خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیگجت‌های هوشمند

معرفی پهپاد iDol شیائومی با پشتیبانی از هوش مصنوعی

تاکنون پهپادهای زیادی عرضه شده است. یکی از شرکت های سازنده این گجت شرکت شیائومی است که علاوه بر محصولات مختلف از جمله بهترین پاوربانک های موجود در بازار، لوازم جانبی موبایل، هندزفری و تجهیزات صوتی تاکنون چندین مدل از پهپاد را نیز روانه باز کرده است. مدل جدید که تازه معرفی شده Drone iDol نام دارد.

یکی از ویژگی هایی که این پهپاد را از سایر پهپادهایی که تاکنون دیده ایم متمایز می کند این است که بدنه آن از مواد PVC ساخته شده و حالت تاشو دارد و در بردارنده ماژولی است که از باتری نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر آن به این دلیل که طول بلندترین قسمت آن از ۲۳ سانتی متر بالاتر نمی رود حمل آن بسیار راحت است.

معرفی پهپاد iDol شیائومی با پشتیبانی از هوش مصنوعی

ابعاد کلی این پهپاد ۲۲۶×۱۴۴×۴۸ میلی متر بوده و وزن آن نیز برابر با ۳۶۰ گرم است. ما می توانیم از بالا این پهپاد را با استفاده از اتصال WiFi به موبایل کنترل کنیم. همچنین کنترل و استفاده از آن نیز راحت بوده به طوری که حتی کودکان نیز می توانند با آن بازی کنند؛ اما ویژگی های خوب این پهپاد شیائومی به اینجا ختم نمی شود و در لایه زیرین نیز این پهپاد از چیپستی استفاده کرده است که می تواند حرکات را شناسایی کرده و از بالا تصاویر را ثبت کند.

 لنزهای این پهپاد نیز قادر هستند که تصاویر و ویدئوهای بسیار با کیفیتی را از بالا ثبت کنند رزلوشن این ویدئوها فول اچ دی با سرعت ۳۰ فریم برثانیه خواهد بود. همچنین این دستگاه از یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است بنابرین به مدت ۱۰ دقیقه به طور متمرکز می توان از این دستگاه استفاده کرد.

معرفی پهپاد iDol شیائومی با پشتیبانی از هوش مصنوعی

مشخصات Drone iDol:

  • این پهپاد می تواند به صورت خودکار سوژه ها و چهره ها و اشیاء را برای عکس برداری دنبال کند و آنها را از هم تشخیص دهد.
  • کنترل بلند شدن از زمین و فرود آمدن آن و تنظیم به حالت های مختلف عکسبرداری عمودی مختلف با استفاده از جریان نوری و موقعیت یابی اولتراسونیک انطباق پذیری زیادی را حتی بدون سیگنال های GPS با سطوح فراهم آمده است.
  • عملکرد تشخیص حرکات AI از طریق یادگیری و به رسمیت شناختن دستورات کاربر. به این معنی است که شما می توانید از این پهپاد بدون نیاز به دسترسی به برنامه مخصوص در موبایل استفاده کنید.
معرفی پهپاد iDol شیائومی با پشتیبانی از هوش مصنوعی

همچنین ۴ پروانه در آن قرار داده شده که از طریق یک موتور بدون برس می چرخند در نتیجه پایایی بیشتری را در هوا فراهم کرده است. از طرفی دیگر نیز هیچ گونه نگرانی از بابت گم شدن آن وجود ندارد چرا که از GPS برخوردار بوده و می تواند بدون کوچکترین مشکلی شما را پیدا کند. با این وجود بهتر است که برای امنیت بیشتر بیش از ۵۰ متر ارتفاع نگیرد. با گنجاندن تکنولوژی هوش مصنوعی در این دستگاه این امکان به وجود آمده است که بدون هدایت آن از طریق گوشی موبایل نیز بتوان از آن استفاده کرد.

به دلیل اینکه ما می توانیم آن را در حالت ورزشی تنظیم کنیم بنابرین Drone iDol می تواند به صورت خودکار هر کجا که رویم ما را دنبال کند. همچنین اگر بخواهید یک عکس سلفی بگیرید کافی است که دست خود را بالا ببرید سپس پهپاد ایدل شیائومی، به صورت خودکار عکس بسیار با کیفیتی را ثبت خواهد کرد. این دستگاه تنها می تواند با استفاده از GPS فشارسنج و سنسور عرض جغرافیایی به زمین بشیند. شما می توانید در زاویه ۱۲۰ درجه از بالا به پایین حرکت کنید تا بتوانید در همه جهات تصاویر را با بهترین کیفیت ثبت کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن