خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزارویدئو

روش‌های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام (از کجا و چگونه بفهمیم در اینستا بلاک شدیم)

این روزها بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد به موضوع داغی تبدیل شده است؛ بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به پاسخ سوال چگونه بفهمیم در اینستا بلاک شدیم بپردازیم…

چگونه بفهمیم در اینستا بلاک شدیم ؟

خوشبختانه، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی به افراد در صورت مسدود شدن اطلاع نمی‌دهند. تصور کنید که اگر از گوشی موبایل اعلان دریافت می‌کردید که توسط دوستی بلاک شده‌اید، شوک و غم و اندوهی زیادی را تجربه می‌کردید، اما گاهی برای ما مهم است بدانیم که آیا دوستی یا شخصی ما را بلاک کرده است یا نشانه بلاک شدن در اینستاگرام چیست؟ بهترین راه برای فهمیدن این مسئله چیست؟ ما قصد داریم در ۱۹کالامگ به شما کمک کنیم تا به پاسخ این سوال برسید. قبل از ورود به بحث و مشاهده لیست کسانی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده‌ اند ، بهتر است این نکته را روشن کنیم که ما از ابزارها و برنامه‌های جانبی استفاده نخواهیم کرد، بررسی‌ها دستی و از طریق خود اینستاگرام است.

از کجا بفهمیم در اینستا بلاک شدیم ؟

در واقع نمی‌توان در این اپلیکیشن راه سریعی پیدا کنیم که لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند را نشان دهد، ولی می‌توان از طریق یک سری ترفند بفهمیم که شخص مورد نظرمان ما را مسدود کرده است یا نه. برای اطلاع از این موضوع راه‌های مختلفی وجود دارد که در اینجا به ۱۰ راه برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام می‌پردازیم:

۱. چک کردن بلاک شدن در اینستاگرام با جستجوی یوزرنیم

از کجا بفهمیم که در اینستا بلاک شدیم ؟ ساده‌ترین راه برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام این است که به دنبال پروفایل فرد باشید. با استفاده از جستجوی اینستاگرام، نام فرد را جستجو کنید…

در صورت بلاک شدن در اینستاگرام سه اتفاق خواهد افتاد:

  • در صورت عمومی بودن پیجی اگر پروفایل و همچنین پست‌های آن را می‌توانید مشاهده می‌کنید، بلاک نشده‌اید. برای حساب‌های شخصی هم می‌توان گفت که اگر پروفایل آن را با پیام «این حساب خصوصی است» می‌بینید، همه چیز خوب است و این تصویر بلاک شدن در اینستاگرام نیست.
  • اگر پروفایل و تعداد پست‌های به اشتراک گذاشته شده را مشاهده می‌کنید، اما نمایش پست‌ها ممکن نیست، در این صورت بدانید که قطعاً بلاک شده‌اید.
بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد

۲. پروفایل لیست کسانی که مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند

چگونه کسانی که در اینستاگرام ما را بلاک کرده اند پیدا کنیم آیا راهی وجود دارد؟ برای پاسخ به سوال این که چطوری بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم می‌توانید از طریق پیدا کردن پروفایل آن شخص از راه‌های گوناگون اقدام کنید.

شما می‌توانید از طریق بررسی پروفایل به نتیجه برسید، پروفایل کسانی که ما را بلاک کردند در اینستا به این صورت است که Instagaram کامنت‌ یا تگ‌های قدیمی فرد را از پروفایل شما حذف نمی‌کند. اگر پروفایل آنها از طریق جستجو در دسترس نیست، باید از این نظرات قدیمی برای بازدید از پیج فرد استفاده کنید. اگر تعداد پست‌های فرد نشان داده می‌شود، اما امکان بازدید ندارید، شما باز هم بلاک شده‌اید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

۳. از USERNAME INSTAGRAM کمک بگیرید

بلاک شدن در اینستاگرام

برای فهمیدن پاسخ این سوال که از کجا بفهمیم بلاک شدیم در اینستا می‌توانید پروفایل‌های افراد را از طریق لینک instagram.com/username در هر مرورگری که مد نظر دارید مشاهده کنید. در صورت به یاد داشتن نام کاربری فردی که شما را بلاک کرده، آن را در کادری که برای شما نمایش داده می‌شود، جایگزین کنید. اگر بخواهید وارد صفحه این شخص شوید، این نوتیفیکیشن را دریافت خواهید کرد «متأسفیم، این شخص شما را بلاک کرده است» و یا «این صفحه در دسترس نیست».

ممکن است که شخص حساب خود را غیرفعال کرده باشد. برای تأیید آن، از پروفایل اینستاگرام خود در مرورگر خارج شوید یا حالت ناشناس را باز کرده و پروفایل آنها را از طریق لینک مذکور باز کنید. اگر پیج در دسترس باشد، شما بلاک شده‌اید، اما اگر پروفایل مجدداً باز نشد، پیج غیرفعال است چراکه دیدن پروفایل کسانی که ما را در اینستا بلاک کردند در اینستاگرام ممکن نیست.

مقاله پیشنهادی:با قابلیت های کاربردی دایرکت اینستا آشنا شوید

۴. پیام‌ها ناپدید می‌شوند.

یکی از علائم بلاک شدن در اینستاگرام و اینکه چطور بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم این است که با مسدود شدن، چت‌ها برای هر دو طرف پنهان می‌شود. بنابراین اگر به کسی مشکوک شده‌اید که شما را مسدود کرده است، پیام‌های دایرکت را باز کنید، اگر مکالمات قبلی هنوز هم وجود دارد، شما بلاک نیستید. اما اگر چت‌ها را نمی‌بینید، این امکان وجود دارد که بلاک شده‌اید.

با این حال، باز هم ممکن است فرد دیلیت اکانت اینستاگرام کرده باشد، به همین دلیل چت‌ها دیگر نمایش داده نمی‌شوند. برای تأیید آن، باید گروه‌های معمول اینستاگرام را بررسی کنید. یک چت‌ گروهی را چک کنید، اگر توانستید مشخصات فرد را در گروه مشاهده کنید، ولی در جاهای دیگر در اینستاگرام پروفایل او قابل مشاهده نیست، پس توسط شخص بلاک شده‌اید.

۵. تلاش کنید مجدداً فرد را فالو کنید

چطور بفهمیم در اینستا بلاک شدیم

در آخر، اگر می‌توانید پروفایل آنها را به نوعی مشاهده کنید، با ضربه زدن روی دکمه Follow، آنها را دنبال کنید. اگر بلاک شده باشید، نمی‌توانید شخص را دنبال کنید و با زدن دکمه Follow اتفاقی نخواهد افتاد و دوباره همان دکمه را مشاهده خواهید کرد، اما اگر آنها شما را مسدود نکرده باشند، زدن دکمه Follow باعث می‌شود که آن شخص فالو شود.

۶. چک کردن بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد دیگر

چگونه بفهمیم در اینستا بلاک شدیم

روشی نامحسوس دیگر برای این‌که از کجا بفهمیم اینستا بلاک شدیم بررسی از طریق یک حساب دیگر است. اگر دو اکانت اینستاگرام دارید، پروفایل آنها را از حساب دوم باز کنید و اگر فقط یک پروفایل دارید، از دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید تا نام کاربری را جستجو کند. اگر نمایه به طور عادی باز شود، می‌توانید مطمئن باشید که این شخص شما را بلاک نکرده است.

۷. از طریق چت‌های گروهی مشترک اینستاگرام

یکی از نشانه های بلاک شدن در اینستاگرام این است که اگر در یک چت گروهی با فردی هستید که گمان می‌کنید شما را بلاک کرده است، می‌توانید شک خود را در آنجا بررسی کنید. لیست کاربران آن گروه را برای یافتن صفحات آنها جستجو کنید. اگر حساب آنها برای شما قابل مشاهده باشد، بلاک شدن در اینستاگرام توسط این افراد برای شما اتفاق نیفتاده است. با این حال، اگر نمی‌توانید به صفحه آنها دسترسی داشته باشید، علیرغم اینکه می‌دانید آنها بخشی از گروه هستند، پس شما بلاک شده‌اید.

۸. تعداد فالوورها و فالویینگ‌های خود را بررسی کنید

یکی دیگر از راه‌ها برای اینکه بفهمیم چطور بفهمیم در اینستا بلاک شدیم چک کردن تعداد فالوورها و فالویینگ‌های ماست. اگر متوجه شدید که هر دو به طور همزمان سقوط کرده‌اند، ممکن است یک نشانه باشد. این یعنی علاوه بر این‌که شما دیگر کاربر را دنبال نمی‌کنید، آنها نیز از لیست فالوورهای شما حذف شده‌اند. این می‌تواند نشانه این باشد که بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد برای شما اتفاق افتاده است.

۹. سعی کنید تگ یا منشن کنید

یکی دیگر از پاسخ های سوال از کجا بفهمیم تو اینستا بلاک شدیم استفاده از تگ یا منشن است. می‌توانید کاربر را در یک پست یا نظر با وارد کردن نام کاربری تگ یا منشن کنید تا ببینید آیا نتیجه جستجو نشان داده شده یا خیر. اگر نشان داده نشده باشد بلاک شده‌اید.

۱۰. یک پیام ارسال کنید

اینستاگرام هنگام ارسال پیامک به شخصی که شما را بلاک کرده، خطای «ارسال ناموفق – برای امتحان مجدد ضربه بزنید» را نشان نمی‌دهد. فرد مسدود شده می‌تواند به ارسال پیام ادامه دهد، اما هیچ یک از این پیام‌ها به گیرنده نمی‌رسد حتی اگر این پیام ریپلای در اینستاگرام باشد که نحوه انجام آن را در مقاله جداگانه به طور مفصل برای شما شرح داده‌ایم.

فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام

مقاله پیشنهادی: نکات مهم و تاثیر گذار الگوریتم جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ که باید بدانید

متأسفانه، هیچ روش مستقیمی برای دانستن این موضوع که از کجا بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم وجود ندارد. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید بررسی با اکانت دیگر است. این کار در صورتی که شخص دارای پیج عمومی باشد راحت‌تر است. البته ممکن است که فرد از ویژگی Close Friends برای Stories Instagram استفاده کرده باشد.

اگر جدیداً احساس می‌کنید که کسی دیگر هم به اکانت شما دسترسی دارد، باید سریعاً به تغییر دادن رمزتان اقدام کنید. اگر پسوردتان را به خاطر نمی‌آورید، می‌توانید برای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی به مقاله اختصاصی دیگر ما مراجعه کنید.

در اینجا سعی شد به این سوال که چگونه فردی که ما را بلاک کرده پیدا کنیم پاسخ داده شود. امیدواریم برای شما مفید واقع شود، نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار روز موبایل و شبکه‌های اجتماعی مثل instagram را در مجله ۱۹کالامگ مشاهده کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۴۴ رای

سوالات متداول

لیست افرادی که ما را بلاک کردند را می‌توانیم داشته باشیم؟

از طریق روش‌های بالا خیر ولی می‌توانید تک تک بررسی کنید.

امکان ارسال پیام به شخصی که بلاکمان کرده وجود دارد؟

خیر با صفحه اصلی خود نمی‌توانید پیامی را به دست آن فرد برسانید.

اگر فرد دیگر در فالوورها نباشد یعنی بلاک شده‌ایم؟

نه لزوما. ممکن است آنفالو شده باشید.

اگر پروفایل شخصی را پیدا نکردیم، بلاک شده‌ایم؟

اگر پروفایل به هیچ وجه در جستجوی ظاهر نمی‌شود یا شخص پیج خود را غیرفعال کرده یا بلاک هستید.

چطور از طریق پیام‌های دایرک بفهمیم که بلاک شده‌ایم؟

با بلاک شدن در اینستاگرام چت‌ها را برای هر دو طرف پنهان می‌شود. بنابراین اگر به کسی مشکوک شده‌اید که شما را بلاک کرده است، پیام‌های دایرکت را باز کنید، اگر مکالمات قبلی هنوز هم وجود دارد، شما بلاک نیستید. اما اگر چت ها را نمی‌بینید، این امکان وجود دارد که بلاک شده‌اید. اما باز هم، ممکن است فرد پروفایل را غیرفعال کرده باشد، به همین دلیل چت‌ها دیگر نمایش داده نمی‌شوند.

نوشته های مشابه

‫۵۹ نظرها

  1. سلام من اسم پیجشو میزنم برام بالا نمیاد ولی عکسش معلومه و چت هامونم هستن و تو پیجشم میرم تعداد پست فالوور فالووییگ هست برام ولی بازم نمیشن و اون شخص هنوز منو فالوو داره بعد کامنتایی که واسه یه پیج دیگه قبلا گذاشته بود و من میدیدم الان نمیبینم این یعنی بلاکم یانه؟

  2. سلام
    ببخشید اگر هم صفحه چت هم پروفایل نمایش داده شود ولی پست ها نشان داده نشود یعنی بلاک شده ایم و اگر بزند کاربر اینستا
    یعنی چه؟

  3. با عرض سلام میخوام ببینم پیجی برام کاربر اینستاگرام شده آیا بلاکم کرده با یه گوشی دیگه رفتم کلا پیج مورد نظر پیدا نمیشه و بعد داخل پیج میرم تعدا پست ها و فالوور و فالوورینگش ظاهر میشه ولی پستهاش ظاهر نمیشه آیا بلاکم کرده

  4. سلام. ببخشید چجوری میشه یک اکانت دیگه تو اینستا درست کرد؟

  5. سلام خسته نباشید
    من توسط شخصی بلاک شدم هر وقت اسمش رو سرچ میکردم بالا نمیومد واسم هم در قسمت for you هم در قسمت acounts اما امروز سرچ کردم اسمش بالا اومد تو قسمت acounts رفتم تو پیجش هیچی برام نشون نمیداد .بعد دوباره اینستامو باز کردم دیدم پیجش باز برام ناپدید شد.این برای چیه؟یعنی همون لحظه ک من پیجشو سرچ کردم منو از بلاکی دراوره دوباره بلاک کرده؟و یجوری اتفاقی همزمان باهم چک کردیم؟

  6. هیج راهی برای اینکه بشه صفحه شخصیی که بلاکمون کرده رو بببینیم نیست؟!

      1. ببخشید اگه چند تا اکانت فیک مربوط به یک گوشی و یک شماره داشته باشیم اون فرد مارا از یک اکانت بلاک کند ولی بقیه اکانت هارا بلاک نکند ما از طریق همه اکانت ها بلاک میشیم

        1. بله متاسفانه آپدیت جدید اینستاگرامه با تمام اکانت های همون گوشی بلاک میشید

          1. سلام خسته نباشید خواگه اون اکانت رو که بلاک کرده دلیت اکانت کنیم بازم بقیه اکانت ها بلاک میمونه

  7. سلام من واسه پیوی یه نفر پیام فرستادم درحالی که پیجش واسم قفل بود بعد پیامم رو پاک کردم ولی گفت بلاک میکنه الانم نه بااون پیجم نه با پیج دیگم نمیتونم پیداش کنم چیکار کنم از بلاکش در بیام؟

  8. سلام خسته نباشین
    اگر یکی بلاکم بکنه توصیر پروفایلشو نمیتونم ببینم؟ یعنی وقتی پروفایلشو باز میکنم تصویر بلاک شدن در اینستاگرام رو نشون میده؟

  9. خب نگاه نکرده اگه بلاک بودی تعداد فالوور و فالوینگ و پست های طرف مقابل صفر میشد یا شاید یکی از این سه مورد اینجوری میشد و یکی هم اینکه هر چقدر میزنی فالو نمیشه اگه اینا باشه یعنی بلاکی اگه هیچ کدوم از اینا نبود پس خیالت راحت بلاک نیستی دوستت کامنت رو نخونده برا همین

  10. سلام کسی که من رو بلاک کرده می‌تونه استوری من رو ببینه؟؟

  11. سوال :
    طرفم صفحه اش طوریه که مشخصات بلاک شدن و دارم.با مرورگر و ناشناس و بدون لاگین کردن بعد دات.کام اسمشو زدم آورد.
    لاگین کردم با اکانت جدیدی که ساختم میگه موجود نیست

    گیج شدم.کسی میدونه جواب بده

  12. با مرورگر و حالت ناشناس اسمشو میزنم میاره، اما با اکانت جدیدی که ساختم میگه موجود نیست.چه حوریاست ؟

  13. سلام
    خواستم بدونم چرا وقتی به طرف مقابلم پیام میدم سین نمیشود اخرین بازدیدش هم نمایش داده نمیشود پیجش هم قفله
    تا چندروز پیش درصورتی که پیجش هم قفل بود بهمدیگه پیام میدادیم سین میشد و بازدیدش هم بود
    اما الان ۲ روزه هیچ خبری ازش نیست با اینکه عکس پروفایلش و تعداد پست ها و حتی تعداد فالورها و فالوینگ ها هم هست و پیجش قفله حتی پیام هایی که بهمدیگه میدادیم هم هست
    هرچی پیام بهش میدم سین نمیشه بازدیدش هم بالا نمیاد
    خواستم بدونم ایا بلاک شده ام یا نه

    1. احتمالا بلاک نشدید ولی ریستریک اکانت شدید، یعنی اون پیام ها می ره و ایشون هم می خونه اما شما متوجه نمی شید

  14. سلام
    اگه بخوایم افرادی که ریموو کردیم دوباره برگردونیم باید چکار کنیم؟

  15. برا فهمیدن اینکه هاید شدیم یان فقد در ی صورت میشه فهمید ک طرف هایلایت استوری داشته باشه در صورت هاید کردن ما هایلایت ها هم ناپدید میشن

  16. من وقتی حساب کسی پرایوت هست درخواست میدم بلافاصله و داعم رد داده میشه ممکنه بلاک کرده باشه خودش رد نمی‌ده ؟

    1. سردرد سرگیجه احساس وزوز کردن در گوش اسهال تب بالای ۳۸درجه

  17. سلام
    دوستم فک کنم منو بلاک کرده و در سرچ اصن اسمش نمیاد ولی در چت ها هنوز هست و میتونم پروفایلش ببینم
    چجوریاست؟!

  18. منم میخواستم بدونم از کجا بفهمیم بلاک شدیم اینستا ممنون مقاله خوبی بود

  19. سلام
    اکانت هایی که من تو اینستا دنبال میکنم ، هر از گاهی تعدادشون کم و زیاد میشه ، به احتمال زیاد منو بلاک میکنن ، میخوام بدونم چگونه بفهمیم بلاک شدیم در اینستاگرام ؟

  20. من میخواستم بدونم اگر در اینستا بلاک شویم چه میشود و چه تغییراتی بوجود میاد

  21. مقاله چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم خیلی کامل بود به درد من خورد

  22. از کجا بدانیم در اینستا بلاک شدیم وقتی طرف اکانتشو تغییر میده ؟

    1. برای فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام وقت یاسم طرفو سرچ میکنی نمیاره

  23. من میخواستم بدونم که از کجا بفهمم تو اینستا بلاک شدم که مقاله شما بهم کمک کرد ممنون

  24. چگونه بفهمیم چه کسانی ما را بلاک کرده اند ؟ آیا میشه یه لیست داشت یا باید دونه دونه اکانت های رو چک کنیم

  25. اگر کسی اکانتش پرایوت باشد.وقبلا که سرچ میکردیم همه جزئیات پیجش میومد والان که سرچ میکنیم دوباره صفحه ش میاد اما نمیزنه پرایوته. و درعرض یک شب ۵۰تا به فالوورها و فالووینگ هاش اضافه شده.آیا بلاک شده ایم؟ و البته با اکانت جدید هم که جستجو کردیم پیج را کلا پیدا نکرد.

  26. با سلام‌.ببخشید پیام های قبلی من و ایشون هست .پروفایلشو میبینم.ولی سرچ میکنم نمیاره.تعداد پستاشم میبینم.انفالو کرده بودم دوباره فالو میکنم نمیشه.آیا بلاک شدم.متشکرم

  27. ببخشید‌ من‌ چت‌ های‌ قبلیم‌ قابل‌ مشاهده‌ هستش ولی‌ نمیتونم‌ فالوش کنم‌ و‌ برای‌ من‌ نمینویسه‌ این‌ صفحه‌ خصوصیه و‌ توی‌ جستجو‌ نمیاره‌ اما‌ با‌ اکانتای‌ دیگه میاره‌ میخاستم‌ ببینم‌ اگ‌ بلاک‌ شدم‌ چرا‌ چت‌ هام‌ هنوز‌ هس

  28. بسلا دوست گرامی بنده اکانتم توسط اینستا بلاک شده و این نوشته میاد
    Your Account Has Been Disabled
    Your account has been disabled. Follow the next steps within 30 days so you can request a review.
    الان ۳۰ روز تکون نمیخوره ممنون میشم کمکم کنید

  29. شخصی من رو بلاک کرده وقتی اینستا رو پاک کردم وبا همون خط دوباره نصب کردم وپیج جدید زدم تا بتونم وارد پیج ایشون که یک پیج عمومی هستش بشم گوشه ی چپ یک زنگ بود که لرزید وایشون متوجه این شدن من وارد پیجشون شدم و من رو دوباره بلاک کردن حالا میخوام بدونم اون زنگ چیه

  30. سلام وارد پیج یه نفر شدم دوتا پست داشت ولی برای من نمایش داده نمیشدن و اینکه وارد فالووینگ هاشم ک شدم نوشت متاسفانه نتوانستیم درخواست شما را انجام دهیم
    بعنی اون فرد منو بلاک کرده یا ن؟؟؟

  31. سلام من با یه نفر چت کردم ولی فالوش نکردم داشتیم صحبت میکردیم یه دفعه آفلاین شد و آخرین بازدید هم نخورد یعنی من بلاک شدم

  32. سلام
    وقتی توی سرچ ایدیع طرف و میاره، ولی فالووینگاش و پستاش و فالووراش یهو صفر شده باشع چی

    1. *** اینستا اومده مسدود کردن تمامی حساب رو جدیدا اضاف کرده
      و اونو به صورت پیش فرض گذاشته تا همه حساب هات مسدود کنن
      خوب *** پیش فرض رو بزار مسدود کردن فقط این حساب اون گزینه رو زیرش بزار ***

  33. سلام
    راهی هست ک لیست کسایی ک بلاکمون کردن رو پیدا کنیم
    اگ هست چجوری؟

    1. با سلام، فعلا اینستاگرام چنین قابلیتی رو ارائه نداده

  34. سلام
    ببخشید سوالی داشتم
    اگر در اینستا از طرف کسی بلاک شدیم آیا پیامی را که برای او میفرستیم میبیند یا اصلا پیام واسه او ارسال نمیشه /
    با تشکر

  35. وقت بخیر میخام بدونم اخرین نفری ک بلاکم کرده کی بوده؟
    اینو چطور بفهمم کمکم کنید

    1. باید از ربات های اینستا استفاده کنید از اینترنت جستو جو کنید پیدا میکنید

  36. ببخشید شما گفتید که اگر ماروی دکمه فالو بزنیم هیچی نشود یعنی بلاکیم خوب اگر پیج خصوصی باشد چی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن