خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

طرح‌هایی از گوشی جذاب آیفون ۱۲منتشر شد!

وقتی صحبت از برند برتر گوشی باشد بدون شک نام اپل در ذهن تداعی خواهد شد. صرف نظر از قیمت گوشی اپل، این شرکت توانسته کیفیت محصولات خود را بالا نگه دارد. پس از گذشت حدوداً یکماه از عرضه آیفون se خبرهایی از آیفون ۱۲ به گوش می‌رسد.

نظر شما در مورد طراحی گوشی‌های آیفون چیست؟ به نظر شما آیفون طراحی خاص و منحصر به فردی را برای آیفون ۱۲ در نظر خواهد گرفت؟

طبق این رندرها، پرچمدار جدید اکوسیستم iOS طراحی مشابه iPad Pro دارد و گوشه‌های آن زاویه‌دار است. در طرح‌های منتشر شده قبلی ما انتظار یک متصل کننده کوچک (همانند آنچه در آیپد وجود داشت) داشتیم، اما در رندهای جدید ظاهراً این ویژگی حذف شده است. برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد از این قابلیت برای آیفون‌های بعدی که بدون پورت هستند، استفاده کند.

 

۴ مدل از گوشی آیفون۱۲ قرار است عرضه شود؛ آیفون ۱۲ (۵.۴ اینچ)، آیفونMax ۱۲ (یا شاید ۱۲ پلاس، ۶.۱ اینچ)، آیفون ۱۲پرو  (۶.۱ اینچ) و آیفون ۱۲ پرو مکس  (۶.۷ اینچ) چهار عضو جدید خانواده آیفون خواهند بود.

رندرهای آیفون 12 فاش شد!

طراحی آیفون ۱۲

ابعاد آیفون ۱۲، معادل ۵.۴ اینچ خواهد بود که از آنچه انتظار می‌رفت کوچکتر به نظر می‌رسد. این گوشی تقریباً به اندازه iPhone SE که مجهز به نمایشگر ۴.۷ اینچی است و نسبت صفحه نمایش به حاشیه ۱۶:۹ دارد، است. آیفون ۱۲ پرو میزبان یک رنگ جدید و جذاب دیگر است؛ رنگ آبی دریایی در این گوشی جایگزین رنگ سبز آیفون ۱۱ خواهد شد. در پنل پشتی این گوشی دوباره از شیشه مات استفاده شده که البته انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای جلوگیری از لک شدن و به جای ماندن اثر انگشت است.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 نمایشگر و دوربین آیفون ۱۲

صفحه نمایش در آیفون۱۲ کاملاً بازسازی خواهد شد. هر ۴ مدل مجهز به نمایشگر اولد خواهند بود و با ناچ باریک‌تری عرضه خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود حتی سری Pro نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی داشته باشد. علاوه بر نمایشگر، دوربین عقب هم یک تفاوت عمده بین آیفون ۱۲ پرو و نسخه معمولی آن است. مدل‌های پرو مجهز به سنسور LiDAR خواهند بود که امکان فوکوس خودکار ۲تا ۳ برابر سریع‌تر و حالت پورتریت برای فیلم‌برداری را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی آیفون، مهندسان این شرکت را راضی نکرده و به همین خاطر آن‌ها یک لنز۱۲ مگاپیکسلی دیگر را ضمیمه آن کرده‌اند. طبق خبرهای شنیده شده لنز تله فوتو منحصر به سری pro خواهد بود که از ۳ برابر بزرگنمایی پشتیبانی می‌کند؛ این در حالیست که آیفون ۱۱ پرو تا ۲ برابر بزرگنمایی داشته است. همچنین این لنز از حالت عکاسی در شب نیز پشتیبانی می‌کند.

رندرهای آیفون 12 فاش شد!

قیمت:

قیمت گوشی آیفون ۱۲ از ۶۵۰ دلار شروع خواهد شد که ۵۰ دلار از آیفون ۱۱ کمتر است. هر چهار مدل قابلیت ۵G دارند که همین موضوع باعث می‌شود بیشتر از قیمتی که برایش می‌پردازید ارزش داشته باشد.

نظر شما کاربران عزیز ۱۹ کالامگ درباره گوشی جدید آیفون چیست؟ اگر طرفدار گوشی‌های آیفون هستید ویژگی‌های طراحی  این پرچمدار جدید را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما آیا این گوشی جذاب به نظر می‌رسد یا خیر؟

منبع: GSM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن