خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلجعبه گشاییویدئو

پرچمدار آنر ۳۰ پرو پلاس به همراه دو مدل دیگر رسماً معرفی شد+مشخصات کامل!

امروز مورخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ شرکت هواوی پرچمدار آنر ۳۰ پرو پلاس، آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو را معرفی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات و تفاوت و شباهت‌های این سه نسخه از جدیدترین گوشی هواوی ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت. 

جعبه‌گشایی آنر ۳۰ پرو

 

جدیدترین گوشی هواوی 2020

 

 

در رابطه با مشخصات این سه مدل گوشی‌ موبایل و اینکه چه تفاوت‌هایی با هم دارند می‌بایست گفت که در واقع نسخه آنر ۳۰ پرو، اکثر مشخصات خود را از نسخه بزرگتر خود به ارث می‌برد در حالی که آنر ۳۰ یا همان نسخه استاندارد آن از تراشه کایرین ۹۸۵ ۵G استفاده کرده است. در مجموع نسخه آنر ۳۰ با ویژگی‌ها و قابلیت‌های اندکی ضعیف‌تر نسبت به دو نسخه دیگر توانسته برچسب قیمتی بسیار کمتری نیز نسبت به آنها داشته باشد. در ادامه به برخی از مشخصات این گوشی‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

پرچمدار آنر ۳۰ پرو پلاس جدیدترین گوشی هواوی ۲۰۲۰:

آنر ۳۰ پرو در واقع به یک نمایشگر منحنی ۶.۵۷ اینچی از نوع OLED مجهز شده و رزولوشن FHD+ را ارائه داده است. در واقع برای جای دادن دوربین دوگانه سلفی در نمایشگر نیز از طراحی هول_پانچ بهره برده است. سنسور اولیه این گوشی ۳۲ و سنسور ثانویه آن ۲ مگاپیکسلی است. همچنین از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیز بهره برده است. در پنل عقب نیز  از یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی (IMX600) بهره برده که در کنار سه لنز دیگر قرار گرفته است.

 

  • ماژول پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با OIS
  • لنز اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی
  • لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی

این گوشی فوق‌العاده آنر نیز در زیر بدنه از تراشه Kirin 990 استفاده کرده و نسخه فست شارژ آن نیز بسیار قابل‌توجه است. بدون شک یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه نسخه فست شارژ ۴۰ مگاپیکسلی عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای آن به ارمغان خواهد آورد. آنر ۳۰ پرو، در رنگ‌های بنفش، مشکی، نقره‌ای و سبز در دسترس قرار خواهد گرفت. 

از نظر قیمت گوشی نیز خاطر نشان می‌شود که نسخه ۸/۱۲۸ گیگبایتی در ۵۶۵ دلار و نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی آن هم ۶۲۰ دلار قیمت خواهد داشت.

گوشی آنر 30 در سه مدل رسماً معرفی شد+مشخصات کامل!

آنر ۳۰ جدیدترین گوشی هواوی ۲۰۲۰: 

آنر ۳۰ نیز از یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی از نوع OLED استفاده کرده که کیفیت تصویر FHD+ را ارائه داده است. دوربین سلفی آن نیز تنها دربردازنده یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی است. سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر قرار داده شده است. در صفحه پشت نیز شما شاهد یک ماژول مستطیل شکل بوده که از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. سایر لنزهای آن به ترتیب زیر است

  • لنز پیرسکوپ ۸ مگاپیکسلی 
  • لنز ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی

تراشه بکار رفته در این گوشی نیز Kirin 985 5G بوده و حداکثر فرکانس هسته‌های آن هم ۲.۴۰ گیگاهرتز است. از نظر باتری نیز گفته می‌شود که این نسخه نیز از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده و نسخه فست شارژ هم با آنر ۳۰ پرو مشابه است.

 

پرچمدار آنر ۳۰ پرو پلاس جدیدترین گوشی هواوی ۲۰۲۰:

تفاوت آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ پرو پلاس در واقع در نرخ نوسازی نمایشگر آنهاست. نمایشگر پرو پلاس از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره برده در حالی که نرخ نوسازی آنر ۳۰ پرو ۶۰ هرتز است. تفاوت دیگر نسخه پرو پلاس با نسخه پرو درواقع لنز اصلی آنهاست. آنر ۳۰ پرو پلاس از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX700 بهره برده، اما هر دو از لنز‌های مشترک زیر استفاده کرده‌اند:

  • دوربین زاویه باز ۱۶ مگاپیکسلی 
  • لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی
  • لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی

نظر شما در مورد این سه مدل از جدیدترین گوشی هواوی ۲۰۲۰ چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

مشخصات گوشی آنر 30 پرو پلاس چیست؟

✔️ آنر ۳۰ پرو در واقع به یک نمایشگر منحنی ۶.۵۷ اینچی از نوع OLED مجهز شده و رزولوشن FHD+ را ارائه داده است. در واقع برای جای دادن دوربین دوگانه سلفی در نمایشگر نیز از طراحی هول_پانچ بهره برده است. سنسور اولیه این گوشی ۳۲ و سنسور ثانویه آن ۲ مگاپیکسلی است. همچنین از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیز بهره برده است. در پنل عقب نیز از یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی (IMX600) بهره برده که در کنار سه لنز دیگر قرار گرفته است.

قیمت گوشی آنر 30 پرو پلاس چقدر است؟

✔️ از نظر قیمت گوشی نیز خاطر نشان می‌شود که انر 30 پرو پلاس نسخه ۸/۱۲۸ گیگبایتی در ۵۶۵ دلار و نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی آن هم ۶۲۰ دلار قیمت خواهد داشت.

آنر ۳۰ پرو چه تفاوتی با مدل‌های دیگر این سری دارد؟

✔️ در واقع نسخه آنر ۳۰ پرو، اکثر مشخصات خود را از نسخه بزرگتر خود به ارث می‌برد در حالی که آنر ۳۰ یا همان نسخه استاندارد آن از تراشه کایرین ۹۸۵ ۵G استفاده کرده است. در مجموع نسخه آنر ۳۰ با ویژگی‌ها و قابلیت‌های اندکی ضعیف‌تر نسبت به دو نسخه دیگر توانسته برچسب قیمتی بسیار کمتری نیز نسبت به آنها داشته باشد.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن