خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه کامل گوشی های جنجالی ۶۴ مگاپیکسلی ۲۰۲۰ شیائومی

در این مطلب مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو، می نوت ۱۰ لایت و ردمی نوت ۹ پرو را در اختیار شما قرار داده‌ایم. به نظر شما بهترین گوشی میان رده شیائومی کدام است؟

مقایسه کامل گوشی های ۶۴ مگاپیکسلی ۲۰۲۰ شیائومی

نظر شما در مورد گوشی‌های ۶۴ مگاپیکسلی چیست؟ آیا دوست دارید یکی از این مدل‌ها را خریداری کنید؟ این روزها تنوع مدل های گوشی موبایل با لنز‌ ۶۴ مگاپیکسلی نسبتاً زیاد است. به طور میانگین گرچه عوامل دیگری وجود دارد که می‌بایست برای محک زدن عملکرد دوربین یک گوشی در نظر گرفت؛ اما اندازه مگاپیکسل هم بی‌تأثیر نیست. در مقاله‌‌ی بهترین گوشی‌های سامسونگ سری A از نظر دوربین تا حدودی به این موارد اشاره شده است.

مقایسه گوشی های شیائومی این روزها کمی سخت شده است. چه بخواهید برند شیائومی را با مدل‌ها یا برندهای دیگر مقایسه کنید و یا اینکه بخواهید حتی مدل‌های مختلف این برند را در کنار هم قرار دهید. در هر صورت به دلیل تنوع بالای محصولات این برند و یا حتی نام‌های کم و پیش مشابه‌ای که برای محصولات خود در نظر می‌گیرد مقایسه کمی سخت شده است. سایت ۱۹کالا که به عنوان یک مرجع موبایل معتبر در سطح کشور فعالیت می‌کند همواره سعی کرده تا کاربردی‌ترین مقایسه‌ها را به شما ارائه دهد تا در هنگام خرید مشکلی نداشته باشید.

سال ۲۰۲۰ سال سلطه کامل لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی بود. زمانی که لنزهای مشابه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد تشخیص کیفیت عکس‌ها و یا مقایسه گوشی شیائومی از نظر دوربین کمی سخت‌تر است؛ اما ویدئو موجود در این متن به مقدار زیادی به شما کمک می‌کند که به پاسخ سوال خود برسید.

لنزهای ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی این روزها بسیار متداول هستند؛ اما ۱۹کالا به عنوان یک مرجع خرید گوشی معتبر توصیه می‌کند که اگر ثبت جزئیات برای شما مهم هست نوع ۶۴ مگاپیکسلی آن را انتخاب کنید به این دلیل که این لنزها با استفاده از تکنولوژی ادغام پیکسلی تأثیر بسیار عالی را در ثبت عکس‌ها خواهند داشت. پس اگر انتخاب شما گوشی‌هایی با لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی است مقایسه گوشی های ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی؛ ردمی نوت ۸ پرو، می نوت ۱۰ لایت و ردمی نوت ۹ پرو را حتماً مشاهده کنید.

 بهترین گوشی میان رده

مقایسه گوشی های ردمی نوت ۸ پرو، می نوت ۱۰ لایت و ردمی نوت ۹ پرو

در واقع سامسونگ با ارائه اولین لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 افق وسیعی را پیش روی عکاسی با موبایل باز کرده است. ثبت وضوح و جزئیات زندگی، دیگر یک رویا نیست، بلکه به یک واقعیت جذاب تبدیل شده است. شرکت‌هایی زیادی هستند که این روزها از این نوع لنزها استفاده می‌کنند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

در واقع تکنولوژی‌ که در این گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار گرفته ادغام پیکسلی است. با استفاده از این فرآیند، لنزها ۳۴ درصد نور  را بیشتر جذب کرده و ثبت جزئیات در محیط‌های کم نور عالی است. مدل‌های متفاوتی از این گوشی‌های ۶۴ مگاپیکسلی تولید شده؛ اما ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم! در این ویدئو قصد داریم به مقایسه گوشی‌های ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی؛ ردمی نوت ۸ پرو، می نوت ۱۰ لایت و ردمی نوت ۹ پرو بپردازیم.

به نظر شما کدام یک از این مدل‌ها عملکرد بسیار عالی را از خود نشان خواهند داد؟ در ادامه سعی داریم تجربه خود را از این سه مدل گوشی میان‌رده عالی بازار را در اختیار شما قرار دهیم.

قبل از اشاره به هر نکته در رابطه با مقایسه گوشی‌های گفته شده، می‌بایست خاطر نشان کرد که هر کدام از این گوشی‌ها داستان تولد خود را دارند؛ برای مثال ردمی نوت ۸ پرو یکی از بهترین میان‌رده‌هایی است که در سال ۲۰۱۹ تولید شده و هنوز هم جزء محبوب‌ترین‌های بازار محسوب می‌شود.

ردمی نوت ۹ پرو هم نسخه بعدی این گوشی محسوب می‌شود که کمی بعد از نسخه‌های ردمی نوت ۹ اس، ردمی نوت ۹ پرو مکس روانه بازار شد؛ اما داستان Mi Note 10 Lite کمی فرق می‌کند. در واقع می‌توان آن را نسخه ارزان‌قیمت می نوت ۱۰ در نظر گرفت (که نقطه قوت آن لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است)؛ اما این شرکت برای اینکه کاربران حساس به قیمت از دیگر مشخصات عالی این سری از گوشی‌ها بهره‌مند شوند لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی را با یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX686 جایگزین کرده تا قیمت تمام شده محصول کاهش یابد؛ اما در این ویدئو مقایسه گوشی لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده در دو مدل دیگر ساخت شرکت سامسونگ است.

مقایسه گوشی ها از نظر طراحی:

در رابطه با مقایسه گوشی‌ها از نظر طراحی باید گفت که طراحی هر سه گوشی میان‌رده بسیار زیباست و در واقع نظر بسیاری از خریداران را جلب خواهد کرد. برای ارائه استحکام و مقاومت هر سه این گوشی‌ها گوریلاگلس ۵ را به خدمت گرفته‌اند و از این نظر جز بهترین میان رده‌ها محسوب می‌شوند.

ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ پرو از فریم پلاستیکی استفاده کرده در حالی که فریم شیائومی می نوت ۱۰ لایت از آلومینیوم ساخته شده است. گرچه هر سه جزء گوشی‌های میان‌رده زیبا محسوب می‌شوند؛ اما شیائومی می نوت ۱۰ لایت با رنگ‌های جذاب و بازتاب آینه‌ای بسیار زیبا و چشم نوازتر از دو مدل دیگر به نظر می‌رسد، در ویدئو هر سه مدل‌ها مقایسه شده و شما می‌توانید کیفیت و نوع طراحی این گوشی‌های میان‌رده را در کنار هم مقایسه کنید و اولین قدم در انتخاب و خرید گوشی موبایل را بردارید.

مقایسه گوشی ها از نظر نمایشگر:

نمایشگر به چه اندازه برای شما مهم است؟ وقتی صحبت از انتخاب گوشی میان رده به میان می‌آید چه گیمر باشید و چه اینکه تنها از گوشی خود برای تماشای فیلم و سرگرمی استفاده کنید نمایشگر بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود. یکی دیگر از بخش‌هایی که در این گوشی‌ها مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته نمایشگرهاست و نتیجه این بررسی در اختیار شما قرار گرفته است. پس ویدئو را مشاهده کرده و سه گوشی میان رده محبوب ردمی نوت ۸ پرو، ردمی نوت ۹ پرو و شیائومی می نوت ۱۰ لایت را از نظر نمایشگر مقایسه کنید. حتی می‌توانید نتیجه‌گیری خود را کامنت کنید.

مقایسه گوشی ها از نظر دوربین :

جالب است بدانید که درصد زیادی از عکس‌هایی که این روزها در شبکه‌های مختلف و یا فضای آنلاین مشاهده می‌کنید توسط موبایل‌ها ثبت شده‌اند و این یعنی دوربین یک دستگاه گوشی موبایل برای اکثریت افراد بسیار اهمیت دارد. همان طور که اشاره شد این سه مدل از جمله بهترین گوشی‌های میان رده ۶۴ مگاپیکسلی محسوب می‌شوند. به نظر شما کدام یک بهترین عملکرد دوربین را خواهد داشت؟ در ادامه این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ایم. در ویدئو مقایسه اختصاصی دوربین هر سه مدل در موقعیت‌هایی مثل شرایط کم نور، عکاسی در شب، عکاسی در نمای داخلی، عکاسی در روز، عملکرد پرتره، دوربین سلفی و … مورد بررسی قرار گرفته‌اند. نتیجه ارائه شده توسط تیم ۱۹ کالا در این ویدئو گویای همه چیز هست. تیم ما بر آن بوده که بهترین گوشی موبایل میان رده با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی را انتخاب و به شما معرفی کند.

اگر عاشق عکاسی هستید این مقایسه قطعاً کمک کننده خواهد بود به این دلیل که شما می‌توانید نمونه‌های واقعی ثبت شده با هر سه گوشی موبایل را در کنار هم ببینید و بر اساس نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید، حتی می‌توانید نظر کارشناسی خود را داشته باشید و نظرات یا حتی تجربه استفاده از این گوشی‌ها را با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید. ۱۹کالا به عاشقان عکاسی موبایل که درصد کمی هم نیستند توصیه می‌کند که این قسمت ویدئو را حتماً ببینند. در واقع این سه مدل بهترین قیمت گوشی را در بین گوشی‌های ۶۴ مگاپیکسلی دارند و مدل‌های دیگری نیز هستند؛ اما قیمت به نسبت بالاتری دارند.

مقایسه گوشی‌ها از نظر سخت‌افزار:

ابتدا این گوشی‌ها از نظر قدرت سخت‌افزاری مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند؛ چرا که تراشه و الگوریتم‌های پردازشی یک تصویر با نوع تراشه بکار رفته تأثیر مستقیمی دارد. پس ابتدای امر به سراغ مقایسه عملکرد سه گوشی ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی؛ ردمی نوت ۸ پرو، می نوت ۱۰ لایت و ردمی نوت ۹ پرو رفته‌ایم.

همان طور که می‌دانید عملکرد گیم برای اکثر کاربران مهم بوده و در هنگام خرید گوشی میان رده همه کاربران آن را مد نظر قرار می‌دهند؛ اما ویژگی‌های موثر بر عملکرد گیمینگ یک گوشی موبایل چیست؟ و در هنگام خرید گوشی به عنوان یک گیمر می‌بایست به چه مواردی توجه کرد؟ قبلاً در مقاله‌ای مجزاء به این موضوع پرداخته شده است. یکی از این موارد تراشه و یا سخت‌افزار گوشی است. در مقایسه اختصاصی سه گوشی ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی؛ ردمی نوت ۸ پرو، می نوت ۱۰ لایت و ردمی نوت ۹ پرو، عملکرد تراشه‌ها نیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته و نتیجه آن در اختیار شما قرار داده شده است. پس اگر یک گیمر بوده و قصد خرید یک گوشی قدرتمند و مقرون به صرفه گیمینگ میان رده را دارید این قسمت ویدئو را حتماً ببینید.

مقایسه گوشی‌ها از نظر باتری:

این حق شماست که به عنوان یک عکاس حرفه موبایل و یا یک گیمر بدانید که عملکرد و طول عمر باتری بکار رفته در یک دستگاه موبایل به چه صورت است. چرا که هیچ کسی دوست ندارد که مجبور باشد خصوصاً در هنگام عکاسی، گوشی موبایل خود را مرتب شارژ کند. پس ما در این مرحله از مقایسه گوشی‌‌ها این ویژگی مهم را هم مقایسه کرده‌ایم. نتیجه نهایی این تست در ویدئو آورده شده است. ویدئو مقایسه اختصاصی سه گوشی ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی؛ ردمی نوت ۸ پرو، می نوت ۱۰ لایت و ردمی نوت ۹ پرو را مشاهده کرده و با عملکرد و طول عمر باتری نقاط قوت و نقاط ضعف این گوشی‌ها آشنا شوید.

 بهترین گوشی میان رده

به نظر شما بهترین گوشی میان رده این مسابقه کدام است؟ نظر شما در مورد عملکرد کلی این سه مدل محبوب Xiaomi چیست؟ اگر ویدئو را تماشا کرده‌اید انتخاب شما کدام مدل بوده و دلیل انتخاب شما چیست؟ در ویدئو نظر و نتیجه نهایی آورده شده؛ اما خب شما هم می‌توانید نظر خود را داشته باشید. ویدئو را تماشا کرده و نظرات ارزشمند خود را با دوستان خود به اشتراک گذارید.

برای اطلاع از اخبار روز موبایل و سایر حوزه‌ها مجله ۱۹کالا را دنبال کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

نوشته های مشابه

‫۶۹ نظرها

  1. سلام من نوت.۸.پرو دارم چند ماه اولی ک خریده بودمش راحت به تلوزیون وصل میشد ولی الان فقط به تلوزیون خودم وصل نمیشه ولی به تلوزیون های دیگه وصل میشه بنظرتون مشکلش چیه و چیکارش کنم بخاطرهمین مسئله میخام عوضش کنم وگرنه خیلی دوسش دارم و گوشی محکم و خوبیه

  2. سلام این تجربه مال ۱۴۰۰/۶/۲۵ هست شارژ گوشی شیامی نوت ۹ پرو که ۹۰ درصد داشته در ۱۲ ساعت از ساعت ۷صبح تا ۷شب به ۳۷ درصد رسیده در این مدت ۱۲ ساعت حداقل ۱۰ ساعت گوشی مدام دستم بوده و ۵۴ درصد باتری مصرف شده من در این مدت ۱۰ ساعت از آهنگ و فیلم دوربین تلگرام گوگل با اینترنت روشن گوشی کلاس آنلاین دانشگاه و کار متفرقه دیگر استفاده کردم بنظرم اگر مدام گوشی دست آدم نباشه مثل من تا یک روز کامل هم شارژ گوشی دوام میاره
    اگر خیلی دیگه کم مصرف کنی ۳۰ ساعت شارژ دوام میاره
    این ها همه در صورتی هست که باتری گوشی داغ نکنه اگر مدام کار زیاد ازش بکشی که باتری داغ کنه که در دو سه ساعت شارژ کاملاً خالی میشه
    من نزدیک ۸ ماه داریم عملکرد سریع و عالی دوربین
    اگر ۷ میلیون پول داری این گوشی پیشنهاد میکنم اگرم ۸ میلیون داری گوشی نوت ۱۰ پرو پیشنهاد می دم تنها فرقش با گوشی من فقط دوربین ۱۰۸ هست بازم خودتون مقایسه این دو گوشی رو ببینید در همین سایت یا سایت های دیگه
    بنظر من اگر از گوشی درست استفاده بشه که داغ نشه توی شارژ استفاده نشه زیاد کار سنگینی باهاش نشه تا چند سال بدون هیچ مشکلی دوام میاره ولی اگر اینا رعایت نشه سر یک ماه یا نهایتاً سه ماه همون بهترین گوشی هم خراب میشه

  3. سلام و خسته نباشید به تیم ۱۹ کالا عزیز. گوشی من ردمی نوت ۸ پرو است.من با هدفون به صدای بازی ها گوش میدهم.صدا با تأخیر پخش میشه.تا حالا ۴ بار هم اتصال رو وسط بازی قطع کرده.هدفون هیچ مشکلی ندارد.مشکل از کجاست ببخشید که سوالاتم زیاد شده.چون بهتر از سایت ۱۹ کالا سایت دیگه ای نیست ممنون که به سوالات من و همه جواب میدید.همه عزیزانی هم که این پیام رو خواندند هم به من راهنمایی کنند.راستی سایتی هست که سوالات ام رو اونجا بپرسم؟

    1. با سلام مقاله عیب یابی گوشی های شیائومی همین مجله رو مطالعه کنید به راه حل رفع این مشکل اشاره شده

  4. فقط نوت ۹پرو از همه بهتر و سرتره اونایی که میگن بده دستشون نگرفتن گوشیو.من دوماه این گوشی و خریدم عالیه عالی از نظر دوربین از نظر شارژ سخت افزار بالا آوردن بازی حتی ی بارم مشکل نداشته .درضمن شما گفتین از نظر شارژ نوت ۱۰بهتره؟۴۵٪شارژ سریع ؟نوت پرو من تو نیم ساعت ۴۵درصد شارژ می‌کنه

  5. سلام من تا الان نوت ۸ پرو داشتم خیلی راضی بودم و الان هم میخوام نوت ۹ پرو بخرم مطمعنم که ۹ پرو هم مثل نوت ۸ پرو عالیع

  6. من نوت ۸پرو دارم خیلی خیلی خوب هم از لحاظ دوربین وباتری واقعا گوشی فوق‌العاده ای اونهایی که میخوان شیائومی بگیرن نوت۸ پرو من توصیه میکنم

      1. گلوبال گوشی هایی هستند که از نظر نرم افزاری برای بازارهای جهانی عرضه شده و مقابل اون گوشی های انحصاری برخی از بازارها مثل چین قرار داره

    1. سلام من ردمی نوت ۹ پرو دارم های است هر کسی می خواهد شیایومی بخره نوت۹ پرو همه بازی ها را بدون لگ و سریع انجام می دهد

  7. با سلام به تیم ۱۹کالا. من چند تا سوال داشتم.من الان گوشی ردمی نوت ۸ پرو دارم.چرا تو بازی هایی مثل کالاف دیوتی تیک یا استون داره؟ یک بار هم هنگ کرده.دوستم همین گوشی رو داره.اما هیچ مشکلی نداره . من تازه خریدم.تو بازی آسفالت ۹ خیلی تیک داره. مشکل از کجاست باید چیکار کنم؟؟؟ گوشی اصله، پک هم گلوبال هست. ممنون میشم اگه جواب بدید.باتشکر از زحماتتون.

    1. بازی رو با تنظیمات مدیوم اجرا کنید احتمالا رفع خواهد شد

  8. با سلام به ۱۹کالا.من چند تا سوال داشتم.من الان گوشی ردمی نوت ۸ پرو دارم.چرا تو بازی هایی مثل کالاف دیوتی لگ و باگ داره؟ گوشی دوستم همین است ولی مشکلی ندارد.تا حالا ۲ بار هم هنگ کرده.تو بازی آسفالت ۹تیک داره.تازه خریدم. گوشی اصله،پک گلوبال هم است. مگه گوشی گیمینگ نیست؟ چرا لگ داره. ممنون میشم اگر جواب بدید.

    1. با سلام
      ممکنه مربوط به خود بازی باشه
      پیشنهاد می کنم تنظیمات بازی رو تغییر بدین مثلا بازی رو در حالت مدیوم اجرا کنید

  9. با سلام به ۱۹ کالا من چند تا سوال داشتم.من الان گوشی ردمی نوت ۸ پرو دارم.چرا تو بازی هایی مثل کالاف دیوتی لگ و باگ داره؟ تو آسفالت ۹ هم تیک داره یک بار از این بازی ها رفت بیرون یک بار هم هنگ کرد.مگه گوشی گیمینگ نیست؟ ممنون میشم اگر جواب بدید.

  10. من‌ نوت ۹sدارم خیلی خوب عمل میکنه هر کس که میگه نوت ۸ بهتره اشتباه میکنه من ۲ تا شدنم امتحان کردم

    1. سلام بچه ها به نظر من نوت ۸پرو واقعا از دو مدل دیگه واقعا سررر من خودم دیدم یکی از فامیلامون نوت ۹پرو داره و وقتی داد بهم بازی کنم دیدم که مال من واقعا روانتره و بهتر پس اصلا به قدیمی و جدید توجه نکنید
      من حاضرم قسم بخورم که نوت ۸پرو هیچ وقت کند نمیشه و نخواهد شد به جای اینکه برید نوت۹ پرو را با قیمت گرون تر بگیرید برید و نوت۸ پرو را بگیرید و با این اساف که بهتر هم است و توی باتری خیلی عالیه و تو فیلم برداری
      چاکریم بای

  11. من نوت ۹ پرو دارم خیلی ازش راضی هستم دوربین عالی من خیلی ازش کار میکشم بازی درس کار همچین و همیشه بهش میرسم نمی‌زارم که شارژ خالی بشه باتری ۲۰ دوربین ۲۰ کیفیت ۲۰ میوای ۱۲ گرفتم عالی گوشی های می خوبه ولی ردمی گوشی های بهتری داره

  12. داداش سرچ کن GCam برای نوت هشت پرو
    از اون نرم افزار واسه فیلمبرداری استفاده کن..
    مال خود گوشی بی کیفیته کلا

  13. اقا من نوت نه پرو دارم گوشی قبلیم نوت هشت پرو بود من واقعا ازنوت هشت خیلی راضی ترم و این درصد هایی که گذاشتین برای درصد شارژش اصلانوت هشت پرو ایتجور نیست کسلیی که قصد خرید دارن نوت هشت پرو بخرید ضرر نمیکنید خیلی گوشی خوبیه من خومم داشتم و خیلی پشیمونم که عوضش کردم

    1. الان منم میخوام برم نوت۹پرو بگیرم ازچه بابت میگی ازنوت ۸پرو بهتره دلیلش رو بهم بگو چونکه میخوام هزینه کنم

      1. نوت۸پرو : دوربین بهتر ، برای گیم قوی تر
        نوت ۹ پرو: باطری قوی تر، و کمی بروز تر

      2. آقای محمد نوت هشت بهتره چون تراشه های قوی‌تر و پردازش بیشتر از نوت ۹ ولی کیفیت صفحه ۹ بهتره

  14. سلام من ردمی نوت ۹اس دارم فقط دوربین های ۶۴مگاپیکسل ارایه در رنگ است و یکم با ۴۸ مگاپیکسل فرقی دارد که اونم در ارایه رنگ است تازه ردمی نوت ۹ اس از نظر سخت افزار از نوت ۸ پرو قوی هست و باتری قوی دارد

    1. سلام بچه ها به نظر من نوت۸پروواقعا از دو مدل دیگه واقعا سررر من خودم دیدم یکی از فامیلامون نوت ۹ پروداره و وقتی داد بهم بازی کنم دیدم که مال من واقعا روان تره و بهتر پس اصلا به قدیمی و جدید توجه نکنید
      من حاضرم قسم بخورم که نوت ۸پرو هیچ وقت کند نمیشه و نخواهد شد به جای اینکه برید نوت ۹ پرورا با قیمت گرون تر بگیرید برید و نوت ۸پرورا بگیرید و با این اساف که بهتر هم است و توی باتری خیلی عالیه و تو فیلم برداری
      چاکریم بای

  15. باسلام به نظرمن نوت۸پروخیلی خوبه هم نسبت به قیممتش واینکه چیپست خیلی قوی داره وبرای گیم عالیه

  16. من نوت ۹ پرو دارم الان ۸ روزه خریدم کیفیت عالیه دوربین ۲۰ باتری ۲ روز کار عادی باهاش کار کنی خوب چواب میده
    ۱۳۹۹,۰۳,۱۲گوشی را خریدم
    پست را ۱۳۹۹,۰۳,۲۱ ساعت ۱۶ گذاشتم

  17. سلام
    من گوشی نوت ۸پرو دارم شش هفت ماهی میشه دارم ازش استفاده میکنم من که خیلی راضیم واقعا حرف نداشته تاحالا هیچ عیبی نمیشه روش گذاشت

      1. سلام
        من گوشی نوت ۸پرو دارم شش هفت ماهی میشه دارم ازش استفاده میکنم من که خیلی راضیم واقعا حرف نداشته تاحالا هیچ عیبی نمیشه روش گذاشت

  18. سلام گوشی من‌ نوت۸پروهستش تقریبا ۴ ماه ازش استفاده میکنم کارزیادی هم اکثرا از گوشی میکشم از هر لحاظ چه رم۶ چه دوربین ۶۴ چه باطری ازهمه مهتر خیلی بادوام هستش چندبار به بدترین شکل از دستم افتاده که هیچ خراشی هم بر نداشته فقط دوربین سلفی یکم خوب عمل نمیکنه عکسارو خیلی روشن و پر نور میگیره که یمقدار مصنوعی به نظر میاد تازگیام نسخه بروز آپلود کردم اندروید۱۰ شد

  19. سلام دوستان تقریبا چهار ماهه ردمی نوت هشت پرو گرفتم از همه لحاظ ازش راضیم تمام تنظیمات فیلم برداریشو نگاه کردم ولی خیلی بی کیفیته عکاسیش عالیه ولی فیلم برداریش خیلی داغونه مال دوستامو نگاه کردم دیدم اونا هم همینطوره مشکل چیه؟

    1. داداش سرچ کن GCam برای نوت هشت پرو
      از اون نرم افزار واسه فیلمبرداری استفاده کن..
      مال خود گوشی بی کیفیته کلا

  20. من خودم ردمی نوت ۹s دارم بنظرم بهتر از pro هست و گوشی بهتری از گوشی های سال پیش و از گوشی های شیائومی بهتره و بصرفه تره ولی گوشی ردمی نوت ۱۰ pro نسبت ب خودش قیمتش زیاده
    و بنظر من گوشی redmi note 9s بهتره

  21. من خودم ردمی نوت ۹s دارم ولی ب نظرم بهتر از pro بهتر این گوشی بهتر از گوشی ها سال های پیش وبهترین گوشی امساله نوت دهم خوبه ولی نسبت ب قیمتش خرونه

    1. نوت۸ پرو خریدم بعد یه مدت. خاک رفت زیر لنز دورببن که زیر فلش هست جرا این خاک رفتت زیرس

  22. من نوت ۹اس دارم بی نظیره
    هم دوربین
    هم باطری
    هم پردازنده
    وهم شارژر فقط نوت ۹۰اس

  23. باسلام حدودا پنج ماهه ردمی نت هشت پرو گرفتم رام ۶واقعا ازش راضی هستم دوربین رضایت بخش سرعت عالی واینکه میگن داغ میکنه خیر اینجوری نیست گوشی من از ساعت ده صبح تا شب بصورت داعم فعاله یعنی من میزارم کنار پسرم بازی میکنه کلش بازی میکنه کالاف دیوتی وانواع بازیهای حرفه ای موتور ماشین که حجم بالایی هم دارن گرافیک بالا و هیچ مشکلی ایجاد نشده تابحال باطری خوبی داره قابل قبوله خیلی هم قابل قبوله عملکردش شارژر داخل کارتنش یه مقدار ضعیفه ۱۸واتی نیست ولی بازم خوبه .درکل گوشی خوبیه میشه گفت بهترین .رابط کاربری هم عالی .رام گلوبال …موفق باشی ایرانی عزیزم ازاد و سربلند ..

  24. note 8 pro
    دوربین بهتر سخت افزار بهتر
    اون دوتا دیگه رو دیدم از نزدیک
    note 8 pro توی گیمینگ بسیار بهتره

    1. اشتباه دیدی همینطور که گفت در کل می نوت ۱۰لایت از هر دو گوشی های دیگه بهتره

  25. من میخواهم نوت ۸ پرو بخرم اما موندم. شنیدم که میگن نوت ۸ پرو خیلی داغ میکنه و چیپ ستش ممکنه کند بشه بخاطر مدیاتک بودن.
    میخاستم بدونم درسته یا نه؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. سلام دوست عزیز یه مقاله اختصاصی کار شده از مجله این مطلب رو مطالعه کنید
      “آیا گوشی های شیائومی به مرور زمان کند می شوند”

  26. سلام من خودم از ردمی نوت ۸ پرو مدل ۲۰۱۹ پارسال خریدم و امسال دوباره مدل ۲۰۲۰ خریدم که با اضافه شدن یک امکانات جزئی از خردو کاملا راضی هستم و عوضش نمیکنم با هیچ برند دیگه ای

    1. اگه کسی بخواد گوشی از بین این نوت ها بهره صد در صد باید نوت ۸ بخره چون بهترین گوشی جهانه از نظر امکانات و اصلا شارژش خیلی خیلی دیر تموم میشه مثلا ۵%شارژش ۱/۳۰ ساعت طول می‌کشه هر پنج درصد یک و نیم ساعت طول می‌کشه که خیلی خیلی باتری قوی دارن

      1. اون not9sکه دوربینش ۴۸ پایین تر از نوت۸ ولی تو کار خیلی و پردازنده بالا تر از نوت ۸ اکثر اینایی که انتخاب می کنن هم بخاطر اینه خودشون نوت۸ خریدن نمی دونن نوت ۹ چیه

      2. سلام ببخشید شما گفتید که هر پنج درصد برای یک ساعت و نیم. این در چه صورته؟ ایا وقتی گوشی روشنه و کار میکنه؟اخه من چند روزیه گوشی نوت ۸ خریدم اما شارژش اونجور شما میگید نیست

        1. درسته ولی تحت یک شرایط استاندارد تعریف شده عوامل دیگری هستند که ممکنه درزمان استفاده از گوشی در مصرف شارژ تاثیر گذار باشه اما ما برای مقایسه یک شرایط استاندارد تعریف کردیم و طبق این استاندارد مشخص این درصد به دست آمده، سپاس

          1. من خودم شیائومی ردمی نوت ۹ پرو دارم و خیلی هم راضی هستم.

  27. صدای این خانوم کلا مفهوم نبود و بیشتر اشوه گرانه بود تا تحلیل

    اصلا متوجه نشدم چی شد
    هم خیلی سریع ویدیو می گذشت؛ و هم اسماشون که زیاد گفته میشد یجوری شد کلا

    وقت اسم رو میگه خب کنار صفحه هم اسم اون گوشی یا تصویری که برتر شده رو مشخص کنین یا تایپ بشه که مشخص تر باشه

    1. دوست عزیز
      سعی کنید همیشه نیمه پر لیوان رو بیشتر ببینید تا نیمه خالی،
      این سیستم موظف نبوده برای کمک به شما مقایسه تولید کنه،
      اگر پیشنهادی دارید ما خوشحال میشیم بشنویم اما با لحن درست…

  28. با سلام و خسته نباشید
    من خودم حدود ۶ ماهه نوت ۸ پرو خریدم و به نظرم حتی در سال ۲۰۲۰ هم یکی از برترین میان رده های دنیاست
    واقعا سرعت و قدرت و دوربین عالی و مثال زدنی داره که حتی قابل قیاس با پرچمداران هم هست
    به نظر من نوت ۸ پرو گزینه اول است چون من با نوت ۹ پرو هم کار کردم ولی نوت ۸ پرو یک چیز دیگه است

    1. فقط نوت ۹ ،دوستان تفاوت نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو یا همون ۹ اس تو پردازنده است.درسته که مدیاتک داره روز به روز بهتر میشه ولی هیچوقت نمیتونه جای اسنپدراگون رو بگیره

    2. ۸ ماهه نوت ۸ داری.. بعد با نوت۹ هم کارکردی؟
      لااقل لو نده چه گوشی ای دستته تا ملت باور کنن :||

  29. من ۸پرو روانتخاب می کنم چون دوربین بهتری نسبت به بقه مدل ها داره و در گیم هم توان خوبی از خودش نشون داده با اینکه مدل های دیگر گرافیک بهتری دارن ولی در کل هیچ کس هر روز ی بازی رو با آخرین کیفیت بازی نمی کنه چون باطری زیادی مصرف می شه

    1. گرافیک نوت ۸ پرو از هردوشون بهتره برو سرچ کن گرافیک های دنیا رتبه بندیشونو نگا کن رتبه اون دوتا بالای ۱۰ عه رتبه ی گرافیک نوت ۸ پرو زیره ۷عه وقتی از گرافیک گوشی اطلاعی نداره….

    1. سلام من نوت ۹ پرو خریدم خیلی هم ازش راضیم و پیشنهاد میکنم یک بار هم که شده این گوشی رو امتحان کنید

      1. دمت گرم داداش من بمیرمممممممممممم نوت ۸پرو با نوت۹ پرو و می نوت ۱۰لایت عوض نمیکنم هرگز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن