خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیگجت‌های هوشمند

ثبت آنی ماجراجویی‌ها با دوربین جدید Canon

شرکت Canon همواره یکی از شرکت‌های نام آشنا در تولید دوربین‌های حرفه‌ای به حساب می‌آید. اکنون این شرکت بخش دیگری از بازار را نیز هدف قرار داده و دوربین جیبی ضد‌ضربه و ضد‌آب IVY REC را برای افراد ماجراجو روانه بازار کرده است.

دوربین IVY REC را می‌توان به کمربند یا کیف خود و یا هر جایی که می‌خواهید وصل کرده و به محض شروع به انجام فعالیتی که می‌خواهید ثبت کنید، تنها با فشار یک دکمه شروع بکار می‌کند. این دوربین برای ثبت فیلم‌ها و ویدئوها یک حالت عکسبرداری one-click دارد. از این رو برای ثبت یک صحنه و یا رویداد دیگر نیازی به بیرون آوردن موبایل خود نخواهید داشت. از طرفی نیز می‌توانید نرم افزار Mini Cam app را روی موبایل خود نصب کرده و از این طریق بر مقدار باتری، مقدار حافظه باقیمانده، رزولوشن فیلمی که ضبط شده و سایز عکس‌ها نظارت داشته باشید.

دوربین IVY REC کنون

برای مواقعی که به منظره‌یاب زنده نیاز دارید، می‌توان از این برنامه استفاده کرده و حتی از آن به عنوان یک شاتر از راه دور به همراه تایمر استفاده کرد. می‌توان عکس‌ها و فیلم‌های خود را به صورت بی‌سیم از طریق این برنامه به دستگاه دلخواه منتقل کرد. سنسور بکار رفته در لنز آن از نوع CMOS بوده ۱۳ مگاپیکسلی است و می‌توان فیلم‌هایی با حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل ثبت کرد. گذشته از اینکه وزن بسیار سبکی داشته، می‌توان آن را به کیف یا کوله‌پشتی وصل کرد. همچنین از گواهینامه مقاومت در برابر ضربه و آب تا عمق ۲ متر نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین جیبی کنون

دوربین IVY REC به هیچ وجه در هیچ یک از حوزه‌های گوشی‌ موبایل قابل رقابت نیست؛ اما محصول بی‌نظیری در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند برای افراد ماجراجو یک گزینه ایده‌آل در نظر گرفته شود. این پروژه در ابتدا برای شرکت Canon، یک پروژه IndieGoGo بود؛ اما اکنون یک محصول کاملی است که نسل جوان را هدف قرار داده است. در حال حاضر نیز در سه رنگ آبی، سبز و صورتی در بازار موجود است.

نظر شما در مورد این دوربین چیست؟ به نظر شما آیا این نوع دوربین‌ها می‌تواند کاربردی باشد یا خیر؟ نظرات خود را با ۱۹ کالامگ در میان بگذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن