خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار گوشی موبایل

۶ برنامه ریکاوری گوشی برای بازیابی فایل های پاک شده اندروید

هنگام کار با گوشی موبایل، پاک شدن ناگهانی اطلاعات داخل آن چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. از دست دادن این اطلاعات به هر دلیلی بسیار ناخوشایند است. این امر می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که از آن جمله می‌توان به حذف اتفاقی، عدم پشتیبان‌گیری، خطای روت کردن، نقص عملکرد کارت حافظه و… اشاره کرد. در ادامه به معرفی ۶ نرم‌افزار برتر برای بازیابی اطلاعات از گوشی ( ریکاوری گوشی ) می‌پردازیم.اگر متوجه شدید که نمی‌توانید یک فایل مهم را در موبایل خود پیدا کنید، برای ریکاوری فیلم های پاک شده گوشی چه می‌کنید؟ آیا راهی برای برگرداندن آن وجود دارد؟ اینجاست که نرم‌افزار‌های ریکاوری گوشی وارد میدان می‌شوند. در ادامه به نحوه ریکاوری و بازیابی اطلاعات از گوشی خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از قیمت روز گوشی به فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا مراجعه کنید

بازیابی فایل های پاک شده اندروید

چگونه گوشی خود را ریکاوری کنیم ؟ آیا راهی برای بازیابی فایل های پاک شده اندروید وجود دارد؟ بله با استفاده از برنامه‌های ریکاوری می‌توانید عملیات بازیابی اطلاعات از گوشی را انجام دهید. قصد داریم در ادامه برنامه‌هایی قدرتمند برای ریکاوری گوشی سامسونگ و اندرویدی‌ها به شما معرفی کنیم.

خوشبختانه، با پاک شدن یک فایل تمام اطلاعات آن به طور کامل از بین نمی‌رود. در واقع اندروید، این فضای حاصل از دست رفتن اطلاعات را به عنوان فضایی خالی و آن اطلاعات را به عنوان اطلاعات از دست ‌رفته در نظر می‌گیرد و به زبان ساده‌تر تنها در صورتی که این قسمت با فایل‌های جدید اشغال شوند، می‌توان اطلاعات گوشی موبایل را کاملاً از دست‌رفته دانست که در این صورت بازیابی اطلاعات گوشی تقریباً غیرممکن است.

ریکاوری فیلم های پاک شده گوشی

از آنجایی که اکثر گوشی‌های اندرویدی قدیمی سطل بازیافت ندارند، نمی‌توانید داده‌های خود را از این طریق بازیابی کنید. در نهایت، برای نجات فایل‌های خود می‌توانید از برنامه ریکاوری گوشی اندروید ( مثلا ریکاوری حافظه داخلی گوشی سامسونگ ) استفاده کنید. علاوه براین، این ابزار داده‌های قابل بازیابی را با بکارگیری فرمتی مخصوص دوباره یکی کرده و قابل استفاده می‌کنند. همچنین توصیه می‌شود به محض حذف شدن اطلاعات برای بازگرداندن آن‌ها از نرم افزار ریکاوری گوشی کمک بگیرید چون در این صورت احتمال بازیابی اطلاعات گوشی بیشتر خواهد بود.

روند ریکاوری فایل های پاک شده گوشی به طور کلی دارای سه مرحله زیر است:

۱. اتصال موبایل به کامپیوتری که در آن نرم افزار ریکاوری اندروید نصب شده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

۲. اسکن و انتخاب کردن نوع فایل حذف شده

۳. انتخاب فایل‌های مورد نظر و در آخر بازیابی اطلاعات گوشی

ریکاوری گوشی

معرفی بهترین برنامه ریکاوری گوشی

در زیر قویترین نرم افزار ریکاوری گوشی اندروید که می‌توانید با آن‌ها برای بازیابی اطلاعات گوشی‌ های اندرویدی خود اقدام کنید، ذکر شده است. پس اگر شما هم بارها با پرسش تکراری چگونه گوشی را ریکاوری کنیم مواجه شدید و دنبال بهترین نرم افزار ریکاوری حافظه داخلی گوشی سامسونگ هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

EaseUS؛ بهترین برنامه ریکاوری عکس و فیلم گوشی با کامپیوتر

EaseUS یک نرم افزار کاربردی برای ریکاوری اطلاعات گوشی است که محیط کاربری ساده‌ای دارد و می‌تواند فایل‌های حذف شده مانند مخاطبین، پیام‌های متنی، فیلم‌ها، عکس‌ها، اسناد و صدا‌ها را به طور شگفت‌آوری بازیابی کند. این ابزار اکثر برندهای اندرویدی از جمله سامسونگ، ال جی، اچ تی سی، سونی، وان پلاس، ایسوس و غیره را پشتیبانی می‌کند.

این نرم‌افزار می‌تواند فایل‌هایی را که به دلایل آسیب ناگهانی، حمله ویروس، خرابی گوشی، روت شدن، استفاده نادرست از موبایل، نقص عملکرد کارت حافظه و موارد دیگر از بین رفته‌اند را از کارت حافظه یا حافظه داخلی بازیابی کند. برای این امر فقط کافیست گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید، پرونده‌های حذف شده را اسکن کرده و آن‌ها را طی چند دقیقه بازیابی کنید.

در این برنامه ریکاوری گوشی‌ ، امنیت و حریم خصوصی کاربران در اولویت قرار دارد، به همین دلیل هیچ از داده‌ها فایل بک‌آپی از فایل‌ها گرفته نمی‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید برای همیشه و به صورت رایگان از آخرین نسخه ارتقاء یافته آن بهره‌مند شده و اگر با هر مشکلی روبرو شدید از پشتیبانی فنی این ابزار کمک بگیرید.

برای بررسی کیفیت فایل‌های حذف شده، می‌توانید قبل از بازیابی، پیش نمایش آن‌ها را را ببنید و موارد دلخواه را فیلتر کنید. ناگفته نماند که این امکان برای کاربران وجود دارد که تغییرات را همزمان پیگیری کنند؛ زیرا این نرم‌افزار اعلان‌های مربوط به نتایج بازیابی را به گوشی ارسال می‌کند.

مقاله پیشنهادی: راه حل برای مشکل نیامدن صدا هنگام مکالمه

بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ

بازیابی اطلاعات گوشی با FonePaw

با استفاده از FonePaw، می‌توانید به راحتی رسانه‌ها و نوشته‌های حذف شده از گوشی موبایل خود را بازیابی کنید. سرعت اسکن این ابزار ضمن محافظت از حریم خصوصی داده‌های شما، در بازیابی پیام‌ها، گزارش‌های تماس، عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و رسانه‌های واتساپ نسبتاً سریع‌تر است.

این برنامه ریکاوری فیلم گوشی از طیف گسترده‌ای از فرمت‌ها مثل Excel, Word, PPT, HTML, PDF, RAR, ZIP و … پشتیبانی می‌کند. فرقی نمی‌کند داده‌های شما چگونه حذف شده باشد، این نرم‌افزار می‌تواند همه آن‌ها را بازیابی کند.

برنامه ریکاوری گوشی FonePaw از بیش از ۶۰۰۰ گوشی موبایل با نسخه اندروید ۹ به بالا پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند که این ابزار توانایی استخراج داده از گوشی‌های شکسته با نسخه پشتیبان را نیز دارد.

مقاله پیشنهادی: آموزش پاک کردن کش گوشی

بازیابی فیلم های پاک شده گوشی سامسونگ

مقاله پیشنهادی: ارزان ترین گوشی نوکیا

برنامه ریکاوری گوشی PhoneRescue

احتمالاً نرم افزار ریکاوری گوشی PhoneRescue تنها ابزاری است که قابلیت بازیابی اطلاعات گوشی و ارسال مستقیم آن‌ها را دارد. روت شدن یا نشدن موبایل در کیفیت عملکرد این نرم‌افزار تأثیری ندارد. این نرم‌افزار می‌تواند انواع مختلفی از داده‌ها از جمله اطلاعات و پیوست‎‌های واتساپ را بازیابی کند.

با استفاده از فناوری‌های سفارشی در نظر گرفته شده برای هر گوشی هوشمند و تبلت، PhoneRescue امکان بازیابی پرونده‌ها را با سرعت قابل‌توجه را فراهم می‌کند. جدا از آن، این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات داخل موبایل شما را در هنگام قفل شدن با الگو، رمز عبور یا اثر انگشت، بدون از بین رفتن داده، ذخیره کند.

نرم افزار ریکاوری گوشی

AirMore برنامه‌ای مفید برای بازگرداندن فایل های پاک شده گوشی سامسونگ

اگر برخی از اطلاعات مفید گوشی شما از طریق به‌روزرسانی سیستم، ارتقای سیستم عامل، روت کردن یا به طور تصادفی حذف شده‌باشند، برنامه AirMore می‌تواند آن‌ها را دقیقاً مثل نسخه اصلی بازیابی کند. این ابزار در ریکاوری گوشی بسیار سریع عمل می‌کند.

این نرم‌افزار امکان بازیابی برنامه های پاک شده گوشی سامسونگ و همینطور توانایی بازیابی داده‌هایی از قبیل مخاطبین، پیام‌ها، عکس‌ها، صدا‌ها، گزارش‌های تماس، اسناد و داده‌های واتساپ را از کارت حافظه گوشی دارد. در صورت خراب شدن گوشی، افتادن در آب یا خرابی سیستم، داده‌های آن از طریق این برنامه قابل بازیابی است. با این حال، این ویژگی بیشتر برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابل اجراست، اما انتظار می‌رود به زودی برندهای بیشتری نیز از این ویژگی پشتیبانی کنند.

ریکاوری رم گوشی با خود گوشی

ریکاوری فیلم های پاک شده گوشی

از دست دادن اطلاعات گوشی موبایل در واقع یک تجربه دردناک است، به خصوص وقتی که این اطلاعات برای همیشه از دست‌ رفته باشند. اما این اتفاق به کرات می‌افتد و جای نگرانی نیست؛ نرم‌افزار‌های ریکاوری فیلم های پاک شده گوشی ذکر شده در بالا می‌توانند به شما در بازیابی فایل‌‌ها کمک کنند. نوع فایل حذف شده یا مدل گوشی اندرویدی که استفاده می‌کنید در این زمینه اهمیت چندانی ندارد، یک برنامه ریکاوری گوشی قدرتمند راهی کارآمد، ایمن و سریع‌تر برای بازگرداندن اطلاعات به شما ارائه می‌دهد. البته اکثر برنامه‌های بالا نیاز به اتصال گوشی به کامپیوتر دارند و می‌توانند برای گوشی‌های اندرویدی بسیار مؤثر باشند.

نرم افزار ریکاوری حافظه داخلی گوشی سامسونگ

ریکاوری گوشی سامسونگ

برنامه‌های معرفی شده در این مقاله اکثراً بهترین عملکرد را روی گوشی سامسونگ دارند، اما ریکاوری گوشی سامسونگ بدون کامپیوتر و نرم افزارهای جانبی نیز امکان‌پذیرست. گرچه محدودیت‌هایی وجود دارد و فقط برخی از اطلاعات قابل بازیابیست. در ادامه مفصل‌تر درمورد این روش‌ها توضیح خواهیم داد. همچنین برای پاک کردن کش گوشی سامسونگ می‌توانید مقاله مرتبط را مطالعه کنید.

بازیابی برنامه های پاک شده گوشی سامسونگ با Tenorshare UltData

 Tenorshare UltData از دید بسیاری از کاربران بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ و اندرویدی‌هاست که بیشترین کاربرد آن برای ریکاوری عکس است و بالاترین میزان موفقیت را در پی دارد و با بیش از ۶۰۰۰ گوشی موبایل از جمله سامسونگ، اوپو، شیائومی، هواوی و… سازگار است. این برنامه ریکاوری گوشی شیائومی و سامسونگ، امکان بازیابی تصاویر حذف شده و پیام‌های واتساپ را بدون نیاز به روت کردن گوشی فراهم کرده است.

حتی بدون برخورداری از نسخه پشتیبان نیز می‌توانید به بازیابی فیلم های پاک شده گوشی شیائومی ، سامسونگ و .. بپردازید و همینطور صدا‌ها، برچسب‌ها، اسناد و موارد دیگر را در واتساپ ریکاوری کنید. صرف نظر از نوع فایل، Tenorshare می‌تواند به شما در بازیابی مخاطبین، عکس‌های ارزشمند، سوابق مکالمه و سایر پرونده‌های موجود در حافظه داخلی کمک کند؛ اما لازم به ذکر است که برای استفاده از امکانات پیشرفته این برنامه، شما باید دستگاه خود را روت کنید.

ریکاوری گوشی سامسونگ

بازیابی اطلاعات از گوشی در شرایط زیر امکان پذیر است:

    • حذف ناخواسته فایل‌ها
    • آسیب ناشی از افتادن در آب
    • خرابی سیستم عامل
    • شکستن صفحه نمایش
    • روت شدن سیستم

شما می‌توانید از طریق ریکاوری گوشی داده‌های خود را از حافظه داخلی و کارت حافظه بازیابی کنید. همچنین می‌توانید پیش از بازیابی فایل، پیش‌نمایش آن را مشاهده کنید. این ابزار در بازیابی داده‌ها و ریکاوری اندروید ایمن عمل می‌کند. این بدین معنی است که احتمال منتشر شدن یا از بین رفتن اطلاعات وجود ندارد.

بازیابی فایل های پاک شده اندروید

بازیابی فیلم های پاک شده گوشی سامسونگ و شیائومی با iMyFone

استفاده از iMyFone روشی آسان برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ و گوشی‌های اندرویدیست. این برنامه ریکاوری حتی امکان بازیابی داده‌ها را در گوشی‌های شکسته و یا از کار افتاده را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار از انواع فایل‌ها از جمله گزارش‌های تماس، پیام‌ها، عکس‌ها، صداها، ریکاوری فیلم های پاک شده گوشی ، مخاطبین، اسناد و داده‌های واتساپ در گوشی‌های موبایل اندروید نیز پشتیبانی می‌کند.

دلیل از دست رفتن داده‌ها می‌تواند متفاوت باشد که از آن‌ جمله می‌توان به خرابی سیستم، حذف اتفاقی فایل‌ها، آسیب ناشی از افتادن در آب، ویروسی شدن گوشی، از کار افتادن صفحه نمایش، فراموش کردن گذرواژه، روت شدن سیستم و از کار افتادن گوشی اشاره کرد.

در واقع با استفاده از این ابزار برای ریکاوری گوشی می‌توان داده‌های از دست‌رفته را با سرعت و امنیت بیشتری بازیابی کرد. این نرم‌افزار برای ریکاوری اطلاعات گوشی از حافظه داخلی و همچنین از کارت حافظه استفاده می‌کند. همین‌طور امکان پیش‌نمایش و فیلتر داده‌ها را قبل از بازیابی فراهم می‌کند. فرقی نمی‌کند که موبایل شما روت شده باشد یا خیر، این ابزار باز هم می‌تواند داده‌های از دست‌رفته گوشی شما را تا حد زیادی بازگرداند.

مقاله پیشنهادی: آموزش تصویری تغییر رمز وای فای در انواع مودم ها

برنامه ریکاوری گوشی

 نرم افزار iMyFone

ریکاوری گوشی سامسونگ بدون کامپیوتر با استفاده از Samsung Cloud

اگر از جمله آدم‌های محتاطی هستید که مدام از گوشی خود بکاپ می‌گیرید، احتمالاً با سرویس فضای ابری سامسونگ آشنایی دارید. در صورت داشتن فایل پشتیبان، کافیست وارد بخش تنظیمات شوید و در قسمت Samsung Account، گزینه Samsung Cloud را انتخاب کنید تا فایل‌های بکاپ خود را مشاهده کنید. اکنون می‌توانید آخرین نسخه‌ی پشتیبانی را که تهیه کردید، انتخاب و اطلاعات خود را ریکاوری کنید. البته ناگفته نماند شما از قبل باید این سرویس را راه اندازی و از آن بکاپ تهیه کرده باشید تا بتوانید از این روش بهره ببرید.

قویترین نرم افزار ریکاوری گوشی اندروید

استفاده از حالت Recovery Mode

این روش معمولاً برای برگرداندن برنامه‌های اصلی سامسونگ استفاده می‌شود و اگر قصد شما بازیابی عکس و فیلم است، توصیه می‌کنیم از نرم‌افزارهایی که در مقاله گفته شده، استفاده کنید. برای ورود به صفحه Recovery Mode باید از کلیدهای ترکیبی استفاده کنید که در اکثر گوشی‌ها با نگه داشتن هم‌زمان ولوم بالا و پاور، به این صفحه منتقل خواهید شد. البته بازهم تاکید می‌کنیم که این روش تنها در صورتی جواب می‌دهد که بخواهید برنامه‌های اصلی خود را برگردانید و بعد از پاک شدن آن‌ها، چیزی بر روی حافظه داخلی گوشی نصب نشده باشد. در کل استفاده از حالت Recovery Modeرا پیشنهاد نمی‌کنیم.

برنامه ریکاوری فیلم گوشی

آیا شما هم تجربه از دست دادن اطلاعات ارزشمند گوشیتان را داشتید؟ از چه روشی برای ریکاوری اطلاعات گوشی استفاده کردید؟ تجربیات خود را با ما و سایر دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید و جهت اطلاع از جدیدترین اپلیکیشن های اندرویدی و اخبار روز موبایل به این مجله سر بزنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۰۸ رای

سوالات متداول

آیا راهی برای برگرداندن فایل‌های حذف شده از گوشی‌های اندرویدی وجود دارد؟

بله، در صورتی که روی فضای پاک شده چیزی ذخیره نکنید و آن فضا خالی مانده باشد، با استفاده ار روش‌های ریکاوری گوشی می‌توانید اطلاعات خود را برگردانید.

بهترین نرم افزار برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی چیست؟

Tenorshare UltData ، iMyFone، EaseUS، FonePaw، PhoneRescue و AirMore شش نرم افزار خوب برای بازیابی و ریکاوری اطلاعات گوشی اندرویدی است که توضیحات جامع در مورد هر یک از این برنامه‌ها در مقاله آورده شده است.

بهترین برنامه ریکاوری برای بازیابی تصاویر حذف شده و پیام‌های واتساپ چیست؟

Tenorshare UltData یکی از بهترین نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات اندرویدی است که بالاترین میزان موفقیت را در پی دارد و با پشتیبانی بیش از ۶۰۰۰ گوشی موبایل از جمله سامسونگ، اوپو، شیائومی، هواوی و… خود را به عنوان یکی از برترین نرم‌افزارهای ریکاوری مطرح کرده است.

بازیابی داده‌های حذف شده از گوشی چه مراحلی دارد؟

روند بازیابی داده‌ها به طور کلی دارای سه مرحله است، 1- اتصال گوشی به کامپیوتری که در آن نرم‌افزار بازیابی نصب شده است، 2- اسکن و انتخاب نوع فایل حذف شده 3- انتخاب فایل‌های مورد نظر و بازیابی اطلاعات

نوشته های مشابه

‫۴۹ نظرها

  1. گوشیم هواووی نوافایوتی هستش. ریست فکتوری کردم. یهو یادم اومد کــــــــــلی مطلب مهم تو نوت پد داشتم. تروخدا بگین چطوری میتونم اون یادداشتهارو برگردونم. اکانت گوگل هم دارم رو موبایلم

  2. سلام
    من گوشیم ردمی نوت ۷ است فایل پنهان داشتم پاک شده چجوری برگردونمش ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. سلام و درود تبلت سامسونگ tab 3 عکس و فیلم با این برنامه ها ریکاوری میشه؟
    چون مدلش یکم قدیمیه برام سوال شد

    1. سلام من مودل گوشیم ردمی نوت ۹پور من اشتباهی پوشه های مخفی گوشی مو پاک کردم میشه بگین میشه دوبار فیلم و عکس ها که پاک شد رو بر گردوند یا نه خیلی برام مهم میشه کمکم کنید

  4. سلام خوبید ببخشید من گوشیم ریست شده الانم هیچ اطلاعاتی ندارم واقعا هم هر چی از دست دادم همش از برنامه های مثل اینیستا و یوتوب اینا بود که الانم همش رفته و هیچی ندارم نمیشه یه برنامه که برای سامسونگ معرفی کنید که واقعا بشه هر چی داشتم برگردونم چون واقعا لازم دارم الانم نه مادرم نه پدرم برام کاری میکنن میخام خودم همشو برگردونم
    لطفاااااا

  5. سلام وقت بخیر دوست عزیز من یک گوشی سامسونک a.71دارم که روت نشده ی سری اطلاعات تو واتساپ مخاطبینم وپیام ها و عکس وفیلم های بسیار مهمی داشتم بهترین نرم افزار برای گوشی من با این اطلاعات چی هست حتی اگر خریدنی هم باشه مشکلی نیست فقط برنامه ای باشه با خود گوشی امکان بازیابی باشه اگر لطف کنید راهنمایم کنید وفایل اموزش ریکاوری بهم بگید ممنون میشم
    ممنون بابت مقاله مفیدتون اگر کانال تلگرام دارید خوشحال میشم عضو کانال شما بشم

  6. درود
    امروز بطور اتفاقی پوشه ( فایل ) ویدیو در گوشی هووآوی خود را پاک کردم. آیا این برنامه ها برای بازیابی فایل ویدیو هووآوی هم موثر هستند ؟ سپاس از راهنمایی شما

  7. من خیلی دنبال دانلود قویترین نرم افزار ریکاوری فیلم های پاک شده گوشی میگشتم از FonePaw راضی بودم

  8. سلام خسته نباشید
    من کل مقاله رو خوندم در مورد بازیابی فیلم های پاک شده شیائومی توضیحات داده بودین اما بازگردانی برنامه های شیائومی رو اشاره نکردین. ممنون میشم اگر در این زمینه راهنماییم کنید یا تو کامنت ها جوابمو بدین یا به مقالتون اضافه کنید. چون من برنامه هام دیتا داشتن، حالا که پاک شدن دیتاهامم رفته. میخوام ببینم میشه یه جوری برگردوند که اطلاعاتشونم برگرده یا نه؟

    1. دوست عزیز برگرداندن برنامه های پاک شده آندروید برای شیائومی و سامسونگ خیلی تفاوتی نداره. همین قسمت ریکاوری برنامه های حذف شده رو با دقت مطالعه کن با همونا اوکی میشه.

    2. سلام من میخوام ریکاوری صدای ضبط شده تماس که خود گوشیم ضبط کرده حذف شد میخواستم بازگردانی کنم با چه برنامه ای بازگردانی کنم ممنون

    3. سلام خسته نباشید من گوشیم a21sداذم گوشیم بازگشت له کارخانه شد خب الان همه چی دارم پاک شده چکار کنم همه چی رو برگردونم لطفا خواهش میکنم لطفا راهنمایم کنید

  9. سلام
    متاسفانه من یه دکمه ای رو زدم همه گوششم ریست شد برای ریکاری گوشی میتونم از اکانت گوگل که سینک هست استفاده کنم ؟

  10. حتما باید برنامه رو روی کامپیوتر نصب کنیم؟؟نمیسه روی خود گوشی نصب کنیم و بازیابی کنیم؟؟

  11. منم دستم خورده به فایل عکسام میخوام برگرده هرکسی میدونه بگه با برنامه اینا نتونستم

  12. برنامه ریکاوری عکس شیائومی چی خوبه؟ میشه پیشنهاد بدین؟

  13. سلام
    فلش دارم که عکس فیلم
    که خیلی برام مهم هستن
    پاک شدن
    میخوام ببینم میشه با ریکاوری برگردوند

  14. سلام حال شما خوبه خوبستین ببخشید چطوری گوشیمو ریکاوری کنم این برنامه چجوری برای گوشی دانلود میشه با تشکر

  15. سلام خسته نباشید ببخشید من چند روزه دنبال یه برنامه ای میگردم برای ریکاوری مخاطبین حذف شده الان تا قدیم عکس فیلم و……. رو میخوام چجوری نصب کنم این برنامه رو میشه راهنمایی کنید هر برنامه ای که میرم پیداش نمیکنم اسم برنامه Android Data Recovery هست چجوری رو گوشی نصب میشه میتونید توی بازار مایکت و فروشگاه Play بزارید ممنون میشم

    1. سلام من چند روز پیش تلگرامم رو با فیلتر شکن توی گوگل پلی اپدیت کردم
      تا ۷۰ درصد نصب شد که فیلترشکنم پرید بعدش تلگرامم و تمام حافظه تلگرام گوشیمو خالی کرد با هزار بدبختی دوباره نصبش کردم تمام چنل ها و اکانتم برگشت به جز حافظه گوشیم
      سوالم اینه که چجوری میشه حافظه رو برگردوند ؟
      خواهشا جواب بدین

  16. یه اپلیکیشن خوب برای ریکاوری گوشی سامسونگ معرفی میکنید

  17. سلام
    من میخوام تمام اطلاعات گوشیم رو که پاک شدن را دوباره ریکاوری کنم چون اطلاعاتی در حافظه گوشیم هست وپاک شدن برایم مهم وبه آنها خیلی نیاز مبهم دارم لطفا من را کمک کنید

  18. سلام گوشیم خود با خود ریست شد یسری عکس فیلم پیام مخاطب پاک شده برنامه ای هست که بتونم ریکاوری موبایل انجام بدم

  19. این برنامه ها میتونن یک گوشی از زمانی که خریداری شده حتی فلش هم خورده مثلا طی۲سال کل اطلاعاتی که از صفر تا صد وارد گوشی شده ریکاوری کنه؟

  20. من برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ از مقاله شما کمک گرفتم و جواب داد

    1. نرم افزار ریکاوری حافظه داخلی گوشی سامسونگ که خوب باشه چی پیشنهاد میدین

  21. برای بازیابی فیلم های پاک شده گوشی سامسونگ چه کار میتونیم بکنیم. آیا این امکان هست ؟

    1. ریکاوری فیلم گوشی سامسونگ رو میتونید از طریق نصب این برنامه PhoneRescue انجام بدی

      1. سلام منم پوشه های فایل های شخصی رو پاک کردم عکس و فیلم و موسیقی هام پاک شده امکان برگشت اونا هست؟؟؟

      2. ریکاوری حافظه داخلی گوشی سامسونگ هم با این روش میشه ؟

  22. باسلام
    آیا اطلاعات گوشی ست فکتوری شده قابل بازیافت هست یانه؟
    درصورت قاابل بازیافت راهکارچیست؟

  23. سلام من sdcard زدم به گوشیم اومدم فایل های عکس هاموmoveکردم به srcard،نه تنها پشتیبانی نمیکنه همه عکسام پاک شده چطور میتونم برگردونم
    عکسام،فیلمام

  24. سلام برای ریکاوری صدای ضبط شده هم مییشه از همین روش بریم ؟

    1. مقاله در مورد ریکاوری گوشی اندروید مطمعنا صدا هم میشه

  25. سلام دوست عزیز
    من یک ماه پیش گوشیمو فلش زدم به دلیل اینکه هاردش بالا نمیومد
    بعد تو گالریم اطلاعات بسیار مهم داشتم همشون پاک شده بردم علایدین سمت ولیعصر چن جای دیگه نتونستن بالا بیارن عکسامو
    اگه شما میتونید اطلاعاتمو بدست بیاری بهتون یه شیرینی مشتی میدم داداش گل

    1. با سلام
      مقاله ریکاوری عکس های پاک شده همین مقاله رو مطالعه کنید قطعا می تونه به شما کمک کنه

  26. سلام ببخشید چجوری فایل های اکسل اندرویدو که گم و گور شده یا حذف شده رو ریکاوری کنم؟!
    تورو خدا راهنمایی کنین اوضاع خرابه

  27. سلام.ببخشید من گوشیم رو روت کردم بعد فروشگاه پلی و یه سری برنامه ی گوشی رو حذف کردم.بعد انروت کردم گوشیم رو ریست کردم ولی برنامه ها برنگشت باید چیکار کنم؟؟؟؟

  28. تمام یادداشت های من در سامسونگ نوتس پاک شده و در وان درایو هم پشتیبانی نداشتم آیا میتوانم دوباره بازیابی کنم ؟لطفآ روش ساده و مطمعن را برایم ایمیل کنید.تشکر

    1. ریکاوری فیلم های پاک شده گوشی سامسونگ یا یاد داشت هایی که میگی فکر کنم از طریق این برنامه انجام میشه Tenorshare UltData

  29. خداکنه پیداکنه صداهای ضبط شده استاد دانشگاهموفیلمهامو باز خدارو شکر بازگرداندن فایل های پاک شده گوشی سامسونگ امکان پذیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن