خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

گوشی سامسونگ گلکسی A51؛ رتبه دوم پرفروش‌ترین‌های ۲۰۲۰ بعد از آیفون ۱۱!

بر اساس گزارشات شرکت بریتانیایی Omdia، گوشی سامسونگ گلکسی A51 با فروش ۶.۸ میلیون نسخه در رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌ موبایل میان‌رده در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ قرار گرفته؛ این درحالیست که گوشی پرچمدار اکوسیستم  IOS با در نظر گرفتن قیمت ایفون ۱۱ با فروش ۱۹.۵ میلیون نسخه، در رتبه اول این لیست قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا از جزئیات فروش فوق‌العاده گوشی سامسونگ گلکسی آشنا شوید.

گوشی سامسونگ
گوشی سامسونگ

لازم به ذکر است گوشی آیفون در مقایسه با برند سامسونگ از تنوع کمتری برخوردارند، اما رتبه اول را در لیست پرفروش‌ترین‌ گوشی‌ موبایل به خود اختصاص داده‌اند. با اینکه شرکت سامسونگ از انجام مبادلات با کشورهای غربی  تا حدودی محدود شده، اما گوشی‌های این کمپانی در رتبه‌های بعدی این لیست قرار می‌گیرند؛ به طور مثال در ماه فوریه ۲۰۲۰ گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ با فروش فوق‌العاده‌ای رو‌به‌رو شد.

از طرفی کمپانی Huawei با تولید گوشی‌های ارزان قیمت و مقرون به صرفه با قابلیت پشتیبانی از ۵G در لیست محبوب‌ترین گوشی‌های موبایل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ قرار گرفته؛ از این میان می‌توان به گوشی‌های Mate 30 5G و Mate 30 Pro 5G اشاره کرد که با فروش ۵.۶ میلیون نسخه  بعد از گوشی‌های سامسونگ قرار گرفته‌اند. نکته مهم اینکه، مدل‌های گوشی سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از ۵G در رتبه‌های اول تا پنجم این لیست قرار گرفته‌اند.

گوشی سامسونگ
گوشی سامسونگ

بر اساس گزارشات شرکت بریتانیایی Omdia، گوشی سامسونگ‌ گلکسی اس ۲۰ پلاس ۵G با توجه به کارایی بسیار بالا و فروش ۳.۵ میلیونی از گوشی پایین‌رده گلکسی ای ۳۰ اس پیشه گرفته و جزء ۱۰ گوشی برتر ۲۰۲۰ شناخته شده است. نکته قابل توجه اینکه، گوشی پایین‌رده Galaxy A30s با فروش ۳.۹ میلیون نسخه توانست از گوشی Galaxy A10s پیشه گیرد و در سه ماهه اول سال جزء پرفروش‌ترین‌های حوزه موبایل بوده است.


مقاله پیشنهادی : ویدئو مقایسه هوآوی Y9a و گلکسی A51 ؛ مدعیان بازار میان‌رده!


عدم ثبات بازار جهانی باعث افت فروش گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ شد!

لازم به ذکر است، سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ یکی از بدترین برهه زمانی برای کمپانی سامسونگ بود، چون عدم ثبات بازار جهانی بر فروش محصولات این کمپانی از جمله گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ تأثیر منفی گذاشته و با فروش کمتر از ۱۰ میلیون نسخه نتوانست مثل سری گوشی‌های پیشین سامسونگ فروش خود را حفظ کند.

گوشی سامسونگ
گوشی سامسونگ

از طرفی این شرکت عوامل خارجی را مقصر فروش پایین گلکسی اس ۲۰ می‌داند و برای جبران هزینه‌های سنگین خود به فروش گوشی Galaxy a51 تکیه کرده است.

شرکت سامسونگ برای جبران ضرر مالی از فروش کم Galaxy S20 نه تنها به سری گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ امیدوار بوده، بلکه به فروش تبلت و گوشی‌های تاشو نیز تکیه کرده است. این شرکت اعلام کرده، در آینده نه چندان دور تمرکز خود را بر روی تولید گوشی‌های ارزان قیمت و مقرون به صرفه میان‌رده خواهد گذاشت..

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

به نظر شما گوشی‌های فوق‌العاده گلکسی همانند آنچه کمپانی سامسونگ ادعا دارد با کارایی بالا هستند؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. با سلام گوشی قشنگیه هم دوربینش عالیه هم امکانات زیادداره اگه یکم از لحاظ تکنولوژی کشورمون پیشرفته بود بهترین گوشی بود مثلآ یه گزینه داره موقع خواب اگه پیام یا تماس داشته باشی میتونی تنظیمش کنی رو چراغای اتاق که خود بخود روشن بشن وخیلی چیزای دیگه باطریش ۴۰۰۰ma بنظرم اگه یکم ظرفیت باطریش بالاتر بود بهتر میشد

  2. من a51 دارم و یه ماهی هست خریدم.
    خیلی راضیم و واقعا از لحاظ دوربین و امکانات فوق العاده هست. ایرادش فقط عکس در شب هست که کیفیت میاد پایین. ولی در کل واقعا حقشه بازار داشته باشه و عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن