خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراینترنت و شبکه

پیدا کردن دوستان و آشنایان در اینستاگرام، از طریق شماره تلفن

ارتباط با مردم یکی از مهمترین اهداف رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های آنلاین است. فیس‌بوک، توییتر، TikTok، اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی روش‌های مختلفی برای جستجوی مخاطبان دارند. در این مقاله ۱۹کالامگ نحوه پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام را به شما آموزش خواهد داد. این روزها اینستاگرام هر روز آپدیت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد در جدیدترین به روز رسانی خود قابلیت پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن در اپدیت جدید خود ارائه داده است.

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای پیدا کردن افراد مختلفی که علایق مشترکی با شما دارند؛ استفاده کنید و آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید یا فعالیت‌های آنها را دنبال کنید. متداول‌ترین روش برای پیدا کردن افراد در شبکه‌های اجتماعی، جستجوی نام کاربری یا نام‌های رسمی آنهاست.

مقاله پیشنهادی: آموزش تصویری دی اکتیو موقت اینستاگرام

اما این یک روش کارآمد برای یافتن شخصی نیست که شما او را بشناسید زیرا افراد زیادی در این برنامه‌ها نام‌های مشابه دارند. همچنین، این امر بسیار زمان‌بر است. پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره تلفن او یک راه حل موثر است. ما در ۱۹کالامگ؛ به دو روش مختلف آموزش اینکه چگونه مخاطبین در اینستاگرام را پیدا کنیم میپردازیم.

چگونه مخاطبین در اینستاگرام را پیداکنیم ؟

دسترسی به مخاطبین برای پیدا کردن دوستان خود، ویژگی مشترکی در فیس بوک و توییتر است. با این حال، خیلی‌ها نمی‌دانند که می‌شود با استفاده از شماره تلفن‌ها، افرادی که دوست دارند را نیز در اینستاگرام پیدا کنید.

اگر نام کاربری، نام کامل، یا نام کاربری دوست خود را در اینستاگرام به یاد ندارید، مشکلی نیست.  پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره تلفن امکان پذیر است البته به شرطی که پیج پرایوت نداشته باشند یا درخواست شما را برای فالو کردن قبول کنند. در ادامه به روش های پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن میپردازیم

مقاله پیشنهادی: آموزش نحوه دایورت همراه اول و سایر اپراتور ها

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با استفاده از گزینه‌های داخلی

برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام به راحتی میتوانید از طریق تنظیمات و گزینه های داخلی خود این  اپلیکیشن پر طرفدار دوستان و اشنایان خود را با شماره تلفن در اینستاگرام  پیدا کنید .

مرحله ۱ برای پیدا کردن مخاطبین در اینستا :

در مرحله اول پیدا کردن مخاطبین گوشی در اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را بر روی تلفن خود راه اندازی کرده و روی نماد پروفایل در گوشه پایین سمت چپ برنامه ضربه بزنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

مرحله ۲ برای پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن :

در مرحله دوم برای پیدا کردن اینستا از طریق شماره، در صفحه پروفایل خود، روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا گزینه پروفایل نشان داده شود. (Discover people) را انتخاب کنید.

پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن

مرحله ۳ در یافتن مخاطبین در اینستاگرام :

در صفحه Find People، به بخش مخاطبین بروید و روی دکمه Connect contacts ضربه بزنید.

مخاطبین در اینستاگرام
پیدا کردن ایدی اینستاگرام از روی شماره موبایل

مرحله ۴ چگونه با شماره تلفن اینستاگرام را پیدا کنیم :

اگر برای اولین بار از این ویژگی برای پیدا کردن مخاطبین اینستاگرام استفاده می‌کنید، اینستاگرام درخواست اجازه دسترسی به مخاطبین تلفن شما را خواهد کرد. برای دسترسی به لیست مخاطبین خود، به گزینه Allow ضربه بزنید.

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام

این نکته به برنامه امکان می‌دهد تا برنامه به لیست مخاطبین شما دسترسی پیدا کند و افرادی را که از قبل در اینستاگرام حضور دارند شناسایی کند.

مرحله ۵ برای یافتن مخاطبین در اینستاگرام:

پس از اعطای دسترسی به مخاطبین در اینستاگرام ، اینستاگرام به طور خودکار شماره تلفن‌های شما را به حسابتان همگام سازی می‌کند. همه حساب‌های اینستاگرام مرتبط با یک شماره تلفنی در مخاطب شما در بخش مخاطبین در صفحه Find / Discover افراد ظاهر می‌شوند. سپس می‌توانید انتخاب کنید که آنها را دنبال کنید یا خیر؟

مقاله پیشنهادی: دیلیت اکانت اینستا با ساده ترین روش با گوشی

مرحله ۶ برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام :

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن در اپدیت جدید

اگر هیچ یک از شماره‌های تلفن موجود در لیست شما با یک حساب اینستاگرام مرتبط نباشد، پیام “مخاطب در دسترس نیست” نمایش داده می‌شود.

اگر نمی‌توانید دوستان خود را با شماره تلفنشان پیدا کنید، فقط دو دلیل وجود دارد: یا با استفاده از یک شماره متفاوت ثبت نام کرده‌اند یا اصلاً به اینستاگرام خود شماره اضافه نکرده‌اند.

برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام بگذارید اینستاگرام دوستان شما را پیدا کند

 

مرحله ۱:

برنامه اینستاگرام را راه اندازی کنید و به بخش Profile of برنامه بروید.

پیدا کردن مخاطبین در اینستا

مرحله ۲:

روی نماد منوی در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و در انتهای صفحه تنظیمات را انتخاب کنید.

چگونه مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

مرحله ۳:

در صفحه تنظیمات برنامه برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام گزینه ی ، “دنبال کنید و دوستان را دعوت کنید” (Follow and invite friends) را انتخاب کنید.

پیدا کردن ایدی اینستا با شماره

مقاله پیشنهادی: همه چیز در مورد الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱

مرحله ۴:

در صفحه بعد، گزینه Follow contact را انتخاب کنید و اینستاگرام تمام نام‌های کاربری (حساب‌های اینستاگرام) متصل به یک شماره تلفن را در لیست مخاطبین خود فهرست می‌کند.

پیدا کردن اکانت اینستا با شماره

مرحله ۵:

اگر هیچ یک از شماره‌های تلفن مدنظر شما در اینستاگرام نباشد، پیامی با این مضمون نمایش داده می‌شود که: “مخاطب در دسترس نیست” . هر وقت مخاطب شما با استفاده از شماره تلفن مدنظرتان به اینستاگرام می‌پیوندد یا شماره تلفن خود را به حساب اینستاگرام می‌افزاید، در بخش مخاطبین برنامه ظاهر می‌شود.

نکته: فراموش نکنید تلاش برای پیدا کردن شخصی که شما آن را به خوبی نشناسید و از روی کنجکاوی می‌تواند غیر‌اخلاقی تلقی شود. همچنین با استفاده از دو روش ذکر شده در بالا، نمی‌توانید افرادی را پیدا کنید که شماره تلفن خود را به حساب‌های اینستاگرام خود وارد نکرده‌اند.


نکته: خاطر نشان می‌شود که برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن در اپدیت جدید اینستاگرام این مراحل را حذف کرده و شما به راحتی می‌توانید از گزینه Discover people لیست حساب‌های پیشنهادی را مشاهده کنید و اگر به این لیست نگاهی بیاندازید می‌توانید ببینید که کدام یک از پروفایل‌هایی که اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌دهد جزء افرادیست که در لیست تماس‌های گوشی شما وجود دارد. برای مثال در زیر نام پروفایل افراد مشخص می‌کند که این فرد جزء کانتکت‌های شماست یا اینکه توسط یکی از فالوورهای شما فالو شده است.


مقاله پیشنهادی: بستن کامنت اینستاگرام

این روزها امکاناتی که شرکت‌های سازنده روز‌به‌روز به گوشی‌های موبایل اضافه می‌کنند، باعث شده این دستگاه جای همه سرگرمی‌های گذشته را برای اکثر افراد پر کند. شاید بتوان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها را یکی از متداول‌ترین کاربردهای گوشی موبایل در این روزها قلمداد کرد. حتی با ساده‌ترین گوشی‌های موبایل نیز می‌توان از این رسانه‌ها استفاده کرد.

گرچه استفاده زیاد از این رسانه‌ها توصیه نمی شود و این امر نگرانی برخی از افراد را در پی داشته است. از‌این‌رو سازندگان را برآن داشته تا آپشن‌هایی را برای مدیریت بهتر زمان استفاده از این رسانه‌های اجتماعی ارائه دهند.

از طرفی هم، از نقاط مثبت این رسانه‌ها نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. برای مثال جدا از سرگرمی و برقراری ارتباطات راحت‌تر، این روزها پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام به ابزار درآمدزایی بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. حتی این ابزارهای آنلاین، نقش موثری در انتقال اطلاعات و آموزش ایفا می‌کنند. امیدواریم به  خوبی به این سوال که چگونه مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنیم به خوبی جواب داده باشیم، نظر شما در مورد استفاده از این رسانه‌ها چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالا به عنوان یک مرجع خرید گوشی معتبر به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹۳ رای

سوالات متداول

چطور مخاطبین در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

✔️ برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام یک روش با کمک نام رسمی هر فردست و یه روش دیگر با کمک شماره تلفن شخص مورد نظر است، برای یافتن دوستان خود از طریق اینستاگرام می توانید روش های گفته شده در این مطلب را مطالعه کنید.

چطور با کمک شماره تلفن دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

✔️ گزینه Discover People در منو تنظیمات اینستاگرام اشخاصی که شما شماره تلفن آنها را ذخیره دارید و در اینستگرام فعال هستند را نشان می‌دهد و از این طریق می توانید دوستان خود را پیدا کنید.

چگونه دوستان فیسبوک را در اینستاگرام در گوشی آیفون پیدا کنیم؟

✔️ برای یافتن دوستان فیسبوک در اینستاگرام در گوشی آیفون از مسیر زیر عمل کنید. گزینه پایین و سمت راست صفحه(Profile)را انتخاب کنید سپس آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید. سپس گزینه Find and Invite friends و بعد از آن هم Facebook friends را انتخاب کنید. سپس پیام ارسال شده را تأیید کنید تا دوستان فیس بوک خود را در اینستاگرام پیدا کنید.

یافتن دوستان فیسبوک در اینستاگرام در گوشی اندروید چگونه است؟

✔️ اینستاگرام را باز کنید. گوشه بالا و سمت راست صفحه را انتخاب کنید و گزینه Find Friends سپس گزینه Connected to Facebook را انتخاب کنید. سپس به اکانت فیس بوک وصل شوید تا بتوانید مخاطبان فیسبوک خود را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

‫۶۸ نظرها

  1. چرا برای من عمل نکرد ؟ همون قبلی هاست، حتی یدونه از مخاطبینم هم تو اینستا نیومد و همون پیشنهادات قبلی بود

  2. سلام .میشه راهنماییم کنید چگونه مخاطبین خود را در اینستا پیدا کنیم در صورتی که شماره افراد رو تو گوشیمون ذخیره نداریم ؟

  3. برای پیدا کردن مخاطبین گوشی در اینستاگرام در صورتی که اکانتمون رو با ایمیل ساخته باشیم باز میتونیم با شماره تلفن افراد رو پیدا کنیم ؟

  4. اگه اکانت فردو پیدا کنیم تو اینستا با روش شماره تلفن آیا فرد خودش متوجه میشه؟

  5. برای پیدا کردن اینستا از طریق شماره حتما اون شخص باید اجازه دسترسی به ما داده باشه ؟

  6. برای پیدا کردن ایدی اینستا با شماره مخاطبینمون حتما باید طرفمقابل با اون شماره ثبت نام کرده باشه ؟

  7. سلام. مال من توی مرحله ی ۲ گزینه Discover people رو نداره . چیکار باید کرد ؟

  8. چگونه بفهمیم یک شماره چند اکانت اینستا دارد ؟ اصلا امکان داره همچین چیزی

  9. چگونه مخاطبین را در اینستاگرام پیدا کنیم بدوه اینکه متوجه بشن

    1. پیدا کردن اکانت اینستا با شماره بدون این که ممخاطبین متوجه بشن امکان پذیره

  10. میشه بگید مخاطبین در اینستاگرام رو چیجوری میشه پیدا کرد

  11. چگونه مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ لطفاً یاد بدید چطور بلاکشون کنیم!

  12. بهترین مقاله در مورد پیدا کردن اینستاگرام با شماره تلفن بود ممنون

  13. پیدا کردن اینستا با شماره تلفن یکی از قابلیت های عالی اینستاگرامه. ممنون

  14. پیدا کردن ایدی اینستاگرام از روی شماره موبایل رو من از طریق روش شما رفتم ممنون

  15. من یه برای برنامه پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن میخواستم. آیا همچین چیزی امکان پذیره

  16. نحوه پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن به چه صورتاست؟

  17. نحوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن رو نمیدونستم و با این مقاله موفق شدم که انجامش بدم.

    1. منم همینطور. پیدا کردن افراد با شماره تلفن در اینستاگرام برام معضل بزرگی شده بود

  18. من یه سوال داشته ام میخواستم ببینم نمیشه شماره تلفن یک شخص رو از اینستا بیاری

    1. دقیقا همین سوال منم هس من پیج یکی دارم میخوام شمارش ببینم ولی اگه این کار کنم خودش متوجه نمیشه که مثلا من شمارش قابل نمایش هست واسه من

  19. مقاله خوبی در مورد یافتن مخاطبین در اینستاگرام بود. ممنون

  20. پیدا کردن اینستاگرام با شماره تلفن رو با روش ها شما پیش رفتم و جواب گرفتم

  21. چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستا دارد ؟ آیا راه حلی وجود داره ؟

  22. پیدا کردن اکانت اینستا با شماره چیجو ریه برای من اصلا مخاطبان رو نداره چکار کنم؟؟؟

      1. من به روز رسانی کردم.. قبلا این گزینه مخاطبین رو داشتم ولی الان ندارم.. تو چه ورژن شما این گزینه رو دارین؟

  23. سلام میخواستم بپرسم اگر شماره تلفن همراهمون رو در قسمت مشخصات وارد کنیم مخاطبین میتونن پیدامون کنن؟منظورم اون قسمت پایین بعداز ایمیل هست

    1. سلام اینستا من این گزینه را ندارد از کجا پیدا کنم .؟

  24. از شما خاهش مندم وژن جدید هک روبیکا رو به من یاد بدهید خاهش مندم از شما اولیا و…

  25. سلام و درود
    نمیدنم چرا برای من اون قسمت همگام سازی با تلفن نمیاد،اینستاگرامم هم آپدیت هست

  26. چطوری یک شخص شماره ای که با اون ثبت نام کردم تو اینستا دو رقم اخر اون رو فهمیده و اکانته فیکمو که با اون شماره ساختمو دیده میشه بگین‌

  27. اگه کسی اینستا رو نصب کنه و بعد پاکش کنه بازم میاره شمارشو؟

    1. سلام وقت بخیر،اگه بخوایم فقط افراد خاصی رو دنبال کنیم نه همه مخاطبان،آیا امکانش هست شماره تلفن فرد رو بنویسیم و ببینیم فعال هست یا نه

      1. منم دقیقا همینو می خوام بفهمم ای ایدی منه تو روبیکا هرکی فهمید بیاد و بهم بگه :

    1. فیلتر شکن موأثر استفاده کنید بعد عمتتحان کنید نتیجه خواهد داد

  28. من تمام این مراحلو انجام دادم اما بازم مخاطبینمو نشون نمیده اینستاگرامم نسخه اصلی هست ، و تلفنم رو هم تایید کردم با ایمیل و پیامک

  29. من در تبلت اینستاگرام دارم و گزینه هایی که شما گفتین در اینستاگرام من نیست
    اینستاگرا آخرین نسخه هست

    1. تمام این گزینه ها تست شده است و شاید فرد مورد نظر شما با شماره دیگه یا حتی بدون شماره تماس اکانت داره

  30. چطور همینکار رو میتونم در توییتر انجام بدم؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ضمن تشکر؛ اگر بخواهیم این مورد را یعنی دسترسی به مخاطبین از طریق شماره تلفن را غیرفعال کنیم، راهکار چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن