خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلپیشنهاد سردبیرراهنمای خریدنقد و بررسی ویدیویی موبایل
موضوعات داغ

بهترین گوشی های شیائومی بهمن ۱۴۰۲ (کدام گوشی شیائومی را بخریم)+ویدیو

معرفی ویدیویی بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۴


بهترین گوشی شیائومی کدام مدل است؟ اگر تصمیم به خرید یکی از گوشی‌های این برند چینی دارید، مدل‌هایی که در اینجا معرفی شده‌ را نیز مد نظر قرار دهید، چرا که بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی در بازار ایران محسوب می‌شوند.

این روزها نام برند شیائومی در کنار غول‌های موبایل‌سازی دنیا مثل سامسونگ و اپل حسابی می‌درخشد و این در حالیست که تا همین چند وقت پیش حتی اسم شیائومی به گوش کسی نرسیده بود و جالب است بدانید تنوع محصولات این شرکت آنقدر زیاد است که اگر بخواهیم گوشی مورد نظر خود را از این برند انتخاب کنیم، در دنیای اسم‌ها و مدل‌های آن گم می‌شویم و ممکن است این سوال برایمان پیش بیاید که کدوم گوشی بهتره ولی نگران نباشید؛ ما در فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم بهترین مدل گوشی شیائومی را معرفی کنیم تا دغدغه ذهنی شما درباره سوال کدام گوشی شیائومی را بخرم را برطرف کنیم.

البته ما ملاک اصلی را مدل‌های حال حاضر موجود در بازار ایران قرار دادیم، گرچه آخرین مدل‌های معرفی شده را نیز در این مقاله آورده‌ایم و تنها با یک کلیک بر روی نام آن‌ها، می‌توانید به صفحه‌ی نقد و بررسی کامل این محصولات هدایت شوید.

اگر نگاهی به عملکرد بهترین گوشی های شیائومی بیندازید، متوجه می‌‌شوید که از نظر قدرت پردازشی طیف وسیعی از آن‌ها حرف زیادی برای گفتن دارند، جالب است بدانید مدلی که از نسخه ۱۰ بنچمارک آنتوتو امتیاز بالای ۳۵۰ هزار کسب کند، مناسب اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی است و حتی اگر در لیست بهترین ها نیز وجود نداشته باشد، قادر به اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی هست.

عاشقان عکاسی با موبایل دیگر به گوشی‌های ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی راضی نیستند و حتی عدد ۱۰۸ مگاپیکسل یا ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز زیاد برای آن‌ها جذاب نیست و عملکرد بهتر تنها چیزیست که بدان فکر می‌کنند. خبر خوب اینست که امسال شیائومی با شرکت محبوب لایکا بیشتر از قبل همکاری کرده و این بار انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت. در ادامه یک به یک به معرفی بهترین گوشی های شیامی می‌پردازیم و بهترین آن‌ها از نظر دوربین را بررسی می‌کنیم.

بهترین گوشی های شیائومی

راهنمای خرید گوشی شیائومی

اگر کیفیت گوشی شیائومی برای شما اولویت دارد و می‌خواهید یکی از قدرتمندترین مدل‌های همه‌فن حریف را بخرید و در عین حال منصفانه بودن قیمت گوشی شیائومی نیز برایتان اهمیت دارد، مدل‌های زیر از بهترین گوشی های شیائومی بازار ایران محسوب می‌شوند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۶۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

Xiaomi 13T

یکی از بهترین گوشی های شیائومی که در همه‌ی زمینه‌ها عملکرد خوبی دارد و نسبت به قیمتش امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد، قطعاً فلگشیپ کیلر جدید این کمپانی است.

شیائومی در این مدل از لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده نکرده، اما لنز ۵۰ مگاپیکسلی لایکا عملکرد کم‌نظیری دارد و در عکاسی عالی ظاهر می‌شود. شیائومی ۱۳T از فست‌شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و به تراشه‌‌ی قدرتمند Dimensity 8200 Ultra مجهز شده که توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌های آنلاین را نیز دارد.

گوشی شیائومی 13T

گوشی شیائومی ۱۳T

قیمت گوشی شیائومی 13T بررسی گوشی شیائومی 13T تصویر سه بعدی

ترکیب عالی سخت‌افزار در کنار قیمت فوق‌العاده مناسب، می‌تواند این گوشی را به یکی از پرفروش‎‌ترین مدل‌های بازار بدل کند. البته اگر محدودیت بودجه دارید، سری قدیمی این گوشی نیز در رنج قیمتی خودش بهترین امکانات را ارائه می‌دهد و توصیه می‌کنیم حتماً به ۱۲TPro نیز نیم نگاهی داشته باشید.

هر سال این خط تولید گوشی شیائومی تراشه‌های میان‌رده را به خدمت می‌گرفت، بنابراین جزء میان‌رده‌ها محسوب می‌شدند؛ اما از سال ۲۰۲۱ شیائومی در این خط تولید خود نیز از تراشه‌های پرچمدار استفاده می‌کند. با توجه به این موضوع برخی هنوز این مدل را جزء میان‌رده‌ها حساب می‌کنند؛ اما برخی دیگر آن را در کلاس فلگشیپ‌کیلرها و حتی هم رده پرچمداران قرار می‌دهند.

نسخه‌ی پرو این گوشی هم یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های شیائومی در حال حاضرست که چه برای استفاده‌های گیمینگ و چه برای عکاسی گزینه‌ای ایده‌آل است و در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

Xiaomi13T Pro

بی‌شک برترین مدل فلگشیپ کیلر شیائومی همین مدل است که تقریباً هر آنچه از یک پرچمدار انتظار دارید را با قیمتی کم‌تر در اختیارتان می‌گذارد و به همین دلیل ارزش خرید بسیار بالایی دارد. طراحی شیائومی ۱۳ تی پرو بی‌شباهت با سری۱۳شیائومی نبوده و خیلی خوب حس شیک بودن و پرمیوم را به کاربران القا می‌کند.

پنل پشتی از شیشه ساخته شده که با ترکیب فریم براق و پلاستیکی آن، جلوه خوبی به این گوشی داده است. ۱۳تی پرو به عنوان بهترین گوشی شیائومی در کلاس قاتل پرچمدار، بالاترین گواهی ضدآب یعنی IP68 را گرفته و به خوبی در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم شده است. قطر، ابعاد و اندازه این گوشی کاملاً با متریال بکار رفته در آن سازگاری دارد و ارگونومی خوبی به این دستگاه بخشیده که باعث شده حتی در طولانی مدت دست شما را خسته نکند.

یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED برای این مدل در نظر گرفته شده که جدا از رزولوشن و روشنایی بسیار بالایی که دارد، از تمامی قابلیت‌های روز دنیا مثل HDR10+ و همینطور رفرش ریت فوق‌العاده ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی 13T Pro

گوشی شیائومی ۱۳T Pro

قیمت گوشی شیائومی 13T Pro بررسی گوشی شیائومی 13T Pro تصویر سه بعدی

نمایش بیش از ۶۸ میلیارد رنگ این نمایشگر، باعث وضوح و کنتراست بالای تصاویر شده که چشم شما را نوازش کرده و برای فیلم دیدن و بازی کردن کاملاً ایده‌آل است. اسپیکرها نیز بلندی صدا و کیفیت بسیار رضایت بخش و مناسبی دارند.

همانطور که می‌دانید تراشه Dimensity 9200 پلاس یک چیپست پرچمدارست که هم رده با تراشه معروف Snapdragon 8 Gen2 محسوب می‌شود و قلب پردازنده‌ی بهترین مدل گوشی شیائومی در کلاس فلگشیپ کیلر را تشکیل می‌دهد. این تراشه قدرتی فرای تصور به شما می‌دهد و به سادگی می‌توانید تمامی بازی‌های روز دنیا را با بالاترین کیفیت اجرا کنید. عملکرد این چیپست ۴ نانومتری در بهبود عملکرد باتری و دوربین نیز به خوبی مشهود است.

این قاتل پرچمدار حداقل تا ۳ سال آپدیت‌های سیستم عامل و نرم‌افزاری را دریافت می‌کند. اگر پرچمداران را فاکتور بگیریم، این دستگاه درحال حاضر به عنوان بهترین گوشی شیائومی در زمینه قدرت تراشه هم محسوب می‌شود. البته خاطر نشان می‌کنیم که در زمینه تراشه و عملکرد سخت‌افزاری مدل‌های دیگری نیز هستند که در این زمینه مدعی به حساب می‌آیند. در مقاله بهترین گوشی آنها براساس محدوده قیمتی آورده شده‌ که پیشنهاد می‌کنیم اگر سخت‌افزار برای شما مهم است به این مقاله هم سر بزنید.

شیائومی در این نسخه از دوربین‌های سه‌گانه از لنز ۵۰ مگاپیکسلی لایکا استفاه کرده که در همان نگاه اول نظر شما را به خود جلب می‌کند و بر خلاف سنسورهای ۱۰۸ و ۲۰۰ مگاپیکسلی نه چندان موفق، این گوشی توانسته در تست‌ها سر بلند بیرون بیاید. جزئیات و کنترل نور در تصاویر بسیار خوب است و حتی اگر عکاس حرفه‌ای باشید، شما را ناامید نمی‌کند. ناگفته نماند سنسورهای فرعی اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز عملکردی کم نقص دارند و می‌توانید روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید.

در آخر یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی این مدل را بر عهده دارد که تقریباً یک روز کامل می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. البته به کمک شارژ سریع ۱۲۰ واتی، در کم‌تر از ۲۰ دقیقه می‌توانید آن را فول شارژ کنید.

تقریباً می‌توان گفت بهترین گوشی شیائومی سال گذشته در کلاس قاتل پرچمدار یعنی ۱۲tPro نیز هیچ چیز کم‌ ندارد و یکی از مدل‌هاییست که نسبت به قیمت خود بهترین سخت افزار و دوربین را در اختیارتان قرار می‌دهد. در مقاله بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین در کنار مدل‌های دیگر این مدل نیز آورده شده و به جزئیات بیشتری پیرامون دوربین آن اشاره کرده‌ایم. اگر طرفدار شیائومی هستید و دوربین برای شما مهم است این مقاله قطعاً می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

Xiaomi 13 Lite

همانطور که می‌دانید نسخه لایت پرچمداران به واسطه قیمت پایین‌تر و کیفیت متریال بالا، از طرفداران بی‌شماری برخوردارند. شیائومی ۱۳ لایت نیز جدیدترین و بهترین مدل گوشی شیائومی در نسخه لایت محسوب می‌شود که در ادامه به صورت مختصر آن را بررسی خواهیم کرد. هر دو پنل این گوشی از شیشه ساخته شده، اما فریم پلاستیکی بوده و در کل حس خوبی را به کاربر القا می‌کند.

هنگامی که این مدل را برای اولین بار مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های کم آن شما را شگفت زده می‌کند. در بالای نمایشگر، دو سنسور دوربین سلفی (عمق‌سنج و لنز اولتراواید) را مشاهده می‌کنید که در ناچی بسیار کوچک جا گرفتند و ظاهر این مدل را اندکی شبیه سری‌های جدید آیفون کرده است. دوربین‌های اصلی این مدل که می‌توان به آن لقب بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت را نیز داد سه‌گانه بوده و از ترکیب لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

بهترین مدل گوشی شیائومی

در کل کیفیت عکاسی و فیلمبرداری در این مدل رضایت‌بخش است و شما را راضی نگه می‌دارد. در قسمت پردازنده هم این نسخه لایت بهترین مدل شیائومی محسوب شده و چیزی کم نگذاشته و از تراشه قدرتمند Snapdragon7 gen1 استفاده کرده که لیتوگرافی ۴ نانومتری آن باعث مصرف بهینه باتری شده است. شما می‌توانید با خیال راحت بازی‌های گرافیکی را روی این مدل اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

ناگفته نماند این مدل یکی از بهترین نمایشگرهای AMOLED را دارد که از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی و قابلیت‌هایی مثل دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. روشنایی و نمایش رنگ آن نیز فوق‌العاده است و سطح آن با گوریلاگلس ۵ پوشانده و محافظت می‌شود. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی بهترین گوشی شیائومی لایت را بر عهده دارد که تقریباً یک روز کامل دوام می‌آورد و با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی در کمتر از ۴۵ دقیقه فول شارژ می‌شود.

گوشی شیائومی 13 lite

گوشی شیائومی ۱۳ lite

قیمت گوشی شیائومی 13 lite بررسی گوشی شیائومی 13 lite تصویر سه بعدی

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

برای اینکه درک بهتری از مدل‌های منتخب این مقاله داشته باشید، از شما دعوت می‌کنیم نگاهی به مشخصات باتری و شارژدهی آنها بیندازید. پیشرفت امسال این برند محبوب در بخش باتری بیشتر از هر چیزی نمایان است و استفاده از شارژرهای سریع ۱۲۰ و ۶۷ واتی، قابلیتی است که در برندهای رقیب به ندرت یافت می‌شود.

همانطور که می‌بینید، شیائومی در زمینه باتری سرآمدست و علاوه‌بر استفاده از باتری‌هایی با حجم بزرگ، بهره‌وری از فست شارژ‌های سریع را نیز در اولویت قرار داده و این نشان می‌دهد که این شرکت چقدر برای زمان و وقت کاربر خود ارزش قائل است و نمی‎‌خواهد مشتریانش ساعت‌ها منتظر شارژ شدن گوشی باشند. جدول زیر می‌تواند در یافتن بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری به شما کمک کند.

فست شارژظرفیت باترینام گوشی
۱۰ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi 13C”
۱۸ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi12”
۳۳ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note13 4G”
۳۳ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note12S”
۱۲۰ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note13 ProPlus”
۶۷ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note13 Pro 4G”
۶۷ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note13 Pro 5G”
۶۷ وات۴۵۰۰ میلی آمپر“Xiaomi13 Lite”
۶۷ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Xiaomi13T”
۱۲۰ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Xiaomi13T Pro”
۱۲۰ وات۴۶۵۰ میلی آمپر“BlackShark 5”
۹۰ وات۴۶۱۰ میلی آمپر“Xiaomi 14”
۱۲۰ وات۴۸۸۰ میلی آمپر“Xiaomi 14 Pro”

بهترین گوشی های شیائومی برای گیمرها

به طور کلی هر مدل شیائومی در کلاس پرچمدار، قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارد و برای گیمینگ مناسب است، با این حال در این قسمت از راهنمای خرید گوشی شیائومی تصمیم داریم چند عنوان که بهترین گزینه برای کاربران گیمر محسوب می‌شوند را معرفی کنیم…

Black shark5

اگر دنبال بهترین موبایل شیائومی برای بازی کردن هستید، گوشی بلک شارک ۵ خوراک خودتان است. این مدل طراحی منحصر‌به‌فردی دارد و بسیار جذاب است به صورتی که حس گیمینگ بودن را در نگاه اول به کاربران منتقل می‌کند؛ بعلاوه از مواد باکیفیتی نیز ساخته شده و مقاوت بالایی دارد. نمایشگر امولد بالاترین مدل گوشی شیائومی بلک شارک از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند و دقت رنگ بسیار بالایی دارد.

از نظر عملکرد سخت‌افزاری هم هیچ جای شک و تردیدی در مورد این مدل وجود ندارد و می‌‌توانید مطمئن باشید که توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی را نیز دارد. علاوه بر همه‌ی آنچه که گفتیم، شیائومی آپشن‌های جذابی نیز برای گیمرها در این مدل قرار داده که بدون شک نظرتان را جلب می‌کند.

گوشی بلک شارک ۵

Black Shark 5

قیمت گوشی بلک شارک ۵بررسی ویدیویی گوشی بلک شارک ۵تصویر سه بعدی

البته جای دارد به این نکته هم اشاره کنیم که نسخه‌ی پرو  ۱۲ تی که در کلاس خودش جدیدترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود و پیش‌تر از آن نام بردیم نیز به تراشه‌ی پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 مجهزست و باتوجه به قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای که دارد یکی از بهترین های شیائومی برای بازی کردن است.

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

Redmi K50 Gaming

ردمی چند وقتیست خط تولیدی اختصاصی برای گوشی‌های گیمینگ راه اندازی کرده تا گیمرها را به خود جذب کند. یکی از بهترین گوشی های شیائومی این خط تولید ردمی k50 گیمینگ است. این گوشی همه‌ی آن چیزی که یک گیمر حرفه‌ای به آن نیاز دارد را در اختیارش می‌گذارد: تراشه‌ پرچمدار Snapdragon 8Gen1 در کنار نمایشگر و طراحی فوق‌العاده و مخصوص گیمینگ، این گوشی را تبدیل به یک گزینه ایده‌آل برای بازی کردن کرده است. نرخ نوسازی فوق‌العاده سریع ۱۲۰ هرتزی، فست شارژ ۱۲۰ واتی و ماشه‌های فیزیکی بازی از دیگر امکانات این گوشی است که در لیست بهترین گوشی میان رده شیائومی نیز خودنمایی می‌کند.

سیستم خنک‌کننده نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده و این یعنی با حداکثر میزان گرافیک و فریم ریت می‌توان بازی کرد و لازم هم نیست که نگران داغ شدن بهترین میان رده شیائومی باشیم.

در بازار ایران این مدل به سادگی برای خرید یافت می‌شود، اما اگر اندکی صبر و حوصله برای جستجو در بازار داشته باشید، می‌توانید به جای این گوشی به سراغ شیائومی K60 Pro بروید که کمی در کشور ما کمیاب است، اما از نظر بروز بودن و مشخصات یک سر و گردن بالاتر است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

قیمت گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming بررسی گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming تصویر سه بعدی

بالاترین مدل گوشی شیائومی از نظر سخت‌افزار

برخی کاربران به واسطه نیازی که دارند، موقع خرید گوشی تنها به دنبال سخت‌افزار قدرتمند هستند. این مشتریان اغلب گیمر هستند و برای اجرای گیم‌های سنگین به سخت‌افزار قدرتمند نیاز دارند، اما علاقه‌ای به خرید گوشی‌های پرچمدار با قیمت گزاف ندارند.

علاوه‌بر مدل‌های گفته شده در بالا که از بهترین گوشی های شیائومی هستند، پرچمدار جدید این شرکت نیز با بالاترین کیفیت و قدرتمندترین سخت افزار عرضه معرفی شده است. شیائومی ۱۴ پرو به قوی‌ترین سخت‌افزار ممکن مجهز شده که در این راهنمای خرید گوشی شیائومی به ذکر یک سری توضیحات در مورد آنها خواهیم پرداخت.

در ادامه دو غول حال حاضر شیائومی در بازار ایران را از نظر سخت افزار بررسی خواهیم کرد:

Xiaomi 14 Pro

از بهترین گوشی های میان رده شیائومی که در تمام بخش‌ها بهترین مشخصات را همراه خود یدک می‌کشد و البته در بازار موبایل هم به عنوان یکی از پرچمداران قدرتمند شناخته می‌شود. برای معرفی کوتاه این محصول، اول از همه به سراغ متریال برویم. قاب فریم تیتانیومی و پنل پشتی شیشه‌ای برای جنس بدنه این گوشی انتخاب شده‌اند. این گوشی به گواهی ضدآب IP68 هم مجهز شده تا از این نظر هم از رقبای قدرتمند خود عقب نماند.

از نظر نمایشگر هم این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی که با فنآوری امولد ساخته شده و قابلیت‌هایی چون پشتیبانی از ۶۸ میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت در مشخصات آن دیده می‌شوند. در نظر داشته باشید که این میزان از روشنایی در کمتر گوشی‌ای دیده می‌شود و همین ویژگی یک برگ برنده برای این محصول است. این مشخصات در کنار پشتیبانی از رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ دست در دست هم داده‌اند تا کمپانی بتواند قابلیت پخش محتوای دالبی‌ویژن و HDR را به مشخصات بسیار خوب این نمایشگر اضافه کند.

اولین رابط کاربری که شیائومی ۱۴ پرو بر پایه‌ی آن اجرا می‌شود، هایپر او‌اس است که از فنآوری‌های بسیار جدید و به روزی پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این، شیائومی آپدیت‌های بعدی نرم‌افزار خود را هم برای آن ارسال می‌کند. شاید جذاب‌ترین مشخصه‌ی این محصول داشتن تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که از این محصول یک دستگاه بسیار قدرتمند ساخته است. اگر شما هم جزء آن دسته افرادید که به اخبار تکنولوژی گوشی‌ها علاقه‌مندید، حتماً می‌دانید که این تراشه بهترین مدلی است که در سال ۲۰۲۴ برای گوشی‌های اندرویدی انتخاب شده و در برخی از بخش‌ها مانند داغ نکردن، برند اپل را هم پشت سر می‌گذارد.

گوشی شیائومی 14پرو

گوشی شیائومی ۱۴پرو

قیمت گوشی شیائومی 14پرو تصویر سه بعدی

بهترین گوشی های شیائومی

پس اگر گیمر هستید، یا اینکه با گوشی خود پروژه‌های سنگین را مدیریت می‌کنید، از این نظر هیچ مشکلی را احساس نخواهید کرد. از نظر دوربین، شیائومی با برند محبوب لایکا همکاری کرده و به همین دلیل هم کاربران این محصول می‌توانند تجربه عکاسی حرفه‌ای با گوشی را کسب کنند. در بخش فیلمبرداری هم مشخصاتی چون فیلمبردای ۸K با دوربین پشتی و ۴K با دوربین سلفی را شاهد هستیم.

از نظر صدا هم اسپیکرهای استریوی این محصول تجربه صوتی عالی‌ای را فراهم می‌کند. در ضمن باتری این گوشی از فست‌شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند که نظیر این مشخصه را در کمتر گوشی پرچمداری شاهد هستیم.

شیائومی ۱۴

نسخه پایه‌ی برترین سری شیائومی در بازار ایران می‌تواند دل هر کاربری را به دست آورد. اگر بودجه کمتری برای خرید در نظر گرفتید و به کمتر از پرچمدار هم راضی نمی‌شوید، پیشنهاد بعدی ما به شما شیائومی ۱۴ است. به جز اندازه و رزولوشن نمایشگر، مشخصات دیگر این بخش همچنان با مدل قبلی برابری می‌کند. می‌توان یکی از مزیت‌های انتخاب این مصحول را اندازه جمع‌وجورتر و وزن سبک‌ترش نسبت به مدل پرو دانست. البته از نظر متریال این محصول با نسخه پرو یک تفاوت اصلی دارد: به جای قاب تیتانیومی، فریم آلومینیومی دارد.

از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار، مشخصات دو مدل یکی هست؛ بنابراین، رابط کاربری هایپر‌اواس و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، مواردی هستند که در لیست مشخصات این محصول هم قرار گرفته‌اند. به عبارتی دیگر، برای گیمرها این مدل هم همچنان انتخابی عالی و قدرتمند است، اما باز هم به این نکته توجه داشته باشید که اندازه نمایشگر این مدل، حدود ۰.۴ اینچ کوچک‌تر است، البته از آن طرف هم حدود ۳۵ گرم سبک‌تر است.

از نظر دوربین و اسپیکر هم تقریباً تمام مشخصات دو محصول با هم برابر است. تفاوت دیگر دو مدل، به بخش باتری مربوط می‌شود. شیائومی ۱۴ ظرفیت باتری کمتری دارد و سرعت شارژ آن هم به ۹۰ وات کاهش یافته است که البته هنوز هم به عنوان فست‌شارژ در نظر گرفته می‌شود و ماندگاری شارژ دستگاه هم در طول روز قابل قبول است.

گوشی شیائومی 14

گوشی شیائومی ۱۴

قیمت گوشی شیائومی 14 تصویر سه بعدی

بهترین گوشی میان رده شیائومی در بازار از نظر ارزش خرید

شکی نیست که هر سال خانواده «ردمی‌نوت» به عنوان گوشی های برتر شیائومی در دنیا از نظر نسبت امکانات به قیمت شناخته می‌شوند؛ از سری ۱۳ نیز چند نسخه معرفی شده و استقبال جهانی از آنها آنقدر زیاد بود که نامشان در همان روزهای آغازین معرفی در بازار موبایل به گوش همه رسید و هر کدام آنها در نوع خود به عنوان بهترین گوشی ردمی شناخته شد.

این گوشی‌ها خیلی زود به کابوسی برای میانرده‌های رقبا تبدیل شدند، شیائومی این محبوبیت جهانی را مدیون سیاست قیمت‌گذاری منصفانه خود است. به طور کلی این مدل‌ها را می‌توان به عنوان بهترین گوشی های شیائومی در محدوده میان‌رده معرفی کرد.

بالاترین گوشی شیائومی

در ادامه مطلب این مدل‌ها را معرفی می‌کنیم، ولی به صورت تخصصی‌تر، بررسی گوشی های شیائومی را می‌توانید در صفحه‌ی محصول هر کالا مطالعه کنید.

Redmi Note 13 Pro 4G

اگر می‌پرسید که کدام گوشی شیائومی را بخرم و یا اینکه بین انتخاب نسخه ۴G و ۵G این مدل مانده‌اید، به مشخصاتی که برای این مدل و محصول بعدی می‌گوییم توجه کنید.

تقریباً می‌توان گفت که در هر بخش ردمی نوت ۱۳ پرو به مشخصات بسیار خوبی مجهز شده است. بیایید مطابق محصولات دیگر که معرفی کردیم، اول به بخش متریال بپردازیم. درست است که پنل پشتی و فریم این گوشی ساختار پلاستیکی دارند، اما فراموش نکنید که در این رنج قیمت، این مسئله عیب نیست. شیائومی برای اینکه این گوشی را در این کلاس یک سر و گردن نسبت به رقبا بالاتر ببرد، برای آن IP54 را در نظر گرفته که نشان می‌دهد تاحدی در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است.

دیدن مشخصه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای خرید وسوسه‌کننده نیست؟ درست است که پردازش تراشه، بزرگترین تاثیر را روی این بخش می‌گذارد، اما باز هم تاثیر خوبی را روی عکاسی با این محصول نسبت به رقبای هم‌قیمت اعمال کرده است. در ضمن، این را هم در نظر بگیرید که این سنسور به قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر هم مجهز شده است. متاسفانه، حداکثر فرمت فیلمبرداری که این گوشی پشتیبانی می‌کند، به ۱۰۸۰p محدود شده است.

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro تصویر سه بعدی

بالاترین مدل گوشی شیائومی

در این گوشی علاوه بر سیستم اسپیکر دوگانه، جک هدفون هم قرار گرفته که برای کاربرانی که همچنان از هندزفری استفاده می‌کنند، کاربرد زیادی دارد. باتری این دستگاه، ماندگاری شارژ خوبی دارد و در بررسی بهترین گوشی های شیائومی که انجام دادیم، هم توانست بعد از گذشت تست‌های مختلف، میزان شارژ خوبی را ارائه کند. تراشه‌ی بکار رفته در این مدل هلیو G99 اولتراست که برای کلاس میانرده‌ها عرضه شده است. امتیاز این گوشی در تست آنتوتو حول رقم ۴۳۰هزار می‌چرخد و در تست گیم ما هم توانست عملکرد قابل قبولی را در اجرای بازی‌هایی چون کالاف دیوتی ارائه کند.

از مشخصات دیگر این مدل که نسبت به قیمت، بالارده‌تر محسوب می‌شوند می‌توان به حاشیه باریک اطراف نمایشگر، اثر انگشت در نمایشگر، فست شارژ ۶۷ وات، رنگ‌های جذاب و طراحی زیبای سیستم دوربین پشتی و سلفی اشاره کرد. شما هم موافق هستید که نسبت به قیمت، این مدل بالاترین گوشی شیائومی است؟

Redmi Note 13 Pro 5G

اگر دنبال طراحی و نرم‌افزار بروزتر هستید و همچنین سخت‌افزار هم اولویت شماست و نمی‌دانید کدام گوشی شیائومی بهتر است نسخه ۵G بی‌شک می‌تواند مناسب شما باشد. تراشه ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G، اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است که محدودیت‌های مدل ۴G را کنار گذاشته است. به بیانی دیگر، این تراشه علاوه‌بر قدرت پردازش بالاتر، از فنآوری‌های به روزتری هم پشتیبانی می‌کند و این مدل را به بالاترین مدل شیائومی در کلاس قیمتی خود تبدیل کرده است.

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G تصویر سه بعدی

نمایشگر امولد این گوشی علاوه‌بر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، از طیف وسیعی از کانال‌های رنگی، غالب بر ۶۸ میلیارد رنگ و به علاوه، از پخش محتوای دالبی ویژن هم پشتیبانی می‌کند و خود را در دسته‌بندی بهترین گوشی شیائومی از نظر نمایشگر جای می‌دهد. نگوییم پرچمدار، اما تمام این مشخصات با هم را بیشتر در بالارده‌های بازار می‌بینیم و به همین دلیل هم هست که می‌گوییم این مدل ارزش خرید بالایی دارد.

از مزایای خرید این گوشی نسبت به نسخه ۴G می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پنل پشتی شیشه‌ای
  • پشتیبانی از محتوای دالبی‌ویژن
  • تراشه قدرتمندتر
  • فیملبرداری ۴K

راهنمای خرید گوشی شیائومی در کلاس میان رده

در ادامه به میان‌ردهایی اشاره خواهیم کرد که در کلاس خودشان مدعی بازار بوده و می‌توانند برای اکثر کاربران کاربردی باشند و نیازشان را برآورده سازند…

Redmi Note13 4G

یکی از با‌ارزش‌ترین و بهترین گوشیهای شیائومی که نسبت به قیمتش، امکانات خیلی خوبی را ارائه می‌دهد، شیائومی نوت ۱۳ ۴G است. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با روشنایی بالا و تراکم پیکسلی عالی، این مدل را به گزینه‌ای عالی برای فیلم دیدن تبدیل کرده است. همچنین این صفحه نمایش رزولوشن بالایی دارد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. اسنپدراگون ۶۸۵ وظیفه‌ی تامین قدرت این گوشی را بر عهده دارد و نه تنها برای انجام کارهای روزمره مناسب است، بلکه توانایی اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک Low و Medium را دارد.

گوشی شیائومی Redmi Note 13

گوشی شیائومی Redmi Note 13

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 13 بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 13 تصویر سه بعدی

دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، نرم‌افزار بروز و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصات خوب این گوشی محسوب می‌شوند. ناگفته نماند این مدل بالاترین گوشی شیائومی در کلاس قیمتی خودش محسوب می‌شود که فست شارژ ۳۳ واتی نیز دارد و توانسته گواهی IP54 را نیز بگیرد که آن را در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب مقاوم می‌سازد.

بهترین گوشی شیاومی

Redmi Note 12S

در  ادامه‌ی معرفی گوشی های شیائومی بد نیست نیم نگاهی به نماینده جدید سری S ردمی داشته باشیم که البته نسبت به نسخه سال گذشته تفاوت فاحشی ندارد. این مدل از نظر نرم افزاری بروزتر بوده و به یک نمایشگر AMOLED با پشتیبانی از رفرش ریت ۹۰ هرتزی و روشنایی ۱۰۰۰ نیتی مجهز شده است. دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز امکانات خوبی برای عاشقان عکاسی فراهم می‌سازد. ناگفته نماند در بطن نوت ۱۲S نیز از تراشه تایوانی و نام آشنای Helio G96 استفاده شده و می‌توان آن را در لیست گوشی های خوب شیائومی قرار داد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12S بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12S تصویر سه بعدی

بهترین گوشی میان رده شیائومی

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

چیز عجیبی نیست که بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران نیز در خانواده ردمی نوت باشد. در واقع قیمت پایین و ارائه بهترین امکانات از مهم‌ترین دلایل فروش بالای گوشی‌های این خط تولید است. با این حال، محصول زیر هم توانسته از نظر کاربران بهترین گوشی شیائومی در بازه قیمتی خود شناخته شود:

Poco M5s – 128/4

دلایل متعددی هستند که این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های چینی تبدیل کرده است. از نطر قیمت، پوکو M5s در دسته اقتصادی‌ها قرار می‌گیرد، اما از نظر مشخصات، تقریباً با میانرده‌ها برابر است و شاید برگ برنده اصلی این محصول، همین مسئله است. نمایشگر امولد با پیک روشنایی ۱۱۰۰ نیت و تراکم پیکسلی بالا، اسپیکرهای استریو، امیتاز آنتوتوی نزدیک به ۴۰۰ هزار، فست‌شارژ ۳۳ وات، فیلمبرداری ۴K و حتی گواهی IP53 از مشخصات خوب این گوشی شناخته می‌شوند.

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

قیمت گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s بررسی گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s تصویر سه بعدی

کدام گوشی شیائومی را بخرم

Poco M5s – 256/8

درست است که این محصول اسلات مخصوص به کارت حافظه دارد، اما در اصل، مزایای خرید این نسخه از poco m5s ظرفیت رم بالاتر آن است. این مدل در اجرای کارهای سنگینی چون مولتی تسکینگ، عملکرد بهتری را از خود ارائه می‌کند.

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

قیمت گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s بررسی گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s تصویر سه بعدی

بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی برای گیم

مدل‌هایی که در این راهنمای خرید گوشی شیائومی از آ‌ن‌ها به عنوان گوشی گیمینگ یاد کردیم در بازار قیمت نسبتاً بالایی هم دارند، اما شیائومی گوشی مناسب با قیمت اقتصادی‌تر هم دارد که البته بیشتر برای انجام بازی‌های سبک مناسب هستند و نباید آن‌ها را قوی‌ترین گوشی شیائومی یا میان‌رده‌های قدرتمند مقایسه کنید.

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت در رده اقتصادی

بسیاری از کاربران دوست ندارند برای موبایل مبالغ زیادی هزینه کنند و دنبال بهترین گوشی های شیائومی در بازه قیمتی اقتصادی هستند تا هم نیازهایشان به صورت کامل برطرف شود و هم نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نداشته باشند.

اقتصادی‌های شیائومی یک تفاوت بزرگ با بقیه برندها دارند و آن هم ارزش خرید بالای آن‌هاست و این یعنی شما در قبال پرداخت هزینه مناسب، حتی امکانات بیشتری را دریافت می‌کنید. در ادامه بهترین مدل شیائومی در کلاس اقتصادی که در ایران فروش بالایی داشتند را به شما معرفی می‌کنیم.

Redmi 13C

اگر دنبال یک مدل اقتصادی و کارآمد هستید، ردمی ۱۳c بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت محسوب می‌شود که از نمایشگر بزرگ ۶.۷۴ اینچی +HD به همراه یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد. این گوشی قدرت خود را از تراشه تایوانی Helio G85 می‌گیرد که برای انجام کارهای سبک و روزانه مناسب است. در قسمت دوربین نیز شاهد دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک لنز کمکی ۰.۰۸ مگاپیکسلی هستیم که در کلاس خود عملکرد قابل‌قبولی دارد و در صورت وجود نور مناسب، می‌توانید عکس‌های زیبایی با آن ثبت کنید. ناگفته نماند نسخه قدیمی این مدل نیز تحت عنوان Redmi 12C در فروشگاه ۱۹کالا موجود است که امکاناتی مشابه و قیمتی به مراتب مناسب‌تر دارد.

گوشی شیائومی Redmi 13C

گوشی شیائومی Redmi 13C

قیمت گوشی شیائومی Redmi 13C بررسی گوشی شیائومی Redmi 13C تصویر سه بعدی

Redmi 12 128/8G

یکی دیگر از گوشی های خوب شیائومی که با برخورداری از نمایشگر و باتری رضایت‌بخش، می‌تواند برای انجام کارهای معمول روزانه یا گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی مناسب باشد «Redmi12» است. از جمله نقاط قوت این گوشی می‌توان به رفرش ریت ۹۰ هرتزی، نرم‌افزار و طراحی بروز آن اشاره کرد. ردمی ۱۲ از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و می‌تواند برای عکاسی‌های عادی نیز مورد استفاده قرار گیرد. برخورداری از بلوتوث نسخه ۵.۳، سنسور اثر انگشت و تراشه Helio G88 نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی شیائومی خوب است.

گوشی شیائومی Redmi 12

گوشی شیائومی Redmi 12

قیمت گوشی شیائومی Redmi 12  بررسی گوشی شیائومی Redmi 12 تصویر سه بعدی

مدل بالاترین گوشی شیائومی

Redmi 12 – 256/8

اگر میزان ۱۲۸ گیگابایت را کافی نمی‌دانید و دوست دارید، حجم انبوهی از داده‌ها را در فضای گوشی خود ذخیره کنید، ارزش دارد کمی بیشتر هزینه کرده و این نسخه از ردمی ۱۲ را خریداری کنید. از نظر مشخصات دیگر، فرقی بین این دو مدل نیست.

گوشی شیائومی Redmi 12

گوشی شیائومی Redmi 12

قیمت گوشی شیائومی Redmi 12  بررسی گوشی شیائومی Redmi 12 تصویر سه بعدی

Redmi 10 5G

این محصول با اینکه در سال ۲۰۲۲ عرضه شده، اما همچنان ارزش خرید بالایی دارد. حتی جالب است بگوییم که تراشه ردمی ۱۰ ۵g نسبت به نسل جدید این گوشی، نرخ کلاک بیشتری دارد. به طور کل، خرید این مدل را به کاربرانی توصیه می‌کنیم که صرفاً به دنبال محصولی هستند که صرفاً با آن کارهای عمومی خود را انجام دهند و به اجرای بازی‌ها چندان اهمیتی نمی‌دهند.

گوشی شیائومی Redmi 10 5G

گوشی شیائومی Redmi 10 5G

قیمت گوشی شیائومی Redmi 10 5G بررسی گوشی شیائومی Redmi 10 5G تصویر سه بعدی

بهترین گوشی شیامی

در بین بهترین گوشی های شیائومی کدام مدل را بخرم ؟

شکی نیست که شیائومی بازار موبایل را دست گرفته و بهترین‌های مارکت موبایل را می‌سازد و طبق اطلاعات ویدئو می‌توانید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این که از نظر هر شخص بهترین گوشی های شیائومی کدام مدل‌ها هستند، می‌تواند امری کاملاً سلیق‌ای نیز باشد. گرچه جای هیچ شکی نیست که مدل بالاترین گوشی شیائومی مربوط به خانواده جدید سری ۱۴ است، اما به خاطر داشته باشید که در این مقاله ارزش خرید گوشی‌ها به عنوان معیار در نظر گرفته شده و در آخر بد نیست به پر طرفدارترین نسخه یک سال اخیر ردمی نوت، یعنی ۱۳ پروپلاس نگاهی بیندازیم.

Redmi Note 13Pro Plus

از نظر ارزش خرید، سری ۱۳ ردمی نوت بهترین شیائومی محسوب می‌شود که نسبت به قیمت خود مشخصات بالارده‌تری را ارائه می‌کنند. اگر بگوئیم این مدل در کلاس خود بهترین گوشی شیائومی است، بی‌راه نگفته‌ایم. چراکه یک پکیج کامل و ایده‌آل از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و پاسخگوی تمامی نیازهای شماست.

درست است که از نظر نرم‌افزار نوت ۱۳ پرو پلاس بر پایه‌ی MIUI14 اجرا می‌شود، اما به زودی شیائومی آپدیت HyperOS را برای آن ارسال خواهد کرد. نمایشگر بهترین مدل گوشی شیائومی از نوع AMOLED بوده و از قابلیت‌های به روزی چون پشتیبانی از دالبی ویژن و محتوای HDR پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro  Plus

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro Plus

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro  Plus تصویر سه بعدی

تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا در بطن این مدل جا گرفته که در تست‌های گرفته شده سربلند بیرون آمد و حتی در اجرای بازی‌های گرافیکی، ضعف آشکاری نشان نداد. دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از این گوشی یک پکیج ایده‌آل ساخته است. ناگفته نماند بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت از فست شارژ ۱۲۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند و در کم‌تر از ۲۰ دقیقه فوق شارژ می‌شود. همه‌ی این مشخصات باعث شده «Note13ProPlus» به یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران تبدیل شود و نظر خریداران زیادی را به سمت خود بکشاند.

به نظر شما برند شیائومی تا چه حد در جلب رضایت کاربران موفق بوده‌ است؟ اگر تجربه استفاده از گوشی‌های این برند مطرح را دارید، حتماً نظر خود را در قسمت کامنت با دوستان مجله ۱۹کالا به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴۵۵ رای

سوالات متداول

بهترین گوشی شیائومی کدام است ؟

✔️ تنوع محصولات کمپانی شیائومی آنقدر زیاد است که اگر قصد خرید از این برند را داشته باشید در دنیای نام و مدل‌های آن گم می‌شوید، اما ما در تیم فنی 19کالا با بررسی دقیق مدل‌های بالا را برای شما جمع آوری کردیم.

بهترین گوشی شیائومی از دید کاربران کدام است؟

✔️حضور پررنگ خانواده ردمی‌نوت‌ نشان دهنده علاقه زیاد کاربران به آنست. نسخه نوت سری 12 و 13 توانسته رضایت اکثریت کاربران را جلب کنند و به بهترین گوشی های شیائومی از دید کاربران تبدیل شوند.

بهترین گوشی های شیائومی برای گرفتن عکس بعد از پرچمداران، کدام مدل است؟

✔️ در لیست ما، شیائومی 13t پرو عنوان بهترین دوربین گوشی را به خود اختصاص داده است، زیرا رزولوشن لنز اصلی این گوشی 200 مگاپیکسل است که در کنار تراشه قدرتمند می‌تواند عکس‌های این گوشی را به بهترین شکل ممکن پردازش کند. پس اگر دوست دارید با موبایل حرفه‌ای عکاسی کنید از این مدل غافل نشوید.

بهترین میان‌ردهای شیائومی کدام است؟

✔️ در مقاله بالا بهترین میان رده‌ها را در کلاس قیمتی‌های متفاوت برای شما آوردیم که توصیه می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

‫۳۸۳ نظرها

  1. سلام ادمین عزیز چیپست نوت۱۲ ۴جی اسنپدراگون ۶۸۵ هست به اشتباه نوشتین ۸۶۵

  2. سلام من بین خرید دو گوشی می *۱۱تی و ردمی نوت *۱۲ پرو پلاس شک دارم و به راهنمایی نیاز دارم به نظرتون کدوم بهتره ؟
    و اینکه ردمی نوت*۱۲ *پرو پلاس و می*۱۱تی* کالاف دیوتی رو با چه کیفیتی اجرا میکنن ؟

  3. poco*f4 *gt پوز mi 12t رو جوری میماله زمین تا قطع نخاع شه فقط mi*12t بروزتره وگر نه تموم

    1. سلام خسته نباشید ببخشید میشه قیمت گوشی ش.ی.ائو.می ۱.۳ پر..و. حافظه ۲…۵۶ و رم ۱۲ رو بگین و اینکه ارزش خرید داره (گیم و دوربین)

  4. سلام یک سوال میپرسم من با بودجه ۱۷ میلیون موندم چه گوشی بگیرم میخواستم پوکو ایکس فور جی تی بگیرم که در بازار زیاد نیستش و سایت های که میزان خیلی بالا از قیمت جهانی میفروشن بعد ردمی کی چهل گیمینگ انتخاب دومم بود که پیدا نمیشه اگه بخوام دست دوم بگیرم هم میترسم چون ممکنه که قطعاتش خراب باشه شیائومی ۱۳ لایت هم دربارش بد میگفتن و میگفتن نسل قبلیش بهتره ولی این دو گوشی برای گیم مناسب نیستش بنظر شما (سایت ۱۹ کالا)یا هر یک از دوستان که اطلاعی از گوشی های گیم تا ۱۷ میل دارند بهم بگن چون من نمیدونم باید چیکار کنم گوشی هم روز به روز داره می‌ره بالا لطفاً بگید (دوستان لطفاً گوشی بجز برند شیائومی چیزی نگید ) ممنون

    1. سلام
      دوست عزیز این مقاله بهتون کمک میکنه: بهترین گوشی گیمینگ در کلاس‌های مختلف قیمتی (خرداد ۱۴۰۲)
      https://www.19kala.com/mag/the-best-gaming-phone-guide-to-buy/

  5. اگر میخواست که گوشی های کمی قدیمیتر و ارزون تر رو بگه ردمی نو ت ۱۱ s ساده و پرو بهترین بود

    1. پو کو رو در مقاله مجزا براتون آماده کردیم به همین دلیل در این لیست مدل هاش نیست

  6. اگه دنبال یک‌گوشی شیک و کاری و کامل میخواهید شک نکنید و یک رد می نوت ۱۱ بگیرید. واقعا از گوشیهای برند گرانقیمت چیزی کم نداره.

  7. میگم من بین بلک شارک *۵ و *۱۲ تی* پرو گیر کردم ؟؟؟
    بین اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک ۱۲* تی پرو یا اسنپدراگون ۸۷۰ ۵g بلک شارک* ۵ …؟؟؟
    من واسم دوربین مهم نیست ولی بازی چرا فکر میکنین کدوم مدل رو بگیرم بهتره ؟؟؟

  8. همه اطلاعاتی که میخواستم رو داخل مقاله پیدا کردم، ممنونم

  9. سلام دوستان،
    گوشی های شیائومی ۶۰ درصد ارزش خرید دارن من بهار پارسال (۱۴۰۱) پرچمدار شیائومی رو که note 11 pro بود رو خریدم از همه لحاظ اوکی بود ولی خیــــــــــــلی زود شارژ کم میکرد شاید مثلا نیم یاعت کالاف بازی میکردم از ۱۰۰ میشد ۳۴ خیلی بده اما زود شارژ میشه
    ارزش خرید نداره سامسونگ بهتره

    1. خداوکیلی ایول مختصر و مفید
      راستی من بین بلک شار ک ۵ و ۱۲ ت ی پرو گیر کردم نمدونم کدوم رو بگیرم
      دوربین که زیاد استفاده نمکنم ولی واسه بازی نمدونم snapdragon 8+gun 1 بهتره یا snapdragon 870 5g واقعا کدوم یکی از این پردازنده ها بهتره ؟؟؟؟؟
      یه راهنمایی کنید لطفا

  10. سلام ، وقتتون بخیر ، ببخشید ردمی. نوت. ۱۲. پرو تو بازار موجوده؟

  11. با سلام
    خیلی ممنون بابت راهنمایی خوبتون
    دو سوال داشتم، یکی می خواستم بدونم که گوشی شیائومی ۱۱.T هنوز ارزش خرید داره یا باید بریم سراغ گوشی های دیگه مثل پوکو .اف. ۴
    و دومی هم اینکه آیا گوشی شیائومی ۱۱.T .pro هنوز ارزش خرید داره یا بریم سراغ گوشی های جدید مثل poco. f4. gt یا شیائومی ۱۲T بهتر هست؟
    خیلی ممنون می شم راهنمایی کنید

    1. عموماً هر چی جدیدتر باشه بهتره چون نرم افزارش به روزتره. ولی به نظر من ۱۲ . تی و ۱۱. تی عالین کلن
      مخصوصاً ۱۲.تی

  12. سلام میخاستم گوشیی بخرم که هم دوربین خوبی داشته باشه هم برای گیم و بازی تصمیم گرفتم یازده T رو بخرم بنظرتون تو این قیمت گوشی خوبیه یا بهتر چی هست اونایی ک دارن بگن گوشی خوبیه راضی هستن چه مشکلاتی داره ممنونم که ادمین های سایت هم کمک کنن

  13. سامسونگ بخرید
    داداش من آ. ۵۲ اس داره

    من پوکو. ایکس ۴
    من ۲ ت میزاشتم آ .۵۳ می‌خریدم
    رام و حافظه اش هم ۸و ۲۵۶ هست

    کیفیت دوربین و صفحه نمایش هم بهتره

    این شارژ فست به نظر من خیلی کارایی نداره
    جنبه تبلیغاتی داره سریع شارژ میشه سریع ام خالی میشه

    کیفیت دوربینش افتضاحه صفحه نمایش سامسونگ هم بهتره
    مسیله خیلی مهم تر عمر گوشی هست
    گوشی سامسونگ با دوام تر هستن و بهتر عمر میکنن
    چینی هاتازه کارن و هنوز خودشون رو پیدا نکردن

    1. با سلام
      ببخشید قست اهانت به شما رو ندارم ولی شما دارید اشتباه می کنید (البته هرچند که طول عمر گوشی های سامسونگ در درازمدت بهتر هست) هر گوشی سامسونگی خودش یه رقیب شیایومی هم داره، گوشی سامسونگ a.53 رو باید با گوشی هایی مثل poco .f4 یا شیائومی ۱۱.T مقایسه کنید، نه با گوشی هایی با چند لول قیمت پایین‌تر، مثل اینکه شما بیایید و یه گوشی پرچمدار سامسونگ رو با یه گوشی میانرده شیائومی مقایسه کنید، قطعا اون سامسونگه بهتر عمل میکنه.
      حتما در مقایسه های بعدی‌ تان این موضوع رو در نظر بگیرید.

    2. یه ساله *۱۱tporo* دارم هیچ کجا کم نیاورده نه هنگ نه لگ نه شارژ نه ضربه
      شارژه ۱۲۰ وات هم که نگم برات سرت میچرخونی ۱۰۰ در صد شارژه
      تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ و باند هارمن کاردان و…دیگه چی میخولی؟؟؟؟!!!!
      فقط بدنه اش می ارزه به سامسونگ

  14. سلام.
    تمام گوشی های شیاومی برای سلیقه های مختلف ساخته شدن.
    اما کسی که بخواد تمامی قابلیت هارو استفاده کنه به نظرم نسخه poco. F4 .GT یکی از بهترین انتخاب های ممکنه ک رقابتی برابر با نسخه نوت ۱۲ خودش و یا سری های s.22 در سامسونگ داره.
    چه از لحاظ دوربین، چه گیم، چه سخت افزار، چه صفحه نمایش، چه باتری، یک رغیب سر سخت محسوب میشه.
    من خودم دارم و کاملا هم راضی هستم.
    لطفا شما هم ازش در دیدگاه هاتون استفاده کنید.

    1. داش میگم میخوام بگیرم برای گیم چجوری مثل کالاف اینا لگ اینا که نداره؟ ولی رم۸ با ۲۵۶ حافظه میخوام بگیرم نظرت؟؟

      1. طبیعتا ۱۱.t. pro رم ۱۲ و ۳ گیگ مجازی داره انتخاب خیلی خوبی هست و نهایت کیفیت و بدون لگ اجرا می کنه و داغ کردن و این مسائل هم نداره
        خودمم دارم ب نظر من ارزش خرید رم ۱۲ از ۸ خیلی بیشتره

  15. با سلام مدل های شیائومی فقط نوت ۸ و ۹ خوبه بقیه و بخصوص پوکوها خوب نیست و مشکل ای سی شارژ داره،و این عیب رو بررسی و رفع عیب شود باتشکر

    1. سری ۸ خوب بود اما ۹ خیلی مشکل داشت، پوکو هم سری های جدیدش واقعا عملکرد عالی داره

      دوست عزیز سعی میکنیم به صورت کلی مشکل ای سی شارژ هم اشاره کنیم
      ممنون از شما

      1. سلام در یکی دو سال گذشته برخی از مدلهای گوشی شیائومی بالاخص سری ردمی و پوکو با مشکل خاموش شدن ناگهانی مواجهه شدن و بسیاری از مراجعین تعمیرگاههای موبایل مربوط به این نوارد بود
        صرف نظر از امکانات و ظاهر و قیمت گوشیهای شیائومی که واقعا قابل قبول هست اما اگر این مشکل همچنان مطرح باشد خرید این گوشی به صرف نیست
        لطفا بفرمایید کدامیک از مدلهای شیایومی این مشکل را ندارند تا با خیال راحتتر خرید کنیم
        ممنون

        1. دوست عزیز این مشکل بیشتر تو سری ردمی ۹ مشاهده شد کلا این سری به دلایلی مشکلاتی داشتن و مدل ایک س تر ی یهم ک سری باگ های نرم افزاری داشت اما با اطمینان کامل می تونید سری ۱۰ و سری ۴ پوکو ایکس رو خریداری کنید این گوشی ها هیچ مشکلی ندارند

      2. سلام من یه گوشی میخام ک اینترنت خوب و صفحه نمایش خوب داشته باشه و هنگ نکنه.بیشتر واسه وبگردی و تماشای فیلم
        لطفا راهنمایی کنید.قیمت مناسب و اقتصادی حدود۶ تومن.ممنون

  16. چرا هیچ جا از شیائومی-بلک-شارک- ۵-آر-اس حرف نمیزنن نه بررسی نه چیزی فقط قیمتش برای فروش هست

    1. سلام علیرضا
      ما اینجا بررسیش کردیم:
      https://www.19kala.com/xiaomi-black-shark-5-rs

  17. سلام ببخشید من یه گوشی k40 gaming دارم بعد وقتی گوشی رو خاموش میکنم خواستم روشنش کنم مجبور شدم دوبار گوشی رو روشن کنم یعنی یکبار روشنش میکنم و بار دیگه خاموش و بازم دکمه ی پاور رو نگهمیدارم تا روشن بشه این مشکلی داره؟ یا طبیعیه؟

  18. سلام لطفا اگر امکانش هست یه گوشی برای ترید کردن میخوام
    گوشی ایفون دارم به علت محدودیت نرم افزار در ایران در گوشی های ایفون
    دنبال یه گوشی خوب اندروید میگردم که بدرد ترید بخوره و‌هنگ نکنه و عالی باشه

    1. سلام مقاله زیر میتونه کمکتون کنه
      https://www.19kala.com/mag/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81/

  19. سلام میخواستم بدونم قیمت گوشیp oco m 3 pr o ۱۲۸ ۶در بازار چقدر هستش.

  20. سلام. بین گوشی پوکوx3پ رو و نو ت۱ ۱ کدوم بهتره
    آیا نو ت۱۱ از لحاض قدرت و سخت افزاری و نرم افزاری پرچم دارع ؟!

    1. دوست عزیز نو ت ۱ ۱ گوشی پرچمدار نیست ولی عملکردش تو میان رده ای خوش قیمت خوبه و از گوشی های خوب شیائومی به شمار میاد

  21. سلام بنظرتون
    نوت ۱ ۱پر و ۴ Gبرای گیم بهتره یا نو ت ۱۰پر و ؟ یا اگر پیشنهادی تو سطح اینا دارید خوشحال میشم بهم بگید. فقط جز بهترین های شیائومی باشه و از لحاظ قیمت و امکانات مثل اینایی که گفتم باشه.

    1. سلام.
      Redmi.not.11.pro.4G محدودیت گیم داره،
      برای مثال من الان همین گوشی Ram8/128G
      دارم تو بازی {call of duty mobile}بیشتر از گرافیک{Normal}بالا تر نمیره!چون گوشی جدیده باید آپدیت های پشت سر هم بده که رفع اشکال بشه.!
      (تو گیم لگ نداری و FPS هم پایینه و روان اجرا میشه)
      دقت کن که نسخه ی (چینی)خریداری کنی نه گلوبال (جهانی)چون تو نسخه ی جهانی عملکرد گوشی اصلا خوب نیست ولی در نسخه ی چینی عملکرد خوبی داره و دوربین (۴K)
      یکی از بدی های این گوشی اینه که زیاد نمیتونی فیلم برداری کنی که گوشی اخطار میده داغ شده و تو فیلم لگ داری!
      احتمال داره که مشکل های این گوشی از آپدیت ها باشه و داغ شدن و…از همین مشکل صورت گیرد.
      (همه ی برند های شیامی وقتی گوشی جدید معرفی شد کارایی خوبی نداشت و با توجه به آپدیت های فراوان مشکل ها یکی یکی حل میشود.
      مرسی

  22. سلام، من یک گوشی میخام که دوربین سلفی و پشت خیلی خوبی داشته باشه و هم حافظه بالا در حد ۶۴ با قیمت مناسب که هنگ هم نکنه ،پیشنهاد شما چیه؟

  23. سلام من قصد خرید گوشی شیائومی دارم ولی بین دو گزینه شیائومی ١١ ت ی پرو و م ی ١١ مردد هستم به نظر شما انتخاب کدوم منطقی تره و کدومش در تمام زمینه ها خوب عمل میکنه لطفا بدون در نظر گرفتم قیمت و موجودیت بگین ممنون

  24. عزیز من پوکو آف تری شیشصد هشتاد هزار امتیاز بنچمارکشه چرا نبست تو اول صفحه

    1. سلام من یه گوشی میخوام که حجم بالایی داشته تا برنامه ها و فیلم هام رو توش بریزم و همچنین بازی های سنگین مث کالاف و اینا رو خوب بالا بیاره عمر باتریش خوب باشه و سر هرچیزی هنگ نکنه بودجه هم تا ۵ تومن هست
      بنظرتون سامسونگ بهتره یا شیائومی؟
      کدوم مدلاشون خوبه؟
      ممنون میشم جواب بدین چون واقعا موندم که چی بخرم

  25. سلام وقت بخیر لطفا اگر میشه خودتون جواب سوالم رو بدید و من مقاله رو هم خوندم ولی اگر میشه لطف کنید خودتون جواب بدید
    من ی گوشی میخواستم بین دو شرکت سامسونگ و شیائومی و بین ۶ تا ۷ میلیون باشه و ی جورایی همه چیزش خوب باشه ولی اولویت من مناسب برای گیمینگ و دوربین و باتری هست که خیلییی برام مهمه ولی همه چیزش خوب باشه لطفا ی دو یا سه مدل پیشنهاد کنید خیلی احتیاج دارم به کمکتون
    ممنون

    1. دوست عزیز با این مشخصات به نظر من با این مشخصات شما پوکو ایکس تری جی تی بگیر تمام چیز های که شما میخوای رو داره
      شارژر ۶۷ وات
      دوربین ۶۴ مگاپیکسلی
      باطری ۵۰۰۰ میلی
      تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ که تو این قیمت خوراکه گیمه

  26. سلام وقت بخیر ببخشید چرا گوشی ردمی کا پنجاه گیمینگ موجود نیست؟؟
    سایتی هست که این گوشی رو بفروشه
    ردمی کا پنجاه گیمینگ ارزش خرید بیشتری داره یا شیائومی ۱۱ تی پرو

    1. دوست عزیز این گوشی زمان زیادی از معرفی رسمی‌ش نگذشته باید صبر کنید تا در بازار ایران هم موجود بشه

      1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید یه سوال در مورد گوشی ۱۱s داشتم میخوام ببینم گوشی خوبی هست توی میان رده ها بعد از چه گوشی توی برند سامسونگ و هواوی بهتر هست؟

    2. ردمی کا پنجاه همون پوکو اف فور جی تی هست من ویدیو هر یوتیوبری رو دیدم میگه خیلیی داغ میکنه افت اف دی اس داره تا جایی که اف پی اس میاد رو ۳۰ که این از نظر من خوب نیست البته نظر منه هر چی عشقت میگه بگیر

  27. من نوت ۱۰ اس دارم خیلی خیلی ازش راضیم تازه نسخه ۶گیگ رم هست ازهمه لحاظ امتحان خودشو پس داد قبلا آ۵۰ سامسونگ داشتم بشدت ازش ناراضی بودم باتعویضش به نوت ۱۰ اس تازه فهمیدم لذت گوشی خفن داشتن به چی هست خلاصه اینکه دوستان شک نکنید و ازبین این گوشی هایی که معرفی شد بستگی به بودجه خودتون یکیشون روتهیه کنید ولذت ببرید

  28. سلام من میخواستم بدونم که پوکو اف تری جی تی ارزش خرید بیشتری داره یا پوکو اف تری کدومش بهتره

    اف تری جی تی داخل ایران پیدا میشه؟؟؟

  29. سلام ببخشید یک گوشی معرفی کنید که از نظر دوربین از نظر خوش دست بودن واز کیفیت ساخت

  30. سلام میشه بگین تفاوت شیائومی ۱۱t با شیائومی ۱۱i که تازه عرضه شده چیه و کدوم به صرفه تره؟ البته فکر میکنم قیمت ۱۱i کمتره

    1. دوست عزیز تراشه های متفاوتی دارند دوربین نیز تفاوت هایی با هم داره همچنین باتری این دو هم متفاوت هست

      در کل میشه گفت که از چندین نظر فرق دارند
      مشخصات هر دو رو در سایت ببینید و با هم مقایسه کنید

  31. سلام من میخوام گوشی شیائومی بخرم ممنون میشم راهنماییم کنید میخوام این امکانات رو داشته باشه
    کیفیت دوربین سلفی برام خیلی مهمه و حافظه ۲۵۶ گیگ داشته باشه و باتری قوی ای داشته باشه
    اگر بشه گیم هم بازی کرد خیلی خوب میشه ولی چیز های قبلی برام مهم تره
    شما چه گوشی ای رو پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام بستگی داره چه بودجه ای رو برای خرید گوشی در نظر گرفتید
      مثلا تو میان رده ها سری ردمی نوت شیائومی نسل ۱۰ عملکرد خوبی دارن

  32. سلام لطفاً دقت. کنید گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی داره ولی فقط واسه اسم هست و روی کاغذه و وقتی میخواد عکس بگیره میاد روی ۱۲ مگاپیکسل به خاطر همین هم هست که آیفون چند ساله روی ۱۲ مگاپیکسل مونده و لازم نمی‌بینه فقط روی کاغذ بهتر باشه تو عمل بهتره واسه خودم پوکو ایکس تری پرو هست و با ردمی نوت ۱۰ پرو مقایسه کردم دوربینشون یکیه و شفافیت پوکو بیشتره فقط ردمی نورش بیشتره

  33. سلام خسته نباشین گوشی پیشنهادیتون زیر ۱۵ میلیون تو خانواده شیائومی چی هستش؟ ( گوشی میخوام که قدرت پردازندش بالا باشه و دوربین نرمال و خوب و از کیفیت ساخت ۱۲۰ hz برخوردار باشه)

    1. پس بلک شارک ۴ چی اون تو گیم بین گوشی های شیائومی اوله چون مخصوصه گیمه

    2. یازده تی پرو من دارم راضیم هستم نسخه دوازده گیگ رم هم خریدم فقط تو کالاف با گرافیک بالا نصبت به گوشی های دیگه یکم بیشتر داغ میکنه دوربینشم عالیه

  34. درود بی کران خدا به شما و همکار تون انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشد عرضی داشتم در مورد به روز رسانی و آبدیت اندروید گوشی شیائومی poco x3nfcتبدیل اندروید ۱۱ به ۱۲ ممنونم از لطفتون التماس دعا یا حق

  35. سلام ببخشید ی سوال من گوشی pocox3poroگرفتم ازش راضی ام ولی ت اینستا هستم و بازی هم میکنم هر ساعت ۱۰درصد خالی میکنه بنظرتون زود خالی نمیکنه شارژ؟

  36. هیچ کدومشون مثل شیاومی نوت ۱۰پرو مکس نیست
    از هر لحاظ عالی من خودم دارم
    از لحاظ گیم عالیه
    از لحاظ دوربین غوله
    دوربین فیلمبرداری۴kهستش
    صفحهLED
    شارژر۳۳وات
    پیشنهاد میدم اگه گوشی خریدید بیشتر پول بدید ولی یک گوشی عالی بگیرید اشکال نداره یکی دو ماه بیشتر صبر کنید

  37. یه سوال ردمی نوت ۱۰ برای گیم خوبه؟نه اینکه عالی باشه ولی در کل میشه باش گیم زد؟چون من بین A21 سامسونگ و ردمی نوت ۱۰ موندم کدومو بگیرم؟

  38. سلام گوشی تا ۶.۵چی پیشنهاد می کنید ؟
    که پردازنده خوبی داشته باش برا گیم
    دوربینش تقریبا خوب باشه( از دوربین انتظار زیادی ندارم)
    باتری هم که دیگه اکثر گوشی ها باتری های خوبی دارند(مثلا برای۵_ ۶ساعت استفاده روزانه)
    صفحه نمایش خوبی هم داشته باشه
    و توی چند سال استفاده خیلی ضعیف نشه (حالا نه مثل روز اول ولی خوب باشه)

  39. ببینید سامسونگ ههخونو به مسخره گرفته قیمت a72 5g ۱۵ میلیون تو اون بازه mi11i هست که همه نظر قورت میده a72 رو سامسونگ پول نفت میگیره

    1. سلام .
      میگم من میخوام گوشی شیائومی پوکو x3 pro رو خریداری کنم.
      ولی شک و ترس دارم که خراب شه و کار نکنه.
      کسایی که دارن میتونن راهنمایی کنن ممنون میشم.
      من میخوام گوشیم حداقل ۳ سال کار کنه و مشکلی نداشته باشه . روزانه ۲ الی ۳ ساعت هم پابچی بازی میکنم.
      بعد یه چیز دیگه بازار خرید و فروش دست دوم گوشی های شیایومی چطوری هست برای فروش دردسر نداره؟؟؟؟؟

      1. بگیر نترس
        من Poco X3 pro دارم . الان از ماه تیر دارمش .
        بی شک دقیقاً مثل روز اول قدرت داره .
        دوربین رو نگم
        باتری خیلی خیلی خوبه
        تقریباً ۶ ساعت می تونی پابجی بازی کنی .
        من تا ۸ ساعت F1 mobile بازی می کنم . سرعتشم عالیه
        بازار خرید و فروش دست دوم نمی توانم بگم خیلی عالیه . ولی می شه گفت که خوبه .

      2. دوست عزیز ،این گوشی پوکو. ایکس. تری. پرو رو من یک سال و چند ماهه دارم ،استفاده میکنم ،برای گیم عالیه ،فیت شارژ ۳۳ ،دوربینشم برا عکاسی بد نیست اما فیلم برداری خیلی خوبه واقعاً ،باتری هم عالیه ،بلندکو استریو،تنها عیبش بنظرم وزن بالا و صفحه نمایشش که ال سیدی هستش ،حالا باز اختیار با خود شماست برای خرید گوشی

  40. سلام من گوشی ردمی۹tدارم دوروز شارژ نگه میداره گوشی خوبه عالیه

  41. سلام خسته نباشید من یه گوشی با امکانات زیر میخواستم اگه کمکم کنید خیلی ممنون میشم
    ۱_من ۴۰۰ تا اهنگ دارم
    ۲_دوربینش خوب باشه
    ۳_آنتن دهی خوبی هم داشته باشه
    ممنون میشم لطفا کمک کنید

    1. مدل های زیادی هست که می تونه انتظار شما رو برآورده کنه اما ما پیشنهاد می کنیم که مقاله راهنمای خرید گوشی همین مجله رو هم مطالعه کنید

      1. سلام ببخشید برای گیم مثل کالاف کدوم گوشی بهتره
        نوت.یازده یا نوت.یازده اس یا نوت.ده اس

    2. من گوشیم ۳۹۷ تا آهنگ ۳ دقیقه ای داره
      راحت میشه بگم که تا ۷۰۰ آهنگ می تونی بریزی روش
      دوربین اش عالیه
      آنتن دهی بدی هم نداره
      گوشیم پوکو اکس تری پرو هست

  42. سلام
    بنده چون مجبورم گوشیهای نسبتا ارزان قیمتی تهیه کنم با ترفنده های زیادی همواره گوشی خودم رو هم از اطلاعات اضافه پاکسازی می کنم و هم همیشه باتری گوشیم رو کاملا مدیریت می کنم … شاید باورتون نشه گوشی قبلی من ‌هواوی مدل وای ششصدوبیست وپنج بود و با اندروید چهار و حافظه داخلی خیلی اندکش اما در کارکرد سرعت پردازشش از گوشیهای دیگر اعضا خانوادم که هواوی وای شش پرو مدل دوهزار و نوزده و سامسونگ آ یازده بود به مراتب بهتر عمل میکرد و هنوزم دارمش البته چند روزیه یه ردمی نه سی شیائومی گرفتم که باهاش تا مرحله ی معجزه هم پیش رفتم البته این شوخی بود ولی با مدیریت صحیح میشه از گوشی عملکرد بهتری بگیریم ….

  43. سلام
    من میخوام گوشی شیائومی بخرم دوربین زیاد مهم نیست سرعت گوشی و حافظه و آندروید مهمه و اینکه دمای گوشی تغییر زیاد نکنه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید دوستان

  44. سلام به نظرتون گوشی پوکوm3پرو گوشی خوبیه؟ لطفا راهنمایی کنید

  45. سلام. ببخشید من یک گوشی با این ویژگی ها می خواستم. ممنون میشم یک گوشی مناسب رو پیشنهاد کنید.
    ۱.از قدرت مناسبی برخوردار باشه
    ۲.دوربین مناسبی داشته باشه
    ۳.اندروید ۱۱ و میوآی ۱۲ داشته باشه
    ۴.زیبا و خوش دست باشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. مقاله راهنمای خرید گوشی رو در همین مجله مطالعه کنید

  46. سلام
    من ی گوشی میخام که بتطری خوبی داشته باشه و زود خالی نشهرو شارژ سریع بشه و صفحه نمایشش بد نباشه و داغ نکنه و هنگ نکنه
    راهنمایی کنید چی بخرم
    ممنون

    1. گوشی های معمولا باتری های خیلی خوبی دارند اما بستگی داره که چه قدر می خواهین هزینه کنید

  47. سلام به تیم زحمت کش ۱۹ کالا و دوستان عزیز.
    بنده یک گوشی خوب واسه گیم می خواستم در حد ۴ الی ۴.۵ تومن شما چه گوشی بهم پیشنهاد می کنین.
    ممنون میشم جواب بدین.

    1. مقاله گوشی های گیمینگ ارزان قیمت رو مطالعه کنید تو این مقاله مدل های مختلفی رو معرفی کردیم که بر اساس سلیقه می تونید یکی رو انتخاب کنید

  48. سلام خسته نباشید
    ببخشید من می خواستم یه گوشی بخرم که قیمتش زیر ۵ تومان باشد؛دوربینش خوب باشد:هنگ هم نکند .
    ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

    1. مقاله راهنمای خرید گوشی رو در همین مجله مطالعه کنید

  49. سلام. من برای پسر ۱۲ ساله ام میخوام گوشی بخرم. دوربین براش مهم نیست. معمولاً عادت دارم هر چیز که براش میخرم، یک بار میخرم ولی عالی میخرم که تا چند سال دیگه نیاز به خرید اون وسیله را نداشته باشه.
    فکر کنم گوشی پوکو f3 با حافظه ۲۵۶ خوب باشه . ولی دو دل هستم. میشه لطفا راهنمایی ام کنید؟

  50. بخدا گوشی های اقتصادی شیائومی از بهترین گوشی های شیاومی محسوب میشند

  51. سلام به تیم ۱۹ کالا من میخوام یه گوشی بخرم. می‌خوام گوشی هنگ نکنه یا زیاد داغ نشه الان موندم بین پوکوایکس ۳ پرو. و. نوت ۹ پر و ممنون میشم اگه جوابمو بدین. چون. نوت ۹ پر و اسنپدارگون ۷۲۰g. و. پوکوایکس ۳ پر و اسنپدارگون ۸۶۰. می‌خوام گوشی هنگ نکنه

    1. علیک سلام گوشی من هنگ میکنه خودم هم نمیدونم چیکار کنم

  52. پرطرفدارترین گوشی شیائومی کدام است؟ کدام شیائومی بهتر است ؟

    1. سلام من گوشی ردمی نه خریدم و کاملا راضی هستم قیمتش هم کاملا مناسبه و از گوشی های سامسونگ بهتره چون سامسونگ هنگ می‌کنه بهتون ردمی نه پرو پیشنهاد میکنم.

  53. سلام خسته نباشید
    شما برای کیفیت دوربین چه برندی رو پیشنهاد میکنید ؟
    اگر شیایومی ! می ۱۰تی پر و یا پو کو ایکس ۳ ؟
    و اینکه آیا شیایومی کیفیت ساختش به اندازه رقیبانش مثل سامسونگ ک من استفاده من استفاده میکنم و تجربه کار باهاش رو دارم خوب هست ک تا چندین سال به خوبی و بدون مشکل کار کنه؟

  54. ممنون که لیست بهترین گوشی های شیائومی رو تو مقاله معرفی کردین

  55. سلام میخواستم نظرتون رو درباره گوشی شیائومی می نوت ۱۰پر و بدونم

  56. بهترین گوشی شیایومی تو رنج قیمتی متوسط کدومه اصلا ایا آیا گوشی های شیائومی ارزش خرید دارند؟

  57. اینقدر تنوع گوشی هاش زیاده که آخر نفهمیدیم چه گوشی شیائومی بخریم

  58. سلام دوستان به نظرتون پوکو xt پرو بگیرم یا mi 11 لایت ممنون میشم راهنمایی کنید

  59. سلام به نظر شما گوشی شیائومی چی بخرم ؟ با توجه به اینکه گیم برام خیلی مهمه

    1. سلام ،من X3PROدارم و بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران ،واقعا عالیه هر بازی که برای میاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن