خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلگجت‌های هوشمند

نحوه وصل کردن اپل واچ به گوشی اندروید (شیائومی و سامسونگ و…)

این روزها ساعت هوشمند یکی از پرکاربردترین گجت‌های پوشیدنی به حساب می‌آید که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. برند اپل توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین سازندگان این صنعت معرفی کند و هر ساله فروش بالایی از این گجت محبوب خود دارد. اگر شما هم به تازگی ساعت هوشمند اپل را خریداری کردید؛ اما گوشیتان اندروید است و نحوه وصل کردن اپل واچ به گوشی اندروید را نمی‌دانید، قطعاً این مقاله برای شما عزیزان مفید خواهد بود. با ما همراه باشید تا با نحوه وصل کردن اپل واچ به گوشی اندروید آشنا شوید.

شرکت Apple با تولید گجت‌های جذاب و کاربردی خود یعنی ساعت‌های هوشمند توانسته از رقبای خود پیشی گیرد که البته سری ۸ و نسخه اولترای ساعت اپل واچ نسبت به مدل‌های اولیه از قابلیت‌های بیشتری برخوردارند. این گجت با کم کردن حاشیه نمایشگر توانسته زیبایی دو چندانی را به ظاهر خود بدهد. علاوه بر این، باتری لیتیوم یونی ساعت اپل واچ با قابلیت شارژ وایرلس، نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند از طول عمر قابل قبولی برخوردار است.

وصل کردن اپل واچ به گوشی اندروید

احتمالاً شما هم کنجکاو هستید که بدانید این محصول انحصاری اپل با اندروید سازگاری دارد یا خیر؟ البته اگر کلاً هیچ اطلاعاتی درباره این گجت و نحوه اتصال آن به موبایلتان نمی‌دانید، بهترست قبل از پرداختن به ادامه‌ی این مقاله، به شما آموزش دهیم چگونه ساعت هوشمند را به گوشی وصل کنیم و با چه روش‌هایی می‌توانید بین گوشی خود و ساعت هوشمندتان اتصال برقرار کنید. برای راحتی کارتان به صورت مفصل در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع پرداختیم که توصیه می‌کنیم آن را حتماً مطالعه کنید.

چگونه اپل واچ را به گوشی اندروید وصل کنیم

برگردیم به موضوع اصلی این مقاله یعنی اتصال اپل واچ به اندروید و رفع ابهاماتی که در ذهن کاربران شکل گرفته است. بهترست ساعت هوشمند خود را مطابق با برند موبایلتان انتخاب کنید، برای مثال اگر قصد خرید گوشی آیفون دارید به سراغ اپل واچ بروید یا گلکسی واچ بهترین گزینه برای دوستداران سامسونگ است، اما شاید حتی اگر آیفون نداشته باشد، بازهم مجذوب iWatch های اپل شوید و بخواهید آن را به گوشی اندرویدی خود وصل کنید. در این صورت چگونه اپل واچ را به گوشی اندروید وصل کنیم ؟

متأسفانه باید بگوییم برای وصل کردن اپل واچ به اندروید محدودیت‌هایی وجود دارد؛ به طور مثال، ابتدا باید اپل واچ خود را به گوشی آیفون (سیستم عامل IOS) متصل کنید و سپس آن را با گوشی اندرویدی همگام سازی کنید. در ادامه نحوه وصل کردن اپل واچ به گوشی سامسونگ و شیائومی را به صورت کامل توضیح خواهیم داد که تقریبا روش یکسانی نیز برای آنها وجود دارد.

نحوه اتصال اپل واچ به گوشی شیائومی

گوشی‌های شیائومی نیز همانند همه گوشی‌های اندرویدیست و اگر تنظیماتی هم در این رابطه وجود داشته باشد همانند سایر مدل‌های این اکوسیستم است. پس فرقی نمی‌کند که گوشی اندرویدی شما از کدام برند باشد در هر صورت روش یکیست. به همین دلیل نیز ما آموزش اتصال اپل واچ به اندرویدی‌ها را در قسمت گوشی های سامسونگ در اختیار شما قرار داده‌ایم که می‌تواند برای گوشی‌های شیائومی نیز کاربردی باشد…

وصل کردن اپل واچ به گوشی اندروید

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

نحوه اتصال اپل واچ به گوشی سامسونگ و دیگر اندرویدی‌ها

به طور کلی نحوه اتصال اپل واچ به گوشی شیائومی یا اندرویدی‌های دیگر، فرآیند سخت و پیچیده‌ای نیست و کاربران به راحتی می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. به طور خلاصه برای جفت کردن اپل واچ و گوشی اندروید ابتدا مراحل زیر را دنبال کنید:

مراحل وصل کردن اپل واچ به گوشی اندروید

  • گوشی آیفون خود را با این گجت همگام سازی کنید.
  • یک یا دو بار تماس تلفنی برقرار کنید تا از صحت عملکرد هر دو مطمئن شوید.
  • سپس آن را در حالت پرواز (airplane Mode) قرار دهید یا گوشی را خاموش کنید.
  • در مرحله بعد سیمکارت را از گوشی آیفون به گوشی هوشمند اندرویدی که می‌خواهید به اپل واچ وصل شود، منتقل کنید
  • اکنون اپل واچ را روشن کنید.
  • حتماً دو گوشی را به صورت unlock قرار دهید؛ چون فقط در این صورت اپل واچ می‌تواند به گوشی اندرویدی وصل شود.
  • منتظر بمانید تا عبارت Disconnected notification ناپدید شود.

آیا اپل واچ به سامسونگ وصل میشود

از آنجایی که ممکن است این توضیحات برای شما کمی گیج کننده و نامفهوم به نظر برسد و شما هنوز در ذهن خود دنبال دانلود برنامه اپل واچ برای اندروید باشید و فکر کنید با یک نرم افزار به راحتی می‌توان کانکت شد، باید بگوییم متاسفانه برنامه ای برای اتصال اپل واچ به اندروید وجود ندارد که کار را برای شما آسان کند و شما باید فرآیند زیر را گام به گام طی کنید.

راه اندازی اپل واچ با اندروید

در صورتی که راه اندازی اپل واچ با اندروید موفقیت آمیز باشد، به راحتی می‌توانید از تماس تلفنی خود آگاه شوید، ولی فراموش نکنید حتماً باید مخاطب‌های خود را در سیمکارت ذخیره کرده باشید.

دانلود برنامه اپل واچ برای اندروید

اگر به دنبال برنامه اپل واچ برای اندروید می‌گردید، بهترست خود را خسته نکنید، چرا که کارشناسان اپل فقط به کاربران مختص شرکت خود اهمیت می‌دهند و اگر آیفون نداشته باشید، عملاً اپل واچ جز زیبایی، امکانات منحصر‌به‌فردی در اختیار شما نمی‌گذارد. پس بهترست حتماً به این نکته توجه کنید که برای استفاده از قابلیت‌های کامل این گجت حتماً نیاز به یک آیفون دارید.

برنامه اپل واچ برای سامسونگ

چندین برنامه اپل واچ برای سامسونگ طراحی شدند که همه حالتی شبیه ساز دارند و هیچ کدام مورد تایید شرکت اپل نیست. اگر به محیط کاربری این ساعت هوشمند علاقه ویژه‌ای دارید، شبیه سازها تا حد زیادی نیازهای شما را برطرف می‌کنند، اما در صورتی که گوشی شما سامسونگ است، نباید انتظار استفاده از قابلیت‌های کلی iWatch را داشته باشید و توصیه می‌کنیم به سراغ گلکسی واچ‌ها بروید تا امکانات بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.

برنامه اپل واچ برای سامسونگ

چرا نمی‌توان اپل واچ را مستقیم به گوشی اندرویدی متصل کرد؟

عدم وصل شدن اپل واچ به اندروید دو دلیل عمده دارد که در ادامه به صورت مفصل به آن پرداختیم:

• همانطور که می‌دانید کارشناسان اپل بیش از اندازه در مورد امنیت دستگاه‌های خود محتاط هستند و برای حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران هرکاری که لازم باشد، انجام می‌دهند. این موضوع را در تمام اکوسیستم اپل مشاهده می‌کنید و حتی اگر به زنجیره تولید آن دقت کنید، از تراشه تا سیستم عامل همگی به صورت اختصاصی و انحصاری ساخته و بکار گرفته شدند. اپل واچ نیز یکی از گجت‌های محبوب و پرفروش این کمپانی به حساب می‌آید و برای حفظ امنیت تنها می‌توان آن را به آیفون و محصولات خود اپل متصل کرد.

آیا اپل واچ به سامسونگ وصل میشود

• دلیل دومی که نمی‌توانید اپل واچ را به گوشی هوشمند اندرویدی وصل کنید اینست که هیچ برنامه‌ای برای اتصال به آن وجود ندارد. اگر تجربه استفاده از اسمارت واچ‌های شیائومی، سامسونگ با وان پلاس را داشته باشید، می‌دانید که برای همگام سازی آن با گوشی همراه نیاز به نصب برنامه اختصاصی آن‌ها دارید و در واقع با نرم افزار می‌توانید ساعت خود را کنترل و روی فعالیت آن نظارت کنید، اما اپل واچ به جز برنامه Watch که به صورت پیش فرض روی آیفون نصب است، هیچ نرم افزار دیگری ندارد و در واقع دنبال برنامه اپل واچ برای اندروید نگردید، چرا که چنین چیزی وجود ندارد و اگر آیفون نداشته باشید، باید قید استفاده از iWatch را بزنید.

اپل واچ برای گوشی سامسونگ

نظر شما درباره وصل کردن اپل واچ به گوشی اندروید چیست؟ شما با چه روشی iWatch را به گوشی‌های اندرویدی متصل می‌کنید؟ آیا راه بهتری برای وصل شدن اپل واچ به گوشی شیائومی یا سامسونگ می‌شناسید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶۴ رای

سوالات متداول

چگونه اپل واچ را به گوشی سامسونگ وصل کنیم ؟

در مقاله بالا به صورت کامل به نحوه وصل شدن اپل واچ به اندروید پرداختیم که توصیه می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

آیا اپل واچ برنامه و نرم افزاری برای گوشی‌های اندرویدی دارد؟

خیر؛ اپل هیچ نرم افزاری برای سینک کردن iWatch با اندرویدی‌ها ارائه نکرده و تنها با اپلیکیشن watch که به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های آیفون نصب شده قابل کنترل و همگام سازی است.

آیا می‌توان بعد از وصل كردن اپل واچ به گوشي اندروید از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کرد؟

متاسفانه وصل کردن اپل واچ به گوشی اندرویدی محدودیت‌های زیادی برای شما به همراه دارد و به جز قابلیت پاسخ دادن و نمایش نوتیفیکیشن تماس‌ها و پیام‌ها، تقریباً هیچ امکانات دیگری قابل استفاده نیست.

نوشته های مشابه

‫۵ نظرها

  1. سلام اگر سیمکارت ایفون رو که به سامسونگ انتقال دادیم دوباره به ایفون بر گردانیم اتصال قطع می شود ؟؟

  2. سلام
    یک واچ اولترا سری ۸ با گوشی سامسونگ چگونه وصل میشه واچ سری ۸ سیمکارت نمیخوره

  3. بسار عالی نحوه اتصال اپل واچ به اندروید را توضیح دادین ممنون

  4. من یک اپل واچ سری ۶ خریدم ولی با گوشی هواوی y 9 بدلیل عدم ساپورت بلوتوث این گوشی از دستگاهای iOS همدیگر را پیدا نکرده و در نتیجه اپل واچ از طریق بلوتوث به این گوشی متصل نمیشود . اگر راهی میشناسید راهنمایی لطفا ؟

  5. من فکر میکردم اتصال اپل واچ به اندروید امکان پذیر نباشه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن