قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
. oos

دستبند هوشمند شیائومی مدل Mi band 3

  • مدل کالا: دستبند هوشمند شیائومی مدل Mi band 3 مدل MGW4041GL
  • تمام شد
  • 0 تومان

نقد و بررسی دستبند سلامت می بند 3 شیائومی


نقد و  بررسی دستبند سلامت می بند 3


شرکت شیائومی علاوه بر تولید گوشی موبایل یکی از شرکت های مطرح در دنیا در زمینه تولید مدل های گجت سلامت از جمله گجت پوشیدنی ورزشی با قیمتی مقرون به صرفه نیز به حساب می آید. در سال 2014 شرکت شیائومی اولین نسل از دستبند سلامت می بند را روانه بازار کرد. خصیصه های متداول این دستبند شامل گام شمار، آلارم و خصیصه هایی از این قبیل می باشد. در سال 2016 یعنی 2 سال بعد این شرکت نسخه بعدی این دستبند یعنی می بند 2 را عرضه کرد. این دستبند از یک صفحه نمایش 0.42 اینچی و بسیاری دیگر از خصیصه های ارتقاء یافته برخوردار است. بنابراین با توجه به زمان عرضه این دو نسل می توان نتیجه گرفت که این شرکت دستبندهای سلامت خود را هر دو سال یکبار عرضه خواهد کرد. این شرکت در تاریخ 31 می سال 2018 نسخه سوم این دستبند هوشمند را به صورت رسمی معرفی کرده است. معرفی این مچ بند هوشمند همزمان با معرفی گوشی های پرچم داری چون شیائومی می 8، شیائومی می 8 اس ای و شیائومی می 8 اکسپلور همچنین رونمایی از رابط کاربری MIUI 10 بوده است.


خصیصه های دستبند سلامت  می بند 3 شیائومی

صفحه نمایش:

اولین نکته ای که در رابطه با شیائومی می بند 3 به چشم می خورد این است که این دستبند از صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار بوده و که از نوع PMOLED بوده و اندازه ای برابر با 0.78 اینچ دارد. از جمله قابلیت های این صفحه نمایش نیز می توان گفت که می تواند 24 کاراکتر چینی را در یک زمان نمایش دهد و تراکم پیکسلی 193 پیکسل را نیز ارائه داده است. تاکنون صفحه نمایش دستبند سلامت شیائومی بالاترین میزان پیکسل در اینچ یا (PPI) را در بین صفحه نمایش های موجود در بازار داشته است.


صفحه نمایش شیائومی می بند 3

سخت افزار:

علاوه بر ارتقاء صفحه نمایش mi band 3، چیپست آن نیز ارتقاء پیدا کرده است. با وجود برخورداری از یک صفحه نمایش روشن تر و بزرگتر باتری این محصول هنوز می تواند طول عمری مشابه با می بند 2 را ارائه دهد. علاوه بر این از گواهینامه ضد آب 5ATM استفاده کرده بنابراین می تواند تا عمق 50 متر زیر آب نیز دوام داشته باشد. بنابراین برخلاف نسخه قبلی این بار این دستبند می تواند در هنگام شنا، دوش گرفتن و مواردی از این قبیل نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در ساخت پوشش آن از فرآیند UV100 استفاده شده و از یک پوشش ضد اثر انگشت نیز برخوردار بوده بنابراین مقاومت سطح آن افزایش یافته و کمتر در اثر انگشتان لک می شود.


خصیصه های می بند 3


این دستبند در دو ورژن تولید شده است:

  • نسخه استاندارد
  • نسخه NFC(که از یک چیپست NFC برخوردار بوده که از خصیصه NFC پشتیبانی می کند)

طراحی ظاهری:

تنها آپشن رنگی ارائه شده برای این دستبند سلامت رنگ مشکی است؛ اما سه آپشن رنگی برای بند آن ارائه شده که شامل آبی، نارنجی و مشکی گرافیکی است و شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. 

مچبند هوشمند شیائومی نسخه 3

بدنه آن نیز بسیار براق بوده و شبیه یک قطره آب به نظر می رسد و لبه های آن نیز منحنی تر بوده و به صورت بیضی شکل طراحی شده است. بنابراین به لطف این طراحی ما احساس می کنیم که اطلاعات درون یک قطره آب نمایش داده می شود که جلوه بسیار زیبایی داشته و حس خوبی را منتقل می کند. همان طور که در بالا نیز اشاره شد می بند 3 از یک صفحه نمایش 0.78 اینچی با رزلوشن 128× 80 پیکسل برخوردار بوده ک از نوع لمسی خازنی است. در وسط آن نیز یک دکمه غیر متحرک وجود دارد که به ما امکان می دهد تا از طریق لمس و ضربه های ساده با دستبند هوشمند ارتباط برقرار کنیم. 

دسبند شیائومی ورژن 3

این گجت هوشمند تنها وزنی در حدود 8.5 گرم داشته بنابراین در یک روز کامل می توانید آن را به همراه داشته باشید بدون اینکه کوچکترین ناراحتی احساس کنید. کابل های شارژ در زیر آن قرار گرفته است. در مقایسه با رابط USB قدیمی، شیوه شارژ این بار نارحتی ناشی از وصل و جدا کردن این گجت از شارژ را از بین برده است و این کار راحتر شده است. همچنین باعث صرفه جویی در فضای داخلی می شود. 


می بند 3می بند 3


طراحی بند این گجت نیز مشابه به دستبند می بند 2 است. این بار از مواد ساخت سازگار با پوست دست استفاده شده اما شکل سطح فقل آن اندکی فرق کرده و حلقه آن بزرگتر شده است. بند دستبند سلامت شیائومی از نوع مواد مصنوعی ترکیبی دولایه بوده بنابراین زمانی که سگک آن بسته می شود بسیار محکم می شود. علاوه بر این از گواهینامه زیست سازگار ISO-10993-5/10 و گواهینامه سازگار با محیط زیست RoHS اروپا نیز برخوردار بوده و لمس آن نیز حس بسیار خوبی را به وجود می آورد. به منظور جلوگیری از بیرون آمدن بدنه اصلی از جایگاه خود پوشش داخلی در تماس با مچ دست و حلقه بیرونی از فن آوری دو لایه اکلوزالی ساخته شده است. بند آن نیز از 12 نقطه جهت تنظیم طول بند برخوردار بوده بنابراین انواع مچ دست را پوشش می دهد.



شیائومی می بند 3

دومین نقطه قوت فروش این دستبند ارتقاء عملکرد آن است. یکی از اولین خصیصه های چشمگیر این نسخه نسبت به نسخه قبل توانایی پیدا کردن گوشی، قفل صفحه نمایش، تنظیم آب و هوا و غیره است. دومین خصیصه خصیصه جدیدی است که memo-like reminder یادآوری کننده خاطرات نام دارد. زمانی که شما یادآوری را برای یک رویداد تنظیم می کنید می بند 3 حتی زمانی که دور از گوشی خود قرار داشته باشید نیز این رویداد را به شما یادآوری می کند. البته این محصول، توانایی نمایش اطلاعات رایجی چون زمان، شمارش گام ها، محاسبه مسافت های پیموده شده، محاسبه کالری سوزانده شده و نشان دادن میزان شارژ باقی مانده را داشته و در این مورد هیچ تفاوتی با نسخه های قبل خود ندارد.

شیائومی می بند 3

اما یکی از مهمترین اصلاحات انجام شده نسبت به نسخه قبل اضافه شدن عملکردهای ورزشی است این خصیصه ها امکان استفاده از این دستبند در انجام تمرینات ورزشی به صورت مستقل را فراهم کرده و استفاده از آن بسیار راحت است. زمانی که می بند 3 به موبایل متصل می شود حالت ورزش روشن می شود. بنابراین به صورت خودکار به رابط کاربری موبایل وارد شده و زمان و مسافت پییموده شده را همگام با موبایل نشان می دهد. دستبند شیائومی Mi Band 3 از شتاب سنج سه محوره برخوردار بوده و از اندروید 5.0 و iOS 9 و بالاتر نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از خصیصه های آن این است که حتی اگر از نظر شما اندازه خود صفحه نمایش این مچ بند هوشمند برای نمایش محتوا کافی نیست نیز می توانید برنامه ها را از طریق گوشی خود راه اندازی کرده و جزئیات کامل آنها را از طریق گوشی خود مشاهده کنید.

کنترل ضربان قلب آن نیز ارتقاء پیدا کرده است. در طول تمرینات اگر میزان ضربان قلب بسیارسریع شده و از عدد تنظیم شده بالاتر رود این دستبند هوشمند شروع به لرزش کرده و به کاربر هشدار داده می شود. یکی دیگر از خصیصه های جالب و فوق العاده نمایش آنی محتوا است. شما می توانید نرم افزار فوری را در APP تنظیم کنید برای مثال اگر دریافت پیام های جدید را تنظیم کنید سپس پیام ها روی صفحه نمایش در محتوای فوری نمایش داده می شوند. در دستبند شیائومی می بند 2 شما می توانستید با استفاده از گوشی دستبند خود را پیدا کنید اما این بار می توان با استفاده از دستبند گوشی را پیدا کرد.

باتری شیائومی می بند 3:

این دستبند از یک باتری 110 میلی آمپری استفاده کرده است؛ که ارتقاء قابل توجهی نسبت به باتری 70 میلی آمپری دستبند Band 2 به حساب می آید. بنابراین صفحه نمایش بزرگتر شده و طول عمر آن نیز به نسبت ارتقاء پیدا کرده است. در آزمایشی که انجام گرفته است می بند 3 که 51% از شارژ آن باقی مانده است بعد از 3 روز به 36 درصد رسیده است بنابراین به طور میانگین می توان گفت که در هر روز تنها 5% شارژ مصرف می کند. علاوه بر این روند شارژ کردن نیز مورد آزمایش قرار گرفته که نشان داده است که در 12 دقیقه 16% شارژ می شود بنابراین به طور میانگین می بند 3 می تواند در 75 دقیقه به طور کامل شارژ شود.

باتری استفاده شده در می بند 3


نتیجه گیری:

طراحی دستبند هوشمند می بند 3 از طراحی سنتی این نوع گجت هوشمند فاصله گرفته است به این دلیل که در طراحی سنتی دستبندهای هوشمند صفحه نمایش به چشم نمی خورد تنها مدل های ساعت هوشمند هستند که از صفحه نمایش با قابلیت نمایش محتوا برخوردار هستند. این بار می توان با استفاده از آن محتوا را نیز مشاهده کرد. ترند امروزی گجت های هوشمند کاربر پسند بودن آنها است. بنابراین ما می توانیم صفحه نمایش را مهمترین ارتقاء دستبند هوشمند می بند 3 در نظر بگیریم به این دلیل که صفحه نمایش بزرگتر می تواند محتوای بیشتری را برای کاربران نمایش دهد. علاوه بر آن از خصیصه wrist-up-wake نیز برخوردار بوده به طوری که تنها با بالا بردن مچ دست خود می توانید اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده کنید. این خصیصه برای کاربران این امکان را به وجود آورده تا تمرکز بیشتری روی تمرینات خود داشته باشند. بدون شک شرکت شیائومی با تولید این مچ بند سلامت همانند ساخت انواع مدل های پاوربانک موقعیت خود را در بازار تثبیت کرده و سهم قابل توجه ای از این بازار را به خود اختصاص خواهد داد زیرا علاوه بر گوشی هوشمند انواع پاوربانک شیائومی و گجت های سلامت این شرکت در سال گذشته از جمله پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده اند.


در مقایسه با نسخه قبلی این دستبند  دارای خصوصیات زیر است:

  • صفحه نمایش بزرگتر
  • برخورداری از گواهینامه ضد آب تا عمق 50 متر
  • باتری بزرگتر

  

 

مشخصات فنی:


  • طرح: مستطیلی
  • اندازه صفحه نمایش: 0.78 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: OLED
  • رزولوشن صفحه نمایش: 128×80 پیکسل
  • نوع لمس: صفحه نمایش لمسی تک نقطه ای
  • اندازه: 46.9 × 17.9× x 12 میلی متر
  • وزن: 20 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک و  الیاژ فلزی
  • رابط کاربری: Proprietary OS
  • بلوتوث: نسخه V4.2
  • ظرفیت باتری: 110 میلی آمپر
  • تکنولوژی شارژ: Charging Cradle
  • محافظت : پشتیبانی از گواهینامه IP67 50
  • سنسور ها: سنسور شتاب سنج کم مصرف ADI ultra، سنسور ضربان قلب فوتوالکتریک
  • سایر خصوصیات: ناتیفیکیشن های تماس و پیام، caller ID، NFC، اعلان های آب و هوا و زنگ هشدار، شمارش فاصله و کالری سوزانده شده ، یادآوری ها ، باز کردن قفل صفحه نمایش بدون نیاز به پسوورد، نظارت بر خواب، و ناتیفیکشن های نرم افزار های اجتماعی

جزئیات دیگر: 


  • صفحه نمایش با حرکت مچ دست روشن می شود
  • پشتیبانی از : اندروید و iOS 
  • رنگ بندی: مشکی، آبی، صورتی
مشخصات کلی
نوع کاربرد ورزشی، روزمره
صفحه نمایش 0.95 اینچ آمولد
فرم صفحه بیضی
برند سازنده شیائومی
جنس بند پلی کربنات
نوع قفل بند سگکی ساده
اطلاعات کلی
مدل MGW4041GL
مشخصات فنی
GPS ندارد
سازگاری با Android 4.4, iOS 9.0 و بالاتر
قابلیت ها دارای صفحه نمایش لمسی خازنی ضد آب تا عمق ۵۰ متر دارای باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعت قابلیت محاسبه کالری و ضربان قلب قابلیت محاسبه مسافت طی شده
مقاوم در برابر آب
حسگرها محاسبه کالری و ضربان قلب قابلیت محاسبه مسافت طی شده، شمارشگر ضربان قلب
اتصالات Bluetooth
نوع باتری لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعت

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.