خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

نحوه انتقال اطلاعات واتساپ به گوشی جدید بدون پاک شدن اطلاعات

در مقاله آموزشی انتقال واتساپ به گوشی جدید قصد داریم روش‌های جایگزین استفاده از گوگل درایو را آموزش دهیم. روش‌هایی که با آنها می‌توانید بدون نیاز به پاک کردن واتس‌اپ در گوشی قبلی، در صورت داشتن دو سیم‌کارت، چت‌هایتان را انتقال دهید، یا حتی اگر هم بدون اینکه نسخه پشتیبان از پیام‌هایتان بسازید، واتس‌اپتان را پاک کرده‌اید، بتوانید انتقال واتساپ به گوشی جدید بدون پاک شدن اطلاعات را از طریق نرم‌افزارها انجام دهید.

اگر قصد خرید محصولی جدیدی دارید، می‌توانید قیمت گوشی و بررسی آنها در سایت ۱۹کالا ببینید.

انتقال واتساپ به گوشی جدید بدون پاک شدن اطلاعات (نکات پیش از شروع)

قبل از اینکه به انتقال اطلاعات واتساپ به گوشی جدید اقدام کنید، یک سری نکات لازمست بدانید که در این بخش آنها را نام برده‌ایم:

انتقال واتساپ به گوشی جدید هم نوع خود: اگر از اندروید به اندروید و یا آیفون به آیفون می‌روید، قبل از انتقال واتساپ به گوشی جدید و پاک کردن برنامه از گوشی قدیمی خود لازمست که قابلیت بکاپ‌گیری آن در فضای ابری را فعال کرده باشید.

انتقال واتساپ به گوشی جدید با پلتفرم متفاوت: اگر انتقال واتساپ از اندروید به آیفون و یا برعکس را انجام می‌دهید، تمام اطلاعات، مانند عکس پروفایل، گروه‌ها و… محفوظ خواهند ماند، به شرطی که پیش از اقدام، از آنها بکاپ گرفته باشید.

اگر قابلیت بکاپ‌گیری را فعال نکرده‌اید: در این حالت استفاده از نرم‌افزارها می‌توانند تاحدی یاریتان دهند که در ادامه چند مورد از آنها را معرفی خواهیم کرد.

اگر قصد ندارید اطلاعاتتان پاک شوند: برای نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی به هیچ عنوان اکانت واتس‌اپ را در تنظیمات برنامه پاک نکنید. تنها خود برنامه را مانند اپلیکیشن‌های دیگر گوشی حذف کنید.

اگر به واتس‌اپ قبلی دسترسی ندارید: چگونه واتساپ را انتقال دهیم در صورتی که نمی‌توانیم در دستگاه قبلی آن را پاک کنیم؟ در گوشی جدیدتر خود اکانتتان را بسازید. با این کار واتساپ قبلی، به صورت خودکار غیرفعال می‌شود. البته اگر قابلیت two-step verification را فعال کرده‌اید، ابتدا می‌بایست کد ۶ رقمی که برایتان ارسال می‌شود را وارد کنید. به طور کلی چندین روش وجود دارد که در ادامه به تک تک آنها اشاره خواهیم کرد:

از طریق حساب Google یا iCloud چگونه اطلاعات واتساپ را انتقال دهیم

اگر برای نصب مجدد واتساپ بدون پاک شدن اطلاعات به دنبال روش‌های بکاپ‌گیری با گوگل درایو و مانند آنها هستید، آموزش آن را در مقاله مربوطه به صورتی جامع قرار داده‌ایم.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

انتقال واتساپ به گوشی جدید

نحوه انتقال واتساپ به گوشی جدید بدون تعویض شماره

آیا می‌دانستید که بدون نیاز به پاک کردن واتس‌اپ قبلی می‌توانید اطلاعات گوشیتان را بدون پاک کردن برنامه به واتس‌اپ در گوشی دیگر انتقال دهید؟ این مورد به عنوان بی‌ضررترین نحوه انتقال واتساپ به گوشی جدید شناخته می‌شود. برای انجام دادن آن باید مطمئن شوید که هر دو گوشیتان به اینترنت وای فای وصل هستند و لوکیشن آنها را نیز فعال کنید.

  1. در گوشی قدیمی‌تر خود به تنظیمات واتس‌اپ و سپس Chats یا گفتگوها بروید.
  2. روی گزینه Chat Transfer کلیک کنید.
  3. در ادامه یک کد QR به شما نشان داده خواهد شد. این کد را با دستگاه جدیدتان اسکن کنید.
  4. در هر دو گوشی در همین صفحه که می‌بینید، منتظر بمانید تا اطلاعات کاملاً منتقل شوند.

با این روش تقریباً جدید، بدون نیاز به گوگل درایو، تمام اطلاعاتتان منتقل خواهند شد و همچنان می‌توانید از واتس‌اپ دیگرتان هم استفاده کنید.

انتقال واتساپ به گوشی جدید بدون پاک شدن اطلاعات

انتقال اطلاعات واتساپ به گوشی جدید با نرم‌افزار

اگر سؤال شماست که چگونه اطلاعات واتساپ را انتقال دهیم و اصلاً برای این کار باید چه نرم‌افزارهایی را نصب کنیم، در این بخش همراه ما باشید…

نرم افزار Wondershare MobileTrans

با Wondershare MobileTrans نحوه انتقال پیام های واتساپ به گوشی جدید به چه صورت است؟ این نرم افزار به کاربر اجازه می‌دهد که برای انتقال چت واتساپ به گوشی دیگر به سرعت از پیام‌های واتساپ خود بکاپ بگیرد و به سادگی آنها را به دستگاه دیگری انتقال دهد.

تنها کاری که کاربران باید برای انتقال واتساپ به گوشی جدید بدون پاک شدن اطلاعات انجام دهند این است که گوشی قدیمی و گوشی جدید خود را به کامپیوترشان وصل کنند، نرم‌افزار انتقال فایل را اجرا کند و با یک کلیک ساده تمام پیغام‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و اسناد خود را انتقال دهند. وقتی اینکار انجام شد فقط کافیست واتساپ را در گوشی جدید خود نصب و اجرا کنند.

انتقال واتساپ به گوشی جدید

مقاله پیشنهادی: با بهترین پی دی اف خوان آندروید آشنا شوید

در صورت فراموشی بکاپ‌گیری چگونه اطلاعات واتساپ را انتقال دهیم ؟

این احتمال را می‌دهیم که شما بدون اینکه Backup را در واتس‌اپ قبلیتان فعال کرده باشید، برنامه را پاک کرده‌اید و نمی‌دانید راه چاره و نحوه انتقال اطلاعات واتساپ به گوشی جدید چیست؟ شما برای این کار می‌توانید از نرم‌افزار Tenorshare Ultdate WhatsApp بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید.
اینکه در این نرم‌افزار چگونه واتساپ را به گوشی دیگر انتقال دهیم به این صورت است که وقتی نرم افزار را باز کردید، تنها کافیست گوشیتان را از طریق کابل به کامپیوتر وصل کنید و گزینه Recover whatsapp data را انتخاب کنید. این برنامه تمام اطلاعات حساب شما را اسکن خواهد کرد و در ادامه می‌توانید این اطلاعات را به گوشی دیگرتان منتقل کنید. اگر همچنان با نحوه بازیابی پیام های واتساپ مشکل دارید، می‌توانید در مقاله دیگر ما این موضوع را پیگیری کنید.

چگونه اطلاعات واتساپ را انتقال دهیم

اگر تصمیم گرفته‌اید برای شغل خود، از واتس‌اپ بیزینس استفاده کنید، بهترین کارهایی که می‌توانید برای این برنامه انجام دهید را در مقاله ساخت کاتالوگ واتساپ بیزینس آموزش داده‌ایم.

در مجموع این نکته را فراموش نکنید که بهترین روش انتقال اطلاعات واتساپ به گوشی جدید بدون از دست دادن آنها اینست که قبل از حذف برنامه، ابتدا در گوگل درایو یک نسخه از اطلاعتتان را ذخیره کنید و اگر به دنبال راه‌های دیگری هستید، سعی کردیم روش‌های حایگزینی که برای این کار می‌توانید انجام دهید را آموزش دهیم.  اگر باز هم در مورد روش انتقال واتساپ به گوشی جدید سؤالی داشتید، در بخش کامنت‌ها آن را با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴۵ رای

سوالات متداول

برای انتقال واتساپ به گوشی جدید چکاری می‌توانیم انجام دهیم؟

✔️در این مقاله ما روش‌هایی برای انتقال واتساپ به گوشی جدید از طریق نرم‌افزارها و همچنین انتقال چت‌ها به واتس‌اپ دیگر را آموزش داده‌ایم.

آیا روشی برای انتقال واتساپ به گوشی جدید بدون پاک شدن اطلاعات وجود دارد؟ چگونه واتساپ را به گوشی دیگر انتقال دهیم بدون اینکه واتس‌اپ قبلیمان را پاک کنیم؟

✔️ اخیراً واتس‌اپ این قابلیت را دارد که از طریق کد QR، چت‌های خود را به گوشی دیگری منتقل کنید، بدون اینکه نیاز به پاک کردن برنامه را داشته باشید. این ترفند را در مقاله قرار داده‌ایم.

چگونه واتساپ خود را به گوشی دیگر انتقال دهیم؟

✔️ می‌توانید بدون نیاز به بکاپ‌گیری، یعنی از طریق نرم‌افزارها و کابل USB به این کار اقدام کنید که بهترین موارد را در مقاله نام بردیم.

نوشته های مشابه

‫۱۷ نظرها

  1. من واتس اپ قبلیم تو گوشی قدیمی بود ولی متاسفانه گوشیم خراب شد بدون اینکه بتونم کاری انجام بدم والان میخوام ولتس اپ جدید با همون شماره نصب کنم ولی چون کد شش رقنی که واتس اپ میفرسته نمیتونم تو گوشی قدیمی پیدا کنم چون سوخته چیکار میتونم بکنم

  2. سلام من گوشیم سوخته واتس اپ و ریختن تو گوشیم ولی الان نیاز به اطلاعت قبلی واتس آپم دارم و نمیدونم چه کنم

  3. وقت بخیر . برای انتقال واتساپ به گوشی جدید با شماره قبلی باید اپلیکیشن خاصی رو نصب کنبم ؟

  4. از ایفون se چگونه اطلاعات واتساپ را انتقال دهیم به گوشی سامسونگ ؟ لطفا راهکار ارائه دهید… تشکر

  5. از اندروید به ایفون میخام انتقال بدم ولی برنامه دکتر فون پولی شده باید چی کار کنم؟نسخه فعال سازی شده داره؟یا برنامه جایگزین ؟ anytrans_scan transfer هم نصب کردم نسخه رایگان ندارن

  6. دقیقا من هم گوشیم no va 7i هست و نمیدونم چجوری چت هام رو بیارم. شما راه حل پیدا کردین؟

  7. من برای انتقال واتس اپ به گوشی جدید مطلب شما رو خونم خیلی کاربردی بود ممنون

    1. چرا توی اف ام واتساپ نمیشه بکاپ گرفت وقتی میری توی گزینه پیام ها بعد پشتیبانی دیگه متاسفانه گزینه ای نداره

  8. سلام من درگوشی قدیمی درگوگل بکاپ گرفتم ولی هرکاری میکنم توگوشی جدید نمیاد چیکارکنم،درضمن گوشی قبلی وجدید مشابه وازیک برندنیستن ممنونم

  9. منم دقیقا همین مشکل رو دارم. اگه راه حلی پیدا کردید لطفا منم راهنمایی کنین

    1. سلام،وقت شما بخیر،ازاینکه مزاحم شدم پوزش میخام،،من چندسال پیش سفری که به ترکیه داشتم،یک خط با شماره اون کشور گرفتم و واتساپ نصب کردم،،الان میخام گوشیمو عوض کنم، چه راهی وجود داره که واتساپ خط ترکیه رو انتقال به گوشی جدید بدم؟چون شنیدم که تو گوشی جدید برای خط خارجی کد برام نمیاد؟آیا صحت داره؟
      ممنونم از راهنمایی شما

  10. من گوشی قبلیم قفل شده و نیاز به الگو داره واتساپ رو میخواستم به گوشی جدید وصل کنم اما میترسم چت ها م حذف بشه چیکار کنم که حذف نشه ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر

  11. من گوشیم هواووی nove7i و از گوگل درایو پشتیبانی نمیکنه
    هرچی بکاپ کردم مشکل ریستور داشتم
    این آپ wondershare هم واسه ریستور واتساپ پولیه و ما تو ایرانیم
    من الان چه کنم

    1. منم مشکل انتقال فایل رو داشتم از واتس آپ.گوشی nova7i /باید در گوشی قدیمی در پوشه واتس آپ دو تا فایل media&databases رو با هم به فرمت zip در بیارین یعنی فشرده سازی کنید.بعد انتقال بدید در مسیر واتس آپ گوشی جدید قرار بدین و از حالت zip خارج کنید.فشارده سازی فقط به دلیل سرعت انتقال و کم کردن حجم انجام میگیره.الان هم که نرم افزار گوگل داره نصب میشه به صورت کامل مشکلی از جهت انتقال از گوگل درایو هم وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن