خرید گوشی گیمینگ شیائومی
سبک زندگی

خطرناک‌ترین سلفی ‌های جهان

این روزها همه در گوشی خود حداقلی یکی دوتا عکس سلفی دارند. اما وقتی در شرایط خطرناکی قرار بگیرید، سلفی گرفتن می‌تواند کشنده باشد. در فاصله سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷، ۲۵۹ نفر برای گرفتن سلفی جان خود را از دست دادند. اغلب اوقات، این سلفی‌های در مسافرت یا طبیعت گردی روی پل‌ها، آسمان خراش‌ها و … جان فرد را گرفته است. در ادامه چند مورد از خطرناک‌ترین سلفی‌های جهان را با هم مرور می‌کنیم که گاهی نگاه به آنها نیز آدم را می‌ترساند.

۱۰ مورد از عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین سلفی‌های دنیا

۱- آنجلا نیکولا یکی از افرادی است که به طور مرتب جان خود را در پی گرفتن سلفی‌های عجیب به خطر می‌اندازد. لوکیشن برخی از عکس‌ها آنقدر وحشتناک است که ممکن است از خود بپرسید او اصلاً چگونه به آنجا رسیده است؟!

خطرناک‌ترین سلفی‌های جهان

۲- لی تامپسون عکاسی که برای رفتن به بالای مجسمه رستاخیز در ریو برزیل با مشکلات و مخالفت‌های فراوانی مواجه شد؛ اما بالاخره عکس سلفی خود را گرفت.

خطرناک‌ترین سلفی‌های جهان

۳- دانیل لاو، یکی از مشهورترین عکاسان در جهان است و برای گرفتن یک عکس عالی معمولاً جان خود را به خطر می‌اندازد. در این عکس بر روی یکی از آسمان خراش‌های هنگ‌کنگ صحنه تکان دهنده‌ای را رقم زده است.

سلفی های خطرناک

۴- این عکس از یکاترینبورگ روسیه حالت سرگیجه را به مخاطب منتقل می‌کند. در سالهای اخیر، روسیه مورد هجوم جویندگان جوانی قرار گرفته که به دنبال لوکیشن برای ثبت خطرناک‌ترین سلفی‌های جهان هستند. این امر زخمی‌ها و کشته شدگان زیادی را بر جای گذاشته و به همین دلیل وزارت کشور روسیه از چند سال پیش کمپین “سلفی ایمن” را راه اندازی کره است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

۵- جورج کورونیس زمین شناس و کاشفی است که به خاطر انواع عکس‌های دیوانه وار خود شناخته شده است. این یکی از خطرناک‌ترین سلفی‌های جهان در دهانه آتشفشان Ambrym Vanuatu است.

سلفی های خطرناک

خطرناک‌ترین سلفی‌های جهان

۶- هرساله تعداد زیادی از مردم در اثر حملات کوسه جان خود را از دست می‌دهند، بنابراین به نظر می‌رسد که جسارت زیادی می‌خواهد تا با این حیوانات سلفی گرفت.

سلفی های خطرناک

۷- قبل از اینکه این زن و شوهر در اثر امواج غرق شوند، در یک ثانیه عکاسی این صحنه را ثبت کرد. سلفی‌ای که منجر به مرگ این دو شد. 

خطرناک ترین سلفی ها

۸- برای توضیح این عکس کافیست بگوییم که خرس‌ها می‌توانند با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت شما را تعقیب کنند.

سلفی های خطرناک

۹- خوشبختانه شیرهای این سلفی ناهار برای خوردن دارند و تمایلی به خوردن این افراد ندارند.

خطرناک ترین سلفی های جهان

۱۰- این کوهنورد در حالی که سعی کرده روی یک تکه سنگ از صخره‌ای عظیم تعادل خود را حفظ کند با علامت پیروزی سلفی هیجان انگیزی را ثبت کرده است.

نظر شما در مورد عکس‌های سلفی چیست؟ آیا از آن دسته افراد هستید که عاشق گرفتن عکس‌های سلفی خاص باشید؟ تجربه خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

نوشته های مشابه

‫۵ نظرها

  1. این افراد نابغه هستند اما از نوع دیوانه، وقتی بالای پشت بام خونمونمون میرم و کوچه رو نگاه میکنم از ترس سکته میکنم و لبه ی دیوار رو میگیرم«خونه ی من دو طبقه است»حالا این آدما چه جاهایی رو برای سلفی گرفتن انتخاب میکنندکه از تماشای اون تن آدم عاقل میلرزه، هرکسی یه جور خودش رو سرگرم میکنه، واقعاً این آدما جسور و دیوانه هستن

  2. اگه موقعیت بود منم همین کارو میکردم عاشق ماجراجویی وغلبه برترسم .من توخرابهای قدیمی که میگفتن جن داره شبوروز میگذروندم این کاراعالمی داره براادم خودش هرکی دنیایی داره نباید خورده گرفت یادیوانه خواند

  3. مصداق بارز دیوانگانی که نه عقل سالم دارند و نه تنی که بخواهد به زندگانی طولانی مدتی بیانجامد. واقعا جای تعصف است در این توسعه سرمایه داری و شهرنشینی مدرن

  4. نشاط وسلامتی هرشخص درگروتغذیه درست هستش ودراین افرادخلاقیت ونبوغ ظهورمیکند. اشخاص خلاق همیشه درپیشرفت هستند (عقل سالم درتن سالم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن