خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

امتیازات گیکبنچ ردمی نوت ۹ پرو مشخص شد

لیست Geekbench نشان می‌دهد که نسخه پایه گوشی موبایل ردمی نوت ۹ پرو با ۶ گیگابایت رم راه اندازی خواهد شد. پیش از آغاز عرضه این گوشی در هند در سایت معیار  Geekbench امتیازات آن مشاهده شده است. سری ردمی نوت ۹ شیائومی که انتظار می‌رود شامل دو مدل Redmi Note 9 و Note 9 Pro باشد، قرار است از ۱۲ مارس در هندوستان به بازار عرضه شود. این شرکت پیش از این فاش کرده بود که سری  ردمی نوت ۹ در آمازون نیز به فروش می‌رسد. پیش از این تصاویر واقعی ردمی نوت ۹ پرو نیز منتشر شده بود.

امتیازات گیکبنچ ردمی نوت ۹ پرو

لیست امتیازات  Redmi Note 9 Proدر گیکبنچ اکنون نشان می دهد که این اسمارت فون با ۶ گیگابایت رم راه اندازی می شود و ممکن است همان پردازنده ای را داشته باشد که در ریلمی ۶ پرو استفاده خواهد شد. این گوشی در تست تک هسته‌ای گیکبنچ  ۵۶۹ امتیاز و ۱۷۵۵ امتیاز در تست چند هسته‌ای را کسب کرده است. این امتیازات کم و بیش شبیه به نمرات Realme 6 Pro است که چند روز پیش در این سایت معیار مشاهده شد.

ردمی نوت 9 پرو

در حالی که سایت گیکبنچ نام پردازنده این دو گوشی را فاش نکرده، اعتقاد بر این است که چیپست اکتا هسته‌ای کوالکام  با قدرت ۱.۸۰ گیگاهرتز که همان Snapdragon 720G SoC است، برای این دو به خدمت گرفته شده است. همچنین لیست Geekbench بیشتر نشان می‌دهد نسخه پایه ردمی نوت ۹ پرو با ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ راه اندازی می‌شود و هنگام عرضه ممکن است  با  انواع رم راهی بازار شود.

مشخصات سری ردمی نوت ۹

با توجه به مشخصات اندکی که از Redmi Note 9 و Note 9 Pro فاش شده این دو گوشی شیائومی نسبتاً مرموز هستند. لیست گیکبنچ و حتی سایت آمازون از نظر طراحی و سخت افزار نکات زیادی درباره این دو نشان نمی‌دهد. البته  می‌دانیم که Redmi Note 9 از یک دوربین چهارگانه در یک ماژول مربع شکل پشتیبانی خواهد کرد. این سری همچنین از شارژ سریع برخوردارند و با پردازنده‌های قدرتمند راه اندازی می‌شوند.نظر شما در مورد خرید گوشی ردمی نوت ۹ چیست؟ به نظر شما قیمت گوشی تقریبا چند تعیین میشود؟

منبع: ۹۱ موبایل

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. به نظر من صفحه ش حتما باید سوپر امولد..و دوربینش هم باید از ۶۴ بیشتر باشه….اگه این دو ویژگی را توی این گوشی تغییر نداده باشن ارزش خرید ندارن…..همون redmi note 8pro بهتره

  2. عالی. حتماقیمتش هم ۴ تومن میشه. نات ۸ پرو که عالی بود. امیدوارم دوربین ۶۴ ش توتمام حالت ها باشه. خصوصا توفیلم برداری ودروبین سلفیش ۳۲ بشه

    1. ردمی note 9 pro max با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
      مهمترین تغییرش نسبت به note 8 pro افزایش ظرفیت باتری به ۵۰۲۰ میلی آمپر که با سرعت ۳۳ وات شارژ میشه و افزایش کیفیت صفحه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن