خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلمقایسه گوشی های شیائومی

نقد و بررسی کامل نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرو مکس؛ میان‌رده محبوب شیائومی

سال ۲۰۱۹ نیز این خط تولید دو مدل ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو را روانه بازار کرد. این دو هنوز هم در صدر جدول فروش گوشی‌های میان‌رده قرار دارند. حال نسخه بعدی این گوشی‌ها نیز معرفی و در برخی از بازار‌ها عرضه شده است.

این فروشگاه اینترنتی موبایل در ادامه به نقد و بررسی کامل ردمی نوت ۹ پرو و شیائومی نوت ۹ پرو مکس خواهد پرداخت. به نظر شما سری ردمی ارتقاء قابل‌توجهی داشته است یا خیر؟ آیا همانند نسخه قبل باز هم می‌تواند فروش قابل‌توجهی را برای این شرکت رقم بزند؟ در واقع سری ردمی نوت یکی از خطوط تولید مهم برای شرکت شیائومی و زیر برند این شرکت یعنی ردمی محسوب می‌شود. اولین گوشی که از این سری تولید شد ردمی نوت ۳ بود که با تراشه ۶۵۰ به بازار آمد. دومین محصول آن نیز ردمی نوت ۴ بود که در همان ابتدای عرضه خود در یکی از بازارها توانست ۱۰ میلیون نسخه را به فروش برساند. این روند از آن زمان به بعد همچنان ادامه دارد.

بررسی تخصصی ردمی نوت ۹ پرو مکس و نوت ۹ پرو

امسال این شرکت سه مدل از این گوشی را روانه بازار کرده است. ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ اس هیچ تفاوتی با هم نداشته و تنها می‌توان گفت که بازارهای هدف متفاوتی دارند؛ اما دوربین ردمی نوت ۹ پرو مکس و باتری آن با دو مدل دیگر تفاوت‌هایی دارد. در واقع زمان بسیار مناسبی بود که شیائومی گوشی دیگری را روانه بازار کند تا بتواند همچنان سلطه بی چون چرای خود را بر قلمرو میان‌رده‌ها حفظ کند؛ اما این سوال پیش می‌آید که آیا این گوشی می‌تواند همانند نسخه‌های قبلی خود فروش قابل‌توجهی را برای این غول سازنده موبایل رقم بزند. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

بررسی نقاط قوت و معایب گوشی شیائومی نوت ۹ پرو از نظر طراحی:

سال گذشته شیائومی یک زبان طراحی جدید Aura را در گوشی‌های ردمی نوت ۷ پرو ارائه داد. ردمی نوت ۸ پرو نیز با همان ظرافت ساخته شد. حال در سری ردمی نوت ۹ این طراحی به اوج کمال خود رسیده و با برخورداری از یک پنل شیشه‌ای این گوشی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. این گوشی‌ها در رنگ‌های متنوعی عرضه خواهد شد.

ترکیب رنگ آبی و ماژول خاص دوربین‌ها یک هویت خاص و منحصر‌به‌فردی را به این گوشی بخشیده است. یکی دیگر از تغییرات مشهودی که در این مدل به چشم می‌خورد این است که این بار شیائومی در رابطه با سنسور اثر انگشت سیاست متفاوتی را بکار گرفته و همانند گوشی پوکو ایکس ۲ از سنسور اثر انگشت جانبی بهره برده است.

بررسی کامل ردمی نوت 9 پرو
بررسی کامل ردمی نوت ۹ پرو

اما اولین نکته‌ای را که در زمان در دست گرفتن این گوشی متوجه خواهیم شد وزن خالص آن است. این گوشی با برخورداری از ابعاد ۶۵.۷ × ۷۶.۶ × ۸.۸ میلی‌متر، یکی از بلندترین و پهن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار میان‌رده‌ها در نظر گرفته می‌شود. برای مقایسه می‌توان گفت که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا دارای ابعادی برابر با ۱۶۶.۹ × ۷۶ × ۸.۸ میلی‌متر است. ردمی نوت ۹ پرو ۱.۲ میلی‌متر کوتاه‌تر بوده؛ اما ۰.۶ میلی‌متر از آن پهن‌تر است. برای اطلاع از قیمت اس ۲۰ اولترا بر روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

از معایب گوشی شیائومی نوت ۹ پرو می توان به وزن آن اشاره کرد ، وزن ردمی نوت ۹ پرو  برابر با ۲۰۹ گرم است؛ از‌این‌رو کمی کار کردن با یک دست را برای شما چالش‌برانگیز خواهد کرد. دلیل اصلی این سنگینی هم بیشتر به دلیل استفاده از  یک باتری غول پیکر است. این بزرگترین باتری است که شیائومی  تاکنون در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار داده است.

مقاله پیشنهادی: ردمی نوت پرو آیا برای بازی های سنگین مناسب است – تست گیمینگ ردمی نوت ۹ پرو

بررسی تخصصی ردمی نوت ۹ پرو از نظر نمایشگر:

در رابطه با نمایشگر هم خاطر نشان می‌شود که هر سه این مدل‌ها از نمایشگر ۶.۶۷ از نوع IPS LCD بهره برده‌اند؛ اما نرخ نوسازی همچنان بدون تغییر باقی مانده است (۶۰ هرتز). این در حالی است که شرکت رقیب آن؛ ریلمی در ریلمی ۶ از نرخ رفرش ۹۰ هرتز بهره برده است؛ اما شیائومی قصد دارد این روند را همچنان حذف کند و معتقد است که نرخ رفرش ۹۰ هرتز خیلی کارایی نداشته و در مدل‌هایی که با این نرخ به بازار می‌آیند، قطعاً گزینه جایگزینی برای آن وجود دارد. برای مثال هنوز نمی‌تواند بسیاری از برنامه‌ها و یا بازی‌ها را با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز اجرا کرد.  کیفیت تصویر این پنل نیز FHD+ بوده و رضایت خاطر کاربران را جلب خواهد کرد. در ادامه به بررسی کامل ردمی نوت ۹ پرو از نظر دوربین می پردازیم .

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

برای اطلاع از قیمت گوشی ریلمی ۶ بر روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

بررسی تخصصی ردمی نوت 9 پرو مکس

 بررسی کامل ردمی نوت ۹ پرو از نظر دوربین:

هنگام بررسی کامل نوت ۹ پرو از نظر دوربین این سوال پیش می آید، افزایش مگاپیکسل یا ارتقاء الگوریتم‌های نرم‌افزاری؟ به نظر شما کدام یک در خلق یک عکس عالی تاثیرگذارترست. از نظر دوربین مدل‌های سری ردمی نوت ۹ ویژگی‌های مشابهی دارند. ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو از ماژول‌های دوربین یکسان در پنل عقب و جلو استفاده کرده‌اند. هر دو دستگاه از لنزی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل ساخت شرکت سامسونگ و دیافراگم f/1.8 بعنوان دوربین اصلی بهره می‌برند. جدا از آن یک سنسور اولتراواید رزولوشن ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/۲.۲ هم در این دستگاه‌ها گنجانده شده است. برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ پرو بر روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

علاوه بر این، یک دوربین ماکرو با روزولوشن ۵ مگاپیکسل و دیافراگم f/۲.۴ و لنز سنسور عمق ۲ مگاپیکسل، هم در ماژول چهارگانه آنها به چشم می‌خورد. دوربین دارای قابلیت فیلم‌برداری ۴k با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه بوده و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی که در هول-پانچ جای داده شده، دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و دیافراگم f/۲.۲ است. علاوه‌بر‌این، دوربین جلو قادر به عکس‌برداری HDR و فیلم‌برداری FULL HD با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه نیز هست.

معایب گوشی شیائومی نوت 9 پرو

دوربین گوشی میان‌رده Redmi Note 9 Pro max با دو مدل دیگر متفاوت است. این دستگاه که دارای دوربین چهارگانه است، از یک لنز اصلی با سایز نسبتاً بزرگ با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی و دیافراگم f/۱.۹ استفاده می‌کند. لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی آن هم دارای دیافراگم f/ 2.2 است. لنزهای ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هم ماژول دوربین این گوشی را کامل می‌کنند. دوربین جلو (سلفی) آن که در هول-پانچ جای داده شده، روزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را ارائه داده و قادر به فیلم‌برداری FULL HD با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه است. در ادامه به بررسی کامل ردمی نوت ۹ پرو از لحاظ سخت افزاری میپردازیم .

بررسی تخصصی ردمی نوت ۹ پرو مکس از نظر سخت‌افزار :

 در  ادامه بررسی تخصصی ردمی نوت ۹ پرو مکس آن را از لحاظ سخت افزار برسی می کنیم ، ظاهراً ارتباط صمیمانه شیائومی با مدیاتک در خط تولید ردمی به پایان رسیده است. سال گذشته این شرکت از تراشه بازی محور این شرکت تایوانی استفاده کرد. با کمال تعجب این شرکت در گوشی‌های ردمی نوت ۹ پرو، ردمی نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو مکس تصمیم گرفت که دوباره به اکوسیستم کوالکام برگردد. این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G استفاده کرده‌ که حداکثر فرکانس هسته‌های آن ۲.۳ گیگاهرتز است. تراشه گرافیکی آن هم آدرنو ۶۱۸ است. برای اطلاع از قیمت شیائومی نوت ۹ پرو مکس بر روی عبارت لینک داده شده کلیک کنید.

این تراشه به نسبت تراشه Helio G90T استفاده شده در ردمی نوت ۸ پرو ارتقاء قابل‌توجهی دارد. شاید بخواهید بدانید که این دو مدل از نظر حافظه در چند نسخه عرضه شده‌اند؟ در پاسخ به این سوال هم می‌بایست گفت که در دو نسخه ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهند شد. تراشه رم بکار رفته در هر دو مدل هم از نوع LPDDR4X بوده و برای حافظه هم تراشه UFS 2.1 را مورد استفاده قرار داده‌اند.

بررسی شیائومی نوت 9 پرو

از دیگر خصوصیات این دو مدل گوشی‌ شیائومی می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، بلاستر مادون قرمز، پوشش ضد ترشح آب و مایعات P2i اشاره کرد. همچنین این بار از درگاه سیم‌کارت دوگانه و درگاه کارت حافظه جانبی اختصاصی نیز برخوردار هستند.

از نسخه ۵.۰ بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. مدل‌های ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ اس در نسخه‌های ۴/۶ گیگابایت رم و مقدار ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد؛ اما Redmi Note 9 Pro Max در این بخش با دو همتای خود تفاوت‌هایی دارد. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و یک نسخه دیگر با ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. باید بگوییم که هر سه مدل حافظه UFS 2.1 را جهت ذخیره‌سازی اطلاعات به خدمت گرفته‌اند.

 بررسی تخصصی ردمی نوت ۹ پرو مکس از نظر باتری :

شیائومی به مدت چند سال از باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرد. سال ۲۰۱۹ به منظور ارائه عملکرد بهتر باتری یک گام فراتر برداشت و ردمی نوت ۸ پرو را با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری روانه بازار کرد. امسال نیز این شرکت یک جهش دیگر داشته و به منظور ارائه تجربه بهتر و عملکرد بهتر این گوشی نسبتاً بزرگ از یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری بهره برده است. در رابطه با عملکرد باتری این گوشی موبایل نیز خاطر نشان می‌شود که به طور میانگین می‌توانید‌ دو روز متوالی بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

ظرفیت باتری مدل‌های نوت ۹ اس، نوت ۹ پرو و نوت۹پرو مکس هر سه ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت است با این تفاوت که نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کنند؛ در حالی که Note 9 Pro Max قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات را ارائه می‌دهد. به طور میانگین این گوشی می‌تواند در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شود. به طور کلی می‌توان گفت که این گوشی امسال هم از نظر باتری و هم از نظر سخت‌افزاری ارتقاء قابل‌توجهی داشته است.

نقاط قوت شیائومی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس :

  • طراحی جذاب
  • عملکردی فوق‌العاده
  • عملکرد عالی باتری

معایب و مشکلات شیائومی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس :

از مشکلات شیائومی نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرومکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا در نمایشگر
  • کیفیت متوسط عکسبرداری در نور کم

در مقاله سعی کردیم به نقد و بررسی کامل ردمی نوت ۹ پرو و پرو مکس بپردازیم، نظر خود را پیرامون این گوشی شیائومی با ۱۹ کالامگ در میان گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۷ رای

سوالات متداول

دوربین سری ردمی نوت ۹ شیائومی چه ویژگی‌هایی دارند؟

از نظر دوربین مدل‌های سری ردمی نوت ۹ ویژگی‌های مشابهی دارند. ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو از ماژول‌های دوربین یکسان در پنل عقب و جلو استفاده کرده‌اند. هر دو دستگاه از لنزی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل ساخت شرکت سامسونگ بعنوان دوربین اصلی بهره می‌برند. جدا از آن یک سنسور اولتراواید رزولوشن ۸ مگاپیکسل هم در این دستگاه‌ها گنجانده شده است. علاوه بر این، یک دوربین ماکرو با روزولوشن ۵ مگاپیکسل و لنز سنسور عمق ۲ مگاپیکسل، هم در ماژول چهارگانه آنها به چشم می‌خورد. دوربین دارای قابلیت فیلم‌برداری ۴k با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه بوده و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی که در هول-پانچ جای داده شده، دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل. همچنین، دوربین جلو قادر به عکس‌برداری HDR و فیلم‌برداری FULL HD با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه نیز هست.

نقاط قوت و ضعف گوشی ردمی نوت ۹ پرو شیائومی چیست؟

از نقاط قوت ردمی نوت 9 پرو می‌توان به طراحی جذاب، عملکرد فوق‌العاده سخت افزاری و عملکرد عالی باتری اشاره کرد و در مورد نقاط ضعف این مدل نیز می‌توانیم عدم پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا در نمایشگر و کیفیت متوسط عکسبرداری در نور کم را نام ببریم.

کیفیت نمایشگر سری ردمی نوت 9 شیائومی چگونه است؟

هر سه مدل از این سری از نمایشگر ۶.۶۷ از نوع IPS LCD بهره برده‌اند؛ اما نرخ نوسازی همچنان بدون تغییر باقی مانده است (۶۰ هرتز)، کیفیت تصویر این پنل نیز FHD+ بوده و رضایت خاطر کاربران را جلب خواهد کرد.

نوشته های مشابه

‫۴۲ نظرها

  1. سلام من میخوام گوشی بخرم و تواین مدت دارم این گوشیارو مقایسه میکنم اگه دوربین براتون مهمه نوت۹پرومکس عالیه اگه برای گیمر میخواین قطعا پوکو ایکس ۳جی تی بهتره چون برای گیمیر طراحی شده و حافظش ۲۵۶هست و اندرویدشم ۱۱هس ولی نوت ۹پرومکس حافظش ۱۲۸هست و اندرویدش ۱۰.

  2. سلام ببخشید من میخواستم گوشی بخر برای گیمر بیشتر میخوام بین شیامی نوت۹pro و pocix3مانده ام میشه راهنمایی کنید وبگید قیمت هردو تا شونو

    1. دوست عزیز قیمت رو از سایت چک کنید و اینکه گوشی POCOX3 برای گیم بهینه تر هست

  3. عالی من دارمش از همه لحاظ خوبه ولی یکم سنگینه
    و اینکه میگن رامش هنگ میگنه دروغه.

  4. سلام دوستان به نظرتون گوشی شیائومی نوت۹ چیجوره.لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام خدمت دوستان . من note 9 p ro دارم و راضیم( پک گلوبال رم میکس هست ۱۲۸گیگ رم۶)
      ۱گوشی های شیائومی کلا هنذفری ندارند
      ۲از نظر من اونقدری سنگین نیست
      ۳ اون حاله سیاه دور دوربین سلفی میتونید با یک حرکت داخل تنظیمات کاری کنید که زیاد تو چشم نباشه ( از نظر خودم چیز مهمی نیست)
      ۴ کسایی که میگن وقتی زنگ میزنیم صدا نمیاد یا نمیره برای اینه که شما هنذفری یک گوشی دیگه وصل کردید به گوشی و بعد هنذفری جدا کردید و تماس گرفتید .
      حتما برای گوشی هنذفری جدا بخرید یا اگه از هنذفری یک گوشی دیگه استفاده میکنید قبل تماس خاموش روشن کنید و یا با هنذفری تماس بگیرید
      ۵سلفی ۱۶ کم نیست و من راضیم
      ۶ داغ کردن گوشی خیلی کمه ، همه گوشی ها داغ میکنن و داغ کردنش در مقایسه با پوکو ایک س ۳ واقعا هیچه
      ۷ درباره اینترنت واقعا درسته و بعضی مواقع باید روشن خاموش کرد تا اوک بشه ، البته برای من که خیلی کم پیش اومده شاید ۲،۳بار توی این ۲،۳ماهی که خریدم
      اپدیت اندروید ۱۱ اومده ولی من اپدیت نکردم پیشنهاد میکنم شماهم نکنید .
      در ضمن دوستان برای اینکه اپدیت بیاد باید یک مدتی با گوشی کار‌کنید، به ریجنم دست نزنید بزارید رو ایران باشه(برای من رو ایرانه)
      کساییم که کلا مشکل دارند با نت و دانلود نمیشه به خاطر همین ریجنه، اگه ریجن اولین بار ایران نزاشته باشی باید تنظیمات مربوط به نتو دستی انجام بدی ، توضیحاتش تو گوگل هست

      در مجموع با توجه به قیمتش گوشی خوبیه ( ۷۳ ۰۰خریدم)
      موفق باشید

  5. سلام میخام بین not9pro شیائومی و a71سامسونگ یکی رو انتخاب کنم میشه راهنماییم کنید
    اینکه میگن نوت نوین هندزفری نداره و دوربین جلوش ضعیفه ،سنگینه ، دوربینش گرد و خاک میگیره باعث میشه یکم تو انتخابش شک کنم

    1. تمام گوشی های شیائومی بدون هندرفری عرضه میشوند ولی در مورد دوربین چنین مشکلی مشاهده نشده

    2. نوت۹پر و بگیر دوست عزیز ، a 71قدیمی تره و در ضمن پردازندش ۷۳ ۰ در صورتی که پردازنده note9p ro 72 0g هست و گیمینگه
      دوربین جلوش اصلا ضعیف نیست.
      سنگینیش بستگی داره با چی مقایسش کنی ولی عادت میکنی بهش
      هنذفریم شیائومی کلا نداره

  6. سلام ببخشید من میخوام گوشی بخرم نمیدونم سامسونگa51بخرم یا ردمی نوت۹پرو مکس میشه راهنمایی کنید

  7. ممنون از این که تفاوت نوت ۹ پرو با نوت ۹ پرو مکس رو برام کاملا شفاف کردین

  8. سلام چرا نوشتین نوت ۹ پرو دوربینش ۴۸ مگاپیکسل من سایتای دگ خوندم ۶۴ مگاپیکسل همین تو سایت زومیت

    1. با سلام
      ببینید این مدل در دو نسخه عرضه شد نسخه گلوبالش ۶۴ هست ولی نسخه های دیگه دوربین ۴۸ داره

  9. سلام لطفاً راهنمایی کنید نمی‌دونم ردمی نوت ۹پرو بخرم یاردمی نوت۹پرو مکس کدوم بهتره خودم یه ساله نوت ۸پرو دارم خیلیم راضی هستم اما تنها مشکلی که داره اوایل ماه دوم کابل USB بالا نمیاره

  10. سلام میخواستم بدونم ردمی نوت ۹ پرو مکس کی وارد ایران میشه یعنی در چه تاریخی وارد میشه و حداقل چقد از ردمی نوت ۹ پرو گرون تره اگه ممکنه زود جواب بدین

    1. با سلام و عرض ادب این نسخه بیشتر برای بازار هند هست

  11. سلام ۱۹ کالا میشه بگین لطفا کی دوباره ردمی نوت ۹ پرو رو موجود میکنید؟؟؟؟؟

  12. سلام ببخشید قیمت این گوشی در ایران احتمالا چند تومنه؟

  13. سلام ببخشید لطفا دقیق به من بگید نوت ۹ پرو مکس بگیرم یا نوت هشت پرو چون من قراراه از خارج بگیرم نوت هشت پرو یا نوت ۹ پرو مکس؟

  14. سلام اگه میتونید میشه نوت ۹ پرو موجودش کنید اگه زودتر ممنون میشم بعد اگه بیاد قیمتش فک کنم ۲.۸۰۰.۰۰ باشه درسته؟

    1. خواب دیدی خیر باشه عزیز ، الان نوت ۸ پرو بالای ۴.۵ اونوقت نوت ۹ بشه ۲.۸؟؟

      1. گلم اگه اخر متن رو بخونی نوشته ۶۴ گیگ ۱۷۵ دلار و با دلار ۱۵ تومنی میشه ۲.۸۰۰.۰۰۰ اگه سواد داری میتونی بخونی.پس ببند

        1. اگه نوت ۹ پرو مکس بیاد کمتر از ۵ یا ۶تومن نیس درسته ۱۸۰ یورو اما اینجا جمهوری اسلامیه

    2. قیمت نوت هشت پرو الان چهار و سیصد به بالاست شما نوت نه رو به اون قیمت میخوای!

  15. من چن وقتی هس که خیلی زیاددر مورد گوشی های مختلف اطلاعات دقیق وتخصصی پیدا کردم و از نظر من نوت ۸ پرو خیلی بهتره
    از همه نظر

  16. سلام ببخشید نوت ۹ پرو مکس بهتره یا ردمی نوت هشت پرو اگه میشه لطفا بگین من بین انتخاب این دو تا موندم

  17. سلام میخواستم بدونم بین می۹تی و ردمی نوت۹پرو مکس کدوم بهتره لطفا راهنمایی کنید

  18. سلام خواستم ببینم نوت ۹پرومکس کی موجودمیشه وقیمتش تقریبا چنده؟

    1. با سلام قرارست این گوش ماه آوریل یعنی همین ماه عرضه بشه ولی با توجه به شرایط به وجود آمده و بحران کرونا دقیقا مشخص نیست کی این گوشی به بازار ایران میاد، و قیمتی که برای این گوشی اعلام شده ۱۸۰ یورو هست

  19. سلام خسته نباشید. به نظرتون k30 بخرم یا note 9 pro max چون از لحاظ قیمت خیلی تفاوت ندارن و از یک طرف k30 یه مقدار پردازنده بهتری داره و نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و از اون طرف note 9 pro max باتری بزرگتر و سرعت شارژر بهتر که ۳۳ واتی هست. لطفا راهنمایی کنید. و یک سوال دیگر برند شیائومی تا الان نداشتم بنظرتون میشه بهش اعتماد کرد. ممنون میشم کمک کنید . تشکر

    1. سلام. اولا شما باید با توجه به نوع استفاده و نیاز هایی که دارین بین دو مدل انتخاب کنین ولی اگه انجام کارهای سنگین برای شما مهمه قطعا k30 خیلی نسبت به ردمی نوت ۹ پرو مکس سر تره.
      در مورد سوال دوم باید بگم یه تعدادی از گوشی های شیائومی یه سری مشکلات نرم افزاری دارن و توصیه من به شما اینکه از یک سایت اینترنتی (مثل دیجی کالا) خرید کنین و تو ۷ روز که مهلت عودت داره خوب تمام زیر و رو گوشی رو چک کنین و اگه مشکل داشت مرجوع کنین
      موفق باشین

      1. سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم شما که از گوشی زیاد سر در میارین من موندم که not 9pro بگیرم یاa51لطفا راهنماییم کنید من میخام همین روزا خریداری کنم لطفا بگید کدومو بگیرم من در انتخاب این دوتا موندم ممنون میشم جواب بدین

        1. سلام من میخوام گوشی بخرم و گوشی رو برای گیمر میخوام بین شیامی نوت ۹pro وpocox3مانده ام کدام بهتر است میشه راهنمای کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن