خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

گوشی هوآوی میت ۴۰؛ تجربه حرفه‌ای از صدا !

هوآوی این ماه هم جزء برندهایی بود که فروش خوبی را ازآن خود کرد. حال این سوال مطرح می‌شود که با وجود تحریم‌ها چه چیزی باعث شده که فروش گوشی هوآوی همچنان با قدرت ادامه یابد؟ شاید یکی از این دلایل نوآوری‌هایی باشد که این شرکت در محصولات خود ارائه می‌دهد، نوآوری‌های مثل دوربین عالی یا طول عمر شگفت‌انگیز باتری خصوصاً در گوشی‌های پرچمدار این برند. این شرکت یک پرچمدار دیگر را در دست تولید دارد. از آنجایی که تاریخ عرضه گوشی هوشمند و پرچم دار هوآوی میت ۴۰ نزدیک است، جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر شده است. پس از اخبار و اطلاعاتی که در مورد عملکرد تشخیص چهره سه بعدی این مدل گوشی بدست آمد، اکنون جزئیاتی در مورد بلندگوی آن منتشر شده است.


آخرین گزارشات حاکی از آن است که گوشی‌های هوشمند هوآوی سری میت ۴۰ با بلندگوهای دوگانه و متقارن عرضه خواهند شد تا کاربران از تجربه صوتی بهتری برخوردار شوند. این مشخصه شبیه به موردی است که این شرکت چینی در سری میت ۲۰ ارائه داده بود.

بلندگوهای دوگانه و متقارن برای ارائه تجربه صوتی عالی و حرفه‌ای در گوشی هوآوی میت ۴۰


گوشی‌های هوشمند سری هوآوی میت ۲۰ از سیستم صوتی دالبی اتموس (Dolby Atmos) نیز پشتیبانی می‌کردند؛ اما ما هنوز مطمئن نیستیم که میت ۴۰ از این قابلیت پشتیبانی کند. به دلیل جنگ تجاری که بین ایالات متحده آمریکا و چین در حال انجام است، پیش‌بینی این قابلیت کمی سخت به نظر می‌آید. با این حال، بلندگوهای دوگانه و متقارن به تنهایی باید برای ارائه تجربه صوتی بهبود یافته و متعادل کافی باشند.

گوشی هواوی میت 40


خبر این پیشرفت فقط یک روز پس از آنکه گزارش شد هواوی میت ۴۰ پرو قرار است با پشتیبانی از فناوری تشخیص چهره سه بعدی که برای تأیید اعتبار پرداخت‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد عرضه شود، منتشر شد. همچنین مشخص شد که سنسورهای مورد استفاده برای این فنآوری در زیر یک صفحه نمایش هول-پانچ قرار خواهند گرفت.


بر اساس گزارش‌های قبلی، میت ۴۰ پرو با نمایشگری با نرخ تجدید ۹۰ هرتز و وضوح صفحه نمایش منحصر به فرد با رزولوشن ۲۶۴۰×۱۲۰۰ پیکسل ارائه می‌شود. در قلب این دستگاه از نسل بعد تراشه پرچمدار کارین بهره گرفته شده است، احتمالاً این چیپست Kirin 1000 نام خواهد داشت.

گوشی هواوی میت 40


ویژگی برجسته گوشی‌های هوشمند سری Mate دوربین فوق‌العاده و جذاب این سری بوده و انتظار داریم شاهد همین مشخصه از هوآوی برای سری‌های آینده میت ۴۰ نیز باشیم؛ اما اگر بخواهیم بدانیم دقیقاً این شرکت چه تصمیمی برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار اتخاذ کرده، باید منتظر اعلام رسمی و عرضه این گوشی باشیم.


در حالی که Huawei هنوز هیچ چیز در رابطه با این مدل گوشی هوشمند و تاریخ عرضه آن فاش نکرده است، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت احتمالاً پرچمدار ۲۰۲۰ خود را حدود ماه سپتامبر یا اکتبر سال جاری عرضه خواهد کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن