خرید گوشی گیمینگ شیائومی
فضا و نجوم

عجیب‌ترین مسافران فضا را بشناسید!

فرستادن حیوانات و برخی اجسام به فضا کاملاً منطقی و عادی است اما انسان مواردی را نیز به فضا فرستاده که گاهی تنها دلیلی که می‌توان برای آن پیدا کرد حس شوخ طبعی تمام نشدنی اوست.

پیتزا:

عجیب‌ترین مسافران فضا را بشناسید!

Pizza Hut اولین فست فودی دنیاست که به فضا پیتزا فروخته است. شاید فکر کنید شوخی است اما نه در سال ۲۰۰۱ فضانوردی به نام یوری یوساکوف در پایگاه فضایی هوس پیتزا کرد و ناسا هم برای او یک پیتزا سفارش داده و به فضا فرستاد. هزینه دلیوری این پیتزا به نظرتان چقدر بود؟ بله ناسا برای این کار یک میلیون دلار ناقابل هزینه کرد.

مردگان فضانورد:

شاید ترسناک باشد اما مردگانی هستند که به جای خاک شدن الان که این مقاله را می‌خوانید به درخواست خودشان مومیایی شده و در حال فضانوردی هستند. Gene Roddenberry خالق مجموعه «پیشتازان فضا» یا همان Star Trek و «آرتور سی کلارک» نویسنده معروف غربی از این دست مردگان فضانورد هستند.

ترانه و اصوات:

باز هم تعجب نکنید از آنجایی که همیشه فرضیه وجود فرازمینی‌ها مطرح بوده ناسا یک طرح برای احوالپرسی با آنها تدارک دیده اما این طرح به سلام و خوبی؟ محدود نمی‌شود و برای اثبات انسان دوستی و هنرپروری زمینی‌ها یکی از ترانه‌های ماندگار گروه بیتلز به نام across the universe که بی ارتباط با فضا هم نیست به کیهان فرستاده شده و الان در فاصله بسیار دور از زمین، در حال پخش است.عجیب‌ترین مسافران فضا را بشناسید!وویجر ۱ هم ترانه و قطعه‌های موسیقی از بتهوون، لوئیس آمسترانگ و چاک بری را به همراه برده تا برای فضایی‌ها پخش شود و لذت ببرند. البته صداهای لذت بخشی مانند صدای سوختن چوب، بارش باران و جنگل هم برای پخش به فضا رفته است.

ابزار:

«باز لایت‌یِر» (Buzz Lightyear) معروف را می‌شناسید در سال ۲۰۰۸ این کاراکتر معروف به آرزوی خود رسید و مسافر فضا شد. Buzz Lightyear یک شخصیت داستانی در franchise Toy Story است. او براساس فیلم‌ها یک ابرقهرمان اسباب بازی و Space Ranger است.

عجیب‌ترین مسافران فضا را بشناسید!

ارسال اشیاء عجیب و غریب به فضا به شرکت های خصوصی محدود نمی شود. در سال ۲۰۰۹، ناسا شمشیر نوری لوک اسکای واکر را درون شاتل فضایی دیسکاوری قرار داد و به فضا پرتاب کرد. این شمشیر  سالم به زمین بازگشت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

این موارد تنها برخی از عجیب‌ترین فرستادگان به فضا بودند، شاید به صورت محرمانه اشیای عجیب‌تری نیز ارسال شده باشند. همچنین بازی گلف در فضا و هک حساب بانکی از آنجا نیز اتفاقات واقعی و شاید خنده‌دار باشند. نظر شما در این مورد چیست؟

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن