خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلپیشنهاد سردبیرراهنمای خریدنقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل بازار در هر بازه قیمتی (بهمن ۱۴۰۲)

به دنبال راهنمای خرید گوشی هستید و نمی‌دانید با بودجه شما بهترین گوشی کدام است؟ ما در فروشگاه اینترنتی موبایل ۱۹کالا در ادامه در رنج‌های قیمتی متفاوت، بهترین گوشی های موجود را به شما معرفی می‌کنیم، اما قبل از آن توصیه می‌کنیم ویدئو زیر را مشاهده کنید.

چگونه بهترین گوشی موبایل را انتخاب کنیم ؟

√توجه: ضروریست قبل از عنوان نام هر گوشی و پرداختن به نقاط قوت و ضعف هر کدام به این مهم اشاره کنیم که قیمت همه‌ی گوشی‌ها در بازار ایران با توجه به قیمت دلار معین می‌شود و با هر نوسان ضعیف در بازار ارز ممکن است قیمت گوشی‌ها تا چند میلیون هم جا‌به‌جا شود.

از نظر کلاس و رده‌ی هر گوشی، این ترتیب و دسته‌بندی دقیق بوده، اما ممکن است محدوده قیمت تا اندازه‌ای تغییر کند، برای مثال در مواقعی ممکن است گوشی‌هایی که در محدوده قیمتی ۵ تا ۶ میلیون تومان قرار می‌گیرند به محدوده ۷ تا ۱۰ میلیون تومان هم برسند و اینکه ممکن است تا چند وقت دیگر گوشی‌های ۳ میلیونی در بازار ایران وجود خارجی نداشته باشند.

بهترین راهنمای خرید گوشی موبایل در هر بازه قیمتی چیست؟ و از چه منابع قابل اعتمادی باید کمک گرفت؟ این موارد از جمله سوالاتیست که شاید قبل از خرید برای هر کاربری پیش بیاید. در پاسخ باید گفت که بهترین مشاوره خرید گوشی در این زمان برای شما استفاده از تجربه دیگرانست، مخصوصاً اشخاصی که به صورت فنی و به دور از هر گونه تعصب بهترین گوشی ها را مورد بررسی قرار داده‌اند.

۱۹کالا به عنوان یکی از منابع آنلاین تجربه استفاده از اکثر گوشی‌های بازار را داشته و سعی کرده تا با ارائه تجربه خود به شما کمک کند تا بهترین گوشی در هر بازه قیمتی را بشناسید. در ادامه تحت عنوان راهنمای خرید گوشی به معرفی نقاط قوت و ضعف بهترین مدل گوشی هر برند در بازه‌های مختلف قیمتی می‌پردازیم.

راهنمای خرید گوشیدر صورتی که مدلی را مدنظر قرار دادید برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول در فروشگاه رجوع کرده تا با اطلاعات فنی و نقد و بررسی کامل هر یک از محصولاتی که در اینجا معرفی می‌شود آشنا شوید.

√برای آشنایی بیشتر با مدل‌های مختلف هر محدوده قیمتی به لینک مربوطه در باکس زیر رجوع کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

راهنمای خرید بهترین گوشی های بازار بر اساس قیمت

برای انتخاب بهترین گوشی اولین نکته‌ای را که هر کاربر می‌بایست بسته به نیاز خود در نظر بگیرد قیمت گوشی است. بدون شک قیمت را می‌توان مهم‌ترین نکته در هنگام خرید گوشی موبایل دانست، چرا که بسیاری دیگر از عوامل تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند و بهترین گوشی‌ها را می‌توان از برچسب قیمتی آن تشخیص داد، زیرا طبیعتاً هر چه قیمت بالاتر می‌رود امکانات نیز بهتر خواهد شد. البته در صورت شناخت نیاز خود می‌توانید بهترین گوشی با قیمت مناسب را پیدا کنید.

مشخص کردن اولویت در خرید برای شما به عنوان خریدار، انتظار شما از دستگاه موبایل و اینکه چه کسی قرارست از آن استفاده کند، برای انتخاب بهترین گوشی بسیار حائز اهمیت است، برای مثال ممکنست بخواهید برای فرزند ۱۴ساله خود یک دستگاه موبایل تهیه کنید یا به دنبال خرید یک گوشی عالی با قیمتی مناسب برای هدیه دادن به فردی باشید که شناخت کلی نسبت به شخصیت، کار و شیوه زندگی او دارید…

نکته اصلی در زمان انتخاب اینجاست که باید صرف نظر از برند یا قیمت گوشی و امکانات مورد استفاده در یک دستگاه موبایل، خوب یا بد بودن یک گوشی و نوع امکانات آن را بسته به کاربرد و نیاز را خودتان تعیین کنید. ۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر این مورد را بهترین راهنمای خرید گوشی هوشمند برای افراد مختلف می‌داند.

شما در هنگام خرید گوشی چه نکاتی را مد‌نظر قرار می‌دهید؟ اینجاست که باید بدون تأثیر از تبلیغات و صرف هزینه زیاد در خرید، یک انتخاب معقول انجام دهید.

بهترین گوشی

برای اینکه در رابطه با قیمت گوشی موبایل تصمیم‌‌گیری بهتری داشته باشید در ادامه چند مدل از گوشی‌های موبایل در محدوده قیمتی مختلف به همراه مشخصات آنها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بسته به نیاز خود بهترین گوشی دنیا را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید تمامی مدل‌ها و قیمت‌های ذکر شده در این مقاله به استناد قیمت جهانی آن آورده شده و در ایران با توجه به نوسانات بازار ممکن است به مرور این قیمت‌ها نوسان داشته باشند. با این حال می‌توانید در این مقاله با بهترین گوشی در هر بازه قیمتی آشنا شوید.

راهنمای خرید گوشی تا ۳ میلیون

می‌توان گفت برای انتخاب بهترین گوشی در محدوده قیمتی تا ۳ میلیون تومان شما عملاً انتخابی ندارید و شاید بتوانید یک مدل نوکیا یا سامسونگ قدیمی در این بازه بیابید و در کل آپشن‌های بسیار کمی دارید و گوشی‌های این کلاس معمولاً به درد کسانی می‌خورد که استفاده چندانی از گوشی خود ندارند و صرفاً استفاده آن‌ها کاملاً معمولی و روزمره است. واقعیت این است که دیگر نمی‌توان گفت که کسی می‌تواند در این محدوده قیمتی مدلی را با استانداردهای ساخت کنونی خریداری کند. شاید بتوان در این محدوده تنها گوشی‌های ساده را دسته‌بندی کرد…

ولی اگر کمی منطقی‌تر باشیم و به محدوده بالاتر از ۳ میلیون تومان فکر کنیم برای خرید گوشی انتخابات بهتری در دستمان است که در راهنمای خرید گوشی جا می‌گیرند. همان طور که اشاره کردیم این گوشی‌ها، قابلیت‌های چندان خاص و ویژه‌ای ندارند، اما از پس نیازهای سبک روزمره برمی‌آیند و به واسطه قیمت بسیار اقتصادیشان می‌توانند انتخاب مناسبی در این محدوده باشند.

در ادامه چند مدل از بهترین گوشی های اقتصادی را معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید گوشی تا ۴ میلیون

محدوده قیمتی تا ۴ میلیون تومان هم به درد گیمرها و کسانی که استفاده سنگینی از گوشی موبایل دارند نمی‌خورد. به عنوان مثال انواع گوشی جی پلاس عموماً در این محدوده‌ی قیمتی عرضه می‌شود که برای کاربری سبک مناسب هستند. در راهنمای خرید گوشی تا ۴ میلیون تومان باید گفت که بهترین گوشی‌‌هایی که قیمتی در این محدوده دارند هم برای آن دسته از افرادی کاربرد دارند که استفاده سنگینی از گوشی موبایل خود نداشته و بیشتر برای انجام کارهای متداول روزانه نیاز به گوشی دارند.

افرادی مثل خانم‌های خانه‌دار، پدر و یا مادر بزرگ‌ها که دوست دارند با آشنایان در ارتباط باشند و گاهی نیز در دنیای وب خود را سرگرم کنند و یا حتی دانش‌آموزان و کسانی که گوشی موبایل خود را صرفاً برای آموزش مورد استفاده قرار می‌دهند و این روزها با توجه به مجازی شدن بسیاری از کلاس‌های آموزشی به یک گوشی هوشمند نیاز دارند. اگر از این دسته افراد هستید قطعاً در این محدوده می‌توانید بهترین گوشی را انتخاب کنید…

بهترین گوشی اندروید

به طور کلی و البته با توجه به اینکه قیمت گوشی شیائومی نسبت به دیگر برندهای خوب بازار مناسب‌تر‌ست، در لیست بهترین گوشی ۴ میلیونی و البته مدل‌هایی که کمی گران‌تر هستند، نام این برند از همه پررنگ‌ترست و رقیب چینی آن یعنی هواوی ظاهراً مثل قبل تمایل چندانی به تولید گوشی در این رنج قیمتی ندارد.

گوشی قیمت مناسب در برند ایرانی جی‌پلاس نیز وجود دارد و این برند انتخابات‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد که آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. «X10» یکی از بهترین گوشی‌های این برند است که طراحی بسیار زیبایی دارد و به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره شماست.

A04E

یکی از بهترین گوشی ها در رده اقتصادی‌ ۲۰۲۲ سامسونگ که قیمتی زیر ۱۰۰ دلار دارد. این گوشی خوب توانسته فروش قابل‌توجهی هم در کلاس پایین‌رده داشته باشد و محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی نیز رو به افزایش است. همچنین خوش دست بودن و طراحی بروز گوشی A04e باعث شده به گزینه‌ای مناسب برای خانم‌ها تبدیل شود. اگر دنبال یک گوشی خوب با قیمت مناسب و نرم افزار بروز هستید، این مدل می‌تواند یکی از انتخاب‌هایتان باشد.

گوشی سامسونگ Galaxy A04e

گوشی سامسونگ Galaxy A04e

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A04e تصویر سه بعدی

Poco C50

جدیدترین مدل پوکو در کلاس اقتصادی و در این راهنمای خرید گوشی که فقط ۸۰ یورو قیمت دارد.پوکو C50 برای استفاده به عنوان گوشی دوم یا برای شرکت در کلاس‌های آنلاین مناسب است. گرچه نباید از آن انتظارات زیادی داشت و صرفاً برای انجام کارهای سبک روزانه ساخته شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و طراحی نسبتاً بروز از جمله ویژگی‌های مهم بهترین گوشی اقتصادی پوکو به شمار می‌روند.

گوشی شیائومی Poco C50

گوشی شیائومی Poco C50

قیمت گوشی شیائومی Poco C50 تصویر سه بعدی

Galaxy A03 Core

بدون شک یک مدل با قیمتی کمتر از ۴ میلیون نمی‌تواند بهترین گوشی اندروید باشد، اما این گوشی خوب از جمله اقتصادی‌هاییست که برای نیازهای روزمره ساخته شده و با ۲ گیگابایت رم در این محدوده قیمت، بهترین گوشی از برند سامسونگ است که می‌توان به شما پیشنهاد داد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و معرفی گوشی پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی تخصصی گوشی A03 Core که توسط تیم ۱۹کالا آماده شده را مطالعه کنید.

گوشی سامسونگ a03core

Galaxy A03 core

قیمت گوشی سامسونگ a03coreتصویر سه بعدی

این مدل یکی از بهترین موبایل های اقتصادی جدید سامسونگ است که حداقل مشخصات را در بین گوشی های خوب معرفی شده در راهنمای خرید گوشی تا ۴ میلیون تومان دارد. این گوشی با نسخه ۱۱ اندروید (Go edition) اجرا می‌شود و عملاً از نظر نرم‎‌افزاری کاملاً به روز است. این مدل را می‎‌توان به عنوان یک گوشی خوب با قیمت مناسب معرفی کرد که تنها یک دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی داشته و از چیپست Unisoc SC9863A استفاده می‌کند که قدرت کافی برای رفع نیازهای روزانه‌ی شما را دارد. این گوشی با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است.

Honor X5

یکی از جدیدترین مدل‌های آنر که تگ قیمتی کاملاً اقتصادی و ارزانی برای آن تعیین شده است. بهترین گوشی در این کلاس قیمتی از مشخصاتی مثل باتری حجیم و طراحی زیبا بهره می‌برد. رنگ‌های جذاب نارنجی، آبی و مشکی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده و تنوع خوبی در این زمینه دارد. اگر دنبال یک گوشی خوب با قیمت مناسب هستید و به غیر از استفاده‌ معمول و سبک روزانه استفاده دیگری ندارید، آنر X5 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

بهترین گوشی ها

گوشی آنر X5

گوشی آنر X5

قیمت گوشی آنر X5 تصویر سه بعدی

بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان

اگر گوشی قیمت مناسب در رنج قیمتی ۴ تا ۵ میلیون تومان بخواهید گزینه‌های بیشتری در اختیار شماست که در ادامه در راهنمای خرید گوشی تا ۵ میلیون به آن‌ها خواهیم پرداخت و قطعاً با این بودجه هم می‌توانید بهترین گوشی موبایل را انتخاب کنید.

Redmi 12C

یکی از خوش قیمت‌ترین مدل‌های جدید شیائومی در این راهنمای خرید گوشی که مشخصات بسیار خوبی را در کلاس خود ارائه می‌دهد قطعا همین ردمی ۱۲C است. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری حجیم و طراحی بروز، از جمله ویژگی‌های بارز این گوشی خوب است. این مدل برای استفاده کودکان و رفع نیازهای روزمره گزینه مناسبیست.

بهترین گوشی بازار

گوشی شیائومی Redmi 12C

گوشی شیائومی Redmi 12C

قیمت گوشی شیائومی Redmi 12C بررسی گوشی شیائومی Redmi 12C تصویر سه بعدی

redmi10a

اگر می‌پرسید که با کمترین قیمت، گوشی خوب چی بخرم این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ۱۰a از جمله گوشی‌های خوبیست که عملکردی مشابه با مدل قبلی خود دارد. در واقع در این کلاس قیمتی عملکرد سخت‌افزاری بسیار خوبی داشته و از جمله مدل‌هاییست که می‌توان گفت برای اجرای بازی‌های سبک‌تر ایده‌آل است و از این نظر می‌توانید روی آن حساب کنید. از طرفی باتری بزرگی هم داشته، بعلاوه سنسور اثر انگشت در طراحی ردمی ۱۰a به چشم می‌خورد که در این کلاس قیمتی یک مزیت خوب محسوب می‌شود.

ردمی 10a

Redmi 10A

قیمت ردمی 10aبررسی ویدیویی ردمی 10aتصویر سه بعدی

Redmi 10C

یکی دیگر از اقتصادی‌های شیائومی که قیمتی پایین و امکاناتی بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ردمی ۱۰ سی با استفاده از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD تمام تلاش خود را کرده تا نیاز کاربران را با حداقل قیمت برآورده سازد. همچنین این مدل از تراشه Snapdragon 680 4G و باتری پر قدرت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره برده است.

ردمی ۱۰ سی

Redmi 10C

قیمت ردمی ۱۰ سیبررسی ویدیویی ردمی ۱۰ سیتصویر سه بعدی

ناگفته نماند این گوشی خوب دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی دارد و در سه نسخه با رم‌های ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه شده که مطابق با نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

راهنمای خرید گوشی

قطعاٌ شما هم می‌دانید که قیمت گوشی سامسونگ همیشه بالا نیست و این برند مدل‌های اقتصادی بسیاری دارد. اگر می‌پرسید که از برند سامسونگ و برای کاربری ساده چه گوشی بخرم مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود که در کلاس اقتصادی از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ محسوب می‌شوند.

Galaxy A03

در ادامه راهنمای خرید موبایل گوشی A03 نیز با بکارگرفتن دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی، استفاده از تراشه Unisoc T606 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری سعی در جذب کاربران خود دارد. به طور کلی نمایشگر و باتری خوب در کنار قیمت مناسب a03 را به گزینه‌ای ایده‌آل و بهترین گوشی در این بازه تبدیل می‌کند.

سامسونگ a03

galaxy a03

قیمت سامسونگ a03تصویر سه بعدی

Poco C40

اگر باتری و نمایشگر بزرگ اولویت شماست و دنبال بهترین گوشی با قیمت مناسب می‌گردید، پوکو یک نماینده‌ی تازه نفس و خوش قیمت در این زمینه دارد. گوشی پوکو c40 خوب به یک باتری فوق‌العاده ۶۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که به راحتی تا ۲ روز را دوام می‌آورد. همچنین با پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ واتی مدت زمان فول شارژ شدن را به حداقل رسانده است.

راهنمای خرید موبایل

به طور کلی در بازار ایران گوشی پوکو هواداران زیادی دارد. شاید جدیدترین و بهترین موبایل اقتصادی این برند معروف و محبوب، این مدل باشد. طراحی این گوشی جذاب است و جنس بدنه‌ی آن پلی‌کربنات است. نمایشگر ۶.۷۱ اینچی با رزولوشن +HD و دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی، از دیگر امکانات این گوشی خیلی خوب است. این مدل بهترین گوشی پوکو از نظر قیمتست.

گوشی شیائومی Poco C40

گوشی شیائومی Poco C40

قیمت گوشی شیائومی Poco C40 تصویر سه بعدی

Samsung A03S

یکی دیگر از بهترین گوشی های بازار در کلاس اقتصادی‌ از برند سامسونگست که امکانات قابل‌قبولی نسبت به قیمتش دارد. گوشی a03s با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 Core عرضه شده است. تراشه هلیو P35 مدیاتک قدرت لازم برای انجام کارهای سبک را در اختیار شما می‌گذارد و با دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی این مدل، می‌توانید عکس‌های نسبتاً خوبی را ثبت کنید. همچنین باتری A03S حجیم و ۵۰۰۰ میلی‌آمپریست. این گوشی در ۴ نسخه با رم و حافظه متفاوت عرضه شده که تقریباً همه‌ی آن‌ها را در راهنمای خرید گوشی زیر ۴ میلیون تومان قرار می‌گیرند.

گوشی a03s

A03s

قیمت گوشی a03sبررسی ویدیویی گوشی a03sتصویر سه بعدی

Galaxy A04s

دوربین ۳گانه‌ی گوشی A04s اقتصادی و جدید در روز عکس‌های رضایت بخشی می‌گیرد؛ اما از سنسور اثر انگشت برخوردار نیست. اگر طرفدار برند سامسونگ هستید و از طرفی قصد تهیه مدل ساده‌ای را دارید که برای کارهای معمولی مناسب باشد این گوشی را هم به عنوان جدیدترین و بهترین گوشی کره‌ای در این محدوده می‌توانید مد نظر قرار دهید.

نمایشگر این گوشی خوب از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی تصویر هم پشتیبانی می‌کند که باعث روان‌تر شدن پیمایش در طول رابط کاربری می‌شود و فست شارژ ۱۵ واتی هم دارد. چنین ویژگی‌هایی در این کلاس قیمتی بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شوند.

گوشی سامسونگA04s

Samsung Galaxy A04s

قیمت گوشی سامسونگA04sبررسی ویدیویی گوشی سامسونگA04sتصویر سه بعدی

Galaxy A04

خوش‌دستی و سازگاری خوب نرم‌افزار با سخت‌افزار این مدل ما را مجاب کرد که آن را در لیست راهنمای خرید گوشی جای دهیم؛ بعلاوه دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی آن نیز کیفیت خوبی دارد. این گوشی خوب که تقریباً در محدوده ۳ تا ۴ میلیون تومان قرار گرفته در همه زمینه‌ها مشخصات قابل‌قبولی دارد.

ناگفته نماند که گوشی A04 در چند نسخه با رم ۳ تا ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که طبیعتاً نسخه پایه آن با فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی نسبت به ظرفیت‌های دیگر ارزان‌ترست. هرچند این گوشی قیمت مناسب در لیست راهنمای خرید گوشی ما، بهترین نیست، اما از جمله گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود.

گوشی A04

Galaxy A04

قیمت گوشی A04بررسی ویدیویی گوشی A04تصویر سه بعدی

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

در راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان کم‌کم معیارها به ۲ بخش تقسیم می‌شود، قدرت و عکاسی، اما از دید ما گزینه‌ای بهترست که در هر دو زمینه به یک نسبت خوب کار کرده باشد. البته اگر اندکی بیشتر هزینه کنید و به سراغ خرید بهترین گوشی های ۷ میلیون تومانی بروید، انتخاب‌های بهتری پیش روی شماست و میان‌رده‌های نسبتاً قدرتمندی را می‌توانید خریداری کنید که ارزش خرید بالایی دارند. البته بازهم تأکید می‌کنیم در بسیاری از مواقع سلیقه حرف اول را می‌زند و مبنای راهنمای خرید گوشی تا ۷ میلیون برای ما، سخت‌افزار در کنار کیفیت ساخت هر محصول در قبال مبلغی است که برای آن می‌پردازید.

Galaxy M13

اصلی‌ترین دلیل انتخاب گوشی M13 در راهنمای خرید موبایل عملکرد بسیار خوب باتری آن بوده؛ البته در دیگر موارد مثل نمایشگر نیز، نسبت به قیمت، سامسونگ عملکرد قابل‌توجهی داشته است. در این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD استفاده شده که وضوحی به اندازه ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ دارد و همچنین بکارگیری تراشه Exynos 850 امکان اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های معمولی در سطحی قابل‌قبول را به شما می‌دهد. باتری این مدل ۶۰۰۰ میلی‌آمپریست که با فست‌شارژ ۱۵ واتی در زمانی حدود ۳ ساعت فول شارژ می‌شود.

گوشی M13

Galaxy M13

قیمت گوشی M13بررسی ویدیویی گوشی M13تصویر سه بعدی

به طور کلی در این کلاس می‌توان ام۱۳ را یک گوشی خوش‌ساخت و همه‌فن‌حریف دانست که طول عمر باتری بسیار خوبی داشته و در لیست راهنمای خرید گوشی جایگاه ویژه‌ای دارد.

Redmi12

سری ردمی به واسطه قیمت‌های خوب و منصفانه‌اش همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و ردمی ۱۲ نیز یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های بازار از این خط تولید است. چیدمان لنزهای این مدل شما را یاد نسخه‌های پرو آیفون می‌اندازد، البته با این تفاوت که خبری از ماژول دوربین نیست. تراشه Helio G88 وظیفه تامین قدرت این گوشی قیمت مناسب را بر عهده دارد که حتی در اجرای بازی‌های نه چندان سنگین نیز موفق است و شما را ناامید نمی‌کند. باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌امپری در کنار دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و رفرش ریت ۹۰ هرتزی از دیگر نقاط قوت بهترین مدل گوشی ردمی محسوب می‌شوند.

گوشی شیائومی Redmi 12

گوشی شیائومی Redmi 12

قیمت گوشی شیائومی Redmi 12  بررسی گوشی شیائومی Redmi 12 تصویر سه بعدی

Honor X7a

آنر که از برندهای چینی قدیمی بازار ایران است، هنوز هم طرفداران زیادی دارد و انصافاً گوشی‌های زیبایی را نیز عرضه می‌کند. X7A یکی از جدیدترین مدل‌های این برند در کلاس اقتصادی و در این راهنمای خرید گوشی است که علاوه بر طراحی خوب، مشخصات قابل‌قبولی را ارائه می‌هد. نرم‌افزار بروز و دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک باتری فوق حجیم می‌تواند هر کاربری را برای خرید این گوشی خوب وسوسه کند.

Galaxy A14 4G

بهترین موبایل اقتصادی سامسونگ از سری A که با توجه به قیمتش امکانات قابل‌قبولی را ارائه می‌دهد. دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی در کنار باتری حجیم و نرم‌افزار بروز توانسته مشتریان را به خوبی برای خرید وسوسه کند. اگر شما هم دنبال یک مدل بروز و خوش قیمت در این راهنمای خرید گوشی هستید، حتماً نیم نگاهی به گوشی A14 داشته باشید.

بهترین گوشی ایران

گوشی سامسونگ Galaxy A14 نسخه 4G

گوشی سامسونگ Galaxy A14 نسخه ۴G

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A14 نسخه 4G بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A14 نسخه 4G تصویر سه بعدی

Honor X6

آنر X6 یکی از بهترین گوشی های بازار در کلاس قیمتی زیر ۷ میلیون که علاوه بر داشتن سخت‌افزار قابل‌قبول، از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد و برای رقع نیازهای روزمره یا استفاده به عنوان گوشی دوم انتخاب عاقلانه‌ای محسوب می‌شود. آنر از جمله برندهاییست که گوشی های خوب با قیمت مناسب را عرضه می‌کند و بد نیست قبل از خرید آن‌ها را نیز بررسی کنید.

گوشی آنر X6

گوشی آنر X6

قیمت گوشی آنر X6 تصویر سه بعدی

Galaxy A13 4G

یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ در کلاس اقتصادی‌های سامسونگ محسوب می‌شود که در این کلاس عملکرد بسیار خوبی داشته است. دوربین چهارگانه این مدل شامل لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلیست. تراشه بکار رفته در بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ، اگزینوس ۸۵۰ بوده که سبب شده قیمت گوشی a13 مناسب شود. عملکرد نمایشگر PLS LCD این گوشی از نظر رزولوشن و تراکم پیکسل یکی از بهترین‌ها در این کلاس قیمتی محسوب می‌شود که با گوریلاگلس ۵ نیز پوشیده شده است. باتری این مدل نیز حجیم و ۵۰۰۰ میلی‌آمپریست…

قیمت a13 4g

Galaxy A13 4G

قیمت قیمت a13 4gبررسی ویدیویی قیمت a13 4gتصویر سه بعدی

گوشی خوب

Redmi 10 2022

ردمی ۱۰ مجهز به دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلیست که نسبت به این کلاس قیمتی‌ کیفیت خوبی در عکاسی دارد و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. از دیگر مزایای این مدل که باعث شده در لیست راهنمای خرید گوشی جا بگیرد، می‌توان به نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نمایشگر، استفاده از چیپست G88 هلیو و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۱۸ واتی اشاره کرد که انصافاً در این رنج قیمتی مشخصات فوق‌العاده‌ایست و می‌توان آن را به عنوان بهترین گوشی اندروید معرفی کرد.

ردمی 10 2022

Redmi 10 2022

قیمت ردمی 10 2022بررسی ویدیویی ردمی 10 2022تصویر سه بعدی

همچنین این گوشی در سه نسخه عرضه شده که نسخه پایه با قیمت مناسبتری در دسترس است و یکی از مدل‌های آن که رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد، در رنج قیمتی بالاتری قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی تا ۱۲ میلیون تومان

شاید بپرسید کدام میان‌رده‌ها ارزش خرید بالایی دارند؟ و چه گوشی تا ۱۲ میلیون تومان ارزش خرید بیشتری دارد و به طور کلی بهترین گوشی های بازار در این بازه قیمتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ اگر بخواهید حداکثر مبلغی بین ۷ الی ۱۲ میلیون برای گوشی هوشمند خود هزینه کنید، چه انتخاب‌هایی دارید؟ اگرشما هم از خود می‌پرسید گوشی خوب چی بخرم و به دنبال بهترین گوشی میان رده می‌گردید در ادامه با ما همراه باشید چراکه قرارست مدل‌هایی را معرفی کنیم که در محدوده‌ی ۷ تا ۱۲ میلیون قرار می‌گیرد و ارزش خریدشان بالاست.

در واقع شیائومی بیش‌ترین گزینه‌ها در لیست بهترین گوشی در هر بازه قیمتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سامسونگ نیز نمایندگان شایسته‌ای در کلاس‌های متفاوت دارد. در رنج قیمتی ۸ تا ۹ میلیون تومان باز هم سامسونگ و شیائومی انتخابات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهند که به خوبی پاسخگوی انتظارات شما از یک گوشی هوشمند ایده‌آل هستند و در این مقاله به برخی از بهترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد…

بهترین گوشی های بازار

Poco M5

این مدل نیز یکی دیگر از مدل‌های خوش‌قیمت پوکو محسوب می‌شود که امکانات بسیار خوبی مثل دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی، باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست‌شارژ ۱۸ واتی، تراشه Helio G99 و رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد. می‌توان پوکو M5 را یک گوشی خوب در این رنج قیمتی دانست که از لحاظ شارژدهی نیز عالی عمل می‌کند.

پوکو M5

Xiaomi Poco M5

قیمت پوکو M5بررسی ویدیویی پوکو M5تصویر سه بعدی

قدرت خوب تراشه هم باعث می‌شود این مدل، از پس اکثر بازی‌های گرافیکی برآید و تقریباً از همه لحاظ می‌توان گفت در راهنمای خرید گوشی ما یکی از بهترین جایگاه‌ها در کلاس قیمتی خود را دارد.

Redmi Note 11

این مدل که یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ در رده اقتصادی است مشخصات بسیار خوبی دارد و توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. نمایشگر استفاده شده در شیائومی نوت ۱۱ از نوع AMOLED بوده و از نظر رزولوشن و روشنایی در رنج قیمتی خود کم‌نظیر است. البته به این مشخصات رفرش ریت ۹۰ هرتزی و پوشش گوریلاگلس ۳ را نیز باید اضافه کنیم. در بطن این مدل تراشه Snapdragon 680 4G قرار گرفته که برای کارهای روزانه بسیار خوب است.

گوشی شیائومی نوت ۱۱

Xiaomi Redmi Note 11 4G

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱بررسی ویدیویی گوشی شیائومی نوت ۱۱تصویر سه بعدی

همچنین دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۳۳ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی خوب با قیمت مناسب به شمار می‌رود که می‌تواند شما را برای خرید وسوسه کند. نسخه پایه این گوشی را می‌توانید با قیمت مناسبی خریداری کنید. البته ورژن پرمیوم این مدل که رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد، اندکی گران‌ترست.

گوشی خوب با قیمت مناسب

Galaxy M32

در همه‌ی محدوده‌های قیمتی سامسونگ حداقل یک محصول خوب عرضه کرده و این شرکت باید بابت این همه کاربر مشتاق برای استفاده از محصولاتش به خود ببالد.
باتری این مدل ۶۰۰۰ میلی‌آمپریست که با فست‌شارژ ۲۵ واتی در زمانی حدود ۲ ساعت فول شارژ می‌شود و استفاده از تراشه مدیاتک G80 هم امکان اجرای بازی‌ها را به شما می‌دهد. ولی بهترین ویژگی این مدل نمایشگر Super AMOLED روشن، واضح و ۹۰ هرتزی آنست که کیفیتی بسیار عالی دارد.

گوشی m32 سامسونگ

M32

قیمت گوشی m32 سامسونگبررسی ویدیویی گوشی m32 سامسونگتصویر سه بعدی

Poco M5s

اگر می‌پرسید برای‎‏‎‌ استفاده‌های معمولی در این کلاس قیمتی گوشی چی بخرم پوکو ام۵اس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پوکو M5s از تراشه‌ی پردازنده Helio G95 مدیاتک استفاده می‌کند که از قدرت مناسبی برخوردارست و می‌تواند همه‌ی برنامه‌‍‌ها، حتی بازی‌های سنگین را اجرا کند. گواهی IP53 نیز در مشخصات این گوشی به چشم می‎‌خورد که بیانگر مقاوم بودن آن در نفوذ قطرات آب و گرد و غبار است.

پوکو برای این گوشی از یک پنل امولد با وضوح بالا و روشنایی فوق‌العاده استفاده کرده که آن را به گزینه‌ای مناسب برای وبگردی و فیلم دیدن تبدیل می‌کند. از نظر دوربین هم این مدل کم کسری ندارد و به دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده که قادرست با کیفیت ۴k فیلمبرداری کند و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن هم عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت می‌کند.

پوکو M5s

Poco M5s

قیمت پوکو M5sبررسی ویدیویی پوکو M5sتصویر سه بعدی

علاوه بر همه‌ی این‌ها این مدل از فست شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و عملاً باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن در زمانی حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه کامل شارژ می‌شود…

redmi note12 4G

یکی دیگر از بهترین گوشی ها در رنج قیمتی زیر ۱۰ میلیون که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شیائومی نوت ۱۲ ۴G از طراحی ساده و بروزی برخوردارست و با آخرین نسخه اندروید عرضه شده و می‌تواند هرکاربری را به خود جذب کند. مشخصات این مدل با توجه به قیمتش آن را تبدیل به بهترین گوشی بازار در کلاس اقتصادی می‌کند. از جمله امکانات این مدل می‌توان به مواردی مثل نمایشگر عالی AMOLED با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ ۳۳ واتی و دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. البته بهترین گوشی شیائومی در این کلاس از سخت‌افزار قابل‌قبولی نیز برخوردارست.

بهترین گوشی بر اساس قیمت

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G تصویر سه بعدی

Redmi Note10s

یکی از گوشی‌های زیبای سال ۲۰۲۱ که با نمایشگر باکیفیت از نوع AMOLED، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، فست شارژ ۳۳ واتی و مجموعه دوربین‌های ۴گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، پکیج کاملی از قابلیت‌های کاربردی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است، البته ردمی نوت ۱۰ اس برای بازی کردن نیز مناسب است، هرچند اولویت‌های دیگر را نیز مد نظر قرار داده، از‌این‌رو این مدل هم در لیست بهترین گوشی جای گرفته است.

شیائومی ردمی نوت 10 اس

Xiaomi Redmi Note 10S

قیمت شیائومی ردمی نوت 10 اسبررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت 10 استصویر سه بعدی

Galaxy A23

سامسونگ امسال هم در کلاس اقتصادی عملکرد قابل قبولی داشته و مدل‌های زیادی معرفی کرده که در این کلاس قیمتی، بهترین گوشی آن بی‌شک A23 است. شاید پنل نمایشگر PLS LCD این مدل اندکی شما را دلسرد کند، اما با نیم‌نگاهی به رزولوشن و مشخصات این صفحه نمایش، قطعاً نظر شما عوض خواهد شد.

گوشی سامسونگ Galaxy A23

Galaxy A23

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A23بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ Galaxy A23تصویر سه بعدی

همچنین از تراشه پایدار و کم‌مصرف Snapdragon 680 4G برای گوشی a23 استفاده شده تا با خیال راحت کارهای خود را پیش ببرید و خیالتان از مصرف باتری نیز راحت باشد. ناگفته نماند باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز از دیگر مشخصات بارز این گوشیست و دوربین‌های چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی تکمیل کننده این پکیج ایده‌آل است.

گوشی خوب چی بخرم

Honor X7

با طراحی زیبا در کنار نمایشگر ۹۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون بهترین گوشی برای خریدست که علاوه‌ بر بهره‌گیری از امکانات روز، کیفیت دوربین و باتری بسیار خوبی هم دارد. این مدل عملکرد خوبی نیز در اجرای بازی‌های سبک دارد و دوربین آن در شرایط نوری مناسب عملکرد قابل‌قبولی از خود به جا می‌گذارد و در این رنج قیمتی یکی از بهترین‌ گوشی های بازارست. البته از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری انر x7 نیز نباید گذشت. این مدل همه‌ی فاکتورهای لازم برای قرارگیری در راهنمای خرید گوشی ما را دارد.

انر X7

Honor X7

قیمت انر X7تصویر سه بعدی

 

Honor X8 5G

آنر در این گوشی جذاب خود از تراشه اختصاصی و قدرتمند Snapdragon 480+ 5G استفاده کرده که فنآوری ساخت ۸ نانومتری آن مصرف شارژ را بهینه می‌کند. از دیگر نکات مثبت این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آنست که شارژدهی مناسبی دارد و از فست شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند که در کمترین زمان ممکن گوشی شما را فول شارژ می‌کند. البته کیفیت نمایشگر و دوربین آنر X8 هم نسبتاً خوبست و همین موضوع ما را مجاب کرد که آن را در لیست راهنمای خرید گوشی قرار دهیم.

آنر X8

Honor X8 5G

قیمت آنر X8تصویر سه بعدی

Redmi Note 11s 4G

اگر دنبال راهنمایی خرید گوشی در این کلاس هستید، نسخه پایه این مدل یکی از خوش قیمت‌ترین‌هاست و تقریباً پکیجی کامل را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله نقاط قوت این گوشی عالی می‌توان به نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ ۳۳ واتی اشاره کرد.

ردمی نوت ۱۱ اس

Xiaomi Redmi Note 11S

قیمت ردمی نوت ۱۱ اسبررسی ویدیویی ردمی نوت ۱۱ استصویر سه بعدی

البته بی‌شک نقطه قوت اصلی ردمی نوت ۱۱ اس دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی آنست که می‌تواند این گوشی را تبدیل به گزینه‌ای جذاب برای عکاسی کند. اگر اندکی بودجه بیشتری داشته باشید، می‌توانید نسخه ۱۲۸/۸ گیگابایتی آن را نیز خریداری کنید تا خیالتان بابت ظرفیت حافظه داخلی و رم آسوده باشد. این نسخه در کلاس بهترین گوشیهای بازار تا ۱۰ میلیون قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی ها

Poco M4 Pro 4G 256/8

یکی از گوشی های خوب بازار میان‌رده که برای بازی کردن نیز مناسب است و اگر در این کلاس قیمتی موبایلی همه کاره می‌خواهید، پیشنهاد خرید گوشی پوکو m4 پرو ۴g را به شما می‌دهیم؛ البته این مدل می‌توانست از پردازنده قوی‌تری نیز بهره ببرد، اما ترجیح داده روی نمایشگر و باتری خود مانور دهد.

 پوکو m4 پرو

Poco M4 Pro

قیمتپوکو m4 پروبررسی ویدیوییپوکو m4 پروتصویر سه بعدی

صفحه نمایش AMOLED بکار رفته در این مدل، روشنایی و رزولوشن بسیار خوبی دارد و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که با فست شارژ ۳۳ واتی در حدود ۱ ساعت فول شارژ می‌شود.

بهترین موبایلاگر تصمیم دارید هزینه‌ی کمتری صرف کنید، می‌توانید نسخه‌ی پایه را انتخاب کنید که از نظر اقتصادی انتخاب مناسب‌تری محسوب می‌شود. تنها فرق نسخه ۶۴/۶ گیگاباتی (نسخه پایه) با این ورژن، حافظه داخلی و رم آن است.

بهترین گوشی تا ۱۲ میلیون

در ادامه بهترین گوشی های بازار را که در محدوده قیمتی ۷ تا ۱۲ میلیون تومان قرار دارند را معرفی می‌کنیم و بعد از آن به سراغ بررسی بهترین گوشی در هر بازه قیمتی بالاتر از ۱۲ میلیون خواهیم پرداخت.

Redmi Note 12 5G

با این که حدود یک سال از عرضه این گوشی قیمت مناسب می‌گذرد، اما هنوز هم بازار فروش آن داغ است و مشتریان زیادی علاقمند به خرید شیائومی نوت ۱۲ هستند. مشخصات خوب و وعده پشتیبانی نرم افزاری شیائومی باعث شده کاربران با خیالی راحت به سراغ این مدل بروند. این گوشی سخت افزار قدرتمندی نیز دارد و به تراشه Snapdragon 4Gen1 مجهز شده که علاوه بر توانایی اجرای اکثر بازی‌های گرافیکی، پایداری مناسب و مصرف باتری بهینه‌ای نیز دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر عالی AMOLED از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل است که باعث شده از دید بسیاری از کاربران بهترین گوشی بازار در رنج قیمتی خودش لقب بگیرد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12

گوشی شیائومی Redmi Note 12

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 تصویر سه بعدی

Redmi Note 12S

این گوشی یک مدل همه‌فن‌حریف و از گوشی های خوب بازار محسوب می‌شود که تقریباً در همه زمینه‌ها عملکرد قابل‌قبولی دارد. نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و مصرف شارژ خوب، نوت ۱۲S را تبدیل به وسیله‌ای ایده‌آل برای تماشای فیلم کرده است. البته نرم افزار و سخت افزار نیز سازگاری خوبی باهم دارند و در انجام کارهای روزانه و نسبتاً سنگین نیز هیچ لگ و باگی نخواهید دید. یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت بهترین گوشی سری S نوت، دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی آنست که مسلماً برای علاقمندان به عکاسی یک ویژگی مهم محسوب می‌شود. اگر دنبال بهترین موبایل در این کلاس قیمتی هستید، این مدل را نیز دست کم نگیرید.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12S بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12S تصویر سه بعدی

Redmi Note 12 Pro 4G

اگر دنبال یک گوشی قیمت مناسب می‌گردید که نمایشگر و باتری کم‌نقصی داشته باشد، نوت ۱۲ پرو ۴g همان گزینه مدنظرتان است. این گوشی خوب از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و روشنایی عالی ۱۱۰۰ نیتی برخوردارست و در نمایش رنگ‌ها نیز عملکردی بسیار خوب دارد. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن در استفاده‌های عادی تا یک و نیم روز دوام می‌آورد و با فست شارژ ۶۷ واتی در مدت زمان بسیار کمی فول شارژ می‌شود و هیچوقت دغدغه باتری را با این گوشی حس نخواهید کرد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G تصویر سه بعدی

البته از دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی این مدل نیز نباید چشم پوشی کرد. اگر در ذهن خود می‌پرسید در کلاس میان رده گوشی خوب چی بخرم که ارزش خرید بالایی داشته باشد؟ ۱۲پرو شما را ناامید نمی‌کند.

Galaxy A34

سامسونگ امسال به سخت‌افزار میان رده‌های خود اهمیت ویژه‌ای داده تا بهترین گوشی ها را روانه بازار کند و دل کاربران گیمرش را نیز به دست آورد. گوشی A34 به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز شده که توانایی اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی را نیز دارد. صفحه‌نمایش این گوشی نیز در حد یک پرچمدار است و علاوه بر پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، روشنایی و وضوح تصویر کم نقصی ارائه می‌دهد. خوشبختانه گواهی IP67 نیز برای این مدل گرفته شده تا آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم سازد. در کل اگر به دنبال یک گوشی خوب با قیمت مناسب از برند سامسونگ با سخت افزار قوی می‌گردید، این مدل را به ذهنتان بسپارید.

گوشی سامسونگ Galaxy A34

گوشی سامسونگ Galaxy A34

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A34 بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A34 تصویر سه بعدی

Honor X8a

در این مشاوره خرید گوشی حیف است اسمی از آنر نیریم. آنر میان رده جدیدش را با لنز ۱۰۰ مگاپیکسلی عرضه کرده که در کم‌تر مدلی بکار رفته و معمولاً شاهد سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی بودیم. با این که آنر X8a از متریالی پلاستیکی ساخته شده، اما حس خوبی را به کاربر القا می‌کند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۲۲.۵ واتی در کنار تراشه Helio G88 تکمیل کننده مشخصات بهترین گوشی آنر در این کلاس قیمتی است.

گوشی آنر X8a

گوشی آنر X8a

قیمت گوشی آنر X8a تصویر سه بعدی

Galaxy A24

از برند سامسونگ و در کلاس قیمتی زیر ۱۸۰ دلار بی‌شک گوشی A24، بهترین گوشی در ایران است. نرم‌افزار بروز با حداقل پشتیبانی ۳ ساله به همراه سخت‌افزار نسبتاً قدرتمند از نقاط قوت اصلی بهترین مدل گوشی سامسونگ در این کلاس قیمتی به حساب می‌آیند. البته عملکرد دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی نیز واقعاً خوب است و شما را ناامید نمی‌کند. ناگفته نماند نمایشگر Super AMOLED بکار رفته در این میان رده از روشنایی عالی ۱۰۰۰ نیتی برخوردارست و حتی زیر نور آفتاب به راحتی می‌توانید با آن کار کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A24

گوشی سامسونگ Galaxy A24

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A24 بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A24 تصویر سه بعدی

Poco X5

میان‌رده جدید پوکو سنت شکنی نکرده و بیشتر تمرکز خود را روی مباحثی گذاشته که یک گیمر به آن نیاز دارد. در این گوشی علاوه بر استفاده از تراشه خوب Snapdragon 695 5G، شاهد یک نمایشگر عالی Super AMOLED هستیم که روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد و از قابلیت‌های روز دنیا مثل رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۳۳ واتی نیز خیال شما را از بابت مصرف شارژ تا حد زیادی راحت می‌کند. ناگفته نماند دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی پوکو X5 نیز فراتر از تصور ظاهر شده و می‌توانید عکس‌های جذابی با آن ثبت کنید. اگر یک مدل همه‌فن‌حریف و خوش‌قیمت می‌خواهید و پیش خود می‌گویید آخر گوشی چی بخرم ؟ این مدل برای شما گزینه مناسبی است.

گوشی شیائومی Poco X5

گوشی شیائومی Poco X5

قیمت گوشی شیائومی Poco X5 بررسی گوشی شیائومی Poco X5 تصویر سه بعدی

Galaxy M33

گوشی M33 از نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT LCD با روشنایی خوب، وضوح ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تصویر بهره برده است. همچنین گوریلاگلس ۵ محافظ خوبی برای این صفحه نمایش محسوب می‌شود. چیپست Exynos 1280 نیز به خوبی از پس تأمین قدرت این میانرده برمی‌آید و با وجود لنز ۵۰ مگاپیکسلی در دوربین و باتری بزرگ و ۶۰۰۰ میلی‌آمپری این مدل باید گفت با یک گوشی همه‌فن‌حریف روبه‌رو هستیم. پس اگر در بین میانرده‌ها به دنبال بهترین گوشی هستید این مدل قطعاً همان گزینه مد نظر شماست.

گوشی M33

M33

قیمت گوشی M33بررسی ویدیویی گوشی M33تصویر سه بعدی

redmi note11 pro 5G

این مدل پرطرفدار با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی‌اش و نمایشگر Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند و خود را به عنوان یک گوشی خوب و همه‌فن‌حریف در کلاس میان‌رده‌ها معرفی کند، طبق تست‌های گرفته شده، تقریباً در همه زمینه‌ها می‌توان روی این گوشی حساب باز کرد.

گوشی شیائومی نوت 11 پرو ۵ جی

Redmi Note 11 Pro 5G

قیمت گوشی شیائومی نوت 11 پرو ۵ جیبررسی ویدیویی گوشی شیائومی نوت 11 پرو ۵ جیتصویر سه بعدی

دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی(واید) با لنزهای فرعی اولتراواید و ماکرو دست عکاسان را برای عکاسی باز گذاشته و تراشه Snapdragon 695 5G نیز تصاویر را به خوبی ثبت می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این مدل با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی، تنها در ۴۲ دقیقه فول‌شارژ می‌شود.

در کل باید بگوییم ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G به واسطه ویژگی‌هایش، توانسته جایگاه ویژه‌ای در راهنمای خرید موبایل ما پیدا کند.

گوشی خوب با قیمت مناسب

redmi note11 Pro 4G

این مدل را هم می‌توان جزء بهترین گوشی های ۲۰۲۲ بازار با دوربین ۱۰۸مگاپیکسلی و نمایشگر فوق‌العاده Super AMOLED در نظر گرفت که مسلماً طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی این مدل در حد یک پرچمدارست و رزولوشون و وضوح تصویر در آن، در بهترین حالت قرار دارد. همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این نمایشگر، باعث می‌شود پیمایش فوق‌العاده سریع و روانی را تجربه کنید.

از کیفیت ساخت بالای نوت ۱۱ پرو هم نباید گذشت که حس پرمیوم بودن را کاملاً به کاربر القاء می‌کند و می‌تواند بهترین گوشی در ایران از نظر خیلی‌ از افراد باشد. شاید تنها ایرادی که بتوان به Note 11 Pro گرفت، چیپست نه چندان قدرتمند Helio G96 مدیاتک باشد که زیاد برای گیمرها مناسب نیست. هر چند قدرت کافی برای اجرای بازی‌های سبک و کارهای روزانه را دارد. به هرحال قطعاً این مدل در لیست راهنمای خرید گوشی برای اغلب کاربران جا می‌گیرد.

شیائومی نوت 11 پرو

Redmi Note 11 Pro 4G

قیمت شیائومی نوت 11 پروبررسی ویدیویی شیائومی نوت 11 پروتصویر سه بعدی

 

Poco X4 Pro 128/6

بهترین مدل گوشی پوکو در این کلاس قیمتی است که توانسته به خوبی خود را در دل کاربران جا کند و با نمایشگر AMOLED و بهره بردن از قابلیت ۵G در لیست راهنمای خرید گوشی و مدل‌های پرفروش امسال قرار گرفته است. از دیگر دلایل محبوبیت پوکو X4 پرو می‌توان استفاده از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و چیپست Snapdragon 695 5G را نام برد که با فنآوری ساخت ۶ نانومتری خود، مصرف شارژ را به حداقل می‌رساند و باید گفت با امکاناتی که این گوشی دارد، ارزش خرید بسیار بالایی داشته و جزء بهترین گوشی ها با قیمت مناسب قلمداد می‌شود.

پوکو x4 پرو

Poco X4 Pro 5G

قیمت پوکو x4 پروبررسی ویدیویی پوکو x4 پروتصویر سه بعدی

بهترین گوشی در هر بازه قیمتی

راهنمای خرید گوشی ۱۲ تا ۲۰ میلیون

اگر هنوز هیچکدام از مدل‌های ذکر شده در این راهنمای خرید گوشی باب میل شما نبوده و می‌خواهید بودجه بیشتری برای موبایل مدنظر خود اختصاص دهید؛ گوشی های خوب قاتلین پرچمدار بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند. البته بهترین گوشی های میان‌رده‌‌ی شیائومی و پوکو را نیز نباید دست کم گرفت. در ادامه بهترین گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون را با هم بررسی می‌کنیم.

Note 12Pro 5G

سری نوت پرو همیشه طرفداران زیادی داشته و دلیل آن هم قیمت‌گذاری مناسب و ارائه امکانات عالیست. ردمی نوت ۱۲ پرو خوب نیز با برخورداری از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ و نمایشگر عالی OLED حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از طرفی هم در زمینه باتری نیز عملکردی موفق از خود به جا گذاشته و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن علاوه بر شارژدهی خوب، با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی تنها در ۴۶ دقیقه فول شارژ می‌شود. این مدل می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد و در این راهنمای خرید گوشی یکی از بهترین‌هاست.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro تصویر سه بعدی

Note 12Pro+

اگر دوربین برای شما اولویت اول است نسخه پروپلاس با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی قطعاً توجه شما را به خود جلب می‌کند. البته در خروجی نهایی تراشه نیز بسیار تاثیرگذارست و چیپست دایمنسیتی ۱۰۸۰ به خوبی روی تصاویر پردازش لازم را انجام می‌دهد. گرچه در بخش‌های دیگر مثل باتری و نمایشگر نیز ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس عملکردی کم‌نقص دارد و تقریباً در همه زمینه‌ها بهترین گوشی در کلاس قیمتی خودش است.

گوشی شیائومی + Redmi Note 12 Pro

گوشی شیائومی + Redmi Note 12 Pro

قیمت گوشی شیائومی + Redmi Note 12 Pro بررسی گوشی شیائومی + Redmi Note 12 Pro تصویر سه بعدی

Poco F5

سری جدید F تقریباً در همه زمینه‌ها توانسته بدرخشد و کاربران زیادی را برای خرید وسوسه کند و از بهترین گوشی های بازار به حساب می‌آید. پوکو F5 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و علاوه بر طراحی بروزی که دارد، بسیار خوش دست است. صفحه نمایش AMOLED با پشتیبانی از تمامی قابلیت‌های روز دنیا مثل +HDR10 و رفرش ریت ۱۲۰هرتزی، باعث شده این مدل هم برای بازی کردن و هم برای تماشای فیلم مناسب باشد.

گوشی موبایل شیائومی  Poco F5

گوشی موبایل شیائومی Poco F5

قیمت گوشی موبایل شیائومی  Poco F5  بررسی گوشی موبایل شیائومی  Poco F5 تصویر سه بعدی

البته از سخت افزار قدرتمند و تراشه نسل جدید Snapdragon 7+ Gen 2 نیز نباید به سادگی گذشت که به سادگی توانایی اجرای تمامی بازی‌های سنگین گرافیکی را دارد. باتری حجیم و فست شارژ ۶۷ واتی از دیگر ویژگی‌های عالی بهترین گوشی بازار در این کلاس قیمتی است.

Galaxy A33 5G

سری A گلکسی سامسونگ بهترین گوشی ۲۰۲۲ را به بازار عرضه می‌کند و اگر قصد دارید در این حدود هزینه کنید و می‌پرسید از این برند چه گوشی بخریم بهترین موبایل این خانواده برای شما “A33” است. گوشی a33 با گرفتن گواهی IP67 مثل یک پرچمدار در برابر آب و گرد و غبار مقاوم شده و نرم‌افزاری کاملاً بروز دارد.

نمایشگر عالی Super AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی در کنار تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۲۸۰ باعث شده این مدل برای گیمرها نیز بسیار جذاب باشد. دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی به همراه باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، تکمیل‌کننده مشخصات بهترین گوشی بازار در این کلاس قیمتیست.

گوشی a33

A33 5G

قیمت گوشی a33بررسی ویدیویی گوشی a33تصویر سه بعدی

راهنمای خرید موبایل

Galaxy A53 6/128 GB

سری جدید میان‌رده پرطرفدار سامسونگ با این که نتوانست انتظارات را کامل برآورده کند، اما بازهم فروش خوبی در مارکت داشته و یک گوشی مناسب برای خرید است. در بطن این مدل تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۲۸۰ قرار گرفته که توانایی بالایی در اجرای بازی‌های گرافیکی دارد. دوربین‌های چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی به واسطه پردازش خوب چیپست گوشی a53 ظرفیت ۱۲۸ گیگ کیفیتی عالی را به شما ارائه می‌دهد. نمایشگر Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری می‌تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند و حضور این مدل را در لیست راهنما خرید گوشی توجیه می‌کند.

گوشی a53

A53

قیمت گوشی a53بررسی ویدیویی گوشی a53تصویر سه بعدی

بهترین مدل گوشی

Galaxy A54

اگر دنبال بهترین مدل گوشی سری A در سال ۲۰۲۳ می‌گردید، “A54” می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. A54 سامسونگ از نمایشگر عالی Super AMOLED بهره می‌برد که علاوه بر وضوح و روشنایی فوق‌العاده، از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۳۸۰ از این مدل یک گوشی گیمینگ ساخته است. باتری حجیم و دوربین عالی ۵۰ مگاپیکسلی سه گانه از دیگر دلایلیست که باید آن را کاندیدای بهترین گوشی اندروید در کلاس خودش بدانیم.

بهترین گوشی

گوشی سامسونگ Galaxy A54

گوشی سامسونگ Galaxy A54

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A54 بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A54 تصویر سه بعدی

Galaxy A53 8/256 GB

نسخه پرمیوم این گوشی محبوب که از لحاظ مشخصات فرقی با نسخه پایه ندارد و تنها حافظه داخلی و رم آن ارتقا یافته تا اگر اهل گیم هستید یا به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، بتوانید با خرید گوشی a53 مشکل خود را حل کنید.

گوشی a53

A53

قیمت گوشی a53بررسی ویدیویی گوشی a53تصویر سه بعدی

Xiaomi 11T

نسخه ارزان‌تر پرچمدار سال ۲۰۲۱ شیائومی که مشخصات تحسین‌برانگیزی دارد که به سادگی شما را برای خرید ترغیب می‌کند. تنها با دست گرفتن این گوشی، لوکس بودن آن را حس خواهید کرد.

این مدل از شیشه و آلومینیوم ساخته شده و پنل جلویی آن با گوریلاگلس ویکتس محافظت شده است. نمایشگر فوق‌العاده AMOLED با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی کیفیت را به شما هدیه می‌دهد. همچنین دوربین سه‌گانه بسیار خوبی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار سنسور اولتراواید و تله فوتو ماکرو تنوع زیادی را برای عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد. ناگفته نماند فست شارژ ۶۷ واتی در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز تنها در ۳۶ دقیقه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن را فول شارژ می‌کند.

۱۱T یکی از بهترین موبایل‌هاییست که از چندین نظر در این لیست راهنمای خرید گوشی ما قرار گرفته است. لازم به ذکرست شیائومی ۱۱ تی در دو نسخه با رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده که اختلاف قیمت یک میلیون تومانی باهم دارند.

گوشی شیائومی 11t

Xiaomi 11T

قیمت گوشی شیائومی 11tبررسی ویدیویی گوشی شیائومی 11tتصویر سه بعدی

Poco x4 GT

برند پوکو در هر رنج قیمتی، نماینده‌ی شایسته‌ای در لیست راهنمای خرید گوشی دارد و طرفداران بی‌شماری نیز در بازار ایران پیدا کرده است. این گوشی قدرتمند نیز مشخصات فوق‌العاده‌ای داشته که قطعاً بسیاری از خریداران می‌توانند آن را هم جزء گزینه‌های منتخب خود قرار دهند.

نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن +Full HD و نرخ‌نوسازی ۱۴۴ هرتزی، رم ۸گیگابایتی، تراشه قدرتمند Dimensity 8100 5G، دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپری با فست شارژ عالی ۶۷ واتی از جمله امکانات کم‌نظیر این مدل محسوب می‌شوند. پوکو ایکس فور جی تی یک مدل همه‌فن‌حریف بوده که برای بازی کردن ایده‌آل است. با توجه به اینکه این مدل از چندین نظر عملکردی عالی داشته ما آن را در لیست بهترین گوشی این کلاس قیمتی قرار داده‌ایم…

پوکو ایکس فور جی تی

Poco X4 GT

قیمت پوکو ایکس فور جی تیبررسی ویدیویی پوکو ایکس فور جی تیتصویر سه بعدی

این مدل در جایگاه خود بهترین گوشی در ایران است که برخی آن را در کلاس فلگشیپ کیلرها می‌دانند. از جمله نقاط قوت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از پردازنده‌ی قدرتمند Dimensity 8100 5G با امتیاز بنچمارک بالا و عملکرد عالی گیمینگ
  • دوربینی با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسل و قابلیت فوکوس خودکار
  • برخورداری از نمایشگری با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل‌در‌هر‌اینچ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز که توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود.
  • برخورداری از یک باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپری که با فست شارژ ۶۷ وات قادرست در کمتر از ۵۰ دقیقه به طور کامل شارژ شود.

Poco F4

بهترین گوشی سال پوکو از دید بسیاری از کاربران که نسبت به قیمتش مشخصاتی عالی ارائه می‌دهد. برخلاف اکثر محصولات این برند، متریال لوکسی در طراحی این مدل بکار برده شده و هر دو پنل از شیشه گوریلاگلس است تا حس پرمیوم خیلی خوبی را به کاربران متنقل شود.

تراشه قدرتمند Snapdragon 870 5G به همراه نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی از دیگر مشخصات این گوشی کم‌نقص است. ناگفته نماند دوربین این مدل نیز سه‌گانه و ۶۴ مگاپیکسلی بوده و کیفیت خوبی دارد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۶۷ واتی تکمیل‌کننده مشخصات این گوشیست.

پوکو F4

Poco F4

قیمت پوکو F4بررسی ویدیویی پوکو F4تصویر سه بعدی

بهترین گوشی بازار

Xiaomi 12Lite

«میانرده‌ای در لباس پرچم‌دار» شاید بهترین جمله برای توصیف این مدل به عنوان یکی از بهترین گوشی های بازار همین باشد. سخت‌افزار شیائومی ۱۲ لایت در وضعیت خوبی قرار دارد.

نمایشگر AMOLED با نرخ نوسای ۱۲۰ هرتزی و توانایی نشان دادن ۶۸ میلیارد رنگ در کنار چیپست Snapdragon 778G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این مدل را به یکی از بهترین گوشی های این کلاس تبدیل می‌کند و قطعاً جایگاه مطمئنی در لیست راهنمای خرید گوشی دارد.

شیائومی ۱۲ لایت

Xiaomi 12Lite

قیمت شیائومی ۱۲ لایتبررسی ویدیویی شیائومی ۱۲ لایتتصویر سه بعدی

S20 FE

این گزینه را هم می‌توان یک گوشی خوش‌ساخت، زیبا و همه‌فن‌حریف دانست که در لیست راهنمای خرید گوشی جایگاه ویژه‌ای دارد. در نگاه اول خیلی ساده متوجه لوکس بودن و کیفیت ساخت بالای اس ۲۰ اف ای خواهید شد.

این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED استفاده کرده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشته و بهترین گوشی بازار از نظر ارزش خرید محسوب می‌شود که در همه زمینه‌ها خوب کار کرده است. این گوشی از تراشه قدرتمند Snapdragon 865 5G نیز بهره برده که قدرت کافی برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی روز دنیا را دارد.

ناگفته نماند عکاسان هم نباید به سادگی از این مدل موجود در لیست راهنمای خرید گوشی بگذرند، چرا که دوربین آن، یکی از بهترین‌هاست. در واقع دوربین ۳ گانه و ۱۲ مگاپیکسلیست و در عملکرد، توان رقابت با بهترین ۱۰۸ مگاپیکسلی‌های بازار را نیز دارد. البته از لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی این مدل هم نباید ساده گذشت که در نوع خود عالیست.

از دیگر نقاط قوت این مدل برخورداری از گواهی IP68 است که در برندهای دیگر کمتر دیده می‌شود و این گوشی را نسبت به گرد و غبار و آب کاملاً ایمن می‌سازد. همچنین سامسونگ با استفاده باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری که از فست شارژ سیمی ۲۵ واتی، شارژ بیسیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۴.۵ واتی پشتیبانی می‌کند، پکیجی کامل و خوب را در اختیار کاربران قرار داده و باعث شده این مدل را به عنوان بهترین گوشی موبایل معرفی کنیم.

سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای 4جی

Samsung Galaxy S20 FE 4G

قیمت سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای 4جیبررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای 4جیتصویر سه بعدی

Honor 70

این مدل همه فن حریف یکی از کاندیداهای اصلی بهترین گوشی در این لیست است که از نظر طراحی فوق‌العاده بوده و دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی آن نیز کیفیت کم‌نظیری دارد و شاید یکی از بهترین گوشی‌ها از نظر دوربین در این کلاس از برند آنر باشد، پس قطعاً آنر ۷۰ سزاوار حضور در این لیست راهنمای خرید گوشی است. جالبست بدانید نمایشگر اولد و با کیفیت این مدل حدود ۹۰ درصد نمای جلو را به خود اختصاص داده و آن را تبدیل به یکی از کم‌حاشیه‌ترین موبایل‌های بازار کرده است.

آنر 70

Honor 70

قیمت آنر 70تصویر سه بعدی

Galaxy A73

بهترین گوشی خانواده A که با بهره بردن از تراشه‌ی Snapdragon 778G 5G قدرت سخت‌افزاری رضایت بخشی دارد. نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت Super AMOLED plus با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و پیک روشنایی ۸۰۰ نیتی تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای کاربران رقم می‌زند.

همچنین این مدل از محدود میان‌رده‌هاییست که از گواهی IP67 برخوردارست و به خوبی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم شده است.

گوشی a73

A73

قیمت گوشی a73بررسی ویدیویی گوشی a73تصویر سه بعدی

بهترین گوشی ها از برند سامسونگ
برای ثبت لحظات خاص می‌توانید روی این میان‌رده نیز حساب ویژه‌ای باز کنید، چرا که با دوربین چهارگانه و لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بکار رفته در این مدل، می‌توان عکس‌های فوق‌العاده‌ای را ثبت کرد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی، تکمیل کننده مشخصات این مدل است. همان‌طور که گفتیم این مدل در حال حاضر بهترین گوشی برای خرید از سری A است و از نظر اقتصادی بودن قیمت گوشی a73 بصرفه است و در لیست راهنمای خرید گوشی جایگاه ویژه‌ای دارد.

Xiaomi 12T

این گوشی همه‌فن حریف شیائومی نیز گزینه‌ی مناسبی برای خریدست که می‌تواند رضایت هر کاربری را جلب کند. از جمله ویژگی‌های گوشی شیائومی ۱۲T می‌توان به موارد فوق اشاره کرد:

  • برخورداری از تراشه فوق‌العاده قدرتمند دایمنسیتی ۸۱۰۰-Ultra
  • دوربین باکیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌ِآمپری با قابلیت سوپر فست شارژ ۱۲۰ واتی
  • نمایشگر فوق‌العاده آمولد

گوشی شیائومی 12T

Xiaomi 12T

قیمت گوشی شیائومی 12Tبررسی ویدیویی گوشی شیائومی 12Tتصویر سه بعدی

Xiaomi Black Shark 5

اگر از هواداران بازی‌های سنگین موبایلی هستید و به دنبال بهترین گوشی گیمینگ می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم گوشی بلک شارک ۵ را هم مد نظر قرار دهید.

گوشی بلک شارک ۵

Black Shark 5

قیمت گوشی بلک شارک ۵بررسی ویدیویی گوشی بلک شارک ۵تصویر سه بعدی

بلک شارک خط تولید اختصاصی گوشی‌های گیمینگ شیائومیست که هر سال مدل‌های فوق‌العاده‌ای را وارد بازار می‌کند. این گوشی هم مشخصات فوق‌العاده‌ای مثل تراشه‌ی پردازنده‌ی قدرتمند، فست شارژ ۱۲۰ واتی، نمایشگر امولد ۱۴۴ هرتزی و تریگرهای فیزیکی مخصوص بازی دارد که می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند. از‌این‌رو در لیست بهترین گوشی جای گرفته است.

Xiaomi 11T Pro 256Gb

یکی از بهترین گوشی سال ۲۰۲۲ با مشخصاتی در حد یک پرچمدار واقعی است. این مدل از شیشه و آلومینیوم ساخته شده و به خوبی حس پرمیوم را به کاربران القاء می‌کند. این گوشی از قدرتمندترین تراشه ۲۰۲۱ کوالکام یعنی Snapdragon 888 5G استفاده کرده که در کنار نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، می‌تواند یک پکیج ایده‌آل برای گیمرها باشد. ۱۱تی پرو از دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره برده که کیفیت بی‌نظیری دارد. باتری یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت ۱۱T Pro به حساب می‌آید.

یک مخزن انرژی ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ کم‌نظیر ۱۲۰ واتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که تنها در ۱۷ دقیقه فول‌شارژ می‌شود. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم این مدل در لیست راهنمای خرید گوشی تا ۲۰ میلیون تومان بهترین گزینه است.

گوشی شیائومی 11T پرو

xiaomi 11T Pro 5G

قیمت گوشی شیائومی 11T پروبررسی ویدیویی گوشی شیائومی 11T پروتصویر سه بعدی

بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان

اگر می‎‌پرسید تا ۲۵ میلیون چه گوشی بخرم هم موارد فوق را بررسی کنید:

Poco F5 Pro

شاید بهترین گوشی ساخته شده توسط پوکو که از همه لحاظ برای گیمینگ ایده‌آل است همین مدل است. تراشه پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 به همراه حافظه رم بالا نشان می‌دهد این مدل برای گیمرها عرضه شده است. نقطه قوت بزرگ دیگر بهترین موبایل پوکو نمایشگر آنست که رزولوشنی حتی بیش از بسیاری از پرچمداران نسل گذشته ارائه می‌دهد و علاوه بر آن از تمامی قابلیت‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کند و روشنایی ۱۴۰۰ نیتی دارد. درواقع هیچ ایرادی نمی‌توان به صفحه نمایش بهترین مدل گوشی پوکو وارد کرد. باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۶۷ واتی تکمیل کننده این پکیج گیمینگ است. اگر به بازی کردن با موبایل علاقه دارید، حتماً در راهنمای خرید گوشی پوکو F5 پرو را نیز بررسی کنید.

گوشی شیائومی F5 Pro

گوشی شیائومی F5 Pro

قیمت گوشی شیائومی F5 Pro تصویر سه بعدی

Poco F4 GT 12/256 GB

یکی دیگر از شاهکارهای پوکو که قیمت نسبتاً گرانی دارد، اما ارزش خرید بالایش باعث شده کاربران از آن استقبال کنند قطعاً همین مدل است. تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 در این گوشی نشان دهنده قدرت بالای آنست. البته پوکو F4 GT بجز دوربین، در بقیه قسمت‌ها نیز در قامت یک پرچمدار ظاهر شده است. نمایشگر AMOLED با قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و پوشش گوریلاگلس ویکتس، تنها قسمتی از ویژگی‌های کم‌نظیر این گوشیست.

 پوکو F4 GT

Poco F4 GT

قیمتپوکو F4 GTبررسی ویدیوییپوکو F4 GTتصویر سه بعدی

کیفیت ساخت و ارگونومی عالی این مدل به عنوان بهترین گوشی پوکو، بدون شک توجه شما را جلب خواهد کرد. این مدل با پنل‌های گوریلاگلس و فریم آلومینیومی حس پرمیوم و خاصی را به شما القا می‌کند. همچنین تریگرهای فیزیکی و ظاهر گیمینگ و پر زرق و برق آن، هر گیمری را برای خرید وسوسه می‌کند. باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری این مدل با فست شارژ ۱۲۰ واتی تنها در ۱۷ دقیقه فول شارژ می‌شود. ناگفته نماند دوربین سه‌گانه و ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی نیز کیفیت بسیار خوبی دارد. اگر دنبال مشاوره خرید گوشی گیمینگ هستید، پیشنهاد ما به شما این است که در خرید این مدل شک نکنید.

بهترین گوشی سال

Xiaomi 12T Pro

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی هستید، در این محدوده قیمتی یکی از مدل‌های بی‌نظیری که پیش رویتان قرار می‌گیرد، گوشی شیائومی ۱۲T Pro با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است که توانایی رقابت با بهترین دوربین‌ گوشی‌ها را دارد.

گوشی شیائومی 12T Pro

Xiaomi 12T Pro

قیمت گوشی شیائومی 12T Proبررسی ویدیویی گوشی شیائومی 12T Proتصویر سه بعدی

این مدل که از بهترین گوشی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود از اتصال ۵G نیز برخوردارست و از فست شارژ ۱۲۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگر AMOLED آن از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در این مدل چیپست فوق‎‌العاده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده شده که قدرت کم‌نظیری برای اجرای بازی‌های گرافیکی و برنامه‌های سنگین دارد و از این بابت خیالتان راحت باشد که وجود آن در راهنمای خرید گوشی بی‌دلیل نیست.

Galaxy S21 FE 5G

یکی از قوی‌ترین فلگشیپ‌کیلرهای تولید شده سامسونگ تا به امروز که همه‌ی قابلیت‌های یک پرچمدار را در خود جای داده است. این مدل به تراشه قدرتمند اگزینوس ۲۱۰۰ مجهز شده که قدرت و سرعتی ایده‌آل برای اجرای بازی‌های گرافیکی دارد.

البته یک نسخه با چیپست Snapdragon 888 5G نیز از این گوشی ساخته شده که بسته به بازار هدف در دسترس مشتریان قرار گرفته است. دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی بکار رفته در  اس ۲۱ اف ای نیز فراتر از انتظار ظاهر شده و عکس و فیلم‌های بی‌نظیری ثبت می‌کند.

s21 fe

s21 fe

قیمت s21 feبررسی ویدیویی s21 feتصویر سه بعدی

برای این گوشی بهترین گواهی ضد آب یعنی IP68 نیز گرفته شده است. نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مشخصات این مدل را تکمیل می‌کند و بدون اغراق باید گفت این فلگ شیپ‌کیلر هیچ چیز از یک پرچمدار کم ندارد. ناگفته نماند این مدل با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و فست شارژ ۲۵ واتی تغذیه می‌شود و در راهنما خرید گوشی ما یکی از بهترین‌هاست.

بهترین گوشی با قیمت مناسب

Xiaomi 12

از جمله بهترین گوشی های بازار و پرچمدار خوش‌ساخت شیائومی که علاوه بر طراحی و متریال فوق‌العاده با استفاده از به‌روزترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 با فنآوری ساخت ۴ نانومتری در زمینه قدرت حریف می‌طلبد. دوربین ۵۰مگاپیکسلی و فست شارژ ۶۷ واتی گوشی شیائومی ۱۲ از دیگر قابلیت‌های بی‌نظیریست که باعث شده در لیست راهنمای خرید گوشی قرار بگیرد.

گوشی شیائومی 12

xiaomi 12

قیمت گوشی شیائومی 12بررسی ویدیویی گوشی شیائومی 12تصویر سه بعدی

iPhone SE2022

همان طور که میدانید قیمت گوشی ایفون نسبت به برندهای دیگر بالاترست. بهترین گوشی با قیمت مناسب از برند اپل که می‌توانید با قیمت بهتری آن را خریداری کنید (البته در نظر داشته باشید که با توجه به بازار قیمت گوشی در ایران، امکان نوسان قیمت بسیار بالاست). در واقع در بین گوشی‌های این رنج قیمتی اگر بخواهیم بهترین گوشی در بازار را معرفی کنیم که سخت‌افزاری در حد یک پرچمدار داشته باشد و از لحاظ عملکرد گیمینگ و کارایی تا چند سال جواب بدهد، بهترین انتخاب می‌تواند آیفون SE 2022 باشد که تا سال‌ها آپدیت نرم‌افزاری نیز می‌گیرد.

این گوشی از لحاظ پردازنده و سرعت کم‌نظیر بوده و فوق‌العاده خوش‌دست و خوش‌ساخت است و یکی از بهترین مد‌های لیست راهنما خرید گوشی محسوب می‌شود. البته اگر اهل عکاسی هستید، این مدل تک لنز است و تنوع لنزی بسیار پایینی دارد و نمایشگر آن نیز اندکی کوچک بوده و حاشیه‌های زیادی اطراف آن دیده می‌شود.

آیفون se 2022

se 2022

قیمت آیفون se 2022بررسی ویدیویی آیفون se 2022تصویر سه بعدی

گوشی های خوب

بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون تومان

در این بازه ی قیمتی می‎توانید گوشی پرچمدار و فوق‌العاده‎ای را انتخاب کنید.

P50

از بهترین موبایل های هواوی و پرچمدار فوق‌العاده خوش‌ساخت و زیبای شرکت هواوی که سر و صدای زیادی نیز به پا کرده است. لنز سلفی باکیفیت و لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هواوی p50 را از بقیه پرچمداران متمایز می‌سازد و اگر به عکاسی علاقه‌مندید این گوشی یکی از بهترین انتخاب‌هاست. علاوه بر آن تراشه Snapdragon 888 4G نیر در اجرای همه‌ بازی‌های گرافیکی با بهترین کیفیت بسیار توانمندست و همه فاکتورهای لازم برای حضور در لیست راهنمای خرید گوشی را دارد. به طور کلی قیمت گوشی هواوی منصفانه است و این مدل هم نسبت به قیمتی که دارد، ارزش خریدش بالاست.

گوشی هواوی P50

P50

قیمت گوشی هواوی P50تصویر سه بعدی

راهنمای خرید گوشی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان

اگر می‌پرسید تا ۵۰ میلیون تومان گوشی خوب چی بخرم مدل هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم برایتان ایده‌ال هستند.

بهترین گوشی با قیمت مناسب

GalaxyS23

نسخه پایه پرچمدار امسال سامسونگ یکی از گوشی های خوب و همه فن حریف بازار است که عملکردی کم‌نقص در هز زمینه‌ای دارد. با وجود برندهای قدرتمند مارکت جهانی، واقعاً انتخاب بهترین گوشی کار ساده‌ای نیست، اما مشخصات خوب سامسونگ S23 مثل برخورداری از بهترین نمایشگر گوشی‌های اندرویدی، اسپیکرهای استریو AKG و دوربین عالی باعث شده از دید بسیاری از کاربران بهترین گوشی در ایران قلمداد شود.

گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G

گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G بررسی گوشی سامسونگ Galaxy S23 5G تصویر سه بعدی

GalaxyS23 plus

بسیاری از کاربران عاشق  گوشی‌های بزرگ و پرچمدار سامسونگ هستند، اما نه به اندازه نسخه اولترا بودجه دارند و نه سایز و اندازه نسخه پایه پرچمدار امسال را می‌پسندند، این دسته از مشتریان شاید پیش خود بگویند آخر گوشی چی بخرم که با سلیقه و علایقشان جور دربیاید. بهترین انتخاب برای شما نسخه پلاس است، چرا که تمامی قابلیت‌های مورد نیازتان مثل نمایشگری بزرگ و باکیفیت، سخت افزار قدرتمند و دوربین و باتری عالی را در اختیارتان می‌گذارد و اس ۲۳ پلاس بهترین گوشی بر اساس قیمت محسوب می‌شود.

گوشی های خوب

گوشی سامسونگ + Galaxy S23

گوشی سامسونگ + Galaxy S23

قیمت گوشی سامسونگ + Galaxy S23 بررسی گوشی سامسونگ + Galaxy S23 تصویر سه بعدی

Galaxy Z Flip 5

اگر در این راهنمای خرید گوشی دنبال بهترین گزینه از نظر خوش دست بودن و طراحی می‌گردید، نسل جدید زدفلیپ بهترین گوشی در این زمینه است. زد فلیپ ۵ تنها ۱۸۷ گرم وزن دارد و درحالت جمع شده، نمایشگر ۶.۷ اینچی آن تقریباً نصف می‌شود و به سادگی در جیب یا دست جا می‌گیرد. البته طراحی، تنها جذابیت بهترین گوشی زدفلیپ نیست و مشخصاتی مثل دو نمایشگر باکیفیت، تراشه Snapdragon 8 Gen2 و دوربین عالی از دیگر امکاناتیست که باعث شده از دید خانم‌های سخت پسند، این مدل بهترین گوشی بازار تلفی شود.

 گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5

گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5

قیمت  گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 بررسی  گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 تصویر سه بعدی

GalaxyS22

پرچمدار ۲۰۲۲ شرکت سامسونگ قطعاً مثل همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و طرفداران سامسونگ آن را بهترین گوشی ایران می‌دانند. دوربین عالی، نمایشگر بی‌نظیر و تراشه‌ی قدرتمند هر کسی را برای خرید گوشی S22 وسوسه می‌کند. شکی نیست که این مدل هم همانند سایر مدل‌های این سری جزء بهترین گوشی هاست.

سامسونگ s22

galaxy s22

قیمت سامسونگ s22بررسی ویدیویی سامسونگ s22تصویر سه بعدی

 

iPhone12

پرچمدار برند پرطرفدار آمریکایی در سال ۲۰۲۰ که طرفداران آیفون حتی بدون دانستن مشخصات این گوشی حاضر به خرید آن هستند، چرا که قدرت و کیفیت اپل برای همه ثابت شده است. یکی از روان‌ترین و سریع‌ترین تراشه‌های ساخته شده تا امروز در کنار یکی از بهترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های هوشمند و کیفیت متریال ساخت بی‌نظیر، گوشی آیفون ۱۲ را در لیست همه کاربران برای خرید قرار می‌دهد و در لیست راهنمای خرید گوشی نیز باید حضور داشته باشد.

آیفون 12

iPhone12

قیمت آیفون 12تصویر سه بعدی

 

iPhone 13 mini

ایفون ۱۳ مینی یکی از خوش‌دست‌ترین و جذاب‌ترین گوشی‌های ساخته شده توسط اپل که جدا از اندازه و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌اش، یک گوشی همه فن حریف و قدرتمندست که هر کاربری را برای خرید وسوسه می‌کند. در واقع چشم پوشی از این مدل سخت است و جایگاه مناسبی را در لیست راهنمای خرید گوشی ما دارد.

آیفون ۱۳ مینی

iPhone 13 mini

قیمت آیفون ۱۳ مینیبررسی ویدیویی آیفون ۱۳ مینیتصویر سه بعدی

معرفی گوشی

iPhone13

مدل پایه پرچمدار سری ۱۳ اپل که بهترین موبایل در این بازه قیمتیست و تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه قبلی داشته و بعد از مدت‌ها شاهد کوچک شدن ناچ آن هستیم. از جمله پیشرفت‌های آن نسبت به سری ۱۲ می‌توان به بهبود طراحی، پردازنده و دوربین اشاره کرد که پیشنهاد می‌کنیم مشخصات و قیمت ایفون ۱۳ را حتماً مشاهده کنید تا بهتر متوجه دلیل حضور آن در مقاله راهنما خرید گوشی شوید.

 آیفون ۱۳

iPhone 13

قیمتآیفون ۱۳بررسی ویدیوییآیفون ۱۳تصویر سه بعدی

بهترین گوشی بر اساس قیمت

Galaxy S22 Plus

کاندیدای بهترین گوشی بازار ایران در کلاس پرچمدار از برند سامسونگ قطعاً همین مدلست که در بازار طرفداران بسیاری دارد. نمایشگر ۶.۶ اینچی فوق‌العاده Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰هرتزی و روشنایی ۱۷۵۰ نیتی، صفحه نمایش گوشی s22 پلاس با ظرفیت ۲۵۶ را به یکی از بهترین نمایشگرهای دنیا تبدیل کرده است. همچنین در بطن این گوشی از تراشه فوق‌العاده قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده شده که فنآوری ساخت ۴ نانومتری دارد. البته از کیفیت ساخت بالای آن و پوشش گوریلاگلس ویکتس پلاس نیز نباید به سادگی گذشت. در کل این مدل از جمله بالانشین‌های لیست راهنمای خرید گوشی محسوب می‌شود.

گوشی s22 پلاس

S22 Plus 5G

قیمت گوشی s22 پلاسبررسی ویدیویی گوشی s22 پلاستصویر سه بعدی

بهترین گوشی موبایل

راهنمای خرید گوشی بیشتر از ۵۰ میلیون تومان

اگر بودجه زیاد برای شما اهمیتی نداشته و فقط کیفیت و کارآیی گوشی برایتان مهم است و می‌خواهید یک موبایل منحصربه‌فرد و لوکس داشته باشید، موارد زیر از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب به‌شمار می‌رود.

Galaxy S23 Ultra

غول جدید سامسونگ و کاندیدای بهترین گوشی سال پکیجی عالی را به شما ارائه می‌دهد و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. اس ۲۳ اولترا به خوبی از S-Pen محبوب پشتیبانی می‌کند و حساسیت تاچ آن شما را شگفت زده خواهد کرد. دوربین فوق‌العاده چهارگانه ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار تراشه فوق قدرنمند Snapdragon 8 Gen 2 هیچ حرفی برای منتقدان باقی نمی‌گذارد. نمایشگر بی‌نقص و طول عمر بالای باتری نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل است. مهم نیست گیمر باشید یا عاشق عکاسی و اهل تماشای فیلم، در هر صورت این مدل از بهترین گوشی های بازار است و از پس هرکاری به بهترین شکل برمی‌آید.

بهترین گوشی سال

گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra 5G

گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra 5G

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra 5G بررسی گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra 5G تصویر سه بعدی

Galaxy S22Ultra

نسخه اولترا پرچمدار محبوب امسال سامسونگ که یک غول همه‌فن‌حریف محسوب می‌شود که اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ باشید، قطعاً این مدل را هم در نظر گرفته‌اید. نمایشگری کم‌نظیر در کنار دوربین، باتری فوق‌العاده و یک تراشه اختصاصی ۴ نانومتری، این مدل را به یکی از بهترین گوشی‌ها در این رنج قیمتی تبدیل کرده و قطعاً یک گزینه ایده‌آل در لیست راهنمای خرید گوشی به حساب می‌آید.

اس ۲۲ اولترا با استفاده از چیپست قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ و دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی کاندیدای اصلی بهترین گوشی سال است. البته از کیفیت ساخت فوق‌العاده بالای آن نیز نباید گذشت که شکل و شمایلی شبیه به سری نوت دارد و از قلم معروف S-PEN نیز پشتیبانی می‌کند.

اس ۲۲ اولترا

S22 Ultra 5G

قیمت اس ۲۲ اولترابررسی ویدیویی اس ۲۲ اولتراتصویر سه بعدی

مشاوره خرید گوشی

Galaxy ZFold 5

بهترین گوشی در ایران و کلاس تاشوها بی‌شک نسل جدید زدفولد است. زد فولد ۵ دستگاهی جذاب و همه‌فن‌حریف است که می‌تواند حتی عاشقان iOS را برای خرید وسوسه کند. این گوشی با توجه به مشخصات و طراحی کم‌نقصش می‌تواند بهترین گوشی برای خرید سخت پسندان باشد. نمایشگر فوق‌العاده Dynamic AMOLED 2X که می‌تواند به اندازه یک تبلت و تا ۷.۶ اینچ گسترده شود، بی‌شک آپشنی بزرگ برای دوستداران تماشای فیلم و گبمرها است چراکه قدرت خود را از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 می‌گیرد و تا چندسال به راحتی می‌توانید حتی گرافیکی‌ترین بازی‌ها و سنگین‌ترین برنامه‌ها را روی آن اجرا کنید. طول عمر بالای باتری و دوربین عالی سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های بارز بهترین موبایل تاشو سامسونگ است.

 گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5

قیمت  گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 بررسی  گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 تصویر سه بعدی

بهترین گوشی بر اساس قیمت

Galaxy ZFold 4

سامسونگ سعی کرده همچنان در تولید گوشی‌هایی با نمایشگر تاشو پیشرو باشد. همانطور که می‌دانید سری zfold می‌تواند به اندازه یک تبلت بزرگ شود. این مدل یکی از زیباترین و بهترین گوشی ها در بین مدل‌های تاشو محسوب می‌شود که نمایشگر داخلی آن تا ۷.۶ اینچ گسترده می‌شود.

همچنین این صفحه‌نمایش از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X بوده و از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و به خوبی با گوریلاگس ویکتس محافظت شده است. طراحی زیبا و استفاده از متریال باکیفیت این مدل را تبدیل به یکی از بهترین گوشی های بازار کرده که حس لوکس بودن و خاص بودن را کاملاً به شما القاء می‌کند.

سامسونگ در زد فولد ۴ از تراشه Snapdragon 8+Gen1 استفاده کرده که در اجرای بازی‌های گرافیکی عالی بوده و کم نمی‌آورد و بی‌دلیل نیست که این مدل حتی با توجه به قیمت بالا هم در مقاله راهنمای خرید گوشی وجود دارد. اگر دنبال یک گوشی همه‌فن حریف و فوق‌العاده لوکس هستید، این مدل بی‌شک برای شما ساخته شده و از بهترین گوشی های این محدوده قیمتی است.

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 5G

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 5G

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 5G

iPhone 13 pro

نسخه پرو نسل ۱۳ آیفون بهبودهای بی‌نظیری داشته که شاید از مهم‌ترین آن‌‌ها، افزایش سرعت پردازنده گرافیکی تا ۵۰ درصد نسبت به  قبل و کوچک شدن ناچ بالای صفحه باشد. همچنین بزرگ شدن سنسور دوربین و در نتیجه جذب نور بیشتر به لنز، کیفیت نهایی عکس‌ها را بالاتر برده و قطعاً در این رنج قیمتی کاندیدای اصلی بهترین گوشی بازار ایفون ۱۳ پرو است.

ایفون ۱۳ پرو

iPhone 13 Pro

قیمت ایفون ۱۳ پروبررسی ویدیویی ایفون ۱۳ پروتصویر سه بعدی

iPhone 13 pro max

این مدل نسبت به نسخه پرو اندکی بزرگ‌ترست و نمایشگر ۶.۷ اینچی دارد و باتری آن نیز ارتقاء یافته و به ۴۳۵۲ میلی‌آمپر رسیده که نسبت به نسخه‌های دیگر مسلماً بهتر عمل کرده است. دوربین نیز نسبت به نسل قبلی علی‌رغم تغییر نکردن از لحاظ پیکسل، بهبود داشته و در عملکرد این تغییر محسوس و قابل مشاهده است. به جرأت می‌توان گفت که این مدل یکی از بهترین گوشی‌ های تولید شده تا به امروز است. برای اطلاع از مشخصات دقیق و فنی آیفون ۱۳ پرو مکس به لینک محصول مراجعه کنید.

ایفون ۱۳ پرو مکس

iPhone 13 Pro Max 256gb

قیمت ایفون ۱۳ پرو مکس بررسی ویدیویی ایفون ۱۳ پرو مکس 256 گیگتصویر سه بعدی

iPhone 14 Pro

نسخه پرو پرچمدار ۲۰۲۲ آیفون محبوب که با تراشه قدرتمند اختصاصی A16 با فنآوری ساخت ۴ نانومتری عرضه شده است. آیفون ۱۴ پرو در دوربین و نرم‌افزار دوربین عملکردی خارق‌العاده دارد و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر آن از فست شارژ پشتیبانی می‌کند که عملکرد بهینه‌ای دارد و در نیم ساعت ۵۰ درصد شارژ می‌شود و می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خرید باشد.

آیفون ۱۴ پرو

iPhone 14 Pro

قیمت آیفون ۱۴ پروبررسی ویدیویی آیفون ۱۴ پروتصویر سه بعدی

iPhone 14promax

شاهکار بی‌چون و چرای امسال آیفون که از هر نظر یکه‌تاز است. این گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس بهترین دوربین و سریع‌ترین چیپست در بین گوشی‌های هوشمند را دارد. اگر به کیفیت ساخت، سرعت، قدرت و دوربین اهیمت می‌دهید، بهترین انتخاب پیش روی شما نسخه پرومکس جدید آیفون است که می‌توان آن را بهترین گوشی ایران و جهان نیز معرفی کرد.

گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس

iPhone 14 Pro Max

قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکسبررسی ویدیویی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکستصویر سه بعدی

در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی در هر بازه قیمتی را بررسی و انتخاب را برای شما تا جای ممکن راحت کنیم. نظر شما چیست؟ بهترین گوشی از نظر شما باید چه استانداردی داشته باشد؟ آیا مدل دیگری می‌شناسید که در لیست راهنمای خرید گوشی ما آن را پیدا نکردید؟ فراموش نکنید قبل از خرید گوشی حتماً نیازهای خود را اولویت‌بندی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۱ رای

سوالات متداول

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان کدام است؟

✔️گوشی های این بازه قیمتی چندان کارایی خاصی ندارند و تنها برای معمولی ترین کارها و یا استفاده به عنوان گوشی دوم مناسب هستند. اگر تمایل به خرید یک گوشی خوب دارید پیشنهاد می‌کنیم کمی بودجه‌یتان را افزایش دهید تا در رنج قیمتی بالاتر مدل مناسب خود را بیابید.

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان کدام است؟

✔️ در این بازه از لحاظ سخت افزاری بهترین گوشی «a04s» است که در همه زمینه‌ها خوب کار کرده است. اگر طرفدار سامسونگ هستید، این گوشی گزینه مناسبیست...

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان کدام است؟

✔️ گوشی «A14 4G»یکی از بهترین گزینه‌ها در این محدوده‌ی قیمتیست. برای مشاهده‌ی دیگر گزینه‌هایی که در این محدوده قیمتی دارید، به مقاله مراجعه کنید.

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان کدام است؟

✔️ شیائومی باز هم بهترین گوشی را در این رنج قیمتی عرضه کرده است. اگر اولویت شما عکس برداری با موبایل و دوربین باشد، گوشی «Redmi note 11s» با داشتن دوربین چهارگانه با لنز اصلی فوق‌العاده 108 مگاپیکسلی بهترین انتخاب شماست. البته این مدل در بقیه قسمت‌ها نیز عملکرد رضایت بخشی داشته است. البته اگر اولویت شما سخت افزار و بروز بودن است به سراغ "note12" بروید.

بهترین گوشی تا 12 میلیون تومان کدام است؟

✔️ در این کلاس شما انتخاب‌های خوب بسیاری برای بهترین گوشی دارید، اما اگر یک گوشی همه فن حریف می‌خواهید، بهترین گزینه برای شما گوشی «redmi note 12 pro 4G» است که علاوه بر حافظه داخلی بسیار خوب نمره‌ای در حد یک پرچمدار از بنچمارک دریافت کرده که گویای قدرت بی‌نظیر آن است.

بهترین گوشی تا 18 میلیون تومان کدام است؟

✔️ اگر قصد همچین هزینه‌ای را دارید، باید به فکر یک گوشی قدرتمند از نظر امکانات و سخت افزار باشید که در همه زمینه‌ها شما را راضی نگه دارد و یکی از بهترین گوشی ها «Poco F5» شرکت شیائومی است که با مجهز شدن به تراشه snapdragon 870، باتری 4500 میلی‌آمپری با فست شارژ 67 واتی و کیفیت ساخت و نمایشگری کم‌نقص، می‌تواند هر کاربری را راضی نگه دارد.

بهترین گوشی تا 25میلیون تومان کدام است؟

✔️ «S21fe» و «xiaomi 12t pro» دو مورد از بهترین گزینه‌هایی هستند که در این محدوده‌ی قیمتی می‌توانید بیابید.

بهترین گوشی که در محدوده‌ی 30 تا 50 میلیون تومان می‌توان خرید چیست؟

✔️ بهترین انتخاب شما در این رنج قیمتی نسخه پایه پرچمداران شرکت اپل، سامسونگ و شیائومی است که می‌توانید مطابق با اولویت‌ها و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

بهترین گوشی بالای 50 میلیون تومان کدام است؟

✔️ اگر هزینه‌ای که می‌کنید برای شما اهمیتی ندارد و از بابت بودجه مشکلی ندارید، بهتر است به سراغ پرچمداران اپل بروید که در کیفیت و روان بودن حرف اول را می‌زنند. «iPhone 13 ProMax» قوی‌ترین و بهترین گوشی رجیستر شده حال حاضر ایران است که به یکی از با کیفیت‌ترین دوربین‌های چهارگانه و نمایشگری 6.7 اینچی و تراشه فوق‌العاده قدرتمند A15 مجهز شده و در عین بزرگ بودن حس لوکس بودن را خیلی خوب به شما منتقل می‌کند. البته رهبر پرچمداران شرکت سامسونگ یعنی "S23 Ultra" نیز عملکردی کم نقص داشته و از قلم S-pen نیز پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

‫۱۳۴ نظرها

  1. ممنون از مطالب مفیدتون، دنبال یه گوشی سبک در عین حال با کیفیت خصوصاً از لحاظ باطری و شارژ سریع هستم، بازه قیمتیش هم تا ۱۵ تومن باشه، مدلی هست که مناسبم باشه؟

  2. با سلام میخوام بین s-21-ultra و xiaomi-12-pro یکی رو بخرم نظرتون ب کدومه؟

  3. چگونه است در مورد همه اجناس وارداتی، همه چیز از چین و جنس اشغال است اما موبایل از کره و ایفون از امریکا و بهترینهای دنیاست ؟
    و کره ای ها که برای وادار کردن مردم به خرید ، از یک گوشی صد مدل تولید میکند بل تفاوت‌هایی جزیی … قیمتش هم نمیاره پایین … عجیبه ها

  4. سلام وقت بخیر ببخشید من یه سوالی داشتم جوابشم هیچ جا نتونستم پیدا کنم به نظر شما برای خرید گوشی تو بازه ١٢ میلیون پوکو f4 انتخاب بهتریه یا ۱۱t کدومشون ارزش خرید بالاتری داره؟؟
    ممنون میشم جوابمو بدید🌷

    1. هیچ کدوم ولی پوکو f4نسبتا بهتره چون بیش از حد داغ نمیکنه

  5. سلام خسته نباشیدمن گوشی انر.۵۰.لایت خریدم اون رهنمایی شماروانجام دادم به اونجامیرسم که مینویسه هوییتت روتاییدکن که بایدکدبیادولی نمیدونم چراکدنمیادکه ثبت بشه میشه راهنمایی کنیدممنون میشم

  6. سلام الان تاریخ۱۵/۱۱/۱۴۰۱است من خواهم گوشی بخرم ولی بین مدل های پایین شک دادم
    Redmi .note. 10 .pro 8/256
    قیمت:۷۹۰۰تا۸۲۰۰
    Redmi .note. 11.s 8/126
    قیمت:۷۳۰۰تا۷۵۰۰
    Samsung .A33. 5g. 6/126
    ۸۶۰۰تا۸۸۰۰
    Samsung .M33. 5g. 8/126
    ۸۰۰۰تا۸۴۰۰
    من از سه مدل اولی خیلی خوشم می آید نمی دونم بین ۱۱.sو۱۰.pro کدومو انتخاب کنم من به خاطر فیلمبرداری به ۱۰.proفکر می کنم چون ۱۰۸۰/۳۰،۶۰و۴k/30ولی ۱۱s فقط۱۰۸۰/۳۰
    بین A.33 5g با۱۰.pro هم شک دارم اون هم جدید تره و هم ۵g ولی دوربین۱۰.pro بهتره ولی فیلمبرداری A.33 5g بهتره
    یک ۱۰.pro دست دوم ۱۶ماه گارانتی داره فقط ۲ماه کار کرده ۸/۱۲۶
    قیمت۶۸۰۰ خیلی تمیزه مثل صفر می مونه من الان چکار کنم یه
    Samsung. Note. 9 6/126 دست دوم پیدا کردم تمیزه بدون عیب مهلت تست دو سه روز قیمت۸۵۰۰
    لطفا جامع رهنمایی کنی چون من حساسم و هم به گوشی خیلی علاقه دارم لطفا رهنمایی کنید ممنون.

  7. سلام و خسته نباشید خدمت ۱۹ کالا گوشی تو رنج قیمتی ۱۲ میلیون ۱۲ میلیون نیم چه گوشی فقط برای گیم زدن پیشنهاد میدید چه مدلی پیشنهاد میدید و بقیه مشخصاتش هم مناسب و معمولی باشه

  8. سلام و خسته نباشید گوشی تو رنج قیمتی ۱۲ میلیون ۱۲ میلیون نیم چه گوشی فقط برای گیم زدن پیشنهاد میدید چه مدلی پیشنهاد میدید و بقیه مشخصاتش هم مناسب و معمولی باشه

  9. سلام خسته نباشید من واقعا بودجه مشخصی ندارم واسه خرید گوشی می تونم تا ۲۰تومن و بیشتر هم هزینه کنم ولی دنبال اینم که با کم ترین هزینه و بدون پرداخت هزینه بی خود یه گوشی که واقعا الان خوب باشه دوریبن طراحی و خوش دستی جنس بدنه خوب و…
    می دونم سوالم خیلی کلیه ولی الان یه گوشی که به قول معروف کم نیاره و به صورت کلی خوب باشه چی معرفی می کنید

  10. من گوشی A10s دارم اصلاً راضی نیستم حافظش کمه زودم هنگ میکنه باتریشم دوباره میره تعمیر ولی دوربین خوبی داره الان میخوام گوشیمو عوض کنم در حد رنج ۸ . ۹ تومن دربیاد حالا یکم بالا پایین‌تر. بین گوشی A33 و A52و شیائومی پوکوX3پرو موندم چی انتخاب کنم چون یکی از دوستامم شیائومی پوکو X4پرو داره از همچیش راضیه مخصوصا باتریش ک عالیه ولی دوربینش ب اندازه سامسونگ کیفیت نداره و راضی نیس . حالا موندم ساسونگ بگیرم یا شیائومی من از گوشی زیاد استفاده میکنم و حافظه و دوربینم برام خیلی مهمه باتریشم خوب باشه و زود خالی نشه و هنگم نکنه ب نظرتون چی رو انتخاب کنم؟؟

  11. سلام وقت بخیر
    من هفت ساله گوشی هووایی دارم و خوبه . الان بعد این مدت کند شده و به خاطر پایین بودن اندرویدش بعضی برنامه ها را نصب نمیکنه . ولی مشکل دیگه ای نداره
    الان میخوام گوشی بخرم که چند سال برام کار کنه . دنبال برند هم نیستم و نمیتونم هرسال هزینه کنم . در حدود شش میلیون چی پیشنهاد میکنین که بدون دردسر چند سال برام کار کنه؟ ممنون

    1. درود؛
      مقاله “راهنمای خرید بهترین گوشی بازار در رنج های قیمتی‌ مختلف” از ۱۹کالامگ را مطالعه کنید.

      1. سلام خسته نباشید بین گوشی های گلکسی m 3 2 یا a 3 2 و ردمی نو ت ۱۱ s کدوم رو پیشنهاد میکنید معیارم اول صفحه نمایش خوب و سخت افزار خوب هست و سوال دیگه ام اینکه بین سوپر امولد و امولد ایا تفاوتی هست یا نه خیلی ها میگن سوپر امولد همون امولده فقط روشنایی بهتری داره و رنم ها همون رنگ های امولده گلکسی های که گفتم سوپر امولدن ولی ردمی نوت ۱۱s امولد ایا فرقی بین اینها در رنگ ها هست و اینکه ایا گلکس ی m3 2 و a 3 2سخت افزار بدی دارن بعضی بررسی ها میگن خوبه و تووبازی هم بد تیست ولی بعضی ها میگن حتی توی کار های روز مره ممکنه خراب بش هدیا لگ بزنه

  12. سلام خسته نباشید
    من استفاده خاصی از گوشی ندارم به جز کارهای اینترنتی، مهم نیست دوربین یا پردازنش چی باشه. تا ۷ میلیون بهترین گوشی برای کارهای اینترنتی چی میشه؟

  13. سلام به سوال دارم لطفا اگه پیام منو خوندید جواب بدید
    بین ۱۱.لایت و ۱۱.تی کدومش از نظر دوربین بهتره؟ چون شنیدم ۱۱.لایت ۶۴ هست ولی از ۱۰۸ ممکنه بهتر باشه

  14. سلام. از اطلاعاتتون ممنونم… در ویدیو خانم خیلی خیی زیاد سر تکون میده… برای بهبود کارتون این انتقاد رو می نویسم… موفق باشید

    1. ممنونم از نظرتون
      نظر شما قطعا به بهبود کار کمک خواهد کرد

  15. با سلام
    راهنمایی میخواستم با توجه به علاقه ام به گوشی های نوت میخواسم نوت ۲۰ الترا را خریداری کنم خواستم راهنماییم کنید با توجه به دومین سالی است که جدیدا هم به تازگی اندروید ان را آپدیت کرده و سامسونگ وانمود تا تا سه سال اندروید و ۴ سال اپدیت های امنیتی میفرسته ایا ارزش خرید داره فقط الان اندروید ۱۲ تازه گرفته سال اینده هم اندروید ۱۳ و دیگر تمام. تشکر

  16. سلام محتواتو در مورد راهنمای خرید گوشی بسیار کاربردی و عالی بود با تشکر از تیم عالیتون

  17. سلام خسته نباشید. با تشکر ازشما . پیشنهاد شما برای گوشی تا قیمت حدوداً ۱۰ میلیون چی هست؟ لطفاً چند مدل را معرفی کنید.

  18. سلام

    ممنون بابت مطلب راهنمای خرید گوشی

    بنظر بنده گوشی های سامسونگ بدلیل صفحه نمایش با کیفیت میتواند همچنان گزینه اول برای خرید باشد.

  19. سلام من بین a21s وm21 موندم کدوم رو بخرم گوشی رو برا بازی میخوام کدوم بهتر ؟ ممنون

    1. قدرت سخت‌افزار هر دو رو در سایت ۱۹کالا چک کنید هر کدوم که بیشتر بود برای بازی بهتره

  20. یک راهنمای خرید گوشی به من میدین به نظرتون بینM62 و a71 و s20FEکدوم رو بخرم؟

  21. مشاوره خرید گوشی ۱۹ کاا مگ عالیه ممنون از تیم خوب شما

  22. با تشکر از سایت عالی و گران قدر ۱۹ کالا
    لطفا جوابم بدهید

  23. سلام ببخشید در سوالات متداول در بازه قیمتی ۳تا ۴ میلیون رو نگذاشتید
    اگه میشه راهنمایی کنین ممنونم

    1. در مقاله هست کافیه روی فهرست مربوطه که در بالای مقاله می بینید کلیک کنید

  24. سلام خسته نباشید. با ۶ یا ۶.۵ میلیون بودجه گوشی که لگ نزنه و بعد از مدتی کند نشه چه پیشنهادی میدید؟

    1. دوست عزیز راهنمای خرید گوشی رو در همین مجله مطالعه کنید

      1. سلام و عرض ادب
        ببخشید میخواستم بدونم گوشی پوکو ایکس تری پرو که گفتین بهترین گوشی های بازار آیا خیلی داغ میکنه؟
        آیه ارزش خرید داره؟

  25. سلام خست نباشید. با ۶ یا ۶.۵ میلیون بودجه یه گوشی که لگ نزنه و بعد از مدتی کند نشه چه گوشی پیشنهاد میدید؟

  26. سلام خسته نباشید. با ۶ یا ۶.۵ میلیون یه گوشی که لگ نزنه و بعد از مدتی کند نشه چه گوشی پیشنهاد میدید؟

  27. سلام میخواستم نظرتون رو درباره گوشی آنر ۱۰لایت بپرسم واینکه تو بازی های سنگین مثل کالاف عمل کردش چطوریه

    1. طبق مقاله راهنمای خرید گوشی این گوشی متوسط هست میشه گفت از گوشی ای ۵۱ سامسونگ ضعیف تر هست اگر گوشی برای کالاف می خواهین راهنمای خرید گوشی گیمینگ رو مطالعه کنید در همین مجله

    1. طولانی مدت ممکنه هنگ کنه چون این گوشی پایین رده هست که برای بازی ساخته نشده

        1. اگر مقاله راهنمای خرید گوشی رو خونده باشید گفتیم که این یکی از گوشی های خوب بازار هست و به نسبت قیمتش امکاناتش خوبه

  28. سلام خسته نباشین واقعیتش من پدرم برای درس میخواد تا ۳۵۰۰ گوشی بگیره که گیم های سنگین مثل کالاف و پابجی رو بدون لگ بالا بیاره به من نوکیا ۵.۳ پیشنهاد شد که پیشنهاد خوبی هم بود!اما خواستم نظر شما رو هم بدونم و اینکه میترسم شیائومی بگیرم و بعد ۱ سال دوربینش ضعیف شه و این حرفا ولی اگر پیشنهادتون بین نوکیا و سامسونگ باشه عالی میشه ممنون میشم راهنماییم کنین با تشکر

    1. در حال حاضر چندین مدل از گوشی نوکیا روی سایت موجود هست نقد و بررسی و اطلاعات فنی این گوشی ها رو ببینید
      سامسونگ هم در این قیمت نمی تونید گوشی رو پیدا کنید که بتونه بازی های سنگین رو خوب اجرا کنه

  29. سلام من میخوام یه گوشی برای گیم بخرم و نوت ۹ پرو رو در نظر دارم

    ولی امروز صبح شنیدم که چون ایران تو تحریم آمریکاست گوشی های شیائومی دارن قفل میشن
    میخواستم بدونم که این قضیه صحت داره؟
    و اگه صحت داره چه گوشی ای معرفی میکنید برای گیم که تا ۶میلیون تومن باشه
    با تشکر از تیم خوبتون

    1. با سلام
      دوست عزیز لاک شدن گوشی های شیائومی در ایران صحت نداره و قرار نیست هیچ گوشی لاک بشه
      و گوشی نوت ۹ پرو برای بازی خوبه اما ایده ال نیست بهتر هست که آپشنی قدرت سخت افزاری قوی تری داره رو مد نظر قرار بدین خانواده ۱۰ این سری به نسبت بهتر هست تو اجرای بازی ها

  30. سلام خسته نباشید
    ببخشید من بین گوشی a51 و a32 موندم میشه بگین کدوم دوربینش بهتره ؟

    خواهش میکنم جواب بدین

    1. ای ۳۲ لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی داره و a51 لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلیست

      عملکرد دوربین ای ۳۲ رو می تونید در مقایسه های مجله ببینید

  31. ردمی نوت ۱۰ اس با پوکو x3 با ردمی نوت ۹ تی ۵g مقایسه کنید

  32. لطفاً لطفاً پوکو x3 و note10s و note9t ۵g را باهم مقایسه کنید
    از این سه تا کدوم بهتره؟؟
    لطفاً

      1. سلام و خدمت شما من از شما و همکاران محترم ۱۹کالا مگ بابت مطلی عالی راهنمای خرید گوشی تشکر میکنم

    1. سلام
      برند شیامی بین ۶تا۱۰ملیون الان فقط پوکو ایکس۳پرو هستش

  33. ارزون ترین گوشی که بتونم باهاش سنگین ترین بازی هارو با اخرین تنظیمات گرافیکی اجرا کنم چیه؟

    1. نو کیا ۱۱۰۰ خیلی گوشی پرقدرت و عالی هستش که خصوصیت جدید دید در شب و پرواز عمودی همچنین تشخیص اشباح سرگردان به اون اضافه شده

  34. سلام خسته نباشید و ممنون از سایت ۱۹ کالا
    ببخشید من تصمیم گرفتم a51بخرم ایا گوشی خوبیه و یا در اون رنج قیمتی گوشی بهتری هم هست لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    1. سلاممم
      یکی که اگاهی داره و میتونه درست و عالی جوابمو بده ممنون
      من بین ۳ تا گوشی گیر کردم
      Xiaomi n ote 8 pro
      No va i7
      Po co x
      هر سه تاشون میشه گفت تو یه رنجن
      ولی چون فقط برای گیم میخوام مثل پابجی فورتنایت و لیگ و موبایل لجند نمیدونم کدوم بهترینه
      نوت ۸ پرو هر چی سرچ کردم دیدم واقعا واسه گیم عالیه و پابجیو با ۶۰ فریم میاره ولی بقیه نه
      اون دو تا هم از لحاظ سی پی یو و رم و گرافیک بالاتر بودن
      گیج شدم الان میشه کمک کنین چی بگیرم؟

      1. عزیز ردمی نوت ۸ پرو بسیار داغ میکنه (خودم داشتم)
        نوا ۷i هم خدمات گوگل رو نداره
        پس میمونه poco x3 بهترینشونه

      2. دوست عزیز من خودم نوا ۷آی دارم با برنامه Gspace میتونی گوگل رو برگردونم حتی میتونی بگی برات بزنن(من خودمم دارم)
        ببین یه گوشی فوق العاده جذاب و قدرتمند تقریبا توی این ۱ ماهی که خریدم یه لگد و باگی ازش ندیدم و فست شارژم که دیوونم کرده از بس که سرعتش بالاست.
        سخت افزارشم که هم از پوکو ایکس تری و هم از نوت۸ پرو یه سروگردن بهتره.(تست سرعتشم تو یوتیوب و آپارات هم هست میتونی بری ببینی.
        در کل نوا ۷آی یه انتخاب خیلی خوبی میتونه برات باشه.
        یا علی

  35. سلام برای من مهم ترین فاکتور خرید دوربین و باتریه. حدود ۵میلیون یکم کمتر یا بیشتر فرقی نداره. به نظرتون چی بخرم؟ honor9xیا huawip30 light یا Redmi note9s یاgalxy A21s یاA31 کدووومش بهتره لططفا منو راهنمایی کنییییین نمیتونم تصمیم بگیرم مرررسی

  36. سلام خسته نباشید
    من میخواستم بپرسم آیا گوشی پوکو ایکس ۳ تا ۴ یا ۵ سال کار میکنه؟؟
    چون من میخوام برای اولین بار از برند شیائومی گوشی خریداری کنم و بخاطر همین شک دارم که این گوشی را بخرم یا نه؟
    و استفاده طولانی مدت از گوشی که میتونه ۴ سال اینا دوام بیاره برام مهمه؟

    1. هر گوشی برای اینکه طول عمر بیشتری داشته باشه باید درست ازش استفاده کرد
      گوشی های شیائومی هم همین طور
      بله پاسخگو خواهد بود

      1. چرا اسمی از گوگل پیکسل۶ و ۶ ایکس ال نبردید ؟؟ عجیبه !! نظرتون دربارشون چیه چون میخوام گوشی بخرم لطفا اگر امکان داره درباره این گوشی نظرتون رو بگید

        1. هر دو گوشی های خوبی هستند اندرو ید خام رو دارن که بسیار رابط کاربری بسیار روانی داره اما خب کمتر در بازار ایران پیدا میشه به همین دلیل در این راهنمای خرید قید نشده

  37. سلام
    میخواستم بپرسم بین سامسونگ نوت ۱۰ لایت و اس ۱۰ لایت و اس ۲۰ اف ای کدوم ارزش خرید بیشتری داره ؟ و اینکه در این محدوده قیمتی گوشی بهتر از اینا هست ؟؟

    1. با سلام لطفا مقاله محدوده های مختلف قیمت گوشی رو مطالعه کنید

  38. سلام پوکو ایکس تری از همه لحاظ خوبه مخصوصا از لحاظ باطری چطور ؟!!!!!

  39. سلام
    سامسونگ گلکسی ای ۷۱ بهتره یا شیائومی ردمی نوت ۹ پرو مکس

  40. سلام خسته نباشید
    ببخشید گوشی شیائومی می نوت ۱۰ لایت بهتره یا شیائومی می ۱۰ لایت یا سامسونگ گلکسی ای ۷۱ اگ قرار باشه شما یکی از اینا را انتخاب کنی کدوم یکی بهترین گوشی محسوب میشه ؟

    1. با سلام
      مشخصات این مدل ها رو ازطریق سایت مقایسه کنید
      بستگی به خودتون داره که چه عملکردهایی برای شما در اولویت قرار داشته باشه

  41. سلام با بودجه ۱۰ میلیون تومان چ گوشی بخرم ک ارزش خرید داشته باشه ب نطر خودم هواوی P30 پرو خوبه ارزش خرید داره؟

    1. بله این گوشی یکی از گوشی های خوب بازار هست و عملکرد سخت افزاری بسیار عالی را ارائه می ده

  42. چرا ردمی نوت ۸ رو نزاشتید با وجود ۵۰۰ میلی امپر باتری کمتر از نوت ۸ پرو دوامش بیشتره و چیپستش چون اسنپدراگونه تا ۳ الی ۴ سال برای مصارف نسبتا سنگین دوام میاره

      1. سلام دوستان گرامی لطفا جواب کامل و واضح بدهید و تا اخر بخوانید میخام گوشی نوبیا رد مجیک ۶پرو حافظه ۱۸ گیگ بخرم دوباره دیدم بلک شارک ۴ پرو و لنوو لیجن فون دوئل دو پرو و ایسوس راگ فون ۵ التیمیت هم هست کدوم بخرم از هر نظر بهتره / جواب کامل و خوب دهید لطفا همه گوشی ها حافظه شون ۱۸ و داخلی ۵۱۲ هست اخرین نسخه شون لطفا مقایسه کنید و بگید

  43. سلام خدمت شما بزرگواران ببخشید میگم گوشی وای هشت اس بهتره یا نوت هشت پرو دقیق بگین بهترین گوشی ممنون میشم

    1. با سلام اگر به جدول هایی که برای هر کلاس ارائه شده دقت کنید می تونید تشخیص بدین که هر کدوم در چه ویژگی قوی هستند
      گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو دوربین و باتری تاحدودی قوی تر هست

  44. سلام ببخشید گوشی وای هشت اس بهتره یا نوت هشت پرو؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدید

  45. با عرض سلام بزرگواران چرا گوشی موتورولا moto g9 plus رو بررسی نمی کنید؟
    میشه بفرمایید نظرتون درباره این گوشی چیه؟ کیفیت ساخت و دوربین
    تشکر

  46. سلام خسته نباشید
    خیلی ممنون از زحماتی ک میکشید و اطلاعاتی ک در اختیار ما میگزارید
    میخواستم بپرسم ک گوشی poco x 3،گوشی خوبی برای خریدن هست یا ن
    خیلی ممنون

    1. بله این گوشی یکی از بهترین گوشی های میان رده هست که ارزش خرید بالایی هم داره

  47. ممنون از اطلاعات خوبتون، کمتر سایتی انقدر صادقانه اطلاعات در اختیار کاربراش میزاره

    1. سلام، عجیبه چرا حرفی از هواوی سری میت نزدید، لطفا درباره هواوی سری میت توضیح دهید چون خیلی سری میت رو دوست دارم.

      1. سلام خسته نباشید من یه گوشی ای می خوام که از نظر باطری و سخت افزار و نمایشگر و طراحی عالی باشه قیمتش هم مهم است. فقط از آیفون ها نباشه

  48. سلام دوستان میشه یکی راهنماییم کنه در مورد بهترین گوشی ؟ من یه گوشی می خوام برای بازی باپجی مناسب باشه، به نظر شما کدوم گوشی برای بازی بابجی مناسبه می خواهم قیمت خیلی زیادی هم نداشته باشه،

    1. با سلام در محدوده های مختلف قیمتی که در این مقاله ارائه شده می تونید مدل مورد نظرتون رو پیدا کنید پیشنهاد خرید گوشی برای شما که بازی براتون در اولویت قرار داره اینه که مدل هایی رو مد نظر قرار دهید که امتیاز سخت افزاری بالای ۲۰۰ هزار دارند

  49. سلام گوشی محدود سه تا سه نیم میلیون شیامی باطری خوبی داشته باشه حافظه داخلی و کیفیت بالا داشته باشد

    1. سلام خدمت آقای مرادی به نظر من اگه شما بودجتون ۳ونیم هست میتونین ۵۰۰ بزارین روش ی دونه نوت ۸ بخرین البته نسخه ی ۶۴ یا ۳۲ گیگ باطری اش هم ۴۰۰۰ میلی آمپر هست و قابل فست شارژ دارد

      موفق باشین

  50. سلام .گوسی سامسونگm30sبارام ۶باحافظه۱۲۸ میخوام .میتونین تهیه کنید برام

  51. سلام
    گوشی میخام که باطری خوبی داشته باشه حافظه داخلی و کیفیت عکاسی بالایی داشته باشه تو محدوده دو تا سه میلیون بغیر از برند سامسونگ

  52. سلام
    گوشی از برند ها ی جدید که از بهترین مدل گوشی باشه
    قیمت :۵میلیون
    حافظه:۶۴گیگ
    مناسب:عکس برداری،گیم و عمر باتری

    1. سلام آقا پارسا ب نظرم ی دونه نوت ۸ پرو بخری عالیه چون یک گوشی خوب با قیمت مناسب هستش که دوربین ۶۴ مگاپیکسل و کاملا مناسب عکس برداری باتری اش هم خوبه ولی برای گیم مطمئن نیستم که خوب باشه یا ن و اینکه صفحه نمایش بزرگی هم داره و حسگر اثر انگشت پشت قاب داره برندش هم ک شیائومی هس ولی mi a3 هم بد نیس من خیلی تعریفشو شنیدم اون دوربینش ۴۸ هس و حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایشگر هست و باتریش ۴۰۳۰ هس

    2. سلام. چرا اصلا درمورد poco x3 حرف نزدین وقتی از بهترین گوشی های بازار ؟! نظرتون چیه درموردش؟

  53. سلام خسته نباشید. ببخشید گوشی میخوام تا ۴۷۰۰ که برای گیم عالی باشه یعنی بهترین گوشی ایران باشه. باتری و قدرت سخت افزار مهم هستن. ترجیحا سامسونگ ولی اگه برند دیگه ای هم باشه مشکلی نداره میخوام جزو بهترین گوشی ها باشه . تشکر

    1. سلام
      هواوی y9s
      رام۶
      ۱۲۸گیگ
      اثرانگشت جانبی، قیمت ۳۷۰۰
      عالی واس بازی

    2. A21s جزو بهترین گوشی ها برا گیم دورینش ۴۸ مگاپیکسل هست android هم فک کنم ۱۰ باشه

      1. ۱۹کالای عزیز ردمی نوت .۱۱ الان قیمتش ۱۰میلیون و پونصده سایت رو بروز کنید
        A.53 قیمت ۱۸میلیون
        واقعا داریم به کجا میریم

        1. متاسفانه سرعت افزایش دلار از سرعت نور هم بیشتره و فعلاً هیچ جوره نمیشه باهاش هماهنگ شد

  54. با سلام سعی شده میانگین قیمت این گوشی ها لحاظ بشه و اینکه قیمت ها به روز رسانی خواهد شد.

    1. سلام خدمت شما ولی قیمتا بروزرسانی نشدن

      به نظر شما نوت ۸ الان بین ۲ تا ۲ نیم میلیونه؟

      1. سلام دوست عزیز با توجه به نواسانات شدید قیمتی، قیمت پایه جهانی گوشی ها هم در مطلب قید شده

        1. واقعاً عجیبه برام gplus ، ۹c ، a1 2 و…
          هست ولی Redmi9 که از بهترین موبایل و قوی تره نیست

          1. بله درسته این هم جزء گوشی های ارزان قیمت هست اما همه مدل ها رو که نمیشه در قالب یک مقاله گنجوند

        2. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر من گوشی آیفون پرومکس یا هوایی یا سامسونگ یا شئامونی که حافظه بیشتری داشته باشد و دوربین عالی باشه میخوایم کدوم مدل گوشی بهتره و بهترین گوشی ایران محسوبمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

          1. این سوال خیلی کلی هست
            باید اولویت. خودتون بودجه ای که در نظر گرفتید و مواردی که مهمه براتون رو مشخص کنید

    2. سلام به زحمت گوشی میان رده که بهترین دوربین را داشته باشد بهم معرفی کنید

      1. مقاله بهترین گوشی میان رده از نظر دوربین رو حتما مطالعه کنید

        https://www.19kala.com/mag/the-best-mid-range-phone-camera/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن