خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

تاریخ رونمایی از پوکو ایکس ۲؛ میان‌رده گیمینگ شیائومی رسماً مشخص شد!

پوکو به عنوان یکی از زیر برند‌های شرکت شیائومی در کشور هند سال ۲۰۱۸ یک گوشی میان‌رده گیمینگ را وارد بازار کرد. حال این شرکت تولید نسخه بعدی این گوشی میان‌رده گیمینگ را رسماً تأیید کرد. این گوشی پوکو ایکس ۲ نام خواهد گرفت. به زودی شاهد این موبایل پوکو در فروشگاه‌ها خواهیم بود. در واقع این خبر به تمام شایعات و اما و اگرهای تولید این گوشی پایان داده است. محوریت عملکرد آن نیز، گیمینگ است. اگر قصد خرید گوشی گیمینگ قوی دارید کمی صبر کنید.

از‌این‌رو، پوکو ایکس ۲ به منظور ارائه یک تجربه بصری عالی و فوق‌العاده از یک نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی یا ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

پوکو ایکس 2

این شرکت با تمرکز بر روی بازی و همچنین عکاسی، نرخ نوسازی بالایی را برای آن در نظر گرفته است. از طرفی دیگر نیز احتمال اینکه یک نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز در آن مورد استفاده قرار گیرد زیاد است. از نظر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی احتمالاً تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۷۶۵جی را مورد استفاده قرار خواهد داد. قبلاً در خبرهایی منتشر شده، به نام کدی phoenixin برای تراشه این مدل اشاره شد. پوکو ایکس ۲ احتمالاً به رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد شد. این نام کدی به احتمال زیاد به تراشه ۷۰۰ کوالکام اشاره دارد که قرار است در POCO X2 مورد استفاده قرار گیرد.

پوکوفون ایکس 2

قبلاً از احتمال یکی بودن مشخصات این گوشی با ردمی کی ۳۰ خبر داده بودند؛ اما این تیزر رسمی نشان می‌دهد که اینگونه نیست.

در رابطه با مشخصات این گوشی خاطر نشان می‌شود که پوکو ایکس ۲ دارای دوربین‌های دوگانه بوده در حالی که سنسور اولیه آن ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 شرکت سونی است. اسکنر اثر انگشت فیزیکی نیز همانند بسیاری از مدل‌های دیگر موبایل در زیر ماژول دوربین واقع شده است. در حالی که ردمی کی ۳۰ از چهار دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره برده و سنسور اثر انگشت آن در کنار گوشی واقع شده است.

 

جدا از این مشخصات، پوکو ایکس ۲ از سیستم خنک کننده مایع و نرخ‌تازه‌سازی بالایی بهره خواهد برد. در حالی که گیم‌پلی روانی را ارائه خواهد داد. همچنین از پورت USB Type-C بهره خواهد برد و بین پنجره بلندگوها و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون قرار خواهد گرفت. در حال حاضر این تنها همین اطلاعات از پوکو ایکس ۲ منتشر شده است.  این احتمال نیز می‌رود که در مجموع چهار نسخه از این گوشی روانه بازار شود. شایان ذکر است در مورد قیمت گوشی پوکوایکس ۲ خبری در دست نیست.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن