعت افت سرعتی تا حالا ندیدم اون دوستانی که میگن شیائومی افت سرعت داره یا داغ می‌کنه احتمالا با پردازنده مدیاتک هستند که داغ میکنن و سرعتشون کم میشه

    1. پردازنده مدیاتک هم اصلا داغ نمی کنه کسانی که نظر میدن هرگز گوشی شیائومی بدست نگرفتند

  31. سلام . ببخشید گوشی شیاومی ردمی ۹ پاور قیمتش چنده تو ایران موجود هست یا نه

  32. باشع اقا من حرفمو پس میگیرم شیاومی خوبع ولی اخه حرصه ادمو در میارن ما اودیم ببینیم کدوم برند خوبع نه اینکع کدوم گوشی! خدایی شیاومی هم خوبه
    اخه من توی یع سایت دیدم که خیلی زود داغ میکنه (گوشی های شیاومی) و عمرشون کمه راسته؟
    حقیقتش من خودم بین گوشی poko x 3 nfc و a21sموندم
    اونایی که پوکو ایکس ۳ان اف سی دارن بگن خوبع

    1. سلام و عرض خسته نباشید خدمت دستندر کاران سایت بی نظیره ۱۹ کالا
      سایت ۱۹ کالا یک سایت عالیییییییییییییییییی عالی هست و من یکی از طرفداران پر و پا قرص این سایت هستم و همه مقایسه ها مقاله های این سایت رو اولین نفر میخوانم
      گوشی من ردمی ۹ هست ، این گوشی سرعت بالا قدرت و ……. داره عالی هست
      اگر دقت کرده باشید امتیاز بنچمارک انتوتو ردمی ۹ حتی بالا تر از a 51 هست
      یعنی باورتون میشه گوشی که قیمتش ۳ میلیون و نیمی هست سرعتش از گوشی ای که ۷ میلیون هست بالاتر باشه
      من خودم دارم می‌دونم سرعت عالی هست
      اما برادرم a 30 داره نه سرعتش خوبه ، هی هنگ می‌کنه فروخت رفت ردمی ۹ خرید یعنی همون گوشی من رو
      خیلی ازش راضی هست میگه عالی

    2. دادش من پسر عموم a21s داره به درد نمیخوره من خودم میخوام poco x3 nfc بگیرم

    3. من خودم شیائومی دارم الان بعد از ۱ سال واقعا خیلی کند شده و دیگه خیلی اذیت می‌کنه و هنگ اوایل خیلی خوب بود ولی الان نه از نظر من سامسونگ بگیر

    4. ببخشید بی ادبیه ولی A2 1s جلوی شیائومی Po co X 3 NFC و نا گفته نماند هوآوی Y 9 a هیچی هم حساب نمیشه

    5. خداییش اونایی که میگن شایمی خوبه انصاف داشته باشی برین به کم تو یوتیوب مقایسه سرعت گوشی های هم قیمت شیامی با هواوی ببینید بعد بیایی بگین شیامی خوبه
      مثلا مقایسه سرعت huawei nova 7i و poco x3 nfc رو برین سرچ کنین قیمت شیامی ۶۹۰۰ قیمت هواوی ۶۴۰۰ خب بعد تو مشخصات سی پی اینا مال پوکو خوبه ولی میری کتبی مقایسشو نگاه کنی میبین نوا تو سرعت قورت میده شیامی رو برین نگاه کنین من که از خودم نمیگم یوتیوب هستش

      1. قربون دهنت دادا منم همینو میگم
        بعضیا اینقدر شیائومی نوت۹پرو رو گندش می کنن هر کی ندونه فکر می کنه آیفون۱۲پرومکسه
        والا بخدا

    6. داداش من پوکو ایکس ۳ nfc داره همین الان که مشخصات a 21 s رو دیدم کلی خندم گرفت
      نه باتری نه پردازنده نه دوربین و نه حتی صفحه نمایش a 21 s به پوکو نمیرسه شما عملا داری یه میانرده که بیشتره به پایین رده میخوره(a 21 s) رو با یه میانرده ای مقایسه میکنی مشخصات سخت افزاری اون به بالارده ها شبیهه تاکید میکنم تقریبا نزدیک بالارده هاست نه اینکه خود بالا ردست
      فقط در مورد داغ کردن که سوال مسخره خیلی هاست یک بار برای همیشه اینو بگم که شما داری یک میانرده اقتصادی رو می‌خرید اسمش روشه اقتصادی قرار نیست این میان رده کار پرچمدار ها رو برای شما بکنن نه تنها شیائومی بلکه تمام برند ها در میان رده هاشون این مشکل رو دارن و اگه شما میخوای گوشی تون داغ نکنه باید جیب مبارک بیشتر مایه بزاری اما در مورد داغ کردن پوکو ایکس۳ بخوام خیالتو راحت کنم با ۴ ساعت بازی پابجی قسمت وسطش گرم میشه و اگه بخوام به داغ کردنش از یک تا بیست نمره بدم ۱۴ میشه ولی گرماش مثل یه ماهیتابه داغ آزار دهنده نیست و نسبت به یه میانرده سامسونگ a 51 ( چون خودم تجربه داشتم و چون از a2 1 s قوی تره ) کمتر داغ می‌کنه اینو هم بگم امتیاز داغی من نسبت به پرچم دارهست

      1. من خودم دیدم که شیائومی خیلی الکی مینویسه.مثلا اصل باتریش ۴۰۰۰ ملی آمپره میزنه مثلا ۴۵۰۰ ملی امپر.حتی من تجربش هم کردم.به نظر من سامسونگ واسه عکس و… ولی شیایومی واسه گیم خوبه.

      2. دوست عزیز اگه به بالارده ای که میگی باشه نوا۵تی یه سروگردن از پوکو ایکس تری بالاتره

    7. من پوکو ایکس تری دارم خیلی خوبه با رقبای خودش مقایسه کنی یعنیa51 وredmi note 9 pro این گوشی از دوتاشون بهتره و امکانات بیشتری داره مث نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی و بلندگو های استریو از لحاظ سخت افزاری از a71هم بهتره

    8. سلام خوبی آران تو عقل سالمی داری معلوم پوکوx3 بهتره پوکو x3نظرم اینه که از A51بهتره هم از لحاظ قدرت و از لحاظ دوربین

    9. بعد از ۱ سال استفاده بسیار سنگین از پوکوx3 هنوز مصل روز اولشه بدون هیچ لگ

  33. کجا آ۳۲ ارزونه؟ گوشی ۶ تومنی رو به قیمت ۹ تومن دارن میفروشن، حتی از A42 هم باید ارزونتر باشه ولی گرونتره.

  34. سلام دوستان تو نظراتی که خوندم خیلیا گفتن شیاومی خیلی خوبه مخصوصا برای گیم ولی کاربر دیگه یی گفته بود که شیاومی دارع و اصن نمیتونه باهاش به کسی زنگ بزنه و خوب صداشو بشنوه خو این نشون میده که شیاومی فقط برای بازی خوبع هرکسی گوشی مورد علاقه خودشو دارع همه الان پشتیوان شیاومی هستن شیاومی هم ساخت چینه همونجوری که هواوی ساخته چینه و اینکه بهترع که شما رقابتتونو به هواوی شروع کنید نه سامسونگ شاید شیاومی بتونه سال های دیگه خوب پیشرفت کنه البته منظورم وقتی که سامسونگ نباشه خو چین زیاد اسباب بازی درست میکنع

    1. نه دوست عزیز اسلا اینطور نیست من شیامی رد مینوت نه پورو دارم و نسبت به هم قیمتی های خودش در مارک های دیگه کاملا برتری داره و اگه بخوا هید گوشی با ابن امکانات بخرید در مارک های دیگر باید از چند رنج قیمتی بالا تر موبایل بخرید دوربین این گوشی ها علی است میتونن سنگین ترین بازی هارو بدونه لگ اجرا کنه و صداش عالیه و باتری بسیار خوبی داره جنس بدن هم مهکم و زیباست تنها مشکلش وزنشه که ادت میکنی من به شخصه الان وقتی گوشی سبک میگیرم دستم یه جوری میشم باور کنین شیامی بهترینه اینو از فروشش میشه متوجه شد

    2. سلام دوستان من بین نوا ۷iو پوکو x3موندم کدومو بخرم لطفا کمکم کنید.خیلی ممنون

        1. ینی گوگل ک شیائومی رو تحریم میکنه بازم گوگل برا poco جواب میده؟

          1. دوست عزیز تحریم شیائومی لغو شد کلا

      1. از لحاظ لگ کم و کارایی بالا نوا ۷i بهتره ولی از لحاظ باتری و ساپورت گوگل Poc o X 3 بهتره

        1. کاملا مخالفم من دو تا گوشیه شیامی نونت نه پرو و هواوی نوا هفت آی استفاده کردم اولش شیامی گرفتم بد جوری افت کیفیت داد اولش دوربینش خیلی خوب بود بعد رفته رفته کیفیت اومد پایین کلا کیفیت گوشیای شیامی پایین تنها مال خودمو نمیگم اشنا ها هم میگفتن حالا نوا دارم خیلی راضیم راستی شیامی گوشی جدید پوکو داده از نظر مشخصات خوبه حالا اگه افت کیفیت نداشته باشه

  35. درخواست دارم از شما دوستان عزیز که گوشی هواوی و انر نخرند من خودم دوتاشون رو داشتم واقعا افتضاح بودند بعد نیم ساعت کار کردن باهاش داغ میکرد انگار توی بخاری گذاشتن زود از بازی و برنامه ها می پرید بیرون زود شارژ خالی میکرد باطری دیر پر میشد هنگ میکرد و سامسونگ هم فقط پول برند میگیره یه گوشی سامسونگ رم ۳ باشه دو برابر شیاومی که روش ۴ باشه گرانتره نظر من گوشی شیاومی است

    1. من خودم y9 prime دارم از لحاظ عمل کرد حتی از a50 هم بهتره و داغ نمی کنه در صورتی که xiaomi note8 ده برابر داغ میشه

    2. سلام من گوشی شیائومی نوت ۹ پرو دارم که بعد از چهار روز تو شارژ میزنم و دوربین فوق العاده داره که از گوشی a71هم بهتره نظر من اینه گوشی های سامسونگ فقط گرونه و اجزا بش پایینه به نظر من گوشی شیائومی را بخرید

      1. لطفا بدون سند و مدرک نظر ندهید ..ردمی نوت ۹ برای شیائومی مثل نوت ۸ پرو کیفیت نداشته و در ضمن این گوشی اصلا به A71 نمیتونه برسه لطفا تست ها رو ببینید

        1. من a71 داشتم افتاد زمین کلا نابود شد الان note 8pro دارم a71 از note8pro گرون تره من نمی گم a71 گوشیه بدیه خوبه الان a71 تقریبا ۸ یا۹ تومنه note 8pro هم ۵ یا ۶ تومنه من کارم با گوشی خیلی زیاده یعنی کارای سنگین باهاش می کنم a71 خوب بود کارم باهاش راه میوفتاد اما داغ می کرد داغ که می کرد هنگ می کرد اما note 8 pro تا حالا مثل a71 داغ نکرده چون سیستم خنک کننده ش مایعس خیلی خوبه از نظر ظاهر هم خیلی خوشگل تره هم کیفیت ساختش بهتره اصلا هم هنگ نمی کنه تو بعضی چیز های دیگه هم بهتره و تو بعضی چیز ها هم برابرند اگه من بخوام بین اون دوتا انتخاب کنم note 8 pro رو انتخاب می کنم و به نظرم note8pro ارزش خرید بالا تری داره چون قیمتش پایین تره اما باa71 برابره به منم وقتی می خواستم گوشی بخرم a71 رو می گفتن ولی اگه بر گردم به اون موقع حتما note 8 pro می خریدم

          1. چون سیستم خنک کننده مایع است با چندین ضربه گوشی از کار میرفته بایستی تست ضربه را هم در گوشی در نظر داشت سامسونگ تجربه بیشتری داره و در خرید گوشی به نظر من سامسونگ امتحانش پس داده بهتره تست ضربه رو حتما حتما در نظر گرفت نمی تونی بگی گوشی از دستت رها نشه

      2. داداش حرفتو بسنج بعد بگو اصلا آ۷۱ با اینا قابل مقایسست؟

    3. متاسفانه هواوی بد خواه زیاد داره
      و ۱۰۰ درصد گوشی که شما از هواوی یا آنر خریده بودی فیک بود
      اینو پدر بزرگ منم میدونه که گوشی های هواوی داغ نمی کنن

  36. سلام،ایا تسعشع گوشی های شیائومی از سامسونگ بیشتر است؟

    1. نه تشعشع به برند مربوط نمیشه به طور کلی گوشی های قدیمی تر تشعشعات بیشتری دارند

  37. بستگی داره گوشی رو برای چی بخوای
    اگر برای بازی و گیم میخوای صد در صد شیامی
    ولی از نظر صفحه نمایش و دوربین سامسونگ بهتره
    هواوی هم که کلا با این تحریم بدرد نمیخوره

      1. دوربین شائومی بهتره از سامسونگه
        من آبجیم سامسونگ دارع دوربینش به درد نمیخوره
        الانم میخواد عوض کنه شیائومی نوت ۸ بخره

    1. دوست عزیز من هواوی دارم خیلی هم ازش راضی هستم مخصوصا از نظر دوربین!

  38. من از آیفون به هواوی مهاجرت کردم، و واقعا راضی هستم. اولین گوشی هواوی من y9 2019 بود که بسیار راضی بودم طوری که مجاب شدم یکی از پرچمدار های هواوی رو بخرم بعد از کلی تحقیق سراغ p30 pro رفتم که واقعا یک گوشی اعجوبه در بین پرچمدارها محسوب میشه، وقتی گوشی سامسونگ دوستان رو کار می کنم واقعا تفاوت یک گوشی عالی با یک گوشی که فقط پول برندش رو پرداخت کردید و هیچ وقت به اندازه پولی که پرداخت کردید امکانات نرم افزاری و سخت افزاری رو در اختیار شما نمیذاره را متوجه می شوید،مطمئنا حرف من رو دوستانی که گوشی سامسونگ و آیفون داشتند و هواوی رو هم تجربه کردند بهتر متوجه می شوند

    1. انصافا راست میگی من شخصا دوربین گوشی های سامسونگ و هواوی رو بررسی کردم دو مدل a31 سامسونگ و y8p هواوی
      هواوی با وجود رم شش گیگابایت از سامسونگ با رم ۴ گیگابایت دقیقا یک میلیون ارزون تره
      دوربین های این دو مدل برابرند ولی در مقایسه اینها دیدم دوربین سامسونگ اصلا اصلا قابل مقایسه با هواوی نیست
      در عملکرد هم آ۳۱ با هنگ زیاد اینستاگرام رو باز میکرد اما y8p بدون یک ذره هنگ بازی آسفالت که از سنگین تریم هاست باز کرد و اصلا داغ هم نکرد.
      اما انصافا شیائومی هم بدک نیست اما به هواوی نمیرسه

      1. شرمنده داداش شیاومی از نظر کیفیت عملکرد بهتره فقط چون بازار را بیشتر در دست داره بهتر به نظر میرسه در ضمن گوشی شارک شیاومی خیلی بهتر از گوشی های سری پی هواوی هست

        1. عزیز گوشی های شارک شیائومی فقط برای گیم هستند
          ولی سری p هواوی روی دوربین و طراحی ساخت و سخت افراز بالا هستند

        2. شارک شیامی گیمینگ هست وقتی از دوربین میزنه باید رو سخت افزار بیاره

    2. سلام خدمت تیم ۱۹ کالا ببخشید میشه بگید گوشی A31 بهتره یا گوشی هواوی وای ۸ اس چون من دیدم امتیاز وای هشت اس ۱۸۲ هزاره و ا۳۱ ۱۵۰ هزاره اگه جواب بدید ممنون میشم لطفا زود جواب بدید

      1. A31من دارم عالیه هم از کظر باتری که حرف نداره
        کیفت دوربین هم خوبه
        بازی سینگن هم میکنم عالیه بخر

    3. با عرض سلام و خسته نباشید
      من خیلی از اطرافیان شنیدم که میگن شیائومی رفته رفته از نظر نرم افزاری و سخت افزاری افت پیدا می‌کنه . دوستانی که شیائومی دارن یا داشتن درسته این حرف؟؟

      1. نه شیائومی گوشی هایی میسازه که از نرم افزار خیلی قویتر از سامسونگ و هوآوی از گرافیک بازی تا باگ نداشتنش معلومه و افت پیدا نمیکنه

        1. فعلا که سری نوت۱۰ونوت۹ ونوت۸ شیائومی در برابر یه نوا۷ آی کم میارن
          اگه قبول نداری برو ویدئو هاشو ببین متوجه میشی
          ماشاالله اپ گالری هواوی اینقدر پیشرفت کرده که بعضی اپ هاش از پلی استور زیادن
          به عنوان مثال آسفالت ۹ که اپ گالری داره ولی پلی استور نداره واقعا خنده داره
          حالا بعضیام میان میگن اچ ام اس بده و این چیزا
          نه دوست عزیز بد نیست خیلی هم خوبه درسته یکم جا نیافتاده ولی عین کرونا فراگیر خواهد شد.خخخخخ
          تازگیام برنامه چویز اومده تو اپ گالری که میتونین برنامه جایگزین تو جی ام اس رو بیارید تو اچ ام اس

      2. نه فقط از شیائومی نوت ۸ در بروزرسانی های اخیرش با گوشی های جدید تفاوت زیادی ندارد پس اگر قصد خرید داری شیائومی نوت ۸ یا نوت۸ پرو که خیلی امکانات داره با رم خوب

      3. سلام خدمت دوستان عزیز ، من می‌خوام گوشی شیائومی بخرم و چون یکم دست خالیه ۴ میلیون بیشتر نمیتونم خرج کنم ، ممنون میشم بگید کدوم مدل رو بخرم که از همه لحاظ بهتر باشه

        1. در این بازه قیمتی بهترین انتخاب redmi 9 64گیگابایته دوست عزیز

        2. یک سر به پوکو ام ۳ بزن
          هم برا گیم خوبه(البته در گرافیک بالا نه مثلا پابجی رو در.حد استاندارد و بدون لگ اجرا میکنه ) هم دوربین خوبی داره

        3. توی بازه ی قیمت ۴ میلیون پوکو m3 بهترینه باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری پردازنده ی اسنپگرادون ۶۶۲ – میو آی ۱۲ – دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایشگر خوب که توی گوشی های اقتصادی این مشخصات به نظر من عالین و اینکه پابجی و کالاف دیوتی را راحت و روان اجرا می کنه فقطط نباید گرافیکش را بالا بزارید

      4. بله دقیقا ، گوشی منم شیایومی هست و اوایل عملکرد خیلی خوبی داشت اما رفته رفته افت کرد و الان واقعا اذیتم میکنه و دیگه اصلا سمت شیایومی نمیرم

  39. از بین گوشی های سامسونگ: اِم۵۱، اِم۳۱، آ۷۱ کدوم برای گیم بهتره؟؟؟

    1. من میگم اگه فقط برای گیم میخوای
      گوشی پوکو x3 بهترین گزینه ست
      اما از هر لحاظ می‌خوای گوشی y9a هواوی بی نظیره

      1. گوشی پوکوx3 از هر لحاظ تو رنج قیمتی خودش از همه گوشیای دیگه سٓرتره نه فقط گیم!!!! از هر لحاظ

    2. هیچ کدوم و نخر شیامی پوکو ایکس سه و بخر هم از همه اونا با کیفیت تره هم قوی تره هم دوربینش بهتره هم ارزون تره تو پنجمارک انتتو پوکو ایکس سه بهترین میان رده جهان شد الان هم رکورد شو نشکستن

      1. با سلام خواستم بگم که از بین این گوشی ها قطعا ام ۵۱ بهتره.
        ولی در خصوص حرف های بعضی ها اگه واقعا گوشی شیائومی با دوربین عالی میخواید اصلا سراغ پوکو ایکس ۳ نرید. چرا این حرف رو میزنم چون که پدر من همین گوشی رو داره و عکس هایی که می گیره افتضاح هستند نویز زیاد داره، تمام تصویر نرم افزاری میشه و اصلا تصویر واقعی نشون داده نمیشه، بهم ریختگی اینقدر که نگماز براتون. متاسفانه شیائومی دوربین هایی روی این گوشی گذاشته فقط به اسمن چون عملکرد گوشی از جاهای دیگه مث پردازنده و باتری و نرم افزار بهتره اومده دوربین با مگاپیکسل بالا گذاشته خب اما. به اندازه اون اسم نیستن. اما صفحه نمایش خوبه باتری عالیه هم در شارژ دهی هم در شارژ شدن، در مورد سخت افزار صحبت نمیکنم چون بازی گرافیکی روش نصب نکردیم. فقط نرم افزار بگم ک خیلی خوبه طراحی پشت پلاستیکی و جلو گوریلا گلس ۵ ولی در هرخصوص ما قاب رو میذاریم وزن میگن زیاده ولی خودشو نشون نمیده فقط لطفا به حرف کسایی که توی عمرشان به این گوشیا نزدیک نشدن گوش نکنید الان من همه چی رو دقیق گفتم چون یکماهه پدرم دارتش تجربه یکماهه گذاشتم. باتشکر

    3. دوست عزیز از لحاظ قدرت m 51 و a71 برابرندm 31 هم که از اینا قدرتش کمه اگزینوس هس پس نتیجه m 51 هم صفحش بهتره از هردو هر سه سوپر آمولد هست اما m5 1 نسخه ی پلاس که با کیفیت هس و باتری m 51 هس ۷۰۰۰ این محشره با توجه به این پاسخ به سوال شما m5 1

  40. سلام خدمت دوستان و تیم ۱۹کالا من گوشی سامسونگ داشتم هواوی داشتم جی ال ایکس ایرانی هم داشتم ولی سه چهار ماهه شیائومی نوت۹ خریدم و طی تجربه ای که کردم واقعا شیائومی از همه احاظ حیرت اوره اصلا بینظیره واقا جا داره یه تشکر بزرگ کنم به شرکت وسازندگان شیائومی که واقعا از همه نظر توقعاتتون براورده میکنه …
    با تشکر از ۱۹کالا

  41. چرا این قدر از شیائومی تعریف میکینن که خوبه ولی چرا مال من بده اصلا ازش راضی نیستم وقتی کسی زنگ میزنه نمیشه باهاش حرف زد باید روی بلند گو باشه یا وقتی داری بازی میکنی هنگ میشه لطفاً بگین چه جوری میشه درستش کرد

    اصلا هم شائومی خوب نیست

    1. با سلام
      هر مدل برای کار و عملکرد خاصی ساخته شده بستگی داره چه مدلی داشته و چه عملکردی رو با اون اجرا کردین

    2. دوست عزیز اول اینکه بروزرسانی سیستم رو بررسی کن،و معمولا با ریست فکتوری کارت راه میفته،من خودم الان ۱۱ماهه که شیائومی ردمی۸ دارم و راضی ام ازش، و اینکه ممکنه بدافزار نصب کرده باشی،دوستانی که میگن سامسونگ خوبه یکی از دوستان بنده گوشی فروشی داره قبلا سامسونگ رو پیشنهاد میداد،ولی الان شیائومی رو پیشنهاد میده

        1. سلام دوستان عزیز من خودم هم شیائومی هم سامسونگ و هواوی داشتم. برادرم هم شیائومی داشت و گوشیش هنگ می‌کرد و به ندرت بدتر و بدتر شد و اینکه تصمیم گرفتیم بفروشیمش اما هیچکس ازمون نمیخره مدلش هم ردمی نوت ۸ پرو هست و واقعا افتضاحه اون موقع من سامسونگ a51 داشتم و واقعا ازش راضی بودم و فک میکردم بهتر از نمیشه اما بعد چند ماه استفاده هنگ می‌کرد و مجبور شدم هواوی Y9s بخرم وقتی خریدم کاملا نظرم عوض شد و فکر نمیکردم انقدر خوب باشه الان ۱ سال میگذره نه هنگ میکنه نه باتریش زود خالی میشه گوگل هم داره من اون موقع بود که فرق این گوشی هارو فهمیدم و واقعا الان فهمیدم چرا آمریکا هواوی رو تحریم کرده اگر هواوی گوشیه ضعیفی بود آمریکا تحریمش نمیکرد.

    3. چون گوشی تو بده دلیل نیست که کامل بده شیامی خوب هست شیامی بد هست سامسونگ خوب و بد هست هواوی که واقعا خوبه من وای هشت پی دارم بعد از شش ماه مثل روز اوله دوستمم میت ۳۰ پرو داره که اصلا نگم براتون عالللی

  42. سلام،من میخوام گوشی بخرم اما ببن شیاؤمی نوت ۹پرو و a51موندم لطفا راهنماییم کنین کدوم یک کیفت بهتری دارن و حداقل۶یا۷سال بتونم ازش استفاده کنم از نظر پردازنده کدومشون قوی تر هستن از نظر دوربین و صفحه نمایشگر و سرعت گوشی کدوم یک بهترن راهنمایی کنین لطفا

    1. بین این دوتا مـدل، نوت‌۹ پرو صددرصد بهتره.نداشتمـش! ولی A51 اوایل که اومده بود گرفتم. از همه جهت. هم کُـند-هم پلاستیکی-هم خِـنگ. هیچ موردی بهتر از Note9 Pro نـداره

    2. من شیائومی دارم ولی ازش راضی نیستم بهتره سامسونگ بگیری

        1. دوستان من بین a21s و redmi9 گیر کردم کدومو بخرم اکثر آدم ها میگن a21s بهتره آره دوستان لطفا جواب بدید

    3. سلام به نظر من اگر یه گوشی برای ۶ یا ۷ سال میخوای یه گوشی بگیر که ۵g هم ساپورت کنه چون احتمالا تا دوسال دیگه ۵gفراگیر میشه تو ایران

    4. به نظر من گوشی سامسونگ a71گوشی بهتریه یکی از افرادی رو که میشناسم خیلی از این گوشی راضی هست من که میخواستم گوشی بخرم قصد خرید یک نوع از گوشی های شیائومی رو داشتم اما با برسی های بیشتر متوجه شدم گوشی سامسونگ بهتره و یک گوشی سامسونگ مدلa21s خریدم که کاملا از اون راضی هستم

    5. بنظرم a51 بگیر اگه میخوای گوشی داشته باشی که بیشتر از ۵سال داشته باشی a51 خیلی بهتره از نظر دوربین و کارایی و امکانات از نوت ۹پرو بهتره
      گوشی های شیائومی هنگ میکنن حالا خود دانی

      1. سلام ..من گوشی میخوام هم برای گیم خوب باشه و هم دوربین خوب داشته باشه
        شیومی نوت ۸ خوبه به نظرتون ؟؟

      2. دادا اگزینوس بود که داغ می کرد و هنگ می کرد و غیره ولی ردمی نوت ۹پرو از اسنپدراگون ۷۲۰ جی استفاده می کنه حالا اگزینوس ۹۶۱۱ با UFS 2 بهتره یا اسنپدراگون ۷۲۰ جی با UFS 2.1

    6. به پوکو x3 و نوا ۷ ای هم توجه داشته باش ولی آگه برای گوگل اهمیت نمیدی قطعا نوا ۷ ای

  43. سلام،من میخوام گوشی بخرم اما ببن گوشی شیاؤمی نوت ۹پرو و a51موندم لطفا راهنماییم کنین کدوم یک کیفت بهتری دارن و حداقل۶یا۷سال بتونم ازش استفاده کنم از نظر پردازنده کدومشون قوی تر هستن از نظر دوربین و صفحه نمایشگر و سرعت گوشی کدوم یک بهترن راهنمایی کنین لطفا

    1. من خیلی تحقیق کردم
      مطمئنم باشین شیائومی ساخت چین (هند نباشه) خیلی از سامسونگ بهتره

    2. از همه نظر ردمی نوت ۹ پرو سر تره فقط صفحه نمایش a51 بهتره

  44. من که تا حالا هرکی رو دیدیم شیائومی داره از خریدش پشیمون بوده
    سامسونگ گوشیاش واقعا حرف ندارن
    مخصوصا سری های a و s و note
    حدودا ۶ سال پیش مونده بودم اپل بگیرم یا سامسونگ و بعد کلی تحقیق دیدم که سامسونگ خیلی بهتر از اپله
    دوربینش تو گوشیا اون موقع حرف اول رو میزد
    هر کی هم میگه گوشی پلاستیک آشغاله باید بگم پلاستیک آشغاله ولی گلاستیک خیلی هم خوبه
    دو دلیل ساده برای اینکه بدونین چرا سامسونگ از گلاستیک استفاده میکنه: وزن گوشی کمتر میشه ۲- در طی کمتر شدن وزن گوشی خوش دست تر میشه
    اگه هم یه وقت از آسیب رسیدن به گوشی میترسین یه گارد بندازین روش
    اون موقع دیگه نه حس گلاستیک بهتون میده نه شیشه و فلز نه سرامیک

      1. فکر کنم شما سهام دار شیاومی هستید دوست عزیز ، قشنگ حس میکنم میخواهید از شیاومی دفاع کنید
        بنده گوشی شیاومی چند مدل داشتم و میگم که گوشیاش نویز و امواج دارن ، به شدت در بازی های سنگین(گوشی نوت. ۸) داغ میکنم ، دوربین خوبی دارند(فقط بدی هاش رو نمیگم خوبی هم میگم)، باتری در کل خوبه ، اما هیچ کدوم از این مشخصات به سامسونگ نمیرسه

    1. ببینید دوستان توی این مقایسه گفتن که شیاموی فراوانی قطعات نداره و خب معلومه که یه گوشی تازه به دوران رسیده اس و تازه داریم ۴ سال که اسمشو میشنویم و اینکه از زمانی که کرونا اومد همه دنبال گوشی ارزون قیمت شدن تا بخوان به درس و مدرسه بچشون برسن.من خودم سامسونگ استفاده کردم و اطرافیانم شیاموی دارن ولی خب قبول کنین که شیامی اصلا نمیتونه معتبر باشه چرا چون فقط گوشی داره میزنه اما سامسونگ تمام لوازم الکترونیکی هارو داره و ابن نکته رو هم بگم چون وضع اقتصادی ما خیلی پایین شده بعضیا مجبورن که شیامی استفاده کنن ولی سلیقه ای….ب قول اون دوستمون بالاخره

  45. سلام من میخوام گوشی بخرم بین شیائومی نوت ۹sوسامسونگ a31موندم ومیخوام شرایط گوشی اینطور باشه که پنج یا شیش سال عمرکنه .اصلا هنگ نکنه.باتریش خوب باشه وهمه برنامه هایی که میخوام نصب شه به نظرتون کدوم بهتره وبه شرایط دلخواه من میخوره

    1. سلام ببخشید می خواستم بدونم ردمی۹روبخرم یاa11یاa12برای وب و بازی میخوام

  46. سلام
    برخی ایرادات درباره گوشی شیائومی میگن
    مثل اینکه این گوشی برای کسایی خوب هست که میخوان تا ۲سال کارکنن ولی برای کسایی که میخوان حدود ۵الی ۶ سال باهاش کار کنن سامسونگ بهتره زیرا کیفیت قطعات و… بهتره و گفته شده این اعلام رضایت در ۲سال اول استفاده است
    یا مثلا نداشتن نمایندگی اصلی
    کم بود قطعات
    اسیب پذیری بالا
    اپدیت دیر نرم افزار ها و اندروید
    لطفا بنده رو درست راهنمایی کنید
    من یک گوشی میخوام تا حدود ۷یا۸تومان که تا ۵الی ۶ سال حداقل عالی کارکنه و جواب بده و مشکلی براش پیش نیاد، خراب شدگی، عقب ماندگی و…. پیدا نکنه.
    الان بین دوگوشی شیائومی نوت۸پرو و سامسوتگ a71 موندم که کدام را بخرم
    لطفا بنده رو درست و کامل راهنمایی بفرمایید
    میخوام از نظر سخت افزاری و قدرت و کیفیت گوشی در بیشتر از ۳یا ۴سال تغییری حاصل نشه و همونطور خوب و عالی کارکنه

    1. دوست عزیز شیائومی بهترین گزینه هست
      گوشی های سامسونگ از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ برای با کیفیت بودن سخت افزاروشی خیلی تلاش می‌کردند ولی متاسفانه از سال ۲۰۱۹ به بعد با کیفیت کار نمی کنند
      بعد این نکته رو من به شما بگم گوشی ها رو وقتی ازش مراقبت کنی عمرش زیاد میشه تنها جایی رو که آدم ۹۹٪ باید ۳ الی ۴ سال دیگه تعویض کنه باتری گوشی هست
      گوشی های سامسونگ از باتری های نسبتاً ضعیف استفاده می کنند مثلاً گوشی A71,0 از ۴۰۰۰ خورده استفاده می‌کنه ولی شیائومی از باتری ۵۰۲۰ برای بیشتر گوشی هایش استفاده می‌کنه ، بازم انتخاب با خودت هست ، ولی سایت ۱۹ کالا سایت بسیار خوبی هست ، اونجا میتونی کلیپ های گوشی ها رو نگاه کنی و مقایسه کنی ، من الان گوشی شیائومی نوت ۹ دارم خیلی هم ازش راضی هستم. ، زود شارژ می‌کنه ، هنگ نمیکنه ، و نسخه های بروزرسانی زود برای گوشی میاد

    2. اگ میخای عمر کنه همون سامسونگ خوبه م جی سون دوهزارو پونزده دارم هنوزم ک هنوزه ن باتریش ن …..مشکل پیدانکرده بااینکه هم ضربه خورده هم کلی ازش کارکشیدم اگ میخای حداقل گوشیت پنج شیش سال بمونه واست سامسونگ بخر…سامسونگa71بهترینه منم همینو میخام بخرم

    3. نوت ۸ پرو شیائومی عالیه البته پک گلوبالش جدیدا شیائومی پکو x3 هم اومده که فوق العاده است

    4. اختلاف این ۲تا زیاده و نمیشه مقایسه کردشون.
      آمـار مـیگه Note8 Pro پرفروش‌تـره.
      به سابقه و شناختی که از Note8 Pro دارم، شکی توش نیست از نـظرِ کارکـرد‌طولـانی.
      امّـا بنظر من جفتشونُ فراموش کن و به POCO X3 فکر‌کـن! هـمین‌الآن دوسال از هم‌رده‌هاش جلوتره با آپشن‌هایی که داره

    5. سلام به نظر من اولین نکته که اهمیت داره این که گوشی ۵g بخری چون میخ میخوای چند سال گوشی نخری دلیلش اینکه تفاوت سرعت ۴g و ۳g حدودا ۴٫۵ به سه بود ولی سرعت اینترنت ۵g حدود ۱۰ برابر ۴g
      دومین نکته نوت ۸ پرو مال پارسال تولیدش هم بزودی متوقف میشه و نسبت به گلکسی ۷۱ که مقایسه کردی خیلی ارزون تره نسخه ۵g a71 که بیشتر به نظرم باید با می ۱۰i که هم قیمتش و کمی ارزون تره مقایسه کنی و مطمئن باش و تردید نکن که می ۱۰i از همه لحاظ بهتر حتی دوربین و صفحه نمایش چون بنظر من نرخ ۱۲۰ هرتز مهم تر از امولد بودن حالا اون هم مساوی بگیرم بقیه مشخصات خیلی بهتر.

    6. ببخشید کی میگه شیامی نمایندگی نداره
      من تو اردبیل زندگی میکنم و تو شهرستان اردبیل فقط چهار تا نمایندگی رسمی داره
      قطعاتش عین سامسونگ هست هر جایی پیدا میشه
      اصلا هم آسیب پذیری نداره خیلی هم قوی هست فک کنم تو سهامدار سامسونگ باشی
      داداش سامسونگ باخته
      خیلی کلک باز هست
      قبلا تو دنیا هوآوی و سامسونگ و اپل بودن
      سامسونگ خودش عمدا کوشی هاشو ضعیف میزد و قطعات شو گرون میکرد و می‌گفت اگه خراب بشه مردم هوآوی و نمیخرن
      اپل هم که گرون
      پس میمونه من که با این کارم سود میبرم
      ولی یه هویی شیامی میاد و با عرضه نوت هشت و نوت هشت پرو
      دمار از روزگار سامسونگ در میاره و بلای جونش میشه
      وقتی برند های دیگه مثل سامسونگ و هواوی و وان پلاس
      گوشی شو نو با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وارد میکردن یا با رم ۲ و حافظه ۱۶ و ۳۲ و باتری ۳۰۰۰
      شیامی با نوت هشت و با باتری ۴۰۰۰ رم ۶ حافظه ۱۲۸ با ویژگی شخصی سازی خیلی بالا و دوربین ۴۸
      وارد کرد بعد که اونا به دوربین ۳۲ پشت بستن شیامی نوت هشت پرو و با دوربین ۶۴ آورد
      دیگه چی بگم
      شیامی نصف سامسونگ قیمت داره ولی ده برابرش کارایی داره

      1. الان s2 1 اولترا بهتره یا می آحرین مدل شیائومی؟؟ سامسونگ خیلی بهتره برو فیلم های مقایسه هارو نگاه کن.پرچمدار ها.کیف میکنی.الان پسر داییم و داییم شیائومی دارن اصلا راضی نیستن.من گه نوت ۱۰ سامسونگ دارم خیلی خیلی خیلی راضیم.

    7. بین شیائومی و سامسونگ شک داشتم
      ولی نظرم عوض شده الان بین A 71 یا M 62
      a 71 چیپست اسنپ دراگون m 6 2 باطریش خوبه ۷۰۰۰

    8. هیچ ربطی به برند نداره به پردازنده ربط داره مثلا استپدراگون ۷۲۰ بده ۶۶۲ عالیه ۱۰ سال کار میکنه یا کایرین که حرف نداره فقط تو هواوی هست

    9. چند سال قبل که می‌خواستیم گوشی بخریم یه راست می‌رفتیم سراغ سامسونگ و راحت خرید میکردیم الان میبینم که اینقدر برند شیائومی محبوب شده که ملت مردد هستن که شیائومی بگیرن یا سامسونگ من خودم تازه برند شیائومی ردمی ۹آ که ارزونترین مدل شیائومی هست رو گرفتم دیدم که واقعا برند خوبیه آنتن دهی و نت و باطری خوبی قبلاً که سامسونگ داشتم آنتن خالی میکرد.

  47. سلام دوستان میشه بهم بگید بین دوتا گوشیه poco x3 و ردمی نوت ۹ پرو کدوم بهتره عمر بیشتری داره ممنون

    1. با سلام مقایسه ویدئویی گوشی پوکو ایکس ۳ و ردمی نوت ۹ پرو همین مجله رو ببینید از نظر چندین ویژگی این دو مقایسه شده اند

    2. پوکو ایکس سه به علت داشتن پردازنده برتر استپدراگون

  48. سلام دوستان من قصد دارم گوشی بخرم توی رنج۷الی۸تومن
    صفحه نمایش بزرگ کیفیت گوشی و دوربین عالی باشه از اونجایی ک کارم با گوشیمه و برنامه زیاد نصب میکنم عکس زیاد بهم فرستاده میشه حافظه هم برام مهمه
    شما کدوم برند و کدوم مدل رو بهم پیشنهاد میکنید؟؟؟؟

    1. با سلام دوست عزیز بهتون پیشنهاد میکنم راهنمای خرید گوشی در محدوده های مختلف قیمتی رو مطالعه کنید

    2. هم برند شیائومی خوب هست و هم سامسونگ
      ولی سامسونگ گرون هستم

  49. بنظر من اصلا سری A نگیر
    ولی اگه میخوای بگیری A50 یا A70_A80 بگیر
    من A80داشتم خیلی خوب بود
    و الان شیائومی دارم شیائومی بهتر از سامسونگ هست
    منظورم از سامسونگ سری A سامسونگ هست نه برند سامسونگ

  50. سلام دوستان من بین خرید دومدل گوشی سامسونگm31a. و. شیائومی ردمی نوت ۹ پرو مکس
    نمیدونم کدوم بهتره لطفاً راهنماییم کنید و کدوم عمر بیشتری داره این برام مهمتره که کدوم بیشتر دوسال عمر میکنه

      1. سلام
        بهترین گوشی از لحاظ کیفیت،دوربین،باتری عمر مداوم سامسونگ a71 بگیرم یا شیائومی redmi note 8 pro

    1. ردمی نوت ۹ پرو مکس
      چون سامسونگ فقط داری پول برند رو میدی

    2. من برای اولین روز از دیجی کالا رد می ۸ پرو خریدم صبح که پاشدم گوشی دیگه روشن تشد و بعد یک A71خرید خیلی بهتره وای سرعت و دوربین شیائومی بهتره ولی قطعاتش کم پیدا میشه یعنی اگه خراب شد دیگه باید بندازیش ولی من بهتون میگم همون سامسونگ را بخرید

  51. سلام دوستدن لطفا نظر بدین میخوام گوشی بخرم
    سامسونگ A51 یا شیائومی note9pro

      1. دوست عزیز شیائومی بهترین گزینه هست
        گوشی های سامسونگ از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ برای با کیفیت بودن سخت افزاروشی خیلی تلاش می‌کردند ولی متاسفانه از سال ۲۰۱۹ به بعد با کیفیت کار نمی کنند
        بعد این نکته رو من به شما بگم گوشی ها رو وقتی ازش مراقبت کنی عمرش زیاد میشه تنها جایی رو که آدم ۹۹٪ باید ۳ الی ۴ سال دیگه تعویض کنه باتری گوشی هست
        گوشی های سامسونگ از باتری های نسبتاً ضعیف استفاده می کنند مثلاً گوشی A71,0 از ۴۰۰۰ خورده استفاده می‌کنه ولی شیائومی از باتری ۵۰۲۰ برای بیشتر گوشی هایش استفاده می‌کنه ، بازم انتخاب با خودت هست ، ولی سایت ۱۹ کالا سایت بسیار خوبی هست ، اونجا میتونی کلیپ های گوشی ها رو نگاه کنی و مقایسه کنی ، من الان گوشی شیائومی نوت ۹ دارم خیلی هم ازش راضی هستم. ، زود شارژ می‌کنه ، هنگ نمیکنه ، و نسخه های بروزرسانی زود برای گوشی میاد

    1. سلام. وقتون بخیر
      میخوام گوشی بگیرم واقعا بین نوت۹پرو با A71 موندم. حدود ۳تومن اختلاف قیمت دارند.
      خیلی هم هر دو را مقایسه کردم. اما همه میگن شیائومی اولش خوبه و بعد از لحاظ سخت و نرم افزاری به مشکل میخوری.
      خواهشا بگین چیکتر کنم؟

      1. ربطی به برند نداره به پردازنده ربط داره نه نوت پرو پایداره

  52. من ببن گوشی شیاعومی نوت۹ پرومکس و هواوی nova7iموندم بنظرتون کدوم بهتره

      1. سلام دوستان میخوام گوشی a30 بگیرم نظر لطفا

        1. بنظر من اصلا سری A نگیر
          ولی اگه میخوای بگیری A50 یا A70_A80 بگیر
          من A80داشتم خیلی خوب بود
          و الان شیائومی دارم شیائومی بهتر از سامسونگ هست
          منظورم از سامسونگ سری A سامسونگ هست نه برند سامسونگ

    1. لی جون جی مدیر عامل شرکن شیائومی در اثر خواندن یک متن در گذشت
      داداش نوت ۹پرومکس چیه
      خود شرکت هواوی مونده که من کی نوت۹پروپمکس زدم
      در ضمن اگه با نبود گوگل مشکل خاصی نداری نوا ۷آی خیلی شاهتر از نوت ۹پرو هست

  53. البته من گفتم شیائومی ردمی نوت۸دارم ولی من ردمی نوت ۸پرو دارم و عالی هست شیائومی کارایی هایی بالایی داره مثل شارژ کمکی اگه گوشی خاموش بشه شارژ کمکی خودش میده بهت یا مانور قرمز یا خودت حرف میزنی اون واسه خودش تایپ میکنه

    1. بنظر تون در ۸تومن سامسونگ خوبه یا شیایومی.اززنظر رم و حافظه قوی چون زیاد برنامه نصب میکنم

      1. با سلام خدمت شما. در مقاله راهنمای خرید گوشی موجود در مجله مدل ها بر اساس محدوده قیمت اورده شده و قطعا کمک کننده خواهد بود

        1. دوست عزیز شیائومی بهترین گزینه هست
          گوشی های سامسونگ از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ برای با کیفیت بودن سخت افزاروشی خیلی تلاش می‌کردند ولی متاسفانه از سال ۲۰۱۹ به بعد با کیفیت کار نمی کنند
          بعد این نکته رو من به شما بگم گوشی ها رو وقتی ازش مراقبت کنی عمرش زیاد میشه تنها جایی رو که آدم ۹۹٪ باید ۳ الی ۴ سال دیگه تعویض کنه باتری گوشی هست
          گوشی های سامسونگ از باتری های نسبتاً ضعیف استفاده می کنند مثلاً گوشی A71,0 از ۴۰۰۰ خورده استفاده می‌کنه ولی شیائومی از باتری ۵۰۲۰ برای بیشتر گوشی هایش استفاده می‌کنه ، بازم انتخاب با خودت هست ، ولی سایت ۱۹ کالا سایت بسیار خوبی هست ، اونجا میتونی کلیپ های گوشی ها رو نگاه کنی و مقایسه کنی ، من الان گوشی شیائومی نوت ۹ دارم خیلی هم ازش راضی هستم. ، زود شارژ می‌کنه ، هنگ نمیکنه ، و نسخه های بروزرسانی زود برای گوشی میاد

  54. باسلام به همه دوستان لطفا کمک کنید و بگید که بین گوشیa10sو انر ۸aکدوم رو بخرم با تشکر لطفا پاسخ دهید

  55. نوت ۸ بگیر شیاوومی . ۵۹۰۰۰۰۰ قیمتشه خوبه ولی یکم انتن دهیش از a21 کمه

  56. من بین سامسونگ و شیائومی گیر کردم
    اما همه میگن سامسونگ بهترین گوشی هارو درست میکنه
    چون الان گوشی ک داخل دسته منه هواوی هست و اصلا ازش راضی نیستم زیاد خوب نیس قابلیت های بالایی هم نداره ور صورتی ک در سال ٢٠٢٠ هم تولید شده و با قیمت بالایی هم خریداری‌ کردم ولی ویژگی هایی ک میخواستم نداشت

  57. دوستان سامسونگ j1بخریدمن سال۹۵ یکیشو خریدم تا حالا یکبار هم هنگ نکرده چه برسه به تعمیر البته اقایی از خودمه که تا حالا هیچوقت هیچ گوشی رو خراب نکردم هر کس گوشیمو می بینه فکر میکنه تازه خریدم حالا هم گوشیم سالم و عین ساعت کار میکنه ولی دوست دارم جدید بخرم دوربین خیلی مهمه برام با کیفیت نمایشگر به نظرتون a21sبگیرم یا شیائومی ردمی۹ با تجربه ها کجایین؟

    1. A21س بگیر چون از ردمی ۹ خوبه ولی اگه باهمون قیمت میخوای بکیری نوت ۹ اس شیاوومی بگیری بهتره

      1. من خودم شیائومی ردمی نوت۸دارم پسرم ردمی نوت ۸داره و خواهر زاده منم ردمی نوت ۸داره هیچ کدوم تا حالا گوشی هامون مشکلی پیدا نکرده شیائومی گوشی هست که تازه اومده و بعضی ها نمیدونن شیائومی بخرن یا نه ولی از نظر من شیائومی بخرن چون سامسونگ پول برند خودش را میگیرد مثال a30و شیائومی ردمی نوت۸هم قیمت هستند ولی نوت ۸ قطعاً بهتر است از لحاظ سخت افزاری نرم افزاری دوربین مقاوم در مقابل کمی آب و قدرت بالا ردمی نوت۸پرو که رو دست نداره یکی از بهترین میان رده های حال حاضره جهانه من از تجربه های خودم گفتم شما شیائومی بخرید۷تومن باید یک گوشیه سامسونگ۱۰ملیونی بخرید تا با شیائومی برابری کند

        1. اره ولی درعوض سامسونگ ی عمر کارمیکنه م ک خیلی وقته دارم گوشیمو شیش سالی هس بااینکه چن دفه ضربه خورده افتاده رو اسفالتو سنگو توکوه و ایناهیچیش نشده اگ میخای ازگوشیت حداقل دوسال استفاده کنی شیائومی بهترینه ولی اگ پنج شیش سال ب بالامیخای گوشیت کارکنه سامسونگ بهتره

          1. سلام.هیچی نمیتونه جای سامسونگو بگیره من خودم ام ۳۱ خریدم .باتری ۶۰۰۰.واقعا باتریش عالیه .دوربین واقعا عالیه .حافظه طلا..رام ۶..دیگه چی بگم ها..چند تا از اطرافیان شیائومی و هواوی خریدن..ناراضی ان..خداییش ام ۲۱..و ام ۳۱ واقعا گوشیهای خوبی هستن

    2. بین این دو تا موبایل شیائومی بهتره ولی اگه بودجه میرسه a31 ب نظرم بهتره فرقش هم تو ۵۰۰ تومنه
      صفحه نمایش a21s تراکم پیکسلیش ۲۷۰ و این دور و وراس ولی a31 فک کنم نزدیک ۴۰۰ باش
      ب هر حال صفحه نمایش a31 بهتره
      شیائومی اکثر گوشیاش واسع گیم یا همون بازی ساخته شده

    3. دوست عزیز من خودم مهندس الکترونیک هستم و گوشی ها رو کالبد شکافی می کنم هر کسی مشکلی داشت درباره ی گوشی می تونم کمک کنم پاسخ سوال شما قطعا ردمی۹

  58. سلام به ۱۹ کالایی عزیز و گرامی خواستم بگم در بخش ساسمسونگ شما s رو به عنوان پرچمدار در نظر گرفتید ولی چرا نوت رو ننوشتید نوت سامسونگ یکی از مهم ترین سری های سامسونگ باتری زیاد صفحه نمایش غول پیکر حاشیه کم طراحی زیبا چرا سری نوت سامسونگ رو به عنوان پرچمدار ها قرار ندادین

    1. با سلام ممنونم از حسن توجه شما، مقاله به روزرسانی شده دوست عزیز

      1. سلام دوستان من بین a31 و ردمی نوت ۹ شیاعومی گیر کردم کدوم بهتره؟

        1. با سلام از ویدئو های مقایسه ارائه شده در سایت در مورد این دو گوشی می تونید کمک بگیرید

  59. سلام من میخواستم یک گوشی ارزون بخرم . برای من هیچی مهم نیست فقط اینکه گو شی صفحه نمایش بزرگی داشته باشه و پردازنده خوبی داشته باشه که بازی پابجی رو خوب بازی کنم. دوربین و دیگر امکانات در حد معمول باشه خوبه.

    1. شیائومی بگیر پسر عمه ی من گیمره خواست گوشی بگیره واس گیم کلی تخقیق کرد شیائومی نوت ۹ پرو گرف

      1. منم میخواستم بگیرم دیدم وزنش نسبت به سامسونگ سی گرم سنگین‌تره وگفتند بعد از دو تا سه سال کارکرد کند میشه اگر اشتباه میکنم رهنمایی کنید البته چند نفر سوال کردم همین حرف زدند

    2. سلام دوست عزیز من خودم هم گیمر هستم و بخصوص بازی پابجی رو بازی میکنم اگه از من مشنوی برا گیم و از همه لحاض سامسونگ بهترین گزینه هست اگه مقدار هزینه شما متوسط هست من به شما سری aرو معرفی میکنم a21و a7بهترین گوشی های موجود هستند با ۱۲۸ گیگ حافظه و دوربین خیلی قوی اگه میخواهید بیشتر هزینه کنید من بهتون نوت رو معرفی میکنم مخصوصن نوت ۲۰ اولترا که از قدرت خیلی بالایی برخورداره

  60. می خواستم گوشی ارزون بگیرم که بین m11 و a11 گیر کردم. البته اینجا توضیح خوبی داده شد. کسی نظری داره؟
    می ترسم سری m خرابی داشته باشه بعدها مشخص بشه و همچنین قیمت سری a کمی بیشتره.

  61. سلام بنظرتون صفحه نمایش کدوم دوامش زیاده من هواوی داشتم و صفحه نمایشش کاملا خراب شده

      1. صفحه نمایش سامسونگ بخاطر ال ای دی بودنشون سفید یکم رو به زردی میرن
        الان خود اپل از ای پی اس استفاده میکنه.
        پس الکی گول اینا رو نخورین

    1. صفحه نمایش سلمسونگ از اپل هم بهتره هیچ کدم به سلمسونگ نمیرسن با فاصله

  62. والا خواهران و یرادران من بدتر بین گوشی a31 سامسونگ و شیائومی نوت ۹ اس گیر کرده بودم با خوندن نظرایه شما بدتر شدم
    میدانه جنگ که نیست اینطوری نظرمیدین
    من خودم پدرم هواوی داشت و ۴ سال براش کار کرد ولی بعدش خراب شد خب ببینید شما قرار نیست یه گوشی بگیرین تا اخر عمرتون چون تکنولوژی هر روز پیشرفت میکنه و بعد ۵ سال گوشیتون قدیمی میشه و بیشتر امکاناته جدیدرو نداره این سه تا گوشیم هر سه تاشون تا ۵ سال میرن
    از نظر شرکت که میگین بعد مدتی فراموش میشه ما الان هواوی رو داریم که پابه پایه مدرن هایه جدید اومده پس شیائومیم قرار نیست بعده چندتا گوشی دیگه درش تخته شه
    درمورد هواوی گوشیه خوبیه اما از نظر دوربین کیفیتش کمتر از سامسونگ و شیائومیه و باتریشم به پایه این دوتا نمیرسه
    درمورد سامسونگ درسته خیلی گوشیه خوبیه از نظر دوربین حافظه و درمورد طراحی قابش که از هواوی و شیائومی میگین سادس بنظرم درحده خودش خیلیم خوبه فرار نیست گوشیاتونو قاب بگیرین به دیوار شما تهش یه جلد براش میگیرن که دیگه پشتش معلوم نیست دقیقا سامسونگم مثله اپل اگه شما پولتون زیاده برین a71 یا رده هایه s بگیرین که واقعا خوبن و هیچ میان رده ایی به پاشون نمیرسه اما اگه پولتون کم بود بنظرم همون شیائومی رو بگیرین براتون بصرفه تره و اینکه وزنش زیاده و صفحه نمایشمم از ال ای دیه بخاطر همین کیفیتش پایین تر از سامسونگه درمورد هنگ کردنشم بستگی به خودتون داره چیکارش میکنید طبق اطلاعات کسانی که شیائومی رو تویه رده برتر میان رده گزاشتن بنظرم نباید هیچ هنگی داشته باشه بقیه چیزاش دیگه مثله سامسونگه پس اگه با اینا مشکلی ندارین میتونید این گوشی رو بگیرین
    از نظر باتری هیچ فرقی ندارن دیگه الان همه گوشیا ۵۰۰۰ امپری داره میشه

    1. من گوشی شیائومی نوت۹ دارم واقعا محشره،هم از لحاظ دوربین،از نظر صفحه نمایش،از نظر دوام و عمر باتری،از نظر سرعت پردازنده،واقعا خیلی عالیه من که راضیم ازش قیمتش هم خیلی معقوله،این گوشی با گوشی های پرچمدار سامسونگ رقابت داره و میتونم بگم ی سرو گردن از اونا بالاتره،a70داشتم سه ماه پیش ال سی دی شکست،باید هم اندازه خود گوشی میدادم تا تعمیرش کنم،ولی شیائومی واقعا از هر نظر عالیه

    2. ببینید دوست عزیز شیائومی نوت ۹ اس می تونه انتتخااب بهتری باشه اما اگه به یه صفحه نمایش قویتر پردازنده اگزینوس سامسونگ ( شاید این پردازنده ها داغ بکنند ولی به هیچ وجه منلوجوع ضعیف نیستند ) پردازنده قویتر و رابط کاربری فوق العاده سامسونگ و امکاناتش مثل سامسونگ هلث ، بیکسبی و …. رو می خواید من به شما a31 رو پیشنهاد می کنم ولی اگه می خواید از امکانات چیپست و رابط کاربری و صفحه نمایش بزنید و دوربین قوی متریال استتفاده شده بهتر و یه گوشی کمی لوکس تر داشته باشید شیائومی انتخاب خوبیه چون متریال استفاده شده در گوشی های ساسمونگ کیفیت لازم رو نداره و از پلاستیکه با تشکر

    3. اتفاقا هواوی از بهترین سخت افزار و نرم افزار ها استفاده میکنه

    4. دورین سامسونگ و شیائومی از هواوی بهتره؟؟؟؟

      دوربین ۴۸ nova7iهواوی دوربین نوت ۹ پرو شیئومی را خورده داره با اینکه ۴۸ هست

      یا پرچمدار هاش که هر ساله غیر از هواوی هیچ پرچمداری بهترین دوربینو نمیزنه..

  63. باپنجو هشتصد پول
    چه گوشیی بخرم خوبه؟
    قدرت سی پی یو و کیفیت صفحه برام مهمه
    برند سامسونگ و هواوی

    1. سلام نوکیا ۷ پلاس چون عمری ترین برند موبایلی و دوربین فوق العاده قوی داره که گوشیای گرونتر از خودشم شکست میده و در کل ارزش هرید بالایی داره

      1. سلام به نظر شما گوشی های شیایومی عمر خوبی دارن و میشه به گوشیpoco x3 اعتماد کرد؟

      1. کیفیت شیایومی ۱۰۰%۱۰۰ بهتر از سامسونگه
        سامسونگ پول برند میگیره ولی خیلی بی کیفیت ساخته میشه.
        الکی گول ال ای دی بودن و آل سی دی بودن رو نخورید.
        برین مقایسه هاشون رو ببینید بد بگین سامسونگ خوبه. سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده میکنه که خیلی ضعیف.
        اما شیایومی از استپ دراگون استفاده میکنه که خیلی بهتره.
        من ردمی ۳پرو دارم۵ساله مثل ساعت کار میکنه.
        اگر الان سامسونگ بود یکسال به زور عمر میکرد.
        برین همین الان تو گوگل سرچ کنین تست سرعت شیایومی با سامسونگ بعد یکی از ویدئو هاشو ببینین.
        بعد بیاین بگید سامسونگ بهتره.

        دیگر تصمیم با خودتان

        1. سلام من a20s سامسونگ دارم واقعا افتضاحه همین الان که دارم چت میکنم کیبوردش واقعا هنگ میکنه باطریش افتضاحه هنوز یک سال نشده داره رو به هنگی میره
          من میخوام شیائومی بگیرم ولی میگن زیاد عمر نمیکنه و زود کند میشه نمیدونم چیکار کنم

        2. سامسونگ برند با تجربه‌ای هستش و من کسی رو میشناسم که تا ۶ سال گوشی سامسونگ رو داشت باهاش کار میکرد و کاملا هم ازش راضی بود
          تو دوربین که حرف اول رو میزد
          لطفا برند پرستی نکنید

          1. سامسونگ های الان به درد سطل اشغل نمیخوره
            سامسونگ میخوای فقط سامسونگ قدیمیا الان شیایومی بهتر ه

            مردم رو گیج نکنید

    2. سلام گوشی ردمی هشت بهترین گوشی جهان چون آمپر بالا دارد و مناسب قیمت است و اگر نوت میخوای قیمت بالا و آمپر پایین با این پولی که شما داری بهترین گوشی یعنی ردمی هشت را میتونی بخری محشره بهت قول میدهم ….. برای تمام بازی ها محشره و این هم بگم که این گوشی هیچ وقت تا الان یعنی پنج ماهه که دارم داغ نکرده
      …….

      1. داداش من Redmi9دارم خیلی عالیه
        از ردمی ۸ خیلی بهتره اونجور که من دیدم

    3. هواوی سری آنر از هر نظر محشره هم از نظر امکانات و کفیت دوربین و هم قیمتش خیلی نسبت به سامسونگ به صرفه تره

    4. کیفیت شیایومی ۱۰۰%۱۰۰ بهتر از سامسونگه
      سامسونگ پول برند میگیره ولی خیلی بی کیفیت ساخته میشه.
      الکی گول ال ای دی بودن و آل سی دی بودن رو نخورید.
      برین مقایسه هاشون رو ببینید بد بگین سامسونگ خوبه. سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده میکنه که خیلی ضعیف.
      اما شیایومی از استپ دراگون استفاده میکنه که خیلی بهتره.
      من ردمی ۳پرو دارم۵ساله مثل ساعت کار میکنه.
      اگر الان سامسونگ بود یکسال به زور عمر میکرد.
      برین همین الان تو گوگل سرچ کنین تست سرعت شیایومی با سامسونگ بعد یکی از ویدئو هاشو ببینین.
      بعد بیاین بگید سامسونگ بهتره.

      دیگر تصمیم با خودتان

  64. به نظر من موبیل های شیائومی خیلی خوبن من نمیگم موبایل های سامسونگ بده ولی موبایل ۵ میلیونی شیائومی بهتر از سامسونگه

  65. آیا شیائومی کیفیتش رو مثل سامسونگ در طی ۵ سال حفظ میکند؟؟؟

    1. با سلام بله از نظر سخت افزاری این گوشی ها عالین مقاله آیا گوشی شیائومی کند می شود؟ رو در مجله مطالعه کنید بدون شک کمک کننده خواهد بود،

    2. با سلام. نگانده این پاسخ از روز ارایه شیائومی می میکس ۲ تا کنون (بیش از ۳ سال) ان را در دست دارد و هنوز هیچگونه مشکلی ندارد.

    3. کیفیت شائومی از سامسونگ در بلند مدت بهتره .لطفا به سخنان عده ای بی اطلاع توجه نکنید.به عنوان یک کارشناس می گویم.

      1. کیفیت شیایومی ۱۰۰%۱۰۰ بهتر از سامسونگه
        سامسونگ پول برند میگیره ولی خیلی بی کیفیت ساخته میشه.
        الکی گول ال ای دی بودن و آل سی دی بودن رو نخورید.
        برین مقایسه هاشون رو ببینید بد بگین سامسونگ خوبه. سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده میکنه که خیلی ضعیف.
        اما شیایومی از استپ دراگون استفاده میکنه که خیلی بهتره.
        من ردمی ۳پرو دارم۵ساله مثل ساعت کار میکنه.
        اگر الان سامسونگ بود یکسال به زور عمر میکرد.
        برین همین الان تو گوگل سرچ کنین تست سرعت شیایومی با سامسونگ بعد یکی از ویدئو هاشو ببینین.
        بعد بیاین بگید سامسونگ بهتره.

        دیگر تصمیم با خودتان

  66. من الان فعلا هیچ گوشی ندارم اما من تو ۳۰ تا سایت رفتم بیشتر پیشنهادات رو برند شیائومی بود اونم نوت ۸ پرو به نظرم شیائومی بگیرین خیلییییییییییییی کار بهتری کردین البته این نظر منه نظر من…………………….

    1. به نظر من تازه گوشی آمده بهتره نوت ۹ مرو شیایومی

  67. سر خودتون رو درد نیارید.شیامی چون واسه فروشنده ها سودش از سامسونگ بیشتره میارن.اقایون و خانوم ها،فقط سامسونگ حتی اگه سادشو یعنی ۱۲۰۰ خریدید ،شیامی هنگی نخرید.باکس نرم افزارشون ایراد داره.

    1. سلام با توجه به نکته شما میخواستم بدونم ماندگاری شیائومی در ۵ ، ۶ سال چطوره مثل سامسونگ کیفیتش رو حفظ میکنه؟؟

    2. دقیقاااا شیائومی هرگز به پای سامسونگ نمیرسه حتی قابل مقایسه هم نیستن فقط بخاطر ارزونی مردم میخرن

      1. اصلا اینجوری نیست من دو تا از دوستای نزدیکم یکی سامسونگ A51 داره یکیشون هم شیاومی نوت ۹ پرو داره هردوتا رو کامل با هم مقایسه کردم اصلا a51 به پای شیاومی نمیرسید حتی خودش هم میگفت کاشکی منم شیاومی میگرفتم باور کنید شیاومی نوت ۹ یه چیز دیگه ست خیلی جالبه .

        1. اگر بخواهیم در کوتاه مدت مقایسه کنیم قطعا شیائومی بهتره ولی در بلند مدت این سامسونگ هست که بهتره

          1. خیر طبق تجربه شیائومی عمر بیشتری به دلیل پردازنده اسنپدراگون داره

      2. لطفا سخنان جاهلانه نگید.
        برای اطلاع گوشی می میکس الفا شیائومی یکی از گران ترین گوشی های جهان و باید بدونید که شیائومی عمر بیشتری گوشی هاش نسبت به سامسونگ داره

        1. من یه سوال داشتم شما الان یاهمه ازبین سامسونگ و شیائومی ازنظر کارکرد وعملکرد کدومو پیشنهاد میکنید و‌چ مدلی

      3. توکه یکبار گوشی شیایومی دستت نگرفتی درموردش نظر بدی
        همین حقته که بری ۱۰ملیون پول بدی یک گوشی پلاستیکی هنگی سامسونگ بخری

        1. داش من امسال بخاطر مدارس سامسونگ a51خریدم خیلی هم گوشیه عالی و جذابیه ردمی نوت ۹ اس به پاش هم نمیرسه.فقط خواستم بگم که سامسونگ از شیاومی بهتره اما هیچ برندی به اپل نمیرسه فقط اپل بخدا یه ایفون۷ بهتراز هرگوشیه اندرویدیه

    3. دقیقا کاملا درسته اصلا سامسونگ رو نمیشه با شیائومی مقایسه کرد مردمم فقط چون ارزونه میخرن

        1. سامسونگ بگیر اینا برا سود خودشون میگن شیامی من به عنوان دوست بهت میگم بعدش هم برو ببین همه افراد معروف یا همون گوشی فروش ها سامسونگ دارن حالا هر جور مایلی

    4. واقعا میگی؟چون سودش بیشتره میگن بخرید؟پیج اینستات بزار برام من

    5. من گوشی شیائومی ردمی نوت هشت پرو دارم خیلی عالیه هرکی نخره ضرر کرده گوشی های سامسونگ پول بردند میگیرن نه کیفیت ولی شیائومی پول کیفیت میگیره بازم فدای این چینی ها که همیشه توی همه عرصه ها پیشتازن گوشی کاملا قیمت پایین و با بسییییار اپدیت و کارایی بالا

    6. اقا چرا حرف الکی به مردم میگید.اصلا این گونه نیست.

    7. آره تو هم برو سامسونگ هنگی که لگ میزنه وسط بازی رو بخر از هنگ و لگ لذت ببر

      1. ت برو چینی بخر بعدشم چرا مگی سلمسونگ کمترین هنگ داره من کل اقوام خریدن راضیت بعد تو میای عز میای وقتی خریدی و راضی بودی دلیلی نمیشه به برند دیگه بی احترامی کنی

  68. گوشی فقط سری s و نت سامسونگ بقیه همشون چرتن وقتی با این دو مدل کار کنی هیچ مدل گوشی دیگه به دلت نمیشینه من ترجیح میدم یه نت هشت یا اس هشت پلاس تمیز کارکرده بخرم تا میانره های نو سامسونگ یا شیائومی

  69. سلام من بین شیائومی و سامسونگ موندم حدودا ۷ تومن دارم به نظرتون کدومش بهتره شیائومی عمر کمی داره ینی؟

    1. من هم نمی دانم به نظر من پرس جو کن در بیرون ها در گوشی فروش ها ولی چون گوشی شیایومی تازه امده مردم نمی خرند و چون کیفت شیایومی بالاتر هست من نمی دونم پرس و جو کن

    2. نه بهترین انتخاب در این قیمت a31 هستش .
      و شیائومی حتی عمر بیشتری گوشی هاش نسبت به سامسونگ داره و لی در این قیمت a31 خریداری کنید.

  70. سلام‌ به نظرتون سامسونگ A11 بخرم یا شیائونی ردمی ۹ کدوم بهتره از لحاظ امکانات و کیفیت

    1. به نظر من شیایومی نخر باشه چون دقیق نمی دانم و شیایومی از نظر کیفیت بالاتر هست به نظر من خودت می دانی تصمیم با خودت

    2. سلام من بین گوشی سامسونگM11 و شیائومی ردمی۹ موندم تروخدا راهنماییم کنیم

      1. فقط سامسونگ شیائومی اصلا مهلوم نیست از کجا اومده حتی قابل مقایسه با سامسونگ نیست فروشنده ها فقط واسه سودش تبلیغ میکنن شیائومی رو شک نکن توش قطعا سامسونگ

        1. آخه تو که نمیدونی سامسونگ m11 چه خرابه و هنگی و بی کیفیت چجور میگی شیائومی ردمی ۹ بده، حرف الکی نزن و مردم رو گمراه نکن. شیائومی ردمی ۹ بهتره.

      2. سامسونگ m نخر خدایی خوب نیستن شیائومی نوت ۹ اس هم کیفیت دوربینش پایینه و سنگینه..ولی نوت ۹ پرو بهتره..من خودم میخوام چند روز دیگه گلکسی a71 بخرم بیشتر از ۱۳ تومن نمیتونم هزینه کنم

        1. سلام میخواستم بدونم صفحه نمایش شیائومی دوامش بیشتره یا سامسونگ؟؟؟

    3. من ۷ساله سامسونگ دارم خیلی خوبه هیچ مشکلی نداره ولی آشناهامون که شیا ئومی خریدن هنوز یک سال نشده چند بار هنگ کرده کارش به تعمیر رسیده

  71. از نظر من واقعاً سامسونگ برند بهتری است خودتونم میدونید ‏a۵۱ بهتر از شیائومی نوت ۹ اس اس می باشد من پرس و جو کردم و گفتند گلکسی a۵۱ بهتر است گوشی شیائومی خوبه ولی به پای سامسونگ نمی رسه اینو دارم راس میگم فقط ی باطریش خوبه از نظرمن فقط سامسونگ من خودم شیامی دارم این حرف دارم می زنم باتشکر

    1. من میخوام گوشی بگیرم
      خداییش سامسونگ a51 بهتره از همه نظر چون من همه مورادش برام مهمه یا نت ۹ پرو از شیامی؟

  72. شیایومی چون تازه وارد بازار شده، خیلیا بهش اعتماد ندارن، ولی برند هابی مثل سامسونگ و هواوی چون خیلی سابقه داره، مردم میرم سراغ، اونا، منم اولش اینجوری فکر می کردم، تا اینکه یه گوشی شیایومی برای خودم خریدم، درسته که تازه وارده، ولی بدین معنا نیست که خوب نیست، البته با دوستان بودم ، مقاله هیچ مشکلی نداشت، من الان نوت هشت دارم، و خیلی هم راضی ام

        1. شیائومی بهتر است سخت افزار قوی داره و خیلی هم ارزون است

    1. من‌نوت۸دارم‌وانواع‌سامسونگ‌هم.قبلا‌داشته‌ام‌نت۸ازش‌راضیترم

  73. سلام به ۱۹kala من بین گوشی شیامی و سامسونگ موندم که کدومو بخرم از یطرف میگن سامسونگ پول اسمشو میخوره از یطرف میگن شیامی بدردنمیخوره و زود خراب میشه قیمت من حداکثر۸میلیون هست به نظر شما سامسونگ یا شیامی بخرم؟ بعد کدوم مدل از اون برند رو بخرم؟اگه جواب منو بدید ممنون میشم.

    1. با سلام انتخاب برند و مدل به شدت بستگی به سلیقه شما دارد . ما سعی کرده ایم با مقالات به شما کمک کنیم در انتخاب و توضیحات کاملی داده شده. نهایتا تصمیم با خود شماست

    2. سلام منم حدااکثر ۷ ملیون باری خرید گوشی دارم می خوام بدونم کدوم گوشی رو بخرم سامسونگ با شیائمی لطفا بگین

        1. من دارنده گوشی شیائومی ردمی هشت هستم و سامسونگ و هوآوی هم دارم اما با توجه به عمر پنج هزار میلی آمپری گوشی شیائومی ردمی هشت من پیشنهاد می کنم علاوه بر اینکه قیمت بسیار عالی دارد ردمی هشت آن با پنج هزار میلی آمپر ساعت عمر ، یکی از بهترین گوشی های جهان به حساب می آید .

    3. شیاومی نوت۸پرو یا پوکو m2 پرو بخر کسایی که میگن زود خراب میشه الکیه

    4. سلام شیائومی برند با کیفیتی است .
      و گوشی های آن بسیار با کیفیتند . اگر بخواهم نظر خودم را بگم شیائومی خریداری کنید و مطمئنم باشید در این رده ی قیمتی خرید رودمی نوت ۹اس شیائومی با حافظه۱۲۸ عالی است و اگر حافظه ۶۴ مشکلی برایتان ندارد رودکی نوت ۹ پرو شیائومی خریداری کنید.

  74. ببینید گوشی سامسونگ درسته که نسبت به شیاومی گرونتره ولی بازم برندش واقعا خوبه. نمیگم شیاومی گوشی بدیه نه گوشی خوبیه از لحاظ سخت افزار ولی اگه از ارتفاع کم بیفته خیلی راحت میشکنه و متاسفانه تو ایران هیچ نمایندگی از شیاومی نیستش بعدشم شیاومی عمرش خیلی کمه.من بنظرم همون سامسونگ بخرین بهتره

    1. با سلام، همه برندهای گوشی که واردات رسمی میشوند، در ایران چندین و چند مرکز خدمات پس از فروش با مجوز سازمان حمایت از مصرف کننده دارند از جمله شیائومی، و ۱۹کالا نیز دارای مجوز گارانتی رسمی و خدمات پس از فروش برای برندهای شیائومی و هواوی و سامونگ و ریلمی دارد.

    2. سلام من شیائومی نوت۸ پرو دارم پارسال زمستان ساعت ۲ظهر از ماشین که پیاده می شدم افتاد به جوب آب و منم ندیدم و رفتم خونه و خوابیدم بعد ۴ ساعت بیدار شدم و فهمیدم گوشیم نیست و تا ساعت ۱۰ گشتم پیدا نکردم و لی آخرین بار که زنگ زدم یکی برداشت و گفت ساعت هشت از جوب پیدا کرده اونم جوب پر آب العان یک ساله هم از اون ماجرا گذشته خدارو شکر مثل ساعت مار میکنه .آیا سامسونگ هم اینجوری جواب میداد؟

    3. بله از برتری سامسونگ که شکی ندارم شیائومی گوشی بدی نیست متاسفانه تو ایران هم هیچ قطعه ای پیدا نمیشه برای شیائومی انتخاب با خودتون

  75. هوآوی اشغال ترین گوشی تاریخه. هیچ آپشن خاصی نداره بعضی مدلاش اثر انگشت و تصویر اینه ندارن و این تو سال۲۰۲۰ فاجعه و مزخرفه. وقتی فیلم دانلود میکنی اگه صفحه موبایلت خاموش کنی دانلود حتی تو ۹۹ درصد قط میشه. کیفیت دوربین همه مدلاش چرته و درحد نوکیاهای قدیمه درکل اشتباه محضه پول بریزی تو جیب این چینی‌های کصافط واسه همچین چیز داغونی. گوشی فقط اپل و سامسونگ. عالین واقعا

    1. اره دقیقا من خودم یه چند مدت از هواوی استفاده میکردم کیفیت دوربین افتضاحه البته من اینو گفتم فقط نظر خودم نیست نظر کل سایت هستش اگه سرچ کنین میبینین که دوربین هواوی افتضاحه.بنظر من گوشی خوب سامسونگ تمام

      1. خیلی ناقص بود و به خیلی از نکات توجه نشده بود دقت کنید که از نظر باتری هواوی با وجود ظرفیت کم باتری ها بسیار بهینه تر عمل میکنه همچنین پردازنده های اختصاصی کایرین رو هم فراموش نکنید که با نرم افزار گوشی های هواوی به خوبی مچ هستن همچنین پشتیبانی افتضاح شیائومی و قیمت بالای سامسونگ رو نمیشه در نظر نگرفت

    2. دوست عزیز درسته قبلا گوشیهای خوبی نمیزد ولی الان من واسه کل اعضای خونواده هواوی سری وای گرفتم وای ۹ که یک ساله علی بوده وای ۹ اس که نسبت به پولی که دادم هم دوربینش خیلی عالیه و هم باطری و گردازنده
      الانم وای ۹ aخریدم که حرف نداره و راضی هستم

      از اقواممان هم گوشی نوا ۵ تی هواوی خریدن که کلا غولیست توی همه سایت ها هم اشاره شده
      و اونا هم کاملا راضی بودن

      مشکل نداشتن گوگل هم در هواوی خیلی ساده حل میشه فقط یک شماره که توی خود دستگاه هست بگیر هواوی خودش به طور کامل از طرف نمایندگی راهنمایی میکنه شماره توی سایت ها هم هستش

      گوشی های شیائومی هم خوبن. من دوستام خریدن راضی بودن

      سامسونگ هم که برند کاملا مطرحیه و غیر ممکنه که بد باشه ولی خوب نسبت به قیمت هاش واقعا انتخاب گوشی از این برند از نظر بنده درست نیست

      و انتخاب گوشی از هر برندی به خود کاربر بستگی داره و اینکه همه گوشی های امروزی توانایی انجام همه کارهای روز مره را دارند از ۲۰ میلیون ی گرفته تا ۱.۲ میلیون تومانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن