خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

نسخه دیگری از می ۱۰ به نام شیائومی می ۱۰ یوس معرفی شد!

در ماه گذشته شاهد آن بودیم که گوشی شیائومی Mi 10 Lite در اروپا رونمایی گردید. هم ‌اکنون همین مدل با تغییرات جزئی در بخش دوربین مخصوص بازار چین و به نام شیائومی می ۱۰ یوس عرضه شده است. با اینکه نسخه چینی آن، طراحی نسخه بین‌المللی Lite را حفظ می‌کند، برای موفقیت بیشتر در بازار رقابتی موبایل در بعضی از بازارها، در دوربین آن پیشرفت‌های جزئی صورت گرفته است.

طراحی گوشی شیائومی می ۱۰ یوس!

همانند گوشی Mi 10 Lite، نسخه ارزان‌قیمت Xiaomi Mi 10 به نام می ۱۰ یوس از یک نمایشگر قطره‌ای AMOLED در جلو و یک ماژول دوربین مستطیلی در پشت برخوردار است. ماژول دوربین گوشه‌های خمیده‌ای دارد که آن را از سایر طراحی‌های دوربین مستطیلی متمایز می‌کند و قسمت پشت آن هم توسط Corning Gorilla Glass محافظت می‌شود.

شیائومی درحال تبلیغ می ۱۰ یوس به عنوان یک اسمارتفون سبک و جمع وجور ۵G برای چین است. این گوشی فقط ۷.۸۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۲ گرم وزن دارد که این طراحی با توجه به باتری ۴۱۶۰ میلی آمپری تعبیه شده در داخل آن بسیار قابل‌توجه است. این گوشی در پنج رنگ، سفید، هلویی، آبی، سیاه و سبزنعنایی و یک نسخه محدود Doraemon نیز عرضه خواهد شد.

مارس 2020 گوشی شیائومی Mi 10 Lite در اروپا رونمایی شد. هم ‌اکنون همین مدل با تغییرات جزئی در بخش دوربین به نام شیائومی می 10 یوس یا Mi 10 Youth نیز رونمایی شده است.

مارس ۲۰۲۰ گوشی شیائومی Mi 10 Lite در اروپا رونمایی شد. هم ‌اکنون همین مدل با تغییرات جزئی در بخش دوربین به نام شیائومی می ۱۰ یوس یا Mi 10 Youth نیز رونمایی شده است.

مشخصات گوشی شیائومی می ۱۰ یوس

گوشی شیائومی مدل Mi 10 Youth از همان نمایشگر ۶.۵۷ اینچی Pentile AMOLED موجود در نسخه بین‌المللی آن یا همان می ۱۰ لایت عرضه شده است. این نمایشگر از قابلیت+ HDR10z و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

 

این اسمارتفون از پردازنده یکپارچه اسنپدراگون ۷۶۵ ۵G و یک سیستم خنک‌‌‌کننده مایع بهره می‌برد. این مدل با بهره‌گیری از ۶ تا ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قدرت انتخاب بیشتری به کاربر می‌دهد. همانطور که در بالا اشاره شد، این گوشی با پشتیبانی از شبکه SA/NSA 5G ،آن را به یکی دیگر از گزینه‌های ارزان قیمت ۵G در بازار اسمارتفون‎‌های چینی تبدیل می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 

تفاوت اصلی نسخه چینی می ۱۰ یوس با نسخه بین المللی می ۱۰ لایت در بخش دوربین است.

مدل Youth دارای تنظیمات دوربین چهار‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته است که شامل یک سنسور تله فوتو پیشرفته می‌شود. این تنظیمات به شرح زیراست:

  • یک دوربین تله فوتو با قابلیت زوم ۵۰ برابری، زوم نوری ۵ برابری و زوم هیبریدی ۱۰ برابری (فاصله‌کانونی ۱۵ – ۱۲۲ میلی‌متری)
  • دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با وضوح بالا
  • دوربین زاویه‌ای ۱۲۰ درجه‌ای فوق العاده گسترده
  • دوربین ماکرو ۲ سانتی‌متری

مدل بین‌المللی Lite دارای شاتر تله‌فوتو نیست و از یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین چهارم خود بهره می‌برد. این بدان معنی است که نسخه چینی می ۱۰ یوس را می‌توان به عنوان نسخه می ۱۰ لایت زوم در نظر گرفت. بر اساس اطلاعات منتشر شده از شرکت xiaomi، این دستگاه تمام ویژگی‌های دوربین موجود در سری پرچمداران می ۱۰ به علاوه ۱۲ فیلتر جدید را داراست و حتی از الگوریتم‌های AI+ AR مورد ‌استفاده در دوربین‌های Mi 10 نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی آن هم ۱۶ مگاپیکسل است.

مدل یوس به باتری ۴۱۶۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پورت مادون قرمز، GPS با فرکانس دوگانه، تکنولوژی صدای Audio Hi-Res نیز برخوردار است. 

قیمت‌گذاری شیائومی می ۱۰ یوس به شرح زیر است:

• رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی – (۲۹۶ دلار)

• رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی – (۳۲۵ دلار)

• رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی – (۳۵۳ دلار)

• رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی – (۳۹۵ دلار)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن