خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

پوکو F2 Pro رسماً رونمایی شد؛ یک گوشی گیمینگ قدرتمند در ۲۰۲۰

چند وقتی است که شیائومی «پوکو» را مستقل کرده و پس از آن Poco به عنوان یک برند مستقل و مجزا به فعالیت خودش ادامه می‌دهد. استقبال از اولین گوشی پوکو بسیار خوب بود، به طوری که این دستگاه تعریف جدیدی از گوشی پرچمدار اقتصادی را ارائه کرده است. بعد از عرضه موفق چند مدل گوشی pocco اکنون نوبت به پوکو اف ۲ پرو رسیده و این گوشی به تازگی معرفی شده و به زودی به بازار عرضه خواهد شد. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی مشخصات گوشی پوکو F2 Pro شگفت‌انگیز جدید بپردازیم:

 

طراحی پوکو F2 Pro:

 ابعادی نظیر۸.۹× ۷۵.۴×  ۱۶۳.۳میلی‌متر و وزنی در حدود ۲۱۹ گرم دارد. پنل پشت و جلوی این گوشی موبایل هر دو از جنس شیشه و از جنس گوریلا گلس نسل ۵ ساخته شده‌اند. همچنین، یک فریم آلومینیومی این دو پنل را احاطه کرده است. قابلیت استفاده از دو سیم کارت نانو نیز برای این گوشی پوکو تعبیه شده است. این گوشی در رنگ‌های خاکستری، بنفش، سفید و آبی روانه بازار خواهد شد.

پوکو اف 2 پرو

پوکو اف ۲ پرو

صفحه نمایش:

صفحه نمایش این گوشی از نوع سوپرآمولد بوده و از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی، رزولوشن۲۴۰۰x۱۰۸۰ پیکسلی دارد و نسبت نمایشگر به بدنه آن حدود ۸۷.۲% است. همچنین، حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر و بصورت اپتیکال قرار دارد.

سخت افزار و نرم افزار شیائومی:

پوکو اف ۲ پرو شیائومی مجهز به پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵ است و با رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی گویای این است که پوکوی جدید از پس پردازش‌های سنگین و بازی‌‌ها به خوبی برمی‌آید. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این دستگاه از نوع Adreno 650 است. همچنین، سیستم عامل به کار رفته در این گوشی اندروید ۱۰ بوده که با رابط کاربری MIUI 11 تکمیل می‌شود.

پوکو F2 Pro

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

پوکو F2 Pro

دوربین پوکو F2 Pro:

از آن‌جایی که مشخصات دوربین یکی از مهمترین دغدغه‌های کاربران گوشی‌های موبایل است، پوکو دقت و ظرافت بیشتری در طراحی دوربین‌ها از خود نشان داده است. سنسور اصلی دوربین پوکو F2 Pro یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی است و سه لنز ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسلی دوربین‌های چهارگانه این گوشی را به صورت ضربدری در پنل پشتی تکمیل می‌کنند. از امکانات دوربین این گوشی می‌توان به فلاش دوتایی LED ،HDR و پانوراما اشاره کرد. دوربین سلفی این گوشی نیز با قابلیت HDR و به صورت پاپ آپ طراحی شده است و دارای لنز ۲۰ مگاپیکسلی است.

باتری:

باتری به کار رفته در این دستگاه از نوع لیتیوم – پلیمری بوده و ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر دارد. همچنین از قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی برخوردار است و همانطور که در تبلیغات نشان داده می‌شد در ۶۳ دقیقه باتری آن به صورت کامل شارژ می‌شود. پوکو این گوشی شگفت انگیز را با قیمت بسیار معقول و اقتصادی در نظر گرفته است، قرار است این پرچم‌دار اقتصادی با قیمت  ۹۹۹ دلار به بازار عرضه شود. نظر شما راجع‌به مشخصات پوکو F2 Pro چیست؟ آیا خرید این گوشی ارزش انتظار دارد و انتخاب شما خواهد بود؟ نظرات خود را با دوستانتان در ۱۹ کالا به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. با این قیمت دولار فکر نکم بتون بخرم یواش که چه عر ض کنم با سرعت نور داریم به فنا میرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن