خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

سامسونگ گلکسی S9 با طراحی متفاوت

Galaxy S8 و Galaxy S8+ دو گوشی پرفروش و پرطرف دار شرکت سامسونگ در میان سایر برندهای موجود در بازار هستند، همچنین برخورداری از بهترین خصیصه های طراحی، آنها را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند از نظر طراحی تا به امروز تبدیل کرده است. خصوصیات این پرچمدار به گونه ای است که در بازار فروش می تواند حتی با آیفون نیز رقابت کند.

از آنجایی که طراحی این پرچمدار بسیار کاربردی و زیبا است سامسونگ قصد دارد که در ساخت نسل بعد این گوشی نیز از همین طراحی استفاده کند. با وجود اینکه طراحی اس ۹ در اکثر موارد مشابه به سامسونگ اس ۸ است اما تفاوت های عمده ای دیگری نیز خواهد داشت. در یکی از شایعات منتشر شده از این گوشی به این تفاوت ها اشاره شده است.

سامسونگ سخت تلاش می کند تا بتواند یک طراحی بسیار زیبا و جذاب را برای Galaxy S9 Galaxy S9+و   ارائه دهد. اولین ویژگی این است که طراحی نامحدود صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۸ حفظ شده و با کاهش مقدار حاشیه بالا و پایین حتی بهتر از طراحی صفحه نمایش اس ۸ ساخته خواهد شد، ما در حالی که برخی خبرها حاکی از این است که تولید این گوشی متوقف شده است برخی دیگر از منابع برخی از خصوصیات این گوشی پرچمدار را منتشر کرده اند؛ اما دلیل توقف این گوشی مشخص نیست احتمال می رود که به دلیل مشکلات به وجود آمده در فرایند تولید یا اینکه شرکت سامسونگ قصد دارد که این طرح را برای سال های آتی حفظ کند در حال حاضر تولید این گوشی را متوقف کرده است.

احتمال می رود که پنل جلو گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس دقیقا مشابه به پنل جلو گلکسی اس ۸ ساخته شود. همان طور که می دانید «سامسونگ گلکسی اس ۸» یکی از درخشان ترین و براق ترین گوشی های موجود در بازار است که لزوما ویژگی بدی نیست و بسیار راحت در دست گرفته می شود اما حاشیه پنل عقب تغییراتی پیدا خواهد کرد.

از طرفی دیگر برخی از عکس هایی که تاکنون از این پرچمدار منتشر شده است برخی از خصوصیات طراحی این گوشی را نشان می دهد. به احتمال زیاد این گوشی دارای دوربین اصلی دوگانه بوده و سنسور اثر انگشت در مرکز و زیر محل قرار گیری لنزهای دوربین قرار گرفته است؛ اما همان طور که می دانید قرار داشتن سنسور اثر انگشت در پنل پشتی بهینه نیست و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت اما به نظر می رسد که سامسونگ در سال آینده  قصد دارد تا بر روی طراحی آن بیشتر کار کرده تا بتواند به نحوه بهتری آن را بسازد.

سامسونگ گلکسی S9 با طراحی متفاوت

بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده از سایت معیار GeekBench سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ شرکت کوالکام که جدیدترین و قدرتمندترین چیپست های ساخت این شرکت است استفاده خواهد کرد. شماره مدلی که در GeekBench نشان داده شده است SM-G965U1 است که همانند مدل بزرگ تر اس ۸ به گوشی اس ۹ پلاس اشاره دارد زیرا شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ و سامسونگ گلکسی اس ۷ اج هر دو با ۵ پایان می یابند.

عملکرد اسنپدراگون ۸۴۵ تک هسته ای تا ۲۷% و چند هسته ای تا ۳۱% نسبت به اسنپدراگون ۸۳۵ افزایش داشته  اما باز هم به عملکرد تراشه  iPhone X’s A11 Bionic  شرکت اپل نمی رسد. همان طور که در بالا به آن اشاره شد برخی از خبرها حاکی از این است که تولید این گوشی فعلا متوقف شده است در حالی که برخی دیگر اشاره می کنند که به احتمال زیاد Galaxy S9 ,Galaxy S9+ در یک کنفراس خبری در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس به طور رسمی معرفی خواهد شد.

این فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ بعد از معرفی این دو نقد و بررسی کامل آنها را ارائه خواهد داد. نظرات خود را با این فروشگاه اینترنتی به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن