خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

شیائومی ردمی ۸ ای پرو رسماً رونمایی شد!

امروز مورخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ شیائومی ردمی ۸ ای پرو رسماً رونمایی شد. Redmi 8A Pro با صفحه نمایش ناچ استایل نقطه‌ای وارد بازار شده و مشخصات فنی آن مشابه ردمی ۸ ای است. Redmi در برای برخی از بازارها، گوشی هوشمند دیگری را به خط ۸A اضافه کرده است. Redmi 8A Pro در واقع بازتولید گوشی ردمی ۸ ای است که در هند رونمایی شد.

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که استفاده سنگینی از گوشی موبایل خود نداشته و بیشتر برای عملکرد‌هایی مثل استفاده از شبکه‌های اجتماعی یا وبگردی از دستگاه خود استفاده می‌کنید، این مدل از گوشی‌های ردمی می‌توانند بهترین گزینه برای شما در خرید گوشی در نظر گرفته شوند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد!

🔊🔊📣همین حالا از تخفیفات ویژه گوشی‌‌های موبایل و سایر محصولات مطلع شوید.

نرم‌افزار و سخت‌افزار شیائومی ردمی ۸ ای پرو:

ردمی ۸ ای پرو از نمایشگر ۶.۲۲ اینچی با کیفیت تصویر HD + و نسبت تصویر ۱۹: ۹ استفاده کرده و برای محافظت در برابر خط و خش و ضربه هم به پوشش Corning Gorilla Glass 5 مجهز شده است. این ویژگی برای یک گوشی تقریباً ۱۰۰ دلاری عالیست و می‌توان آن را در هنگام خرید گوشی مد نظر قرار داد. این موبایل ارزان قیمت به تراشه Snapdragon 439 و یک پردازنده هشت هسته‌ای و حداکثر ۳ گیگابایت رم مجهز شده است. از نظر نرم افزاری هم این گوشی ارزان قیمت شیائومی با رابط کاربری MIUI 11 بر پایه اندروید پای اجرا می‌شود.

ردمی 8 ای پرو

دوربین شیائومی ردمی ۸ ای پرو:

در رابطه با دوربین ردمی ۸ ای پرو هم می‌بایست گفت که دوربین عقب از یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده که یک لنز ۲ مگاپیکسلی ثانویه نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. redmi 8a pro فاقد سنسور اثر انگشت بوده؛ اما به صورت نرم‌افزاری قابلیت فیس آنلاک برای آن مهیا شده و شما می‌توانید به عنوان یک ویژگی امنیتی روی آن حساب کنید، هر چند عملکرد آن به اندازه گوشی‌های تراز اول نیست.

Redmi 8A Pro به عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت مشخصات عالی را ارائه داده است. بدنه آن پلاستیکی بوده؛ اما در مقایسه با نسخه قبلی، طرح استفاده شده روی بدنه اندکی متفاوت است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی به پوشش نانو مقاوم در برابر ترشح آب و مایعات نیز مجهز شده است.

باتری شیائومی ردمی ۸ ای پرو:

از نظر باتری نیز خاطر نشان می‌شود که این دستگاه موبایل ردمی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که شارژری که در جعبه قرار داده شده، از شارژ سریع ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. پورت این دستگاه USB Type-C است و از شارژ معکوس هم پشتیبانی می‌کند.

شیائومی a8 pro رسماً رونمایی شد و قرارست در رنگ‌های آبی دریایی، خاکستری تیره، و آبی آسمانی کم رنگ عرضه شود. قیمت گوشی هم به طور میانگین ۹۳ دلار امریکا خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی در برخی از بازارها تا اواخر همین ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد این سری از گوشی‌های شیائومی چیست؟ تجربه خود را در رابطه کار با این محصولات را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۱۵ نظرها

  1. این چه وعضشه دیروز شیایومی ردمی ۸Aخریدم امروز میگن پرو هم اومده

  2. اونایی که میگن سامسونگ عالیه باید بهشون بگم سامسونگ در مقابل شیامی مفت نمی ارزه واقعا شیامی از نظر کیفیت و کارایی و قیمت از خیلی از گوشیهای امروزی سامسونگ و هواوی و نوکیا سرتره

  3. من ایفون ۷رو فروختم شیومی گرفتم نت۷
    یه تار موی شیومی رو نمیدم به ایفون
    یکسال دارم از همه لحاظ سرتره

  4. در مورد حافظه داخلی گوشی شیائومی ردمی۸ پرو چیزی گفته نشد مطلب رو چرا کامل نمی نویسید

  5. ولی کنید این حرفها رو بحث اینجاست که redmi 8 که مدل پارسال بود نسبت به این مدل پرو تغییراتی نداشته فقط ظاهرش و یک مگاپیکسل دوربین قویتر شده

  6. خب این انفجار عدد و رقم!!! چه فایده‌ای داره وقتی مثلا یه دوربین ۱۲ مگاپیکسلیه نوکیا ۹ توی عمل از همشون بهتر و با جزئیات بیشتر عکس میگیره؟

  7. اقا میخاستم بدونم اندروید۱۰براگوشی هواویY7میاد

  8. با ۹۳دلار واین مشخصات واقعا باید گوشی خوبی باشه
    منتظر باید باشیم ببینیم تو مملکت ما چند فاکتور میشه

  9. من خودم سامسونگ دارم ولی شیامی واقعا خیلی عالی شده محصولاتش

      1. اگه یه مدل از گوشی‌های سامسونگ رو اسم بردی که از همرده شیائومی بهتر بود اون بگو عشق است سامسونگ
        سامسونگ مفتش گرونه

    1. ناموسا چرا بعضیا اینجورین مثلا یه گوشی از یه شرکت میگیرن بعدش انقد پشتشو میگیرن انگار ارث پدری شونه والا یکم واقع بین باشیم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن