قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Mi Mix 2s

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان

معرفی کامل گوشی شیائومی می میکس 2 اس



یکی از ویژگی های برجسته گوشی های سال 2017 حذف کامل حاشیه های صفحه نمایش بود. یکی شرکت های پیش رو در این زمینه شرکت شیائومی است که با تولید گوشی های سری میکس خود توانست تاثیر به سزایی روی کاربران خود گذاشته و انقلابی را در طراحی گوشی های خود ایجاد کند. بعد از تولید گوشی شیائومی میکس نسخه 2 که به صورت کاملا بدون حاشیه طراحی شد و استقبال خوبی که از این نسخه شد امسال نیز نسخه جدید این گوشی به نام گوشی می میکس 2 اس به بازار آمده است که از خصیصه های بسیار خوب و منحصر به فردی برخوردار است. در ادامه به معرفی این خصیصه ها خواهیم پرداخت.


سال 2017 شرکت شیائومی گوشی شیائومی می میکس 2 را روانه بازار کرد که در واقع نسخه ارتقاء یافته گوشی شیائومی می میکس بود. شرکت شیائومی در این نسخه تمرکز خود را روی کاربرد پذیری گذاشته بود و این گوشی از نظر اندازه، کیفیت عکسبرداری و غیره بهبود بسیار زیادی نسبت به نسخه قبلی خود پیدا کرده است. در ماه مارس امسال (2018) نیز این شرکت نسخه بعدی این گوشی یعنی گوشی شیائومی می میکس 2 اس را وارد بازار کرده است که از خصیصه های بسیار کاربردی و خوبی برخوردار است. به طور کلی در این نسخه نیز تمرکز بر کاربرد پذیری بوده و این شرکت سعی کرده است تا جای ممکن خاصیت ارگونومیکی این گوشی حفظ شود؛ اما عملکرد عالی و کیفیت دوربین های این گوشی بیشتر از هر خصیصه دیگری نظر کاربران را به خود جلب کرده است.


طراحی:

شرکت شیائومی در این نسخه از می میکس سعی کرده است که برخی از خصیصه های ورژن های قبلی را حفظ کند اما با این وجود ویژگی های بسیار منحصر به مفرد و جدید دیگری نیز دارد. از نظر طراحی ظاهری می توان گفت که پنل پشتی این گوشی از جنس سرامیک بوده و از هر چهار گوشه به صورت منحنی طراحی شده است به طوری که از بدنه سرامیکی به راحتی از بدنه ساخته شده از شیشه 3D قابل تشخیص است؛ و فریم آن از جنس آلیاژ آلومینیوم سری 7 ساخته شده است که سطح آن به صورت مات طراحی شده و صاف است. این درحالی است که پوشش محافظ گوریلاگلس نیز برای محافظت از صفحه نمایش آن به کار گرفته شده است. علاوه بر تغییر در تعداد دوربین ها محل قرار گیری این دوربین ها نیز از مرکز پنل عقب به سمت چپ منتقل شده است؛ اما سنسور اثر انگشت در جای همیشگی در وسط پنل عقب قرار گرفته است. طراحی این سنسور به صورت دایره ای بوده و عملکرد بسیار سریع ودقیقی دارد.




از جمله خصیصه های برجسته دو نسخه قبلی این گوشی ظاهر و کیفیت ساخت آنها است درحالی که در این نسخه بخش خسته کننده در رابطه با طراحی آن محسوب می شود. این گوشی از یک صفحه نمایش 5.99 اینچی از نوع LCD استفاده کرده است که رزولوشن 2160× 1080 پیکسل را ارائه داده و دارای حداقل حاشیه صفحه نمایش از هر چهار طرف است.




اسپیکرها در لبه بالایی قرار گرفته و یک دوربین کوچک 5 مکاپیکسلی نیز در گوشه سمت راست حاشیه پایین قرار گرفته است. به علاوه در ساخت این نسخه از گوشی می میکس شیائومی علاوه بر رنگ مشکی آپشن رنگی سفید نیز اضافه شده است. شیائومی می میکس 2 اس از یک صفحه نمایش بزرگ با نسبت صفحه نمایش به بدنه 18:9 استفاده کرده است به منظور جای دادن یک پنل صفحه نمایش Full HD+ شکاف بلندگو را در کنار یک سنسور اولتراسونیک جهت حسگر مجاورتی در بالای صفحه نمایش جای داده است.




صفحه نمایش:

همان طور که در بالا نیز اشاره شد این گوشی از یک صفحه نمایش 5.99 از نوع LCD استفاده کرده و عملکرد بسیارخوبی دارد. این صفحه نمایش از نسبت صفحه نمایش به بدنه 18:9 استفاده کرده است. هیچ بریدگی صفحه نمایشی نیز در این صفحه نمایش دیده نمی شود و همانند نسخه قبلی ارائه رنگ های بسیار جذاب و شادابی را ارائه داده است و به لطف پردازنده پر قدرت اسنپدراگون 845 آپشن های بسیاری برای زیباسازی این صفحه نمایش در تنظیمات تعبیه شده است.




دوربین:

در واقع یکی از پیشرفت های این گوشی نسبت به نسخه های قبلی ارتقاء دوربین این گوشی است. از آنجایی که حاشیه این گوشی بسیار باریک بوده این شرکت نتوانسته است از سنسور بزرگتری برای دوربین سلفی استفاده کند. به همین دلیل شرکت شیائومی در این نسخه از گوشی می میکس تمرکز خود را روی ارتقاء عملکردها گذاشته و برخی از عناصر هوش مصنوعی را نیز برای زیباسازی تصاویرثبت شده در نرم افزار این دوربین گنجانده است.




شاید عجیب باشد اما این دوربین سلفی از خصیصه face unlock با صحت و دقت بسیار خوب نیز پشتیبانی می کند و هیچ تفاوتی نیز میان این دوربین و دوربین هایی که در بالای صفحه نمایش قرار دارند وجود ندارد. یکی از ترندهای سال 2018 به کار گیری هوش مصنوعی است شیائومی نیز به دنبال پیروی از این ترند در این گوشی از برخی از قابلیت های هوش مصنوعی نیز بهره برده است. گوشی شیائومی می میکس 2 اس همانند اسپیکر Smart Love AI دارای یک دستیار صوتی هوشمند است که این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا با دستورات صوتی با گوشی خود کار کنند.


همان طور که می دانید یکی از تغییرات عمده در مقایسه با گوشی شیائومی می میکس 2 دوربین اصلی استفاده شده در این گوشی است. این اولین سری از گوشی های میکس شیائومی است که از دوربین دوگانه استفاده کرده و در ساخت آن از لنز Sony IMX363 CMOS استفاده شده است. این لنز یکی از محصولات رده بالای شرکت سونی است که زمان زیادی از معرفی آن نمی گذرد و تاکنون بسیاری از پرچم داران از این لنز استفاده کرده اند. به طور خلاصه می توان گفت که این لنز نسخه ارتقاء یافته IMX 362 است که از سنسوری با اندازه 1/2.55 اینج و رزولوشن 12 مگاپیکسل و اندازه پیکسلی 1.4 میکرومتر استفاده کرده است. عملکرد این لنز نسبت به لنز IMX386 استفاده شده در گوشی های می میکس 2 و شیائومی می 6 بسیار بهتر بوده و همان طور که در بالا نیز اشاره شد از پیکسل های بزرگتری استفاده کرده و  از فوکوس خودکار Dual Pixel نیز برخوردار است بنابرین  عکس های گرفته شده روشنایی بیشتر و نویز کمتری داشته همچنین زوم خودکار نیز در نور کم بهتر عمل خواهد کرد. 




علاوه بر برخورداری از این لنز لوکس، شیائومی می میکس 2 اس همچنین مجهز به یک دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی است. عملکرد این لنز نیز مشابه به عملکرد لنز استفاده شده در گوشی های شیائومی می نوت 3 و شیائومی می 6 بوده و طول فاصله کانونی معادل در حدود 50 میلی متر است. از جمله ویژگی های بسیارخوب و منحصر به فرد این گوشی این است که به لطف وجود پردازنده رده بالای اسنپدراگون 845 و پیشرفت هایی در ISP، DSP و عملکرد هوش مصنوعی محلی دوربین شیائومی می میکس 2 اس از دو الگوریتم بسیار مهم استفاده کرده است این الگوریتم ها شامل کاهش نویز چند فریمه و سناریوهای AI هستند.


کاهش نویز چند فریمی این امکان را به وجود می آورد که زمانی که شاتر را فشار می دهیم چندین عکس گرفته شده و به منظور به حداقل رساندن نویز تصاویر، این فریم ها با هم ترکیب می شوند. برای یک موبایل با یک سنسور حساس به نور کوچک استفاده از خصیصه کاهش نویز تصویر چند فریمی می تواند بسیارسودمند باشد در نتیجه می تواند کیفیت عکس ها را در نور کم به نحو قابل توجه ای بالا ببرد. دوربین صحنه AI نیز می تواند هوشمندانه صحنه های مربوطه را هنگام عکسبرداری شناسایی کرده و به طور خودکار با استفاده از پارامترهای مختلف بهینه سازی های لازم را انجام دهد. گرچه این دو خصیصه خصیصه های جدیدی نبوده در واقع بسیاری از گوشی های هوشمند از این دو استفاده کرده اند اما چیزی که در رابطه با گوشی شیائومی می میکس 2 اس اهمیت دارد چگونگی استفاده از این خصیصه ها است در واقع در اینجاست که شیائومی می میکس 2 اس همه را به تعجب وا می دارد.


علاوه بر بهبود عملکرد اثر بوکه و حالت پرتره و عکس های سلفی، AI یا هوش مصنوعی  قادر است 206 صحنه مختلف در میان 25 دسته را تشخیص داده و طبق آن بهترین حالت عکسبرداری را برای آن تنظیم کند. از طریق AI scene این امکان را برای شیائومی می میکس 2 اس فراهم شده است که می تواند 25 نوع برچسب مختلف از جمله 206 صحنه خاص ریزدانه ای را تشخیص دهد و زمانی که صحنه مورد نظر شناسایی شد گوشی به طور خودکار می تواند صحنه های مختلف را زیباسازی کرده حتی رنگ های آنها را شاداب تر کند. از نظر عملکرد این دوربین نیز می توان گفت که شیائومی می میکس 2 اس عملکرد بسیار خوبی داشته در فوکوس کردن و اندازه گیری هیچ چگونه مشکلی ندارد. به لطف وجود خصیصه ISP چیپست اسنپدراگون 845 سرعت فوکوس شیائومی می میکس 2 اس در نور کم به گوشی های عرضه شده سامسونگ گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 9 بسیارنزدیک بوده و حتی این روش قدرتمند تر از گوشی آیفون ایکس عمل می کند. بهرمندی از اندازه پیکسلی بزرگتر به همراه الگوریتم های پردازش نرم افزاری به ثبت عکس های بسیار خوب توسط این گوشی منجر شده است. عملکرد دوربین این گوشی در نور کم واقعا قابل توجه است.


سخت افزار:

جای تعجب ندارد که این گوشی شیائومی از یکی از جدیدترین ورژن های چیپست اسنپدراگون استفاده کرده است این چیپست Qualcomm Snapdragon 845 بوده و پردازنده استفاده شده درآن نیز 8 هسته ای بوده که هر 8 هسته آن از نوع Kryo 385 بوده که 4 هسته طلایی با سرعت 2.8 گیگاهرتز و 4 هسته نقره ای آن با سرعت 1.8 گیگاهرتز در ساعت عمل می کنند. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این گوشی نیز یکی از جدیدترین پردازنده های موجود در بازار بوده که Adreno 630 نام دارد. این پردازنده عملکرد بسیار خوبی را برای این گوشی به همراه داشته است. این همان چیپستی است که در گوشی اس 9 و اس 9 پلاس که برای پوشش بازار آمریکا طراحی شده مورد استفاده قرار گرفته است. این گوشی در نسخه 256 و رم 8 گیگابایت و نسخه های 64/128 با رم 6 گیگابایت در بازار موجود است. از نظر عملکرد سخت افزاری این گوشی نیز می توان گفت که نسبت به چیپست اسنپدراگون 835 عملکرد این پردازنده 30 درصد بهبود پیدا کرده است. در حالی که مصرف باتری در عملکرد های یکسان به نسبت پایین تر آمده است. علاوه بر این در ISP، DSP و باند پایه و فرآیند ها نیز ارتقاء بسیار خوبی به وجود آمده است.




علاوه بر ارتقاء خصیصه های مختلف به صورت مجزا، Snapdragon 845 ارتقاء قابل توجهی را نیز در مقابل قدرت محاسباتی AI بومی به وجود آورده است. برخلاف چیپست اسنپدراگون Kirin 970 که از چیپست های NPU اضافه استفاده کرده است این گوشی به منظور انتخاب بهترین و مناسب ترین سخت افزار از چیپست های DSP، GPU، CPU همچنین چهارچوب پشتیبانی نرم افزاری NPE استفاده کرده است. برطبق گفته شرکت کوالکام عملکرد چیپست اسنپدراگون 845 در محاسبات هوش مصنوعی محلی سه برابر چیپست اسنپدراگون 835 است. تولید کنندگان تلفن همراه می توانند از موتور کوک Qualcomm AI (موتور هوش مصنوعی Qualcomm، AIEngine) برای دستیابی به عملیات محلی AI مبتنی بر تلفن همراه استفاده کنند. حال Xiaomi Mi MIX 2S به طور کامل از این توابع در قسمت دوربین استفاده کرده است. تاکنون چیپست اسنپدراگون 845 در سایت های معیار هیچ رقیبی نداشته است. این گوشی یکی از روان ترین و عالی ترین عملکردها را در اجرای هر گونه بازی و یا اپلیکیشن سنگینی ارائه داده است. در قسمت تک هسته ای ها این گوشی می تواند در ردیف گوشی هایی چون گوشی آیفون 10، آیفون 8 پلاس، سامسونگ گلکسی اس 9 قرار بگیرد و یکی از عالی ترین عملکرد ها را در کارهای چند وظیفه ای از خود نشان داده است.


نرم افزار:

مهمترین تغییر ایجاد شده در این نسخه از رابط کاربری اضافه کردن حرکات جدید است که در واقع با استفاده از آن می توانید روش استفاده از گوشی هوشمند خود را تغییر دهید. با استفاده این حرکات می توانید از صفحه نمایش بلندتری استفاده کنید. این همان چیزی است که اکثر برندهای موجود در بازار از آیفون ایکس تقلید کرده اند. به طور کلی خود رابط کاربری از نظر زیبایی ظاهری تغییری پیدا نکرده اما صفحه چند وظیفه ای به روزرسانی شده و سرانجام ظاهری شبیه به قسمتی از رابط کاربری پیدا کرده است. شما تغییر خیلی زیادی را در مقایسه با رابط کاربری قبل مشاهده نخواهید کرد گرچه دقیقا نیز مشابه به آن نیز نیست. شیائومی با تمرکز بر ارتقاء عملکرد و بهینه سازی خصیصه ها سعی کرده است که سرعت این نسخه از رابط کاربری را ارتقاء ببخشد. خود رابط کاربری نیز آپشن های سفارشی سازی بسیاری را برای کاربران ارائه داده است. شیائومی از جمله اولین برند گوشی های هوشمند است که خصیصه اپلیکیشن های دوگانه را ارائه داده است. این قابلیت اجازه می دهد که همزمان دو اپلیکیشن را باهم اجرا کنید. MIUI 9 نسخه گلوبال ROM را برای مخاطبان گسترده تر جذاب تر کرده است. همانند آیفون 10 شما می توانید برای دسترسی به صفحه هوم صفحه را از پایین به بالا بکشید. برای دسترسی به عملکرد چند وظیفه ای روی آن مکس کرده و برای خارج شدن از برنامه ها نیز می توانید به لبه ها را ضربه بزنید.


باتری:

جدیدترین گوشی شیائومی از یک باتری 3400 میلی آمپری استفاده کرده است؛ اما با برخورداری از چیپست اسنپدراگون 845 مصرف انرژی بسیار کم  را برای آن به ارمغان آورده است. شیائومی می میکس 2 اس اولین گوشی شیائومی است که از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. با این هدف شرکت شیائومی صفحه شارژ مخصوصی را نیز عرضه کرده است. حروفی که بر روی این صفحه حک شده است سیاه و سفید بوده و از مواد سیلیکنی ساخته شده است.





 همچنین با USB Type-C عرضه شده است که از نیروی ورودی 5V2A و 9V2 پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی نیز این است که از شارژ سریع کوالکام نسخه Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی کرده که به طور کلی با 10 درصد حدود 1 ساعت می تواند تا 65 درصد شارژ شود علاوه بر این شما می توانید با استفاده  از رابط USB Type-C و شارژر اصلی 18W در 1 ساعت به طور کامل این گوشی را شارژ کنید.



نتیجه گیری:

گرچه در نگاه اول ظاهر و طراحی این دو گوشی می میکس 2 و شیائومی می میکس 2 اس ممکن است تفاوتی نداشته باشد اما زمانی که این نسخه ارتقاء یافته را مورد استفاده قرار می دهیم تفاوت این دو قابل مشاهده خواهد بود. این گوشی نه تنها یکی از بهترین مدل های شیائومی بلکه از جمله بهترین مدل های گوشی های هوشمند در دنیا به حساب می آید.

اطلاعات کلی
برند شیائومی
GPU (گرافیک) Adreno 630
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 12 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 150.9×74.9 ×8.1 میلی متر
وزن 191 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 256 /64/128گیگابایت حافظه داخلی - 8/6 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, March
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.8 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 385 Silver
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
سرعت 2.8 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
ساختار پردازنده 64 بیتی
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 8.0 Oreo
صفحه نمایش
اندازه 5.99 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی ، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~81.9%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~403
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 6/8 گیگابایت
حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه, فیلم برداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه, فیلم برداری HD با سرعت 120 فریم در ثانیه
دوربین دوم 5 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پانوراما،
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی -ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه ,GLONASS , BDS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر Corning Gorilla Glass 4 -NFC - مجهز به قابلیت شارژسریع(Quick Charge 3.0) - پتشیبانی از شارژ بی سیم Qi - حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 -پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac- ویرایش عکس و فیلم- قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف، مجهز به رابط کاربری MIUI 9.5
باتری
باتری لیتیوم یونی 3400 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.