خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزارویدئو

چگونه استوری اینستاگرام را مخفیانه ببینیم؟

این روزها مردم در سرتاسر دنیا قصه‌ی زندگی خودشان را در استوری اینستاگرام با دنبال‌کنندگان و دوستان خود به اشتراک می‌گذارند و به محض اینکه شما به عنوان یک دنبال‌کننده دایره‌ی قرمز استوری را فشار دهید، اینستاگرام با نشان دادن اکانت شما در قسمت Viewers یا بازدید‌کنندگان به دوستانتان اعلام می‌کند که شما استوری آن‌ها را دیده‌اید. گاهی به هر دلیلی برای دیدن یک استوری کنجکاو هستیم؛ اما دوست نداریم طرف مقابل بداند که ما آن استوری را دیده‌ایم! در ادامه به چند روش برای اینکه استوری اینستاگرام را مخفیانه ببینیم اشاره می‌کنیم.

استوری اینستاگرام را مخفیانه ببینیم!

روش اول: نرم افزار اندرویدی story stalker

چگونه استوری اینستاگرام را مخفیانه ببینیم؟

درحالی که بیشتر برنامه‌های موجود در آپ‌استور از شما می‌خواهند قبل از استفاده از برنامه‌ها به کاربری خود در اینستاگرام یا فیس‌بوک وارد شوید، برنامه‌ی story stalker می‌تواند حتی بدون وارد شدن به حساب‌کاربری، استوری را در صفحه‌ای به شکل یک مرورگر به شما نشان‌ دهد. خبر خوب اینکه این برنامه هیچ تبلیغی ندارد و روش استفاده از آن بسیار ساده است، پس با کمک این آپلیکیشن خیلی راحت می‌توانیم استوری اینستاگرام را مخفیانه ببینیم!

با ورود به app store این برنامه را دانلود کنید. قابلیت نصب این برنامه برای کشور ما وجود دارد و مهم‌تر اینکه استفاده از این برنامه رایگان است.

با ورود به برنامه ۲ تب به نام Stalk List و Follow list را می‌بینید.

Follow list

در قسمت فالو لیست ‌می‌توانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید و تمام استوری‌ها را مخفیانه ببینید! این اطمینان به شما داده می‌شود که اگر استوری‌ها را از طریق این برنامه ببینید، نام شما در قسمت دنبال‌کنندگان شخص مقابل دیده نمی‌شود!

Stalk List

اگر هم دوست نداشتید که اکانت خود را وارد کنید، از تب stalk list گزینه‌ی add را فشار دهید و با وارد کردن نام کاربری یا اکانت فردی که می‌خواهید استوری اینستاگرامش را مخفیانه ببینید، به دیدن استوری دسترسی پیدا کنید.

تنها نقطه ضعف این برنامه عدم پشتیبانی از iOS است و فقط برای سیستم عامل اندروید طراحی شده ، اما نگران نباشید! روش بعدی برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios و حتی ویندوز قابل استفاده است!

بیشتر بخوانید: ۶ راه آسان برای دانلود ویدئوهای مورد علاقه خود از اینستاگرام

روش دوم: Mystalk از طریق وب

برنامه وب Mystalk این امکان را فراهم می‌کند که استوری اینستاگرام را مخفیانه ببینیم! مرورگر موبایل خود را باز کنید myStalk.net را وارد کنید، در قسمت سرچ این صفحه، نام کاربری مورد نظر خود را وارد کرده و استوری اکانت مورد نظر خود را ببینید. ناگفته نماند که برای ورود به این برنامه‌ی وب به فیلترشکن نیاز دارید و با سیل عظیمی از تبلیغات در هنگام کار روبه‌رو خواهید شد، در مقابل هم نیازی نیست که به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید! شیوه‌ی استفاده از این روش را می‌توانید در ویدئو زیر تماشا کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

بیشتر بخوانید:چگونه پست‌های ما در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد؟

روش سوم: دور زدن اینستاگرام

زمانیکه که برنامه‌ی اینستاگرام را در موبایل خود باز می‌کنید، تمام استوری‌ها به طور خودکار لود می‌شوند. کافی است وارد اینستاگرام شوید و بعد از چند لحظه موبایل خود را در حالت پرواز یا فلایت مود قرار دهید و بعد از یک بار ورود و خروج از اینستاگرام، استوری مورد نظر را باز کنید. این نکته را در نظر بگیرید که این روش همیشه جوابگو نیست!

با این روش‌ها می‌توانیم استوری اینستاگرام را مخفیانه ببینیم! اگر از این روش‌ها استفاده کردید، تجربیات ارزشمند خود را با دوستان ۱۹ کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۹ رای

سوالات متداول

چطور استوری اینستاگرام را با کمک یک نرم‌افزار جانبی مخفیانه ببینیم؟

✔️ با کمک نرم افزار اندرویدی story stalkerشما می‌توانید بدون وارد کردن اطلاعات شخصی خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور، استوری دیگران را مخفیانه تماشا کنید. این برنامه هیچ تبلیغی ندارد و روش استفاده از آن بسیار ساده است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، حتماً مقاله را مطالعه کنید.

آیا روشی وجود دارد که با کمک فضای وب استوری دیگران را بدون اینکه بفهمند، ببنیم؟

✔️ بله، برنامه وب Mystalk این امکان را فراهم می‌کند که استوری اینستاگرام را مخفیانه ببینیم! مرورگر موبایل خود را باز کنید myStalk.net را وارد کنید، در قسمت سرچ این صفحه، نام کاربری مورد نظر خود را وارد کرده و استوری اکانت مورد نظر خود را ببینید. شیوه‌ی استفاده از این روش را می‌توانید در ویدئو موجود در مقاله تماشا کنید.

اگر اینترنت را قطع کنیم، آیا طرف مقابل متوجه می‌شود که استوری او را دیده‌ایم؟

✔️ این روش همیشه جوابگو نیست، ولی زمانیکه که برنامه‌ی اینستاگرام را در موبایل خود باز می‌کنید، تمام استوری‌ها به طور خودکار لود می‌شوند و اگربعد از چند لحظه موبایل خود را در حالت پرواز یا فلایت مود قرار دهی، ممکن است نام شما در لیست افرادی که استوری را تماشا کردند، دیده نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن