خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایلمقایسه گوشی های سامسونگنقد و بررسی ویدیویی موبایل

مقایسه گلکسی A11 و گلکسی A31 ؛ گوشی‌های خوش‌قیمت سامسونگ!

در ویدئو موجود در متن مقایسه گلکسی A11 و گلکسی A31 گوشی‌های خوش‌قیمت سامسونگ از نظر ویژگی‌های مختلفی نظیر دوربین، صفحه نمایش و تست سرعت بنچمارک آنتوتو با یکدیگر مقایسه و بررسی شده‌اند.

ویدئو مقایسه گلکسی A11 و گلکسی A31

این روزها میان‌رده‌های خوش قیمت سامسونگ طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده و سامسونگ در عرضه و تولید سری A با ارائه قابلیت‌های بی‌نظیر در برخی از مدل‌ها نسبت به سال‌های قبل تاحدودی موفق‌تر عمل کرده است.
 
برای اطلاع از قیمت گوشی a11 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

 

رزولوشن بالای گلکسی A31 به لطف صفحه نمایش سوپر آمولد و کیفیت تصویر Full HD+ به سادگی و در نگاه اول قابل تشخیص است و در مقایسه با صفحه نمایش TFT با کیفیت تصویر HD+ در سامسونگ A11، حرف زیادی برای گفتن دارد. این ۲ مدل تقریباً ابعاد مشابهی دارند، Galaxy A31 ظریف‌تر؛ اما در مقابل Galaxy A11 سبک‌تر است. با مشاهده سرعت پایین پیمایش در گلکسی A11 به راحتی توجه شما به سرعت بیشتر پیمایش گلکسی ای ۳۱ جلب می‌شود.

نمایشگر کدام یک جذاب‌تر است؟

شکی نیست که دیدن ویدئو با نمایشگر تمام صفحه A31 جذاب‌تر است؛ رنگ‌های دلچسب و ارائه رنگ واقعی‌تر، جذابیت ویدئو را دوچندان می‌کند، این درحالیست که سامسونگ A11 از نمایشگر تمام صفحه بهره نبرده و رنگ‌ها را کمی سرد و بی‌روح نشان می‌دهد. گلکسیA31 این امکان را به شما می‌دهد که حین تماشای فیلم از قابلیت بزرگنمایی استفاده کرده و بر روی سوژه مورد نظر خود را تا حدی زوم کنید؛ اما امکان بزرگنمایی در گلکسی A11 به هنگام دیدن فیلم ها وجود ندارد. در اولین آزمایش تست سرعت هر ۲ مدل ری استارت شده، مجدد روشن می‌شوند و با اختلاف زمانی چشمگیر  گلکسی A31 برنده‌ی این آزمایش بوده و سریع تر ران می‌شود.

 

مقایسه گلکسی a11 و گلکسی a31 ؛ گوشی‌های خوش‌قیمت سامسونگ!

مقایسه گلکسی A11 و گلکسی A31 گوشی‌های خوش‌قیمت سامسونگ

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 

مقایسه گلکسی A11 و گلکسی A31 از نظر عملکرد

در آزمایش بعدی گلکسی ای ۳۱ در بنچمارک آنتوتو A31 موفق شد مجموع امتیاز تقریباً دو برابر از A11 را کسب کند و این امتیاز بالا، عملکرد بهتر A31 را به خوبی نشان می‌دهد. با اجرای همزمان بازی‌های مختلف در ۲ مدل، باز هم A31 با سرعت بیشتری بازی ها را اجرا می کند  و اجرای این قبیل بازی ها شما را زیاد منتظر نگه نخواهد گذاشت و این قابلیت تنها به بازی محدود نیست در مورد نرم‌افزار‌های کابردی‌تر، مانند یوتوب، گوگل مپ، پلی استور نیز صادق است.

برای اطلاع از قیمت گوشی a31 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید
 

اما در قسمت دوربین نوبت به خودنمایی A11 می‌رسد، چرا که با وجود تنها یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی نمایش رنگ زیبا فوق العاده‌ای دارد.  از نظر فیلم‌بردای هر دو مدل کیفیت قابل قبولی را به نمایش می‌گذارند؛ اما A31 کمی بهتر عمل کرده است.

 

به نظر شما دوربین این دو در میان دوربین گوشی‌های سامسونگ سری A به چه صورت عمل خواهد کرد؟ در نهایت اگر بودجه محدودتری دارید سامسونگ A11 هم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما در نظر گرفته شود، ولی اگر گیمر هستید یا از وب‌گردی لذت می‌برید و کند بودن گوشی شما را آزرده خاطر می‌کند، سامسونگ A31 با سرعت بالا و کیفیت بهتر صفحه نمایش لحظات دلچسب‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. ویدئو را تماشا کرده و نظرات خود را پیرامون مقایسه گلکسی A11 و گلکسی A31 گوشی‌های خوش‌قیمت سامسونگ با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

منبع: samsung.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

سوالات متداول

مقایسه گلکسی A11 و گلکسی A31 از نظر عملکرد چگونه است و کدام مدل قدرتمند‌تر است؟

✔️ Galaxy A11 جز مدل‌های اقتصادی سامسونگ است و ارزش خرید خوبی دارد، در مقابل ای 31 در گروه میان‌رده‌های با کیفیت سامسونگ است و قیمت آن بالاتر است و شما می‌توانید انتخاب خود را براساس نیازها و همینطور بودجه‌ی مدنظر، انجام دهید.

گوشی‌های سامسونگ همیشه به داشتن نمایشگر با کیفیت مشهور هستند، در این مقایسه کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟

✔️ بدون شک Galaxy A31 به خاطر استفاده از پنل سوپرآمولد تجربه بصری بهتری برای شما به همراه دارد و رنگ‌ها را زنده‌تر و واقعی‌تر، اما نمایش رنگ در ای 11 کمی سرد و تیره است و وضوع کمتری دارد.

کدام مدل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد؟ Galaxy A11 یا Galaxy A31؟

✔️ گلکسی ای 11 جز مدل‌های اقتصادی سامسونگ است و ارزش خرید خوبی دارد، در مقابل ای 31 در گروه میان‌رده‌های با کیفیت سامسونگ است و قیمت آن بالاتر است و شما می‌توانید انتخاب خود را براساس نیازها و همینطور بودجه‌ی مدنظر، انجام دهید.

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. به نظر شما سری M در گوشی های جدید سامسونگ بهتره یا سری A ?
    مثل گلکسی M11 و M21 و M31 و گلکسی A11 و A21 و A31 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن