خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

رندر رسمی و مشخصات گلکسی ای ۱۱: یک گوشی خوش قیمت از سامسونگ!

شرکت Samsung اولین تصویر و رندر رسمی از سامسونگ گلکسی ای ۱۱ اخیراً منتشر کرد که با برخی رندرهای اخیر آن کاملاً مطابقت دارد. از جمله این که دارای یک دوربین سه گانه خواهد بود و از یک نمایشگر Infinity-O در آن استفاده شده است.

مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی ای ۱۱

مشخصاتی که برای گلکسی A11 منتشر شده نشان می‌دهد که قطعاً یک میان‌رده خوش قیمت دیگر از برند سامسونگ خواهد بود. مهمترین مشخصات این مدل گوشی سامسونگ عبارتند از:

سامسونگ گلکسی ای 11

طراحی:

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی ای ۱۱ بدنه پلاستیکی دارد. با توجه به این واقعیت که این گوشی قراراست مقرون به صرفه باشد، این امر تعجب آور نخواهد بود. این گوشی همچنین حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی دارد. وجود این حاشیه به دلیل عدم خمیدگی صفحه نمایش است. Galaxy A11 از نمایشگر ۶.۲ اینچ HD + برخوردارست.

سخت افزار و باتری:

پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 7 با ۳ گیگابایت رم همراه شده است. با این حال، گفته می‌شود یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده است. با توجه به مشخصات دیگر این دستگاه، دوام و ماندگاری باتری بسیار طولانی خواهد بود.

تاکنون مدل‌های متعددی از گوشی‌ها باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپری را مورد استفاده قرار داده که از این میان می‌توان به مدل‌های شیائومی redmi 8a، گلکسی ام ۳۰ اس، گلکسی ام ۳۰ اس و ریلمی ۵، گلکسی ام ۳۰ و … اشاره کرد. می‌بایست دید که سامسونگ گلکسی ای ۱۱ می‌تواند در برخی از بازارها با این مدل‌ها هم از نظر باتری و هم از نظر سایر خصوصیات رقابت کند یا خیر. برای مثال مدل‌های گوشی ریلمی هم در بخش پرچم‌دار و هم در بخش میان‌رده نسبت به بسیاری از برندهای دیگر ارزش خرید بالاتری دارند به این دلیل که این شرکت حداقل برچسب قیمتی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.

دوربین:

در ماژول دوربین سه گانه‌ای که در بخش پشتی از یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، به همراه لنز ۵ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. به احتمال زیاد سنسور ۲ مگاپیکسلی یک “حسگر تشخیص عمق” خواهد بود. اگرچه در حال حاضر مشخص نیست سنسور ۵ مگاپیکسلی چه می تواند باشد، اما گفته می‌شود به احتمال زیاد لنز اولترا واید است.برای گرفتن عکس سلفی یک لنز ۸ مگاپیکسلی در هول پانچ که در بخش بالایی سمت چپ نمایشگر سامسونگ گلکسی ای ۱۱  قرار دارد، استفاده شده است.

از آنجایی که طبق آمار رسمی گلکسی  A10 یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده اندرویدی در سال ۲۰۱۹  بود، خیلی حیرت آور نخواهد بود که شاهد چنین اتفاقی برای جانشین آن نیزباشیم. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ گلکسی ای ۱۱ باید به همان اندازه موفق باشد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. J6+عالی عالی عالی براوووووووووووووسامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن