خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو و تست سرعت آنها

از آنجایی که در حال حاضر هم گوشی شیائومی redmi note8pro در بازار موجود بوده و هم redmi note 9pro تصمیم گرفتیم که این دو را مقایسه کنیم.

تست سرعت نوت ۹ پرو با نوت ۸ پرو

عده زیادی از کاربران که قصد دارند یک گوشی میان رده از برند شیائومی را خریداری کنند، خصوصاً کسانی که عملکرد سخت‌افزاری گوشی برای آنها در اولویت بوده احتمالاً با این سوال روبه‌رو می‌شوند که این دو چه تفاوتی باهم دارند؟ در ویدئو موجود در متن شما شاهد مقایسه تست سرعت این دو مدل خواهید بود. امیداویم با مطالعه این مطلب پاسخ سوال خود را بگیرید.  

اگر قصد خرید گوشی میان رده را داشته باشید قطعاً به گوشی‌های میان رده شیائومی هم فکر کرده‌اید به این دلیل که این گوشی‌ها هم از نظر امکانات و هم از نظر قیمت ارزش خرید خوبی دارند یکی از این مدل‌ها redmi note8pro است که از جمله گوشی‌های پرفروش این روزها محسوب می‌شود و زیر برند ردمی آن را در سال ۲۰۱۹ عرضه کرد. این گوشی موبایل هنوز هم در صدر جدول امتیاز دهی بنچمارک آنتوتو قرار دارد. همچنین در ۱۹کالامگ در یک مقاله مجزا به مقایسه پوکو x3 با نوت ۹ پرو پرداخته شده است.

ولی در نظر داشته باشید این شرکت نسخه‌های ۲۰۲۰ این گوشی‌ها را نیز روانه بازار کرده و به زودی در کشور ما هم در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت؛ اما ممکن است این سوال برای شما پیش آید که در این مقایسه ارزش خرید کدام یک بالاتر است؟ بهتر است redmi note8proخریداری کنید و یا منتظر عرضه نسخه جدید این گوشی‌ها یعنی Redmi Note 9 Pro و یا ردمی نوت ۹‌پرو مکس باشید، نسخه گلوبال این گوشی‌ها قرار است به نام ردمی نوت ۹ اس به بازار عرضه شود.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ پرو به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

مقایسه note 8 pro با note 9 pro از نظر طراحی:

اگر در هنگام خرید گوشی طراحی برای شما مهم باشد، redmi note 9pro اس طراحی مدرن تری را بکار گرفته است و از نظر بدنه نیز تفاوت قابل‌توجهی با مدل قبلی ندارد هر دو از مواد باکیفیتی استفاده کرده‌اند. قبل از اشاره به هر موضوعی خاطر نشان می‌شود که امسال سری redmi note 9proدر دو نسخه عرضه شده و تفاوت آنها در دوربین آنهاست.

مقایسه note 8 pro با note 9 pro از نظر دوربین

اگر بخواهید بدانید که از نظر طراحی کدام بهتر است؟ باید گفت که از نظر مقاومت بدنه تفاوتی با هم ندارند فریم هر دو از پلاستیک بوده و شیشه گوریلاگلس ۵ هم به خوبی هر چه تمام‌تر از این گوشی در مقابل ضربات و خط و خش می حافظت می کند پس از نظر مقاومت روی هر دو می‌توانید حساب کنید، اما با مقایسه می توان دریافت که ردمی نوت ۹ پرو طراحی مدرن‌تری داشته ولی خب فراموش نکنید که نسبت به نسخه قبلی خود هم بزرگ‌تر شده و هم سنگین‌ترست.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

مقایسه note 8 pro با note 9 pro از نظر نمایشگر

بیشتر بخوانید: علاوه بر این گوشی، شیائومی میان رده های دیگری را نیز راهی بازار کرده است. یکی از این مدل‌ها پوکو ایکس ۲ است که باز هم در بین میان رده های سال ۲۰۲۰ از جمله گوشی‌های خوب محسوب می‌شود. در ویدئو مقایسه عملکرد دوربین ردمی نوت ۹ پرو مکس و پوکو ایکس ۲ این دو از نظر عمکرد دوربین مقایسه شده است. لازم به ذکرست که تنها تفاوت ردمی نوت ۹ پرو مکس با نسخه گلوبال redmi note 9pro دوربین سلفی آنهاست.

مقایسه note 8 pro با note 9 pro از نظر سخت افزار

تفاوت نوت ۸ پرو با نوت ۹ پرو از نظر نمایشگر

اولین تفاوتی که در مقایسه می‌توان فهمید این است که نمایشگرها از طراحی‌های متفاوتی استفاده کرده‌اند. با برخورداری از نمایشگری با طراحی هول پانچ redmi note 9pro جلوه مدرن‌تری دارد. از نظر رزولوشن هم تفاوت چندانی بین این دو دیده نمی‌شود، حتی تراکم پیکسلی یکسانی هم دارند.

 

مقایسه note 8 pro با note 9 pro از نظر نرم افزار

دوربین ردمی نوت ۹ پرو بهترست یا ردمی نوت ۸ پرو

لنز اصلی دوربین در هر دو گوشی یکیست؛ اما سنسورهای عمق و ماکرو موجود در redmi note 9pro 5 مگاپیکسلی هستند. جالب است بدانید در مقایسه مشخص شد که از نظر وضوح و کیفیت تصویر redmi note 9pro کمی بهتر عمل می‌کند البته این تفاوت بسیار جزئیست.

مقایسه note 8 pro با note 9 pro برای

اگر عاشق سلفی گرفتن هستید باید گفت که دوربین سلفی در redmi note 9pro و ثبت جزئیات فوق‌العاده‌ای دارد. اما ارائه رنگ هر دو در روشنایی روز بسیار عالیست گرچه رنگ ها در redmi note 9pro شاداب‌تر بوده و redmi note8pro هم عکس‌های طبیعی‌تری را ثبت کرده است.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ پرو به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

مقایسه note 8 pro با note 9 pro -کدام را بخرم

حقیقتاً از نظر دوربین می‌بایست گفت که تفاوت آنها بسیار جزئیست؛ اما اگر بخواهیم آنها را با سایر مدل‌های موجود در بازار مقایسه کنید کیفیت دوربین هر دو حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و به نسبت قیمت می‌توان از دوربین آنها به عنوان بهترین دوربین گوشی های میان رده در بازار رقابتی موبایل یاد کرد.

مقایسه note 8 pro با note 9 pro از نظر باتری

مقایسه باتری نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پرو

اگر باتری برای شما یکی از اولویت‌ها در هنگام خرید گوشی است می‌بایست گفت که نسخه Note 9 pro از باتری قوی‌تری برخوردارست و همچنین در نسخه پرو نیز نسخه فست شارژ بهتری استفاده شده است. نمایشگر نیز اندکی بزرگ‌تر شده؛ اما رزولوشن آن تغییر نداشته است. نوع پنل استفاده شده در آنها نیز تفاوتی نداشته است.

اگر عاشق گرفتن عکس‌های سلفی باشید بهترست منتظر عرضه Note 9 pro باشید به این دلیل که نسبت به نسخه قبلی دوربین سلفی ارتقاء قابل‌توجهی دارد خصوصاً در نسخه مکس آن. امیداویم که با مطالعه این مطلب پاسخ سوال خود را گرفته باشید.

در ویدئو مقایسه شاهد مقایسه تست سرعت redmi note8pro و redmi note 9pro هستید. ویدئو را تماشا کرده و نظرات خود را پیرامون این گوشی‌ها با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید. برای مشاهده انواع بررسی ویدئویی موبایل مجله ۱۹کالامگ را دنبال کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۴ رای

سوالات متداول

سرعت اجرای بازی در ردمی نوت 8 پرو بیشتر است یا ردمی نوت 9 پرو؟

✔️ به طور کلی سرعت اجرای بازی به عواملی چون حافظه رم بالا ، نوع پردازنده، سرعت کلاک بالا پردازنده، تعداد هسته های بالا پردازنده، نانومتر پایین پردازنده و واحد گرافیکی بستگی دارد. گوشی ردمی نوت 9 پرو از پردازنده اسنپدراگون 720G هشت نانومتری بهره می‌برد و ردمی نوت 8 پرو از پردازنده 12 نانومتری مدیاتک Helio G90T استفاده کرده است. گوشی ردمی نوت 8 پرو با توجه به دارا بودن مشخصات بهتر از نظر سخت افزاری سرعت بهتری برای اجرای بازی‌ها دارد.

چرا ردمی نوت 8 پرو بازی‌ها را سریع‌تر اجرا می‌کند؟

✔️ شیائومی ردمی نوت ۸ پرو از پردازنده شرکت مدیاتک استفاده کرده است. این گوشی مجهز به تراشه جدید Helio G90T است که یک SoC بر پایه گیمینگ بوده و رقیب جدی اسنپدراگون 730G به شمار می‌رود. پردازنده مرکزی این تراشهمتشکل از 8 هسته است که در آن، 2 هسته قدرتمند Cortex-A76 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز و 6 هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی به پردازش مشغولند. وظیفه پردازش امور گرافیکی نیز بر عهده پردازنده Mali-G76 MC4 است و با استفاده از فناوری HyperEngine اجرای نرم و روان بازی ها را تضمین می‌کند.

باتری ردمی نوت 8 پرو بهتر است یا ردمی نوت 9 پرو؟

✔️ باتری گوشی Redmi Note 9 pro ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 30 واتی هم بهره‌مند است؛ ظرفیت باتری گوشی ردمی نوت 8 پرو نیز 4500 میلی آمپر ساعت و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به مشخصات این باتری این دو گوشی ردمی نوت 9 پرو از باتری قوی تری برخوردارست.

عملکرد دوربین ردمی نوت 9 پرو بهترست یا ردمی نوت 8 پرو

✔️ اگر عاشق گرفتن عکس‌های سلفی هستید شیائومی نوت ۹ دوربین سلفی بهتری دارد؛ اما هر دو در بین گوشی های میان رده عملکرد بسیار خوبی در ثبت عکس‌ها در شرایط مختلف نوری دارند برای دیدن نمونه عکس های این دو گوشی و مقایسه آنها به مقاله مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫۸۷ نظرها

  1. هر کسی ی نظری داره ولی در کل ب نظر من نوت۸پرو با اینکه کمی قدیمی تر از نوت۹پرو هست ب صرفه تره چون هیچ جا از نوت ۹ کم نمیاره ک هیچ بعضی جا ها حتی بهتر عمل میکنه من خودم ن نوت ۹ دارم ن نوت ۸ ولی با مقایسه ها و فیلم هایی ک دیدم حتی چن تا از اقوام هم داشتن با توجه ب تجربیات اونا نوت۸پرو رو پیشنهاد میکنم

  2. ممنون از مقایسه ردمی نوت ۸ پرو با ردمی نوت ۹ پروخیلی به موقع بود

  3. سلام
    من تازه گوشی نت هشت پرو گرفتم ولی ترش بین نداره انگار و عکسای ک حذف شدن رو نمیاره بالا
    درصورتیکه گوشی دوستم که نت ۹ هست داره
    میشه راهنمایی کنید…
    ممنونم

    1. دوستان من همین چند روز پیش نسخه ی گلوبال ۸پرو گرفتم گوشی قبلیم ۹پرو بود
      خلاصه بخام بگم ب نظرم ۸ پرو دیگه تکرار نمیشه و نسل میان رده حال حاضر دیگه مثل این گوشیو ب خودش نمیبینه
      من با سامسونگ سریa2 32 a2 مقایسش کردم دوربینش ک با اختلاف بهتر بود از لحاظ سرعت و قدرت پردازش تو بازی ها هم بهتر بود
      فقط کافیه زبان تمام گوشی رو انگلیسی کنین کامل بهتون حس کار کردن با ایفون رو میده اگه ایفون قبلا داشتین میفهمین چی میگم از لحاظ منو و کارکردن
      ۹پرو ب نظرم طراحی ظاهریش هم زشت تره هم قابش و هم چیدمان دوربیناش
      در کل تا هنوز اکبند ۸ پرو موجوده بخرین ک از دست میدین من اگ بشه تا اخر عمرم نگهش میدارم واقعا دوسش دارم
      به هیچ عنوان نه تو گیم نه تو دوربین ن هیچ جا نا امید یا دو دلتون نمیکنه

  4. من نوت هشت پرو دارم هر روز پنج ساعت کالاف بازی می کنم ده ماهه گرفتمش افتی نداشته واقعاً عالی هست همه چی عالی

    1. قرار نیستش که سایتا بیان بگن کدوم بهتره هیچ سایتی اینکارو‌نمیکنه فق مقایسه میکنن و میزارن‌جلو چشمت خودت ببینی کدوم بهتره، الان خودم نوت ۸ پرو دارم فوقولادس، نه گیر کرده، نه باگ داده هیچی، فوقولادس اصن این گوشیو برایه عکاسی و گیم ساختن ببین دوربین اصلیایه نو ت۹پرو پشت ۶۴ جلو ۱۶، ولی دوربین اصلی هایه نو ت۸ پرو پشت ۶۴ جلو ۲۰ مگا پیکسل، همه چیشون یکیه فق اون سریع تر شارژ میشه نوت ۹‌پرو باطریش ۵ هزار هستش ولی خب چون صفحش گنده تر از نوت ۸ پرو هست عینه نوت ۸پرو خالی میشه با اینکه نوت ۸ پرو باطریش ۴۵۰۰ هست، یعنی یه ربع بازی با کالاف با نوت ۹پرو ۱۵ درصد خالی میکنه با نو ت ۸پرو هم ۱۵ درصد اگه پولت اضافی نیس و دنباله یه گوشیه قوی تر پر‌قدرت تر هستی نوت ۸‌پرو بگیر، بنظرم برو po co x3 nfcبخر فوقولادس خب؟!
      اصلا مقایسه نکنش با اینا قیمتش هم با نوت ۹ پرو‌یکیه

  5. والا من که۵ماه نوت۸پرو دارم خیلی ازش راضیم جون میده پابجی بازی کنی فقط از لحاظ باتری ضعیف تره،سلفیش هم خیلی بهتر ازنوت۹پرو.

  6. آره صفحه نمایش نوت۹پرو بهتره دوربین سلفی ش بهتر کار می‌کنه باتریش و شارژر هم بهتره شاید تنها برتری نوت۸پروپردازنده اش باشه که اونم زیاد فرق نمیکنه تقریبا تو بنچمارک یکی بودن ولی اسنپدراگون خیلی بهتره در کل نوت۹پرو بگریم چون که جدید تر هست و آپدیت های بهتری میده

  7. سلام عزیزان من گوشی شیائومی نوت ۹پرو و نوت ۸ پرو رو با هم از مغازه ای آکبند گرفتم بعد یک سال استفاده می‌خوام بهتون بگم گوشی شیائومی نوت ۹پرو خیلی تو بازی پاپجی و بازی های دیگر کم می آورد نسبت به گوشی شیائومی نوت ۸ پرو
    به نشر من از هر نشر گوشی شیائومی نوت هشت پرو بالاتره وعاااااااالی تره واقعا از این گوشی راضیم نسبت به گوشی نوت ۹ پر اگه به خواهم از ده بهتون بگم شیائومی نوت هشت پرو ۱۰ و نوت نه پرو ۶

  8. سلام به تیم ۱۹ کالا ببخشید. شما میدونید داخل بخش تنظیمات تو قسمت حافظه بخش سایر چی هست هی زیاد هم میشه. این سوال خیلی ها هست لطفا جواب دهید با سپاس فراوان

    1. مربوط به یک سری فایل هایی هست که در گوشی شما وجود داره

  9. سلام دوستان من برای خرید گوشی دودل شدم کدوم از نظر گیمنیگ عالی هستش و توی بازی اصلا لگ نداره و کدوم پردازنده قوی تری داره کدوم پردازندش افت نمیکنه

  10. سلام خسته نباشید
    میخاستم بدونم برای ماندگاری و بازی کدوم بهتره؟
    لطفن یکیش رو بگید
    ممنون

  11. نوت ۸ پرو تو تمام امتیازات بالاتره از نظر تجربی
    نوت ۹پرو روی کاغذ سرتره و بسیار شیک و دلفریب
    نوت ۹ پرو باگ های عجیب و غریبی ب ثبت رسونده که دوستان حتما موقع خرید لحاظ کنند
    سوختن مکرر هندزفری
    قطع مکالمه
    پیدا نکردن وای فای
    کارنکردن تاچ
    مشکلات خاص باتری
    البته کسایی هم هستند که بعد دو سه ماه استفاده به هیچ کدوم ازین مشکلا برنخوردن ولی در آپدیت شدن اکثر غریب به اتفاق به مشکل خوردن
    نوت ۸ پرو از نظر ثبت باگ خیلی عالی عمل کرده و مشکلاتش واقعا در حد صفر بوده
    به نظر من جدا از بروز بودن نوت۹ و بزگتر بودن صفحه
    نوت ۸ پرو بهتره
    امیدوارم ب دوستان در خرید کمک کرده باشم
    البته نوت۹ پرو ی غول ب معنای واقعیه اگر مشکلات و باگهاش لحاظ نشه
    از نظر بازی هم هر دو گوشی تقریبا در یک سطح عمل میکنند
    باطری هم فقط از نظر شارژر ۳۰وات نوت۹ پرو سرتره وگنه باطری نوت ۸ اگر بهتر نباشه ضعیفتر نیست

    1. درسته پردازنده نو ت ۸ بهتره ولی بیشتر کسایی که اون گوشیو دارن طرفداریشو مکینن باید بگم که گوشی جدید تر خب قطعا بهتره نمیگم نوت ۹ طراحیش خوبه میگم جدید تره بعد اسنب دراگون یک سی پی یو قوی به حساب میاد که کلا ۱۰ تا فاصلشونه که باید بگم تصویر بزرگ تر باطری قوی تر با فست شارژ بهتر و دوربین و ثبت عکس به واقعیت به نفع نوت ۹ پرو است که ۸ فقط نور بهتری ثبت میکنه که به واقعیت اصلا نزدیک نیست

  12. سلام دوستان
    به نظر من تنها برتری نوت ۸پرو به نوت۹ پرو سیستم خنک کننده مایع هست
    من موبایل آیفون ۱۲ پرو مکس دشتم داداش کوچیکم از ساختمون انداختش پایین بعد پدرم گفت تا قدر گوشی تو ندونی دیگه برات نمیخرم بخدا مساله پولش هم نبود بعد یه تبلت برای کلاس های آنلاین خرید که آآآآآآآآشششششسسغغغغاااااااللللههههه نارتب هست بی نهایت بد
    حالا منظور حرفشو فهمیدم
    ولی با آیفون خیلی حال نمیکنم چون الکی گرونه مثل سامسونگ
    سری aسامسونگ وmسامسونگ وyهواووی جزو بد ترین موبایل ها هستند یا گرون و خوبن مثل آ۷۰
    ولی ببخشید سرتون رو درد آوردم اگر ردمی نوت ۹پرو فلاش دوگانه داشته باشه میخوام اونو بگیرم ولی اگه نداشته باشه نوا ۷ آی میگیرم که مال هواووی هست یا موتورولا وان اکشن که ضد آبه ولی دلم با ردمی نوت ۹ پرو هست

    1. نوت هشت پرو از لحاظ تجربه قدرت سخت افزاری خیلی بهتری داره

  13. سلام و خسته نباشید
    ممنون بخاطر ویدئویی که قرار دادید
    یک سوال برای من ایجاد شده
    من میخوام ی گوشی از برند شیائومی بخرم
    و قرار نیست روش زیاد سرمایه بزارم شاید عوضش کردم در اینده
    اما میخوام اگر عوضش نکردم برام خیلی زیاد کار کنه
    اما بین نوت هشت پرو و نوت نه پرو برام انتخاب سخته
    و از نظر باتری هم میخوام سریع شارژ بشه و دیر خالی بشه و زیاد برام کار کنه
    میشه راهنماییم کنید

    1. گوشی ردمی نوت ۹ پرو جدیدتر هست و به مدت بیشتری آپدیت می گیره

  14. سلام واقعا دارین مارو گیج میکنین هرسایتی میریم فقط شکمونو بیشترمیکنه نظراتم هی مغزمونو بیشتر آشفته میکنه یکی اینو میگ یکی اونو چ کاریه خودتون آخر هر توضیحی بگین کدوم بهتره مام همون اطلاعاتیو ک شما تواین سایت گذاشتینو داریم فقط موندیم ک کدومو بخریم واس همین میایم برای جستجو یکی بگه خواهشا اه

    1. باید ببینی که ویژگیهای کدوم گوشی بیشتر به دردت میخوره.

  15. بااین صحبت هاادم بیشترگیج میشه ونمیتونی اصلاانتخاب کنی

  16. سلام دوست عزیز من نوت نه پرو رو ترجیح میدم
    میگن نوت هشت پرو مایع خنک کننده داره ولی هیو تعثیری روی دما گوشی نداره
    از همه نظر نوت نه پرو بهتره هم دوربین هم سرعت هم ماندگاری.
    شما میخواید گوشی ماندگاری داشته باشه یا به سریع بالا اورن برنامه ها توجه میکنید.
    دویا سه ثانیه نهایت اختلاف داره که اصلا مهم نیست.
    این گوشی ها هم کار کرده بودند و معلوم نیست کدوم سریع تره. در اخر نوت نه پرو عالی ترین گوشی هستش.

    1. با سلام ببخشید گوشی شیاعومی ردمی نوت ۹s بهتر هست، یا نوت ۸ پرو؟

  17. تعصبی حرف نزنید
    اصلا کی گفته G90T افت داره ؟
    در طول روز ۴ ساعت کالاف گرافیک high و فول فریم میزنم
    یک سال به همین حال دارم استفاده میکنم
    افت کیفیتی نداشت
    من خودم اسنپ ۷۲۰g روهم مدت زیادی هست دارم
    توی گرافیک و گیم یه سطح پایینتره از G90T,
    فقط بخاطر دو هسته a76 با فرکانس ۲/۳ توی کار های معمول سرعت یکم بالاتری داره
    اما اگه بخوایم چند هسته ای رو ذکر کنیم G90T عملکرد واقعا بهتری داره
    که باعث میشه توی گیم بهتر عمل کنه
    توی گیک بنچ و انتوتو همه اینا ثابت شده

  18. سلام حال شما خوب است انشالله
    خب دوستان بین نوت ۸ پرو و نوت ۹ پرو از هر لحاظ کدام بهتر است ؟
    از لحاظ باتری.
    نوت ۹ پرو ۵۰۲۰ میلی آمپر فست شارژ ۳۰ وات
    نوت ۸ پرو ۴۵۰۰ میلی فست شارژ ۱۸ وات

    دوربین.

    نوت ۸ پرو ۶۴ مگاپیکسل
    ۲۰ مگاپیکسل

    نوت ۹ پرو ۶۴ مگاپیکسل
    ۱۶ مگاپیکسل

    پردازنده.

    نوت ۸ پرو medatek Helio 90 t

    نوت ۹ پرو snap dragon 720g

    صفحه نمایش .

    نوت۸ پرو +IPS LCD Full Hd. تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi
    =
    نوت ۹ پرو +IPS LCD. Full Hd. تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi

    طراحی.
    نوت ۸ پرو. نوت ۹پرو⁦

    در موبایل نوت ۸ پرو بهترین میان رده جهان و پادشاه موبایل های اقتصادی است در جدول آنتوتو رتبه اول را در فوریه سال ۲۰۲۰ کسب کرده
    و اصلا در طولانی مدت به هیچ وجه کند نمیشه اصلا دیگه مدیاتک مثل قبلاً مزخرف عمل نمیکنه بازی سایبر هانتر با ۷ گیگ حجم رو با بدون هیچ لگ و باگ و با نهایت کیفیت اجرا می‌کنه.

    نوت ۹ پرو یک گوشی سرحال و با طراوت از شیامی بازی هارا به خوبی اجرا می‌کنه صفحه نمایش بزرگ و باتری عظیم داغ کردن کم و ……. طراحی زیبا

    در آخر انتخاب با شماست.

  19. کدومش کیفیت بهتری داردو برای بازی ،دوربین،سرعت،ماندگارتر،ودر پردازنده وبالاخره کدوم یکی بهتر هست لطفا بگید ممنون

  20. من میخوام بخرم به نظر شما از نظر دوربین ،سرعت،بازی،وبهتری و ماندگار تر

    1. با سلام هر دو از این نظر پاسخگوی نیاز شما هستند بقیه به سلیقه و اولویت شما بر میگرده

    2. از نظر سرعت بازی و اینا:نوت ۸ پرو
      از نظر دوربین: نوت۸ پرو.
      از نظر ماندگاری : واقعا معلوم نیست. باید تو گوگل سرچ کنی(نظرات کاربران درباره redmi note 8 pro ) تا ببینی کسایی که با این گوشی کار کردند چی میگن

  21. من میخوام بخرم به نظر شما از نظر دوربین ،سرعت،بازی،وبهتری و ماندگار تر

  22. کدومش قویتر هست دبرابر ضربه قویتر هست هنگ اصلا نکنه بعد مدتی کند نشه کومشه

    1. با سلام، مقاومت هر دو در برابر ضربه در یک سطح براورد میشود و در مورد هنگ شدن یا کند سدن نیز هیچکدام برتری خاصی بر دیگری ندارند.علت کند شدن گوشی معمولا برنامه های نصب شده کاربر و پر شدن حافظه هست

  23. سلام من کاری به پولش ندارم به نظر شما نت۸پرو بهتره یا نت۹پرو
    لطفا جوابمو بدید

    1. بستگی به استفاده خودت داره. من خودم بین این دوتا دو دل بودم که چون گیمر هستم و زیاد بازی میکنم و دوربین هم مقداری برام مهمه نوت۸ پرو انتخاب کردم. باتریه نوت ۹ پرو بهتره ولی با این حال بازم نوت ۸ پرو برای خودش باتریه قویی داره.
      خلاصه که نوت ۸ پرو هم کیفیت دوربینش خیلی بهتره، هم پردازنده یکم قوی تری داره.کلی اندریدش یک دونه کم تره.
      نوت ۹ پرو: اندروید ۱۰
      نوت۸ پرو: اندروید ۹

      حالا شما هم اگر میخواهید از گوشی استفاده سنگینی بکنی و دوبین برات مهمه ،نوت ۸ پرو بهتره.

      کسی نمیتونه بهت بگه کدوم بهتره، هر کدوم ویژگیای خودشو داره.
      باید برسی و مقایسه و… ببینی که بفهمی کدوم بیشتر به دردت میخوره

  24. دوستان درست میگن من تا حالا دو گوشی مدیاتکی داشتم شش ماهه به خاطر گیمر بودنم کند شدن
    از خانواده هم اونایی که مدیاتک داشتن گوشیشون کند شده
    پس من شخصاً ترجیح میدم اسنپدراگون داشته باشم

  25. سلام و درود بنده کالاف دیوتی رو از وقتی شروع شد بازی میکنم (بصورت حرفه ای ) میخواستم بدونم کدوم بهتره از نظر سی پیو و قدرتی لگ نداشته باشه و اذیت نکنه

    بنده وقتی نوت ۸پرو اومد خریدم ۲روز دستم بود تو بازی کالاف دیوتی داغ میکرد جوری که دستم میخواست بسوزه فروختمش بخاطر داغی پشت دوربین کلن حس بدی به آدم میداد علت فروشم داغی پشت گوشی بود فقط همه چیش خوب بود حالا می‌خوام بدونم فقط من اینجور بودم یا بقیه هم این حسو تجربه کردن

    الان خواهشی که دارم احساسی جواب ندیدن چون می‌خوام بخرم دارم قرض میکنم بخرم درست نظر بدین من جوابمو از شما بگیرم

    1. اره منم باهاش پابجی بازی کردم خیلی مسوخت ادم دلش میخواد از دستش بندازه نخرید اگه مثلا بلزی های مثل پابجی بازی میکنید نوت ۸ پرو خیلی داغ میکنه

      1. سلام، بسیار به هم نزدیک هستند، اما نوت ۸ پرو تا حدودی قدرتمندتر است

  26. دوستان کلا به تراشه های مدیاتک توجه نکنید و اصلا نخرید چون مدیاتک چند بار تا حالا توی بنچمارک ها تقلب کرده و تراشه هاش رو به شیوه ای ساخته که مثلا توی انتوتو بنچمارک بتونه امتیاز بالاتری کسب کنه و این ها تا یکسال براتون شیرین کار میکنند نهایتا بعد ها خودتون متوجه منظورم میشید .

  27. به نظر من قطع به یقین نوت ۹ پرو بهتره به چند دلیل زیر
    توضیحات در انتها
    تراشه اسنپدراگون ۷۲۰g
    باتری ۵۰۰۰ میلی امپر
    طراحی بروز
    صفحه بزرگتر
    دریافت اندروید تا ورژن ۱۲
    شارژ سریع ۳۰ وات
    نکات برتر و غیر مشترک

    ۱ _ تراشه اسنپ اسنپدراگون ۷۲۰g که فقط در بنچمارک انتوتو نسبت به g90t. در درجه پایبن تری قرار گرفت. ولی در گیگ بنچ و… بالاتر بود و ضمنا این تراشه طی چند سال مثل g90t افت نمیکنه و ساخت امریکا هست نه تایوان
    ۲_باتری پانصد میلی امپر قدرتمند تر
    ۳_ طراحی سال ۲۰۲۰
    ۴_نوت ۸ پرو نهایتا تا اندروید ۱۱ بیاد. اما نوت ۹پرو تا دوازده هم ممکنه بیاد همونطور که میدونید هر گوشی نهایت تا دو اپدیت اندروید میگیرد.
    ۵_ شارژ سریع تقریبا دو برابر یعنی سی وات در برابر ۱۸ وات

    همچنین برای گیم های سنگین نوت ۹ بهتر از نوت هست
    همچنین نوت ۹ در تماشای فیلم و … لذت بخش تر است

    1. آره صفحه نمایش نوت۹پرو بهتره دوربین سلفی ش بهتر کار می‌کنه باتریش و شارژر هم بهتره شاید تنها برتری نوت۸پروپردازنده اش باشه که اونم زیاد فرق نمیکنه تقریبا تو بنچمارک یکی بودن ولی اسنپدراگون خیلی بهتره در کل نوت۹پرو بگریم چون که جدید تر هست و آپدیت های بهتری میده

  28. سلام.کاش این مقایسه هم مثل بقیه مقایسه دقیق و ریزمیبود نه اینطوری

    1. ممنون از نظر شما دوست عزیز، ویدئو های اختصاصی این دو گوشی مقایسه شده و می تونید این ویدئو ها رو ببینید

  29. سلام بنظرم هر دو گوشی های خوبین
    من نوت ۸ پرو دارم خیلی خوبه من که هزاران بار ازش راضیم.
    اما هر دو گوشی مزیت هایی نسبت به هم دارن
    نوت ۸ پرو به دلیل برخوردار بودن از سیستم خنک کنندگی کمتر داغ میکنه و میشه گفت به چشم نمیاد پس از ساعت ها بازی سنگین مثل کالاف دیوتی و آسفالت.
    نوت ۸ پرو یکی از چیپست های قدرتمند رو داره من خودم گیمرم و بنظرم چیپست نوت ۸ پرو(جی ۹۰ تی) قوی تر از ماله نوت ۹ (۷۲۰G)هست.
    نوت ۸ پرو دوربین های قوی تری هم نسبت به نوت ۹ داره.
    اما…
    نوت ۹ باتری بهتری نسبت به نوت ۸ پرو داره طراحیش هم مدرن تره و صفحه نمایش بزرگتر و بیشتری هم داره…
    من تگه دوباره قرار بود بین ای دوتا انتخاب کنم نوت ۸ پرو انتخاب میکردم.

    1. اشتباه نکن. تراشه اسنپ دراگون نوت ۹ بهتره درزم این هشت نانو متربییه و کم مصرف تره نسبت به تراشه مدیاتک دوازده نانومتری g90t. روی نوت ۸ پرو.
      و همچنین تراشه مدیاتک چه قدیم چه جدید بالا بره پایین بیاد مدیاتکه بعد مدتی کند میشه و افت میکنه و تو اپدیت دهی هم مدیاتک ضعیفه
      اما اسنپدراگون امریکا مثل مدیاتک تایوان نیست تو طولانی مدت همیشه یهتر و سگ جون تر بوده .
      ضمنا روی کاغذ مدیاتک تو بنچمارک قوی تره اما در اصل اسنپدراگون ۷۲۰g. تو عمل قوی تره
      . ونکته مهم اینه که نوت ۹ پرو. برای پابجی نسبت به نوت ۸ پرو واقعا بهتره چون دو هسته ای ۲.۳ گیگاهرتز هست در مقابل دو گیگاهرتز که واقعا کلی تاثیر میذاره

      1. تعصب و خریت تا کجا الان من دوساله به صورت حرفه ای پابجی بازی میکنم هنوزم همونه چرا داری تحویل مردم میدی تا کی تعصب میکشی انتوتو برنامه الکی نی وقتی امتیازش بیشتر یعنی توی عملکرد هم قدرت بیشتری داره نوت هشت پرو حداکثر با شصد فریم پابجیو اجرا میکنه ولی نوت نه پرو با چهل پنج اف پی اس بازی میکنه چرتو پرت تحویل نده ربطی به امریکا یا تایوان نداره مدیاتک الان دیکه خوب شده نوت هشت پرو اشغال بود که اینقدر طرفدار نداشت

    2. سلام دوست عزیز کیفیت دوربین نوت۹پرو بهتره تو این فیلم دوربین ۴۸مگاپیکسلی نوت ۹پرپ با نوت۸پرومقایسه شد ن۶۴میگاپیکسلی آن

  30. اقا لطف کن منو از گیجی در بیار من نمیدونم کدوم بهتره هر سایتی دیدم یکی رو بهتر گفت چند نفری هم پرسیدم یکی گفت ۹پرو یکی دیگه می‌گفت ۸پرو لطفا بگید کدوم برای بازی بهتره فقط بازی میکنم توش باتری برام مهم نیست فقط داغ نکنه و لگ نزنه همین دوتا برام خیلی مهمن لطفا انتخاب بهتر رو بهم بگید ممنون میشم

    1. سلام خوبی گوشی ردمی نوت نه پرو دارم اصلا لگ ندارم من پابجی دو ساعت بازی می کنم اصلا داغ نمی کنه به نظر من ردمی نوت نه پرو بهتره البته اگر برا بازی می خوای باتریش خیلی قوی تره

  31. دوستان تراشه بسیار بسیار عالی و کم مصرف و پر سرعت و خصوصا با دوام اسنپ ۷۲۰G ردمی نوت ۹ رو من به شخصه کاملا به نوت هشت پرو ترجیح میدم، تشکر

  32. دوستان اندروید نوت ۸ پرو به بالاتر ارتقا پیدا می کنه یا نه؟ من چند روزه گرفتم و آپدیتش نرم افزار رو هم زدم ولی هنوز ۱۰ ارتقا پیدا نکرد؟

    1. با سلام، در اینکه به روز رسانی میشه که فطعا ولی برنامه و زمان به روزرسانی گوشی ها رو خود شرکت های سازنده در زمان مشخصی اعلام میکنن

      1. به نظرت ۶۴ گیگ بهتره ۱۲۸ گیگ کدوم فکر کنم ۶۴ گیگ عمرش بیشتره هر چه کمتر باشه حافظه بهتره

  33. سلام. چرا ردمی۸ظبط تماس نداره‌ برای کار من خیلی حیاتیه. لطفا بگید فعال میشه یا گوشی رو عوض کنم

    1. از اندروید ۹ به بعد ضبط تماس عمل نمیکنه گوگل بسته بخاطر امنیتش

  34. سلام ۵ روز نوت ۸ پرو گرفتم عالبه فقط اشکالش اینهعلامت ۴.۵ رو در موقع اتصال اینترنت نشون نمیده فقط ۴g رو نشون میده

  35. سلام
    خداییش گوشی ردمی نوت ایت پرو واقعا گوشی خوبیه و نسبت به هم رده های خودش مقرون به صرفهست و من که ازش راضیم

  36. در حالت نرمال و بازار اقتصادی طبیعی گوشی های شیائومی ارزش خرید بالایی نسبت به هم رده های خود دارن اما در این وضعیت که گوشی های میان رده دو برابر افزایش قیمت را تجربه می کنن، دیگر با قاطعیت نمی‌توان این نظر را داد به عنوان مثال گوشی شیائومی ردمی ۸A با با قیمت ۱۱۰ دلار در این روزها (هفته اول اردیبهشت) تا ۳میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم معامله میشه. و این خیلی دردناکه گه که عده ای دارن با بدبختی مردم ثروت اندوزی میکنن.

  37. سلام
    چی ارزونه ولی بازم قیمتش نسبت به سامسونگ خیلی برندای بهتره

  38. سلام
    به نظر ردمی نوت ۸یه چیزه دیگه اس وهنوزم از ردمی ۹ خیلی بهتره وخیلی کارایی بهتری داره

    1. منم داشتم چند روز پیش تو دلارام (بوشهر)افتاد تو دریا حتی نتوستم پیداش کنم

      1. هر دو تاشون خوبی ها و بدی هایی دارن پس نمیشه گفت کدوم بهتره ولی من خودم نو ۹پرو دارم و از نوت ۸پرو زیبا تر و گرون تره

    2. اشتباه نکن. من یک سال نوت ۸پرو داشتم و واقعا هم عالی بود،اما الان یک ماهه که نوت ۹پرو رو خریداری کردم و متوجه شدم که یک سروگردن بالاتراز نوت ۸پرو هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن