خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

عرضه شیائومی می نوت ۱۰ لایت؛ نسخه ارزان‌تر می نوت ۱۰

در ماه نوامبر سال گذشته شیائومی از گوشی می نوت ۱۰ رونمایی کرد و این سرآغازی بر تولید گوشی‌های موفق‌تری از این برند شد. این گوشی شیائومی از مشخصه‌های بسیار عالی برخوردار بوده؛ اما نسبت به بسیاری از میان‌رده‌های دیگر از قیمت بسیار بالاتری نیز برخوردار بود.

گذشته از این، می‌توان می نوت ۱۰ را اولین دستگاه موبایل میان‌رده‌‍ای دانست که لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی را مورد استفاده قرار داد. چند ماه از عرضه این گوشی گذشته، حال خبرهایی منتشر شده از این حکایت دارد که این شرکت عرضه شیائومی می نوت ۱۰ لایت یا نسخه ارزان‌تر می نوت ۱۰ نیز کار می‌کند. شیائومی این گوشی را با برچسب قیمتی پایین‌تری تولید خواهد کرد. به نظر شما چه خصوصیاتی نقطه قوت این گوشی خواهد بود؟ در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد…

 

از آنجایی که می نوت ۱۰ لایت با شماره مدل M2002F4LG توسط NBTC تایلند تأیید ساخت لازم را دریافت کرده، به نظر می‌رسد که رونمایی از گوشی نزدیک باشد.

 

شیائومی می نوت 10 لایت

 

از آنجایی که می نوت ۱۰ لایت با شماره مدل M2002F4LG توسط NBTC تایلند تأیید ساخت لازم را دریافت کرده، به نظر می‌رسد که رونمایی از گوشی نزدیک باشد. لیست منتشر شده در این سایت اطلاعات زیادی را نشان نداده ؛ اما خبرهایی که قبلاً پیرامون این گوشی شیائومی منتشر شده به جزئیات بسیار عالی و جالبی اشاره دارد. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

مشخصات اعلام شده‌ی شیائومی می نوت ۱۰ لایت

قبل از اشاره به موارد دیگر،  خاطر نشان می‌شود که این گوشی نیز همانند نسخه معمولی از تراشه اسنپدراگون ۷۳۰G بهره می‌برد. اعتقاد بر این است که این گوشی در یک نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت و یک نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی عرضه شود. در رابطه با نمایشگر می نوت ۱۰ لایت هم گفته می‌شود که از یک پنل نمایش آمولد با اندازه ۶.۴۷ اینچی با وضوح FullHD+ بهره برده است. همچنین به یک باتری بزرگ ۵۲۶۰ میلی متری مجهز شده که از شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد.

 

تا اینجا ما با یک گوشی سر وکار داریم که دقیقاً مشابه به نسخه می نوت ۱۰ است. اما شیائومی در کدام یک از مشخصات آن با مدل اصلی تمایز قائل شده است در ادامه به این موضوع اشاره خواهیم کرد..

 

اولین تغییرات “واقعی” در بخش دوربین خود را نشان می‌دهد. شیائومی می ۱۰ لایت از ماژول دوربین پنجگانه در پنل عقب بهره می‌برد. با این حال دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در آن دیده نمی‌شود، در عوض ما یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی داریم که با دو لنز ۸ مگاپیکسلی به همراه یک ماژول ۵ و ۲ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. شایان ذکر است که این دستگاه از ویژگی فوکوس خودکار لیزری برخوردار نیست. در رابطه با قابلیت‌های نرم‌افزاری نیز گفته می‌شود که می نوت ۱۰ لایت به صورت پیش فرض بر پایه اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 11 اجرا می‌شود؛ اما نوت ۱۰ اصلی با Android 9 Pie به بازار آمد. 

 

شیائومی می نوت 10 لایت

حتماً بخوانید: بهترین گوشی‌ های موبایل از نظر نسبت قیمت به امکانات

متأسفانه، جزئیات دیگری در مورد در دسترس بودن  می نوت ۱۰ لایت منتشر نشده؛ اما شواهد نشان می‌دهد که عرضه آن نزدیک است. در روزهای آتی اخبار بیشتری را از این گوشی شیائومی منتشر خواهیم کرد. نظر شما در مورد این سری از گوشی‌های شیائومی چیست؟ آیا تجربه کار با این مدل از گوشی‌های شیائومی را داشته‌اید؟ نظرات خود و یا تجربه کار با این مدل از گوشی‌های شیائومی را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

منبع: xiaom

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن