خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیگجت‌های هوشمند

آموزش حل مشکلات شارژ می بند شیائومی

اگر جز افرادی هستید که به تازگی می بند خریداری کرده‌اید و هنگام استفاده می‌بینید که روشن نمی‌شود یا زمانی که می بند خود را یک ماه بدون استفاده رها می‌کنید، باتری به طور کامل تخلیه می‌شود و ممکن است در استفاده از آن با مشکل مواجه شوید. اما نگران نباشید Mi Band شما نسوخته و یا خراب نشده است. چنانچه شیائومی می ۳ یا می بند ۴ را در اختیار دارید، مراحل ذکر شده در این پست کمک می‌کند تا مشکلات شارژ این گجت‌های پوشیدنی را برطرف کرده و آنها را روشن نمایید.

۱. به شکل درست شارژر را متصل کنید. 

دلیل اصلی عدم شارژ Mi Bands به دلیل موقعیت نادرست و فیکس نشدن برای شارژ است. برای برطرف کردن این مشکل، باید مطمئن شوید که ناحیه پشت به درستی با کابل شارژ هم تراز شده است. البته این مشکل بیشتر برای می بند ۳ به وجود می‌آید پس باید دقت کنید ناحیه استوانه‌ای در قسمت پشت مطابق با فضای موجود برای شارژ باشد. اگر انطباق کامل نباشد، Mi Band شارژ نمی‌شود. برای جلوگیری از این امر، در حین قرار دادن آن در شارژر، قسمت پشتی Mi Band را به سمت خود نگه دارید تا موقعیت آن را ببینید. همچنین، بعد از تراز کردن یک فشار کوچک بدهید تا به درستی در جای خود ثابت شود و اتصالات موجود در کابل و این محصول شیائومی به هم وصل شوند. 

حل مشکلات مربوط به شارژ بی نبد شیائویم

۲. کمی تحمل به خرج دهید:

اگر Mi Band جدیدی دارید که روشن نمی‌شود یا شارژ آن کاملاً تخلیه شده، بعد از اطمینان از اتصال صحیح چند دقیقه (۱۰ تا ۳۰ دقیقه) آن را روشن نکنید. ممکن است در ابتدای اتصال هیچ نمادی از شارژ را مشاهده نکنید. بعد از گذشت این مدت زمان صفحه سیاه این محصولات محو شده و بطور خودکار صفحه آنها روشن می‌شود. در این مرحله نماد شارژ را مشاهده خواهید کرد.

۳. پین‌های شارژ را تمیز کنید:

اگر با وجود اجرای دو روش فوق هنوز دستبند سلامت شما شارژ نمی‌گیرد، وقت آن است که پین‌ها یا همان نقاط تماس طلایی Mi Band و کابل شارژ خود را تمیز کنید. می‌توانید این کار را با پنبه یا پارچه نرم انجام دهید. ممکن است گرد و غبار را با چشم غیر مسلح نبینید ولی در هر صورت وجود داشته و باعث اختلال در شارژ شدن می بند شما می‌گردد.

برطرف کردن مشکلات شارژ می بدند شیائومی

۴. تعویض کابل شارژ:

یکی دیگر از دلایل این مشکل خراب شدن کابل شارژ است که نیاز به تعویض دارد.

حل مشکلات مربوط به شارژ بی نبد شیائویم

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

۵.ضربه زدن:

در اکثر کشورهای آسیایی یک اعتقاد وجود دارد که شاید مسخره به نظر برسد؛ اما در بسیاری موارد جوابگوست؛ آن هم ضربه زدن است. شاید دیده باشید که وسایلی مانند ریموت که کار نمی‌کند، با یک ضربه کوچک دوباره کار خود را از سر می‌گیرند. بنابراین، هنگامی که این گجت‌های پوشیدنی شیائومی را به منبع تغذیه وصل می‌کنید، با انگشت خود به روی آن ضربه بزنید این کار نیز در اغلب مواقع باعث تراز شدن و شارژ گرفتن می‌شود.

بررسی درصد باتری در دستبندهای سلامت شیائومی:

برای این کار دو روش ساده وجود دارد که عبارتند از:

• روی می بند ضربه بزنید تا آن را فعال کنید. بر روی صفحه اصلی علامت باتری و میزان آن مشخص است.

• روش دیگر، برنامه Mi Fit را باز کرده و روی پروفایل در پایین ضربه بزنید. درصد باتری را مشاهده خواهید کرد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

نوشته های مشابه

‫۱۵ نظرها

  1. من mi band 3. دارم ۱۰۰ در صد هستش ولی از شارژ در میارم خاموش میشه مشکلش چیه

  2. سلام خسته نباشید من می بند s1 دارم گذاشتمش توی شارژ فقط داره ویبره میخوره مشکلش چیه؟

  3. سلام من می.بند۴ دارم برای بار دوم که زدم تو شارژ نزدیک ۳ تا ۴ ساعت داخل شارژ بوده از موقعی که داخل شارژ هست به برنامه notifiy for mi band وصل میشود ومقدار شارژ باتری هم ۱۰۰ درصد نشان میدهد اما مشکل می بند این هست که صفحه ی می بند روشن نمی شود مشکل چیست ؟

  4. سلام
    من چند روزه یک miband6 خریدم اما متاسفانه اصلا شارژنگه نمیداره و باید هر روز شارژبشه برخلاف ادعای سازنده که بین یک هفته تا دو هفته میگه شارزنگه میداره این ۱۰ ساعته شارزش خالی میشه
    راهی هست برای بهبود وضعیت؟ اکثر فنکشن هاش رو هم غیر فعال کردم و نور صفحه رو هم کم کردم اما فرقی نکرد

  5. سلام من می.بند۴ دارم برای بار دوم که زدم تو شارژ نزدیک ۳ تا ۴ ساعت داخل شارژ بوده از موقعی که داخل شارژ هست به برنامه notifiy for mi band وصل میشود ومقدار شارژ باتری هم ۱۰۰ درصد نشان میدهد اما مشکل می بند این هست که صفحه ی می بند روشن نمی شود مشکل چیست ؟

  6. سلام عرض ادب خدمت شما من می بند ۶تازه خریدم اول که شارژ نمیشد الان که شارژ میشه فول بشه ۴ساعت بعد میخوابه علتش چیه آیا راه حلی برایش هست

      1. سلام منم دقیقا همین مدل رو دارم و باتریش بعد ۳ ساعت میخوابه
        تونستید راه حلی پیدا کنید

  7. سلام من band3 دارم قبلاً درست کار میکرد ولی الان به شارژ که وصل میکنم صفحه روشن میشه ولی از شارژ اگه جدا میشه صفحه خاموش میشه ودکمه لمسی صفحه روشن نمیکنه .در زمان شارژ تمام برنامه ها روی نمایش گر دیده می‌شود مشکل کجاست لطفا

  8. سلام من یه ساله می بند ۳ دارم جدیدا ساعتش عقب می افته باید چند بار ضربه بزنم به دکمه روشن تا بعد ۵ ثانیه روشن شه و به شارژ ۱۶ درصد هم میرسه خاموش میشه چکار کنم؟؟

  9. آقا من می‌بند ۶ دارم شارژ نمیشد ، سایت شما رو خوندم و مورد پنج رو انجام دادم (ضربه زدن به می‌بند) . اول فکر نمیکردم درست شه ولی درست شد ممنون …

  10. سلام و عرض ادب
    ببخشید من شاید ۵ سال هست فکر کنم که می بند ۲ دارم ، اما خب تا حالا استفاده نکرده بودم و حالا می‌خوام استفاده کنم . نو هم هست یعنی اصن تا الان مورد استفاده قرار نگرفته شده . .ولی الان با زدن چند ساعت به شارژ و … هم صفحه نمایش خیلی نورش کمه هم میگه شارژ نداری اصن . حتی وقتی هم ۸۰ درصد شارژ داشت ، نورش خیلی کم هست . لطفاً راهنمایی بفرمائید با تشکر

    1. سلام و
      وقتتون بخیر باید از قسمت تنظیمات خود می بند یه قسمتی داره به نام brightness از اونجا میتونید نور صفحه رو زیاد کنید

  11. من ۳ روزه مب بند ۵ رو خریدم شارژش خالی شد همه ی کارایی که ذکر شده هم انجام دادم ولی روشن نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن