خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

هوآوی میت ۴۰ پاییز امسال عرضه می‌‌شود!

رندرهای جدید پرچمدار جدید هوآوی، به نام هوآوی میت ۴۰ منتشر شده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده است. بر اساس اخبار غیر‌رسمی، برای اولین بار شرکت هوآوی در این سری، هم برای Mate 40 و هم Mate 40 Pro از این نوع صفحه نمایش استفاده خواهد کرد.

تصاویر نمایشگری تقریباً بدون حاشیه را نشان می‌دهند، هیچ پانچ یا ناچی برای دوربین جلو و همچنین هیچ جک هدفونی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد. با این همه به نظر می‌رسد تصاویر به دور از واقعیت هستند، اما نوع صفحه نمایش دور از انتظار نیست.

طبق آخرین اطلاعات، هوآوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو به زودی در خط تولید قرار خواهند گرفت، این موضوع به این معنیست که طراحی این مدل‌ها به طور کامل تأیید شده است. عرضه این گوشی هوشمند جدید طبق برنامه در اواسط یا پایان ماه سپتامبر انجام خواهد شد. نسخه‌های میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو برای عرضه در چین قطعاً از تراشه کایرین بهره می‌گیرند، اما در نسخه‌های بین‌المللی هوآوی از پلت فرم مدیاتک استفاده می‌کند.

طی چند ماه گذشته، چندین گزارش در مورد آخرین گوشی‌های هوشمند پرچمدار هوآوی منتشر شده است. سری هوآوی میت ۴۰ احتمالاً در ماه سپتامبرعرضه خواهد شد، اما ابهاماتی در مورد این دستگاه وجود دارد.

هوآوی میت 40 پاییز امسال عرضه می ‌شود!

هر زمان که هوآوی یک پرچمدارجدید که به تراشه Kirin مجهز است را معرفی می‌کند، سری میت آن پرچمدار را در سه ماهه چهارم همان سال عرضه می‌کند، در حالی که از سری P آن در سه ماهه اول سال بعد استفاده می‌کند. این موضوع بدان معناست که از تراشه ۱۰۰۰ یا Kirin 1020علاوه بر سری P50 هوآوی در سری میت ۴۰ نیز استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: گوشی هوآوی میت ۴۰؛ تجربه حرفه‌ای از صدا !

راه‌حل هوآوی در مقابل تحریم‌های آمریکا در سری جدید گوشی هوآوی میت ۴۰ چیست؟


با توجه به تحریم‌های اخیر هوآوی از جانب آمریکا، کمپانی TSMC دیگر نمی‌تواند روی تراشه‌های کایرین هوآوی کار کند. بدیهیست که این ممنوعیت شامل سفارش فعلی نمی‌شود. بنابراین هوآوی وارد یک چالش می‌شود چراکه شاید انتخاب جایگزینی برای این تراشه نداشته باشد.

با توجه به این موضوع، احتمالاً هوآوی روش سامسونگ را اتخاذ کند. بر اساس منابع معتبر تراشه پرچمدار Kirin 5nm ممکن است منحصر به چین باشد. این موضوع بدین معناست تنها نسخه چینی سری هوآوی میت ۴۰ از این تراشه استفاده خواهد کرد؛ این دقیقاً همان استراتژی است که سامسونگ در مورد تراشه‌های اگزینوس و کوالکام خود استفاده می‌کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

 هوآوی میت 40 پاییز امسال عرضه می‌شود!


برخلاف شایعات، یک خبرگزاری معتبر معتقد است که هوآوی قصد دارد تراشه مدیاتک را بکار بگیرد. خب، از آنجایی که کوالکام یک شرکت آمریکایی است، معامله تجاری بین هوآوی و کوالکام امکان‌پذیرست، اما بعید به نظر می‌رسد این کار انجام شود! با این تفاسیر تراشه مدیاتک، محتمل‌ترین گزینه‌ی روی میز است. حالا سوال اینجاست که هوآوی از کدام تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد؟

در خط تولید مدیاتک، دایمنسیتی +۱۰۰۰ بهترین انتخاب برای جایگزینی خواهد بود. بدیهیست این تراشه با Kirin 1020 یا ۱۰۰۰ شباهت چندانی ندارد چراکه از پردازنده ۷ نانومتری استفاده می‌کند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد مدیاتک به جز دایمنسیتی +۱۰۰۰، قصد دارد تراشه جدیدی را برای پرچمداران عرضه کند.


سوالات و نظرات خود در مورد این مقاله را با ما و دوستانتان در ۱۹ کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن