خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ: دومین گوشی تاشو سامسونگ

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در تلاش است تا دومین گوشی هوشمند تاشو خود به نام Galaxy Z Flip را به بازار عرضه کند. اکنون، دقیقاً پیش از رونمایی رسمی، مشخصات کامل آن به همراه رندرها و قیمت این گوشی تاشو سامسونگ به صورت آنلاین فاش شده است.

بر طبق گزارش‌های منتشر شده، این گوشی موبایل سامسونگ در دو آپشن رنگی بنفش و مشکی عرضه خواهد شد. این رندر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با مکانیزم تاشو عمودی همراه شده که در موتور ریزر نیز وجود دارد. علاوه بر این، پنل پشتی دارای یک دوربین دوگانه است، در حالی که هول_پانچ صفحه نمایش انعطاف‌پذیر آن در قسمت بالا و در مرکز قرار دارد. یک صفحه نمایش ثانویه نیز درست در کنار ماژول دوربین عقب آن به چشم می‌خورد. در این گزارش مشخص شده که پیش بینی می‌شود در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ عرضه آن آغاز شود همچنین که قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ حدود ۱،۵۰۰ تعیین می شود.

مشخصات گلکسی Z فلیپ سامسونگ:

گلکسی زد فلیپ

در رابطه با مشخصات گلکسی زد فلیپ نیز خاطر نشان می‌شود که با نمایشگر ۶.۷ اینچی با کیفیت Full HD + از نوع Dynamic AMOLED Infinity-O انعطاف‌پذیر و رزولوشن ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۲: ۹ عرضه می‌شود.

در رابطه با مشخصات گلکسی زد فلیپ نیز خاطر نشان می‌شود که با نمایشگر ۶.۷ اینچی با کیفیت Full HD + از نوع Dynamic AMOLED Infinity-O با نمایشگر انعطاف‌پذیر و رزولوشن ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۲: ۹ عرضه می‌شود. این گوشی با پشتیبانی از  HDR 10+ همراه خواهد بود و دارای پوششی است که از شیشه فوق‌العاده نازک ساخته شده که گفته می‌شود در مقایسه با روکش پلاستیکی استفاده شده در گلکسی فولد محافظت بهتری را ارائه می‌دهد.

در پنل پشتی یک نمایشگر ثانویه وجود دارد که از یک پنل ۱.۰۶ اینچی با رزولوشن ۳۰۰ × ۱۱۶ پیکسل بهره می‌برد. صفحه ثانویه آن Super AMOLED است و از قابلیت Always-On نیز پشتیبانی می‌کند که برای نمایش زمان و اطلاعیه‌های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 855+ بهره می‌برد.

گلکسی زد فلیپ

Galaxy Z Flip از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 3.0 برخوردار بوده و از کارت میکرو اس دی نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

Galaxy Z Flip از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 3.0 برخوردار بوده و از کارت میکرو اس دی نیز پشتیبانی نخواهد کرد. در قسمت جلو گلکسی زد فلیپ، شما شاهد یک ماژول دوربین دوگانه مستطیلی شکل متشکل از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه خواهید بود.

در قسمت جلو نیز گلکسی زد فلیپ از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و ویژگی فوکوس خودکار بهره برده است. دوربین عقب این گوشی از ضبط فیلم‌های ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و دوربین سلفی آن از فیلم‌های ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. گلکسی زد فلیپ با یک باتری ۳،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی عرضه می‌شود و از طرفی دیگر نیز از شارژ بی‌سیم نیز برخوردار است. این موبایل تاشو با رابط کاربری OneUI 2.0 بر پایه Android 10 اجرا می‌شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

در رابطه با قابلیت‌های ارتباطی آن نیز خاطر نشان می‌شود که از Bluetooth 5.0 ،USB Type C ،NFC ،WiFi 6 ،WiFi Direct ،GPS ،GLONASS ،Beidou Galileo و USB Type-C پورت پشتیبانی می‌کند. از نظر اندازه نیز خاطر نشان می‌شود که گلکسی زد فلیپ زمانی که باز می‌شود اندازه‌ای برابر با ۸۷.۴ x 73.6 x 15.4 تا ۱۷.۳ میلی‌متر و در حالت بسته ۱۶۷.۹ x 73.6 x 6.9 تا ۷.۲ میلی‌متر داشته و وزن آن نیز ۱۸۳ گرم است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن