خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

حذف تبلیغات اینستاگرام به چند روش مختلف

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا ترفندهایی که باعث حذف تبلیغات اینستاگرام می‌شوند را آموزش دهیم…

  • حذف تبلیغات اینستاگرام و شناسایی آنها
  • روش های حذف تبلیغات اینستاگرام روی صفحه گوشی
  • تبلیغات اینستاگرام چگونه کار میکند؟

اینستاگرام هم مانند خیلی از رسانه‌های دیگر، به جای دریافت هزینه از کاربران، پست‌های تبلیغاتی را به آنها نشان می‌دهد. ۱۹کالا به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی قرارست بهترین راهکارها برای جلوگیری از نمایش تبلیغات اینستاگرام را به شما آموزش دهد. اما قبل ار پرداختن به این موضوع، می‌خواهیم به شما بگوییم که می‌توانید در این فروشگاه، لیست قیمت گوشی از برندهای مختلف را ببینید و با توجه به بودجه‌ خود بهترین مدل را حتی در شرایط اقساطی خریداری کنید.

حذف تبلیغات اینستاگرام و شناسایی آنها

برای حذف تبلیغات ویژه اینستاگرام ابتدا باید آنها را شناسایی کنیم. پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند:

  • وقتی کلمه sponsored در بالای پست‌ها ظاهر می‌شود. این بدان معناست که اینستاگرام برای نمایش این پست‌ها هزینه دریافت کرده است.
  • گزینه جدیدی در پایین پست ظاهر می‌شود. این گزینه می‌تواند انواع مختلفی از اقدامات را بر اساس محتوا شامل شود.

مثلا:

  • Install Now: برای تبلیغات مربوط به برنامه
  • Download: برای آیتم‌های قابل دانلود
  • Sign up: برای ثبت‌نام در سایت
  • shop now: برای خرید محصولLearn more: برای اطلاعات بیشتر

چطوری تبلیغات اینستا رو قطع کنیم

این دو مورد، روش‌هایی هستند که قبل از حذف تبلیغات ویژه در اینستاگرام می‌توانید پست‌های تبلیغاتی را با آنها شناسایی کنید. علاوه بر این، اگر منبع پست برای شما ناشناخته است نیز می‌تواند یک تبلیغ محسوب شود. شما می‌توانید این پست‌ها را مانند پست‌های معمولی لایک کنید، کامنت بگذارید، ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. البته انجام هر یک از این موارد نشان می‌دهد که به آن محتوا علاقه دارید. این کار حذف آنها را بعداً دشوارتر می‌کند.

توجه: اگر تا به حال چنین پست‌هایی را ندیده‌اید، به این معناست که این ویژگی هنوز توسط اینستاگرام برای شما فعال نشده است. این نوع پست‌ها بیشتر در فیدهای حساب‌های تجاری اینستاگرام مشاهده می‌شوند. اگر حساب شخصی یا خصوصی اینستاگرام دارید، این نوع پست‌ها را مشاهده نخواهید کرد.

ما می‌دانیم که علاوه‌بر تبلیغات اینستاگرام، کاربران از وجود آگهی در بخش‌های دیگر گوشی خود نیز شکایت دارند. از همین رو تصمیم گرفتیم تا در مقاله‌ی حذف تبلیغات گوگل روی گوشی بهترین راهکار و ترفندها را برای شما جمع‌آوری کنیم.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

روش های حذف تبلیغات اینستاگرام روی صفحه گوشی

مسلماً دیدن پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام برای هیچ کدام از ما جذاب نیست. اکثر ما دوست داریم تنها پست‌هایی را ببینیم که خودمان می‌خواهیم، نه آنهایی که تنها با هدف تبلیغات به ما نشان داده می‌شوند. عموماً در بالای این قبیل از پست‌ها، کلمه‌ی “Sponsored” و “Learn More” قرار گرفته که طبیعتاً در پست‌های عادی این عبارات دیده نمی‌شوند. راه چاره چیست؟ آیا باید بسته‌ی اینترنتی خود را صرف دیدن این چنین محتواهایی هدر دهیم؟

احتمالاً شنیده‌اید که برخی از نرم‌افزارها برای حذف تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد که می‌توانید با دانلود و نصب کردن آنها از شر آگهی‌ها راحت می‌شوید. البته شرایط به همین راحتی تغییر نمی‌کند و اگر نظر و تجربه ما را بخواهید این نرم‌افزارها هیچ کاری انجام نمی‌دهند و چه بسا می‌توانند کاری کنند که اکانت اینستاگرام شما را به راحتی در معرض هک شدن هم قرار بگیرد.

برای حذف تبلیغات اینستاگرام چند روش معتبر وجود دارد که در ادامه آنها را توضیح می‌دهیم…

پنهان کردن تبلیغات اینستاگرام

در نظر داشته باشید که اینستاگرام یکی از آن رسانه‌های عمومی است که با دیدن لایک‌ها و پست‌های ذخیره‌شده‌ی شما، می‌تواند تشخیص دهد که چه پست‌هایی را به شما نشان دهد. پس می‌توانیم از این ویژگی ابنستاگرام به عنوان یک حقه برای مسدود کردن این تبلیغات استفاده کنیم. منظور ما این است که شما می‌توانید به اینستاگرام اطلاع دهید که از دیدن چه تبلیغاتی خوشتان نمی‌آید.

روی سه نقطه در بالا سمت راست پست کلیک کنید. در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، روی Hide Ad کلیک کنید.

چگونه تبلیغات اینستاگرام را ببندیم

از شما سوال می‌شود که چرا می‌خواهید این پست را پنهان کنید؟ از بین گزینه‌ها، It’s inappropriate (به این معنا که این تبلیغ محتوای نامناسبی دارد) را انتخاب کنید. این گزینه به اینستاگرام می‌گوید که این پست تبلیغاتی برای شما مناسب نیست و نمی‌خواهید آن را ببینید. تکرار این فرآیند برای هر تبلیغ اینستاگرام، تعداد پست‌های تبلیغاتی در فید شما را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

در اینجا مهم نیست که به چه دلیل نمی‌خواهید این تبلیغ را ببینید. برای اینستاگرام فرقی ندارد که تبلیغ نامناسب بوده یا نه. تنها به این اهمیت می‌دهد که به نظر کاربر خود احترام بگذارد و دیگر آگهی این چنینی را نشان ندهد. گزینه‌های دیگری که می‌توانید انتخاب کنید عبارت است از:

its not relevant: این تبلیغات مرتبط نیست.
i see it too often: این تبلیغات به طور مدام نشان داده می‌شود.

حذف تبلیغات اینستاگرام در گوگل

البته این دو گزینه، مانند مورد قبلی تاثیر بالایی را اعمال نمی‌کنند. فقط به اینستاگرام اطلاع می‌دهید که این پست‌های تبلیغاتی با زمینه‌های مورد علاقه شما مطابقت ندارد.

با این کار، اینستاگرام تعداد پست‌ها را کاهش می‌دهد و سعی می‌کند مواردی را که بیشتر با علایق شما مطابقت دارد را به شما نشان دهد. شاید بپرسید که چگونه اینستاگرام علایق ما را تشخیص می‌دهد؟ الگوریتم‌های اینستاگرام از آنچه فکر می‌کنید هوشمندتر هستند، آنها می‌توانند بر اساس نتایج موضوعات مورد علاقه، دنبال‌کنندگان و پست‌هایی که نگاه می‌کنید تعیین کنند که کدام پست‌های تبلیغاتی برای شما مناسب است.

با ریپورت چطور تبلیغات اینستاگرام را ببندیم

همچنین می‌توانید بعنوان راه حل حذف تبلیغات اینستاگرام ، آگهی را گزارش دهید. برای انجام این کار، با ضربه زدن به سه نقطه در بالای صفحه، روی Report Ad کلیک کنید. این کار نیز برای گزارش پست‌هایی با محتوای نامناسب به اینستاگرام است. با انتخاب این گزینه، اینستاگرام به شما قول می‌دهد که هیچ پست تبلیغاتی دیگری را از همان حساب به شما نشان ندهد.

حذف تبلیغات در اینستاگرام

بلاک کردن راهی برای بستن تبلیغات اینستاگرام

در نهایت، سومین روش حذف تبلیغات اینستاگرام مسدود کردن حساب فرستنده است. برای انجام این کار، به پروفایل اکانت مورد نظر بروید و با ضربه زدن روی سه نقطه در بالای صفحه، روی گزینه block کلیک کنید. البته، این کار فقط تبلیغات یک صفحه را حذف می‌کند و شما باید آن را برای هر حساب تبلیغاتی دیگر تکرار کنید. روی هم رفته، هیچ راهی برای حذف تبلیغات اینستاگرام به طور همزمان وجود ندارد. با این حال، ما می‌توانیم آنها را با این روش‌ها کمتر ببینیم.

محدود کردن تبلیغات اینستاگرام روی صفحه گوشی با تنظیمات برنامه

اینستاگرام تبلیغاتی را که با آنها تعامل داشته‌اید را تحت عنوان Ad Activity ذخیره می‌کند. برای محدود کردن تبلیغات اینستاگرام می‌توانید از این بخش هم کمک بگیرید.

  1. روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید.
  2. در گوشه بالا سمت راست، روی منو ضربه بزنید و به تنظیمات بروید.
  3. روی Ads ضربه بزنید، سپس Ad topics را انتخاب کنید. اگر این گزینه را نمی‌بینید، می‌توانید در بخش نوار جستجو، کلمه‌ی Ad را تایپ کرده و در بین گزینه‌ها Ad topics را انتخاب کنید.

چجوری تبلیغات اینستاگرام رو ببندم

شما در این بخش اعلام می‌کنید که از کدام موضوعات تمایلی ندارید تبلیغی نبینید. خود اینستاگرام بر اساس پست‌هایی که لایک و ذخیره می‌کنید تبلیغات را برای شما گلچین می‌کند، اما باز هم می‌توانید در این گزینه نمایش تبلیغات در برخی از موضوعات را محدود کنید.

بستن پست‌های پیشنهادی در صفحه‌ی اصلی

علاوه بر تبلیغات از اسپانسرهای اینستاگرام، گاهی اوقت خود برنامه پست‌های مختلفی را در صفحه‌ی اصلی ما می‌گذارد، در حالیکه اصلاً صاحب آن اکانت را دنبال نکرده‌ایم. این موضوع منجر به این شده که وقتی یکبار صفحه‌ی اینستاگرام را رفرش می‌کنیم، پست دوستانمان را در بین محتواهای مختلف گم می‌کنیم.

برای اینکه جلوی این اتفاق را بگیرید، باید کاری کنید که اینستاگرام تنها محتوای افراد دنبال شده را در صفحه‌ی اصلی به شما نشان دهد. برای این کار:

  • در صفحه‌ی اول این برنامه (خانه) روی عبارت Instagram که در بالای صفحه قرار گرفته بزنید.
  • دو گزینه به شما نشان داده می‌شود که شما باید Following یا دنبال کننده‌ها را انتخاب کنید.

همانطور که می‌دانید این مقاله صرفاً برای ارائه‌ی راهکارهایی جهت مسدود کردن تبلیغات اینستاگرام آماده شده است. اگر دوست دارید که با روش‌های حذف تبلیغات بازی های گوگل پلی آشنا شوید، می‌توانید به مقاله‌ی اختصاصی این مطلب مراجعه کنید.

تبلیغات اینستاگرام چگونه کار میکند؟

فروشندگان از طریق پست‌های تبلیغاتی بیزینس خود را رونق می‌دهند؛ به این صورت که کاربران با دیدن آنها، به خرید محصول یا تنها دنبال کردن آن صفحه‌ی اینستاگرام ترغیب می‌شوند و به همین ترتیب محصولات بیشتری از آن صفحه را می‌بینند. بلاگرها یا هر فروشنده دیگری به اینستاگرام هزینه پرداخت می‌کنند تا پست‌های مد نظرشان را به کاربران زیادی از سرتاسر جهان نشان دهند. این کار برای خود اینستاگرام هم یک منبع درآمد است؛ پس منطقی است که ما نمی‌توانیم تبلیغات را به صورت کامل مسدود کنیم، اما خوشبختانه با انجام مراحل مختلف روش حذف تبلیغات ویژه اینستاگرام که گفتیم، می‌توان تعداد آنها را محدود کرد.

اما چگونه خودمان تبلیغ بسازیم؟

تبلیغات پولی اینستاگرام، همانطور که از نامش پیداست، نیاز به پرداخت دارد! بدیهی است که این هزینه باید به صورت آنلاین پرداخت شود. اگر قبلاً تبلیغاتی را در فیسبوک انجام داده‌اید با تبلیغ در اینستاگرام مشکلی نخواهید داشت. در هر صورت، ابتدا حساب فیسبوک خود را به اینستاگرام وصل کنید. ۶ مرحله زیر نحوه ایجاد تبلیغات پولی یا اسپانسر شده در اینستاگرام را به شما نشان می‌دهد.

۱. به بخش مدیریت تبلیغات (Ad Manager) در فیسبوک بروید. توجه داشته باشید که تنظیمات مربوط به تبلیغات پولی در اینستاگرام از طریق فیسبوک انجام می‌شود.

۲. اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید. گزینه‌های Action در این قسمت مشخص شده است.

۳. بازار هدف خود را مشخص کنید. در مرحله سوم باید جامعه هدف تبلیغات را مشخص کنید. این بدان معناست که اطلاعاتی مانند مکان، سن، جنسیت، زبان و خصوصیات عمومی جمعیت انتخابی شما (به عنوان مثال زنان خانه دار، کارکنان بخش خصوصی و…) مشخص شده است.

قطع تبلیغات اینستاگرام

اگر می‌خواهید از تبلیغات خود نتیجه مثبتی بگیرید، باید مناسب‌ترین مخاطب را با توجه به زمینه کاری خود پیدا کنید. علاوه بر این، محتوا باید در زمان مناسب ارائه شود. اینستاگرام برای رسیدن به این هدف بسیار حساس است. این جایی است که اگر مراقب نباشید، بسیاری از کاربران سعی می‌کنند تبلیغات اینستاگرام شما را حذف کنند.

۴. محل مورد نظر خود را برای نمایش پست آگهی مشخص کنید. اگر این مرحله را نادیده بگیرید، پست تبلیغاتی شما هم در فیسبوک و هم در اینستاگرام نمایش داده می‌شود. این چیز بدی نیست، مگر اینکه شما تنها با اینستاگرام کار کنید.

۵. بودجه و برنامه خود را تنظیم کنید. در ابتدا ممکن است ندانید تبلیغ چقدر هزینه روی دست شما می‌گذارد، اما نگران نباشید! به زودی می‌فهمید. شما باید تعیین کنید که چقدر پول پرداخت می‌کنید و چه زمانی انتظار دارید تبلیغ شما به کاربران هدف شما تحویل داده شود.

۶. یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام ایجاد کنید. پست شما می‌تواند در قالب عکس یا فیلم با فرمت‌های مشخص شده و سایر ویژگی‌ها باشد. انتخاب هر فرمت مزایای خود را برای شما در پی دارد.

اگر امنیت حساب اینستاگرامتان اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل هم دوست دارید پسورد آن را تغییر دهید، اما نمی‌دانید چگونه، به مقاله‌ی آموزشی تغییر رمز اینستاگرام ۱۹کالا مراجعه کنید.

ما می‌دانیم که کاربران شیائومی، در بیشتر برنامه‌ها، با حجم زیادی از تبلیغات سروکار دارند؛ از همین رو، تصمیم گرفتیم تا در مقاله‌ای کامل به معرفی بهترین ترفندها برای حذف تبلیغات شیائومی بپردازیم.

در این مطلب آموزشی یاد گرفتیم چطور باید تبلیغات ویژه اینستاگرام را حذف کنیم. شما از کدام روش حذف تبلیغات اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ در قسمت کامنت منتظر نظرات و سؤالات شما عزیزان هستیم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

سوالات متداول

چه روش هایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

✔️ به طور کلی 3 روش برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید آنها را پنهان کنید، ریپورت و یا بلاک کنید. در مورد هر روش به تفصیل توضیحاتی در مقاله شرح داده شده است.

چطور به اطلاعات تبلیغات اینستاگرامی دست پیدا کنیم ؟

✔️ 1. روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید. 2. در گوشه بالا سمت راست، روی منو ضربه بزنید و به تنظیمات بروید. 3. روی Ads ضربه بزنید، سپس Ad Activity را انتخاب کنید.

چطور پست تبلیغی را در اینستاگرام تشخیص دهیم؟

✔️ پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند: • کلمه sponsored در بالای آنها ظاهر می‌شود. این بدان معناست که اینستاگرام برای نمایش این پست‌ها هزینه دریافت کرده است. • گزینه action button در پایین پست ظاهر می‌شود. این گزینه می‌تواند انواع مختلفی از اقدامات را بر اساس محتوا شامل شود.

چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

✔️ تبلیغات پولی اینستاگرام، همانطور که از نامش پیداست، نیاز به پرداخت دارد. بدیهیست که این هزینه باید به صورت آنلاین پرداخت شود. اگر قبلاً تبلیغاتی را در فیسبوک انجام داده‌اید در تبلیغ در اینستاگرام مشکلی نخواهید داشت. در هر صورت، ابتدا حساب فیسبوک خود را به اینستاگرام وصل کنید. ۶ مرحله تا ایجاد تبلیغات پولی یا اسپانسر شده در اینستاگرام وجود دارد که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن