خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

بزرگترین نمایشگر در میان موبایل های سری A سامسونگ از آن کدام مدل است؟

و باز هم یک مدل دیگر از سری a سامسونگ بر سر زبان ها افتاده که در واقع با عرضه آن یک صفحه نمایش سینمایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بعد از عرضه موبایل هایی چون، گلکسی ای ۵۰ وسامسونگ گلکسی ای ۳۰ و سامسونگ گلکسی ای ۴۰ حال نوبت به معرفی و عرضه سامسونگ گلکسی ای ۷۰ رسیده است. بدون شک یکی از نقاط برجسته آن نسبت به مدل هایی که تاکنون از این خط تولید عرضه شده صفحه نمایش بزرگ آن بوده که اندازه ای برابر با ۶٫۷ اینچ داشته و از نوع Super AMOLED است. این صفحه نمایش به صورت Infinity-U طراحی شده به این معنی که برای جای دادن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خود از یک بریدگی کوچک u شکل بهره برده است. دوربین اصلی آن هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

19kala

این دو دوربین بدون شک بالاترین رزولوشن را در بین گوشی های سامسونگ تا به امروز خواهند داشت. علاوه بر این سنسور دوربین عقب از یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی (۱۲۳ درجه) و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی هم برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های آن استفاده از سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش و تشخیص چهره به عنوان مکانیسم های امنیتی است.

19kala

Galaxy A70 دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بوده و جالب اینکه از تکنولوژی شارژ سریع ۲۵ واتی نیز برخوردار بوده که گفته می شود که اولین گلکسی در نظر گرفته می شود که رکورد ۱۸ وات را شکسته است اما از شارژ بی سیم در آن خبری نیست. گلکسی ای ۷۰ به رم ۶ و یا ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت مجهز خواهد شد.

درگاه سیم کارت هم می تواند یک سیم کارت و یک کارت حافظه جانبی microSD تا ۵۱۲ گیگابایت را در خود جای دهد از این رو انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. از طرفی دیگر، یک صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی ممکن است کمی نگران کننده به نظر برسد به این دلیل که ممکن است ارگونومی آن را کم کند اما این نکته را در نظر داشته باشید که پهنای آن برابر با ۷۶٫۷ میلی متر بوده که با Galaxy A7 (2018) ،Galaxy Note 9 قابل قیاس است.

همچنین در زمان هایی که قصد دارید به صورت یک دستی از آن استفاده کنید نیز پیمایش یک دستی در دسترس شما قرار گرفته است. ای ۷۰ با نسخه ۹ Pie پلتفورم اندروید و رابط کاربری One UI اجرا می شود که امکاناتی چون Night Mode و سامانه های اصلی سامسونگ مثل Pay, Knox and Pass ( که می تواند از سنسور FP برای ورد شما به سایت ها و سایر برنامه ها استفاده کند) را برای کاربران به ارمغان آورده است.

این مدل از سری ای از ۳ D Glasstic ساخته شده و اثر منشور رنگ های شگفت انگیز مرجانی، آبی و سیاه و سفید را در اختیار شما قرار خواهد داد. قیمت گوشی و زمان توزیع این گوشی هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. من تبلت دارم و تبلت سایز آهن ارض:۱۳سانتیمتر و طول :۲۱ سانتیمتر و احتمالن اون سایز کلش ۷.۶سایز شیشه آن ۷ سانتی متر و خیلی کوچولووووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن