خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

شیائومی رنگ جدیدی برای نوت ۸ پرو معرفی کرد!

چند ماه پیش، برند فرعی شیائومی؛ Redmi گوشی‌های هوشمند سری Note 8 را در بازار خانگی معرفی کرد که اکنون راهی بازارهای دیگر و از جمله هند و اروپا شده است. امروز ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹، شیائومی با به اشتراک گذاشتن یک پوستر در توییتر از طریق پیج رسمی خود، یک رنگ جدید را برای Redmi Note 8 Pro اعلام کرده است.

شیائومی رنگ جدیدی برای نوت ۸ پرو معرفی کرد

این شرکت اکنون گزینه Redmi Note 8 Pro را در گزینه رنگی Ocean Blue معرفی کرده است. هنگام راه اندازی، این گوشی هوشمند در سه گزینه رنگی Shadow Black ،Gamma Green و Halo White رونمایی شد. با استفاده از این گزینه رنگ جدید Ocean Blue، این شرکت اکنون چهار رنگ برای دستگاه دارد.

این خبر فقط چند روز پس از راه اندازی رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی برای این گوشی منتشر شده است.

دیگر ویژگی‌های ردمی نوت ۸ پرو:

Redmi Note 8 Pro با بدنه مقاوم ، مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵۳ اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای شکل است. این صفحه نمایش با وضوح کامل HD + از رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۳۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. صدور گواهینامه TUV Rheinland برای صفحه نمایش نوت ۸ پرو، برای کاربر این اطمینان را به وجود می‌آورد که اشعه مضر آبی را فیلتر می‌کند.

بسته به انتخاب شما ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم دارد و در دو گزینه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس است. البته همانگونه که گفته شد یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن هم در راه است. همچنین یک اسلات مخصوص کارت حافظه microSD وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتر در دستگاه را بیشتر کنید.

تنظیم دوربین چهارگانه Redmi Note 8 Pro در پشت شامل دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 مجهز به لنز ISOCELL Bright GW1 ، لنز ماوراء بنفش ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۲cm و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی وجود دارد که درون شکاف بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

ردمی نوت ۸ پرو با Android 9 Pie کار می‌کند و رابط کاربری آن MIUI 10 است. افزون بر موارد فوق این دستگاه از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری ساعتی پشتیبانی می‌کند که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی برخوردارست.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

برای آشنایی بیشتر با این گوشی پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی اختصاصی مقایسه اختصاصی می ۹ تی پرو و نوت ۸ پرو را که توسط تیم فنی ۱۹کالامگ ساخته شده را از دست ندهید.

نظر شما در مورد خرید گوشی نوت ۸ پرو چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

نوشته های مشابه

‫۷ نظرها

  1. من الان حدودا یه هفت ماهی هست گوشی شیامویی نت هشت پرو خریدم من ۶گیگ رم و ۶۴ حافظه خریدم این گوشی یکی از ستاره‌های بی چون چرای دنیای موبایل هست صرفه نظر از اسم و برند دیگه آبرویی برای بقیه هم نوعانش نگذاشته به امید افتخارات بیشتر برای گروه سرافراز شیامویی با تشکر

  2. میشه بگین این رنگ تا ۱۵ اذر تو ایران موجود میشه یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن