خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های ایفونمقایسه گوشی های سامسونگمقایسه گوشی های هواوینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه دوربین P40 Pro با Iphone 11 pro max و S20 Ultra

مقایسه دوربین یکی از مهمترین مشخصه‌هایی است که برای خریداران گوشی موبایل پرچمدار حائز اهمیت است. به این دلیل که کسی که ۱,۱۹۹ دلار را برای خرید گوشی هزینه می‌کند حقیقتاً انتظار بهترین عملکرد را از دوربین گوشی موبایل خود دارد. در این ویدئو به مقایسه دوربین بهترین پرچمداران از سه برند مطرح بازار؛ S20ultra/P40/ Iphone 11 pro max خواهیم پرداخت.

مقایسه دوربین پرچمداران سه برند مطرح بازار؛ S20 ultra/P40 Pro/ Iphone 11 pro max

هر یکی از این گوشی‌ها از قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار عالی برخوردار هستند؛ اما می‌‎بایست دید که ترکیب این مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کدام یک از این دوربین پرچمداران مدعی بازار به نتیجه بهتری می‌انجامد. حقیقت این است که هر یک از گوشی‍ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

 

برای اطلاع از قیمت گوشی آیفون به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

📣همین حالا از تخفیفات ویژه گوشی‌‌های موبایل و سایر محصولات مطلع شوید.

دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۰ اولترا:

S20ultra را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر دوربین در نظر گرفت، چرا که ترکیب یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار و قابلیت‌های بهینه‌سازی هوش مصنوعی می‌تواند بهترین عکس‌ها را ثبت کند؛ اما این گوشی رقبای دیگری نیز دارد. می‌بایست دید که در مقابل سایرین به چه صورت عمل خواهد کرد. 

  • لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی واید 
  • پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو (زوم اپتیکال ۱۰ برابر)
  • لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی 
  • سنسور ثبت عمق ۰.۳ مگاپیکسلی از نوع TOF 3D 
  • دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل واید
برای اطلاع از قیمت گوشی اس ۲۰ اولترا به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

مقایسه دوربین گوشی های پرچمکدار

دوربین گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس:

سال ۲۰۱۹ هم آیفون در رابطه با دوربین‌های خود یک جهش قابل‌توجه برداشت و در این گوشی از یک ماژول سه‌گانه استفاده کرد. 

  • لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی واید 
  • لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید
  • لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی 
  • دوربین سلفی دوگانه متشکل از لنز های ۱۲ مگاپیکسلی واید و سنسور بیومتریک /عمق SL 3D
برای اطلاع از قیمت ایفون ۱۱ پرو مکس به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

هواوی هم سری پرچمدار خود در سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است. گرچه این گوشی‌ها فاقد پیشتیبانی از خدمات گوگل هستند؛ اما حقیقتاً دوربین قدرتمند آن را می‌توان نقطه قوت آنها در مقابل این تحریم گوگل به حساب آورد. گوشی هواوی پی ۴۰ پرو پلاس تابستان عرضه خواهد شد، ولی دو مدل دیگر از نظر دوربین عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. در اینجا دوربین هواوی پی ۴۰ پرو را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

دوربین گوشی هواوی پی ۴۰ پرو:

  • لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید
  • پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو
  • لنز ۴۰ مگاپیکسلی اولتراواید
  • سنسور ثبت عمق TOF 3D
  • دوربین سلفی دوگانه متشکل از لنز ۳۲ مگاپیکسلی واید و سنسور بیومتریک ثبت عمق IR TOF 3D
برای اطلاع از قیمت هواوی p40 pro به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

این گوشی توانسته است بعد از شیائومی می ۱۰ پرو و شیائومی می ۱۰ بالاترین امتیاز دوربین را در بنچمارک دگزومارک به خود اختصاص دهد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

در این ویدئو به مقایسه دوربین بهترین پرچمداران مطرح بازار؛ S20ultra/P40 Pro/ Iphone 11 pro max پرداخت شده است. به نظر شما کدام یک دوربین بهتری دارد در واقع این گوشی‌ها در شرایط مختلف مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. همچنین قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آنها محک زده شده است. قضاوت با شماست. ویدئو را تماشا کرده و نظرات خود را پیرامون هر یک از این گوشی‌های مدعی بازار از نظر دوربین با ۱۹ کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

دوربین گوشی دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۰ اولترا چه عملکردی دارد؟

✔️ گوشی اس ۲۰ اولترارا می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های موبایل سامسونگ از نظر دوربین در نظر گرفت، چرا که ترکیب یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار و قابلیت‌های بهینه‌سازی هوش مصنوعی می‌تواند بهترین عکس‌ها را ثبت کند.

دوربین گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس چه چیدمانی دارد؟

✔️ سال ۲۰۱۹ هم آیفون در رابطه با دوربین‌های خود یک جهش قابل‌توجه برداشت و در آیفون ۱۱ پرو مکس از یک ماژول سه‌گانه استفاده کرد. لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی واید، لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه متشکل از لنز های ۱۲ مگاپیکسلی واید و سنسور بیومتریک /عمق SL 3D.

دوربین گوشی هواوی پی ۴۰ پرو از چه سنسورهایی بهره برده و چگونه عملکردی دارد؟

✔️ دوربین گوشی هواوی پی ۴۰ پرو از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید، پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، لنز ۴۰ مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور ثبت عمق TOF 3D، دوربین سلفی دوگانه متشکل از لنز ۳۲ مگاپیکسلی واید و سنسور بیومتریک ثبت عمق IR TOF 3D تشکیل شده است. این گوشی توانسته است بعد از شیائومی می ۱۰ پرو و شیائومی می ۱۰ بالاترین امتیاز دوربین را در بنچمارک دگزومارک به خود اختصاص دهد.

نوشته های مشابه

‫۱۹ نظرها

  1. هی نوکیا نوکیا میکنی، میدونستی که شرکت های گوشی اولین کارش اینه که اطلاعات کاربر و فاش نکنه که نوکیا این کارو کرده. بخاطره اینه که از ساخت گوشی های اندروید محروم شده. تازه سیستم شنود به ایران فروخته.

  2. هواوی لایک داره با این شرایط کرونا یه گوشی زده همه رو درسته قورت میده

  3. من همیشه طرفدار عکسهای آیفون بودم اما تو این قیاس کاملا ب برتریه سامسونگ پی بردم…من شغلم عکاسیه و تو این گزینه ها سامسونگ برتری داره

  4. همه مردم دنیا اینو خوب میدونن که با یه سر و گردن اختلاف آیفون حرف اول رو میزنه از همه لحاظ.کسایی که با آیفون کار نکردن نمیتونن حرف منو درک کنن

    1. من iPhone 11 دارم و ناراحتم کاش s10 می خریدم یا note 10 تو خودت چی داری که می گی

    2. متاسفانه پرچمدارترین و جدیدترین و گرونترین گوشی اپل رم نداره !! ۴ گیگابایت رم عیچی محسوب نمیشه و کارایی گوشی رو نابود میکنه ، رم پر بشه نه پردازنده قوی فایده و کارایی داره و نه کارت گرافیک و نه حتی فضای ذخیره که مملو از نرم افزارهایی هست که به رم احتیاج دارند ، اپل باید یاد بگیره به جای پول برندش پول امکانات و ظرفیت های گوشی رو از مشتری بگیره ، رم ۴ گیگ یه فاجعه جهانی هست .

  5. سلام.واقعا هیچی اپل نمیشه چون کیفیتی ک میزنه واقعی است…اگر طبق این ویدیو بخوام نظر بدم اول اپل جون تصویر طبیعی نشون میده بعد هوایی واخر سامسونگ….البته در شب هوایی حرف اول میزنه

  6. بنظرمن هواوی بهتره به جزئیات عکس یا فیلم نگاه کنید مشخصه که واضح تره، به جزئیات ریز توجه کنید تشخیص بهتری میشه داد

  7. در کل هوواوی پی ۴۰ پرو‌مکس رو اگر برا مقایسه کیاورد بهتر بود و این قدرت برتر هواوی رو نشون میده که با تحریم نخواستند بیاد جایگاه اول دنیا،چون گوشیاش همه چی تموم بود نه مثل شیائومی همیشه کمبوداتی داشته باشه

  8. به نظر من و همونطور که در فیلم پیداست سامسونگ در فیلم و بزرگنمایی و اولتراواید بهتر عمل کرده اما در مقابل هواوی تو محیط های تاریک عکس ها و فیلم های بهتری می گیره.

  9. نامردی ، چون P40 پرو پلاس رو باید با سامسونگ اس بیست اولترا و آیفون ۱۱ پرو مکس مقایسه کرد.

  10. با سلام خدمت دوستان .به نظرم نوکیا ۹کیفیت عکس.فیلمبرداری ارزشش بیشتر از این گوشی های که دارین مقایسه میکنین بهتر باشه .چون اولین گوشی جهانی که هر لنزش جداگانه عکس میگیره .ولی نوکیا ارزشش بیشتر از اینا هست که بخواد مقایسه بشه.خواهشن اونقدر نوکیا رو که برند معتبر تو دنیا هست ارزششو نیارین پایین.ممنون

  11. با سلام خدمت دوستان .به نظرم نوکیا ۹کیفیت عکس.فیلمبرداری ارزشش بیشتر از این گوشی های که دارین مقایسه میکنین بهتر باشه .می‌دونم چرا نیومدن این گوشی دوربین ۵محور با این گوشی ها مقایسه کنن ولی تا جایی که می‌دونم نوکیا ارزشش بالاتر از این گوشی ها باشه.چون اولین گوشی جهانی که هر لنزش جداگانه عکس میگیره .ولی نوکیا ارزشش بیشتر از اینا هست که بخواد مقایسه بشه.خواهشن اونقدر نوکیا رو که برند معتبر تو دنیا هست ارزششو نیارین پایین.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن