قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9 Pro ظرفیت 128 گیگابایت رم 6GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند شیائومی
  • مدل کالا: Xiaomi Redmi Note 9 Pro-128GB-M2003J6B2G
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی سامسونگ Galaxy A51 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A51 قبل از اشاره به هر نکته‌ای پیرامون گوشی A51 می‌بایست گفت که اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ، طول عمر باتری فوق‌العاده با قیمتی مقرون به صرفه هستید، سامسونگ A51 قطعاً بهترین گزینه برای شما در هنگام خرید گوشی به حساب می‌آید. سامسونگ تاکنون چندین مدل از سری A خود را روانه باز..

بدون قیمت 7,399,000 تومان

گوشی هوآوی Y9s ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هواوی y9s ؛ میان‌رده‌ای با دوربین پاپ‌آپسال ۲۰۱۹ همه شرکت‌های مطرح موبایل تعداد میان‌رده‌های خود را افزایش دادند. سامسونگ دو خط تولید مجزا را راه‌اندازی کرد. در مقابل شیائومی نیز سعی کرد تولید گوشی‌های هر سری محصولاتش را افزایش دهد. هوآوی نیز دستگاه‌های متعددی را در خطوط تولید مختلف..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y8p ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی Y8pامروزه اخبار داغ بازار موبایل بیشتر مربوط به رقابت سخت میان‌رده‌هاست. گرایش بیشتر افراد به خرید گوشی میان‌رده افزایش یافته و همین امر به اهمیت این رقابت دامن می‌زند. هوآوی از یک مدل میان‌رده‌ی کاربرپسند و خوش ساخت خود با عنوان گوشی y8p در ماه ژوئن 2020 رونمایی کرد. هواوی y8p و..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A31 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

نقد و بررسی تخصصی سامسونگ a31سامسونگ بعد از عرضه سری اول و بازخوردی که از کاربران خود دریافت کرد، در اواخر سال ۲۰۱۹ سری‌ دوم این گوشی‌ها را نیز وارد بازار کرد. اوایل سال ۲۰۲۰ نیز سامسونگ تولید و ساخت سری سوم این مدل محصولات خود را شروع کرده است. یکی از این مدل‌هایی که اخیراً تولید شده سامسونگ a31&..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A71 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A71سامسونگ همچنان با قدرت ادامه می‌دهد. عرضه گوشی‌های میان‌رده سری ای تأثیر زیادی بر فروش آن در سال ۲۰۱۹ داشت. به نظر می‌رسد که این بار هم قصد دارد که این روند را همچنان حفظ کند. این شرکت  گوشی A71 را در دسامبر ۲۰۱۹ معرفی کرده است. حال می‌بایست دید که در سامسونگ A71 چه خصوصیا..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

خاکستری
سفید
سبز تیره

نقد و بررسی شیائومی نوت ۹ پرو

اگر قصد خرید یک گوشی میان‌رده، اما قدرتمند، را دارید شیائومی نوت ۹ پرو از خانواده سری شیائومی نوت ۹ یک مدل قابل توجه است. ویدیو بررسی تخصصی مشخصات فنی نوت ۹ پرو را از جهات زیر نقد می‌کند تا به شما در خرید گوشی شیائومی نوت ۹ پرو کمک کند.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی کامل با این مدل شگفت انگیز از قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ پرو نیز مطلع شوید:

  • طراحی و کیفیت ساخت
  • نمایشگر و وضوح تصویر
  • سخت‌افزار و عملکرد گیمینگ
  • دوربین و عکاسی با موبایل
  • باتری و نسخه‌ی فست شارژ

در این ویدئو می‌توانید با ردمی نوت ۹ پرو بیشتر آشنا شوید.

قیمت گوشی شیائومی نوت 9 پرو

قیمت گوشی شیائومی نوت 9 پرو در زمان عرضه حدود 250 دلار بوده که یک مدل مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته می‌شود و در مقابل امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می‎‌دهد. بدیهیست که قیمت شیائومی نوت ۹ پرو 128 گیگ از نسخه 64 آن کمی گرانتر باشد. برای اطلاع از قیمت نوت ۹ پرو با فروشگاه اینترنتی 19کالا به عنوان مرجع قیمت روز گوشی ها ، همراه باشید. در ادامه به نقد و بررسی شیائومی نوت ۹ پرو می‌پردازیم.

مشخصات شیائومی نوت ۹ پرو از نظر  نرم افزار

شیائومی نوت ۹ پرو رابط کاربری MIUI 11 را در بستر اندروید 10 اجرا می‌کند. در خصوص آپدیت های نرم افزاری اطلاعاتی خاص در دسترس نیست، باید دید که شیائومی آپدیت‌های خود را شامل شیائومی ردمی نوت ۹ پرو می‌کند یا خیر.

مشخصات نوت ۹ پرو از نظر سخت‌افزار

ظاهراً ارتباط صمیمانه شیائومی با مدیاتک در خط تولید ردمی به پایان رسیده است. سال گذشته این شرکت از تراشه بازی محور این شرکت تایوانی استفاده کرد. با کمال تعجب این شرکت در شیائومی نوت ۹ پرو تصمیم گرفت که دوباره به اکوسیستم کوالکام برگردد.

نوت ۹ پرو به یکی از بهترین پردازنده‌های میان‌رده شرکت کوالکام مجهز است و جان خودش را از اسنپدراگون 720G می‌گیرد که حداکثر فرکانس هسته‌های آن 2.3 گیگاهرتز است، تراشه گرافیکی آن هم آدرنو 618 است. این مدل با رم 6 گیگابایتی امتیازی معادل 274596 از بنچمارک آنتوتو کسب می‌کند که آن را در زمره میان‌رده‌های قدرتمند قرار می‌دهد. برای اثبات ادعای این حرف، بازی سنگین و پرگرافیک کال.اف.دیوتی را بر روی این مدل نصب کردیم. میزان گرافیک و فریم ریت در این بازی تا Very High قابل تنظیم است و اگر گرافیک را High انتخاب کنید، بازی با ماکسیمم فریم ریت اجرا می‌شود. به طور کلی امتیاز خیلی خوبی می‌توان در اجرای روان و بدون لگ بازی به گوشی نوت ۹ پرو داد.

‌ شاید بخواهید بدانید که این دو مدل از نظر حافظه در چند نسخه عرضه شده‌اند؟ در پاسخ به این سوال هم می‌بایست گفت که نوت۹پرو در دو نسخه 4/64 و 6/128 گیگابایت عرضه خواهد شد. تراشه رم بکار رفته در هر دو مدل نوت نه پرو هم از نوع LPDDR4X بوده و برای حافظه هم تراشه UFS 2.1 را مورد استفاده قرار داده‌اند.

قیمت گوشی شیائومی نوت 9 پرو

از دیگر مشخصات نوت 9 پرو شیائومی می‌توان به برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلاستر مادون قرمز، پوشش ضد ترشح آب و مایعات P2i اشاره کرد. همچنین این بار این مدل شیائومی از درگاه سیم‌کارت دوگانه و درگاه کارت حافظه جانبی اختصاصی نیز برخوردار است و از نسخه 5.0 بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. نوت 9 پرو در نسخه‌های ۴/۶ گیگابایت رم و مقدار ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و حافظه UFS 2.1 را جهت ذخیره‌سازی اطلاعات به خدمت گرفته‌ است.

طراحی گوشی شیائومی نوت ۹ پرو

وقتی برای اولین بار با گوشی شیائومی نوت ۹ پرو روبه‌رو می‌شوید، طراحی لوکس و امروزی آن به خوبی نظرتان را جلب می‌کند. هر دو پنل این مدل از شیشه گوریلاگلس 5 سخته شده و علاوه‌بر اینکه ظاهر براق و چشم‌نوازی دارد، بسیار هم مقاوم است و درون قاب محکمی از جنس پلی‌کربنات قرار گرفته است. شیائومی نوت ۹ پرو سایز نسبتاً بزرگی دارد و برای کار کردن با یک دست ساخته نشده است پس اگر به مدل‌های بزرگ علاقه دارید از Note 9 Pro غافل نشوید.

سال گذشته شیائومی یک زبان طراحی جدید Aura را در گوشی‌های ردمی خود ارائه داد. حال در سری نوت 9 این طراحی به اوج کمال خود رسیده و با برخورداری از یک پنل شیشه‌ای این گوشی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. این گوشی‌ها در رنگ‌های متنوعی عرضه خواهد شد. ترکیب رنگ آبی و ماژول خاص دوربین‌ها یک هویت خاص و منحصر‌به‌فردی را به گوشی شیائومی نوت 9 پرو بخشیده است. یکی دیگر از تغییرات مشهودی که در شیائومی نوت 9 پرو به چشم می‌خورد این است که این بار شیائومی در رابطه با سنسور اثر انگشت سیاست متفاوتی را بکار گرفته و از سنسور اثر انگشت جانبی بهره برده است.

شیائومی نوت ۹ پرونوت ۹ پرو

اما اولین نکته‌ای را که در زمان در دست گرفتن شیائومی نوت ۹ پرو متوجه خواهیم شد وزن خالص آن است؛ وزن گوشی شیائومی نوت ۹پرو برابر با 209 گرم است؛ از‌این‌رو کمی کار کردن با یک دست را برای شما چالش‌برانگیز خواهد کرد. دلیل اصلی این سنگینی هم بیشتر به دلیل استفاده از یک باتری غول پیکر است. این بزرگترین باتری است که شیائومی تاکنون در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار داده است. این گوشی با برخورداری از ابعاد 65.7 × 76.6 × 8.8 میلی‌متر، یکی از بلندترین و پهن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار میان‌رده‌ها در نظر گرفته می‌شود.

نمایشگر ردمی نوت ۹ پرو

در مورد صفحه‌نمایش 6.67 اینچی شیائومی نوت ۹ پرو هم باید گفت که از پنل IPS LCD ساخته شده و فضای استانداری از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است، این نمایشگر با رزولوشن 1080 پیکسلی، وضوح تصویر خیلی خوبی دارد و به صورت پیش فرض کمی رنگ‌ها را سرد نشان می‌دهد، البته فراموش نکنید که رنگ صفحه‌نمایش همیشه قابل سفارشی کردن است.

نرخ نوسازی در ردمی نوت ۹ پرو همچنان بدون تغییر باقی مانده است (60 هرتز). کیفیت تصویر این پنل نیز FHD+ بوده و رضایت خاطر کاربران را جلب خواهد کرد. اگر گیمر هستید و یا به بازی کردن علاقه دارید، قسمت بعدی بررسی ما را از دست ندهید.

قیمت ردمی نوت ۹ پرو

باتری گوشی نوت ۹ پرو

شیائومی به مدت چند سال از باتری‌های 4000 میلی‌آمپری استفاده کرد. سال 2019 به منظور ارائه عملکرد بهتر باتری یک گام فراتر برداشت و یکی از مدل‌های خود را با باتری 4500 میلی آمپری روانه بازار کرد. امسال نیز این شرکت یک جهش دیگر داشته و به منظور ارائه تجربه بهتر و عملکرد بهتر این گوشی نسبتاً بزرگ را به یک باتری 5020 میلی‌آمپری مجهز کرده است.

دوران شارژ خالی کردن‌های زود به زود دیگر به پایان رسیده است؛ گوشی نوت ۹ پرو انرژی خودش را از یک باتری بزرگ 5020 میلی‌آمپری می‌گیرد و با شارژ سریع 30 واتی همراه است و بعد از گذشت نیم ساعت تا 32 درصد شارژ می‌شود. اگر در مورد میزان مصرف باتری هم سوال داشته باشید، باید گفت در یک شرایط استاندارد با پخش ویدئو با نور و صدای متوسط بعد از یک ساعت تنها 8 درصد از باتری مصرف شد که این میزان مصرف واقعاً عالیست.

در رابطه با عملکرد گوشی ردمی نوت ۹ پرو نیز خاطر نشان می‌شود که به طور میانگین می‌توانید‌ دو روز متوالی بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید. به طور میانگین این گوشی می‌تواند در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شود. به طورکلی می‌توان گفت که شیائومی نوت ۹ پرو امسال هم از نظر باتری و هم از نظر سخت‌افزاری ارتقاء قابل‌توجهی داشته است.

دوربین شیائومی نوت ۹ پرو

افزایش مگاپیکسل یا ارتقاء الگوریتم‌های نرم‌افزاری؟ به نظر شما کدام یک در خلق یک عکس عالی تاثیرگذارترست. لنز اصلی استفاده شده در  مشخصات دوربین شیائومی نوت ۹ پرو نسخه گلوبال با نسخه هند متفاوت است در واقع این گوشی از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بهره برده در حالی که لنز اصلی گوشی نسخه هند 48 مگاپیکسلی است. اگر کیفیت دوربین برایتان در اولویت است، نوت ۹ پرو شیائومی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این مدل تنوع خیلی خوبی از نظر لنز دارد و سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. 4 لنز دوربین شیائومی نوت ۹پرو درون یک ماژول مربعی و جمع‌و‌جور وسط پنل پشتی قرار گرفته است.

لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، در نور روز تصاویر پرجزئیات و شارپی ثبت می‌کند، تصاویری که از نظر رنگ آنقدر غنی هستند که طبیعت را به زیبایی هرچه تمام‌تر به تصویر می‌کشند. لنز اصلی با حالت Night Mode در شب هم تصاویر خوبی ثبت می‌کند و جزئیات زیادی را به نمایش می‌گذارد. اگر در مورد قدرت زوم این مدل کنجکاو هستید، باید گفت که توانایی زوم 10 برابری، آن هم بدون کمک گرفتن از لنز اختصاصی در این مدل واقعاً تحسین برانگیز است. برای مشاهده نمونه تصاویر ویدئو بررسی تخصصی نوت 9 پرو را تا آخر تماشا کنید، اما لنز اختصاصی پرتره تصاویر زیبایی با این سبک خلق می‌کند و مرز بین سوژه و بگراند را به درستی تشخیص می‌دهد.اگر هم اهل سلفی گرفتن هستید، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی شیائومی نوت ۹ پرو خروجی با کیفیتی داشته و بافت و رنگ پوست را به درستی ثبت می‌کند.

دوربین دارای قابلیت فیلم‌برداری ۴k با سرعت ۳۰ فریم‌ بر ‌ثانیه بوده و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی که در هول-پانچ جای داده شده، دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و دیافراگم f/۲.۲ است. علاوه‌بر‌این، دوربین جلو قادر به عکس‌برداری HDR و فیلم‌برداری FULL HD با سرعت ۳۰ فریم‌ بر ‌ثانیه نیز هست . اگر بخواهید بدانید که این گوشی چه فرقی با مدل Pro max دارد می بایست گفت که تفاوت این دو تنها در دوربین سلفی است.

قیمت شیائومی نوت 9 پرو

لنز اصلی 64 مگاپیکسلی دارای ابعادی معادل 1/1.72 اینچی بوده که با عبور نور از دیافراگم کوچکتر، تصاویری 16 مگاپیکسلی ثبت می‌کند. لنز اولتراواید نیز 8 مگاپیکسلی بوده که به منظور ثبت عکس‌های فوق عریض بکار می‌رود و دارای زاویه‌ی دید 119 درجه ‌ای است. از آنجایی که ناحیه فوکوس دوربین گستره ی کمی دارد، از لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی استفاده شده است که می‌تواند در فاصله‌ی 2 تا 10 سانتی‌متری فوکوس کند. لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز اساساً برای همین منظور بکار می‌رود، درواقع اینکه تصاویر پرتره ثبت شده تا چه اندازه با کیفیت باشند بسته به میزان نور متغیر است. در محیط‌های کم نور، مشخصات دوربین شیائومی نوت ۹ پرو ، برای دوربین اصلی عملکرد خوبی دارد و با بهره‌گیری از حالت تاریک کیفیت تصاویر بسیار بهتر می‌شود.

قیمت گوشی ردمی نوت ۹ پرو

دوربین سلفی نوت 9 پرو 16 مگاپیکسلی است. تصاویر ثبت شده با این دوربین جزئیات را به خوبی نشان نمی‌دهد، اما گستره‌ی دینامیکی و طیف رنگ ها قابل قبول هستند. برنامه‌ی دوربین نیز دارای گزینه های از جمله فیلم برداری اسلوموشن، ویدئو کوتاه، عکاسی خودکار، حالت پرتره، حالت تاریک و پانوراما بوده و همچنین گزینه‌های فراوانی برای عکاسی بهتر با این دوربین را فراهم می کند.

ارزش خرید شیائومی نوت ۹ پرو

اگر قیمت گوشی نوت ۹ پرو را در نظر بگیریم یکی از گوشی‌های خوب بازار محسوب می‌شود به این دلیل که در قبال بهترین قیمت، به روزترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت گوشی شیائومی نوت 9 پرو در مقابل امکاناتی مثل لنز 64 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند، نمایشگر باکیفیت باارائه رنگ خوب و طبیعی بسیار خوب و منطقیست همین ویژگی‌ها ارزش خرید آن را به نسبت قیمت گوشی های شیائومی دیگر و در برابر سایر گوشی های میان رده بازار بالا می‌برد. پس چه گیمر باشید، چه عاشق عکاسی، نوت ۹ پرو یک گزینه میان‌رده ایده‌آل است که به تمام نیازهای شما از گوشی را به خوبی پاسخ می‌دهد و ظاهر لوکس و امروزی آن حسی فراتر از یک گوشی میان‌رده به شما منتقل می‌کند.

امیدواریم که از تماشا ویدیو بررسی تخصصی نوت 9 پرو لذت برده باشید، نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ ما در 19کالا بی‌صبرانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم. برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ پرو از سایت 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر استفاده کنید.

مزایا شیائومی نوت ۹ پرو :

  • طراحی جذاب
  • عملکرد سخت افزاری فوق‌العاده
  • عملکرد عالی باتری

معایب نوت ۹ پرو :

  • عدم پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا در نمایشگر
  • کیفیت متوسط عکسبرداری در نور کم

سوالات متداول

آیا گوشی Redmi Note 9 Pro ارزش خرید دارد؟

دوربین عالی، پردازنده‌ همه فن حریف و باتری قدرتمند از جمله نقاط مثبت ردمی نوت 9 پرو است که به این گوشی ارزش خرید بالایی می‌دهد پس چه گیمر باشید، چه عاشق عکاسی، این مدل یک گزینه میان‌رده ایده‌آل است که به تمام نیازهای شما از گوشی به خوبی پاسخ می‌دهد و ظاهر لوکس و امروزی آن حسی فراتر از یک گوشی میان‌رده را به شما منتقل می‌کند.

عملکرد گوشی ردمی نوت 9 پرو در اجرای بازی‌های سنگین مثل پابجی چگونه است؟

ردمی نوت 9 پرو به یکی از بهترین پردازنده‌های میان‌رده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 720G مجهز است. این مدل با رم 6 گیگابایتی امتیازی معادل 274596 از بنچمارک آنتوتو کسب می‌کند که آن را در زمره میان‌رده‌های قدرتمند قرار می‌دهد. بازی سنگین و پرگرافیک کال.اف.دیوتی را بر روی این مدل نصب کردیم. میزان گرافیک و فریم ریت در این بازی تا Very High قابل تنظیم است و اگر گرافیک را High انتخاب کنید، بازی با ماکسیمم فریم ریت اجرا می‌شود. به طور کلی امتیاز خیلی خوبی می‌توان در اجرای روان و بدون لگ بازی به ردمی نوت 9 پرو شیائومی داد.

آیا دوربین Redmi Note 9 Pro کیفیت خوبی دارد؟

لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، در نور روز تصاویر پرجزئیات و شارپی ثبت می‌کند، تصاویری که از نظر رنگ آنقدر غنی هستند که طبیعت را به زیبایی هرچه تمام‌تر به تصویر می‌کشند. لنز اصلی با حالت Night Mode در شب هم تصاویر خوبی ثبت می‌کند و جزئیات زیادی را به نمایش می‌گذارد. اگر در مورد قدرت زوم این مدل کنجکاو هستید، باید گفت که توانایی زوم 10 برابری، آن هم بدون کمک گرفتن از لنز اختصاصی در این مدل واقعاً تحسین برانگیز است. لنز اختصاصی پرتره تصاویر زیبایی با این سبک خلق می‌کند و مرز بین سوژه و بگراند را به درستی تشخیص می‌دهد. اگر هم اهل سلفی گرفتن هستید، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ردمی نوت 9 پرو خروجی با کیفیتی داشته و بافت و رنگ پوست را به درستی ثبت می‌کند. برای مشاهده نمونه تصاویر ویدئو بررسی تخصصی Redmi Note 9 Pro را تماشا کنید.

اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G
GPU (گرافیک) Adreno 618
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 64 مگاپیکسل (چهارگانه)
اندازه 8.8 × 76.7 × 165.8میلی متر
وزن 209 گرم
جنس بدنه فریم پلاستیکی، پنل جلو و عقب شیشه ای(گوریلاگلس 5)
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی-6 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, April 30
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.3 GHz Kryo 465 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 465 Silver
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست (Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm
سرعت 2.3 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10.0
صفحه نمایش
اندازه 6.67 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2400× 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~84.5%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~395
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 6 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC ( استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 64 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 2400 ×1080پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه,فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60/120 فریم در ثانیه, فیلمبرداری HD با سرعت 960 فریم در ثانیه, gyro-EIS
فلش LED
دوربین دوم 16 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت-قطب نما-شتاب سنج(حسگر حرکتی)-حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML 5
جاوا
سایر NFC- گوریلاگلس 5-پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac -ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،پشتیبانی از رابط کاربری MIUI 11,قابلیت شارژ سریع باتری 30 واتی
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5020 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.