خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیگجت‌های هوشمند

نحوه رفع مشکل همگام‌سازی می بند ۴ و ۳ با گوشی همراه

بعد از خرید می بند ۴ و می ‌بند ۳ لازم است در ابتدا دستبند سلامت شیائومی خود را با برنامه Mi Fit در گوشی خود جفت کنید تا از آن استفاده نمایید. گاهی این همگام سازی با مشکلاتی مواجه شود. اگر این اتفاق برای شما افتاده باشد،  در ادامه نحوه رفع مشکل همگام سازی می‌ بند ۴ و ۳ با گوشی همراه را به شما آموزش خواهیم داد.

۱. ری‌استارت کردن گوشی و می بند

می بند 4

اولین گامی که برای رفع مشکل همگام سازی می بند ۴ و ۳ با گوشی موبایل باید انجام دهید راه اندازی مجدد آنهاست. در این حالت، ابتدا باید دستبند سلامت خود را مجدداً راه اندازی کنید و سپس گوشی موبایلی را که می خواهید آن را با این گجت پوشیدنی جفت کنید. 

نکته: می بند ۳ گزینه راه اندازی مجدد را ارائه نمی‌دهد. اما می توانید Mi Band 4 را دوباره راه اندازی کنید. برای این کار، بند را فعال کنید. سپس با کشیدن گزینه‌ها به مورد more می‌رسید روی آن ضربه بزنید. سپس دوباره بگردید تا به گزینه تنظیمات برسید. روی آن ضربه بزنید. سپس بر روی Reboot در قسمت تنظیمات ضربه بزنید.

۲. همگام سازی به شکل درست

مشکلات مربوط به جفت شدن می بند با گوشی

یک راه حل اصلی دیگر جفت کردن Mi Band با برنامه Mi Fit به شکل صحیح و درست است.

ابتدا این برنامه را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:

بعد از دانلود برنامه را از طریق گوشی موبایلخود باز کنید. روی نماد افزودن (+) در بالا ضربه بزنید و گزینه می ‌بند را انتخاب کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

۳. اگر قبلاً از بلوتوث برای جفت کردن این دو دستگاه استفاده کرده‌اید و ارور داده لازم است قبل از همگام سازی مجدد آن را از اتصالات بلوتوث خود حذف کنید. برای این کار، به تنظیمات بلوتوث در تلفن خود بروید. بر روی Mi Band خود ضربه بزنید و گزینه Unpair یا Forget را از آن انتخاب کنید.

همگام سازی می بند 4 و 3 با گوشی

۴. Unpair کردن می بند

اگر دستبند سلامت شما قبلاً با برنامه می فیت جفت شده ولی اکنون در همگام سازی مشکل دارید نیاز است که یک بار Unpair کنید و بعد مجدداً جفت کنید.

همگام سازی می بند 4 و 3 با گوشی

برای این کار، برنامه Mi Fit را بر روی تلفن خود باز کنید. روی پروفایل ضربه شده و گزینه می ‌بند را انتخاب کنید. به پایین بروید و روی Unpair ضربه بزنید.

۵. دستبند سلامت شیائومی را شارژ کنید.

گاهی اوقات، Mi Band میزان باتری کمی دارد به همین دلیل نمی‌توانید آن را با گوشی خود جفت کنید. بنابراین آن را به طور کامل شارژ کرده و سپس سعی کنید آن را با موبالتان همگام سازی کنید. در صورت مشکل در شارژ شدن در مقاله‌ای با عنوان ” آموزش حل مشکلات شارژ می بند شیائومی”، نوشته‌ایم که نحوه رفع مشکل شارژ را می‌توانید در آن بیابید.

۶. پاک کردن حافظه پنهان برنامه می‌فیت

همگام سازی می بند 4 و 3 با گوشی

روش دیگر برای حل مسئله جفت شدن در می بند پاک کردن حافظه نهان و داده‌های برنامه Mi Fit است. با پاک کردن حافظه پنهان هیچ یک از داده‌های همگام شده شما را از Mi Band حذف نمی‌کند. با این حال، هر تنظیماتی که در برنامه شخصی سازی کرده اید حذف می شود. برای پاک کردن حافظه پنهان و داده‌ها، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله ۱: تنظیمات را در تلفن Android خود باز کنید و به برنامه‌ها و اعلان‌ها یا برنامه‌های نصب شده بروید. 

مرحله ۲: تحت همه برنامه ها ، روی برنامه Mi Fit ضربه بزنید. 

مرحله ۳: روی Storage ضربه بزنید. سپس روی Clear cache و سپس Clear Storage / data را انتخاب نمایید. گوشی خود را مجدداً راه اندازی کنید.

۷. به روز رسانی برنامه می‌فیت

پس از تلاشهای مکرر، اگر می بند نتواند با تلفن شما جفت شود، سعی کنید برنامه را به روز کنید. بعضی اوقات ، اشکالی در نسخه فعلی برنامه است. بروزرسانی آن ممکن است به رفع آن کمک کند.

۸. برنامه می فیت را مجدداً نصب کنید. 

بسیاری از کاربران می بند اذعان داشته‌اند که حذف برنامه Mi Fit از تلفن آنها و نصب مجدد به جفت شدن آنها کمک کرده است. در اصل، شما نیاز به حذف و سپس نصب مجدد آن بر روی تلفن خود دارید.

۹. همگام سازی با گوشی دیگر

جفت کردن می ‌بند با گوشی دیگر و سپس جفت کردن با گوشی مدنظرتان نیز به رفع مشکل کمک می‌کند.

۱۰. استفاده از دیگر اپلیکیشن‌ها به جای برنامه Mi Fit 

می‌فیت تنها برنامه‌ای نیست که بتواند با می بند ۳ یا ۴ شما ارتباط برقرار کند. می‌توانید از برنامه های شخص ثالث مانند Notify یا Master for Mi Band نیز استفاده کنید.

۱۱. ریست فکتوری کردن: 

اگر با تمام این راه حل‌ها هنوز برای همگام سازی مشکل دارید تنها راه حل باقی مانده ریست فکتوری کردن است. 

اگر نمی‌توانید دستبند خود را مجدداً تنظیم کنید، باید از برنامه‌های جانبی مانند Gadget bridge استفاده کنید. برنامه را نصب و راه اندازی کنید و بند خود را با آن جفت کنید. سپس بر روی نماد سه خط ضربه بزنید و Debug را انتخاب کنید. در آخر، تنظیم مجدد Factory را انتخاب نمایید.

اگر می بند شما هنوز هم جفت نمی‌شوند پیشنهاد می‌کنیم صبور باشید. اگر هیچ یک از راه حل‌های بالا مشکل جفت شدن را در Mi Band حل نکرد، باید بعد از چند ساعت و داشتن شارژ کامل امتحان کنید.

نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار روز موبایل و گجت‌های پوشیدنی همچنین نقد و بررسی کامل آنها به مجله ۱۹کالامگ سر بزنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹ رای

سوالات متداول

پاک کردن حافظه پنهان برنامه می‌فیت جهت رفع مشکل همگام سازی می بند ۴ و ۳ با گوشی همراه به چه صورت است؟

✔️ پاک کردن حافظه پنهان برنامه می‌فیت یک روش برای حل مشکل همگام سازی بوده که برای انجام این امر کافیست به قسمت تنظیمات در گوشی اندروید رفته و سپس به قسمت برنامه‌ها و اعلان‌ها یا برنامه‌های نصب شده بروید. سپس روی برنامه Mi Fit ضربه بزنید. در نهایت روی Storage ضربه بزنید. سپس روی Clear cache و سپس Clear Storage / data را انتخاب نمایید و گوشی خود را مجدداً راه اندازی کنید.

آخرین راهکار برای حل مشکل عدم جفت شدن دستبند سلامت شیائومی با برنامه Mi Fit در گوشی موبایل چیست؟

✔️ اگر با تمام این راه‌حل‌ها هنوز برای همگام سازی مشکل دارید، تنها راه حل باقی مانده ریست فکتوری کردن است. اگر نمی‌توانید دستبند خود را مجدداً تنظیم کنید، باید از برنامه‌های جانبی مانند Gadget bridge استفاده کنید. برنامه را نصب و راه اندازی کنید و بند خود را با آن جفت کنید. سپس بر روی نماد سه خط ضربه بزنید و Debug را انتخاب کنید. در آخر، تنظیم مجدد Factory را انتخاب نمایید.

آیا برنامه‌های شخص ثالث دیگری هم برای جایگزینی برنامه‌ی می فیت جهت جفت کردن دستبند سلامت شیائومی با گوشی موبایل وجود دارد؟

✔️ بله. می‌فیت تنها برنامه‌ای نیست که بتواند با می بند ۳ یا ۴ ارتباط برقرار کند. برنامه‌های شخص ثالث دیگری مانند Notify یا Master for Mi Band نیز وجود دارند که عملکردی مشابه می فیت داشته و همگام سازی را به سهولت انجام می‌دهند.

نوشته های مشابه

‫۹ نظرها

  1. سلام
    من miband 3 دارم و نرم افزاری که روی آیفون ۱۳ نصب میشه که بتونم گوشیم رو ساعت لینک کنم رو در اپ استور پیدا نمیکنم
    لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
    متشکرم

  2. من شارژر میزند ۳ ام گم شد حدود یکی دو سال حالا موفق شدم که توی بازار. پیداش کنم ولی حالا که زدم به شارژ میگه شارژم کامله ولی نه چراغ کار می‌کنه و نه صفحه دیگری میاره بعد از کشیدن از شارژ هم دیگه روشن نمیشه فقط وقتی تو شارژه روشنه

  3. سلام من mi band 3 دارم وچراغ سبز پشتش بی دلیل روشن میشه حتی زمانی که به گوشیم وصل نیست . دلیل روشن شدن چراغش چیه؟؟

      1. می بند ۴ روی صفحه متصل شدن وایستاده و دکمه سبز برای وصل شدن کار نمیکنه ولی دکمه نارنجی مشخصات میاره

  4. مخام بلوتوث و بزنم روشن شه میگه باید ی برنامه دیگم داشته باشید منم این برنامه ناریجیه رو دارم
    وقتی ام مخام وصل شم میزنه باز نشانی چ کنم؟

  5. سلام
    من می بند ۳ دارم شارژش تمام شده و هرکاری میکنم دیگه روشن نمیشه

  6. سلام
    می بند ۴ دارم. گوشیم هم اچ تی سی ۸۲۸ هستش
    هیچ مشکلی ندارم فقط اینکه اتصال بلوتوث این دوتا مدام قطع میشه
    چیکار کنم ک درست بشه و دیگه قطع نشه؟
    مشکل از می بنده ینی؟!

    1. منم همین مشکلو دارم.قبلا گوشیم سامسوگ بود مشکلی نداشت الان گوشیم شیائومیه تند تند قطع میشه ارتباطشون.فکر میکنم مشکل از گوشیه.برد بلوتوثش ضعیفه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن