خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

اولین گوشی سامسونگ گلکسی با باتری ۶۸۰۰ میلی‌ آمپری!

این روزها به نظر می‌رسد که شرکت‌های ساخت گوشی موبایل نه تنها از نظر دوربین بلکه از نظر ارائه بهترین عملکرد باتری نیز با هم رقابت سختی دارند و هر یک در تلاش است که گوشی‌هایی را با عملکرد بهتر باتری معرفی کند. اولین شاخص برای سنجش عملکرد یک باتری ظرفیت آن است. قبلاً در مقاله‌ای به بهترین گوشی‌های موبایل از نظر باتری و سخت‌افزار اشاره کرده‌ایم. به زودی شاهد گوشی سامسونگ با یک باتری بسیار بزرگ خواهیم بود.


سامسونگ قبلاً در گوشی‌های سری M خود باتری‌های ۶۰۰۰ میلی‌آمپری را ارائه داد که در برخی از بازارها توزیع ‌شدند. این شرکت باز هم قصد دارد پا را فراتر گذارد.

اولین گوشی سامسونگ با باتری ۶۸۰۰ میلی‌‌آمپر

به نظر می‌رسد اولین سری که به این نوع باتری مجهز خواهد شد سری گلکسی M خواهد بود. قبلاً مشخص شد که سامسونگ به دلیل مشکلات مرتبط با نمایشگر از تولید گلکسی ام ۴۱ صرف نظر کرده و به جای آن گلکسی M51 را جایگزین کرده؛ اما از آنجایی که گلسی ام ۴۱ مجوز ۳C را دریافت کرده بود به نظر می‌رسد سامسونگ ساخت این گوشی را نیز در برنامه دارد.

در یکی از سایت‌های مرتبط با این شرکت، مشخصات باتری این گوشی موبایل نیز منتشر شده است. ظاهراً گلسی M41 اولین سامسونگ گلکسی خواهد بود که یک باتری ۶۸۰۰ میلی‌آمپر را به خدمت خواهد گرفت. در واقع بزرگترین باتری محسوب می‌شود که تاکنون در گوشی‌های موبایل مورد استفاده قرار گرفته است.

 

اولین گوشی سامسونگ با باتری 6800 میلی‌آمپر!

یک گوشی با باتری غول پیکر؛ اما شارژ سریع نه چندان قابل‌توجه

اما در نظر داشته باشید که این گوشی یک مدل میان‌رده سامسونگ محسوب می‌شود، از‌این‌رو به احتمال زیاد از نسخه شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد. در واقع به این معناست که شارژ کامل این دستگاه زمان زیادی خواهد برد. این مورد، موضوع دلسرد کننده‌ای نیست به این دلیل که کاربران زیادی مدت ماندگاری طولانی‌تر باتری را به سرعت ایده‌آل شارژ ترجیح می‌دهند.


احتمال دیگری که می‌توان برای ارائه این باتری در نظر گرفت این است که در واقع گلکسی M41 از این باتری استفاده نخواهد کرد و سامسونگ آن را برای ساخت گلکسی M51 در نظر خواهد گرفت.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین گوشی های جهان در کلاس های مختلف قیمتی

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

نکته‌ی دیگری که جالب است بدانید این است که سامسونگ احتمالاً در این نوع گوشی‌ها به جای استفاده از پنل‌های نمایشگر خود از پنل‌های ساخت شرکت China Star OLED استفاده خواهد کرد تا هزینه‌های تمام شده ساخت محصولات خود را کاهش دهد. شایان ذکر است که این تصمیم برای اولین بار گرفته شده و قرارست در گوشی‌های گلکسی اعمال شود.

این گوشی‌ها به احتمال زیاد از اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می‌برند و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌دهند. از‌این‌رو می‌توانید در🛒🛒خرید گوشی به عنوان یک گزینه عالی روی آن حساب کنید. از نظر نمایشگر هم خاطر نشان می‌شود که گلکسی ام ۴۱ و یا گلکسی ام ۵۱، احتمالاً یک پنل ۶.۵ اینچی را به خدمت گرفته و از هول-پانچ استفاده خواهد کرد. اسکنر ‌اثر‌انگشت روی نمایشگر قرار گرفته و جک هدفون در بالای نمایشگر جای خواهد گرفت.

احتمالاً گلکسی ام ۵۱ در ماه سپتامبر با قیمت پایه ۲۵۰ دلار در بازارهای هدف توزیع خواهد شد. نظر شما در مورد یک گوشی با باتری ۶۸۰۰ میلی آمپری سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالا به اشتراک گذارید.

منبع: phonearena

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. اگر با چیپست کوالکام و صفحه آمولد ساخت خود سامسونگ عرضه شود واقعا عالی خواهد بود وگرنه ارزش خریدش پایین می آید.
    این حجم باطری با پردازنده و سخت افزار نسبتا بهینه برای امور معمول مثل وبگردی و استفاده از پیام رسانها و مشاهده فیلم و کلیپ در حد روزانه چهار پنج ساعت می تواند براحتی تا ۳ روز شارژدهی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن