خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

پرچم‌دار جدید نوکیا با دوربین ۵ گانه به زودی معرفی خواهد شد

در حالی که سامسونگ آماده می شود تا با معرفی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ در ۲۰ فوریه، طوفان عظیمی را در دنیای موبایل به پا کند رویداد مهمی دیگری روز بعد از آن به وقوع خواهد پیوست. قرار است کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۵ فوریه آغاز شود. یکی از گوشی های جالب و شگفت انگیزی که انتظار می رود در آغاز این کنفرانس معرفی شود نوکیا ۹ پیور ویو یا Nokia 9 PureView است.

پرچم دار جدید نوکیا 9

گرچه نوکیا یکی از بازیگران عمده در حوزه موبایل به حساب نمی آید، اما قطعاً با عرضه Nokia 9 PureView یک جهش ناگهانی را در فعالیت های خود ایجاد خواهد کرد. همان طور که در برخی از خبرها نیز اعلام شده این بار پرچم دار آن از پنچ دوربین برخوردار خواهد بود. در حالی که اکثر برندها قصد دارند از تنظیمات سه گانه دوربین استفاده کنند این شرکت خواسته تا با استفاده از یک ماژول پنج گانه دوربین جهش بزرگ تری را ایجاد کند و از این طریق بتواند دیگر رقبا را از دور خارج کند.

به نظر می رسد که رندرهایی از آن که توسط ۹۱mobiles منتشر شده، کاملاً با اخباری که قبلاً راجع به این مدل موبایل نوکیا منتشر شده مطابقت دارد و این حدس و گمان را تقویت می کند که این طراحی نهایی آن خواهد بود. همان طور که در تصاویر زیر دیده می شود این ماژول پنچ گانه به صورت مدور در پشت این وسیله جای داده شده است. این پنج دوربین با فلش LED در سمت چپ و ماژول فوکوس خودکار در سمت راست همراه شده اند.

پرچمدار جدید نوکیا به زودی معرفی خواهد شد

Nokia همچنین از سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش بهره خواهد برد از این رو سرعتی مشابه به برخی از گوشی های سامسونگ، آیفون و غیره را برای آن به ارمغان خواهد آورد. مشخصات داخلی این گوشی هنوز به طور قطعی مشخص نشده اما برخی شایعات از این حکایت دارد که نوکیا در این گوشی پردازنده Snapdragon 845 را به خدمت گرفته و رم آن ۶ گیگابایت خواهد بود. نمایشگر ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشن ۲K نیز از دیگر مشخصاتی است که تاکنون اعلام شده است. با این اوصاف، روشن است که نوکیا ۹ با قابلیت هایی که دارد در مقابل ویژگی ها و طراحی های میان رده مقابله خواهد کرد. هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن