خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

نسخه بتا جهانی رابط کاربری MIUI 10 در دسترس قرار گرفت.

شیائومی اخیرا از جدیدترین نسخه رابط کاربری خود رونمایی کرده است. شیائومی از زمان رونمایی این نسخه از رابط کاربری تا عرضه آن اندکی کاربران را منتظر گذاشته حال این امکان به وجود آمده است تا بتوان MIUI 10 Global Beta را مورد استفاده قرار داد.

نسخه بتا جهانی رابط کاربری MIUI 10 در دسترس قرار گرفت.

این تولید کننده معروف چینی جدیدترین نسخه از رابط کاربری خود را که بر پایه پلتفورم اندروید و خصیصه های هوش مصنوعی است را عرضه کرده است بنابرین امروز کاربران می توانند در سراسر دنیا این نسخه را مورد استفاده قرار دهند. از جمله خصیصه های ارتقاء یافته این رابط کاربری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- بهبود استفاده از صفحه نمایش:

در رابط کاربری MIUI 10 تجربه استفاده از صفحه نمایش بهبود پیدا کرده است که شاید یکی از مهمترین خصیصه هایی که نسخه های متعدد رابط کاربری را از هم تمایز می سازد چگونگی استفاده از صفحه نمایش است. آپشن هایی به تسک منجر جدید اضافه شده است که اجازه می دهد کاربر فضای موجود در صفحه خود را گسترش دهد. همچنین پشتیبانی از حرکات تماما صفحه نمایش نیز اضافه شده بنابرین کاربر می تواند تنها با یک انگشت وظایف متعدد را حذف کند. به همین ترتیب شیائومی همه عناصری را که با دید تماما صفحه نمایش تداخل ایجاد کند را حذف کرده است. علاوه بر این ناتیفیکیشن های یکپارچه که طبق تم انتخاب شده بالا می آیند حس بصری فوق العاده ای را به کاربر می دهد.

۲- اپلیکیشن ها به روش سریع تری سازمان دهی می شوند:

در رابط کاربری MIUI 10 Global Beta این امکان به وجود آمده است تا در کمترین زمان ممکن هر یک از اپلیکیشن ها بار گذاری شوند و تنها با لمس آیکون برنامه ای که در حال بار گذاری است می توان به مستقیما به هوم پیج رفت. در عین حال، در این رابط کاربری تنها با گفتن یک کلمه می توان اکوسیستمی از خدمات صوتی را برای انجام عملیات پیچیده توسعه داد.

۳- تصاویر عالی و خیره کننده با برخورداری از هوش مصنوعی:

در این رابط کاربری یکی از بهترین روش ها به منظور ثبت عکس های پرتره بسیار عالی به لطف هوش مصنوعی ارائه شده است. این خصیصه به کاربران امکان می دهد که در هر یک از دوربین ها اثر بوکه فوق العاده ای را ثبت کنند. فرقی نمی کند که دوربین گوشی شما دوگانه باشد یا خیر در هر حال شما می توانید با به روز رسانی این کیفیت تصویربرداری را دریافت کنید.

۴- ارائه اتصال IoT:

نسخه بتا جهانی رابط کاربری MIUI 10 در دسترس قرار گرفت.

MIUI 10 بتا جهانی ارائه شده است تا زندگی راحت تر و ارتباط موثر و بهتری را برقرار کند. همان طور که می دانید این شرکت بیش از ۱۰۰ محصول هوشمند داشته این بار در این نسخه از رابط کاربری این امکان به وجود آمده است که به نحو بهتری با این گونه دستگاه ارتباط برقرار شود تنها کافی است که این دستگاه ها همگام سازی شوند بنابرین این قبیل دستگاه ها به نحو بهتری مدیریت می شوند

۵ – Mi Drop:

همان طور که می دانید Mi Drop یکی از ابزارهایی است که در انواع گوشی شیائومی وجود داشته و از آن برای انتقال داده ها استفاده می شود و عملکرد بسیار سریع و راحتی نیز دارد. این ابزار نیازی به اینترنت نداشته و سرعت آن نیز از بلوتوث بیشتر است. از فرمت های گوناگونی نیز پشتیبانی می کند بنابرین امکان انتقال عکس ها فایل های موسیقی، ویدئوها و نرم افزارها و برنامه های مختلف و غیره را فراهم کرده است.

شیائومی می ۸ اولین گوشی است که با این رابط کاربری عرضه شده است و بدون شک عملکردها و خصیصه های بسیاری در این نسخه بهبود پیدا کرده است در اینجا برخی از گوشی هایی که از این رابط کاربری استفاده خواهند کرد آورده شده است:

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

Mi MaxRedmi Y1
Mi Max 2Redmi Y1 Lite
Mi MIXRedmi Note 3
Mi MIX 2Redmi Note 3 SE
Mi MIX 2sRedmi Note 4
Mi Note 2Redmi Note 4x
Mi Note 3Redmi 5A
Mi 3Redmi 5
Mi 4Redmi 5 Plus
Mi 4sRedmi 4A
Mi 4cRedmi 4X
Mi 5Redmi 4
Mi 5sRedmi Pro
Mi 5s Plus 
Mi 5x 
Mi 6
Mi MaxRedmi Y1Mi Max 2Redmi Y1 LiteMi MIXRedmi Note 3Mi MIX 2Redmi Note 3 SEMi MIX 2sRedmi Note 4Mi Note 2Redmi Note 4xMi Note 3Redmi 5AMi 3Redmi 5Mi 4Redmi 5 PlusMi 4sRedmi 4AMi 4cRedmi 4XMi 5Redmi 4Mi 5sRedmi ProMi 5s Plus Mi 5x Mi 6 
Mi MaxRedmi Y1
Mi Max 2Redmi Y1 Lite
Mi MIXRedmi Note 3
Mi MIX 2Redmi Note 3 SE
Mi MIX 2sRedmi Note 4
Mi Note 2Redmi Note 4x
Mi Note 3Redmi 5A
Mi 3Redmi 5
Mi 4Redmi 5 Plus
Mi 4sRedmi 4A
Mi 4cRedmi 4X
Mi 5Redmi 4
Mi 5sRedmi Pro
Mi 5s Plus 
Mi 5x 
Mi 6
  

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن