خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلسخت افزار

علت کار نکردن تاچ گوشی چیست و چگونه لمس گوشی را درست کنیم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی با تبلت یا گوشی اندرویدی خود کار می‌کنید، ناگهان هرچه روی صفحه نمایش ضربه می‌زنید تاچ اسکرین گوشی یا تبلت شما واکنشی نشان نمی‌دهد. گاهی هم لمس صفحه نمایش تأخیر دارد و یا حتی قسمتی از تاچ گوشی از کار افتاده است.

در این شرایط این سوال پیش می آید که چرا لمس گوشی کار نمی‌کند؟ در این مقاله قصد داریم راه‌حل‌هایی برای حل مشکل تاچ در تبلت و گوشی‌ها ارائه دهیم؛ با ما همراه باشیم.

علت کار نکردن تاچ گوشی 

روان بودن تاچ صفحه نمایش و عملکرد درست آن، یکی از ویژگی‌های لازم برای تبلت و گوشی‎‌هاست. هرگونه آسیب به صفحه نمایش مانند ضربه دیدن، خراشیدگی و…می‌تواند عملکرد تاچ صفحه نمایش را مختل کند، به طوری که کاربر مجبور شود صفحه نمایش و یا حداقل صفحه شیشه‌ای را که بر روی صفحه نمایش قرار دارد، تعویض کند.

علت کار نکردن تاچ گوشی

بهترین روش برای محافظت از صفحه نمایش گوشی موبایل، استفاده از محافظ صفحه نمایش است. اگر چه این روش نیز مشکلاتی دارد؛ مثلاً ممکن است به دلیل استفاده از محافظ صفحه نمایش، یک حباب هوای بزرگ بر روی صفحه نمایش ایجاد شود که واقعاً آزار دهنده است؛ اما استفاده از آن تقریباً ضروری است. هر کاربر در زمان خرید گوشی قطعاً به خرید یک محافظ خوب برای نمایشگر آن نیز فکر می‌کند.

صفحه نمایش لمسی در برخی مواقع کار نمی‌کند یا به لمس پاسخ اشتباهی می‌دهد که علت کار نکردن تاچ گوشی ممکن است به یک اشکال نرم افزاری برگردد. راه اندازی مجدد تلفن یا ارتقاء سیستم عامل می‌تواند به حل این مشکل کمک کند. گرچه علت کار نکردن صفحه لمسی گوشی سامسونگ و دیگر گوشی‌ها اکثر اوقات سخت افزاریست.
دانلود بدافزار یکی دیگر از دلایل کارنکردن صفحه لمسی است که فلش گوشی یا ریست‌فکتوری ممکن است این مشکل را رفع کند.

علت کار نکردن لمس گوشی

  • دیجیتایزر تاچ اسکرین به خاطر ضربه جابه‌جا شده است.
  • افتادن و ضربه دیدن گوشی ممکن است به کابل اتصال دیجیتایزر به مادربورد آسیب بزند که منجر به مشکلاتی در نمایشگر می‌شود و ممکن است دلیل کار نکردن صفحه لمسی گوشی باشد. 
  • جالب است بدانید، آلودگی، گرد و غبار، مو و… می‌تواند عملکرد صفحه نمایش را مختل کند. 
  • هرگونه خراش و ترک‌ باعث کاهش حساسیت تاچ می‌شود.

چگونه لمس گوشی سامسونگ را درست کنیم

کالیبراسیون صفحه لمسی

گاهی اوقات، برای حل مشکل کار نکردن لمس گوشی سامسونگ و دیگر برندها، صفحه لمسی نیاز به تنظیم مجدد دارد. این کار از طریق منوی تنظیمات گوشی قابل انجام است.

فضای ذخیره سازی ناکافی

فضای ذخیره سازی ناکافی در گوشی‌های هوشمند می‌تواند علت کار نکردن لمس گوشی سامسونگ و انواع مدل‌ها شود. با پاک کردن تصاویر، فایل‌ها، برنامه‌ها و رسانه‌ها فضای گوشی خود را آزاد کنید و پس از انجام این کار، گوشی خود را ریستارت کنید.

خرابی سخت افزار

در برخی موارد، نقص سخت افزاری علت کار نکردن تاچ گوشی است. برداشتن کارت حافظه و سیم کارت و قرار دادن دوباره آن‌ها می‌تواند باعث اختلال در عملکرد صفحه نمایش لمسی شود. تمیز کردن صفحه نمایش یا برداشتن کیس و محافظ صفحه ممکن است راه دیگری برای حل این مشکل باشد.
اگر شارژر شما آسیب دیده باشد و به اندازه کافی شارژ دستگاه شما را تامین نکند، می‌تواند هنگام شارژ منجر به کار نکردن صفحه لمسی گوشی  شود. برای جلوگیری از این امر، توصیه می‌کنیم از شارژر دیگری استفاده کنید که آسیب ندیده باشد. علاوه بر این، توصیه می‌شود حین شارژ با گوشی خود کار نکنید.

گرم شدن بیش از حد

اگر گوشی شما بیش از حد گرم می‌شود، ممکن است بر روی علت کند شدن گوشی و پاسخگویی صفحه لمسی تأثیر بگذارد و در عملکرد آن اختلال ایجاد کند. در این صورت به گوشی خود کمی زمان دهید تا خنک شود و ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر.
 
موارد گفته شده تعدادی از عواملی هستند که ممکن است در کار نکردن صحیح تاچ گوشی شما دخیل باشند و راهکارهای زیر برای حل این مشکل به شما کمک می‌کنند. گرچه اگر هیچ یک از راه حل‌های گفته شده جواب نداد، حتماً گوشی خود را به یک تعمیرکار معتبر نشان دهید تا آن را بررسی کند.
 

چند راه‌حل برای رفع مشکل از کار افتادن تاچ گوشی:

قبل از بررسی راهکارها، بهترست چندین روش پیشگیری و محافظت از تاچ صفحه را به شما بگوییم که بهترست آن‌ها را انجام دهید:

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

  •  استفاده از محافظ صفحه نمایش.
  •  استفاده از کاورمحافظی که قسمت داخلی آن نرم باشد.
  •  از قرار دادن گوشی خود از سمت صفحه نمایش روی سطوح سخت اجتناب کنید؛ چراکه حتی ذره‌ای گرد و غبار باعث ایجاد خراش‌هایی در صفحه نمایش می‌شود.

نکات زیر به شما کمک می‌کنند مشکلات مریوط به تاچ صفحه نمایش را برطرف کنید:

۱.گوشی هوشمند خود را تمیز کنید

کار نکردن لمس گوشی سامسونگ و در کل انواع گوشی‌ها، گاهی اوقات با تمیز کردن صفحه نمایش برطرف می‌شود. برای این کار از یک پارچه خشک و لطیف استفاده کنید و مطمئن شوید که آب، روغن، کثیفی یا سایر مواد دیگر روی صفحه نمایش شما وجود ندارد. 

گوشیم هنگ کرده لمسش کار نمیکنه

۲. لوازم جانبی اضافی را از گوشی جدا کنید.

اگر صفحه نمایش گوشی شما از کار افتاد، هر دستگاه خارجی متصل به پورت لایتنینگ یا USB-C و لوازم جانبی مانند شارژر یا هدفون را از آن جدا کنید. سپس صفحه نمایش خود را چک کنید؛ اگر پاسخگو بود، می‌توان دلیل کار نکردن تاچ گوشی سامسونگ و دیگر برندها را این اتصالات درنظر گرفت.

۳.دستگاه خود را ریستارت کنید

اگر صفحه نمایش گوشی شما هنوز مشکل دارد، ممکن است بیش از حد تحت فشار برنامه‌های باز شده باشد. در این صورت باید دستگاه خود را ری‌استارت کنید. ریست کردن یکی از راه‌حل‌های مشکل کار نکردن تاچ گوشی است و با این کار بسیاری از اپلیکیشن‌ها بسته شده و به این صورت فضای زیادی از حافظه رم نیز آزاد می‌شود. برای این کار کافیست دکمه‌های پاور و Volume Down را به طور همزمان برای بیش از ۷ ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا ریستارت انجام شود.

۴.نرم افزار خود را بروز کنید

ممکن است علت کار نکردن لمس شما به دلیل اشکالات نرم افزاری با مشکل مواجه شده باشد که با به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی به آخرین نسخه، ممکن است این مشکل برطرف شود. برای بروز رسانی نرم افزار گوشی، مسیر زیر را طی کنید:

  • برای کاربران iOS، به تنظیمات آیفون > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب بروید.
  • برای دارندگان اندروید، به تنظیمات > Software Update بروید. روی بررسی به‌روزرسانی نرم‌افزار ضربه بزنید تا ببینید به‌روزرسانی جدیدی در دسترس است یا خیر.

۵. تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید

اگر همچنان علت کار نکردن لمس گوشی شیائومی یا مدل‌های دیگر را پیدا نکرده‌اید، گزینه باقیمانده شما بازنشانی به تنظیمات کارخانه است. انجام این کار همه داده‌های شما را پاک می‌کند، اما این روش ارزش تست کردن را دارد.
 
بازگشت به تنظیمات کارخانه در دستگاه‌های اندرویدی با مراحل تقریباً مشابهی انجام می‌شود و در گوشی‌های آیفون نیز می‌توانید از آموزش تصویری زیر کمک بگیرید:
علت کار نکردن صفحه لمسی گوشی سامسونگ

۶. حل مشکل کار نکردن لمس گوشی سامسونگ و تبلت‌ها با آزاد کردن فضای رم

شاید بهترین نقطه برای شروع عیب یابی مشکل تاچ نمایشگر و بررسی دلیل کار نکردن لمس گوشی ، فراهم کردن مقدار رم بیشتر سیستم باشد. این کار ممکن است کمی طول بکشد؛ اما ارزشش را دارد. در مقاله چگونه سرعت گوشی را بالا ببریم به این مورد هم پرداخته شده است.

در تبلت‌های اندرویدی روش‌های زیادی برای آزاد کردن فضای رم وجود دارد که پاک کردن حافظه کش برنامه‌ها و استفاده از اپلیکیشن‌هایی همانند Memory Booster یا Ram Optimizer از جمله این روش‌ها هستند. همچنین، چنانچه سرعت دستگاه اندرویدی شما کاهش یافته، با این ترفند می‌توانید دوباره سرعت آن را افزایش دهید.

در آیپدهای اپل نیز ممکن است مشکل صفحه نمایش با آزاد کردن فضای رم برطرف شود. در آیپدها این طورعمل کنید:

  1. روی دکمه هوم دوبار ضربه بزنید.
  2. هر برنامه غیر ضروری که نمی‌خواهید را ببندید.

با بستن اپلیکیشن‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید، فضای زیادی از رم آزاد می‌شود. این کار هم می‌تواند مشکل واکنش نشان ندادن صفحه نمایش به لمس کاربر را برطرف کند و هم سرعت تبلت را افزایش دهد.

علت کار نکردن لمس گوشی سامسونگ

برای آزاد کردن فضای رم در تبلت‌هایی با سیستم عامل ویندوز ۱۰، بستن تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های دسکتاپ قبل از باز کردن صفحه استارت می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. برای انجام این کار:

  1. کلیدهای WIN+TAB را همزمان فشار دهید تا تسک سوویچینگ برای شما نمایش داده شود.
  2. روی X هر برنامه‌ای که خواستید ببندید، ضربه بزنید.

و یا در برخی از نسخه‌ها ابتدا به بخش Modern task switching view رفته و سپس قبل از اینکه اپلیکیشن‌ها را ببندید، آنها را به صفحه اصلی بکشید (شما در صفحه اصلی می‌توانید با پایین کشیدن انگشت خود از بالا به پایین صفحه، تمام اپلیکیشن‌ها را ببندید).

علت کار نکردن تاچ گوشی روی زمین

۷. استفاده از اپلیکیشن برای عیب‌یابی بخش‌های مختلف صفحه نمایش

وقتی که صفحه نمایش به لمس کاربر هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد، ممکن است مشکل از نمایشگر باشد. چنانچه تشخیص داده شود کدام قسمت از صفحه نمایش مشکل دارد، می‌تواند به متخصص تعمیر موبایل در رفع این مشکل کمک زیادی کند.

با استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها به راحتی می‌توان تشخیص داد که کدام قسمت از صفحه نمایش معیوب و کدام قسمت آن سالم است. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن ماشین حساب، بخش‌های مختلف صفحه نمایش را امتحان کنید و با استفاده از قابلیت چرخش خودکار صفحه نمایش، عملکرد آن را در تمام جهات مورد بررسی قرار دهید.

در ضمن با استفاده از یک اپلیکیشن نقشه و زوم کردن روی نقشه و یا کوچک و بزرگ کردن آن، می‌توانید عملکرد درست بخش‌های مختلف صفحه نمایش را بررسی کنید.

۸. کالیبره کردن صفحه‌نمایش

کالیبره کردن می‌تواند بسیاری از مشکلات صفحه نمایش لمسی را برطرف کند.

در مورد گوشی‌های اندرویدی اپلیکیشن Touchscreen Calibration به شما کمک خواهد کرد.

دانلود از گوگل پلی

گرچه برای کالیبره کردن صفحه نمایش دستگاه جیلبریک شده نیاز به ابزار خاصی ندارید اگر متوجه شدید دستگاهتان، صفحه نمایش، لمس و سوایپ‌های شما را اشتباه ثبت می‌کند؛ می‌توانید برای بی‌اثر کردن جیلبریک، آن را هارد ریست کنید.

چگونه لمس گوشی را درست کنیم

۹. مراجعه به متخصص برای مشکل کار نکردن تاچ گوشی

در نهایت اگر هیچ یک از روش‌های بالا جواب نداد، به یک متخصص تلفن همراه مراجعه کنید تا مشکل را پیدا و در صورت لزوم نمایشگر شما را تعویض نمایید. البته قیمت روز گوشی خود را مد نظر داشته باشید تا بررسی کنید که آیا در صورت نیاز به تعویض، می‌تواند مقرون به صرفه باشد یا خیر؟

آیا شما هم تاکنون با مشکل کار نکردن تاچ گوشی مواجه شده‌اید؟ از چه راه‌حل و روشی برای حل این مشکل استفاده کردید؟ چنانچه با راه‌حل دیگری آشنا هستید، آن را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷۵ رای

سوالات متداول

چگونه لمس گوشی سامسونگ را درست کنیم ؟

در مقاله بالا تمامی روش‌های برطرف کردن لمس گوشی را توضیح دادیم که توصیه می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

دلیل کار نکردن تاچ گوشی چیست؟

در حالت کلی دلایل مختلفی مثل ضربه، مشکلات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و همینطور مشکل در اتصالات خارجی مثل شارژر، می‌توانند موجب کار نکردن صحیح تاچ گوشی شوند.

نوشته های مشابه

‫۱۸۰ نظرها

  1. سلام
    گوشی من آیفون ۱۰هستش تنظیمات اش به هم خورد از پیشم تا دو بار رو هر برنامه نزنم کار نمیکنه باید رو هر چیزی که می‌خواهم باز کنم ۲ بار الا ۳ بار بزنم

  2. گوشی من لپس تاچش مشکل وارد و وارو منوی تنظیمات نمیشه و thack back و وارو منو نمیشه و هنگ کرده

    1. اینطور که از خواندن کامنت ها معلوم میشه , اکثر صاحبان گوشی های سامسونگ و غیره از باز نشدن صفحه قفل شکایت دارند . ظاهرا این مشکل حل شدنی نیست. . بنا بر این پیشنهادمیشه خریداران این گوشی های بنجل ویتنامی یا اندونزیایی بجای هدر دادن پول خود , انرا به یکی ازموسسات خیریه پرداخت کنند که کار خیری هم انجام داده باشند !!!!!!

  3. سلام گوشی من سامسونگ a73است از وقتی خریدم مشکل تاچ داره تاچ یه وقتایییگیر میکنه
    اشکال چیه؟

  4. سلام
    گوشی من سامسونگ نوت .۹ هست و وقتی روی صفحه صاف یا روی هولدر نگهدارنده موبایل در ماشین میزارمش تاچش کار نمیکنه یعنی حتماً باید بگیرم دستم تا کار کنه آیا سنسوری چیزی توش فعال شده اینجوری شده یا نه کلا این ایراد رو داره؟؟

    1. سلام من یه گوشی a14همین سه چهار روز پیش گرفتم الان بعضی اوقات مثلا بخای بزنی روی صفحه گوشی تا تلفن رو جواب بدی کار نمیکنه
      دلیلش چیه

    2. دقیقا مشکل منم همینه گوشیم سامسونگ a71هست از وقتی آپدیتش کردم به اندروید ۱۳ اینجوری شده

  5. سلام گوشی من در شارژ بود بعد افتاد گوشی من نوکیای لمسی است و الان کلید های خروجش کار نمی کنه چه کار کنم

  6. سلام
    من تبلتمو بعد از ۱ سال بروزرسانی کردم،ولی وقتی کاملا آپدیت شد دیگه تاچ تبلت کار نکرد
    حتی نمی تونم خاموش هم کنم
    الان باید چیکار کنم؟

    1. با otg موس وصل کن خاموش روشن کن یا دکمه کاهش صدا و پاور برای ۱۰ ثانیه نگهدار گوشیت خاموش روشن بشه
      اگه درست نشد باید بروزرسانی مجدد نصب بشه

  7. سلام خسته نباشید
    من دیشب داشتم با تبلتم کار میکردم چند ماهه
    تبلت سامسونگ .a.7رو خریدم
    بعد ی هو یکی از عکس هام اومد روی صفحه
    و قفل شد دیگه کار نکرد
    نه میتونم ریستارت کنم نه خاموش
    فقط صفحه قفل رو میاره که نمیتونم کاریش کنم
    باید چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. دقیقا گوشی a57sمنم اینجورع عید خریدمش یهو صفش کار نمیکنه باید خاموش روشن بزور این کارو ام میتونم بکنم

      1. دکمه پاور رو با دکمه ولم پایین بگریر و دوباره گوشیتو روشن کن

  8. سلام من روی گوشیم نصف لیوان کف و آب ریخت از دیشب است لمسیه گوشی کار نمی کند باتری گوشی رو در آوردم وتو برنج گذاشتم ولی درست نشد میشه کمک کنید

    1. الان از شما درست شد؟
      اگه درست صد میتونید راهنمایی کنید؟

  9. با سلام.یه گوشی شیامی پوکو ایکس۳ دارم که وقتی روی زمین افقی یا عمودی و به طور کلی حتی در گیرع نگهدارنده ماشین،ثابت باشه و حرکتی داده نشه،تاچ به طور کلی عمل نمیکنه.به نظرم اومد تنظیم یا سنسور خاصی داشته باشه که بعد از آزارهای زیاد که حتما گوشی باید در دست باشه تا عمل کنه و مشورت با چندتا از دوستان و همکاران به این مطلب رسیدیم که بعضی گوشیها در حالت ثابت تاچشون عمل نمیکنه.
    خوشحال میشم از نظرات، تجربه یا مورد دیده شده این چنینی به عنوان عیب اگر دیده شده، راه حل نرم افزاری یا سخت افزاری رفع مورد رو بفرمایند.ضمنا بنده حدود ۱۰ ساله تعمیر و آموزش رو به علت بلای خرابی چشم که عملش ۵۰% هست و آرتروز گردن بوسیدم و گذاشتم کنار واین گوشی شخصی و گوشی دستمه که وقتی به گیره آهن ربایی ماشین وصله باید قسمت بالا رو کمی فاصله بدم تا کلید پاسخ دادن عمل کنه که دقیقا چیزی معادل سوهان روحه وخیلی تجربه جالب و خوبیه که بعضی گوشیها کلا اینطور عمل میکنن یا عیبه و به فلت تاچ ربط پیدا میکنه که عرض کردم،دوستان چند مورد رو تأیید کردن که بعضی گوشیها کلا به این شکل هستن یا اگه از تنظیمات میشه مورد رو حل کرد،لطفا مسیر رو بفرمایند که الآن خاطرم اومد در مسیر ۷ بار زدن روی کلیدی(الآن خاطرم نیست و تنظیماتش رو نباید مصرف کننده عادی تغییر بده) در قسمت *درباره تلفن* دقت نکردم شاید تنظیمی داشته باشه.
    منتظر نظرات و تجربه های سازنده تون هستم، شاید یه سوهان روح رو کم کنیم و بندازیم دور

  10. سلام من به تازگی یه گوشی M.52 خریدم که بعضی اوقات تاچ بک اسکرین انگار قفل میشه و کار نمی کنه و بعد دوباره خود به خود فعال میشه. می خواستم ببینم راهی هست مشکل حل بشه یا باید به تعمیرکار مراجعه کرد ؟

    1. منم دقیقا ۲ هفتست m.52 گرفتم همین مشکلو داره گارانتی هم داره نمیدونم چکار کنم

  11. سلام من گوشیم a2s هس یه ساله ازش استفاده میکنم این اواخر انگار برا لمسش یه مشکل پیش اومده مثلا یدفه خودبه خود عمل میکنه انگار با ده تا انگشت بهش ضربه میزنی میپره بیرون پنل میاد پایین داره خودبه خود قاطی میکنه و عمل میکنه ولی از صفحه نمایش مشکلی نداره که بخوام بگم آره اینجا شکسته برا همینه دلیلش چی میتونه باشه

  12. سلام گوشیم a52-5g-بالای صفحه نمایش کار نمیکنه ولی بقیش اوکیه چکار کنم

      1. من مدل گوشیم a11هست از وقتی که اندوراید اش را۱۲کردم اشکال تاچ پیدا کرده باید صحفه رو خاموش کنم روشن کنم لطفا بگوید مشکل چیه؟

  13. سلام من گوشی سامسونگ دارم وامروز دیدم که صفحه نمایش روشن نمیشه و لمسیش کار نمیکنه ولی گوشی کار میکنه و زنگ میخوره اگه میدونید مشکل چیه لطفا بگید ممنون

    1. دوست عزیز این مقاله رو بخونید کمکتون میکنه (( دلیل روشن نشدن گوشی اندرویدی چیست؟ (راهکارهایی برای عیب یابی) ))

      https://www.19kala.com/mag/why-android-device-wont-turn-on/

  14. سلام وقت بخیر. گوشی من توی آب افتاد و بردم تعمیر و درست شد فقط LCDش دیگه مثل قبل با کیفیت نبود. بعد از حدود ۳۰ ساعت LCDروشن میشه ولی دیگه تاچش کار نمیکنه. مشکل از کجاست و نیاز به تعویض LCD داره؟ گوشیم Huawei هست

  15. گوشی من هم a32 هست یو هفته هست خریدم الان تاج کلا کار نمی کنه

    1. سلام. گوشی من هم A.32 هست تاجش امروز متوجه شدم تاجش دیگه کار نمی کنه.میشه لطف کنید بگیدشما چطور گوشیتون رو درست کردین؟

  16. سلام گوشی من a03هستش نمیدونم چرا وقتی گوشی رو روی زمین میذارم نمیتونم ازش استفاده کنم(تاچش کار نمیکنه ، خیلی سخت کار میکنه) حتما باید توی دستم بگیرم وگرنه روی زمین باشه کار نمیکنه

    1. احتمالا مربوط به سنسورهای گوشی هست باید سنسورهااش چک بشه حتما

        1. سنسورها رو باید یه تعمیر کار موبایل چک کنه یا اینکه با ترفندهایی سنسورها رو کالیبره کنید

  17. سلام من گوشی HTC g620 دارم آیا اگه تاچ خراب شده باشه درست میشه؟

  18. سلام . من گوشی A52 دارم . یکدفعه لمسش غرفعال شده و کار نمیکنه ولی گوشی روشن میشه . از روی دوربین قفلش باز میشه . چرا این اتفاق افتاده است و چطور میتونم درستش کنم؟؟

    1. باید گوشی رو یه متخصص تعمیر موبایل ببینن و دقیق تر بررسی بشه

    2. سلم منم a52s دارم الان همینطوری شده. هیچکاری نمیتونم باهاش انجام بدم حتی نمیتونم خاموش روشنش کنم. شما برای رفع این مشکل چیکار کردید؟

        1. باید بزاری شارز گوشی تموم بشه و بدش دویاره روشن بشه شاید درست بشه اگر نشد ببر پیشه متخصص

          1. لازم نیست،یه موس رو با کابل اوتی جی وصل کنین به گوشی و با موس گوشی رو ریستارت کنین

        2. منم A.52.s دارم لمس از کار افتاد دیگه کار نمیکنه هیچ اتفاقی هم براش نیفتاد اخه

    3. چیکارش کردی حالا بگو مانم بکنیم ی گوشی A52s تازه خریدن الان با گوشی قبلیمم گوشیم امرو همین طور شد

  19. سلام من ۹ ماهی میشه یه گوشی A11 خریدم بعضی مواقع صفحه گوشیم کار نمیکنه (یعنی هیچ جای صفحه‌ گوشیم کار نمیکنه) ولی وقتی گوشیمو یه بار که خاموش میکنم و روشن میکنم(ریستارت‌ نمیکنا‌ یه بار قفل میکنم و دوباره‌رمزشو میزنم) درست میشه میشه بگید مشکلش‌ چیه؟…

    1. گوشی منم همینجوری شده a2s دارم مشکل تاچشه فکر کنم آب خورده

      اگ راه حلی فهمیدید به منم بگید

      1. الان منم مشکلم رفع شد با اوتی جی موس وصل کن و دکمه پاور نگهدار با موس رو ریست کلیک کن گوشی ریست بشه بعد بالا بیاد درست میشه

    2. دقیقا منم همین مشکلو دارم . خیلی ها این مشکل رو بهش اشاره کردن هرچی هست نرم افزاریه خواهشا یکی جواب این پرسش رو بده و راه حل نشون بده

  20. سلام من a32 سامسونگ دارم دیشب فهمیدم که تاچ یه قسمت ریز بالای صفحه اش کار نمیکنه وقتی خاموش روشن یا همون‌ریست رو هم میکنم فقط برای چند بار استفاده اونجاش درست میشه اما بعدش دوباره دیگه کار نمیکنه
    خیلی چیز هم توی گوشیم هست نمیخوام که فلش بشه لطفا راه حل بگین اونجایی که کار نمیکنه اتفاقا جایی هست که باید از اونجا تیک ارسال تکالیف رو بزنم

  21. سلام من حدود ۸ ساله تبلت هواوی s7 دارم حدود یه سال پیش پایین صفحش کار نکرد دادمش تعمیرگاه و به گفته تعمیرگاه یه تبلت مثل همون که تاچ السیدیش سالم بود خریدم اما متاسفانه تاچش مارک بد بود و بعد تبلتا رو دو به یکی کردیم اما بعد یه هفته تاچش سوخت اما ال‌سی‌دی سالم بود بعد دادیمش تاچشو عوض کرد بعد ازیه مدت حدود ۶ ماه استفاده هنگ کرد عصبی شدم از پشت محکم زدمش بعدم انداختمش گوشه کمد الان بعد یه مدت دوباره گرفتم یه قسمت از صفحشو یه ضربه کوچیک‌ بزنی درست میشه اما بعد از یه مدت دوباره صفحش وای میسته الان قابلیت دوباره تعمیر شدن داره ؟ یا باید تاچشو عوض کنم؟ یا احتمالا زمان ضربه یه چیزی خرد شده رفته داخل جاهای حساس تاچ ؟

  22. بدبختیه دیگه باید قبل بروزرسانی سرچ میکردی و یکم تحقیق میکردی برای بروزرسانی که یه وقت بروزرسانی خراب نباشه و ..

  23. میشه راهنمایی کنید، چطوری به این تنظیمات دسترسی پیدا کنیم. تنظیمات سنسور تاچ .
    زمانی که گوشی رو میز یا هر سطحی هست، بدون اینکه دستم بگیرم، دیگه نمیتونم از گوشی استفاده کنم، نه تماس جواب میده نه می‌ره تو منو، هیچی. حتما باید یه انگشت هم حتی شده کنار گوشی بذاری، بعد تاچ کنی

  24. سلام من یه آیفون ۱۰ اس مکس دارم یه بار خورد زمین و صفحش شکست ولی همه جای تاچ کار میکرد بردم تعمیرش کنن و متاسفانه بعد از تعمیر قسمت بالای تاچ کار نمیکنه لطفا بگید که باید چیکار کنم چون نمیخوام تاچ و ال سی دی عوض کنم
    ممنون

    1. ممکنه از اتصالات باشه یا حتی از گلس باید دقیق بررسی بشه

  25. سلام گوشی من ایسوس هست فقط قسمت پایین تاچ گوشیم کار نمیکنه هرکاری کردم درست نشد کسی میدونه چجوری درست میشه؟

    1. سلام.من تبلتم S6 هست و هر یک ماه یبار تاچش از کار میفته و بعد یه هفته اینا درست میشه و واقعا واقعا کار ادم عقب میفته حالا گوشی دارم که تو اون مدت ازش استفاده کنم.این تبلت خیلی قویه تو این سال ولی مشکلات دما و از این جور مشکلات داره.اول ری استارت کردم دوم کوبیدم روش هزارتا کار کردم با روشای مختلف سایت شما و سایتای دیگر اما نشد.ولی یه روش شد اونم روش در اوردن کاور…خیلی خوب بود تا در اوردم درست شد و راحت کار کردم نمیدونم مشکل چی بود ولی هر چی بود سریع درست شد پشنهاد میکنم اول ری استارت رو امتحان کنید بعدم کاور حتما میشه

  26. گوشی من A11 samsung مشکل فریز شدن تاچ داره و رو صفحه گیر میکنه و با دکمه زدن پاور هم درست میشه ! بار اول که فرستادم گارانتی برام گوشی و تعویض کردن ، گوشی جدیدی که به دستم رسید بازم همین مشکل و داره کلافه شدم واقعا ! آپدیت و ریست فکتوری و اینکارارو انجام دادم بازم نتیجه نگرفتم نمیدونم کلا این مشکل برای همه هست یا فقط برای من .ممنون میشم اگه راهنمایی کنین !

    1. اگه راهی برای حله این مشکل پیدا کردی به منم بگو منم همین مشکلو دارم

      1. سلام
        من گوشیم ردمی هست مدل ۸Aگلسش حباب کرده گردو غبار رفته توش بعد تا الان وسط کار کردن باهاش یهو تاچش از کار افتاده بعد از چند ساعت درست شده البته در حالت عادی هم تازه خریده بودمش روی کیبور حرف ی رو فشار‌ میدادم س مینوشت خیلی روی مخم بود یا یهو هنگ میکرد صداش کم و زیاد میشد با اینکه گوشی دست دوم هم نبود مشکلش چیه باید چیکار کنم؟

  27. سلام من تازه یه a11 سامسونک گرفتم کمی باش کارمیکنم یا همون اول کار هرچی صفحه رو لمس میکنم کار نمیکنه باید یبار قفلش کنم ک دوباره کار کنه مشکلش چیه ؟؟؟؟؟

    1. دقیقا نمیشه گفت که مشکل از چیه شاید از تاچ باشه و یا سنسورهاش

  28. سلام من گوشیم ۱ روزی است که فقط یک قسمت گوشیم کار نمیکنه می دونید مشکلش چیه
    ولی یحو چند ساعت پیش خوب شد ولی دوباره بد شد

  29. چرا گوشی روی زمین کار نمیکنه فکر کنم مشکل از تاچشه درسته؟

  30. سلام…من تبلت من سامسونگ نوت ۱۰ هست .اصلا با انگشت کار نمیکنه تاچش..فقط با قلم میتونم استفاده کنم..چیکار میتونمبکنم لطفا جواب بدید ممنون میشم

    1. سلام منم این مشکل رو دارم اگه جوابی گرفتید به منم بگید لطفا

    2. سلام منم همین مشکل رو دارم اگ جوابی گرفتین به منم بگین حتی.

    3. سلام منم دقیقا همین مشکل رو دارم گوشیم galaxy tab s with pen هست لطفا اگه جوابی گرفتید بگید

    4. سلام این مشکل تو تنظیمات تبلت حل میشه. یه جستوجو بکنید من الان ندارم تبلت رو ولی چون معمولا برای کارهای گرافیکی استفاده میشن این گزینه رو دارن که فقط قلمشون فعال باشه. این مشکل نیست در حقیقت جست و جو در تنظیمات و خاموش کردن اون گزینه رو نیاز داره

    5. یه قلم بچسبون به انگشتت.بی شک مشکلت حل میشه.
      برای اینکار از چسب۱۲۳ استفاده کنی بهتره…

  31. سلام
    گوشی من هواوی y5 هستش
    وقتی میخوام به برنامه ای مجوز بدم هر چی میزنم کار نمیکنه
    توی گوگل هم میخوام ایمیل بزنم کار نمیکنه
    میشه بگید مشکلش چیه؟

    1. سلام . تبلت من قاطی کرد و دیگه و۳تی دکمه پاور رو می زنم تا ری استارتش کنم صفحه اش کار نمی کنه راهنمای لطفا

  32. از کار افتادن قسمتی از تاچ گوشی سامسونگ با روش های شما برای من حل شد

  33. سلام وقتتون بخیر
    گوشی من هوآوی u19 هستش حدود ۲ ماه قبل از دستم افتاد و ترک برداشت صفحه اش ولی تاچش راحت کار میکرد و هیچ مشکلی نداشت چ ولی الان دو روزه که مشکل داره قسمت سمت راست پایان کار نمیکنه اونم وقتی که میخوام تایپ کنم(۳ تا حرف کار نمیکنن) چی کار کنم؟؟؟؟
    تو رو خدا جواب بدین.

    1. فکر کنم گوشی های هوآوی بیشتر صدمه می بینن باید حتما یه کاور برای گوشی هوآوی داشته باشیم

  34. فکر می‌کنید اگه لمس گوشیم کار میکرد خودم اول خاموش روشنش نمیکردم؟! کلا هیچ کاری نمیکنه!

    1. گوشی Samsung a5 دارم که لمسش کار نمیکنه..اصلا..باید زیستش کنم؟

    2. اگه میخوای خاموشش کنی روی همه دکمه های گوشی زیاد کم خاموش /روشن نگه دار به مدت ۱۰ ثانیه

  35. سلام من ال سی دی تبلتم رو تازه عوض کردم بعد سامسونگ اپدیت تبلت رو آورد آپدیت کردم شروع مجدد هم شد حالا تاچش کار نمیکنه یعنی حتی نمیتونم رمز رو بزنم و وارد خود تبلت بشم چیکار باید بکنم؟ لطفا جواب بدید!!؟

  36. سلام ببخشید من یه گوشی قدیمی w960 دارم بعد از مدتی روشنش کردم تاچش کار نمیکنه چه کار باید بکنم؟

    1. سلام خسته نباشید خیلی ممنون میشم که به سوالم جواب بدین
      من یه گوشی سامسونگ مدل گلکسی j7core2017 دارم چند وقت پیش با مشکل از کار افتادن موقتی تاچ روبرو بودم یعنی وقتی که میخواستم گوشیمو لمس کنم هیچ واکنشی نشون نمیداد و لمس نمیشد ولی بعضی وقتا با چندبار خامشو و روشن کردن و چند ضربه آروم به پشت گوشیم درست میشد و بعضی اوقات دوباره از کار میوفتاد بعد چند وقت به مدت چند ماه درست شد ولی الان بازم این مشکلو پیدا کرده واقعلا نمیدونم چیکار کنم کلافم کرده

  37. سلام من گوشیمو باز کردم و دوباره از اول بستم ولی حالا تاچش کار نمیکنه یعنی روشن میه ولی لمس نمیییشه.آیا ال سی دی سوخت یا که من جاییشو درست نبستم؟؟؟؟؟/لطفا جواب بدید

    1. پیشنهاد می دم که گوشی رو به یک متخصص تعمیر موبایل نشون بدین

  38. سلام شب بخیر
    مدل تبلت من لنوو تب ۷ هست
    حدود چند ماهه که بخام برنامه ایی رو. نصب کنم یا بخام فیلتر شکن روشن کنم. گزینه تایید اصلا کار. نمیکنه
    چیکار کنم؟

  39. سلام گوشی من a10s هست فقط تو دست کار میکنه روی مبل یا زمین کار نمیکنه و تاچش از کار میفته. چکار باید کنم؟

    1. بررسی کنید شاید تنظمیات خاصی رو انجام داده باشید در غیر این صورت باید سنسورهای گوشی رو بررسی کنید

    2. تازه گرفتم و تنظیمات خاصی انجام ندادم. ولی حتی اگر یکم دستم کنار گوشی تماس داشته باشه رو سطح هم راحت کار میکنه! کناره گوشی سنسور خاصی داره؟!

      1. منم همین مشکل رو دارم گوشی رو تازه گرفتم شما تونستید درست کنید؟ علتش چی بود؟

      2. سلام منم گوشیم a2 1s و دقیقن رو زمین ک باشه کار نمیکنه و رو زمینم باشه مص شما باید ی دست کنارش باشه شما کاریش کردین؟

      3. سلام من گوشیم هو اوی میت ده هشت
        حدس میزنم چون گذاشتم روی ظرفشویی ک یکمی مرطوب بود شاید حس میکنم اب رفته توش و نام صفحه کار نمیکنه؟ روشن خانوم میشه حتی صداش هم کم و زیاد میشه ولی لمسی کار ممکنه

  40. سلام من گوشیم a21sهست اینجوری شده دکمه پاور ودکمه صدا کم میکنید رو باهم چند ثانیه باهم فشار بدید خاموش میشه ..مشکل از برنامه های تو گوشی هست ویروسی میشن عمکلردتاچ ازکار میافته با خاموش و روشن درست میشه ..

    1. سلام گوشی خودم a21sهمین طوری هست نگران نباش گوشبت مشکلی نداره ..بخاطر برنامه های که داری گوشی اینطوری میشه یا که بخاطر دمای پایین اینطوری میشه با فشار دادن دکمه پاور ودکمه کم کردن صدا همزمان چند ثانیه خاموش میشه دوباره روشنش کنید درست میشه ..

  41. سلام گوشیم سامسونگs6هست لمس پایین صفحه سمت چپ کارنمیکنه یعنی نمیتونم برنامه هاموببندم ایرادش چیه؟

  42. سلام گوشی من a5 هستش دیروز یکدفعه قسمت سمت چپ صفحه به اندازه پنج میل کار نمیکنه تصویر مشکل نداره فقط از بالا تا پایین به انازه پنج میل ، مثلا یدونه حروف آخر صفحه کلید هر کدوم که رویف سمت چپ هستش کار نمیکنه

      1. سلام من هم تبلت سامسونگ تب A دارم با توجه به صفحه حساس سامسونگ دسته جارو برقی خورد ب گوشه تبلت و شکست ک صفحه تبلت رو عضو کردیم الان آپدیت کردمش حالا اصلا تاچ کار نمی کنه خواستم خاموش روشنش کنم ک اصلا هیچی نمیگیره اصلا تاچ کار نمیکنه چ کار باید بکنم

        1. با سلام
          اگر گلکس روی اون هست اونو بردارید در درجه اول بعد اگر اکی نشد به یه تعمیرکار حتما دستگاه رو نشون بدین تا دقیق بررسی کنه مشکل از کجاست

    1. منم برا سمت راست همین مشکل پیش اومده جیکار کردین درست شد؟

  43. جالبه برای من a 11 هستش همینجوریه یا وقتی تو بازیه دو تا انگشتی کار نمیکنه

  44. آفرین واسه منم تو پابجی همین جوریه اصلا نمیدونم
    باید چیکار کنم

  45. سلام a20sدارم حرفه ای کار میکنه ولی بعضی موقع ها تاچ نمیگیره یا باید نگهداری تا بگیره بد کار میکنه فلشش هم کردن درست نشد

    1. وای مال منم همینجوریه a20s دارم
      قبلا اینجوری نبود تقریبا یکماهه اینطوری شده

      1. سلام من a21s دارم و امروز بدون هیچ دلیلی تاچ کل گوشی از بین رفت باید چی کار کنم؟
        حتی خاموش روشن هم نمیتونم بکنم

          1. سلام
            گوشی منم a21s هست، الان یهویی تاچ از کار افتاد، خاموش روشن هم نمی تونم کنم

        1. سلام ببخشید الان گوشیتون درست شده
          امکانش هست بگین چطوری؟

    2. وااای ترو خدا بگو چیکار کنیم درست شه همه این مشکلو دارن که تاچ گوشیشون بعضی وقتا نمیگیره یا وقتی گرفت باید انگشتتو نگه داری و با یه انگشت دیگه کار کنی

  46. سلام ببخشید من گوشیم a70 هستش. وقتی دکمه های پایین گوشی یعنی یک و صفحه اصلی و موارد اخیر. وقتی اون رو رو حالت سومین میزارم دکمه های پایین کار نمیکنه اما تاچ و همه جای صفحه کار میکنه. هیچ خط وحشی هم روش نیست کلیشم تازه عوض کردم

  47. با سلام
    گوشیم
    Sony e6633 هستش
    از وقتی اب بهش خورده تاچ بالای صفحش ( همونجایی که خیس شده) کار نمیکنه
    ممکنه راهنمایی کنید؟

    1. این مشکل سخت افزاری هست که باید به یک تعمیر کار موبایل مراجعه کنید

      1. من گوشیم سامسونگ گلکسی گریم پلاسه وقتی میرم تو فایلهای شخصی روی کارت حافظه کلیک میکنم نمیاره چطور درستش کنم؟

  48. گوشی من جی پلاس q10 وقتی از یکم بلندی میفته تاچش خراب میشه اصن لمس نمیکنه دفه های قبل یه سوزن کردن تو جای سیمکارتش درست شد ولی ایندفعه جواب نداد لطفا کمک کنید.

    1. نمایشگر باید کالیبره باشه تا بررسی بشه آیا مشکل از خود نمایشگر هست یا مربوط به مشکل دیگریست

    2. سلام گوشی a11خریدم بازی وقت های لمسش کار نمیکنه یا خودی کار میکنه اگر دگمه قفل باز بزنی دوباره درست میشه اگر ممکنه لطفا راهنمایم کنی ممنون میشم

      1. برای منم همیطوری a11دارم تازه هم خریدم نمیدونم چیکارکنم رفع بشه

      2. دقیقا گوشی منم A11 هست و همین مشکلو داره شما تونستید راه حلشو پیدا کنید؟…

    3. سلام گوشی منم A71 هست
      فقط روی تاج نوار پایین سه دکمه هست هیچ کدوم کار نمیکنه مابقی تاج سالمه

  49. سلام….. وسطای گلس گوشیم هوا افتاده دقیقا همونجا که هوا افتاده اصلا کار نمیکنه باشم که ورمیرم فشارش میدم انگار خودش لمسش درگیره در میاد بیرون میره تو باید چکارش کنم

    1. سلام
      گوشی دوستم داشت باهاش کار میکرد بعد یک لحظه خاموش کرد دوباره که بعد ۳۰ ثانیه روشنش کرد دیگه هیچ کاری نمی کنه
      ساعتش هم روی ۲۲:۵۶ دقیقه مونده و شارژ هم همینطور
      بهش زنگ هم که میزنی فقط صداش میاد و نه صفحه تغییری میکنه

      1. با سلام
        پیشنهاد می کنم که گوشی رو به متخصص و تعمیر کار موبایل نشون بدین و دقیق باید بررسی بشه

  50. سلام گوشی من mi9 شیائومی هست تاچ و ال سی یه مدت پیش بخاطر شکستگی عوض کردم حالا ک پابجی نصب کردم میبینم توی تاچ همزمان گوشی دچار مشکل میشه نرم افزار تاچ اسکرین تست نصب کردم دیدم وقتی قسمت بالای گوشی و پایین گوشی همزمان دایره میکشم میبینم قسمت بالایی گوشی بریده بریده لمس میشه و خوب کار نمیکنه اما وقتی فقط با یک انگشت لمس میکنم گوشی قسمت بالا و پایین هیچ ایرادی نداره

    1. من گلس مات نصب کردم اول خوب کار میکرد ولی الان تاچش اصلا کار نمیکنه گلس رو برداشتم ولی الانم کار نمیکنه چیکار کنم

  51. سلام من گوشیمa11هست.
    تاچش روی بالشت یا پارچه و… دچار مشکل میشه.اما همینکه تو دستم میگیرم عالی کار میکنه

    1. سلان، گوشی منم a12 هست تاچ بالای صفحش روی مبل و تشک و بعضی سطوح از کار میفته، روی زمین و توی دستم خوب میشه.
      این مشکل و گارانتی قبول میکنه؟؟؟

    2. سلام برای تاچ گوشیتون راه حلی پیدا نکردید؟! مال منم همینطوره

  52. من گوشیa31 دارم تا صبح امروز خوب بود بعد روشن کردم صفحه سیاه بود و بعد ریستارت شدن مدتی کار میکرد هیچ لمسی تو صفحه اول کار نمی‌کرد. وقتی خاموش میشد باید با بدبختی ریستارت می کردم مشکل چیه . یک سوم حافظه اش پره لطفا بگید. الان با این پیام دادم

    1. گوشی من هم دقیقا همینطوری شده بود
      من گوشی فروشی بردم ویروس کشی کرد درست شد
      برای من سه فایل ویروسی داخلش بود

  53. سلام من گوشیم سامسونگ a5 هست زد آب هم هست و من آن را بارها شستم اما یه بار این گوشی را شستم
    تاچش گاتی کرد تاچش کار نمیکرد هرچی دکمه داشت کار میکرد ولی تاچش کار نمیکرد و اگر روی یک برنامه کلیک میکردی بعد یک ساعت میرفت توی برنامه

  54. من گوشیم سامسونگ a5 هست زد اب هستش من چند بار این گوشی رو شستم ولی هیچ اتفاقی برای گوشی نیوفتاد اما من اومد گوشیم را شستم با آب سردم شستم خیلی سرد بود الان تچش کار نمیکنه همه ی دکمه هاش سالمن اما تاچش کار نمیکنه

  55. سلام من گوشیم سامسونگ a5 هست زد آب هم هست و من آن را بارها شستم اما یه بار این گوشی را شستم
    تاچش گاتی کرد تاچش کار نمیکرد هرچی دکمه داشت کار میکرد ولی تاچش کار نمیکرد و اگر روی یک برنامه کلیک میکردی بعد یک ساعت میرفت توی برنامه

  56. سلام من گوشیم هیچ ضربه ای ندیده و مشکلی نداره فقظ از وقتی که روشنش کردم تاچ کلا کار نمیکنه کل صفحه…نوتیف و دکمه ها همه فعالن و سالم اینم بگم گوشیم تو دمای خیلی پایین بوده الانم صفحش خیلی سرده ممکنه بخاطر اون باشه؟

    1. با سلام به این احتمال هست. می‌توانید گوشی را هارد ریست کنید. برای هارد ریست کردن باید همزمان کلید کم کردن صدا و دکمه پاور را فشار دهید. اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی رو هم بررسی بفرمایید برخی اوقات کار نکردن تاچ ممکنه مربوط به یک اپلیکیشن خاصی باشه که نصب شده

  57. با سلام و احترام.من گوشیم وقتی که دارم بازی میکنم میبینی کار نمیکنه فقط برای چند ثانیه بعد دوباره درست و بازم تکرار مشکلش اینه در هنگام بازی فقط یک ضربه دست کار می‌کنه میخوای دستت بکشید کار نمیکنه بعد دوباره درست میشه.یک بار هم گوشیم از فاصله ۳۰ سانتی روی فرش افتاده.گوشیم اسمش نوکیا ۶.۲ است.لطفا اگه میدونید به جز عوض کردن تاچ کاره دیگه ای میشه کرد کمک کنید.

    1. اره باید رام عوض کنی
      این مشکل توی شیائومی هست. توی بازی پابجی یهو انمی میاد صفحه گیج میشه و کار نمیکنه بعد چند ثاینه درست میشه که دیگه کار از کار گذشته. اصلا اصلا نشکل سخت افزاری نیست. مشکل رو ففط توی سایت های اینترنتی تخصصی پیدا کن بعید میدونم بیرون این مشمل اصلا بدونن چیه

  58. سلام من این مشکل رو داشتم و با این روش گوشیم کامل درست شد ال سی دی رو جدا کردم یعنی گوشیو باز کردم برد و اسپیکر و سوییچ میکروفن رو در آوردم و ال سی دی روبا سشوار تقریبا سی دقیقه حرارت دادم بطوری که داغ بود دستو کمی میسوزوند بعدش مشکلم به طور ۱۰۰ درصد رفع شد باورنکردنه الانم با گوشیم دارم اینو تایپ میکنم

    1. نظر غیر قابل تایید است و ممکن است به گوشی اسیب وارد شود

      1. بله حرف شما درسته.
        ایشون ریسک بیش از حد بالایی رو به جان خریدند!

      2. سلام من گوشیم a5 2 یه هفتست که خریدم یهو تاچش کار نمیکنه نمیتونمم خاموشش روشن کنم چیکار باید کرد

        1. بررسی کنید که تنظیمات خاصی رو انجام نداده باشید و سنسورهای گوشی رو هم حتما بررسی کنید

  59. سلام
    گوشیم مدلش samsung 7 pro هستش
    مشکلم فقط اینکه صفحه کلید گوشیم دیر کار میکنه
    لطفا کمک کنید

    1. با سلام باید دقیقا بررسی کنید شاید مشکل مربوط به تاچ و نمایشگر باشه،

    2. سلام من‌گوشیم A10 Sهست لمسش رو بالش یا پارچه کار نمیکنه ولی تو دست قشنگ کار میکنه مشکلش کجاست میتونین کمک کنین ..تنظیماتشم مشکلی نداشت

      1. سلام منم گوشیم دقیقا همینه و تاچش همین مشکلو داره شما چکار کردید؟!

        1. سلام من گوشی وای ۷ پرایم دارم گوشی چند روزی هست که فقط یه قسمتش کار نمیکنه
          ولی مثلا بعد چند ساعت خوب میشه دوباره بد میشه بعضی وقت ها هم خودش یحو کار می کنه مثلا رو کیبورد که میارم خودش مینویسه ممنون میشم راهنمایی کنید

          1. سلام، من بعد از آپدیت سیستم تبلت دیگه تاو گوشیم کار نکرد، دلیلش وجود ویروس بوده یا باگ اون آپدیت!؟😞

  60. سلام
    من گوشیم LG K10
    از قسمت چپ صفحه تا وسطای صفحه ، لمسش کار نمیکنه
    وقتی گوشی رو چند ساعت خاموش می کنم و بعدش روشن می کنم ، تقریبا کل صفحه کار میکنه
    اما پس از چند دقیقه از چپ به وسط ، از کار میوفته

    ممکنه راهنماییم کنین ؟

    تشکر

    1. باید تاچ ال سی دی تست و سنسور ها کالیبره میشه ممکنه مشکل برطرف بشه

    2. سلام گوشی منa14 هست تازه خریدم از نصف به پاینش بعضی موقه کار نمیکنه باید یگ بار از نصف به پایین گوشی کلیک کنم بعد شروع به کار میکنه میشه بگید مشکلش چیه ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن