خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلاخبار هوآویراهنمای خریدنقد و بررسی ویدیویی موبایل
موضوعات داغ

بهترین برند یا مارک گوشی چیست؟ سامسونگ یا شیائومی و…

شاید شما هم چون بسیاری از افراد در خرید بین محصولات سامسونگ، هواوی و شیائومی مردد باشید. ما قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی؟ قبل از پرداختن به این موضوع که بهترین مارک گوشی چیست این نکته را در نظر داشته باشید که آنچه در ادامه مطلب می‌آید بیشتر بر پایه تجربه کلی کارشناسان تیم ما در عمل بوده و نتیجه در برخی موارد خاص ممکن است متفاوت باشد. با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم از دید یک کاربر معمولی نیز به این موضوع نگاه کنیم تا به سوال شما مبنی بر گوشی خوب چی بخرم بتوانیم پاسخ دقیق‌تری بدهیم.

ویدئو گوشی خوب چی بخرم را مشاهده نمایید تا به جواب بسیاری از سوالات خود برسید:

در ادامه خواهیم گفت که کدام برند گوشی بهتر است و گوشی خوب چی بخرم که نیازهایمان را برطرف کند. همه ما قبل از خرید گوشی قطعاً این سوال را از خود پرسیده‌ایم که از بین این همه مدل با قابلیت‌ها و خصوصیات متنوع و یا حتی قیمت‌های متفاوت گوشی خوب چی بخرم و یا بهترین برند گوشی کدام  است؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت که آیا می‌توان صرفاً از نظر برند تشخیص داد که مدلی برای ما مناسب است یا خیر؟ به نظر شما برنده این جدال کدام برند است؟ شیائومی یا سامسونگ و یا اصلاً جایگاه هواوی این روزها کجاست؟

در این مطلب بیشتر به برندها پرداخته‌ایم، اما اگر به دنبال بهترین‌ها هستید و صرفاً نمی‌خواهید از یک برند خاص انتخاب کنید مقاله بهترین گوشی می‌تواند دید بهتری نسبت به مدل‌ها به شما دهد چراکه لیستی از بهترین گوشی‌ها را در این مقاله ارائه داده‌ایم…

کدام برند گوشی بهتر است شیائومی یا سامسونگ ؟

چه گوشی بخریم ؟ در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ و هواوی، کیفیت سامسونگ بهتر است یا شیائومی؟ تمامی برندها، تولیدات خود را در سه کلاس اصلی پایین‌رده، میان‌رده و همچنین پرچمدار روانه بازار می‌کنند که معمولاً هر برند بر روی یکی از این سه کلاس ذکر شده تمرکز بیشتری دارد. همان طور که می توانید در سایت ما ببینید میانگین قیمت گوشی از این برندها نیز باهم دیگر تفاوت‌هایی دارد که به آن اشاره خواهیم کرد. برای شروع نقاط مثبت و منفی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های این سه برند را بررسی خواهیم کرد.

البته از آنجایی که در ایران جدال اصلی بهترین برند گوشی اندرویدی بین سامسونگ و شیائومیست؛ تمرکز اصلی خود را روی این دو برند خواهیم گذاشت. گرچه در لیست بهترین مارک گوشی نباید از برندی چون هواوی نیز به سادگی گذشت چراکه هنوز هم با تمام مشکلاتی که سر راه این برند وجود دارد از برخی جهات حرف اول را می‌زند.

گوشی خوب چی بخرم

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های سامسونگ

اگر قصد خرید یک گوشی از برند سامسونگ را دارید بهتر است بدانید که این کمپانی اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری کرده و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

اگر سری به صفحه گوشی سامسونگ در سایت بزنید متوجه خواهید شد که قیمت گوشی سامسونگ هم در سری‌های مختلف این برند کره‌ای تفاوت‌هایی دارند. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است.شیائومی یا سامسونگ

  • S پرچمدار
  • Note پرچمدار
  • A میان‌رده و پایین‌رده
  • M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری
  • Z  گوشی‌های تاشو

خطوط تولید M و A سامسونگ گوشی‌های اقتصادی این شرکت هستند. سامسونگ خط تولید A خود را با رام رسمی گلوبال تولید و روانه بازار کرده که در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی هستند. اگر به دنبال خرید یک گوشی خوب هستید قطعاً بر اساس نیاز خود می‌توانید مدلی از این خط تولید را انتخاب کنید. از زمان تجدید نظر سامسونگ در خط تولید A تاکنون مدل‌های زیادی از این برند راهی بازار شده که از جدیدترین این مدل‌ها می‌توان به گوشی ارزان و خوب A14 و A04s اشاره کرد که نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارتقاء قابل‌توجهی داشته‌اند.

این مدل‌ها هم همانند سری‌های قبلی که محبوبیت و فروش زیادی داشتند، قطعاً نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهند کرد. اگر کلاس‌های بالاتری از این برند را هم مد نظر دارید باز هم می‌توانید یک مدل گوشی خوب را خریداری کنید. یکی از این مدل‌ها گوشی “A54″است که جزء گوشی های پر فروش بازار موبایل محسوب می‌شود و نسخه جدید خط تولید A محسوب می‌شود. از دیگر گوشی های خوب و ارزان این برند می‌توان به “A34” اشاره کرد که در این کلاس جدیدترین این مدل‌ها محسوب می‌شود و از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.
سامسونگ یا شیائومی در طی سال‌های گذشته از زمانی که سامسونگ خط تولید سری M را راه‌اندازی کرده حضور مدل‌های آن در بازار جهانی کم رنگ بوده است، به این دلیل که سامسونگ ابتدا این خط تولید را برای بازارهای خاصی مثل هند تولید کرد؛ اما از سال ۲۰۲۰ این سیاست به کلی تغییر کرد و این شرکت مدل‌های متعددی از این برند را در بازارهای جهانی هم توزیع کرد تا بتواند با ویژگی‌های خاصی که این مدل‌ها دارند طیف وسیع‌تری از کاربران، خصوصاً بخش حساس به قیمت را به سمت خود جذب کند.

از جمله نقاط قوت و وجه تمایز این گوشی‌ها با سایر رقبای خود مثل ریلمی و شیائومی داشتن باتری‌های بزرگ و طول عمر فوق‌العاده باتریست. همچنین استفاده از دوربین‌های چندگانه هم از دیگر ویژگی‌های این سری است که دیگر نمی‌توان در عصر سلطه دوربین‌های چندتایی آن را نقطه قوتی برای آنها دانست. در مقاله‌ای جداگانه به نقاط قوت و ضعف انواع مدل‌های سری M سامسونگ پرداخته شده است.

استفاده از نمایشگر‌های نسبتاً بزرگ و باتری‌های بزرگ این گوشی‌ها را جانشین شایسته‌ای برای سری «فبلت‌های گلکسی مگا» تبدیل کرده است. اگر مدل‌های این سری را مد نظر دارید می‌توانید ویژگی و نقد و بررسی کامل‌ مدل‌های آن را در سایت ما بخوانید.

سیاست شرکت سامسونگ در طی سال‌های اخیر به سمتی رفته تا علاوه بر پرچمداران بسیار عالی خود تنوع محصولاتش را در بخش میان‌رده هم بالا برد. به همین دلیل اگر به دنبال گوشی ارزان و خوب هستید قطعاً می‌توانید از بین گوشی های سامسونگ سری a و مدل‌های سری ام، دستگاه ایده‌آل خود را پیدا کنید.

مقاله پیشنهادی: حافظه پنهان گوشی سامسونگ کجاست ؟ نحوه پاک کردن حافظه پنهان سامسونگ

نقاط قوت

۱- از نقاط مثبت پایین‌رده‌های سری A دوربین آنهاست که احتمالاً بیشتر از سطح توقع شما از یک گوشی اقتصادی هستند و دوربین نقطه قوت سامسونگ به نسبت گوشی‌های پایین‌رده هوآوی است. این وجه تمایز در بخش گوشی‌های میان‌رده این دو شرکت نیز دیده می‌شود. گرچه معمولاً شیائومی از دوربین‌های میان‌رده بهتری به نسبت دو شرکت دیگر استفاده می‌کند.

۲- مورد دوم نیز صفحه نمایش آمولد و یا سوپر آمولد است که معمولاً در همه مدل‌های این برند به خدمت گرفته شده و از کیفیت و تنوع رنگ بالایی برخوردارند. این ویژگی برای یک گوشی ارزان قیمت، مزیتی بسیار مهم به شمار می‌رود.

۳- تنوع لوازم جانبی و مصرفی

۴- فروش در کمترین زمان و حداقل افت قیمتگوشی سامسونگ بهتره یا شیائومی

نقاط ضعف

۱- طراحی نه چندان جالب:

سامسونگ متاسفانه در تولید پایین‌رده‌ها و حتی میان‌رده‌ها از طراحی معمولی، بدنه پلاستیک و رنگبندی غیر جذاب استفاده می‌کند و همین امر باعث عدم علاقمندی عمومی به تنوع رنگی سامسونگ شده است.

اگرچه بنظر می‌رسد در گوشی‌های ۲۰۲۳ از زبان طراحی جذاب‌تری استفاده شده، اما نوع متریال بکار رفته در آنها هنوز هم جای کار دارد و در مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ از نظر متریال در کلاس‌های پایین رده، کمپانی چینی بهتر عمل کرده است.

۲- ضعف‌های سخت‌افزاری مهم:

سامسونگ معمولاً بسیار برند محور رفتار کرده و به نسبت برچسب قیمتی در نظر گرفته شده، شما پایین‌ترین آپشن‌های سخت افزاری مثل حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل صفحه نمایش و… را دریافت خواهید کرد که از این بابت گوشی‌های هوآوی و خصوصاً شیائومی از نظر نسبت قیمت به امکانات بهتر عمل کرده‌اند.

تراشه پردازنده بکاررفته در برخی گوشی‌های سامسونگ جهت اجرای گیم با حداکثر جزئیات مناسب نیست که معمولاً گوشی‌های پایین‌رده هوآوی و شیائومی به نسبت از عملکرد قابل‌قبولی‌تری برخوردارند.

چرا که سامسونگ معمولاً بر روی مشخصات عمومی‌تر در گوشی‌های پایین‌رده خود تمرکز دارد، اما در مورد اجرای روان و با جزئیات در گیم، میان‌رده‌های دو برند دیگر از گرافیک مناسب‌تری برخوردارند. اگر بودجه کمی دارید و با خود می‌گویید گوشی خوب چی بخرم که ارزش خرید بالایی داشته باشد؟ بهترست به سراغ برندهای چینی بروید.

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی

۳- قیمت بالای قطعات:

سامسونگ بالاترین قیمت قطعات خصوصاً صفحه نمایش را در بین دیگر برندها دارد به طوری که برای تعویض صفحه نمایش یک گوشی استوک، شما باید حدود ۵۰ درصد ارزش قیمتی گوشی نو را پرداخت کنید. ابن ضعف خدمات در گوشی‌های بالارده بیشتر به چشم می‌آید.

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های هواوی

اگر قصد خرید گوشی هواوی از سایت ۱۹کالا را دارید بهتر است بدانید که این برند در سال‌های اخیر نسبتاً کم‌کار بوده، اما به طور کلی پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های خود را در دو خط تولید نوا و سری Y تولید می‌کند که در ادامه به نقاط قوت و ضعف آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی از جمله ویژگی‌های این برند گوشی های خوب و ارزان است به نسبت قیمتی که دارند ارزش خرید بالایی دارند و این شرکت سعی کرده تا بهترین قیمت در قبال بهترین امکانات را به کاربرانش هدیه دهد.

بهترین برند گوشی

نقاط قوت

هوآوی بعد از رونمایی آیفون ایکس، اولین شرکت چینی بود که طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برروی nova3e مهندسی معکوس کرد و البته با استقبال بی‌نظیری نیز در ایران مواجه شد. این برند نسبت به شیائومی یا سامسونگ معمولاً مدل‌های ظریف و زبان طراحی مدرن‌تری را ارائه می‌دهد. گرچه این روزها کم کار شده است. به طور کلی می‌توان ویژگی‌های زیر را به محصولات این برند نسبت داد.

  1.  طراحی مدرن و ظریف
  2.  آپشن‌های سخت‌افزاری قابل‌قبول مانند رم و حافظه داخلی به نسبت برچسب قیمتی
  3.  سازگاری سریع کاربر با رابط کاربری ساده و زیبا
  4.  سرعت قابل‌قبول خصوصاً در پایین‌رده‌ها
  5.  تنوع بالای مدل‌های پایین‌رده به نسبت سامسونگ یا شیائومی
  6.  فراوانی و قیمت اقتصادی قطعات مصرفی

نقاط ضعف

متاسفانه بزرگ‌ترین ضعف گوشی‌های پایین‌رده این برند دوربین نه چندان قابل‌توجه خصوصاً برای عکاسی در شب است که این ضعف معمولاً در میان‌رده‌های این شرکت نیز دیده می‌شود و اگر دوربین برای شما مهم است، در کلاس پایین‌رده گوشی‌های سامسونگ و حتی ترجیحاً شیائومی گزینه‌های بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در ادامه می‌توانید یکی از نمونه عکس‌های ثبت شده با گوشی y70 معروف هواوی را مشاهده کنید.
شیائومی بهتره یا سامسونگ

  1. دوربین‌های معمولی
  2. عدم تفاوت منطقی و یا شباهت بالا در بین پایین‌رده و میان‌رده های سری Y و آنر
  3. ضعف در نگهداری شارژ و تخلیه سریع باتری که اغلب در پایین‌رده و حتی میان‌رده‌های هوآوی دیده می‌شود.
  4. عدم پشتیبانی از خدمات گوگل بعد از تحریم امریکا؛ البته در نظر داشته باشید هوآوی با ارائه سرویس HMS سعی کرده است که این مشکلات را تا جای ممکن برطرف سازد.

با وجود همه موارد گفته شده پیرامون این برند اخیراً شاهد مدل‌هایی از آن بوده‌ایم که ارزش خرید بالایی داشته‌اند. از جمله این مدل‌ها می‌توان به گوشی nova Y70 اشاره کرد که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده و به نسبت امکاناتی که دارد از جمله محصولاتی محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد.

چه گوشی خوبه

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین تبلت سامسونگ

پایین‌رده‌ها و میان‌رده‌های شیائومی

شرکت شیائومی اکنون گوشی‌های میانرده‌ی خود را ۴ لاین متفاوت Redmi ،Redmi Note، Redmi K و … تولید می‌کند که در مقاله جدیدترین گوشی شیائومی می‌توانید با این مدل‌ها بیشتر آشنا شوید. دو حرف a و c در نامگذاری بیانگر پایین‌رده‌های این برند هستند که از خط تولید ردمی راهی بازار می‌شود؛ اما در مورد میان‌رده به جرأت می‌توان گفت که شیائومی در تنوع و کیفیت بالای مدل‌ها، بهترین است و آمار فروش جهانی بسیار بالای آن، این موضوع را ثابت می‌کند.

در حال حاضر پوکو از شیائومی جدا شده و گوشی‌هایش را به عنوان یک برند جدا و در خط تولیدهای مختلف ارائه می‌کند. با تنوع و امکانات خوبی که شیائومی برای کاربران فراهم کرده به راحتی می‌توان تشخیص داد که شیائومی بهتر است یا سامسونگ درواقع به نظر می‌رسد که سامسونگ بعد از چندین سال کشمکش از رقیب چینی خود کمی عقب مانده، گرچه هنوز هم گل سرسبد گوشی‌های این برند در مقابل خط تولید اس سامسونگ طرفداران زیادی ندارد، اما ظاهراً در کلاس اقتصادی و میان‌رده ورق به نفع برند چینی برگشته است.

ما در مقاله بهترین گوشی شیائومی سعی کردیم مدل‌ها را بر اساس نیاز کاربر تفکیک کنیم تا هر کسی با هر سلیقه بتواند با تشخیص نقاط قوت و ضعف آنها با توجه به این لیست مدل مد نظر خود را بهتر انتخاب کند.

بهترین مارک گوشی

نقاط قوت

  • کیفیت و ظرافت مناسب بدنه در اغلب سری‌ها
  • دوام و ماندگاری باتری عالی و فوق‌العاده
  • استفاده از پردازنده‌های قدرتمند در میان‌رده و حتی پایین‌رده‌ها
  • ارائه بالاترین آپشن‌های سخت‌افزاری ممکن هم از نظر حافظه داخلی و  رم و مواردی مثل تراکم پیکسل عالی نمایشگرها
  • کیفیت عالی لنزهای بکار رفته در دوربین عکاسی در نور کم و شب که می‌توان آن را بزرگترین نقطه قوت‌ مدل‌های مختلف به حساب آورد
  • قیمت بسیار مناسب و اقتصادی
  • امکانات نرم افزاری متنوع و امکان سفارشی‌سازی زیاد در تنظیمات گوشی
  •  طول عمر  بالا

ایا گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ

نقاط ضعف

  1. کمبود برخی قطعات سخت‌افزاری مهم در بازار ایران
  2. ضعف‌های نرم‌افزاری که اغلب هم بر روی نسخه‌های پک چین دیده می‌شود. گرچه این مشکلات به حداقل خود رسیده و رابط کاربری شیائومی به ثبات خوبی رسیده است.
  3. وزن بالای گوشی‌های این شرکت به نسبت مدل‌های سامسونگ
مقاله پیشنهادی: آموزش تصویری تغییر رمز وای فای

گوشی شیائومی ساخت کجاست

گوشی شیائومی ساخت کجاست ؟ کارخانه تولید کننده گوشی های شیائومی در کشور چین است، اما با توجه به بلند‌پروازی‌های این شرکت و ورود به دیگر عرصه‌ها از قبیل تولید انواع گجت‌های هوشمند و کالاهای الکترونیک دیگر، فعالیت‌های شرکت شیائومی به کشورهای چین، هند، سنگاپور، روسیه، اندونزی و … هم رسیده است؛ اما اگر می‌پرسید گوشی چی بخرم نکته‌ای که در رابطه با گوشی‌های این برند باید بدان اشاره کنیم، اینست که پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی گلوبال آن را تهیه کنید، چراکه نسبت به نسخه‌های دیگر برای بازار ایران مناسب‌ترست. برای کسب اطلاعات در این زمینه‌ می‌توانید به مقاله اختصاصی تفاوت رام گلوبال و رام چین که ۱۹کالا  آماده کرده مراجعه کنید.

مقایسه شیائومی با سامسونگ

همچنین اگر قیمت گوشی خوب و ارزان را مد نظر دارید گوشی‌های متنوع این برند می‌توانند بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار دهند؛ چرا که این شرکت سیاست بازاریابی متفاوت از سایر شرکت‌ها داشته و هزینه‌ای بابت تبلیغات نمی‌دهد.

مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی و هواوی در کلاس پرچمداران

شرکت‌ها در گوشی‌های پرچمدار که از نام آنها پیداست، تمامی تکنولوژی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارند، پس طبیعتاً مدل‌های این کلاس قیمت بالاتری نیز دارند. می‌توان گفت که هر سه شرکت در این عرصه قدرتمند و به‌روز عمل می‌کنند. مواردی که در ادامه به آن اشاره شده جزء پرچمداران هر برند به حساب می‌آیند که بالاترین آپشن‌های یک گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهند:

  • سامسونگ: S و Z
  • هوآوی: P و Mate
  • شیائومی: سری‌های Mi (که جدیداً از ابتدای نام گوشی‌ها حذف شده) K و بلک شارک (گوشی‌های گیمینگ)

 –  هوآوی در گوشی‌های پرچمدار خود بهترین دوربین‌ها را به شما ارائه داده و از سرعت بالا و طراحی متفاوت و زیبایی نیز برخوردارند.

– شرکت شیائومی اغلب در هنگام رونمایی پرچمداران خود رکورد بنچمارک بالایی را به نسبت برندهای سامسونگ و هواوی ثبت می‌کند.

– به غیر از قدرت و کیفیت سامسونگ بر روی تمایز امکانات نرم‌افزاری پرچمدارانش هم تمرکز ویژه‌ای دارد و به لحاظ قیاس قیمت و امکانات از گوشی‌های شرکت شیائومی اقتصادی‌تر هستند.

مقایسه سامسونگ و شیائومی

در کل هواوی به واسطه مشکلاتی که به خاطز تحریم‌ها گریبان گیرش شد، در ایران طرفداران کم‌تری دارد و اگر بخواهیم بگوییم سامسونگ بهتر است یا شیائومی باید همه موارد گفته شده در این مقاله را جمع‌بندی کنیم، گرچه در آخر انتخاب بین سامسونگ یا شیائومی به عهده شماست و تصمیم نهایی به سلیقه کاربران و انتظاراتشان از یک گوشی برمی‌گردد.

نرم افزار گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ

علاوه بر کیفیت ساخت و متریال، نرم‌افزار نیز نقشی تعیین‌کننده‌ای دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در قسمت نرم‌افزار به نظرتان گوشی سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟ اگر به صورت خلاصه بخواهیم رابط کاربری و نرم افزار گوشی سامسونگ یا شیائومی را بررسی کنیم، باید گفت که از نظر زیبایی بصری و انیمیشن‌ها، برند چینی با MIUI موفق‌تر ظاهر شده، اما اگر مقایسه شیائومی با سامسونگ پایداری و پشتیبانی را در نظر بگیریم، برند کره‌ای یک سر و گردن بالاتر است و علاوه بر این که یک سال بیشتر برای گوشی‌های A خود بروزرسانی ارائه می‌دهد، باگ‌های نرم‌افزاری کم‌تری نیز دارد. در کل این که گوشی شیائومی یا سامسونگ را انتخاب کنید، به سلیقه شما و نیازهایتان برمی‌گردد و هر دو برند در اندرویدی‌ها بهترین هستند و شما را ناامید نمی‌کنند.

سامسونگ بهتر است یا شیائومی

گوشی خوب چی بخرم و کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

قطعاً نتیجه این مقایسه گوشی شیائومی و سامسونگ و هواوی و اینکه چه گوشی بخرم و چه گوشی بهتر است بسته به میزان بودجه شما متفاوت است؛ اما اگر قصد خرید گوشی آن هم با قیمتی کم دارید، درحال حاضر هر سه برند گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند.

اگر هم قصد خرید مدلی نه چندان گران‌قیمت با امکانات فوق‌العاده را دارید بدون شک مدل‌های خوش قیمت شیائومی برتری قابل‌توجهی را در کلاس میان‌رده‌ها داشته و بهترین انتخاب هستند. اگر سری به صفحه قیمت گوشی شیائومی در سایت بزنید و برچسب آنها را با امکاناتشان مقایسه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد.

اما اگر هم قصد خرید یک پرچمدار تمام عیار را دارید انتخاب سخت‌تر خواهد شد و می‌بایست باتوجه به تمرکز بر روی یک نیاز خاص مانند بهترین دوربین، بهترین نمایشگر و مواردی از این دست، بهترین گزینه را انتخاب کنید. گرچه هنوز هم از نظر ثبات و امکانات، لاین S حرف اول را در بین اندرویدی‌ها می‌زند و اگر طراحی و شکیل بودن برای شما اولویت است مدل‌هایی که حرف Z در نام آنها خودنمایی می‌کند از این برند کره‌ای بی‌رقیب است.

ما به عنوان یک مرجع موبایل به مواردی پیرامون مقایسه گوشی شیائومی با سامسونگ و هواوی اشاره کرده تا به سوال کدام برند گوشی بهتر است؟ پاسخ دهیم. به نظر شما کدام برند گوشی بهتر است؟ سامسونگ، شیائومی یا هواوی؟ نظرات و تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۹۵ رای

سوالات متداول

گوشی خوب چی بخرم و کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

شما در ایران دو انتخاب اصلی دارید و شیائومی یا سامسونگ بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند که در مقاله بالا به صورت مفصل درباره نقاط قوت و ضعف هرکدام توضیحاتی دادیم و توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتماً آن را مطالعه کنید.

گوشی شیائومی بخریم یا هوآوی؟ کدام یک گزینه بهتری برای خرید است؟

اینکه کدام برند گوشی را انتخاب کنید تا حد زیادی به نیاز و خواسته‌‎‌های شما از گوشی مرتبط می‌شود، پس بهتر است قبل از انتخاب برند، نقد و بررسی مدل‌های مورد نظر خود را بخوانید تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و به بهترین نحو پول خود را خرج کنید.

در کلاس میان رده و گوشی‌های اقتصادی، ایا گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ ؟

اگر بودجه کمی دارید و می‌خواهید بهترین امکانات را دریافت کنید، شیائومی به واسطه نوپا بودنش نسبت به سامسونگ و همینطور سیاست قیمت گذاری مناسبی که دارد، گزینه‌های بهتری را در این کلاس به کاربران ارائه می‌دهد.

بهترین برند گوشی در کلاس پرچمداران اندرویدی کدام است؟

اینکه کدام برند را انتخاب می‌کنید، جدا از مسائل فنی، به اولویت‌ها و سلیقه شما مرتبط است. به صورت کلی در کلاس پرچمداران، سامسونگ امتحان خود را پس داده و با توجه به متریال و کیفیتی که ارائه می‌دهد تا چندین سال خیال شما را آسوده می‌کند و گزینه مطمئن‌تری برای خرید است. گرچه شیائومی نیز پییشرفت زیادی داشته و می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

نوشته های مشابه

‫۱,۲۳۲ نظرها

  1. من الان a54دارم و خیلی بهتر از گوشی پسر خالم آخرین مدل شیائومی هست. دوستان سامسونگ زود شارژ میشه کی گفته دیر شارژ میشه؟ دوتا آدمی که شیائومی دارن و میخوان به خودشون بقبولانند که شیائومی بهتره.
    من قبلاPoco x 4داشتم و اصلا خوب نبود . یعنی گوشی سامسونگ دوستم که a24بود بهتر بود. به خاطر همین تاa54اومد بابام برام خریدش .
    البته شیائومی هم خوبه ولی به نظر من سامسونگ بهتره. اگه بخوام از بدی های شیائومی بگم باید کل روز رو بنویسم ولی خودمو اذیت نمیکنم.
    کسایی که میخوان گوشی بگیرن من پیشنهاد میکنم سامسونگ بخرن حتی توی میان رده ها.

  2. سلام.شیاومی بهتر سامسونگ هست چون خیلی زود شارز میشه اما سامسونگ مینویسه زود شارز میشه اما سر ۲ ساعت شارز میشه

  3. سلام من میخوام گوشی شیائومی ردمی نوت* ۱۲ بخرم خوبه یا نه؟

  4. اگر یک گوشی هیولای همه چیز تمام میخواهید فقط شیائومی۱۱t proنسخه۱۲گیگ.من چندین سال پرچمدار سامسونگ داشتم.گوشی اپل هم داشتم.ولی این گوشی که گفتم نسبت به قیمتش امکاناتی که داره فوق العاده است.

    1. منم باهات موافقم الان منم دارم خیلی خوبه و به همه پیشنهاد میکنم

  5. سلام دوستان خسته نباشید

    اگر خواستید گوشی شیائومی بخرید دست دوم نخرید!!

    !!اکیدا توصیه میکنم گوشی شیائومی دست دوم نخرید !!

    چون خدایی نکرده صاحب قبلی گوشی اکانت شیائومی رو فعال کرده باشه گوشی تون راحت (قفل اکانت) میخوره و دیگه نمی تونید از گوشی تون استفاده کنید و باید پیش تعمیر کار موبایل برید

    !!!و هزینه از بین بردن قفل اکانت شیائومی از ۴۵۰ هزار تومان تا ۲.۱۰۰ براتون آب میخوره پس مراقب باشید این رو هم به دوستان و آشنایان تون بگید

    1. صاحب قبلی گوشی باید بیاد رمزش رو بزنه وگرنه باید کلا حساب رو برداشت که هزینش کلا۳۰۰ تومنه
      اینیم که میگی برا همه گوشی لمسی ها هست
      فقط قدیما کسی حساب کاربری سامسونگ درست نمیکرد

  6. کلن این موبایل های شیاعومی آشغالن،به دو سال نکشیده ایراد سخت افزاری پیدا میکنن بخصوص دکمه هاشون خراب میشه ایراد نرم افزاری هم که بسیار دارن مثلن نمی تونی شماره کارت بانکی با فاصله پیامک کنی چون برعکس میفرسته یا مثلن نمی تونی شماره موبایلی رو که تو مخاطبین هست بصورت متن پیامک کنی خودش بصورت فایل درش میاره که ارسال نمیشه

    1. نگاه کن شیائومی بدک نیست ولی سامسونگ خیلی بهتره.باهات موافقم ولی دیگه اونقدرام بد نیست .

    2. چی میگی من الان سامسونگ دارم ازش راضی نیستم ولی می خوام بفروشم و شیاومی بخرم

  7. سلام من واقعا بین سامسونگ a.32 5G و a.53 5G موندم کدوم رو بخرم چون قیمت a.53 زیاد بود میخواستم بدونم اگر بخرم واقعا خوب هست اون رو بخرم ولی اگر a.32 نسبت به قیمتش واقعا خوب هست اون رو بخرم.
    اهل بازی های سنگین زیاد نیستم حافظه، باتری، طول عمر ، دوربین گوشی برام مهم هست ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. اصلا a.32چه ۴gچه۵gالان ارزش خرید نداره هم قدیمی شده هم قیمتش نسبت به قیمت جهانی خیلی بالاست.
      پیشنهاد منa.33 5gهست که هم ارزش خرید خوبی داره هم همه چی تمومه خیلی شبیهa.53هست

    2. سلام عزیزم. A.32 4G واقعا گوشی عالی هستش. خستت نمیکنه و میشه بهترین دوستت

    3. چه اهل گیم های سنگین باشی چه نه مطمئنم پردازنده قوی مهمه چون هم کم مصرف تره هم سریعتر و بیشتر حال میده ولی اگر نمی‌خوای خیلی. هزینه کنی همون a32 کافیه ولی اگه برند برات اهمیت ندارد یک گوشی خوب و جمع جور میخوای که خیلی عالی باشه سراغ گوشی های مثل ۱۱t یا ۱۱tپرو ….. برو اگر شیامی دوست نداری آیفون se2022 با قیمت گرونتر عالی

    4. نگاه کن a32اصلا نگیر پشیمون میشی a54بگیر اگه میخوای ارزون تر باشهa23 یاa24 چونa32 قدیمی شده ولی a24جدیدتر و بهتره

  8. من گوشی. شیااومی. دارم. پوکو x3دارم. همچیش خوبی. ولی. عکس یا فیلم. میگیرم. بعد چند وقت. عکس و فیلم. خیر میشن بنظرم سامسونگ. بهتر. هست. انترنیت‌. شیااومی. زیاد خوب نیست.

  9. سلام
    دوربین nov ay70 بعد از آبدیت بهتر میشه
    به علاوه امکانات‌ دوربینش نسبت به همرده هاش بیشتره
    و فیلمبرداری ۶۰ فریم بر ثانیه هم انجام میده
    برای مقایسه عکس ها تو کامپیوتر باید انجام بشه

  10. سلام بین گوشی A.50و شیائومی نوت.۱۰ کدوم یکی خوبه من میخوام دوام داشته باشه و هنگ نکنه و کارایش خوب باشه

    1. از وقتی موبایل وارد کشور شد، بجز چند سال اول‌که‌گوشیهای موجود در کشور در انحصار یکی دو‌‌ برند خاص بود، من به شخصه از گوشیهای سامسونگ استفاده میکردم تا اینکه دو‌ماه قبل بنا به دلایلی و بصورت کاملا اتفاقی یک گوشی شیائومی Redmi Note .11 گرفتم. در ابتدا کمی برایم غریب بود ولی چند روز بعد متوجه‌‌کارائی بسیار عالی و کامل این گوشی آسنا شدم. بسیار عالیست باور نمیکنم که با این مبلغ متوسط چنین گوشی کامل و با کیفیتی گرفتم. حقیقتا میگویم که از نظر امکانات و بقولی آپشنها چیزی از گوشیهای چند ده میلیونی کم ندارد. هر روز متوجه امکانات جدیدی میشوم که روی گوشی نصب شده که اینها را قبلاً باید دانلود میکردم یا می‌خریدم.
      اگر بودجه‌‌ متوسطی دارید و در انتخاب مردد هستید، من به شما پیشنهاد میکنم یک گوشی شیائومی بگیرید. که جدیدترین آن مدل Redmi Note.11 هست.البته مدلهای دیگری هم دارد ولی من این را دارم و کاملا راضی هستم. درون کارتن آکبند یک‌ قاب ضربه گیر ژلاتینی و یک روکش ضد خش فابریک بصورت رایگان وجود دارند
      شارژ سریع آن کم نظیر است و رادیوی قوی آن نیازی به گوشی ندارد. از کیفیت رنگ و تصویر و سادگی در استفاده و‌ دوربین کاملا حرفه ای با چهار لنز قابل تنظیم و اگر …تک‌تک‌ موارد مثبت نصب شده روی آن بگویم متن طولانی تر میشود.

  11. من تا به حال سامسونگ هوواوی شیاموئی داشتم
    و سامسونگ یه چیز دیگه است روون بودن رابط کاربری و طول عمر و عملکرد خوب طولانی مدت
    پیشنهادم سامسونگه

    1. دوستان من یه توضیح مختصر و مفید بدم تا اینقدر سئوال نکنین

      از نظر دوربین شیائومی و سامسونگ با هم برابرند ولی فقط کافیه یه خورده شرایط غیر عادی شده مثلا دوربین و تکون بده و اینا اونوقت شیائومی کم میاره زوم شیائومی هم به معنای کلمه افتضاحه واقعا فاجعست

      از نظر پردازنده قضیه برعکسه اگزینوس یا مدیاتکی که تو سامسونگ بکار برده شده اصلا بدرد بازی نمیخوره داغ می‌کنه و اگه بزور ازش کار بکشی بجای گوشی خراب میشه ولی اسنپ دراگون شیائومی کالاف دیوتی براش شوخیه چیزی به اسم داغ شدن وجود نداره تهش گرم بشه این تجربه شخصیمه از طرفی این اسنپ دراگون به جرات بگم تا چهار سال دیگه کم نمیاره

      در رابطه با باطری که قطعا شیائومی در دراز مدت کم نمیاره و بازم از سامی بهتره

      راجب رابط کاربری که قطعا سامسونگ بهتره شخصی سازی بیشتری داره و خیلی روونه بزارین یه مثال بزنم شیائومی بعضی وقتا الکی خاموش میشه یا وسط بازی پرتت می‌کنه بیرون هر روز حالا نه ولی بلاخره بعضی وقتا آدم اذیت میشه
      قیمت شیائومی هم از سامسونگ بهتره شاید باورش سخت باشه ولی شیائومی تقریبا همه محصولاتش ۵۰ دلار از سامی بیشتره ولی چون تحریمیم سامی گرون تر در میاد و شما یه گوشی ۶ میلیونی رو ۱۰ ملیون می‌خرین

  12. سلام دوستان بنظرتون گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس گوشی خوبیه ؟ آیا ارزش خرید داره ؟ چون دنبال یه گوشی خوب برای خریدم .

  13. سلام ببخشید من یه سوال دارم که گوشی a12 بهتره یا ردمی ۹
    ؟؟(

      1. هرکی برای خودش نمایندگی زده،جالبه تو سایت رسمی شیایومی دنبال کردم اصلا نمایندگی رسمی در ایران نداره

  14. یه گوشی سامسونگ a3 دارم . مدین و مدت داره کاره میکنه. آخ نگفته تا حالا . اما قدیمی شده .میخوام جدید بگیرم
    بین
    سامسونگ a52s
    Poco f3
    Mi 11 لایت
    موندم کدوم بهتره ، سرعت و قدرت و روونی و هنگ نکردن گوشی ملاکه . نظرتون چیه؟؟؟

    1. سلام
      من جای شما باشم pocof3 میگیرم
      چون پشتی بانی از (+hdr10) داره
      پردازنده نسل ۸ کوالکام
      اما دوربین پشتی یکمی ضعیف تره درمقایسه با mi11 lite و سامسونگ (البته توی عدد) باید تست کنی ببینی کدوم بهتره ولی توی طبیعی بودن رنگ ها سامسونگ یکمی پیشتاز تره.
      اما شیاومی تو بخش نرم افزارش یه مشکلاتی داره و بخش سخت افزارو یکم زیر سوال میبره و تی رابط کاربریش مثل سامسونگ روونو عالی نیست ولی جوری نیست که رو مخ باشه برای من تا الان اینجور نبوده ولی توی بازی کل جریان برعکسه و به نظرم شیاومی بدون شکو تردید میبره به خاطر همون پردازنده که بش اشاره کردم…
      سامسونگم چون توی گوشی a52s مثل شایومی از اسنپ دراگون استفاده کرده هیچکدوم توی طولانی مدت کم نمیارن برخلاف اگزینوس ولی پردازنده سامسونگ نسل ۷ که خوب سرعتش یکم کمتره که دیگه تصمیم با خودتع که رابط کاربری کدومو بهتر بپسندی اگرم شیاومی گرفتی مَنطَقَش رو به هند تغیر بده تا قابلیت شخصی سازی بیشتری در اختیارت بزاره

      1. HDR10+ سامسونگ هم داره ، سامسونگ بگیر برات مناسب تره

    2. بهت پیشنهاد می کنم که nova. y7 بخری ام ارزوندهم همه چیش عالیه باطیش ۶۰۰۰ وحرف نداره در کل گوشی های هواوی کیفیت شون عالیه و قیمتشونم اقتصادیه من تا حالا ۴ تا گوشی عوض کردم همشون هواوی بوده و میگم واقعا هواوی کارش درسته عالیه همه ملاس مخصوصا p.40 pro و..

  15. سلام من امروز یعنی ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ میخوام یه گوشی خوب بخرم تو رنگ یازده و خورده تا۱۲ دوتا گوشی یکی آ۵۲ اس ۵جی از سامسونگ یکی ۱۱تی از شیائومی چیزایی که من میخوام رو دارن.دوربین .چیپست.باتری و حافظه برام مهمه.این دوتا گوشی متناسب با خواسته هامن ولی بین خوب و خوبتر موندم.و اگه گوشی ای تو مدل دیگه هست که با این قیمت از این دوتا قوی تره بهم معرفی کنید.حتی اگه یکم بهتر باشه.

  16. سلام ببخشید گوشی شیایومیوت۸پرو بهتر است یا ردمی ۹t شیایومی

    1. دوست عزیز این دو از دو کلاس متفاوت هستند و اصلا قابل مقایسه با هم نیستند ردمی نوت ۸پرو عملکرد بهتری داره

  17. سلام دوستان من میخوام شیائومی می۱۱تی بخرم ازلحاظدوربین وباتری چطوره میخوام ۱۲میلیون هزینه کنم

  18. من بین گوشیه Galaxy A22 SM. یا A31 موندم نمیدونم کدوم بهتره لطفا کمکم کنید

  19. a52 یا s20 fe ؟؟
    البته گوشی میخوام که دوربینش خوب باشه و عمرش بیشتر باشه و دیرتر هنگ کنه

      1. از همه رقیبای سامسونگی و هواوی یه سر گردن بالاتر مخصوصا اگه بخوای گیم بزنی پردازنده نسل هشت داره که عالی

  20. لطفا بگین از بین شیائومی ردمی نوت ده پرو مکس
    و شیائومی می نوت ده پرو و می ۱۱لایت
    کدوم بهتره از نظر همه چی بخصوص ساعات بیشتر کاردهی و کیفیت دوربین و همه چی
    لطفا بگین کدوم نگین بستگی داره به …..
    لطفا بگین کدوم بهتره

  21. سلام وقت بخیر
    بین گوشی سام سونگ آ ۲۲ و پوکو m3 کدوم رو پیشنهاد میکنید؟؟ و میشه توضیح بدید!!
    از نظر کیفیت و کارایی کدوم بهتر هست ؟؟

    1. سلام
      سامسونگ آ۲۲ بهتر است چون پوکو m3 خیلی زود خراب میشه قطعاتش هم گیر نمیاد

    2. سلام پو کو ام ۳ داغ میکنه وقتی براش اپدیت میاد بعضی مواقع خاموش میشه و روشن نمیشه برای همین از نظر کیفیت گیم طراحی قیمت و کار باهاش ا۲۲خیلی بهتره

  22. سلام من اهل بازی های سنگین مثل کالاف دیوتی هستم و بین این دو گوشی موندم لطفا کمک کنید بنظرتون poco f3 یا poco x3 gt یا a71 لطفا بگید من برای استفاده سنگین میخوام و عمر گوشی و باتری و یه گوشی قدرتمند و عالی می خوام که ۴ سال بره بنظرتون کدوم ؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. صد درصد پوکو اف ۳ و کلا نسخه ای سامسونگ بعد یه سال دوربین ضعیف میشه حین مکالمه قطع میشه تماس نخر من فالیمام خریدن راضی نیستن سامسونگ میان رده نخر پوکو اف ۳ برای گیم عالیه

      1. چی میگی داش a71 اصلا برا گیم مناسب نیست وقتی فن سامی باشی این میشه دیگه راهنمایی اشتباه

        1. سلام ببخشید من بین گوشی های poco.x4.pro و poco.m4.pro و a.32.4g تردید دارم. زیاد اهل بازی هم نیستم. میشه لطفا راهنمایی کنید. ممنون

          1. سلام
            این مقاله میتونه کمکتون کنه ((بهترین گوشی گیمینگ در کلاس‌های مختلف قیمتی (تیر ۱۴۰۱)))
            https://www.19kala.com/mag/the-best-gaming-phone-guide-to-buy/

    1. سلام.پوکو اف تری از ایکس تری ۲ میلیون گرونتره.پوکو اف تری کیفیت تصویر آمولد داره خیلی تمیزه.باتریش ۴هزارو نیمه پوکو ایکس تری ۵۰۰۰هستش باتریش.خیلی خیلی تفاوت ندارن شاید ۲ساعت.ولی پوکو اف تری چیپست آمریکایی داره،اسنپ دراگون خیلی قوی ای داره.البته پوکو ایکس تری هم مدیتاک قوی ای داره.دوتاشون برا گیم ساخته شدن اصلا.یه اختلاف کم دارن.خیلی به چشم نمیاد .اگه پولشو داری اف تری بخر.اگه نداری ایکس تری.اما اختلافشون زیاد نیست تو گیم

  23. با سلام من واقعا بین گوشی ای۳۲با پوکو ایکس ۳موندم من اهل بازیو برنامه های سنگین نیست فقط همین برنامه های مجازی که رو هرگوشینی باز میشه یه گوشینی میخوام که از هرلاحظ خوب باشه دوربین باطری وقیره طول عمر گوشی هم بالا باشه این برام مهمه از بین این دو کدومشو تایدد میکنید باتکر از۱۹کالا

    1. بستگی به خودتون داره ولی هر دو این گوشی ها برای شما خوبه

      1. ببخشید من برام هم برای رم و اندروید وحافظه قیمت مهم نیست برام از همه چیز برام مهمه یکیشون دوربین و یکیشون حافظه و رم ویکیشون باتری ‌
        و یکیشون هم گیمری کدوم بهتره
        با تشکر از ۱۹ کالا

        1. دوست عزیز شما اول باید مدل های مختلفی که در بازار هست رو ارزیابی کنید نه صرفا برند خاصی رو

        2. چی میگی بابا شیامی خوب نیست سامسونگ از همه بهتره تازه اونی که میگه شیامی زود پر میشه زو هم خالی میشه جلو گرما باشه خاموش میکنه خیلی مشکل داره شیامی بزار اس ۲۴ اولترا بیاد اونوقت شیامی پشماش میریزه فقط سامسونگ

      2. سلام من واقع موندم چه گوشی در حال و هوای ۱۰ میلیون تومان بخرم من اهل بازی های خیلی سنگین نیستم ولی برام مهمه و باتری هم برام خیلی مهمه چی بخرم خوبه؟

        1. چندین مدل وجود داره تو این محدوده باید ببنید که اولویت شما چیه

      3. سلام من گوشیم a20اصلا ازش راضی نیستم هنگ میکنه میخوام گوشیمو عوض کنم موندم ردمی نوت ۱۰ بگیرم یا سامسونگ a32 اهل کالاف و یا پابجی هم نیستم بازی های سنگینم درحد ۴۰۰ مگابایته کدوم بهتره؟

    2. سلام منم مثل شمابین این ۲تامرددبودم ولی امروز ای۳۲گرفتم دوربینش نسبت ب پوکوایکس۳خیلی بهتروباکیفیت تربود

  24. با سلام من الان گوشی a10s دارم ۱سال و ۶ ماهه دارم ازش استفاده میکنم گوشی کند شده الان موندم گوشی شیائومی نوت ۱۰ بهتره یا سامسونگ a22
    من ملاکم برای خرید اینکه هنگ نکنه و باتریش و خود گوشی عمر بالایی داشته باشند دوربینش هم در حدی باشه که بتونه واضح نشون بده خیلی ها میگن شیائومی بده چون داغ میکنه از اولش خراب یا سامسونگ هنگ میکنه من الان یه نظر ازتون میخوام شیائومی نوت ۱۰ یا سامسونگ a22

    1. سلام از نظر من (خوره فناوری موبایلی) گوشی شیائومی نوت ۱۰ بخرین چون پردازنده خدا داره چون شما میگین a10s شما کند شده و باید متاسفانه بگم پردازنده a22 هم سازندش سازنده پردازنده a10s هست و ضعیف میشه بعد یه مدت بازم هر جور دوست دارید

  25. سلام و وقت بخیر.بنده بین شیائومی ردمی نوت ۱۰پرو و ای۵۱ سامسونگ موندم.اولا از لحاظ طول عمرگوشی و مشکلات نرم افزاری و در کل کدام بهتر هست؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. هر دو گوشی های خوبی هستند اما تراشه ردمی نوت ۱۰ پرو قوی تر هست

    2. مشکلات نرم افزاری که نوت ۹ پرو بهره کلا نرم افزار قوی تره a51 هم آمولده کلا صفحه یکم خوش رنگ تره فقط
      بقیه میشه گفت از نوت نه پرو پایین تره من باشم نوت ۹ پرو رو میگیرم

    3. داش صد درصد نوت ۱۰ پرو بهتره هم سخت افزار طول عمر دوربین همه چی

  26. سلام
    من دو روز دیگه می‌خوام گوشی بخرم گفته بودم نوت ۸ ۲۰۲۱ بنظرتون از نظر عمر و.. خوبه یا a12 خوبه؟

    1. Note 8 برا من بیشتر کار کرد
      کلا گوشی قوی تریه
      ولی بخواتر همین باتری زود تر خالی میکنه

      1. منم همین گوشی رو دارم نگران هنگیش نیستم گوشی با دوام و خوبیه من خیلی ازش راضیم

  27. سلام
    آدینه تان بخیر
    من یک گوشی توی رنج ۵ تا ۷ میلیون می خوام تهیه کنم اول اینکه نمی دونم چی بخرم از بس که تنوع زیاد است بعد اینکه بین مدل سامسونگ m31s با رم ۸ و حافظه ۱۲۸ و پوکو x3 پرو با رم ۸ و حافظه ۲۵۶ و پکو x3ان اف سی با رم ۸ و حافظه ۱۲۸ گیر کردم لطفا راهنمایی و یا پیشنهاد مدل دیگری را شما دارید بفرمایید.سپاس

  28. گوشی شیائومی واقعا کیفیت خیلی بدی دارند،چون خودم هم گوشی شیائومی دارم ازش واقعا ناراضی ام،بیشتر وقتا موقع بازی هنگ می‌کنه و تا خاموش روشن نکنم درست نمیشه،بنظرم سامسونگ بهتره

    1. بستگی داره چه مدلی هست بعضی از مدل های گوشی ها اصلا برای بازی نیستن طبیعی هست که هنگ کنه

    2. داداش جنس بد خریدی من خودم تا الان چند مدل شیاعومی گرفتم رفیقامم همه سامسونگ تو هنگ و نرم افزار نسبت به هوواوی و سامسونگ اتفاقا تو این مورد خیلی قوی تره

  29. من یه گوشی میخوام حافظه ی زیادی داشته باشه و باتری خوبی داشته باشه یعنی طول عمرش بالا باشه بعدش دوربینش هم خوب باشه در عین اینکه قیمتش هم مناسب باشه،چه مدلی پیشنهادمیدین؟

    1. سلام سامسونگ خوبه از نظر گیم کیفیت طراحی بلندگو و صفحه نمایش و کارایی خیلی خوبه

  30. سلام. ممنون از محتوای خوبتون. من سامسونگ A51 داشتم بعد ۱۰ ماه استفاده بالا نمیاد. گارانتی میگه فشار اومده بهش و ۴.۵ میلیون هزینشه که تعمیر شه. منطقیه حرفشون????چون من تو نگهداریش حواسم بود و هیچ ضریه و فشاری بهش نیومده. حالا میخوام بپرسم ۴.۵ هزینه کنم و بردش عوض بشه برام کار میکنه به نظرتون یا هزینه بالاتری کنم و گوشی جدید بخرم؟ از دیجی کالا لعنتی گرفتم و گارانتی اش واقعا مزخرفه.

    1. اگر نظر ما رو بخواهین دوست عزیز یک گوشی جدید بگیرید خیالتون راحت تر هست

      1. سلام من بین
        Rrdmi note 10
        Redmi note 9s
        موندم بنظر شما چه گوشی بخریم ؟
        اندروید نوت نه اس ده هست و این نقطه ضعف نیست؟
        ایا این دوتا گوشی اسمارت ویو داره؟

    2. تا حالا ندیدم برد بسوزه ولی حرفشون منطقیه برد a51 4.5 اینا در میاد
      به نظر من صفحه ایناش اگه تونستی بفروش یه گوشی جدید بخر دردسر بیخود برا خودت درست نکن

  31. سلام. ممنون از محتوای خوبتون. من سامسونگ A51 داشتم بعد ۱۰ ماه استفاده بالا نمیاد. گارانتی میگه فشار اومده بهش و ۴.۵ میلیون هزینشه که تعمیر شه. منطقیه حرفشون. چون من تو نگهداریش حواسم بود و هیچ ضریه و فشاری بهش نیومده. حالا میخوام بپرسم ۴.۵ هزینه کنم و بردش عوض بشه برام کار میکنه به نظرتون یا هزینه بالاتری کنم و گوشی جدید بخرم؟ از دیجی کالا لعنتی گرفتم و گارانتی اش واقعا مزخرفه.

  32. سلام لطفا با حدود ۷ میلیون بهتریم گوشی هر برند را با معرفی کنید

    1. Nova 7i از هواوی redmi not 10 از شیائومی البته poco x3 هم هست از سامسونگ نمیدونم

      1. سلام خسته نباشید من اهل بازی های سنگین هستم من میخوام گوشی طول عمر زیادی داشته باشه و همچنین دوربین و حافظه ی داخلی زیادی باشه من بین شیائومی و سامسونگ گیر کردم لطفا کمکم کنید

    2. سلام دوستان خودم گوشی وای.۹پریم دارم A.21.a.هم داشتم می خوام گوشی بخرم چه گوشی بهتره اگردوستان دارن راهنمای کنندتشکر

  33. سلام من میخواهم ۱یا ۲ میلیون علف خرس پول را بدم برای بازیم می خواهم باشه به نظر تون چی بخرم به نظر a1کور خوبه

    1. اگر گیمر هستید باید گوشی هایی با سخت افزار بهتری رو مد نظر قرار بدین
      این گوشی که شما مد نظرتون هست اصلا برای بازی مناسب نیست

        1. هر دو گوشی های خوبین اما همیشه گفتم باز هم می گم که بستگی به شما داره که چه قابلیت هایی براتون مهم باشه

          1. A32 هنگ نمیکنه؟؟ باطریش خوبه؟؟ برای اینک برنامه زیاد روش نصب کنی اذیت نمیکنه؟؟؟؟؟

        2. فقط A32 صفحه نمایشش خوبه بقیه مشخصات پوکو ایکس تری پرو بهتره و پوکو ایکس تری جیتی هم خوبه

    2. برای یکی دو میلیون هیچی پیدا نمیشه اگه گیمر هستی و کالاف میزنی و …. شیامی پوکو ایکس۳ پرو رو بگیر بسیار عالی در گیم

    3. A01core واقعا برا بازی خوب نیست مثلا در حد فری فایر میاره ولی با کلی هنگ داغ میکنه
      به نظرم nokia G10 Ta بخر الان باید ۳تومن اینا باشه
      خیلی بهتره

  34. سلام وقت بخیر برای خرید کدوم از این گوشی هارو پیشنهاد میدید
    Poco M3
    A12
    redmi9T

      1. سلام،من کیفیت دوربین و نگهداری باطری خیلی برام مهمه ،بنظرتون سامسونگ آ دوازده بگیره یا پوکو ایکس تری،توروخدا ج بدید

        1. پوکو ایکس تری کلا نسبت به a12 تو یه سطح دیگس اگه بین این دوتا موندی و تفاوت هزینه ایقد برات مهم نیس چشاتو ببند فقط محکم بزن رو گزینه پوکو ایکس تری

      1. تنها ایراد اساسی شیا فریمور های پرباگ و نابهینه هست،وگرنه از لحاظ سخت افزاری عالیع

  35. سلام،۱-دوستان اگه پول دارید ایفون بخرید عالیه هنگ نمیکنه تا چندسال میشه استفاده کنی بهترین گوشی هست،۲-اگه گوگل براتون مهم نیس هواوی بخرین هم دوربینش هم پردازندش عالیه،هنگ هم نمیکنه، تا چندسال میشه استفاده کرد،۳-اگه هم گوگل نیاز دارین سامسونگ بخرین،تا۳یا۴سال میشه استفاده کرد،خرابیش از شیائومی کمتره۴-اگه هرسال میخاین گوشی عوض کنیین دنبال تنوع هسین شیائومی خوبه،ولی هنگ میکنه،خرابیش بیشتر از گوشیهای دیگه هس

    1. سلام . دوست عزیز میشه لطفا بگی سامسنوگa32 بهتره یا A51 و اینک هنگ نمیکنن؟؟ و میشه ب تعداد بالا برنامه رو گوشی نصب کرد ؟ اذیت نمیکنه؟؟؟؟؟

  36. من ۴ ت میخام هزینه کنم و عمر گوشی برام خیلی مهمه میخام دیر خراب بشه
    و کیفیت صفحه نمایش و لمس گوشی برام مهمه وضوح خوبی داشته باشه
    باطری هم مناسب باشه دیر خراب بشه دوربین برام خیلی مهم نیست به نظرتون شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
    بعد کدوم مدلش؟

    1. با سلام
      دوست عزیز اینکه کدام برند و بخرید اصلا مهم نیست مهم این هست که بسته به اولویت خودتون مدل مناسبی رو بخرید
      مقاله راهنمای خرید بهترین گوشی هم می‌تونه بهتون کمک کنه در این مورد

    2. ورشکست نشی… هم خدا میخای هم خرما… هرچی پول بدی اش میخوری

      1. سلام ارزونترین گوشی که از حیث فضا و دوربین و دوام و سرعت پاسخگوی فضای مجازی بخصوص اینستا باشه و ۴ سال عمر کنه و تصاویر هم خیلی بی کیفیت نباشن.خواهشا پاسخ

        1. سلام از بین شیامی ها کدوم بهتره قیمتش مناسب باشه حافظه بالا

      2. گوشی سیامی از. نوت ۸ ۲۰۲۱ راضی هستم گوشی خوبی از سامسونگ هواوی بهتر

      3. a22اذیت میکنندمن داشتم چندین باربردم نمایندگی اخرش هم دزد زدراحت؟؟؟

  37. سلام
    برای من هنگ نکردن و روان بودن و باتری و دوربین مهمه.
    میشه راهنماییم کنید چه گوشی بخرم؟
    خودم پوکو ایکس تری پرو ۲۵۶ مد نظر داشتم.
    پیشنهادتون چیه؟خوبه به نظرتون؟
    تشکر

    1. دوست عزیز اگر بر اساس نیاز خودتون یک گوشی بخرید فک نمی کنم این مشکل براتون پیش میاد برای مثال اگر گیمر هستید و بازی های گرافیکی رو با موبایل اجرا می کنید قطعا نباید به دنبال خرید گوشی های پاین رده برید قطعا گوشی هنگ خواهد کرد و به مرور عملکرد تراشه اون تحت تاثیر قرار خوواهد گرفت
      با این قابلیت‌هایی که مد نظرتون هست اپشن های زیادی هست پیشنهاد می کنم راهنمای خرید بهترین گوشی رو مطالعه کنید

      1. سلام ببخشید من خودم a32 4g دارم اگه میدونید شیائومی بهتره و ضرر نمیکنم شیائومی بگیرم

          1. سلام دوستان بنظرتون گوشی سامسونگ a20 s بهتره یا شیائومی ام پی تری پوکوپرو ممنون میشم جواب بدید

          2. یک گوشی میان رده هست که برای کاربردهای معمولی مثل شبکه های اجتماعی وبگردی و … مناسب هست و عملکرد باتری بی نظیری هم داره دوربین نسبتا خوبی هم داره

        1. من و دو تا از دوستان گوشی شیائومی نوت ۴ X خریدیم باطری هر سه زود به زود تخلیه میشد ، الان گوشی من یه مشکل دیگه هم پیدا کرده که قطعه اش گیر نمیاد و مجبورم یه گوشی دیگه بخرم

      2. سلام من برام عمر گوشی مهمه وگیمرهم هستم میخام تا ۵میلیون یا۶ملیون هزینه کنم مد نظرم نوت۸پرو هست آیا برایه این چیزهایی که گفتم خوب است ممنون میشم جواب بدید

        1. بله دوست عزیز این گوشی برای گیم مناسب هست اما در حال حاضر گوشی های جدیدتری هم در بازارر هست که می تونید تهیه کنید

        2. بله دوست عزیز گوشی خوبی ولی اگه درحد۷میلیون هزینه کنید یک گوشی بهتر گیرت میاد پوکوایکس ۳پرو رم۸ ۲۵۶ گیگابایتم حافظه

        3. سلام بله دوست عزیر گوشی خوبیست ولی درحد ۷میلیون هزینه کنی پوکوایکس ۳پرو گیرت میاد بهتر هست

        4. سلام من نوت ۸ پرو داشتم برای گیم از پوکو ایکس۳ پرو ضعیف تره اگه یه گوشی خوب و عالی و با دوام برای گیم میخوای پوکو رو پیشنهاد میکنم رم ۸ بخر ۶ میلیون قیمتشه

    2. سلام من میخوام از برند سامسونگ و شیائومی یه گوشی ۶ و ۷ میلیونی بخرم بنظرتون چه گوشی بگیرم ؟؟
      هم میخوام گیمی باشه هم دوربینش خوب باشه خیلی برام
      مهمه ؟؟

      1. سلام پوکو ایکس ۳ پرو شیامی مناسب گیم درحد ۷میلیون پوکوایکس ۳پرو ولی دوربینش ۴۸ میگاپیکسل هست

      2. سلام پوکوایکس ۳پرو ولی دوربینش ۴۸ میگاپیکسل هست اما مناسب گیم هست

  38. گوشی های پرچم دار سامسونگ عالی هستن ولی گوشی های میان رده سامسونگ خیر!
    گوشی های شیائومی از نظر دوربین و قدرت در سطح مناسب قرار دارد ولی قطعاتشون تو ایران
    به سختی پیدا میشه
    گوشی های پرچم دار هواوی عالی هستن و گوشی های میان رده هواوی
    ویژگی های میان رده های هواوی (نمره ۰تا۲۰) دوربین:۱۷ قدرت پردازش:۱۹ باتری۱۸ قیمت:۲۰ کیفیت صفحه:۲۰
    بهترین گوشی میان رده هواوی y9s هستش که قیمت و کیفیت عالی داره همچنین نمایندگی عالی
    تو ایران داره.
    تو گوشی های میان رده اگه دوربین براتون مهمه شیائومی اگه کیفیت وباتری براتون مهمه هواوی واگه قدرت پردازش مهمه سامسونگ
    در نتیجه من خودم هواوی می پسندم تاامااام

    1. سلام دوستان میخوام گوشی بخرم گیمر باز زیاد نیستم بازی میکنم خیلی کم دوربین حافظه باطری برنامه کاربردی برام خیلی مهمه کدوم پیشنهاد میکنی
      پوکوx3پرو
      یا
      ردمی نوت۱۰پرومکس یاردمی نوت۱۰s
      یا
      سامسونگ
      خواهش میکنم کمکم کنید
      سپاس

  39. برای ۳ تومن چه مدل گوشی سامسونگ بهتره ؟
    بعضیا میگنa11
    بضیا هم میگنa12

    1. a12 بهتره ولی به نظر من درحد ۵میلیون اگه می خواهی هزینه کنی گوشی میان رده خوب وپرطرف دار وپر فوروش شیامی مدلش ردمی نوت ۸پرو

  40. سلام
    من با ۶ تومن پول میخام یه گوشی با قدرت سیستمی خوب و کیفیت دوربین عالی بخرم
    بیشتر بچه ها میگنA21s و A51خوبه
    پیشنهاد شما چیه؟

    1. راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل د ر محدوده هایم مختلف رو ببینید قطعا به شما کمک می کنه

      1. سلام ببخشید من الان میخوام گوشی A32بخرم نمیدونم بخرم یا ن فایده داره یا نه . من احتمال اینک برنامه زیاد توش نصب بکنم دارم میخوام بدونم شما میدونید هنگ میکنه یا نه یا خوبهA32یانه؟یا A51خوبه . کدوم بهتره

      1. نه این گوشی تو دسته گوشی هایی بد شیائومی قرار داره چون خیلی داغ میشه و بعدا باهاش به مشکل می خوردید گرچه دوربین فوق العاده‌ای داره ولی عمر مفیدش ۱ ساله

      1. با سلام من واقعا بین گوشی های شیاعمی موندم باسامسنگ یکی میگه سامسنگ یکی میگه شیاعمی من یه گوشی میخوام که بیشتراز۷تومن واسم اب نخوره بین گوشی ای۳۲موند باپکو ایکس۳ اهل بازی اینچیزا هم نیست من فقط دوربین باباطری گوشی واسم مهمع هنگ نکنه عمر گوشی هم بالا باشه دوباره میگم طول عمر گوشی بالا باشه بین این دوتا کدومشو واسم تایید میکنید

    2. A12 A32 A22 A31 A51 و از لحاظ باطری خیلی قدرتمند M51 اینا گوشیا خیلی خوبی اند

    3. دوست عزیز اگر برای گیم میخواهید پیشنهاد من این است که سراغ شیائومی پوکو ایکس تری برید اگه برای کار های معمولی میخواهید سامسونگ بخرید

    4. سلام شیائومی بهتره یا سامسونگ ؟
      و اینکه گوشی ای میتونین بهم معرفی کنین که
      حافظش و دوربینش عالی باشع؟

    5. سلام ۱ میلیون بزار روش پوپو ایکس پرو بخر از هر دوتا گوشی خیلی بهتره ولی بین این دوتا گوشی صد درصد A51بهتره

  41. اقا یه چیز میگم همتون بمونید من خودم طرفدار برند شیاعومی هتم ولی با دلیل یه گوشی از سامسونگ و اپل و هواوی بگید بهم من با یکی از هم قیمتی های خودش که برند شیاعومی هستش مقایسه میکنم اون وقت میبینیم که ادعاش میشه

    1. داداش یه گوشی میگم از هواوی که از لحاظ باتری و سخت افزار و دوربین دهن شیافومی رو گل میگیره.
      نوا ۷ آی
      تو برو الان این گوشی رو درکنار سری redmi note 10و redmi note 9 و pocox3 یا nfcpocox3 بزار اون هم دهن خودت و هم دهن شیافومی گلی میشه.

    2. یک گوشی هست از سامسونگ که پوز رقبای شیائومیش رو به خاک میماله اونم چیزی نیست جز
      گلکسی اس ۲۰ اف ای ۵g حالا برو با می ۱۰ تی مقایسش کن بعد بیا پیش بززرگترا عمو جون

      1. اگه بخواهیم اینجوری حساب کنیم یکی میگه ایفون ۱۲ ولی ملاک الان بودجه ای که داری هست من خودم عاشق s21هستم و به نظرم از همه گوشی ها بهتره ولی خوب کسی که بودجش ۱۰ملیونه میره به چیز های که توی این قیمت هستن با بهترین کارایی فکر میکنه

    1. در گوشی مارک شیائومی بهتر از هواوی هستش
      و در کیفیت شیائومی بهترین گوشی هستش در کنار هواوی

      1. سلام من قراره گوشی بخرم اما بین سامسونگ گلکسی A 51 و ۹pro موندم قیمت برام مهمه تا ۶ میلیون خوبه من دیدم سامسونگ تاری عکس رو خوب نمیگیره یعنی مثل گوشی های آیفون پایین عکس نسبت به بالای عکس تاریش کمتر میشه و من راضی نیستم از این موضوع دوربین برام خیلی مهمه از اون طرف گوشی شیائومی چون معلمم و یکی از دوستام شیائومی داشتن خودم از دوربینش راضی بودم تاریش مثل سامسونگ نبود اما چون اگر قطعه ایش خراب بشه در کار نیست توی ایران هم شرکت شیائومی وجود نداره دیگه بدتر سرعت گوشی هم برام مهمه که کند نباشه حالا موندم سامسونگ گلکسی A5 1 بخرم یا ۹pro؟کدوم بهتره؟

        1. پاسخ به نظر Kiyana : سلام به نظر من گوشیredminot9proبخر از همه لحاظ یعنی پردازندش اسنپدراگون ۷۲۰G گیمینگ قدرتمنده و اصلاً لگ و باگ و کندی نداره، قاب پستیش از شیشه گوریلا گلس ۵ . صفحه نمایشگرش از ips LCD باکیفیته و محافظش صفحش هم گوریلاگلس۵. باتریش ۵۰۲۰ میلی آمپر لیتیوم پلیمری پر ظرفیته . دوربینشم ۶۴ مگاپیکسلی با کیفیته. شارژرشم ۳۳ واتِ . من که میگم. redminot9pro بخر . درکل یکی بهترین گوشی های میانرده است . ولی در کل انتخاب باخودته .

        2. عزیز جان از لحاظ دوربین باتری سخت افزاری
          A71.A52.A72 اینا خیلی خوبن یکمی زیاد خرج کن یکی از اینارو بخر اگه پولت زیاد نداری A71 بهتره.

        3. سلام ..ببخشید میتونم ازتون بپرسم اخرش کدوم مدلو خریدین و ایا راضی هستین یا ن؟؟؟

    2. شک نکن شیائومی برندی که در تلاش رضایت مشتریاشو حتی تو میان رده هم حفظ کنه

    1. سامسونگ بهترین گوشی ای که تا حالا دیدم
      منظورم اینکه سامسونگ از ایفن هم بهتره

      1. سلام برای بالا آوردن گیم و بازی کدام گوشی مناسب تره جواب بدید ممنون میشم

        1. برای بازی باید گوشی هایی رو مد نظر قرار بدین که امتیاز سخت افزاری ۲۰۰ هزار به بالا رو داشته باشن این امتیاز در سایت ما ذکر شده برای هر گوشی می تونید چک کنید

    2. من خودم سامسونگآ ۲ ۱ دارم با رم ۴ رفیقم POCOX3 داره با رم ۶ گوشی سامسونگم باطریش ۵۰۰۰ اون ۵۱۰۰ اما با اینکه من شیش ماه پیش گوشیمو گرفتم اون تازه خریده گوشی من موقع بازی اصلا داغ نمیشه اون گوشیش داغ میشه باطریش زودتر از سامسونگم تموم میشه و نت من سریع تر از شیامی هستش و اینو فقط تو ی مورد ندیدم گوشی خواهرم POCOX3PRO هس تازه خریده بازم این مشکلاتو داره تنها چیزی که داره ی مشت برنامه هس که چش ادمو میگیره فک میکنی بهتره اولش اما خوب که میری تو نخش فقط ظاهر داستان بهتره و اون عدد ها که ب رم و سی پیوش میگن بالاتره هیچ خاصیتی نداره تو بازی کالاف باهم بازی میکنیم سرعت سامسونگ خیلی بهتره با اینکه همه چیز گوشیم از شیامی ضعیفتره اما بهتر اجرا میکنه

      1. سلام میخاستم بدونم برند گوشی شیائمی بالا تره یا هوای با یکی کل دارم من خودم هواوی ۲۱۹ دارم اونم شیائمی میگه هوای اصلا بدرد نمیخوره شیائمی چیه آخه اصلا پدر بابای شده که همش میخرین شاید بعد ۱۰ یکم برند قدیمی دیده بشه

        لطفا بگین هواوی بالا تره یا شیائمی
        اره دمت
        گرم

    1. شیائومی بهتر از سامسونگ عمل میکند من افرادی رو میشناسم که هم سامسونگ داشتن و از هنگ کردن و دیگر مشکلاتی که در بالا اشاره شد ناراضی بودند و هم هواوی .
      مگر گوشی های بالا رده و پرچمدار این دو برند
      که کیفیت بهتر دارند و صد البته قطعات و قیمت گران‌تر .
      گوشی های شیائومی حتی در گوشی های پایین رده خود هم کیفیت به نسبت بالای زیادی در گیم ، گرافیک ، صفحه نمایش مخصوصا دوربین های عالی و سرعت اینترنت بالا و گوگل و طراحی جذاب و سبک و خوشدست و… دارند . و کسی از خرید این گوشی ناراضی نبوده .

      منظورم این نیست که صرفا گوشی های سامسونگ و هووای بد هستند اما شیائومی در این مدت عملکرد و فروش و امتیاز بیشتری داشته

      1. دمت گرم بابا جان من گوشی شیائومی عالی من redmi9aدارم عالیه نسبت به رقبای هم قیمتش سامسونگ و هوآوی

      2. کدوم صفحه نمایش عالی؟
        از روی اینکه حالا گوشی شیائومی گرفتی توش موندی چرت و پرت نگو هر ارزونی دلیلی داره.

    2. سلام
      دوستان اگه قصد خرید گوشی شیائومی دارید حتما این کارو انجام بدید. خیلی گوشی خوبیه
      من دانش آموز هستم و شهریور پارسال این گوشی رو خریدم.
      امسال که کلا آموزش آنلاین بود، گوشی من از صبح تا ساعت یک و نیم روشن بود. کلاس هامون هم اکثرا در سایت بود که باعث میشه فشار بیشتری به گوشی وارد شه. کلاس زبان و کلاس های تقویتی رو هم با همین گوشی شرکت می‌کردم.
      یعنی به طور میانگین روزی هشت ساعت گوشی روشن بود
      ولی اصلا اذیت نمی‌کرد یا هنگ نمی‌کرد.
      واقعا گوشی فوق العاده ای هست و امکانات خوبی داره

    1. با اینکه من طرفدار پرو پا قرص سامسونگم اما بستگی داره تو چه رده قیمتی باشه

      1. سلام من خودم یکی از بچه ها گوشیش رو داد و من عکس گرفتم گوشیش note9بود و واقعا دوربین عالی داشت

  42. باسلام.دوستان گوشیهای سامسونگ بنظرمن فقط پلاستیکن .زود داغ میکنن از اول یا بعد مدتی به هنگ میفتن باتریشون زود خالی میشه و البته قیمت گران بیخودش.خداوند رو شاهد میگیرم گوشیهای هواووی درسته که چینی هستن اما گوشیهای با دوام و باکیفیت خوب بدنه و قطعات داخلی هستن شارژر قویو طولانی عمری دارن.قیمتشون نسبت به گوشیهای دیگه مناسبتره البته اجناس ساخت چین قیمتهاشون خیلی ارزونه متاسفانه توایران قیمتها کذایی میشن درکل گوشی خوبیه الان کل خانوادم هواووی دارن چندساله همه همون گوشی که ۴ ۵ ساله خریدن رو دارنو اخ نگفته.گوشی شیائومی هم که اطلاعی ندارم.ولی بمن بگن یدونه اپل ایفون رو انتخاب میکنی یا یه کامیون گوشیهای مختلف رو میگم ایفون.بدنه محکم باتری دیر تمام میشه دوستی دارم ایفون ۳ داره هنگ نمیکنه مگر برنامه سنگین و مخصوص گوشیهایی با حافظه و رم بالا نصبش کنی هنگ کنه که طبیعیه.ولی با بودجه کم من هواوی انتخاب میکنم سامسونگ از اسمشم متنفرم با اون تلویزیونهای بی کیفیتو گرونش هیچ امکاناتی ندارن

    1. سامسونگ درسته که ساعتش کمتر از شئامی هستش ولی بعد از یه مددت سرعتشان خیلی میاد پایین ولی سامسونگ نه

        1. کی میگه سامسونگ هنگ میکنه ! من رفیقم ای ۱۰ اس سامسونگ داره یکساله باطرش که یکروز دارتش و هنگم تاحالا نکرده ! اما یه رفیقه دسگم شیائومی ردمی ۹ پرو داره شش ماهه خریده جلو چشه خودم تو اینستا داشت دور میزد هنگ کرد صفحش سیاه شد بعد چند لحظه درستش شد باز !! تازه خودم چند سال پیش جی ۴ پلاس سامسونگ داشتم دوسال دستم بود هیچ هنگی ازش ندیدم باطریشم یه صبح تا شب شارژ نگه میداشت بعد دو سال . تنها خوبیه شیائومی ارزون بودنش نسبت به قطعاتیه که درش استفاده شده که اونم مطمئنم بخاطره پایین بودن کیفیتشه ! الان مثلا تو کامپیوتر مادربرد ۵ میلیونی هم هست ۲ میلیونی هم هست با همون امکانات اولی مارک گیگابایت مثلا دومی مارک متفرقه مثلا الایت گروپ ! خوب شما پول داشته باشی کدومو میخری ??!

          1. من الان ۵ ساله سامسونگ j5 دارم خداشاهده آخ نگفته انقدر گوشی خوبی بوده الان بعد ۵ سال انتن دهیش ضعیف شده ی کم، و اینم بگم انقدری ک من از گوشی کار میکشم گیمر ها نمیکشن پدر گوشی و دراوردم ولی اصلا هنگ نکرده، الان با همین گوشی دارم نظر مینویسم، حالا ببن شیائومی و a51 مونده بودم ولی هیچی سامسونگ نمیشه

    1. من هر دو مدل رو داشتم سامسونگ بهتره چون شیامی هنگ زیاد میکنه و عمرش کمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن