خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفونگجت‌های هوشمند

جهش قابل‌توجه اپل واچ ۶ نسبت به نسل قبل!

اپل واچ یکی از بی‌نظیرترین و در واقع منحصر به فردترین محصولات شرکت اپل است. در واقع این یک ساعت معمولی نیست بلکه یک گجت پوشیدنی هوشمند و خارق‌العاده است که می‌تواند بصورت مستقیم به گوشی اپل متصل شود و هر اتفاقی که در گوشی رخ می دهد را در صفحه نمایش کوچک خود نمایش دهد. از زمان معرفی اولین اپل‌واچ در سال ۲۰۱۶ تاکنون ۵ سری رونمایی شده است که در هر سری شاهد ارتقاء قابلیت‌ها و امکانات مختلفی بوده‌ایم. باید دید این کمپانی موفق، چه سورپرایزهایی در اپل‌واچ ۶ برای ما تدارک دیده است.

به نظر شما تغییر قابل توجه این سری نسبت به نسل قبل چیست؟


اگرچه سری ۵ اپل‌ واچ یک گجت بی‌نظیر بود، اما خیلی هم با سری ۴ اپل واچ تفاوت نداشت. حال، در کنار اخباری که پیرامون گوشی آیفون در سال ۲۰۲۰ وجود دارد، به نظر می‌رسد که اپل واچ سری ۶ ارتقاء‌هایی پیدا خواهد کرد که یکی از آن‌ها افزایش ظرفیت باتری آن است.

ظرفیت باتری این اسمارت واچ ۳۰۳.۸ میلی‌آمپر پیش‌بینی شده است. این در حالیست که اپل‌واچ ۵، مجهز به یک باتری ۲۹۶ میلی آمپریست و در اپل‌واچ ۳ نیز شاهد یک باتری ۲۷۹ میلی‌آمپری بوده‌ایم.


گزارشات حاکی از آن است که اپل‌واچ ۶ احتمالاً از صفحه نمایش microLED استفاده کند که مهم‌ترین مزیت این نوع صفحه نمایش بهره‌مندی از مصرف کمتر و در نتیجه عمر باتری بهترست.

بیشتر بخوانید: نحوه جفت کردن و اتصال اپل واچ با گوشی اندروید!

اپل واچ 6


از دیگر پیشرفت‌هایی که انتظار می‌رود در اپل واچ ۶ شاهد آن باشیم، افزایش مقاومت در آب است، شاید بتوان مدت زمان بیشتری و در عمق بیشتری از آن استفاده کرد. همچنین، طبق اخبار فاش شده سری جدید این ساعت هوشمند بیشتر از نسخه‌های قبلی از سلامت روان و جسم شما مراقبت می‌کند. به طور مثال، با کمک قابلیت جدیدی این ساعت مجموعه کاملی از ابزار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا از خود در مقابل حملات پانیک یا وحشت‌زدگی مراقبت کنند.


یکی دیگر از تغییرات احتمالی صفحه نمایش، اضافه شدن اسکنر اثر‌انگشت Touch ID است؛ ظاهراً تاچ ID اپل واچ قرار است با دکمه‌ی چرخان کناری که دیجیتال کراون (Digital Crown) نام دارد، یکپارچه شود.

ساعت‌های هوشمند اپل معمولاً هر بار با سیستم‌عامل جدیدی راهی بازار می‌شوند که این امر برای اپل واچ ۶ نیز به احتمال زیاد صدق خواهد کرد. سیستم‌عامل WatchOs 7 برای این ساعت جدید پیش بینی شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنظیمات خاص واچ فیس را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

قرار است این ساعت جدید اپل در بازه زمانی ۸ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ روانه بازار شود. البته برای خرید آن تقریباً ۱۰ روز از اعلان تا تاریخ فروش باید منتظر بماند. به احتمال زیاد باقیمتی حدود ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. اگرچه شایعاتی درباره تاریخ انتشار اپل واچ ۶ وجود ندارد، اما ما به طور کامل اطمینان داریم که در سپتامبر امسال این سری نیز عرضه خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت


نظر شما در مورد ساعت‌های هوشمند شرکت Apple چیست؟ اگر تجربه استفاده از هر مدل اپل واچ را دارید، تجربیات خود را با دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن