خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

اولین تصاویر رسمی منتشر شده از گوشی تاشو و زیبای موتورولا

گرچه این روزها برای موتورلا روزهای خوبی نیست و شاید دیگر کسی از معرفی یک گوشی موتورلا هیجان‌زده نشود؛ اما این شرکت در حال ساخت یک گوشی موبایل جدید است. بدون شک این مدل با ویژگی و طراحی منحصر به فرد خود می‌تواند نظرات بسیاری را به خود جلب کند. این دستگاه، موتورلا ریز ۲۰۱۹ و یا Motorola Razr نام دارد. امروز مورخ ۱ اکتبر ۲۰۱۹ اولین تصاویر رسمی از این موبایل جالب منتشر شده است.

موتورولا موتو ریزر

موتو ریز ۲۰۱۹ در نگاه اول مشابه به ۲۰۰۴ RAZR V3 خواهد بود. این تصاویر در سایت ایوان بلس منتشر شده و تمام آنها شکوه و طراحی مدرن گوشی بعدی موتورلا را به نمایش گذاشته‌اند. در نگاه اول، گوشی هوشمند تاشو تقریباً شبیه RAZR V3 است. موتورولا پانزده سال پیش در سال ۲۰۰۴ این مدل را به بازار عرضه کرد. به عنوان مثال، نشان تجاری در مقایسه با قبل، کمی کوچکتر شده و یک ویژگی مهم دیگر را در خود جای داده است. وجود سنسور اثر انگشت در این دستگاه تضمین می‌کند این گوشی از استانداردهای امنیتی ۲۰۱۹ برخوردار خواهد بود.

طراحی جمع و جور و برخورداری از دو نمایشگر وجه تمایز این مدل با گوشی‌های امروزی

موتو ریز ۲۰۱۹ با یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی OLED انعطاف پذیر همراه شده که می‌تواند با کمک یک لولا از وسط خم شود. این نمایشگر کل فضای رو‌به‌رو را اشغال کرده است. در بالای آن یک بریدگی عریض به چشم می‌خورد که بلندگوی داخلی و چندین حسگر را در خود جای داده است. با این حال، انتظار نمی رود که مانند گوگل پیکسل ۴ یا آیفون ۱۱ اپل در آن شاهد یک سیستم تشخیص چهره سه بعدی باشید.

گوشی تاشو موتورلا

همچنین بخشی از این بسته جذاب را نمایشگر ثانویه ۲٫۷ اینچی تشکیل می‌دهد. از این نمایشگر هم برای نمایش اطلاعات جالبی از قبیل زمان، تاریخ، آب و هوا و اعلان‌ها استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد موتورولا هم امسال طرفدار سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی است، بنابراین شاید یکی از آنها را در Razr مورد استفاده قرار دهد.

موتورولا ریزر احتمالا برخلاف گوشی سامسونگ گلکسی فولد یک گوشی پرچمدار به حساب نمی‌آید.

اگرچه هنوز امکانات آن به طور رسمی مشخص نشده؛ اما گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که متو ریز ۲۰۱۹ با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام عرضه خواهد شد. برای مقایسه سطح عملکرد این تراشه هم خاطر نشان می‌شود که این مدل قبلاً در نوکیا ۸٫۱، شیائومی می ۹ لایت و… نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به صورت استاندارد این ترکیب سخت‌افزاری را تکمیل خواهند کرد. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، احتمالاً نسخه‌ای با رم۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز از آن در حال تولید است. همچنین قرارست این موبایل به یک باتری ۲،۷۳۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی تاشو و زیبای موتورلا

در رابطه با تاریخ رونمایی رسمی این گوشی زیبای موتورولا نیز خاطر نشان می‌شود که روز چهارشنبه مورخ ۱۳ نوامبر این شرکت دعوت نامه ای را منتشر کرد. گفته می‌شود این گوشی تا قبل از جشن سال نوع میلادی رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی ریزر چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. گوشی خیلی خوب و زیبایی هستش ولی کاش تو سال ۲۰۲ که استاندارد دوربین های گوشی سه گانه شده دوربینش حداقل دوگانه بود.

    1. درسته ولی همیشه هم تعداد دوربین‌ها نمی تونه ملاک عملکرد خوب یک گوشی باشه اصل لنز اصلی استفاده شده هست که احتمالا یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. دلایل زیادی برای عملکرد خوب یک دوربین وجود دارد، باید دید که این برند در مورد بقیه امکانات چه برنامه‌ای داره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن