خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون با یک اپلیکیشن فوق‌ امنیتی!

بنابر گزارشات شرکت apple یکی از مهمترین عواملی که کاربران زیادی را به سمت گوشی موبایل آیفون سوق می‌دهد امنیت فوق‌العاده بالای این گوشی‌هاست، اما متأسفانه گاهی اوقات حتی در این گوشی‌ها هم شاهد هک شدن یا سرقت اطلاعات شخصی هستیم که کاربران را بسیار متعجب و سردرگم می‌کند. از این رو کمپانی Trails of Bits با معرفی اپلیکیشن iVerify قدم‌های موثری در جهت جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون برداشته است. با ما همراه باشید تا از نحوه نصب و اجرای برنامه خارق‌العاده iVerify در🛒 گوشی موبایل آگاه شوید.

جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون با یک اپلیکیشن فوق‌ امنیتی!
جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون با یک اپلیکیشن فوق‌ امنیتی!

دانلود برنامه iVerify :موثرترین راه برای جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون!

اگر به دنبال برنامه مناسب برای جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل آیفون و آی‌پد هستید، برنامه iVerify می تواند کمک کننده باشد. با دانلود و نصب این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید تمام دستگاه‌هایی که با سیستم عامل iOS اجرا می‌شوند را اسکن کنید.

نکته قابل‌توجه اینکه اپلیکیشن iVerify در مقایسه با دیگر برنامه‌های تشخیص هک بسیار هوشمندانه‌تر عمل می‌کند و حتی عامل اصلی هک شدن گوشی را نشان می‌دهد و کاربران را از خطر هک شدن دستگاه آیفون آگاه می‌شوند؛ در ادامه به توضیح کامل نصب و اجرای این برنامه خواهیم پرداخت.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت اپل ایدی به ساده ترین روش

برنامه iVerify در گوشی آیفون چگونه نصب و اجرا می‌شود؟

اول از همه باید بگوییم این اپلیکیشن جذاب و کاربردی همانند عامل محافظ مجازی در گوشی کار می‌کند و تمام اطلاعات گوشی را تجزیه و تحلیل کرده و خیال کاربران را از هر نظر راحت می‌کند و اما این سوال پیش می‌آید اپلیکیشن iVerify چگونه اجرا می‌شود؟

باید بگوییم درست پس از نصب این برنامه گوشی iPhone یا تبلت کاملأ اسکن می‌شود و در صورت تشخیص هرگونه فعالیت غیرعادی و مشکوک دستورالعمل‌های لازم را به نمایش می‌گذارد و راه‌ حل مناسب برای رفع مشکلات مربوط به اجرای برنامه‌هایی که بر اثر هک شدن کند می‌شوند یا قابل اجرا نیستند را به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون با یک اپلیکیشن فوق‌ امنیتی!
جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون با یک اپلیکیشن فوق‌ امنیتی!

نکته قابل توجه اینکه برنامه جذاب iVerify نه تنها توانایی تجزیه و تحلیل داده‌های گوشی موبایل آیفون و آی‌پد را دارد، بلکه با ارائه لیست‌های امنیتی به کاربران و اجرای برنامه‌های آموزشی حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند امکان هک شدن گوشی را به حدأقل برسانند.

با اجرای این برنامه، دستورالعمل‌هایی درمورد نحوه اجرای آپشن‌های امنیتی مانند تشخیص صورت (Face ID)، قفل صفحه موبایل و فاکتور دوگانه برای مجوز اپل آی دی را دریافت خواهید کرد که گوشی آیفون یا آی‌پد شما را از هرگونه خطر هک شدن در امان نگه می‌دارد؛ این در حالیست که امکانات امنیتی در گوشی موبایل آیفون به صورت پیش‌فرض فعال نمی‌شود.



📃📃می‌توانید با مطالعه ۵ قانون مهم برای جلوگیری از هک شدن نسبت به حملات سایبری در دستگاه‌های مختلف آشنا شوید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت



یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و خارق‌العاده این اپلیکیشن محافظت از حریم خصوصی کاربران است، اما به چه صورت؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوأل حیاتی را دریابید.

جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون با یک اپلیکیشن فوق‌ امنیتی!
جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون با یک اپلیکیشن فوق‌ امنیتی!

اپلیکیشن iVerify توانایی حفاظت از عکس و فیلم‌های شخصی موجود در گوشی آیفون را دارد!

همانطور که می‌دانید عکس‌ها و فیلم‌های موجود در گوشی حاوی اطلاعات بسیار مهمی از قبیل تاریخ، زمان و مکان هستند و هکرها و کلاهبرداران به راحتی می‌توانند داده‌های آن را رمزگشایی کنند و به هویت افراد مختلف دست یابند. از این‌رو این اپلیکیشن خیال کاربران را هم در این زمینه راحت کرده و با قابلیت محافظت از عکس‌ها و فیلم‌ها حس امنیت را به کاربران هدیه خواهد داد.


بیشتر بخوانید : طرز مخفی کردن برنامه در آیفون


علاوه بر این، جالب‌ست بدانید که اپلیکیشن iVerify امکان دسترسی به ابزارهای امنیتی مرورگرهای وب را دارد و افرادی که با گوشی موبایل خود تراکنش بانکی زیادی دارند نه تنها از خطر هک شدن حساب بانکی مصون خواهند ماند، بلکه ردیابی پسورد بانکی (DNS) و سوءاستفاده از رسید بانکی نیز به حدأقل می‌رساند.

جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون
جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون

همانطور که قبلأ اشاره شد، این اپلیکیشن قابلیت دانلود و نصب در دستگاه‌هایی که فقط با سیستم عامل iOS اجرا می‌شوند را دارد و متأسفانه کاربرانی که گوشی اندرویدی مانند گوشی موبایل شیائومی، ال جی و … دارند نمی‌توانند این برنامه جذاب و کاربردی را نصب کنند اما در مقاله ای سعی خواهیم کرد که جایگزین آن را در این قبیل گوشی‌ها به شما معرفی کنیم.

از طرفی اپلیکیشن iVerify برای افرادی که قصد دارند اطلاعات گوشی خود را به صورت فوق امنیتی نگه دارند پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است.

متأسفانه اپلیکیشن مذکورهنوز به صورت رایگان در دسترس عموم قرار نگرفته، اما قطعأ ارزش دانلود و نصب را دارد. در هر صورت شاید افراد نتوانند این برنامه را خریداری و اجرا کنند، از این رو ما قصد داریم راههای جایگزین را به شما معرفی کنیم تا از خطر هک شدن گوشی iPhone خود آگاه شوید.

به جز برنامه iVerify چند راهکار مهم و اساسی برای جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون وجود دارد

خوشبختانه روش‌های متنوع و زیادی برای تشخیص گوشی هک شده وجود دارد و افراد بدون پرداخت هزینه‌ای یا نصب برنامه iVerify می‌توانند مشکلات موجود در گوشی خود را اسکن کنند.

در این شرایط کاربران می‌توانند از داده‌های گوشی موبایل آیفون نسخه پشتیبانی (backup) تهیه کنند یا آن را به تنظیمات کارخانه‌ای برگردانند و دوباره راه‌اندازی کنند. در ادامه به بررسی علائم هک شدن گوشی آیفون و راه‌های مناسب برای حل این مشکل می‌پردازیم.

جلوگیری از هک شدن گوشی‌آیفون
جلوگیری از هک شدن گوشی‌آیفون

اولین علائم هک شدن گوشی و جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون

اولین علائمی که به طور واضح نشان می‌دهد گوشی موبایل آیفون شما دچار مشکل شده زمانی‌ست که خیلی داغ شده یا سرعت عملکرد پایینی داشته باشد، اما این مشکل از چه چیزی منشأ گرفته و بهترین روش برای رفع آن چیست؟

به طور کلی برخی از مشکلات نرم‌افزاری و بدافزارها به راحتی می‌توانند گوشی شما را با مشکل روبه‌رو کنند و کلاهبرداران یا هکرها می‌توانند با سرقت کدهای موجود در داده‌های گوشی iPhone مشکلات جبران ناپذیری را به وجود آورند.

از‌این‌رو گوشی موبایل آیفون مجبور به استفاده از منابع بیشتری نسبت به حالت عادی می‌شود و همین امر باعث گرمای بیش از حد یا کند شدن عملکرد گوشی می‌شود. برای رفع این مشکل بهترین گزینه بازیابی گوشی آیفون به تنظیمات کارخانه‌ای است و پس از آن گوشی موبایل آیفون خود را دوباره راه‌اندازی کنید.

لازم به ذکر است انتقال حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر راهی برای هک شدن گوشی‌ها به شمار می‌آید که تأثیرات مخربی را در فروش این نوع گوشی‌ها داشته است.

دومین علائم هک شدن گوشی موبایل آیفون

دومین علائم هک شدن گوشی مصرف بیش از حد اینترنت گوشی است؛ ابتدا باید این مشکل اساسی را به صورت واضح و شفاف توضیح دهیم. زمانی که گوشی آیفون شما ازاینترنت زیادی استفاده می‌کند یعنی در حال برقراری ارتباط از راه دور با سرور خارجی بوده و به راحتی تمام داده‌های گوشی شما به سرور خارجی منتقل شده یا درحال دریافت اطلاعات نامناسب و داده‌‎های مخرب است.

برای رفع این مشکل راهکار ساده و موثری را پیشنهاد می‌دهیم:

• اگر گوشی iPhone شما با نسخه جدید iOS اجرا می‌شود فقط کافی‌ست به قسمت Settings app گوشی بروید و گزینه Cellular را انتخاب کنید.

• اگر گوشی iPhone با نسخه قدیمی iOS اجرا می‌شود به قسمت Settings app گوشی رفته و گزینه Mobile Data را کلیک کنید.

پس از کلیک هر کدام از موارد پیشنهاد شده، در قسمت پایین Usage لیستی از داده‌های گوشی و اطلاعات شخصی مربوط به تمام اپلیکیشن‌های نصب شده‌ در گوشی ظاهر می‌شود که از این طریق درصد هک شدن گوشی به شدت کاهش می‌یابد و در آخر به بررسی سومین علائم هک شدن گوشی آیفون می‌پردازیم.

گوشی‌آیفون
گوشی‌آیفون
مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت شماره مجازی

سومین علائم هک شدن گوشی موبایل آیفون

اگر شاهد خاموش و روشن شدن گوشی به طور مداوم یا به اصطلاح ری‌ستارت شدن هستید به احتمال خیلی زیاد گوشی شما هک یا دچار مشکل شده که این امر می‎‌تواند ناشی از تأثیرات مخرب بدافزارها و مشکلات نرم‌افزاری باشد.

در این حالت راه‌اندازی مجدد گوشی iPhone امری ضروری به نظر می‌رسد. برای رفع این مشکل راهکار زیر را دنبال کنید:

• راهکار مناسب در صورت استفاده از نسخه قدیمی آیفون: به طور همزمان دکمه Home و Sleep را فشار داده و نگه دارید، صبر کنید تا گوشی آیفون شما دوباره راه‌اندازی شود، پس از آن درست زمانی که لوگوی اپل در صفحه نمایش ظاهر شود می‌توانید دکمه‌های مذکور را رها کنید.

• راهکار مناسب در صورت استفاده از گوشی موبایل آیفون ایکس و سری مدل‌های پس از iPhone X: ابتدا سریع دکمه افزایش صدا (volume up) را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کاهش صدا (volume down) را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه side را تا زمانی که لوگوی اپل ظاهر می‌شود نگه دارید.

با این روش به راحتی می‌توانید گوشی خود را ریبوت کنید، اما اگر این راهکار چندان موثر واقع نشود و همچنان مشکل خاموش و روشن شدن گوشی وجود داشت می‌توانید ابتدا از داده‌ها backup  گرفته و گوشی iPhone خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید و دوباره آن را راه‌اندازی کنید.

گوشی موبایل اپل
گوشی موبایل اپل

برنامه فوق امنیتی iVerify Document بهترین اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی

تا کنون در مورد نحوه جلوگیری از هک شدن گوشی آیفون صحبت کرده‌ایم، اما کاربرانی که از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنند و به دنبال بهترین اپلیکیشن برای جلوگیری از هک شدن یا اسکن گوشی موبایل خود هستند می‌توانند از طریق Google Play برنامه جذاب iVerify Document را دانلود کرده و از امکانات و قابلیت‌ فوق‌امنیتی این اپلیکیشن استفاده کنند.

همانطور که می‌دانید این روزها حتی  امکان هک شدن احراز هویت دو مرحله‌ای در سیستم‌های بانکی هم وجود دارد که بسیاری از شرکت‌های خصوصی نیز درگیر حملات سایبری و هک شدن حساب بانکی واقع شده‌اند.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه افراد زیادی سرتاسر دنیا از گوشی iPhone استفاده می‌کنند و هرروز به طرفداران این برند منحصر‌به فرد افزوده می‌شود، در آینده نه چندان دور کمپانی اپل تصمیم به نصب ابزارهای امنیتی که به راحتی می‌توانند گوشی را اسکن کنند و تمام راه‌های هک شدن گوشی را مسدود ‌کنند خواهد پرداخت.

به طور مثال اپلیکیشن فوق‌العاده iVerify می‌تواند جزئی از ملزومات نرم‌افزاری این گوشی موبایل تبدیل شود که خیال کاربران را از هرگونه سرقت اطلاعاتی، هک شدن و خراب شدن گوشی راحت کند.

به نظر شما کمپانی apple این تصمیم را اتخاذ خواهد کرد و اگر برنامه‌های امنیتی در گوشی موبایل آیفون نصب شود باز هم اطلاعات شخصی را در گوشی خود ذخیره خواهید کرد؟ نظرات خود را در این زمینه با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. گوشی من آیفون ۶ است ‌متاسفانه بعداز یکی دوماه بعداز
    خریدهک شده وهرروزروش جدیدی را امتحان میکند وبا
    گوشی من هکرپیشرفته شده وهرسه حالت رادارد موقعی که
    استفاده میکندداغ می‌شود اینترنتم سریع خالی می‌شود ‌تمام
    برنامه هایم پراختیارش می‌باشد ‌مثلا بازی که سه ماه جهار ماه امتیاز
    زیادی کرفته همه صفرمیشه یا تا میخواهی استفاده کنم خاموش
    می‌شود گوشی رازیادخاموش و روشن میکندوبه جای من از
    ایمیل وعکس ونام من استفاده میکندومشکلات زیادی برای
    من درست کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن